-
Οκ αυτό το καταλαβάινω, έτσι και αλλιώς που θα πιάσει κάποιος πάνω από 160-170 km/h. Αλλά εφόσον δεν είμαι "χεράς" προσωπικά κατι κάτω από 7'' μου φαίνεται πολύ γρήγορο.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν με ενδιαφέρει η τελική. Είχα γράψει σε ανύποπτο χρόνο, ότι εγώ θέλω το αμάξι μου να έχει πχ 0-160 σε 2''. Ας έχει τελική 165 χαω. Ή επιτάχυνση με νοιάζει. Τα ηλεκτρικά είναι πολύ κοντά σε αυτό το προφίλ επιδόσεων .
εχει ο συνεταιρος ενα τετοιο v60 τετρα και 455....
βγαζεις καρουμπαλο στο σβερκο απο επιταχυνση και στα 180 ακριβως σε περναει το άι 10
0-100 se 4.5
https://zeperfs.com/en/fiche9867-volvo-v60-ii-t8-recharge.htm
https://zeperfs.com/en/duel9867-8418.htm
χαχαχαχ -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αξίζει δε η χρεωκοπία σε όλους με πρώτη την Audi
Αμήν και πότε....όλο το φαγκ να κλείσει να ησυχάσουμε!
Όχι κι έτσι... Κατ' αρχάς αγαπάμε Skoda, επειδή είναι εξαιρετικά τίμια μάρκα και δεν πούλησε ποτέ φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μακάρι να λες να οδηγηθούμε σε άλλες λύσεις όπως βιοκαύσιμα (αν και με μεγαλύτερο οικολογικό αποτύπωμα) γιατί μας αρέσει η οδήγηση και δε θέλουμε κάτι αθόρυβο και αδιάφορο. Έχω όπως έχω πει θέση parking για 3 αυτοκίνητα κάτω από στέγαση και μπορώ να βάλω ως και 3 φορτιστές. Δε μου αρέσει όμως ένα τέτοιο αυτοκίνητο και εφόσον δεν έχω ούτε παιδιά ούτε σκυλιά, για αυτό πήρα MX-5 ND3.
Ωραίο αυτοκίνητο το mx5. Έρωτας είναι. Συμφωνώ!
Και πες οτι εμένα θα με βόλευε το ηλεκτρικό γιατί μέσα σε όλα δουλεύω και από το σπίτι. Ενας που μένει στο Παγκράτι στον 3ο όροφο θα είχε σοβαρό θέμα ακόμα και αν του άρεσαν αυτά τα αυτοκίνητα και δεν είχε θέμα με το powertrain. Δεν είναι η αυτονομία τόσο το ζήτημα όσο ο χρόνος φόρτισης πιστεύω, αν εκεί βελτιωθούν οι λύσεις (again να το δω σε επίπεδο μαζικής παραγωγής και όχι πρωτοτύπων ή press releases) θα γίνει η διαφορά.
Αυτό συζητάμε, για τους πολλούς δεν είναι ακόμα λύση αλλά για κάποιους με χώρο στάθμευσης αρχίζει να διαμορφώνεται ως μια εναλλακτική όπου καθώς θα εξελίσεται η τεχνολογία θα γίνει και πρωταρχική επιλογή
Θυμίζω πάλι (γιατί χαζός ΔΕΝ είσαι) οτι ο μόνος λόγος που έχει τόσα το ηλεκτρικό Corsa είναι εξαιτίας χυδάιων στρεβλώσεων της ελεύθερης αγοράς επειδή αποφάσισαν για εμάς χωρίς εμάς οτι πρέπει να πάμε βίαια στην ηλεκτροκίνηση με χρονοδιάγραμμα που έβγαλαν από κάποια οπή τους. Υπο νορμάλ συνθήκες δε θα έβγαιναν καν σε παραγωγή αυτά τα αυτοκίνητα αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Δέχομαι και έχεις δίκιο οτι οι τεχνολογίες πρώτα ξεκινούν από τα ακριβά και μετα "κατεβαίνουν" στα αυτοκίνητα του λαού.
Σε ευχαριστώ για τη φιλοφρόνηση. Οι περισσότεροι όταν νιώθουν να πιέζονται από τις απόψεις μου, με βρίζουν έμμεσα διότι φοβούνται το ban και κάποιοι άλλοι το κάνουν άμεσα χωρίς φόβο αποβολής και ποινής λόγω συντεχνιών με το forum. Υπάρχουν σίγουρα εξυπνότεροι εμού και εγώ είμαι εξυπνότερος άλλων, έτσι είναι η ζωή και η φύση.
