-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Είναι πολύ εύκολο να τους κόψεις τον αέρα. Όταν πάνε να ξεκινήσουν το παραμύθι τους ολοκληρώνεις εσύ τη φράση, παίρνουν χαμπάρι ότι ξέρεις περισσότερα και λουφάζουν. Τώρα οκ αν κάποιος είναι τόσο μειωμένης αντίληψης και συνεχίσει την ιστορία, υπάρχουν πολλοί τρόποι να τον σωπάσεις ευγενικά και να μη σπάει μπάλες.
Στον τελευταίο στραβό που μου έκατσε...η κουβέντα τελειωσε λεγοντας..
Έχω λεφτα και δεν μπορείς να μου τα πάρεις. Όμως, πλεον δεν ασχολούμαι.. Λέω ευχαριστώ θα σας ενοχλήσω αν έχω κάποια απορία και τελειώνει το ζαλο#@τσι εκεί. -
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Είδα το βίντεο του ΚΚ, που ανέβασε ο Πήλιου και είπε για την ταχύτητα του chr.
Ποιό βίντεο είναι αυτο?
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Είδα το βίντεο του ΚΚ, που ανέβασε ο Πήλιου και είπε για την ταχύτητα του chr.
Ποιό βίντεο είναι αυτο?
Το γνωστό βίντεο που ο ΚΚ λέει πως το CHR είναι τόσο αργό που έπιασε φιλίες με νταλικέρηδες εντάξει δικαιολογείται λόγω ηλικίας και προσφοράς .
-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Είδα το βίντεο του ΚΚ, που ανέβασε ο Πήλιου και είπε για την ταχύτητα του chr.
Ποιό βίντεο είναι αυτο?
Το γνωστό βίντεο που ο ΚΚ λέει πως το CHR είναι τόσο αργό που έπιασε φιλίες με νταλικέρηδες εντάξει δικαιολογείται λόγω ηλικίας και προσφοράς .
Ναι. Μου φάνηκε πολύ υπερβολικό να θέλει να μειώσει έτσι το CHR αλλά κι εγώ τον δικαιολογώ σεβόμενος το ότι είπε την αλήθεια ΤΟΥ. Νόμιζω ότι έτσι θα εκφραζόταν για την πλειονότητα των σύχρονων αυτοκινήτων αφού αυτά είναι ρυθμισμένα με έμφαση την οικονομία και όχι την απόλυτη αμεσότητα στις κινήσεις του δεξιού μας ποδιού. Αν σκεφτούμε μάλιστα, τι αυτοκίνητα έχει οδηγήσει τις περασμένες δεκαετίες...
-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Εντωμεταξύ μέχρι στιγμής η toyota ήταν τίμια στους χρόνους παράδοσης ,πολλά αυτοκίνητα τα παρέδωσε και νωρίτερα, σε εμένα το έδωσε ακριβώς την ώρα που μου είχε πει. Κάποια άλλα μοντέλα άλλων κατασκευαστών παραλαβή στο δίμηνο υποτίθεται είχαν ... τα πήραν με διαδοχικές αναβολές στο χρόνο.
Πολλά τα παραδείγματα άλλων εταιρειών που έλεγαν 5 μήνες και μετά το πέρας αυτών, σου προσέθεταν ακόμη 3-5 μήνες αναμονής. Καθόλου τίμιο ενώ σίγουρα το ήξεραν. Πολύ πιο τίμιο είναι να πεις 12 μήνες και να το παραδώσεις στους 12 ή στους 11.
Εμένα μου είπαν εκτίμηση εκτελωνισμού αρχές 12ου του 2023. (Μιλάω για το σκέτο Yaris). Εκπληκτικά μεγάλο διάστημα αλλά... είναι αυτό που είναι. Ελπίζω να μην αλλάξω γνώμη μέχρι τότε. -
Mια χαρά σας τα είπε ο ΚΚ.
Από την άλλη τα plug-in γιατί 250αρίζουν ?
Και αυτά έχουν 1-2 ηλεκτροκινητήρες...
Αμα πιάσετε τεχνολογία και ιστορίες θα σας στείλω τον Λαπ να σας κατεβάσει τόμους...
Απλές απαντήσεις, σε εμάς που δεν ψαχνόμαστε με αυτά...
-
Σχετικά με την κουβέντα για τους πωλητές, η δουλειά τους είναι να πληροφορήσουν τον πελάτη για τα πραγματικά αντικειμενικά χαρακτηριστικά του οχήματος, εξοπλισμό εκδόσεων κτλ. Αν μπει στην διαδικασία να μιλήσει υποκειμενικά, θα μειώσει την αξία και χρησιμότητα στοιχείων που λείπουν και θα υπερβάλλει για άλλα που υπάρχουν ή θέλει να σου χρεώσει. Λογικό το βρίσκω από πλευράς τους. Κρατάς όσα θέλεις και όσα σου περισσεύουν πέτα τα. Ο καθένας προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του όσο καλύτερα μπορεί. Είναι καλύτερα να μπεις σε μαγαζί και να βαριούνται να σου μιλήσουν; Έγω αφήνω τον κάθε πωλητή να πει ότι θέλει και έχει να πει. Θέλει να πει το ποιήμα του; Κανένα πρόβλημα. Να το πει. Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του μετα.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Από την άλλη τα plug-in γιατί 250αρίζουν ?
Οι ηλεκτροκινητήρες αποσυνδέονται ή περνάνε μέσα από το κιβώτιο (ανάλογα με την υλοποίηση), οπότε δεν φτάνουν στο όριο περιστροφής τους. Βέβαια κάποια ηλεκτρικά έχουν τόση δύναμη, που μπορούν και έχουν 1 ή 2 πολύ μακριές σχέσεις κι έτσι πιάνουν και πολύ υψηλές τελικές μόνο με ηλεκτρικά μοτέρ. Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...
-
@super-t said in Toyota Corolla Cross:
Καταφέραν στην Κύπρο να βάλουν «copy paste» στο Yaris το πρόγραμμα από τον κανονικό κινητήρα που είναι άμεσου ψεκασμού, στον υβριδικό που είναι έμμεσου ψεκασμού και να μην έχει πρόβλημα.
Μπράβο τους, πρέπει να τους πάρει η Toyota για δουλειά.Προσωπικά δεν θα ρίσκαρα να χάσω την 11ετή εγγύηση, ανεξαρτήτως της τυχόν καλύτερης απόδοσης και το γράφω ως φιλος του tuning (το ΜΙΝΙ R56 Cooper S που είχα μια εποχή με πρόγραμμα είχε φθάσει 250 άλογα δυναμομετρημένα).
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Mια χαρά σας τα είπε ο ΚΚ.
Από την άλλη τα plug-in γιατί 250αρίζουν ?
Και αυτά έχουν 1-2 ηλεκτροκινητήρες...
Αμα πιάσετε τεχνολογία και ιστορίες θα σας στείλω τον Λαπ να σας κατεβάσει τόμους...
Απλές απαντήσεις, σε εμάς που δεν ψαχνόμαστε με αυτά...
Απλή απάντηση:
Toyota Hybrid ή Phev είναι για αγορά , να τα κρατήσεις 10 + χρόνια οπότε κόφτη στα 170/180/190 ανάλογα το μοντέλο, να υπάρχει και μια " ιεραρχία " , να δώσουν και πολυετείς εγγυήσεις
Τα αλλά είναι για leasing ,αγοράζονται μόνο με δική σας ευθύνη και στην ουσία χωρίς καμία εγγύηση μετά τα δυο χρόνια
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
το ΜΙΝΙ R56 Cooper S που είχα μια εποχή με πρόγραμμα είχε φθάσει 250 άλογα δυναμομετρημένα
Αααα είχαμε το ίδιο αυτοκίνητο!! Εγώ όμως δεν το είχα πειράξει καθόλου....μόνο ζάντες Breyton είχα βάλει.
-
Οι δοκιμαστές αυτοκινήτων είναι συνήθως τόσο εθισμένοι- εξαρτημένοι στα αλόγατα και τις επιδόσεις, που ότι και να οδηγήσουν θέλουν κι άλλο γκάζι. Φαίνεται στα λόγια τους, στην κριτική τους, στην στάση τους.
-
Ισχυει γενικα, αλλα εχουν επίγνωση της κατηγορίας του καθε αυτοκινήτου.
Θυμαμαι επισης τον Κ. Κ να γραφει εντυπωσιασμενος απο τη σβελταδα της Xsara 1.6 110 f/l, οτι τον εξέπληξε το ποσο γρηγορα προσπερνουσε τα κινούμενα εμποδια. -
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
Ισχυει γενικα, αλλα εχουν επίγνωση της κατηγορίας του καθε αυτοκινήτου.
Θυμαμαι επισης τον Κ. Κ να γραφει εντυπωσιασμενος απο τη σβελταδα της Xsara 1.6 110 f/l, οτι τον εξέπληξε το ποσο γρηγορα προσπερνουσε τα κινούμενα εμποδια.Κάποιος λοιπόν να του πει για τα καινούργια υβριδικά και να του δώσει για οδήγηση ενα yaris hatchback δεν χρειάζονται καν τα 200 άλογα της CC . Να του το πλασάρει ότι δήθεν θα μείνει στην αιωνιότητα -έχει ένα κόλλημα με την αιωνιότητα- το παραπάνω βίντεο και θα τον λένε οπισθοδρομικό και γραφικό για τον πρωτοπόρο του ειδικού τύπου πρέπει να ισχύει το αντιθετο
-
Αν δεν είχε συμβεί φτωχοποίηση επιπέδου παγκοσμίου πολέμου (και πανευρωπαϊκά και κυρίως σε άλλο επίπεδο στην Ελλάδα) και υπήρχε η παλιά αναλογία τιμων καυσίμων και εισοδημάτων, τα ΤΟΥΟΤΑ θα ήταν, όπως ήταν πάντα, τίμια επιλογή σαν εργαλείο μεταφοράς και τίποτα παραπάνω.
Άψογα να πηγαίνεις και γυρίζεις δουλειά-σχολείο-σούπερ μάρκετ και άριστο εργαλείο για ταξί, ως αυτόματο που καίει λίγα...Τώρα με την ανέχεια βρέθηκαν τα ΤΟΥΟΤΑ στον αφρό λόγω μικρής κατανάλωσης αλλά και συγκυριών όπως συναλλαγματικές ισοτιμίες που τους επιτρέπουν να πουλάνε σε λιγότερο τραγελαφικές τιμές από τους ευρωπαίους που έχασαν την μπάλα (την έστειλαν στο Κατάρ...).
Η Κρος ήρθε επιτέλους στην Ευρώπη με καμιά 10ετία καθυστέρηση και για Ελλάδα, δώρον άδωρον με το δίλιτρο μοτερ. Αλλά θα υπάρξει κόσμος που θα βολευτεί, περίπου αυτοί που αγόραζαν κάποτε το 4πορτο Ραβ το παλιό το ορθόδοξο, τότε που το παλιό ορθόδοξο κόμμα, επέτρεπε τέτοιες αγορές. -
Οι καιροί αλλάζουν. Θυμόσαστε πριν 10; χρόνια που ο μαρκιόνεΣ πήρε νύχτα την Κράισλερ στο τζαμπέ και έγινε νοματαίος από τη μία στιγμή στην άλλη; Την τέζλα να μπαίνει κάθε μήνα με τα μπούνια μέσα, και οι μελλοντολόγοι να λένε δεν θα βγάλει χρόνο, και τώρα να είναι κοπτήριο; τους γερμανοί (και γάλλοι) να λένε στηρίζουμε τον πετρελαιοκινητήρα και τώρα να λένε δεν γνωρίζω τον κύριο;
έτσι αλλάζουν, έστω και λίγο, και οι σαμουράιδες. -
Καλά τα πετρέλαια τους πιάσαν με τη γίδα στην πλάτη και τα κάναν τόσο αυστηρά μετά που δεν αξίζει να ασχοληθούν πια.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Αν δεν είχε συμβεί φτωχοποίηση επιπέδου παγκοσμίου πολέμου (και πανευρωπαϊκά και κυρίως σε άλλο επίπεδο στην Ελλάδα) και υπήρχε η παλιά αναλογία τιμων καυσίμων και εισοδημάτων, τα ΤΟΥΟΤΑ θα ήταν, όπως ήταν πάντα, τίμια επιλογή σαν εργαλείο μεταφοράς και τίποτα παραπάνω.
Άψογα να πηγαίνεις και γυρίζεις δουλειά-σχολείο-σούπερ μάρκετ και άριστο εργαλείο για ταξί, ως αυτόματο που καίει λίγα...Τώρα με την ανέχεια βρέθηκαν τα ΤΟΥΟΤΑ στον αφρό λόγω μικρής κατανάλωσης αλλά και συγκυριών όπως συναλλαγματικές ισοτιμίες που τους επιτρέπουν να πουλάνε σε λιγότερο τραγελαφικές τιμές από τους ευρωπαίους που έχασαν την μπάλα (την έστειλαν στο Κατάρ...).
Η Κρος ήρθε επιτέλους στην Ευρώπη με καμιά 10ετία καθυστέρηση και για Ελλάδα, δώρον άδωρον με το δίλιτρο μοτερ. Αλλά θα υπάρξει κόσμος που θα βολευτεί, περίπου αυτοί που αγόραζαν κάποτε το 4πορτο Ραβ το παλιό το ορθόδοξο, τότε που το παλιό ορθόδοξο κόμμα, επέτρεπε τέτοιες αγορές.Σεβαστή η άποψή σου, αλλά θα μου επιτρέψεις να έχω εντελώς διαφορετική.
Δεν θεωρώ ότι λόγω "φτωχοποίησης" είπαμε να αγοράσουμε καινούρια υβριδικά Toyota αξίας 20 έως 40 χιλιάδων ευρώ, για να γλιτώνουμε 3-4lt βενζίνης στα 100km.
ΗToyota επί 25 χρόνια εξελίσσει υβριδικά, ενώ φρόντισε εγκαίρως να κατασκευάσει εργοστάσια στην Ευρώπη, ώστε να περιορίσει το κατασκευαστικό κόστος.
Αφου κατάφερε, λοιπόν, διατηρώντας την αξιοπιστία και ποιότητά της και επιμένοντας στην υβριδική τεχνολογία, να παρουσιάσει και ενδιαφέροντα σχεδιαστικά - οδηγικά αυτοκίνητα, χωρίς να ξεφύγει ο λογαριασμός, τώρα δρέπει τους καρπούς των προσπαθειών της, με ρεκόρ πωλήσεων παγκοσμίως. -
Αν η κουβέντα γινόταν πριν πέντε χρόνια θα λέγαμε ότι με κοντά 33 χιλ διαθέσιμα θα πέρναμε ένα εκ των BMW / AUDI / MERCEDES.
H Toyota έχει την καλύτερη φήμη μηχανολογικά αλλά overall είναι ένα σκαλί πιο κάτω (ποιότητα εσωτερικού, αίσθηση, κ.λπ.)Τώρα που έχουν όλα τα αμάξια έχουν πάει στο Θεό (οικονομικά έχω σπουδάσει αλλά δεν δέχομαι την τόσο υπέρεμετρη αύξηση από όλους σε τόσο συντονισμένο βαθμό), η Toyota εκτιμάται από το αγοραστικό κοινο περισσότερο. Γιατι;...... όχι μονο επειδή έγινε καλύτερη, είναι οικονομική στην κατανάλωση μιας και το μετράμε και αυτό και είναι προσιτή με τα σημερινά πάντα δεδομένα. Δεν νομίζω να πήρε από εμάς που μιλάμε άυξηση 6.000 το χόνο (όση αύξηση πήραν όλα σχεδόν τα αμάξια).
Σημείωση έχω παραγγείλει Toyota ενώ θα μπορούσα ορικά να παραγγείλω την GLA την basic έκδοση.
-
@superfast5 said in Toyota Corolla Cross:
Αν η κουβέντα γινόταν πριν πέντε χρόνια θα λέγαμε ότι με κοντά 33 χιλ διαθέσιμα θα πέρναμε ένα εκ των BMW / AUDI / MERCEDES.
H Toyota έχει την καλύτερη φήμη μηχανολογικά αλλά overall είναι ένα σκαλί πιο κάτω (ποιότητα εσωτερικού, αίσθηση, κ.λπ.)Τώρα που έχουν όλα τα αμάξια έχουν πάει στο Θεό (οικονομικά έχω σπουδάσει αλλά δεν δέχομαι την τόσο υπέρεμετρη αύξηση από όλους σε τόσο συντονισμένο βαθμό), η Toyota εκτιμάται από το αγοραστικό κοινο περισσότερο. Γιατι;...... όχι μονο επειδή έγινε καλύτερη, είναι οικονομική στην κατανάλωση μιας και το μετράμε και αυτό και είναι προσιτή με τα σημερινά πάντα δεδομένα. Δεν νομίζω να πήρε από εμάς που μιλάμε άυξηση 6.000 το χόνο (όση αύξηση πήραν όλα σχεδόν τα αμάξια).
Σημείωση έχω παραγγείλει Toyota ενώ θα μπορούσα ορικά να παραγγείλω την GLA την basic έκδοση.
Μα αυτό λέω κι εγώ με διαφορετική ματιά, δεν απαξιωνω τα ΤΟΥΟΤΑ κι ίσως και για μένα να είναι επόμενο/δεύτερο αυτοκίνητο κάποια στιγμή ένα τέτοιο υβριδικο.
Αλλά σε διαφορετικές οικονομικές συνθήκες, θα είχε λιγότερη αναγνώριση κι αποδοχή η εξελιγμένη τεχνολογία της.
Toyota Corolla Cross