-
Ψάχνουμε ένα μεταχειρισμένο μέχρι 3000 ευρώ...
Έχω βρει μέχρι στιγμής ένα Opel Astra του 2006 στις 3000 ευρώ και ένα Seat Leon του 2000 πάλι στις 3000 ευρώ...
Μίλησα με οικογενειακό γνωστό που είχε παλιά συνεργείο(συνταξιοδοτήθηκε)...μου είπε ότι το Όπελ έχει πολλά χιλιόμετρα(ξέχασα να το αναφέρω,περίπου 200000 χιλιόμετρα αν και εμένα δεν μου φάινονται πολλά για 16 χρονών αμάξι)ενώ το Σέατ είναι πολύ παλιό(22 ετών)και δεν αξίζει τόσα λεφτά...Υπόψιν έχει 140000 χιλιόμετρα...
Ποιά είναι η γνώμη σας?Μιλάμε πάντα για αμάξι που θα μείνει γύρω στα 3-4 χρόνια....όχι για παραπάνω
Και ποιά σημεία πρέπει να δούμε(στον έλεγχο που θα κάνουμε)?Υ.Γ.Ισχύει ότι πρέπει να βιαστώ άμεσα γιατί όσο περνάει ο καιρός και ειδικά απο Γενάρη και μετά θα ανέβουν κι άλλο οι τιμές?Έτσι έχω ακούσει...
-
Δεν θα έπαιρνα κανένα από τα δύο. Θα βολευόμουν με ένα Peugeot 307 2004/2005/2006/2007 και με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
Κάποια είναι και πάνω/κάτω στα 100.000km.
-
@storm said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
Δεν θα έπαιρνα κανένα από τα δύο. Θα βολευόμουν με ένα Peugeot 307 2004/2005/2006/2007 και με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
Κάποια είναι και πάνω/κάτω στα 100.000km.
Αμφιβάλλω όμως αν υπάρχει κάτι τέτοιο μέχρι 3000 ευρώ.
Από Peugeot θα προτιμούσα το 207 αλλά δύσκολο να βρεθεί κάτι σε αυτές τις τιμές.
Στο μεταξύ αν αναλογιστούμε ότι ο μέσος όρος χιλιομέτρων είναι 10000-15000 το χρόνο,για αμάξι 16 χρονών οι περίπου 200000 χιλιόμετρα δεν μου φαίνονται πολλές(κάπου 12000 το χρόνο).Για το Opel λέω.
Τώρα το άλλο,22 χρονών είναι πολύ παλιό αλλά το πρώτο Leon πάντα μου άρεσε...θεωρώ όμως και κάπως πολλά 3000 ευρώ για αυτή την ηλικία... -
Για τοσο παλια αμαξια δεν αξιζει ουτε να στα χαρισουν. Χασουρα μονο.
-
Σε αυτά τα λεφτά παίρνεις κάτι που να είναι όσο πιο προσεγμένο και καλοσυντηρημενο. Μικρή σημασία έχει αν τα χιλιόμετρα είναι 180.000 ή 230.000.
-
Επειδή και εγώ ψάχνομαι, αυτοκίνητα υπάρχουν. Το θέμα είναι αν είναι κάποιος διατεθειμένος να μπλέξει με αυτοκίνητα που πλησιάζουν την 20ετία και μάλιστα σε μία εποχή όπου γίνονται μεγάλες αλλαγές.
Διάβασα πριν λίγο ότι επικυρώθηκε το "τέλος" των κινητήρων εσωτερικής καύσης και θεωρώ ότι η ΕΕ έχει βάλει σκοπό να γίνει με το ζόρι η μετάβαση στα ηλεκτρικά.
https://www.iefimerida.gr/kosmos/ee-istoriki-symfonia-gia-telos-tis-polisis-kainoyrgion-aytokiniton-me-kinitires-esoterikisΑυτό πολλά μπορεί να σημαίνει. Εμένα πάντως με βάζει σε σκέψεις.
-
Υπάρχουν αυτοκίνητα παλιά με λίγα χλμ.
Για παράδειγμα η δική μου ΧΑΝΤΙΑ του 1998 έχει κάπου 110000 χλμ, αφού οδηγείται ελάχιστα από την μητέρα μου.Το C4 του 2005 έχει ακόμα λιγότερα κάπου 93000 και κάνει τις τοπικές διαδρομές από την γυναίκα μου.
Αντίθετα στα δικά μου αμάξια αυτά τα 24 χρόνια είναι πάνω από 600.000 χλμ. Αρα είναι σχετικά τα πόσα χλμ θα έχουν αμάξια 20 ετών.
Από την άλλη οι αυξήσεις στις τιμές των αυτοκινήτων κάνουν πολλούς να κρατάνε τα δικά τους, ή αν είναι καλό και θέλουν να το πουλήσουν θα ζητήσουν τα διπλά τουλάχιστον από τα 3000.
Νομίζω ότι αυτή την εποχή στα 3000 μόνο διαλυμένα θα δίνουν.
-
@storm said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
Επειδή και εγώ ψάχνομαι, αυτοκίνητα υπάρχουν. Το θέμα είναι αν είναι κάποιος διατεθειμένος να μπλέξει με αυτοκίνητα που πλησιάζουν την 20ετία και μάλιστα σε μία εποχή όπου γίνονται μεγάλες αλλαγές.
Διάβασα πριν λίγο ότι επικυρώθηκε το "τέλος" των κινητήρων εσωτερικής καύσης και θεωρώ ότι η ΕΕ έχει βάλει σκοπό να γίνει με το ζόρι η μετάβαση στα ηλεκτρικά.
https://www.iefimerida.gr/kosmos/ee-istoriki-symfonia-gia-telos-tis-polisis-kainoyrgion-aytokiniton-me-kinitires-esoterikisΑυτό πολλά μπορεί να σημαίνει. Εμένα πάντως με βάζει σε σκέψεις.
Μάλλον δε διάβασες όλο το άρθρο γιατί στο τέλος γράφει αυτό
''Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο θα πρέπει να επικυρώσουν επίσημα τη συμφωνία αυτή για να τεθεί σε ισχύ.''Παρ όλα αυτά μέσα σε αυτή τη 10ετια πολλά μπορούν να αλλάξουν. Ήδη γίνονται δοκιμές για το υδρογόνο. Μπορεί ναι μεν να μην έχουμε βενζίνη ή πετρέλαιο αλλά ΜΕΚ μπορεί να έχουμε με άλλα καύσιμα.
Όσον αφορά τα λίγα χλμ ακόμα και η παλαιότητα το επιβαρύνει. Εγώ άλλαξα ψυγείο με 120.000χλμ όταν ήταν 14 χρονών και σε άλλο αυτοκίνητο άλλαξα στα 450.000χλμ
-
Αυτοκίνητα με 3-4k υπάρχουν. Και polo και golf και διάφορα peugeot και opel corsa κι άλλα. Αλλά είναι παλιά και με πολλά χιλιόμετρα. Ακόμα και σε καλή κατάσταση να είναι, ο ιδιοκτήτης θα είναι συνέχεια με το χέρι στην τσέπη, όχι απαραίτητα από βλάβες, από ανάγκες συντήρησης.
Τέλη 250€, ασφάλεια άλλα 200€, λάστιχα 300€, σέρβις 100-150€, ψιλοεπισκευές άλλα 150€-200€ κάθε τόσο. κλπ. Και έχεις πάντα και το ρίσκο μιας πιο σοβαρής βλάβης που μπορεί να φτάσει τα 400-500€.Αξίζει τώρα σε αυτοκίνητο 3k να ρίχνεις λεφτά? Μόνο αν κάποιος το θέλει για ειδικό σκοπό, π.χ. σαν 2ο για δακτύλιο μέσα στην Αθήνα. Να το κρατάει σε κατάσταση ίσια που να κινείται αξιοπρεπώς για πολύ λίγα χιλιόμετρα το χρόνο. Κι αν κάποια στιγμή του βγάλει κάποια ακριβή βλάβη να το σουτάρει χωρίς 2η σκέψη.
-
@andya3 said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
Αυτοκίνητα με 3-4k υπάρχουν. Και polo και golf και διάφορα peugeot και opel corsa κι άλλα. Αλλά είναι παλιά και με πολλά χιλιόμετρα. Ακόμα και σε καλή κατάσταση να είναι, ο ιδιοκτήτης θα είναι συνέχεια με το χέρι στην τσέπη, όχι απαραίτητα από βλάβες, από ανάγκες συντήρησης.
Τέλη 250€, ασφάλεια άλλα 200€, λάστιχα 300€, σέρβις 100-150€, ψιλοεπισκευές άλλα 150€-200€ κάθε τόσο. κλπ. Και έχεις πάντα και το ρίσκο μιας πιο σοβαρής βλάβης που μπορεί να φτάσει τα 400-500€.Περιγράφεις θεσπέσια το Corsa που πούλησα σε αυτά τα λεφτά.
Χαζοεπισκευές συντήρησης, ένα ρουλεμάν εδώ, μια βάση εκεί, ένας θερμοστάτης παρακάτω... Κι αν ήθελα να το κρατήσω θα ήθελε και μια ολική βαφή και ταπετσαρίες, αλλά κάπου έπρεπε να σταματήσω να ρίχνω λεφτά στον κουβά. -
Δεν βάφονται , ούτε αλλάζουν ταπετσαρίες στα παλιά. Μόνο σε εξαίρεση. Τα αφήνουν έτσι και απλά πάνε στη δουλειά τους. Παντα θα υπάρχει αγορά για τέτοια ιχ, δεν στομώνει ποτέΣ. Φαντάρια, φοιτητάρια, ημιάνεργοι, φτωχομπινέδες, χωριζμένοι, πρώτο αμάξι στο μανάρι 'για να του πάρει τον 'αέρα' , δεύτερο για να μην χαλάσει το πρώτο στην πόλη, συνταξιούχοι, κοκ.
-
@criuser said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
Υπάρχουν αυτοκίνητα παλιά με λίγα χλμ.
Για παράδειγμα η δική μου ΧΑΝΤΙΑ του 1998 έχει κάπου 110000 χλμ, αφού οδηγείται ελάχιστα από την μητέρα μου.Το C4 του 2005 έχει ακόμα λιγότερα κάπου 93000 και κάνει τις τοπικές διαδρομές από την γυναίκα μου.
Αντίθετα στα δικά μου αμάξια αυτά τα 24 χρόνια είναι πάνω από 600.000 χλμ. Αρα είναι σχετικά τα πόσα χλμ θα έχουν αμάξια 20 ετών.
Από την άλλη οι αυξήσεις στις τιμές των αυτοκινήτων κάνουν πολλούς να κρατάνε τα δικά τους, ή αν είναι καλό και θέλουν να το πουλήσουν θα ζητήσουν τα διπλά τουλάχιστον από τα 3000.
Νομίζω ότι αυτή την εποχή στα 3000 μόνο διαλυμένα θα δίνουν.
Ποια Xantia; Αν θέλετε να την δώσετε ποτέ για ανταλλακτικά ή οτιδήποτε ρίξε ένα νεύμα, μήπως την θέλει ένας φίλος..
-
@nolimit14 said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
@storm said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
Δεν θα έπαιρνα κανένα από τα δύο. Θα βολευόμουν με ένα Peugeot 307 2004/2005/2006/2007 και με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
Κάποια είναι και πάνω/κάτω στα 100.000km.
Αμφιβάλλω όμως αν υπάρχει κάτι τέτοιο μέχρι 3000 ευρώ.
Από Peugeot θα προτιμούσα το 207 αλλά δύσκολο να βρεθεί κάτι σε αυτές τις τιμές.
Στο μεταξύ αν αναλογιστούμε ότι ο μέσος όρος χιλιομέτρων είναι 10000-15000 το χρόνο,για αμάξι 16 χρονών οι περίπου 200000 χιλιόμετρα δεν μου φαίνονται πολλές(κάπου 12000 το χρόνο).Για το Opel λέω.
Τώρα το άλλο,22 χρονών είναι πολύ παλιό αλλά το πρώτο Leon πάντα μου άρεσε...θεωρώ όμως και κάπως πολλά 3000 ευρώ για αυτή την ηλικία...Μήπως θα σε ενδίεφερε ένα 207 GT, 1ο χέρι, αγορασμένο τον 11/2007 με 230.000χλμ?
-
@dublin said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
@criuser said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
Υπάρχουν αυτοκίνητα παλιά με λίγα χλμ.
Για παράδειγμα η δική μου ΧΑΝΤΙΑ του 1998 έχει κάπου 110000 χλμ, αφού οδηγείται ελάχιστα από την μητέρα μου.Το C4 του 2005 έχει ακόμα λιγότερα κάπου 93000 και κάνει τις τοπικές διαδρομές από την γυναίκα μου.
Αντίθετα στα δικά μου αμάξια αυτά τα 24 χρόνια είναι πάνω από 600.000 χλμ. Αρα είναι σχετικά τα πόσα χλμ θα έχουν αμάξια 20 ετών.
Από την άλλη οι αυξήσεις στις τιμές των αυτοκινήτων κάνουν πολλούς να κρατάνε τα δικά τους, ή αν είναι καλό και θέλουν να το πουλήσουν θα ζητήσουν τα διπλά τουλάχιστον από τα 3000.
Νομίζω ότι αυτή την εποχή στα 3000 μόνο διαλυμένα θα δίνουν.
Ποια Xantia; Αν θέλετε να την δώσετε ποτέ για ανταλλακτικά ή οτιδήποτε ρίξε ένα νεύμα, μήπως την θέλει ένας φίλος..
Αυτή που θέλουν όλοι. ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ 1,8 16 V
-
@criuser said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
@dublin said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
@criuser said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
Υπάρχουν αυτοκίνητα παλιά με λίγα χλμ.
Για παράδειγμα η δική μου ΧΑΝΤΙΑ του 1998 έχει κάπου 110000 χλμ, αφού οδηγείται ελάχιστα από την μητέρα μου.Το C4 του 2005 έχει ακόμα λιγότερα κάπου 93000 και κάνει τις τοπικές διαδρομές από την γυναίκα μου.
Αντίθετα στα δικά μου αμάξια αυτά τα 24 χρόνια είναι πάνω από 600.000 χλμ. Αρα είναι σχετικά τα πόσα χλμ θα έχουν αμάξια 20 ετών.
Από την άλλη οι αυξήσεις στις τιμές των αυτοκινήτων κάνουν πολλούς να κρατάνε τα δικά τους, ή αν είναι καλό και θέλουν να το πουλήσουν θα ζητήσουν τα διπλά τουλάχιστον από τα 3000.
Νομίζω ότι αυτή την εποχή στα 3000 μόνο διαλυμένα θα δίνουν.
Ποια Xantia; Αν θέλετε να την δώσετε ποτέ για ανταλλακτικά ή οτιδήποτε ρίξε ένα νεύμα, μήπως την θέλει ένας φίλος..
Αυτή που θέλουν όλοι. ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ 1,8 16 V
Αυτό το όλοι,τι το ήθελες;
Ξέρω μια χούφτα ανθρώπων που αν τούς την θυμησω θα μου κόψουν την καλημέρα.
-
Εγώ ξέρω πολλούς πάντως που είναι κολλημένοι με την ΧΑΝΤΙΑ.
Εγώ δεν είμαι κολλημένος με κάποιο. Την δουλειά μου να κάνω με τον καλύτερο τρόπο. Οπότε όσο με εξυπηρετεί την έχω.
-
@criuser said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
Εγώ ξέρω πολλούς πάντως που είναι κολλημένοι με την ΧΑΝΤΙΑ.
Εγώ δεν είμαι κολλημένος με κάποιο. Την δουλειά μου να κάνω με τον καλύτερο τρόπο. Οπότε όσο με εξυπηρετεί την έχω.
Ο κολλητός φτάνει μέχρι Xantia, και μόνο Citroen γενικά και ακόμη παλιότερα.. κάνει κάτι τρελές ανακατασκευές τώρα.
-
@papadakn said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
@nolimit14 said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
@storm said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
Δεν θα έπαιρνα κανένα από τα δύο. Θα βολευόμουν με ένα Peugeot 307 2004/2005/2006/2007 και με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
Κάποια είναι και πάνω/κάτω στα 100.000km.
Αμφιβάλλω όμως αν υπάρχει κάτι τέτοιο μέχρι 3000 ευρώ.
Από Peugeot θα προτιμούσα το 207 αλλά δύσκολο να βρεθεί κάτι σε αυτές τις τιμές.
Στο μεταξύ αν αναλογιστούμε ότι ο μέσος όρος χιλιομέτρων είναι 10000-15000 το χρόνο,για αμάξι 16 χρονών οι περίπου 200000 χιλιόμετρα δεν μου φαίνονται πολλές(κάπου 12000 το χρόνο).Για το Opel λέω.
Τώρα το άλλο,22 χρονών είναι πολύ παλιό αλλά το πρώτο Leon πάντα μου άρεσε...θεωρώ όμως και κάπως πολλά 3000 ευρώ για αυτή την ηλικία...Μήπως θα σε ενδίεφερε ένα 207 GT, 1ο χέρι, αγορασμένο τον 11/2007 με 230.000χλμ?
Υπάρχει λινκ για αυτό; Ακούγεται ενδιαφέρουσα περίπτωση.
-
@dstou said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:
Δεν βάφονται , ούτε αλλάζουν ταπετσαρίες στα παλιά. Μόνο σε εξαίρεση. Τα αφήνουν έτσι και απλά πάνε στη δουλειά τους. Παντα θα υπάρχει αγορά για τέτοια ιχ, δεν στομώνει ποτέΣ. Φαντάρια, φοιτητάρια, ημιάνεργοι, φτωχομπινέδες, χωριζμένοι, πρώτο αμάξι στο μανάρι 'για να του πάρει τον 'αέρα' , δεύτερο για να μην χαλάσει το πρώτο στην πόλη, συνταξιούχοι, κοκ.
Συμφωνω με το νοημα αυτων που λες, αλλά οκ μπορουσες και πιο ευγενικα. Γιατι ειναι απαξιωτικο το να εισαι φοιτητης, στρατιωτης ή να μην εχεις λεφτα? Τα φανταρια, φοιτηταρια και φτωχομπινεδες δεν χρειαζονται νομιζω . Σορρυ αλλά δεν μου εκατσε καλα οταν το διαβασα
Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