Το ίδιο έλεγαν και για τα καταλυτικά και τα φίλτρα στα diesel που βγήκαν με το ζόρι λόγω χρονοδιαγραμμάτων. Μάλιστα όσοι κινούνται στην πόλη τα καταργούν διότι αυξάνει το κοστος συντήρησης των αυτοκινήτων τους και τους δυσκολεύει στα σενάρια κίνησης που κανουν. Δηλαδή, νιώθουν ότι η ελευθερία τους στον τρόπο που θέλουν να οδηγούν θυσιάζεται στον βωμό του περιβάλλοντος. Δυστυχώς, εάν ισχύουν όσα λένε οι επιστήμονες ο πλανήτης και το κλίμα του περνάει σε μια άλλη φάση που δεν έχουμε δει ακόμα. Και θα είναι αργά όταν το καταλάβουμε. Εάν ανέβει κατά 1 βαθμό κελσίου η μέση θερμοκρασία της γης, το κόστος απο τις φυσικές καταστροφές σε πόλεις θα είναι χιλιάδες φορές μη πω εκατομμύρια φορές υψηλότερο από την επένδυση σε οικονομίες με λιγότερους ρύπους. Δε συζητώ καν για το κόστος σε ζωή. Αυτό είναι το μεγαλύτερο όλων. Το να μηδενίσουμε τους ρύπους και εγώ το βρίσκω και ακραίο και δύσκολα εφαρμόσιμο εάν όχι ουτοπικό. Μια μέση προσέγγιση όμως ίσως υπάρχει και εκεί εδράζεται η αποδοχή των ev. Που στην τελική πέρα από τον ήχο του κίνητρα, όπου διορθώνεται αυτό έστω και ψηφιακά, σε πολλά άλλα είναι ανώτερα.
Πάντως το Corsa που αναφέρθηκε (όπως και κάθε ηλεκτρικό) δε φτάνει που έχει επιδότηση εως 8 χιλιάδες ευρώ, δεν έχει και τέλος ταξινόμησης! Στα ακριβά θερμικά αν θυμάμαι καλά φτανει εως και 32% της αξίας αυτός ο φόρος!
Επί 20 έτη, ακριβώς για λόγους περιβαλλοντικούς, το diesel έχει τον μικρότερο φόρο στα καύσιμα και πολλά dieselοκινητα δεν πληρώνουν ετήσια τέλη κυκλοφοριας. Είναι το ίδιο σενάριο με τα ηλεκτρικά στο σήμερα. Απλά σου δίνουν μπροστά όλο το ποσό της επιδότησης παρά να στο σπάσουν καθώς γεμίζεις λίτρα στο πρατήριο
Επίσης προσπαθώ ακόμα να καταλάβω τι τόσο τέλειο κάνει το Plaid. Αν ήθελα σπορ οδήγηση από σεντάν θα πήγαινα σε E63 S και ας ήταν πιο αργή. Αν ήθελα γρήγορο και αθόρυβο αυτοκίνητο θα πήγαινα στην Taycan γιατί απο ο,τι λένε ολοι οι ρεπόρτερς είναι πιο καλοστημένο και προφανώς ποιοτικό. Αν ήθελα πολυτέλεια πήγαινα σε S-class ή αν είχα δαγκώσει την ηλεκτρική λαμαρίνα σε EQS. Αν ήθελα σπορ οδήγηση θα πήγαινα σε κάτι exotic προφανώς με ICE. Τι βλέπεις εσύ που δε βλέπω και σε ενθουσιάζει τόσο; Ποιός είναι ο άθλος; Είναι αυτό που λένε οι Αμερικάνοι "Jack of all trades, master of none".
Η επιτυχία του Τέσλα είναι ότι πιάνει όλες αυτές τις κατηγορίες. Και την άνεση και πολυτέλεια μιας e class έχει, και την ταχύτητα μιας ηλεκτρικής Πόρσε, και το στρίψιμο σε πίστες όπως ένα σουπερκαρ. Και είναι φθηνότερο.....όλων με hi tech μηχανολογία
Στα ηλεκτρικά επίσης όπως ξέρεις τα άλογα είναι στραγάλια, η Nevera βγάζει πχ. 2000 ίππους αν θυμάμαι καλά και ταπεινώνει τα πάντα που κινούνται στο έδαφος. Τουλάχιστον ειναι και ωραία εμφανισιακά.Ποιός όμως θα τη διάλεγε αντί μιας πχ. Aventador και ας είναι πολύ πιο αργή η δεύτερη;
-
Εδώ το plaid στην κεντρική Ευρώπη πλέον. Στην Autobahn.
