Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 223
    • 224
    • 89 / 224
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    153
    4465
    236188
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros75 last edited by

      @gtsartsal said in Mazda CX-30:

      αυτοκίνητα αλλά στα 120 km/h εμένα μου φαίνεται πολύ ήσυχο, βέβαια δεν είχα ποτέ γερμανικά αυτοκίνητα που φημίζονται ; ( φημίζονταν γιατί διαβάζω σε δοκιμές για θόρυβο και σε Mercedes) για την ησυχία τους .
      Για σέρβις δεν μπορώ να προτείνω.

      κάτοχος ενα 7μηνο. Διαδρομές μεικτές εντός αττικής (Α.Ο. , Βάρης, παραλία, Εθνικές κτλ). Κατανάλωση απο 6 έως 7.5 (αναλόγως την όρεξη και πόσο βαρύ πόδι). Γενικά κάθε πρωί λέω θα πάω χαλαρά... αλλά στο πεντάλεπτο δεν κρατιέμαι...
      Το ήσυχο νομίζω είναι υποκειμενικό και σχετικό (με το τι είχες πριν). Σχετικά με σουζούκι και υπόλοιπα Ιαπωνικά ναι ειναι πολύ ήσυχο. Σχετικά με Γερμανικά υπάρχουν συμφορίτες που έχουν καλύτερη άποψη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Καταρχήν: σούχει βγει καλό το άουντι; και πόσα χλμ. κάνεις το χρόνο και που;
        Πάντως οικονομία ΔΕΝ θα κάνεις με την κατανάλωση, γιατί βλέπω μικρά περιθώρια. Συν ότι θα λουστείς και φόρο πολυτελείας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          Λογικα το αυτοματο και τετρακινητο καιει παραπανω απο το χειροκινητο προσθιοκινητο

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • georgekn
            georgekn last edited by

            Και για ποιο λόγο να αλλάξεις το Q2 ?
            Επειδή θα καταργηθεί σαν μοντέλο από την Audi ?.
            Ε... καί κάποια στιγμή εάν συνέχιζε θα έβγαζε το καινούριο Q2... οπότε το δικό σου θα έβγαινε από την παραγωγή και πάλι.

            Εάν είσαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο και σε καλύπτει στις ανάγκες σου το κρατάς...δεν βλέπω κανένα λόγο να το αλλάξεις με CX-30...το οποίο είναι καλό αυτοκίνητο αλλά δεν κάνει μεγάλη διαφορά από αυτό που έχεις.

            Μένεις με αυτό αλλά 3 έως 5 χρόνια και μετά βλέπουμε... μπορεί να πάρουμε ηλεκτρικά plug-in υδρογόνου μέχρι τότε.

            xenos 1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • S
              ss_76 @gapostol last edited by

              @gapostol said in Mazda CX-30:

              Καλησπέρα σε ολους και καλή Χρονια....Καινούργιος στη κουβέντα σας....μιας και οδήγησα το CX-30 τη περασμένη εβδομάδα.... Μου αρεσε πολύ. Σκέφτομαι το 186 HP / AWD / αυτόματο (λόγω ηλικίας κυρίως) και θα ήθελα να μου πητε λίγο τη γνώμη σας για.....

              • Τις πραγματικές καταναλώσεις... Είναι πράγματι οικονομικό για το μέγεθος του? Εχω ένα ΑUDI Q2/150 HP χειροκίνητο - βενζίνης (3,5 χρονια) που θέλω να ξεφορτωθώ μιας και καταργείται & πριν να είναι αργα, που εντός πολης πάει 8.8-9.5 lt/100km ενώ εκτός με max. 120 km/h και οικονομική οδήγηση πάει 5.2-6.8 lt/100km. Τι "παίζει" με το Mild Hybrid της Mazda? Δεν είναι βέβαια full hybrid αλα Toyota - αλλά είναι οικονομικό? (οδήγησα και το Corοlla Cross αλλά σίγουρα το Mazda μου αρεσε πολύ περισσότερο - αισθητικά κυρίως.

              • Ειναι το Mazda γενικά ήσυχο σε υψηλές ταχύτητες πάνω απο 120 km/hr?

