-
@pgp737ng said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
Εξάλλου δεν υπάρχουν αυτόματα πλέον.
Και αυτόματα υπάρχουν, αλλά έτσι κι αλλιώς ο Γάτος ΔΕΝ εννοεί το Vitara.
-
Α ναι, τώρα θυμήθηκα τη χτεσινή σου διαφωνία με τον Λάπη. 12 Δεκέμβρη, μία εβδομάδα πριν πάρω την Tonale, θα έχω το strong Vitara, να δω και γω αυτό το χάλια κιβωτό κιβώτιο που λες.
-
Κρούζερ οι επιλογές σου είναι λίγες, κυρίως λόγω αυτόματου. Δεν υπάρχουν και πολλά σε λογικές τιμές. Εαν αγοράσεις με δόσεις, συμφέρει φορντ που έχει 3% επιτόκιο. Οπότε ένα Πούμα στα 27.000 περίπου μπορεί να σου βγεί.
Η καλύτερη λύση για εσένα ειναι φυσικά Στελάντις, αλλά να δεις που χωράει και πως...ίσως ένα C3 Aircross ακόμα!??!?!
Εαν πας με δόσεις και με τόσο μικρή προκαταβολή, σε πολλές περιπτώσεις (ειδικά σε προσφορές) συμφέρει το leasing. Απλά πρέπει να το παρακολουθείς ανά εβδομάδα να δεις πότε θα βγει η προσφορά και να την κλεισεις άμεσα. Π.χ. είχε απίστευτη προσφορά το 2008 ηλετρικό και το σκεφότμουν και εγώ...μέχρι να το πάρω απόφαση είχαν τελειώσει τα διαθέσιμα αμάξια.
Τέλος, προφανώς η καλύτερη λύση για το προφίλ χρήσης και οδηγού ειναι Yaris Cross υβρίδιο (χωρίς την δικαιολογία της παράδοσης, σε 12 μήνες το έχεις)...αλλά ξέρω ότι δεν σου αρέσουν οπότε το αποκλείουμε.
-
@criuser said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
Κοίταξε από πλευράς ομορφιάς, είναι το Αβέντζερ και το DS4 σε λήζινγκ το τελευταίο, αν παίξει κάποια προσφορά.
Καλά, το DS4 πρέπει να είναι ότι θελκτικοτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή, αλλά είναι στην C πλατφόρμα, ενώ το Avenger στην Β. Η διαφορά στην τιμή θα είναι τεράστια πιστεύω..εντομεταξυ για crossover πρέπει να πάει στο DS4 cross που είναι ακόμη ακριβότερο, ενώ το Avenger φαινομενικά θα είναι περισσότερο SUV (20 πόντους, αν θυμάμαι καλά, από το έδαφος).
-
@pgp737ng said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
@dimsabas said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
@pgp737ng said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
Εξάλλου δεν υπάρχουν αυτόματα πλέον.
Και αυτόματα υπάρχουν, αλλά έτσι κι αλλιώς ο Γάτος ΔΕΝ εννοεί το Vitara.
Vitara kai scross αυτόματα δεν υπάρχουν... μόνο ags.
Που δεν είναι αυτοματο... αλλά της κακιάς ώρας.@fanis75 Βρήκες τον χαμένο σου αδερφο; Χαχαχα!
ΥΓ: Αγαπητε @PGP737ng πλάκα στον φίλο μου τον Φάνη κάνω, μην το πάρεις προσωπικά.
-
Εδώ αυτός που το δοκιμάζει λέει πως σε νορμάλ κίνηση δεν υπάρχει διακοπή της επιταγχυνσης, είναι γραμμική χωρίς διακοπές. Μόνο όταν πατήσεις το πεντάλ στο πάτωμα νιώθεις τις αλλαγές του κιβωτίου. Σε κάθε αλλαγή το ηλ μοτέρ συμπληρώνει με την απαραίτητη ροπή ώστε να μην υπάρχει διακοπή.
ΔΕΝ έχει σχέση με το απλό ags.
-
@lap said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
ΔΕΝ έχει σχέση με το απλό ags.
Παραμένει μπούρδα όμως!! Όσοι το έχουν οδηγήσει (δεν θυμάμαι ήταν και κάποιος από εδώ) έχουν γράψει τα χειρότερα. Επιλογή καθαρά για οικονομικούς λόγους και κρίμα για ένα τοσο καλό αυτοκίνητο.
-
@fanis75 said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
Κρούζερ οι επιλογές σου είναι λίγες, κυρίως λόγω αυτόματου. Δεν υπάρχουν και πολλά σε λογικές τιμές. Εαν αγοράσεις με δόσεις, συμφέρει φορντ που έχει 3% επιτόκιο. Οπότε ένα Πούμα στα 27.000 περίπου μπορεί να σου βγεί.
Η καλύτερη λύση για εσένα ειναι φυσικά Στελάντις, αλλά να δεις που χωράει και πως...ίσως ένα C3 Aircross ακόμα!??!?!
Εαν πας με δόσεις και με τόσο μικρή προκαταβολή, σε πολλές περιπτώσεις (ειδικά σε προσφορές) συμφέρει το leasing. Απλά πρέπει να το παρακολουθείς ανά εβδομάδα να δεις πότε θα βγει η προσφορά και να την κλεισεις άμεσα. Π.χ. είχε απίστευτη προσφορά το 2008 ηλετρικό και το σκεφότμουν και εγώ...μέχρι να το πάρω απόφαση είχαν τελειώσει τα διαθέσιμα αμάξια.
Τέλος, προφανώς η καλύτερη λύση για το προφίλ χρήσης και οδηγού ειναι Yaris Cross υβρίδιο (χωρίς την δικαιολογία της παράδοσης, σε 12 μήνες το έχεις)...αλλά ξέρω ότι δεν σου αρέσουν οπότε το αποκλείουμε.
Φάνη τι προσφορά έπαιζε με το 2008? Thx
-
@criuser said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
Το 2023, θα μπει συγγενής σε διαδικασία αγοράς νέου αυτόματου αυτοκινήτου.
Επειδή σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με δόσεις και προκαταβολή περίπου 5-8000, ενώ το μπάτζετ θα είναι μέχρι 25000 ή 30000 για εξαιρετική περίπτωση, έχει σημασία και το επιτόκιο.
Εναλλακτικά μία καλή επιλογή σε λήζινγκ, θα ήταν ίσως συμφέρουσα.
Το αυτοκίνητο, θα έχει σε κάθε περίπτωση μικτή ασφάλεια, ενώ τα ετήσια χλμ θα είναι 12-15000.
Είναι νέος σε ηλικία , σχετικά νέος οδηγός, δεν έχει τρέλα με τα αυτοκίνητα, ουσιαστικά ένας απλός χρήστης για να πηγαίνει στην δουλειά του και στις υπόλοιπες μετακινήσεις του.
Μένει σε σπίτι που έχει ανοικτό χώρο πάρκινγκ, όπου μπορεί να μπει πρίζα φόρτισης.
Ετσι οι επιλογές από πλευράς καυσίμου, είναι τα πάντα.
Βενζίνη, ντίζελ, υβριδικό βενζίνης (τογιότα δηλαδή), υβριδικό μούφα τύπου 24/48 βόλτ, αλλά και ηλεκτρικό.
Ο στόχος είναι να έχει το αυτοκίνητο περίπου στο 6μηνο, υπολογίζει να παραγγείλει στο τέλος του χειμώνα και σίγουρα μέσα στο 23.
Επειδή πληρώνω στο δικό μου για ασφάλεια λίγο πάνω από 500, συν τα λάστιχα που έδωσα 630, τέλη για 4 χρόνια 320 και σέρβις υπολογίζω με τακάκια κλπ στην 4ετία στα 1000, έχουμε ένα ποσό 4000 επιπλέον της αγοράς για 4 χρόνια χρήσης, συν τους τόκους της αγοράς, για ποσό 20-22000 €.
Αυτοί για επιτόκιο 6-8-10 % είναι αντίστοιχα στα 20000 2400/3200/4000 ευρώ.
Ακόμα σε περίπτωση αγοράς μτχ, οι τόκοι είναι 12 % οπότε έστω για 15000 έχουμε 4000, συν το γεγονός ότι μπορεί να έχεις άλλα κόστη και λίγη έως καθόλου εγγύηση.
Τα επιπλέον κόστη σε περίπτωση αγοράς είναι 6400-8000, οπότε υπάρχει η σκέψη του λήζινγκ, χωρίς εξαγορά εννοείται, εφ΄ όσον βρεθεί κάποια καλή προσφορά, η οποία μπορεί να βοηθήσει και στο θέμα του τεκμηρίου, αφού δεν θα είναι εταιρεία που εκπίπτει κάτι.
Είναι ανοικτός γενικά σε μάρκες, προτιμάει B-suv, γιατί είναι σχετικά μεγαλόσωμος, αλλά γενικά το κόστος θα είναι σημαντικός παράγων.
Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω...
Αφού το κόστος είναι σημαντικός παράγοντας, γιατί μπαίνει στην εξίσωση το leasing;
Αν τα βάλεις κάτω με χαρτί και μολύβι εξυπακούεται πως θα είναι αρκετά ακριβότερη λύση.
Τα πράγμα αλλάζει εάν έχει σκοπό να το πουλήσει μόλις το ξεχρεωσει, αλλά κάτι τέτοιο δεν αναφέρθηκε. -
@bmw7 said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
Φάνη τι προσφορά έπαιζε με το 2008? Thx
Είχε €10.000 προκαταβολή (αλλά τα €8.000 θα τα πάρεις πίσω από την επιδότηση) και μετά ειχε δόση κάπου €220 + ΦΠΑ. Ήταν πιο φτηνό και από υβριδικό γιάρις!! Αλλά εξαγανίστηκαν τα λίγα που είχαν μείνει μέσα σε 1 εβδομάδα....εαν θυμάμαι σωστά κάποιος εδώ το πήρε έτσι.
@n-k-9 said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω...
Αφού το κόστος είναι σημαντικός παράγοντας, γιατί μπαίνει στην εξίσωση το leasing;Γιατί σε κάποιες περιπτώσεις (προσφορές) συμφέρει έναντι της χρηματοδότησης, ειδικά όταν το επιτόκιο χρηματοδότησης είναι υψηλό.
-
Διαφωνώ.
Αν υπάρξουν κάποιες προτάσεις καλές στο λήζινγκ, τότε δεν είναι ακριβή λύση.
Μιλάμε ότι πάντα θα έχουμε αγορά με δόσεις, άρα θα υπάρχουν τόκοι στην αγορά, οπότε στο λήζινγκ έρχεται μια ισορροπία.
Ακόμα με το λήζινγκ χωρίς εξαγορά και χωρίς να περαστεί σαν έξοδο πουθενά, νομίζω ότι γλυτώνεις το τεκμήριο αγοράς, ίσως και χρήσης.
Γιατί πρόκειται για ενοίκιο και μόνο.
Ας μας πουν οι λογιστές για το λήζινγκ σε ιδιώτη τι ισχύει.
Επίσης σημαντικό ποσό είναι η μικτή ασφάλεια που έχεις στο δικό σου, ενώ υπάρχει στο μίσθωμα του λήζινγκ.
Για παράδειγμα υπήρχε μία πρόταση που βέβαια έφυγαν πολύ γρήγορα τα αμάξια, που ένα Γκράντλαντ ντίζελ αυτόματο, αξίας αγοράς 36000, ζητούσε για λήζινγκ το συνολικό ποσό των 23000, άντε 24000 με διάφορα έξοδα φακέλου και ό,τι άλλο.
Η προκαταβολή ήταν 6500.
Αν βάλουμε στην περίπτωση της αγοράς τα 6500, επειδή θα έχουμε και εκεί το 500άρικο σαν έξοδα, θα μείνει δάνειο 30000. Με ένα επιτόκιο 7,5 % για τα 4 χρόνια, υπάρχουν και μεγαλύτερα στην αγορά, ενώ στα μτχ είναι 12 %, θα έχεις 4500 τόκους. Βάλε 2500 μικτή ασφάλεια για τα 4 χρόνια, τέλη σέρβις και λάστιχα , άλλα 2000, πάμε 9000 επιπλέον.
Αρα το αμάξι θα κοστίσει σαν αγορά 45000.
Αν δεχτούμε ότι θα έχει σαν απομείωση αξίας 15 % τον πρώτο χρόνο και 10 % τα επόμενα 3, τότε στην 4ετία θα μπορούμε να το πουλήσουμε 21687, οπότε σαν ανταλλαγή σε έμπορο, γιατί το λήζινγκ το παίρνεις αμέσως, θα πάμε στα 19000.
Αρα 45000 που κόστισε μείον 19000 που πουλήθηκε, το συνολικό κόστος της 4ετίας με αγορά και πώληση, ήταν 26000.
Και πάντα να θυμόμαστε ότι το αμάξι θα έχει 80000 χλμ.Αρα με το λήζινγκ στα 24000 και χωρίς να έχεις κανένα άγχος είσαι αρκετά κερδισμένος.
Ας το κάνουμε τώρα πιο δύσκολο για το λήζινγκ.
Αγοράσαμε το αμάξι και θα το κρατήσουμε 8 χρόνια, ενώ μέχρι τότε θα έχουμε αγοράσει 2 φορές με λήζινγκ.
Το λήζινγκ θα μας έχει κοστίσει 46000.
Η αγορά πέραν της 4ετίας, θα έχει φτηνότερη μικτή λόγω παλαιότητας στα 2000, αλλά το κόστος σέρβις και ελαστικών που θα έχουμε και βλάβες και δεν θα είμαστε σε εγγύηση, στην 4ετία και μιλάμε για αμάξι που θα έχει στο τέλος της 8ετίας 160000 χλμ., οπότε θα έχουμε και 2 αλλαγές ελαστικών ακόμη, άρα θα πάμε στις 4000 επιπλέον, μαζί με τα τέλη της 4ετίας. Σύνολο μετριοπαθές 6000 και συνολικό κόστος 51000.
Θα έχουμε τότε να πουλήσουμε το 8ετίας με τα 160000 χλμ αμάξι, που με τον ίδιο τύπο θα δίνει μεν 14000, αλλά εδώ η ανταλλαγή, δεν νομίζω ότι θα ξεπεράσει τα 10000.
Οπότε στην 8ετία αυτός με το λήζινγκ θα έχει δώσει 46000, ενώ με την αγορά 41000.
Η διαφορά είναι ότι αυτός με το λήζινγκ θα έχει καινούργιο αμάξι κάθε 4ετία, χωρίς κανένα άγχος, ενώ ο άλλος το παλιό με ό,τι μπορεί να συμβεί και όλα τα ρίσκα.
Εννοείται ότι αν το έχεις δικό σου και σε τρακάρουν, η αξία θα πέσει και άλλο στην πώληση.
Πιθανότατα ανάλογα σενάρια παίζουν και στην 3+3 έτη επιλογή, αλλά γενικά το λήζινγκ είναι συμφερότερο στην 4ετία.
Τέλος το επιτόκιο του 7,5 %, είναι 6,9 + 0,6 η εισφορά και είναι από τα χαμηλά. Αν πηγαίναμε σε 10 % επιτόκιο, τότε παίζει στην 8ετία να ήταν συμφερότερο το λήζινγκ.
-
@dimsabas said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
Α ναι, τώρα θυμήθηκα τη χτεσινή σου διαφωνία με τον Λάπη. 12 Δεκέμβρη, μία εβδομάδα πριν πάρω την Tonale, θα έχω το strong Vitara, να δω και γω αυτό το χάλια κιβωτό κιβώτιο που λες.
Επειδή δεν το έχω δει σε άλλο review, ρίξε και μια άποψη αν το παραπάνω βάρος της μπαταρίας στο πορτμπαγκάζ, αλλάζει την οδική συμπεριφορά στις στροφές.
-
Με το ελάχιστο βάρος που έχει; Με τίποτα. Οι μπαταρίες στα μη PHEV δε ζυγίζουν πολύ. Εμένα μου κάνει εντύπωση που μερικοί είναι τόσο έντονοι εναντίον αυτού του κιβωτίου και κανείς δοκιμαστής (από τους Έλληνες που παρακολουθώ) δεν έχει πει κουβέντα.
-
Σε πολλά Review εξωτερικού έχω διαβάσει/ακούσει ότι κρατάει αρκετά ψηλά τις στροφές πριν αλλάξει. Δεν έχω δει γενικότερα παράπονα, εκτός του κομπιάσματος σε τέρμα γκάζι. Τέσπα κι γω θα κανονίσω test drive για την περιέργεια.
Και αν έχω καταλάβει καλά δουλεύει αποκλειστικά ηλεκτρικά, μόνο αν έχεις πατημένο το Eco. Οπότε σταματάει να δουλεύει και ο κλιματισμός.
-
@criuser said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
Διαφωνώ.
Αν υπάρξουν κάποιες προτάσεις καλές στο λήζινγκ, τότε δεν είναι ακριβή λύση.
Μιλάμε ότι πάντα θα έχουμε αγορά με δόσεις, άρα θα υπάρχουν τόκοι στην αγορά, οπότε στο λήζινγκ έρχεται μια ισορροπία.
Ακόμα με το λήζινγκ χωρίς εξαγορά και χωρίς να περαστεί σαν έξοδο πουθενά, νομίζω ότι γλυτώνεις το τεκμήριο αγοράς, ίσως και χρήσης.
Γιατί πρόκειται για ενοίκιο και μόνο.
Ας μας πουν οι λογιστές για το λήζινγκ σε ιδιώτη τι ισχύει.
Επίσης σημαντικό ποσό είναι η μικτή ασφάλεια που έχεις στο δικό σου, ενώ υπάρχει στο μίσθωμα του λήζινγκ.
Για παράδειγμα υπήρχε μία πρόταση που βέβαια έφυγαν πολύ γρήγορα τα αμάξια, που ένα Γκράντλαντ ντίζελ αυτόματο, αξίας αγοράς 36000, ζητούσε για λήζινγκ το συνολικό ποσό των 23000, άντε 24000 με διάφορα έξοδα φακέλου και ό,τι άλλο.
Η προκαταβολή ήταν 6500.
Αν βάλουμε στην περίπτωση της αγοράς τα 6500, επειδή θα έχουμε και εκεί το 500άρικο σαν έξοδα, θα μείνει δάνειο 30000. Με ένα επιτόκιο 7,5 % για τα 4 χρόνια, υπάρχουν και μεγαλύτερα στην αγορά, ενώ στα μτχ είναι 12 %, θα έχεις 4500 τόκους. Βάλε 2500 μικτή ασφάλεια για τα 4 χρόνια, τέλη σέρβις και λάστιχα , άλλα 2000, πάμε 9000 επιπλέον.
Αρα το αμάξι θα κοστίσει σαν αγορά 45000.
Αν δεχτούμε ότι θα έχει σαν απομείωση αξίας 15 % τον πρώτο χρόνο και 10 % τα επόμενα 3, τότε στην 4ετία θα μπορούμε να το πουλήσουμε 21687, οπότε σαν ανταλλαγή σε έμπορο, γιατί το λήζινγκ το παίρνεις αμέσως, θα πάμε στα 19000.
Αρα 45000 που κόστισε μείον 19000 που πουλήθηκε, το συνολικό κόστος της 4ετίας με αγορά και πώληση, ήταν 26000.
Και πάντα να θυμόμαστε ότι το αμάξι θα έχει 80000 χλμ.Αρα με το λήζινγκ στα 24000 και χωρίς να έχεις κανένα άγχος είσαι αρκετά κερδισμένος.
Ας το κάνουμε τώρα πιο δύσκολο για το λήζινγκ.
Αγοράσαμε το αμάξι και θα το κρατήσουμε 8 χρόνια, ενώ μέχρι τότε θα έχουμε αγοράσει 2 φορές με λήζινγκ.
Το λήζινγκ θα μας έχει κοστίσει 46000.
Η αγορά πέραν της 4ετίας, θα έχει φτηνότερη μικτή λόγω παλαιότητας στα 2000, αλλά το κόστος σέρβις και ελαστικών που θα έχουμε και βλάβες και δεν θα είμαστε σε εγγύηση, στην 4ετία και μιλάμε για αμάξι που θα έχει στο τέλος της 8ετίας 160000 χλμ., οπότε θα έχουμε και 2 αλλαγές ελαστικών ακόμη, άρα θα πάμε στις 4000 επιπλέον, μαζί με τα τέλη της 4ετίας. Σύνολο μετριοπαθές 6000 και συνολικό κόστος 51000.
Θα έχουμε τότε να πουλήσουμε το 8ετίας με τα 160000 χλμ αμάξι, που με τον ίδιο τύπο θα δίνει μεν 14000, αλλά εδώ η ανταλλαγή, δεν νομίζω ότι θα ξεπεράσει τα 10000.
Οπότε στην 8ετία αυτός με το λήζινγκ θα έχει δώσει 46000, ενώ με την αγορά 41000.
Η διαφορά είναι ότι αυτός με το λήζινγκ θα έχει καινούργιο αμάξι κάθε 4ετία, χωρίς κανένα άγχος, ενώ ο άλλος το παλιό με ό,τι μπορεί να συμβεί και όλα τα ρίσκα.
Εννοείται ότι αν το έχεις δικό σου και σε τρακάρουν, η αξία θα πέσει και άλλο στην πώληση.
Πιθανότατα ανάλογα σενάρια παίζουν και στην 3+3 έτη επιλογή, αλλά γενικά το λήζινγκ είναι συμφερότερο στην 4ετία.
Τέλος το επιτόκιο του 7,5 %, είναι 6,9 + 0,6 η εισφορά και είναι από τα χαμηλά. Αν πηγαίναμε σε 10 % επιτόκιο, τότε παίζει στην 8ετία να ήταν συμφερότερο το λήζινγκ.
Με το πρώτο σενάριο επέλεξα και εγώ το leasing για το cx30.Αν το αγόραζα τα συνολικά έξοδα στη πενταετία έβγαιναν 43.000 ευρώ περίπου ενώ το leasing θα μου κοστίσει 31.000 για τα 5 χρόνια χωρίς να έχω υπολογίσει τυχών κέρδος από την εφορία μιας και το περνάω σαν εξοδο αφου είμαι ελεύθερος επαγγελματίας.
-
Ωραία τα λέτε για το leasing αλλά νομίζω ότι τα παραπάνω ισχύουν μόνο στην περίπτωση που αλλάζει κάποιος όχημα όντως ανα 4 έτη.
Σε αυτά τα παραδείγματα δλδ , δίνει ο κάθε αγοραστής περίπου 90.000ε για αυτοκίνητα ανα 12 χρόνια , είναι αυτός ο μέσος όρος ?@kostis20 Αν και δεν τα ξέρω καλά , όλοι αναφέρουν ότι ουσιαστικά κέρδος έχει όποιος το περνάει ως έξοδο. Αν δεν το πέρναγες στην 4ετία χωρίς leasing θα είχε δώσει 43.000ε (+ ασφάλειες + service πες 46.000ε σύνολο) και θα σου έμενε το αμάξι.
Με το leasing στην 4ετία θα έχεις δώσει 31.000ε και στο τέλος δεν θα έχεις αμάξι.
Η διαφορά είναι 15.000ε , τιμή που δεν πιστεύω ότι θα πέσει αμάξι των 43.000ε σε 4 χρόνια , κάλλιστα θα μπορούσες να το πουλήσεις και 20.000ε - 25.000ε αλλά δεν γνωρίζουμε πως θα είναι η κατάσταση με ηλεκτρικά κτλ.
Όπως και να έχει , αν κάποιος δεν αλλάζει ανά 4 χρόνια δεν νομίζω ότι τον συμφέρει το leasing
Επίσης πιάσαμε και παραδείγματα με αμάξια των 40.000+ ε , αν κοιτάξουμε για αυτοκίνητα γύρω στα 20.000ε - 25.000ε εκεί φαντάζομαι θα είναι ακόμη χειροότερα τα πράγματαΓια παράδειγμα βλέπω ότι 4ετία leasing για το Skoda Kamiq 1.5 DSG (τυχαίο παράδειγμα απλά αυτό βρήκα) βγαίνει τελική τιμή 17.000ε
Αγορά πάει στα 27.000ε (ναι έλεος 4500ε πάνω έχει πάει) , οπότε διαφορά 13.000ε με ασφάλειες κτλ
Πιστεύετε δλδ ότι στην 4ετία (με τα δεδομένα του σήμερα) το Kamiq απο 27.000ε θα το πουλήσει κάποιος 13.000ε και κάτω ώστε να βγεί χαμένος ?
Στην 8ετία αν κάνεις άλλο ένα leasing θα έχεις δώσει σύνολο 34.000ε και δεν θα έχεις αμάξι στο τέλος της.
Αν έχεις κρατήσει το Kamiq μπορείς να το πουλήσεις 5.000ε (λέμε τώρα) οπότε θα έχεις δώσει 22.000ε +2.000ε για μικτή και θα έχεις κάβα για 10.000ε για ζημιές / λάστιχα κτλΤεσπα μην κουράζω απλά έγραψα και την δική μου ανάλυση
-
@tsofras said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
Ωραία τα λέτε για το leasing αλλά νομίζω ότι τα παραπάνω ισχύουν μόνο στην περίπτωση που αλλάζει κάποιος όχημα όντως ανα 4 έτη.
Σε αυτά τα παραδείγματα δλδ , δίνει ο κάθε αγοραστής περίπου 90.000ε για αυτοκίνητα ανα 12 χρόνια , είναι αυτός ο μέσος όρος ?@kostis20 Αν και δεν τα ξέρω καλά , όλοι αναφέρουν ότι ουσιαστικά κέρδος έχει όποιος το περνάει ως έξοδο. Αν δεν το πέρναγες στην 4ετία χωρίς leasing θα είχε δώσει 43.000ε (+ ασφάλειες + service πες 46.000ε σύνολο) και θα σου έμενε το αμάξι.
Με το leasing στην 4ετία θα έχεις δώσει 31.000ε και στο τέλος δεν θα έχεις αμάξι.
Η διαφορά είναι 15.000ε , τιμή που δεν πιστεύω ότι θα πέσει αμάξι των 43.000ε σε 4 χρόνια , κάλλιστα θα μπορούσες να το πουλήσεις και 20.000ε - 25.000ε αλλά δεν γνωρίζουμε πως θα είναι η κατάσταση με ηλεκτρικά κτλ.
Όπως και να έχει , αν κάποιος δεν αλλάζει ανά 4 χρόνια δεν νομίζω ότι τον συμφέρει το leasing
Επίσης πιάσαμε και παραδείγματα με αμάξια των 40.000+ ε , αν κοιτάξουμε για αυτοκίνητα γύρω στα 20.000ε - 25.000ε εκεί φαντάζομαι θα είναι ακόμη χειροότερα τα πράγματαΓια παράδειγμα βλέπω ότι 4ετία leasing για το Skoda Kamiq 1.5 DSG (τυχαίο παράδειγμα απλά αυτό βρήκα) βγαίνει τελική τιμή 17.000ε
Αγορά πάει στα 27.000ε (ναι έλεος 4500ε πάνω έχει πάει) , οπότε διαφορά 13.000ε με ασφάλειες κτλ
Πιστεύετε δλδ ότι στην 4ετία (με τα δεδομένα του σήμερα) το Kamiq απο 27.000ε θα το πουλήσει κάποιος 13.000ε και κάτω ώστε να βγεί χαμένος ?
Στην 8ετία αν κάνεις άλλο ένα leasing θα έχεις δώσει σύνολο 34.000ε και δεν θα έχεις αμάξι στο τέλος της.
Αν έχεις κρατήσει το Kamiq μπορείς να το πουλήσεις 5.000ε (λέμε τώρα) οπότε θα έχεις δώσει 22.000ε +2.000ε για μικτή και θα έχεις κάβα για 10.000ε για ζημιές / λάστιχα κτλΤεσπα μην κουράζω απλά έγραψα και την δική μου ανάλυση
Όσο φθηνότερο και με λιγότερα έξοδα το αμάξι, τόσο λιγότερο συμφέρει leasing.. ανάλογα και την περίπτωση βέβαια.. αλλά το 2020 δεν έβγαιναν τα νούμερα με τίποτα..
-
Yaris Cross Active Hybrid με μεταλλικό χρώμα
- Προσφορά εταιρείας χρονομίσθωσης:
4.700 πρώτη δόση και άλλες 47 με 206 τον μήνα. Φυσικά προ ΦΠΑ.
Άρα 17.833. - Τιμή αγοράς: 22.400
Στο περίπου στα 4 χρόνια έχουμε μια 4αδα λάστιχα (500€), 4 σέρβις (600€) και μικτή ασφάλεια 4ετιας (1.800€).
Άρα είμαστε στα 25.300, συν 4.000 τόκους, φτάνουμε στα 29.300.
Δηλαδή διάφορα 11.500
Και λέμε ότι ένα Yaris Cross θα αξίζει στην 4ετια λιγοτερο από 11.500 και είναι προτιμότερο να δώσεις 18 χιλιάρικα σε 4 χρόνια και να μην έχεις τίποτα!!!
Ok!!!
- Προσφορά εταιρείας χρονομίσθωσης:
-
@n-k-9 said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
Yaris Cross Active Hybrid με μεταλλικό χρώμα
- Προσφορά εταιρείας χρονομίσθωσης:
4.700 πρώτη δόση και άλλες 47 με 206 τον μήνα. Φυσικά προ ΦΠΑ.
Άρα 17.833. - Τιμή αγοράς: 22.400
Στο περίπου στα 4 χρόνια έχουμε μια 4αδα λάστιχα (500€), 4 σέρβις (600€) και μικτή ασφάλεια 4ετιας (1.800€).
Άρα είμαστε στα 25.300, συν 4.000 τόκους, φτάνουμε στα 29.300.
Δηλαδή διάφορα 11.500
Και λέμε ότι ένα Yaris Cross θα αξίζει στην 4ετια λιγοτερο από 11.500 και είναι προτιμότερο να δώσεις 18 χιλιάρικα σε 4 χρόνια και να μην έχεις τίποτα!!!
Ok!!!
και ομως ειναι οριακο.
ενα τρακαρισμα σοβαρο και χαλαει η σουπα στην επριπτωση αγορας
σερβις ειναι παραπανω, μονο 150 το σερβις δεν.... τακακια μονο να βαλεις αλλαζει.
και τωρα με την αλλαγη των θερμικων το μελλον μεταπωλησης το 2027 αλλαζει πολυ... - Προσφορά εταιρείας χρονομίσθωσης:
-
@gatoz said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
@n-k-9 said in Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ:
Yaris Cross Active Hybrid με μεταλλικό χρώμα
- Προσφορά εταιρείας χρονομίσθωσης:
4.700 πρώτη δόση και άλλες 47 με 206 τον μήνα. Φυσικά προ ΦΠΑ.
Άρα 17.833. - Τιμή αγοράς: 22.400
Στο περίπου στα 4 χρόνια έχουμε μια 4αδα λάστιχα (500€), 4 σέρβις (600€) και μικτή ασφάλεια 4ετιας (1.800€).
Άρα είμαστε στα 25.300, συν 4.000 τόκους, φτάνουμε στα 29.300.
Δηλαδή διάφορα 11.500
Και λέμε ότι ένα Yaris Cross θα αξίζει στην 4ετια λιγοτερο από 11.500 και είναι προτιμότερο να δώσεις 18 χιλιάρικα σε 4 χρόνια και να μην έχεις τίποτα!!!
Ok!!!
και ομως ειναι οριακο.
ενα τρακαρισμα σοβαρο και χαλαει η σουπα στην επριπτωση αγορας
σερβις ειναι παραπανω, μονο 150 το σερβις δεν.... τακακια μονο να βαλεις αλλαζει.
και τωρα με την αλλαγη των θερμικων το μελλον μεταπωλησης το 2027 αλλαζει πολυ...Το τρακαρισμα προφανώς είναι μια πιθανότητα. Εάν θα την πληρώσουμε, όμως, μερικές χιλιάδες ευρώ παραπάνω πάσο.
Και άντε τα σέρβις να πάνε 800€.
Όσον αφορά την μεταπώληση, επίτηδες έβαλα υβριδικό ως παράδειγμα.
Και φυσικά υπάρχει το θεμελιώδες ερώτημα...
Άντε και το πήρε με leasing... Τι ακριβώς θα κάνει στην 4ετια; Θα πάρει ξανά χρονομίσθωση;
Και μιλάμε για ιδιώτη δίχως φορολογικα οφέλη. Το μοναδικό κέρδος είναι πως τα μισθώματα εμπίπτουν στην κατηγορία εκείνη των δαπανών που για τα επόμενα 3 χρόνια το 30% αυτών εκπίπτει από το φορολογητέο εισόδημα (ουσιαστικά μιλάμε για κάποιον που φορολογείται με 29% για ενα κέρδος 8,7%). - Προσφορά εταιρείας χρονομίσθωσης:
Αγορά νέου αυτόματου αυτοκινήτου ή λήζινγκ