Κατά τα άλλα δείτε εσωτερικό, χώροι και ανεση. Απίστευτα μοντέρνο και από το μέλλον. Και ναι έχει μαλακά πλαστικά παντού, αλκαντάρα οροφή κτλ
Εξωτερικά είναι απλά πανέμορφο. Κάθεται ακριβώς στη μέση από άποψη πολυτέλειας, διακριτικότητας και επιβλητικότητας.
Δείτε τις ρεπριζ 120-220. Σαν το 0-100 ενος θερμικού Supercar
-
Ρε συ πραγματικά μήπως τρολλάρεις; Βλέπεις πανέμορφο αυτό το χάλι; Δηλαδή μοιάζει εξωτερικά με Insignia 15ετίας σε κλίμακα 150%, ακόμα και το συντηρητικό φετινό Octavia είναι πιο όμορφο. Εσωτερικά είναι απλά προσβλητικό να βγαίνει αυτοκίνητο εν έτει 2022 με τέτοια φτήνια, όλα σε μια οθόνη. Ποιά σύγκριση με S-Class μπορέι αν γίνει; Ένα τάμπλετ με ρόδες είναι, και μάλιστα φαίνεται σα κινέζικο από το AliExpress που έβαζαν παλιά σε κάτι χρέπια. Αν οποιοσδήποτε άλλος κατασκευαστής έδειχνε τέτοια προκλητικά άσχημα σχέδια θα τον είχαμε πάρει όλοι με τις ντομάτες. Είναι τόσο χοντροκομμένο από το πλάι και πίσω που απορώ.
Οκ η ίδια εταιρεία έχει βγάλει ίσως το πιο άσχημο αυτοκίνητο της δεκαετίας βέβαια το Model Y οπότε σε σχέση με αυτό τρώγεται, αλλά υπάρχουν πολύ πιο όμορφα σεντάν βλέπε Giulia που κάνουν το χοντρό ασχημόπαπο να κρύβεται στο υπόγειο.
Οκ άνεση χαίρω πολύ, οποιοδήποτε αυτοκίνητο με τέτοιο μέγεθος θα είχε την απαιτούμενη άνεση, δεν είναι μοναδικό προσόν του Tesla Model Bliah. Και υπάρχουν και συμβατικά με αερανάρτηση τα οποία όπως διαβάζω παντού είναι σα "μαγικό χαλί".
Δεν υπερτερεί των άλλων το Tesla, απλά τα κάνει όλα σχετικά καλά εως καλά για κάποιον που δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αυτοκίνηση και βλέπει τα αυτοκίνητα ως μέσα μετακίνησης από το Α στο Β. Αλλιώς υπάρχουν πολύ πιο οδηγοκεντρικές και ευχάριστες προτάσεις ακόμα και στον ηλεκτρικό χώρο. Taycan ή E-tron GT ή Mach-E όπως είπαμε που τουλάχιστον φτιάχονται από κανονικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων και όχι media personalities/μαθητευόμενους μάγους ανώριμων τεχνολογιών (γκουχ γκουχ FSD) με ρεκορ ψεμάτων. Nαι είναι "αφύσικα" γρήγορο όπως τα πιο γρήγορα ηλεκτρικά, αλλά εφόσον δεν έχεις αλλαγές ταχυτήτων ή ήχο ή οτιδήποτε, πρέπει να είναι εντελώς διεκπεραιωτικό και μόνο. Ούτε skill, ούτε reward, τίποτα. Καλά για το τιμόνι που έχει και είναι απλά επικίνδυνο δε μπορώ να μιλήσω παραπάνω. Πάλι θα πω όμως οτι αν πειραματιζόταν έτσι μια εταιρεία για την οποία δεν υπάρχει αγάπη στο φορουμ ας πούμε....VW, θα είχαμε πυρσούς και τσουγκράνες έξω από το Wolfsburg.