              • Από Service πως τα πάμε? Μενω βορεια στην Αθήνα. Υπάρχει υποστήριξη η πρέπει να τρέχω στη Αutoone Γλυφάδα?

              • Ό,τι άλλο σχόλιο έχετε - θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.

              Ευχαριστώ πολύ....

              • Μέση κατανάλωση σε ταξίδι 4 άτομα και αποσκευές σε σύννομες ταχύτητες 6,5. Εντός πόλης έως 7,0 με κίνηση. Χωρίς κίνηση έχω δεί 5,0

              • Γενικά είναι πολύ ήσυχο και απολαυστικό, δικαιολογόντας τον χαρακτηρισμό της έκδοσης GT (Grand Tourismo)

              • Στην Μεταμόρφωση υπάρχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο

              • Η τετρακίνηση είναι αποτελεσματικότατη σε λάσπη, άμμο, πολύ σαθρό έδαφος, χιόνι (λάστιχα all season). Σίγουρα αμεσότερη από Qashqai J10.

              σ.σ. Χειροκίνητο AWD. Το αυτόματο σίγουρα θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση. Πάντως το χειροκίνητο είναι απολαυστικό. Κατά την γνώμη μου το αυτόματο (το είχα οδηγήσει) αδιάφορο, καθώς είναι μόλις 6 σχέσεων, σε σχέση με τα 8 σχέσεων του ανταγωνισμού

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • xenos
                xenos @georgekn last edited by

                @georgekn said in Mazda CX-30:

                Και για ποιο λόγο να αλλάξεις το Q2 ?
                Επειδή θα καταργηθεί σαν μοντέλο από την Audi ?.
                Ε... καί κάποια στιγμή εάν συνέχιζε θα έβγαζε το καινούριο Q2... οπότε το δικό σου θα έβγαινε από την παραγωγή και πάλι.

                Εάν είσαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο και σε καλύπτει στις ανάγκες σου το κρατάς...δεν βλέπω κανένα λόγο να το αλλάξεις με CX-30...το οποίο είναι καλό αυτοκίνητο αλλά δεν κάνει μεγάλη διαφορά από αυτό που έχεις.

                Μένεις με αυτό αλλά 3 έως 5 χρόνια και μετά βλέπουμε... μπορεί να πάρουμε ηλεκτρικά plug-in υδρογόνου μέχρι τότε.

                Υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν αμάξι γιατί απλά το βαρέθηκαν (και τους ζηλεύω). Νομίζω αυτή είναι η περίπτωση.

                Περί σασμάν: του mx μου το σασμάν δεν υπήρχε! Ότι καλύτερο έχω πιάσει στα χέρια μου.

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gapostol last edited by

                  Σας ευχαριστώ ολους για τα σχολια σας..... Πολύ κατατοπιστικά από τη πλευρά των ιδιοκτητών. Το Q2 - για να απαντήσω στον dstou @DSTOU - ναι - με ευχαριστεί - εχω γύρω στα 41.000 χλμ. σε 3.5 χρόνια (σχεδόν ακίνητο κατά την πανδημία) - κυρίως σε ταξίδια - αλλά λόγω ηλικίας (66 χρ.) θα ήθελα αυτόματο - σαν πιο ξεκούραστο. Επίσης - ακούω και διαβάζω ότι τα Γιαπωνέζικα είναι σίγουρα ποιο αξιόπιστα από το Γερμανικά (με πιο σύγχρονη τεχνολογία) - και ομολογώ ότι το CX 30 είναι το μόνο που μου αρεσε πραγματικά - αισθητικά. Οπότε - κατά βάση - με το Q2 να μην πιάνει τη τιμή που θα ήθελα (λόγω χειροκίνητου μου λένε) αλλά με πολλά αλλα καλούδια - θα ξανασκέφτω το τι θα κάνω. ας ευχαριστώ ολους ξανα...

                  alexandros-k A N 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • georgekn
                    georgekn @xenos last edited by

                    @xenos said in Mazda CX-30:

                    @georgekn said in Mazda CX-30:

                    Και για ποιο λόγο να αλλάξεις το Q2 ?
                    Επειδή θα καταργηθεί σαν μοντέλο από την Audi ?.
                    Ε... καί κάποια στιγμή εάν συνέχιζε θα έβγαζε το καινούριο Q2... οπότε το δικό σου θα έβγαινε από την παραγωγή και πάλι.

                    Εάν είσαι ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο και σε καλύπτει στις ανάγκες σου το κρατάς...δεν βλέπω κανένα λόγο να το αλλάξεις με CX-30...το οποίο είναι καλό αυτοκίνητο αλλά δεν κάνει μεγάλη διαφορά από αυτό που έχεις.

                    Μένεις με αυτό αλλά 3 έως 5 χρόνια και μετά βλέπουμε... μπορεί να πάρουμε ηλεκτρικά plug-in υδρογόνου μέχρι τότε.

                    Υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν αμάξι γιατί απλά το βαρέθηκαν (και τους ζηλεύω). Νομίζω αυτή είναι η περίπτωση.

                    Περί σασμάν: του mx μου το σασμάν δεν υπήρχε! Ότι καλύτερο έχω πιάσει στα χέρια μου.

                    Και εγώ το έκανα παλιά όταν ήμουν νεότερος... φαντάσου έχω εκδώσει καμμιά 20 άρια άδειες κυκλοφορίας στο όνομα σε αυτοκίνητα 70% και μοτοσυκλέτες οι υπόλοιπες...και το δέχομαι σαν αιτιολογία από τον τωρινό κατόχου του Q2...

                    Εάν το βαρέθηκε και θέλει απλά να κάνει μια αλλαγή στην καθημερινότητα του δεκτό, και με υγεία να το απολαύσει το νέο αυτοκίνητο...

                    Τώρα ορθολογικά δεν πολύ στέκει... πάνω κάτω είναι ίδια κατηγορία...σε χώρους δεν αλλάζει κάτι, σε κατανάλωση πάλι σχεδόν κανένα κέρδος, σε φορολογία πάλι στα ίδια είμαστε...
                    Σε παλαιότητα ελάχιστη διαφορά...

                    Οπότε μένει μόνο το σασμάν που θέλει αυτόματο...εάν υπάρχει κάποιο σοβαρό θέμα που τον δυσκολεύουν οι αλλαγές ταχυτήτων τότε σίγουρα θα προχωρήσει στην αλλαγή...
                    Αλλιώς μόνο χαμένο χρήμα θα του προσφέρει αυτή η αγορά τίποτα άλλο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @gapostol last edited by alexandros-k

                      @gapostol said in Mazda CX-30:

                      Οπότε - κατά βάση - με το Q2 να μην πιάνει τη τιμή που θα ήθελα (λόγω χειροκίνητου μου λένε) αλλά με πολλά αλλα καλούδια - θα ξανασκέφτω το τι θα κάνω. ας ευχαριστώ ολους ξανα...

                      Δομιμασε να το πουλησεις μονος σου , με αγγελια , αλλά θα σου σπασουν λιγο τα νευρα ,να το ξερεις
                      Ή ρωτα και σε αλλες αντιπροσωπειες. Δεν δινουν ολες την ιδια τιμη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        andya3 @gapostol last edited by

                        @gapostol said in Mazda CX-30:

                        Σας ευχαριστώ ολους για τα σχολια σας..... Πολύ κατατοπιστικά από τη πλευρά των ιδιοκτητών. Το Q2 - για να απαντήσω στον dstou @DSTOU - ναι - με ευχαριστεί - εχω γύρω στα 41.000 χλμ. σε 3.5 χρόνια (σχεδόν ακίνητο κατά την πανδημία) - κυρίως σε ταξίδια - αλλά λόγω ηλικίας (66 χρ.) θα ήθελα αυτόματο - σαν πιο ξεκούραστο. Επίσης - ακούω και διαβάζω ότι τα Γιαπωνέζικα είναι σίγουρα ποιο αξιόπιστα από το Γερμανικά (με πιο σύγχρονη τεχνολογία) - και ομολογώ ότι το CX 30 είναι το μόνο που μου αρεσε πραγματικά - αισθητικά. Οπότε - κατά βάση - με το Q2 να μην πιάνει τη τιμή που θα ήθελα (λόγω χειροκίνητου μου λένε) αλλά με πολλά αλλα καλούδια - θα ξανασκέφτω το τι θα κάνω. ας ευχαριστώ ολους ξανα...

                        Αν έχεις φορτώσει το Q2 με πολλά extra, δύσκολα θα βγάλουν τα λεφτά τους στη μεταπώληση. Όποιος έχει τα χρήματα να πάρει "φορτωμένο" audi δεν αγοράζει μεταχειρισμένο, πάει απευθείας σε καινούργιο.
                        Ίσως θα πρέπει να προσαρμόσεις λίγο τις οικονομικές απαιτήσεις σου, με βάση την τιμή του καινούργιου και αγνοώντας το κόστος κάποιων από τα extra που έχεις βάλει.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Το Q2, όπως και το Χ2 είναι στενάχωρα αμαξάκια με λίγους χώρους, ενώ το CX-30 χωρίς να είναι υπερβολικά άνετο, είναι πιο ευρύχωρο από αυτά.

                          Τώρα οι τιμές μεταπώλησης των αυτοκινήτων, δεν είναι σε λογική. Ο καθένας ζητάει ότι νομίζει, αλλά και οι αγοραστές έχουν επιλογές, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ποσά πάνω από 20000.

                          Μάλιστα εκεί θα πρέπει να σκεφτούμε ότι υπάρχουν και καινούργια αμάξια σε κοντινά λεφτά, κάτι που έχει μεγάλη σημασία, ιδιαίτερα αν τα μεταχειρισμένα δεν έχουν πλέον εγγύηση αντιπροσωπείας, γιατί αυτή ήταν 2 χρόνια μόνο.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Z
                            zaxosm @criuser last edited by

                            @criuser said in Mazda CX-30:

                            Το Q2, όπως και το Χ2 είναι στενάχωρα αμαξάκια με λίγους χώρους, ενώ το CX-30 χωρίς να είναι υπερβολικά άνετο, είναι πιο ευρύχωρο από αυτά.

                            Τώρα οι τιμές μεταπώλησης των αυτοκινήτων, δεν είναι σε λογική. Ο καθένας ζητάει ότι νομίζει, αλλά και οι αγοραστές έχουν επιλογές, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ποσά πάνω από 20000.

                            Μάλιστα εκεί θα πρέπει να σκεφτούμε ότι υπάρχουν και καινούργια αμάξια σε κοντινά λεφτά, κάτι που έχει μεγάλη σημασία, ιδιαίτερα αν τα μεταχειρισμένα δεν έχουν πλέον εγγύηση αντιπροσωπείας, γιατί αυτή ήταν 2 χρόνια μόνο.

                            Καμια απολυτως σχεση το Q2 με το X2. Εντελως αστοχη συγκριση , οχι μονο σε χωρους.

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser @zaxosm last edited by

                              @zaxosm said in Mazda CX-30:

                              @criuser said in Mazda CX-30:

                              Το Q2, όπως και το Χ2 είναι στενάχωρα αμαξάκια με λίγους χώρους, ενώ το CX-30 χωρίς να είναι υπερβολικά άνετο, είναι πιο ευρύχωρο από αυτά.

                              Τώρα οι τιμές μεταπώλησης των αυτοκινήτων, δεν είναι σε λογική. Ο καθένας ζητάει ότι νομίζει, αλλά και οι αγοραστές έχουν επιλογές, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ποσά πάνω από 20000.

                              Μάλιστα εκεί θα πρέπει να σκεφτούμε ότι υπάρχουν και καινούργια αμάξια σε κοντινά λεφτά, κάτι που έχει μεγάλη σημασία, ιδιαίτερα αν τα μεταχειρισμένα δεν έχουν πλέον εγγύηση αντιπροσωπείας, γιατί αυτή ήταν 2 χρόνια μόνο.

                              Καμια απολυτως σχεση το Q2 με το X2. Εντελως αστοχη συγκριση , οχι μονο σε χωρους.

                              Εγώ δεν μπόρεσα να μπω και στα 2 σε αντίθεση με το Μάζντα, οπότε τα κατηγοριοποιώ με τα δικά μου δεδομένα...

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros75 last edited by

                                Έχει γίνει αστείο. Κάθε μέρα λέω θα πάω σήμερα λίγο χαλαρά στην δουλειά, χωρίς να το πιέσω... και με το που πιάνω μετά από λίγο το τιμόνι, αρχίζω να το ευχαριστιέμαι. Και να πατάω. Η πλάκα είναι ότι δεν το πιέζω, αλλά έχει να δώσει και άλλο.
                                Σήμερα έκανα και αλλαγή μπρος πίσω στα ελαστικά, με 10.000 χλμ

                                M 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • I
                                  IG last edited by

                                  Συναίσθημα που επιβεβαιώνει τη σωστή επιλογή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • M
                                    manast @spiros75 last edited by

                                    @spiros75 said in Mazda CX-30:τό που περιγράφεις

                                    Έχει γίνει αστείο. Κάθε μέρα λέω θα πάω σήμερα λίγο χαλαρά στην δουλειά, χωρίς να το πιέσω... και με το που πιάνω μετά από λίγο το τιμόνι, αρχίζω να το ευχαριστιέμαι. Και να πατάω.

                                    Πόσο ωραία πρόκληση αυτό που περιγράφεις.
                                    Το βιώνω κι εγώ.
                                    Μικρές χαρές✌️

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      nioa @gapostol last edited by

                                      @gapostol said in Mazda CX-30:

                                      Σας ευχαριστώ ολους για τα σχολια σας..... Πολύ κατατοπιστικά από τη πλευρά των ιδιοκτητών. Το Q2 - για να απαντήσω στον dstou @DSTOU - ναι - με ευχαριστεί - εχω γύρω στα 41.000 χλμ. σε 3.5 χρόνια (σχεδόν ακίνητο κατά την πανδημία) - κυρίως σε ταξίδια - αλλά λόγω ηλικίας (66 χρ.) θα ήθελα αυτόματο - σαν πιο ξεκούραστο. Επίσης - ακούω και διαβάζω ότι τα Γιαπωνέζικα είναι σίγουρα ποιο αξιόπιστα από το Γερμανικά (με πιο σύγχρονη τεχνολογία) - και ομολογώ ότι το CX 30 είναι το μόνο που μου αρεσε πραγματικά - αισθητικά. Οπότε - κατά βάση - με το Q2 να μην πιάνει τη τιμή που θα ήθελα (λόγω χειροκίνητου μου λένε) αλλά με πολλά αλλα καλούδια - θα ξανασκέφτω το τι θα κάνω. ας ευχαριστώ ολους ξανα...

                                      Γεια χαρα. Είμαι κάτοχος δυο χρονια. Cx-30 skyactive X 180 manual. Ζω στα ΒΠ επίσης, κινούμαι σε αστικό, περιαστικό και αυτοκινητοδρομοταξιδεύω αρκετά. Εχω 36.200 χωρίς πρόβλημα. Η κατανάλωση μου μπορεί να ειναι σε χαλαρο ρυθμο στα 5 και σε σχετικα γρήγορους ρυθμούς στα 8 με 9. Εξαρτάται αποκλειστικα απο τη διάθεση σου. έλεγχοι και service μονο στη Γλυφάδα αν και υπαρχει συνεργειο στη Λαυρίου και στο Ν.Ηρακλειο.για οτι θέλετε στη διάθεσή σας.

                                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        To αυτοματο που μπαινει στο CX-30 τι τεχνολογιας ειναι; 6αρι με μετατροπεα ροπης;

                                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Ναι, νομίζω της aisin

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros75 @wantone last edited by

                                            @wantone said in Mazda CX-30:

                                            To αυτοματο που μπαινει στο CX-30 τι τεχνολογιας ειναι; 6αρι με μετατροπεα ροπης;

                                            Ναι.
                                            Για μένα που είναι το πρώτο μου αυτόματο, είμαι πολύ ευχαριστημένος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 89 / 224
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr