-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
Μόλις είδα ένα κόκκινο κεραμίδι Lounge στην Ποσειδώνος στο ύψος του συμμαχικου νεκροταφείου. Ωραίο χρώμα
Αν ήταν πάνω σε νταλίκα όλα καλά! Αν ήταν αυτοκινούμενο τότε έχουμε θέμα! Πρώτον γιατί αυτό σημαίνει ότι κυκλοφορεί κι άλλο ίδιο ή δεύτερον γιατί κάποιος κάνει βόλτες με το αμάξι μου που υποτίθεται ξεφορτώθηκε πριν κάνα 2ωρο στην αντιπροσωπεία.
Όχι νταλίκα, ασπρομαλης στα πρώτα ηντα
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@sraf said in Toyota Corolla Cross:
Μόλις είδα ένα κόκκινο κεραμίδι Lounge στην Ποσειδώνος στο ύψος του συμμαχικου νεκροταφείου. Ωραίο χρώμα
Αν ήταν πάνω σε νταλίκα όλα καλά! Αν ήταν αυτοκινούμενο τότε έχουμε θέμα! Πρώτον γιατί αυτό σημαίνει ότι κυκλοφορεί κι άλλο ίδιο ή δεύτερον γιατί κάποιος κάνει βόλτες με το αμάξι μου που υποτίθεται ξεφορτώθηκε πριν κάνα 2ωρο στην αντιπροσωπεία.
Λευκό πέρλα δεν πήρες;
Κοκκινο περλα.
-
@kgian76 said in Toyota Corolla Cross:
https://drive.google.com/file/d/1hY-H7s71nEPyLTavyQu2e9520pGbNCRr/view?usp=sharing
Εδώ έχω το pdf με τα αξεσουάρ και δείχνει ποια είναι στανταρ εξοπλισμός. Εμένα είχε και τον πυροσβεστήρα που είναι υποχρεωτικός στην Ιαπωνία από όπου ήρθε το αυτοκίνητο.
Τα μπουλόνια ασφαλείας και οι μαρσπιέδες αλουμινίου περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Αυτός ο καταλογος υπαρχει καπου ως pdf στο site γιατι ψαχνω τον αντίστοιχο για το yaris cross;
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Έγω έχω πάρει test drive 6 μηνών με 5500 χλμ. Το αυτοκίνητο μύρίζε καινούριο, και με 6000 ευρώ έκπτωση οι δαχτυλιές και οι κώλοι που κάθισαν εξαφανίζονται ως θάυμα.
Δεν ξέρω για πιο αμάξι μιλάς αλλά 6Κ έκπτωση για τεστ ντραιβ με 5.5Κ χλμ είναι τεράστια έκπτωση για αμάξια των αξιών που μιλάμε. Στα 30Κ είναι 20% έκπτωση για αμάξι 6 μηνών; Ποιος αντιπρόσωπος δίνει τόσο μεγάλη έκπτωση; Δλδ αν του έμενε 1 χρόνο με 10Κ θα το έδινε με 40% έκπτωση; Δεν παίζουν αυτα τα νούμερα...
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Έγω έχω πάρει test drive 6 μηνών με 5500 χλμ. Το αυτοκίνητο μύρίζε καινούριο, και με 6000 ευρώ έκπτωση οι δαχτυλιές και οι κώλοι που κάθισαν εξαφανίζονται ως θάυμα.
Δεν ξέρω για πιο αμάξι μιλάς αλλά 6Κ έκπτωση για τεστ ντραιβ με 5.5Κ χλμ είναι τεράστια έκπτωση για αμάξια των αξιών που μιλάμε. Στα 30Κ είναι 20% έκπτωση για αμάξι 6 μηνών; Ποιος αντιπρόσωπος δίνει τόσο μεγάλη έκπτωση; Δλδ αν του έμενε 1 χρόνο με 10Κ θα το έδινε με 40% έκπτωση; Δεν παίζουν αυτα τα νούμερα...
Θα έπεσε σε καμία περίπτωση αλλαγής μοντέλου μαζί..στο προηγούμενο Sportage που ήταν ΚΑΙ αλλαγή μοντέλου πάντως, έδιναν μόνο τα test drive με 1-1.500€ έκπτωση (και εμένα μου το είπαν με γνωριμία, και ανάλογα τα χιλιόμετρα το ποσό) και αυτό ΜΟΝΟ αν δεν το έδιναν εσωτερικά.
Τελικά δεν βγήκε τέτοιο αυτοκίνητο στην αγορά, τα έδωσαν τα test drive στα 5 με 6.000 χλμ. Μάλιστα τα ΣΚ ένα συγκεκριμένο που ήθελα το έπαιρνε μία συγκεκριμένη κοπέλα από την αντιπροσωπεία και πήγαινε στην πόλη της!
Τα εταιρικά στα στελέχη τα έβγαζαν μετά στην αγορά σαν μεταχειρισμένα και μόνο όσα δεν είχαν απορροφηθεί σε φίλους και συγγενείς. Το χειρότερο μου έλεγαν ήταν να πέσεις σε δημοσιογραφικά, γιατί δεν ξέρεις αν το πήρες από την διευθύντρια μάρκετινγκ ή αυτό που παίρνουν όλοι.. βόλτα!
-
Πριν 12 χρόνια με την αγορά να έχει βαλτώσει οι αντιπροσωπείες όχι εκπτώσεις… και τα σπίτια τους έδιναν…. Μην είσαι τόσο απόλυτος! «Δεν υπάρχουν αυτά τα νούμερα»
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Πριν 12 χρόνια με την αγορά να έχει βαλτώσει οι αντιπροσωπείες όχι εκπτώσεις… και τα σπίτια τους έδιναν…. Μην είσαι τόσο απόλυτος! «Δεν υπάρχουν αυτά τα νούμερα»
Τι αυτοκίνητο ήταν;
Πριν 11 χρόνια είχα πάρει το C3, και ανάμεσα 2 Ford..δεν την θυμάμαι και τόσο τραγική την κατάσταση, αλλά δεν αμφιβάλω ότι μπορεί να πέτυχες κάνα jackpot.
Αλλαγή μοντέλου, με περίσσεια stock και κάποια άλλη αλλαγή (π.χ τότε τα πετρέλαια ήταν περιζήτητα, και πολλά από C και πάνω δεν πούλαγαν σε βενζίνη)..
-
Το Μάιο του 18 αγοράσαμε για την γυναίκα μου ένα fiat Panda multijet 95 έκδοση lounge τελική τιμή τότε στον Σφακιανάκη στον Κηφισό που το είδαμε αρχικά είχε 15100. Τελικά το πήρα από τη Fiat Βελμάρ στην Ερυθραία προπινακιδομενο 8 μηνών (9/17) με μηδέν χιλιόμετρα με τις ζελατίνες του και ταινίες ασφαλείας στις πόρτες όπως ήρθε από το εργοστάσιο με τελική τιμή 12600 δηλαδή 2500€ λιγότερο για ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο είχε καμία 10αρια και έφυγαν σε χρόνο ρεκόρ όλα.
Δεν ήταν της βιτρίνας αυτό το έδινε ακόμα φθηνότερα.. -
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
Το CMAX το είχα πάρει εκθεσιακό, μοντέλο του 11 το πήρα το 2014. Ηταν τουλάχιστον 1 χρόνο στην έκθεση...πολύ φυσικό αέριο. Δεν νομίζω να πείραζε κανέναν η πορδή όταν η τιμή από 21000 πήγε στα 16000
Δημήτρη, άσχετο, αλλά το Cmax έβγαλε προβλήματα;
-
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
Το CMAX το είχα πάρει εκθεσιακό, μοντέλο του 11 το πήρα το 2014. Ηταν τουλάχιστον 1 χρόνο στην έκθεση...πολύ φυσικό αέριο. Δεν νομίζω να πείραζε κανέναν η πορδή όταν η τιμή από 21000 πήγε στα 16000
Δημήτρη, άσχετο, αλλά το Cmax έβγαλε προβλήματα;
στα 9 χρόνια η πιο σοβαρη βλαβη ενα δυναμο, ειναι η δευτερη γενιά με τον ecoboost 1.6....φτου φτου
-
@dublin
Opel Meriva B. Έκδοση Cosmo με 140 άλογα και με ότι υπήρχε σε εξοπλισμό από το εργοστάσιο επιπλέον. Παραγγελία που δεν πληρώθηκε-παραδόθηκε. Από 22 μου το έδωσαν 16 μετά από 6 μήνες και 5500 χλμ επάνω. -
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
Το CMAX το είχα πάρει εκθεσιακό, μοντέλο του 11 το πήρα το 2014. Ηταν τουλάχιστον 1 χρόνο στην έκθεση...πολύ φυσικό αέριο. Δεν νομίζω να πείραζε κανέναν η πορδή όταν η τιμή από 21000 πήγε στα 16000
Δημήτρη, άσχετο, αλλά το Cmax έβγαλε προβλήματα;
στα 9 χρόνια η πιο σοβαρη βλαβη ενα δυναμο, ειναι η δευτερη γενιά με τον ecoboost 1.6....φτου φτου
πάλι καλά.
-
AWD CC σε roller και off road..
Youtube Video -
Από την οδηγική εμπειρία μέχρι τώρα μια συμβουλή, απολαύστε το αυτοκίνητο στο sport mode (ή και normal), η κατανάλωση και στο sport mode είναι απίστευτα χαμηλή (δεν χρειάζεται να το σανιδώνεις γιατί τραβάει απίστευτα), δεν μεταβάλλεται και δίνει ev κίνηση σε μεγαλύτερο εύρος, δηλαδή κατά την εκκίνηση και να το ζορίσεις δεν μπαίνει ο θερμικός μέχρι τη μέση της eco ζώνης. Την Παρασκευή λ.χ. μου έβγαλε 3,5 λ. μέση κατανάλωση με sport mode, προφανώς βοήθησε και η κίνηση στο κέντρο. Μέχρι στιγμής έχω διανύσει 500 χλμ. εντός πόλης με 40 ευρώ (με βενζίνη 98 οκτανίων δηλαδή τιμή γύρο στο 2ευρω, άστρωτο, χωρίς ήπια οδήγηση). Επειδή το αμάξι έχει 200 άλογα είναι αμαρτία να το οδηγείς σε eco mode (υπό αυτές τις συνθήκες αγοράζεις ford kuga 1.5 d που μόλις το αγόρασε ένας φίλος και γκρινιάζει ότι σέρνεται ή 3008 1.2 130 άλογα). Θόρυβος κύλισης καμία σχέση με όσα έχουν γραφεί, μετά από golf μου ακούγεται πάρα πολύ ήσυχο (μέχρι 120χλμ., εθνική δεν έχω βγει ακόμη). Ο κινητήρας ακούγεται όταν τον σανιδώνεις (χωρίς μουσική) αλλά μετά από 2 δεύτερα αφού δώσει την ροπή ησυχάζει και ανεβάζει ταχύτητα χωρίς θόρυβο. Είναι πραγματικό απολαυστικό στην οδήγηση και ανεξαρτήτως του τρόπου που θα το χειριστείς το αμάξι θα κινείται ev τουλάχιστον 70%, δηλαδή χωρίς προσπάθεια ο θερμικός απενεργοποιείται ακόμη και πάνω από τα 100 χλμ και το καθιστά τελείως αθόρυβο, εκτός εάν είναι ανηφόρα οπότε θα μπει ταυτόχρονα και ο θερμικός
-
Δε θέλω να στο χαλάσω και είναι εύλογο να έχεις τον ενθουσιασμό του καινούριου αλλά είσαι κάπως υπερβολικός. Τραβάει απίστευτα σε σχέση με τι? Τι άλλες εμπειρίες έχεις και σου φαίνεται πως τραβάει απίστευτα? Όπως έχουμε ξαναπεί πάει όπως ένα συμβατικό τουρμπάκι των 150-160 ίππων που είναι και η νόρμα στην κατηγορία.
Επίσης λες ότι δεν έχεις βγει Εθνική και άρα το αμάξι είναι αθόρυβο. Προφανές δεν είναι αυτό? Αφού δουλεύει ev mode στην πόλη. Πάντα όταν λέμε για θόρυβο μας ενδιαφέρει σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου 130-140χαω. Μέσα στην πόλη με 30-40-50χαω όλα αθόρυβα είναι.
-
This post is deleted! -
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Από την οδηγική εμπειρία μέχρι τώρα μια συμβουλή, απολαύστε το αυτοκίνητο στο sport mode (ή και normal), η κατανάλωση και στο sport mode είναι απίστευτα χαμηλή (δεν χρειάζεται να το σανιδώνεις γιατί τραβάει απίστευτα), δεν μεταβάλλεται και δίνει ev κίνηση σε μεγαλύτερο εύρος, δηλαδή κατά την εκκίνηση και να το ζορίσεις δεν μπαίνει ο θερμικός μέχρι τη μέση της eco ζώνης. Την Παρασκευή λ.χ. μου έβγαλε 3,5 λ. μέση κατανάλωση με sport mode, προφανώς βοήθησε και η κίνηση στο κέντρο. Μέχρι στιγμής έχω διανύσει 500 χλμ. εντός πόλης με 40 ευρώ (με βενζίνη 98 οκτανίων δηλαδή τιμή γύρο στο 2ευρω, άστρωτο, χωρίς ήπια οδήγηση). Επειδή το αμάξι έχει 200 άλογα είναι αμαρτία να το οδηγείς σε eco mode (υπό αυτές τις συνθήκες αγοράζεις ford kuga 1.5 d που μόλις το αγόρασε ένας φίλος και γκρινιάζει ότι σέρνεται ή 3008 1.2 130 άλογα). Θόρυβος κύλισης καμία σχέση με όσα έχουν γραφεί, μετά από golf μου ακούγεται πάρα πολύ ήσυχο (μέχρι 120χλμ., εθνική δεν έχω βγει ακόμη). Ο κινητήρας ακούγεται όταν τον σανιδώνεις (χωρίς μουσική) αλλά μετά από 2 δεύτερα αφού δώσει την ροπή ησυχάζει και ανεβάζει ταχύτητα χωρίς θόρυβο. Είναι πραγματικό απολαυστικό στην οδήγηση και ανεξαρτήτως του τρόπου που θα το χειριστείς το αμάξι θα κινείται ev τουλάχιστον 70%, δηλαδή χωρίς προσπάθεια ο θερμικός απενεργοποιείται ακόμη και πάνω από τα 100 χλμ και το καθιστά τελείως αθόρυβο, εκτός εάν είναι ανηφόρα οπότε θα μπει ταυτόχρονα και ο θερμικός
Συμφωνώ στο γενικό νοήμα αυτών που γράφεις, όντως το αμάξι έχει επάρκεια δύναμης με πολύ καλο πάτημα και σε τσιγκλαει να το πατήσεις , αλλά έχοντας προσωπική εμπειρία 2,5 χρόνων από το 1,8 hybrid corrola HB και με δεδομένο ότι το αμάξι κάνει την ίδια καθημερινή μικτή διαδρομή 50 χιλιομέτρων (λίγο αττική όδό λίγο κέντρο, λίγο περιαστικό), έγω έχω να πώ ότι για να δώ κάτω από 5l το παλευώ αρκετά. Μέχρι τώρα από τις 5/01 που το έχω στα χέρια μου έχω και με 2450 χλμ, η κατανάλωση παίζει από 5,1 μέχρι 5,3 l/100. Έχω μηδενίσει δύο φορές μόνο που έφυγα για ταξίδι.
-
Μέχρι το 110 χλμ το αυτοκίνητο είναι αθόρυβο, τώρα στα 140-150 εθνική δεν το έχω δοκιμάσει. Με 40-50 κινείται σε κίνηση σε λεωφόρο Συγγρού κινείται γύρω 100-110 και είναι αθόρυβο. 98 οκτάνια βάζω γιατί στο manual λέει 95 και άνω και επειδή στην Ελλάδα ζούμε δεν θα ήθελα να μπει βενζίνη με 92 οκτάνια, διότι παίζει πολλή σκαρταδούρα (στο golf έβαζα πάντα 98-100 οκτάνια). Οδηγούσα και το διατηρώ ακόμη golf tsi 6ης γενιάς, και ναι δεν έχει καμία σχέση η ροπή των δύο αυτοκινήτων (το golf είναι βέβαια 1.4 turbo). Είναι σαν να συγκρίνω αυτοκίνητα διαφορετικών γενεών, και ομολογώ απέχουν πολύ μεταξύ τους και σε επίπεδο κύλισης, κινητήρα, θορύβου, στησίματος. Η αλήθεια είναι ότι πριν το παραλάβω δεν το περίμενα αλλά έτσι είναι.
-
Στο eco mode μου έβγαζε 4,9-5,3 στο sport mode που το δοκίμασα όλη μέρα εχθές έγραψε 3,5, πιθανόν να βοήθησε η έλλειψη κίνησης μέχρι κέντρο μέσω Συγγρού, διαδρομή μέχρι αεροδρόμιο και επιστροφή (έντονη κατωφέρεια στην επιστροφή κλπ), πάντως όπως και να το έχω οδηγήσει μέχρι στιγμής πάνω από 5,5 περίπου δεν βγάζει, παρά μόνο το πρωί σε σύντομες αποστάσεις με κρύο κινητήρα
-
Και μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για suv, με ύψος, έλλειψη αεροδυναμικής όπως όλα το SUV και βάρος, καμία σχέση δηλαδή με hatch αμάξια
Toyota Corolla Cross