Για τα ντήζελ που ανέφερες (στα οποία δεν είμαι εχθρός ούτε και φαν όμως λόγω ήχου), η επιδότηση στην αντλία υπάρχει φαντάζομαι λόγω των φορτηγών και βαν που μεταφέρουν όλα τα αγαθά προς κατανάλωση και κινούνται με ντήζελ. Πρακτικά μια άνοδος της τιμής του πετρελαίου κίνησης θα έφερνε ειδικά τώρα μεγαλύτερο τσουνάμι ακρίβειας και το ξέρεις. Τώρα αν θα μπορούσε να υπάρξει τιμή χαμηλότερη μόνο για τους επαγγελματίες ίσως, δεν ξέρω γιατί δεν το κάνουν.
Με κανένα ηλεκτρικό δε θα σώσουμε τον πλανήτη και δε θα κρατηθεί η άνοδος της θερμοκρασίας. Αυτό το υπογράφω σίγουρα. Αν θέλουμε σοβαρά να μιλάμε για μείωση C02 η λύση είναι μόνο ΜΜΜ τα οποία θα κινούνται με υδρογόνο και ηλεκτρικά όπου δεν χρειάζονται range ή δεν υπάρχει δυνατότητα εγκατάστασης φορτιστών/αναμονή. Δηλαδή πρέπει όλοι μας να ξεχάσουμε σιγά σιγά την ιδιοκτησία αυτοκινήτου. Και αυτό δε θα φτάσει, μετά θα μας πουν να μην καταναλώνουμε κρέας γιατί όπως έχουμε πει είναι μεγάλο το impact της κτηνοτροφίας στα greenhouse gases. Σιγά μη φτάσει αυτό όμως, μετά θα μας πουν να περιορίσουμε το νερό στο μπάνιο, τη θέρμανση, να μην ξαναβάλουμε τζάκι λόγω αιθαλομίχλης κτλ. Δηλαδή θα πάμε καρφί για δυστοπία που θα πρέπει να μετράμε και πως...αεριζόμαστε για να μην επιβαρυνθεί το περιβάλλον. Φυσικά κάποια στιγμή (ελπίζω σύντομα) πρέπει να μπει και ένα όριο στους δισεκατομμυριούχους που ευθύνονται για έκλυση C02 ως εκατοντάδες άτομα ο καθένας με τα κωλο-τζετ τους και τα πάρτυ τους και τις βίλλες κτλ.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για τα ντήζελ που ανέφερες (στα οποία δεν είμαι εχθρός ούτε και φαν όμως λόγω ήχου), η επιδότηση στην αντλία υπάρχει φαντάζομαι λόγω των φορτηγών και βαν που μεταφέρουν όλα τα αγαθά προς κατανάλωση και κινούνται με ντήζελ. Πρακτικά μια άνοδος της τιμής του πετρελαίου κίνησης θα έφερνε ειδικά τώρα μεγαλύτερο τσουνάμι ακρίβειας και το ξέρεις. Τώρα αν θα μπορούσε να υπάρξει τιμή χαμηλότερη μόνο για τους επαγγελματίες ίσως, δεν ξέρω γιατί δεν το κάνουν.
Άνετα θα μπορούσε να γίνει μονάχα για τους επαγγελματίες αλλά όχι, οπως λέω η ελάφρυνση ήταν με γνώμονα το λιγότερο παραγόμενο co2, οπότε και το κίνητρο προς μια τέτοια κατεύθυνση ήταν ο μικρότερος φόρος έναντι της βενζίνης. Το ίδιο συμβαίνει και με το lpg
Διαφωνώ για το plaid. Καταρχήν άσε απ' έξω την S class. Μείνε στην Ε class που είναι η κατηγορία του.
Αισθητικά απ' έξω είναι πολύ όμορφο. Έχει κλασικές αναλογίες που όσες δεκαετίες και αν περάσουν θα είναι αρμονικές. Θυμίζει ιταλικές γραμμές μάλιστα.
Για το εσωτερικό γούστα είναι αυτά. Είναι μινιμαλ αλλά ποιοτικό και hi tech.Και δεν τα κάνει απλά καλά. Τα κάνει όλα σχεδόν τέλεια. Και ενετο ταξίδι κάνει, αν δεν κάνω λάθος έχει αέραναρτηση που συμβάλει αισθητά, και είναι το γρηγορότερο σενταν του πλανήτη. Τέλεια παράγραφος. Και στις πίστες, τις μεγάλες που γίνονται αγώνες και γκραν πρι και όχι αυτών περιοδικων και ιδιωτών, γράφει καλύτερους χρόνους από κάθε e class που μπορείς να φανταστείς
-
Ωραίο είναι, αλλά δεν κάνει για ντελιβεράδες...
Έχω και κότερο, πάμε μία βόλτα;
-
Ναι αλλά όταν μιλάμε για καταναλωσεις μας λέτε γιατί δεν μιλάτε για επιδοσεις και είστε μίζεροι. Όταν μιλάμε για επιδόσεις και κόντρες μας λέτε πως είναι για πλούσιους και να μιλάμε για καταναλωσεις.
Συζητήσεις για καταναλωσεις δεν θέτε
Κόντρες δε θέτε
Ηλεκτρικά δε θέτεΕ, Τι θέτε;
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αξίζει δε η χρεωκοπία σε όλους με πρώτη την Audi
Αμήν και πότε....όλο το φαγκ να κλείσει να ησυχάσουμε!
@fanis75 και @monman2 την ευλογία του να έχετε, να σας έρθει η φώτιση...
-
Έχει ρέντα ο Άντυ, ωραίος!
-
Όποιος γνωρίζει απαντά: Σε οικιακή πρίζα 16Ah σε σπίτι με τριφασικό ρεύμα με πόσα kw μπορεί να φορτίσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Μία απλουστευμένη λογική λέει 16Ah x 220v = 3,5kw.
Ο ηλεκτρολόγος που ρώτησα μου είπε 2 το πολύ 2,5 και κάπου διάβασα ότι αν είναι τριφασική η παροχή πάει και πάνω από τα 3,5kw.... -
@lapin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε οικιακή πρίζα 16Ah σε σπίτι με τριφασικό ρεύμα με πόσα kw μπορεί να φορτίσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Μία απλουστευμένη λογική λέει 16Ah x 220v = 3,5kw.
Ο ηλεκτρολόγος που ρώτησα μου είπε 2 το πολύ 2,5 και κάπου διάβασα ότι αν είναι τριφασική η παροχή πάει και πάνω από τα 3,5kw....Μα το όριο είναι τα 16Αh της ασφάλειας. Είτε έχεις τριφασικό είτε όχι. Γιατί η ασφάλεια αυτή "πατάει" σε μία φάση.
ΑΝ βάλεις τριφασικό φορτιστή, τότε θα πάρεις παραπάνω.
Φυσικά για να τραβήξεις τα 16Ah από την ασφάλεια, θες και ανάλογο καλώδιο μέχρι τον φορτιστή. Άρα όχι μπαλαντέζες κλπ. Σα γραμμή προς θερμοσίφωνα/κουζίνα. -
3,7 kW για τα 16 A και 7,3 kW για τα 32 A είναι τα τυπικά νούμερα που λένε για μία φάση. Αν πας σε 3 φάσεις φτάνει στα 22 kW. Υποθέτοντας ότι έχεις 230 V στην πρίζα στην Ευρώπη.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μιλάμε πως εγραψε ιδιο χρόνο πίστας με αυτό
Κοστίζει 100Κ λιγότερα, έχει τρομερή τεχνολογία και ειναι οικογενειακό..
Αυτό σου λέω. Πως αποδίδει όπως ένα εξωτικό όχημα ενώ παράλληλα είναι ένα αθόρυβο οικογενειακό που κάνει άνετα ταξίδιαΚαταλαβαίνεις την αντίθεση και το τι έχει επιτύχει.
Όσον αφορά για τα αυτόνομα συστήματα, δεν λέω πως είσαι πιλότος.Απλά λέω πως τεχνολογίες που έχουν τα αεροπλάνα πλέον τις περνά στα αυτοκίνητα είτε για λόγους ασφαλείας είτε για λόγους άνεσης.
Είναι τεράστιο τεχνολογικό άλμα. Αν σκεφτείς ότι η θάλασσα και ο αέρας είναι άδειοι ενώ οι πόλεις γεμάτοι εμπόδια και απρόβλεπτες καταστάσεις.
Στο le mans τι χρονο θα 'γραφε? Κανα 12ωρο ακομα να υποθεσω απ'το τελευταιο ΜΕΚ ή για την ακριβεια τους μισους γυρους και μετα αραγμα στα πιτ για φορτιση.
Αυτη η λαγνεια με τις ρεπριζ στα ηλεκτρικα αλλα ταυτοχρονα και τις "εξωφρενικες" ταχυτητες των 130χλμ στο ταξιδι γιατι αλλιως δε φτανεις ουτε μεχρι Θηβα ειναι ο ορισμος της αντιφασης.
Μαλλον τα 0-100 λοιπον ειναι το παν των συγχρονων αυτοκινητων για μερικους, οπως γινοταν και πριν 10-20 χρονια με ο,τι φτιαγμενο κυκλοφορουσε στα κοντροστεκια. Εντωμεταξυ, ρεπριζ ανωτερες απ'του μεσου μεκ με 200-250 αλογα ειναι εντελως αχρειαστες για το 99% των περιπτωσεων, αλλα αφου αυτο ειναι το βασικο πλεονεκτημα των ηλεκτρικων, ε ας αναλωθουμε εκει για να'χουμε να τα εκθειαζουμε. -
Συγνώμη ρε παιδιά, νομάδες είστε;
Που οι περισσότεροι έχετε και οικονομική άνεση, σπίτια, γκαράζ κτλ όπου μπορείτε να έχετε και ένα θερμικό στη κατοχή σας έστω το παλαιότερο αλλά παράλληλα παρουσιάζετε μια αρνηση στο σήμερα για κάποιο δεύτερο ηλεκτρικό διότι ο τρόπος ζωής σας σας υπαγορεύει να ταξιδέψετε ξαφνικά 500 χλμ μακρυά με 150χλμ/ωρα για να πιείτε καφέ σε ένα από τα σαλέ σας.
Είπαμε ξανά και ξανά, σήμερα τα ηλεκτρικά είναι για περιαστικη χρήση. Αύριο με νέες μπαταρίες θα είναι και για ταξίδια με προγραμματισμό.
Όσο για τις επιδοσεις είναι ένα δείγμα απλώς πως ένα πολύ φθηνότερο οικογενειακό αυτοκίνητο καταφέρνει να γελοιοποιεί τα καλύτερα θερμικά σουπερκαρς.
Είναι η αντίθεση που δημιουργείται ανάμεσα σε εκπροσώπους δύο διαφορετικών κόσμων. Του νέο με τον παλιό. Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις σε κάθε έναν από αυτούς
-
Όπως έγραψα, ο καθένας το βλέπει από την πλευρά του μόνο. Για παράδειγμα εγώ διαβάζω για ταξίδια 500χλμ, για ΣΚ 300-400χλμ και δεν το καταλαβαίνω...αχαχα. Κάνω 1 ταξίδι (και αν) τον χρόνο και άντε να φύγω και 1-2 ΣΚ όλο το χρόνο και αυτό σπάνια πάνω από 200χλμ από το σπίτι μου. Οπότε όλα αυτά περί αυτονομίας κλπ. μου φαίνονται κουλά. Από την άλλη ο κρούζερ κάνει κατι αυθημερόν για δουλειά που ακόμα και στο ντήζελ μπορεί να χρειαστεί να γεμίσει!! Από την άλλη και εγώ πήρα ντήζελ και είδα ότι δεν μου κάνει, περισσότερα προβλήματα παρά πλεονεκτήματα για την δικιά μου χρήση.
Οπότε δεν κάνουν για όλους, όλα. Ο καθένας με τις ανάγκες του.
-
Μια διαφορετική προοπτική με σοβαρή τεχνική ανάλυση , lap ακούς ... μεχρι την διάμετρο απο τις αντιστρεπτικές μετράει ...
"Its a hot hatch in dire need of some coilovers. Slam on its ass, keep the stock wheels; this thing would look fire."
Εντωμεταξύ το κορίτσι που ζει κάπου στην έρημο στηλιτεύει την μικρή εμβέλεια , Σάρα εχεις δίκιο όσο ψηλό τακούνι και να βάλεις ποιος θα το δει να σταματήσει για βοήθεια ...
-
-
Είναι εντυπωσιακό πως κάποιοι, εξελίσσουν και κάνουν προτάσεις. Όσο κάποιοι άλλοι απλά απαξιώνουν ευκόλως και χωρίς αιδώ τις προσπαθείς αυτές.
Στην ουσία λύνεται το θέμα με τα ηλεκτρικά. Εάν πάρουν έγκριση τύπου και υιοθετηθεί από τους κατακσευαστες. Η ηλεκτροκίνηση θα έρθει άμεσα. Ίσως η βάναυση απαγόρευση των θερμικών από τις αποφάσεις της ΕΕ να έχει ως βάση τετοιες τεχνολογικές αλλαγές οι οποίες θα βρίσκονται σε στάδια εξέλιξης.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης