-
@panos2171 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
β) Για να φοβήθηκε ο Δίας μάλλον το: πήγαινε πολύ γρήγορα δε μπορεί να αντικατοπτρίσει το πόσο γρήγορα πήγαινε πραγματικά
Εσύ με ξέρεις...
-
@fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@driver-m said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Οπως και η brera φερειπειν η οποια βεβαια ειναι εργο τεχνης εμφανισιακα.
Αλήθεια σου αρέσει; Απο τις πιο ασχημες ΑΡ για εμενα, ειδικά πίσω δεν βλέπεται!! Απορώ εικικρινά πως αρεσε στον κοσμο αυτο το πράγμα…
φιλε σορυ αλλά δεν δινουμε βήμα να έχουν αποψη για αισθητική αυτοκινήτων σε ανθρώπους που αρέσουν τα toyota yaris cross. Οποτε ότι και να ψηφίσεις η ψήφος σου αφαιρείται
ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ήταν η BRERA μπροστά και σχετικά ωραία πίσω. Νταξει έχει βγαλει ομορφοτερα κωλαράκια η μάρκα αλλά οχι να την βγάλουμε και σκάρτη!!!!
-
-
-
Αρχισε να τους κάνει όλους κλώνους του ο γάτος...
Στα όρη, στα άγρια βουνά που λένε και στο ξεμάτιασμα...
-
Ρε παιδιά σιγά το ανώμαλο έδαφος...
-
Και δεν πιστεύω και στο μάτι... Χαλαρή βόλτα, δεν είχε τίποτα το Xtreme εκτός από 2 παρακάμψεις.
-
Δύο μέρες με πολύ χώμα, όμορφα τοπία και βίντεο... Ξεκινήσαμε έτσι
Στο τέλος γεμίσαμε χώμα
Χαλάλι όπως πάντα
-
Φίλε μου, έπιασε τόπο η κεραμική που έτριβες 2 μέρες
-
@mastoras78 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Δύο μέρες με πολύ χώμα, όμορφα τοπία και βίντεο... Ξεκινήσαμε έτσι
Στο τέλος γεμίσαμε χώμα
Χαλάλι όπως πάντα
Ωωωωω τελειο. Θελω να δω ομως και του yem ετσι
-
@yem τις κεραμικές και τα σκαμπό μου μέσα άστα.. μεγάλο fail
-
@mastoras78 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Δύο μέρες με πολύ χώμα, όμορφα τοπία και βίντεο... Ξεκινήσαμε έτσι
!
Στο τέλος γεμίσαμε χώμαΧαλάλι όπως πάντα
Απλά υπέροχο!!! Να βάζετε πιο συχνά τέτοιες φώτο μας αρέσουν πολύ ακόμα και με τους ματρακαδες σας μεσα
-
@realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@alexandros-k said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Δεν δικαιουνται δια να ομιλούν οι αρεσκοντες του Yaris Cross
Το οποίο όσο άσχημο και να είναι, πίσω ειναι ωραίοτερο από μια μπρέρα που είναι μπρρρ...απλά δεν βλέπεται πίσω, σαν να μην πλήρωσαν τον σχεδιαστή για ολόκληρο το αμάξι και το τελείωσε ο καφετζής.
Συμφωνώ ότι η Brera πίσω είναι... περίεργη. Πάντως παραμένει ενδιαφέρουσα. Η πιο όμορφη Alfa εκείνης της εποχής ήταν η GT, την οποία την είχε η τότε μου
. Την πήγα μια γρήγορη βόλτα με το αυτοκίνητό της (2.0 165 άλογα, εγώ τότε είχα την 330i με τα 272 άλογα) και κατέβηκε κάτω κατάχλομη - έκανε μισή ώρα να μου μιλησει. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ φοβήθηκα εκείνη την μέρα*, που δεν έχω φοβηθεί ούτε με Ferrari (που σε δημόσιο δρόμο φυσικά δεν την πίεσα). Το αυτοκίνητο έστριβε με τρελές ταχύτητες, σε σημείο που με έκανε να λέω ότι θα πάει χαντάκι και ότι η BMW μου δεν ξέρω αν θα τα κατάφερνε με τόσα χλμ σε τέτοιες στροφές... Ήταν κατηφόρα, που τα σχετικά λίγα άλογά της δεν έπαιζαν και τόσο ρόλο, αλλά μάζευε χιλιόμετρα για πλάκα! Εκεί είπα για ακόμα μια φορά ότι οι Alfa είναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!
*Ξέρετε πότε φοβάται ο οδηγός; Όταν αρχίζει και παίζει ακούσια το ζυγωματικό, κάτω από τα μάτια του, σαν τικ.
σνομπαρα τα AR και γενικά τα ιταλικά όσο τίποτα...ήμουν (και είμαι φιλο-ιαπωνικός). πάντα όμως θυμάμαι να μου αρέσουν τα AR στο design. μέχρι τα 30 είχα οδηγήσει δυνατά γερμανικά-γαλλικά ποτέ όμως ένα AR.
μέχρι που ήρθε η ωρα και οδήγησα ένα 147 ti 1.6 της τότε σχέσης μου...
μετά από αυτό πούλησα το qashqai, παντρεύτητα την τότε σχέση μου και πήρα μία giulietta. -
Απο τα συμφραζομενα ο γαμος πηγε καλα, διαφορετικα θα την πληρωνε η alfa.
-
Στα ιταλικά συσφίγγονταν οι σχέσεις κάργα, ενώ άμα η σχέση έχει το γιάρις που της πήρε ο μπαμπάς και φοβάται και μην το λερωσει, αργά ή γρήγορα, ψάχνουμε καμιά ιταλοφιλη...
-
@realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@alexandros-k said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Δεν δικαιουνται δια να ομιλούν οι αρεσκοντες του Yaris Cross
Το οποίο όσο άσχημο και να είναι, πίσω ειναι ωραίοτερο από μια μπρέρα που είναι μπρρρ...απλά δεν βλέπεται πίσω, σαν να μην πλήρωσαν τον σχεδιαστή για ολόκληρο το αμάξι και το τελείωσε ο καφετζής.
Συμφωνώ ότι η Brera πίσω είναι... περίεργη. Πάντως παραμένει ενδιαφέρουσα. Η πιο όμορφη Alfa εκείνης της εποχής ήταν η GT, την οποία την είχε η τότε μου
. Την πήγα μια γρήγορη βόλτα με το αυτοκίνητό της (2.0 165 άλογα, εγώ τότε είχα την 330i με τα 272 άλογα) και κατέβηκε κάτω κατάχλομη - έκανε μισή ώρα να μου μιλησει. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ φοβήθηκα εκείνη την μέρα*, που δεν έχω φοβηθεί ούτε με Ferrari (που σε δημόσιο δρόμο φυσικά δεν την πίεσα). Το αυτοκίνητο έστριβε με τρελές ταχύτητες, σε σημείο που με έκανε να λέω ότι θα πάει χαντάκι και ότι η BMW μου δεν ξέρω αν θα τα κατάφερνε με τόσα χλμ σε τέτοιες στροφές... Ήταν κατηφόρα, που τα σχετικά λίγα άλογά της δεν έπαιζαν και τόσο ρόλο, αλλά μάζευε χιλιόμετρα για πλάκα! Εκεί είπα για ακόμα μια φορά ότι οι Alfa είναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!
*Ξέρετε πότε φοβάται ο οδηγός; Όταν αρχίζει και παίζει ακούσια το ζυγωματικό, κάτω από τα μάτια του, σαν τικ.
Noμιζω τα παραλες. Εχω οδηγησει το 147 για δεκαδες χιλιαδες χμ, ειναι ενδιαφερον αμαξι και πολυ καλος κινητηρας 1.6 7000 στροφες αλλα το αμαξι μπορει να γινει πολυ επικινδυνο σε καποια στροφη να φυγει ξαφνικα και να προκαλεσει ατυχημα, την εχω γλυτωσει 3 φορες τελευταια στιγμη. Στις ιδιες ταχυτητες το αρκετα μεγαλυτερο BMW και με τα πολυ φαρδυτερα λαστιχα (245/225 απο 195) ειναι ουδετερο τελειως. Το GT ιδιο με το 147 ειναι ισως να εχει λιγο ποιο μεγαλα λαστιχα.
-
Η gt επειδή έχω και εγώ μια κάποια εμπειρία από αυτήν όχι όμως τεράστια, έχει μεγάλη διαφορά από την 147. Ήταν όντως τρένο. Αλλά παρά πολύ κουραστικό αυτοκίνητο. Ήταν ξεκάθαρα αυτοκίνητο σαββατοκύριακου.
Όμορφη ήταν, αλλά όχι κάτι το φοβερό. Μια κουπέ bmw για εμένα ήταν πιο όμορφη
-
Μόνο BMW λέμε....τα άλλα οδοντόκρεμες μπροστά τους!! Προσθιοκίνητες αηδίες...αμάξι για οδήγηση είναι μόνο πισωκούνα, τα άλλα ειναι απλά Φίατ με όμορφο σήμα.
-
H gt , ήταν καλύτερα "ζυγισμένη" από την 147. Σε σχέση δε με την 156 , με τις οποίες μπορούσα να συγκρίνω , σε λογικά κυβικά , ήταν πιο μονοδιάστατη, νόμιζες ότι ήταν πιο βαριά, με λίγο χειρότερο τιμόνι , αλλά έστριβε πιο γρήγορα. Αν οι ταχύτητες ήταν το παν ήταν καλύτερη, αλλά τη "ζωντάνια" της 156 δεν την είχε. Λεπτομέρειες.....
Εμφανισιακά για εμένα , ήταν πιο όμορφη από την αντίστοιχη bmw , αλλά και από τη brera, είχε πολύ όμορφες γραμμές και όγκους.
-
@wantone said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@realzeus said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
@alexandros-k said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Δεν δικαιουνται δια να ομιλούν οι αρεσκοντες του Yaris Cross
Το οποίο όσο άσχημο και να είναι, πίσω ειναι ωραίοτερο από μια μπρέρα που είναι μπρρρ...απλά δεν βλέπεται πίσω, σαν να μην πλήρωσαν τον σχεδιαστή για ολόκληρο το αμάξι και το τελείωσε ο καφετζής.
Συμφωνώ ότι η Brera πίσω είναι... περίεργη. Πάντως παραμένει ενδιαφέρουσα. Η πιο όμορφη Alfa εκείνης της εποχής ήταν η GT, την οποία την είχε η τότε μου
. Την πήγα μια γρήγορη βόλτα με το αυτοκίνητό της (2.0 165 άλογα, εγώ τότε είχα την 330i με τα 272 άλογα) και κατέβηκε κάτω κατάχλομη - έκανε μισή ώρα να μου μιλησει. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ φοβήθηκα εκείνη την μέρα*, που δεν έχω φοβηθεί ούτε με Ferrari (που σε δημόσιο δρόμο φυσικά δεν την πίεσα). Το αυτοκίνητο έστριβε με τρελές ταχύτητες, σε σημείο που με έκανε να λέω ότι θα πάει χαντάκι και ότι η BMW μου δεν ξέρω αν θα τα κατάφερνε με τόσα χλμ σε τέτοιες στροφές... Ήταν κατηφόρα, που τα σχετικά λίγα άλογά της δεν έπαιζαν και τόσο ρόλο, αλλά μάζευε χιλιόμετρα για πλάκα! Εκεί είπα για ακόμα μια φορά ότι οι Alfa είναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!
*Ξέρετε πότε φοβάται ο οδηγός; Όταν αρχίζει και παίζει ακούσια το ζυγωματικό, κάτω από τα μάτια του, σαν τικ.
Noμιζω τα παραλες. Εχω οδηγησει το 147 για δεκαδες χιλιαδες χμ, ειναι ενδιαφερον αμαξι και πολυ καλος κινητηρας 1.6 7000 στροφες αλλα το αμαξι μπορει να γινει πολυ επικινδυνο σε καποια στροφη να φυγει ξαφνικα και να προκαλεσει ατυχημα, την εχω γλυτωσει 3 φορες τελευταια στιγμη. Στις ιδιες ταχυτητες το αρκετα μεγαλυτερο BMW και με τα πολυ φαρδυτερα λαστιχα (245/225 απο 195) ειναι ουδετερο τελειως. Το GT ιδιο με το 147 ειναι ισως να εχει λιγο ποιο μεγαλα λαστιχα.
Ακόμα και η 147 ήταν εξαιρετική, αλλά η GT ήταν ένα επίπεδο παραπάνω σε όλα (αν και σε κοινή πλατφόρμα, αλλά αυτό δεν λέει και πολλά). Η συγκεκριμένη φορούσε 215/45/17. H BMW μου φορούσε 225/45/18 μπροστά και 245/40/18 πίσω.
@fanis75 said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Μόνο BMW λέμε....τα άλλα οδοντόκρεμες μπροστά τους!! Προσθιοκίνητες αηδίες...αμάξι για οδήγηση είναι μόνο πισωκούνα, τα άλλα ειναι απλά Φίατ με όμορφο σήμα.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η BMW ήταν συνολικά καλύτερη φυσικά, αλλά η Alfa δεν είχε καμία σχέση με Fiat στην πράξη. Μάλιστα, αν εξαιρέσουμε την μεγάλη δύναμη της 330 που σου έδινε την δυνατότητα να διώχνεις την ουρά όποτε γουστάρεις, η Alfa ήταν πιο παιχνιδιάρα με το τιμόνι και την μεταφορά βάρους μέσα στην στροφή. Με άλλα λόγια, μια 320 ήταν λιγότερο διασκεδαστική από την GT. H 330 κέρδιζε λόγω δύναμης κυρίως.
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!