Και σε έκδοση Crossover....Σε 2 χρόνια...
Ισχύει και για το Astra αλλά και για το 308...
Κάποτε ήμουν φανατικός με τα VAG αλλά τώρα μάλλον θα το γυρίσω στην Stellantis...
Και σε έκδοση Crossover....Σε 2 χρόνια...
Ισχύει και για το Astra αλλά και για το 308...
Κάποτε ήμουν φανατικός με τα VAG αλλά τώρα μάλλον θα το γυρίσω στην Stellantis...
Κρίμα για το C4, αν βγουν αυτά τα 2 crossover θα του κόψουν τις μισές πωλήσεις τουλάχιστον. Το καλό είναι ότι για να μείνει επίκαιρο θα κόψει και άλλο τιμές (και τα άλλα θα είναι τσιμπημενα).
Βασικά νομίζω θα απευθύνονται σε άλλο κοινό...
Σύμφωνα με την Stellantis οι...να το πω βασικές,να το πω λαικές,να το πω οικονομικές; μάρκες είναι η Citroen,η Fiat και η Abarth.'Μεσαίες'η Opel/Vauxhall και η Peugeot.Premium η DS,η Alfa Romeo και η Lancia και τέλος πολυτελείας η Maserati.
Οπότε δεν νομίζω να κανιβαλίσουν την γκάμα.Γιατί τα 308/Astra θεωρούνται 'ανώτερα' του C4.Πληροφορήθηκα πάντως ότι στο C4 θα βασίζεται το νέο Fiat Tipo που θα βγει τέλη 2023-αρχές 2024.
Υ.Γ.Από το ίδιο site πληροφορήθηκα για νέο Punto το 2023 ή το 2024,νέες Ypsilon και Giulietta το 2024 και νέες Delta και Giulia(και μάλλον και Stelvio)το 2025.Άντε να δούμε!
το καμουφλαρισμένο Astra
https://www.motor1.com/news/493891/2022-opel-astra-spy-photos/
Αν και δεν μπορούμε να δούμε πολλά,εμένα μου φαίνεται σαν μια διασταύρωση του Golf και του νέου 308 που θα παρουσιαστεί την Πέμπτη.
Δεν μου κάνει εντύπωση όμως,από τη στιγμή που η Opel και η Peugeot είναι στο ίδιο γκρουπ.
Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει αρχές φθινοπώρου.
REALZEUS wrote:
Dublin wrote:
διάβασα και άρθρο για σημαντικές επενδύσεις σε Alfa/Lancia, απίστευτο που οι ίδιοι οι Ιταλοί τις έριξαν στον Καιάδα, και οι Γάλλοι προσπαθούν να τις ανεβάσουν..
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι Ιταλοί δεν είχαν την δυνατότητα να ρίξουν λεφτά ταυτόχρονα και σε μικρά προσθιοκίνητα και σε ακριβά πισωκίνητα. Έτσι αποφάσισαν να ρίξουν πολλά λεφτά (πάνω από 1 Δις €) στην κορυφαία πλατφόρμα Giorgio, που υποσςτηρίζει τις Giulia, Stelvio και το νέο μεσαίο Maserati SUV. Τώρα που θα έρθουν οι μικρές, προσθιοκίνητες, γαλλικές πλατφόρμες, θα μπορούν να βγούνε και μικρότερα ιταλικά μοντέλα. Το κρίμα είναι ότι μάλλον η επόμενη Giulietta θα είναι προσθιοκίνητη, αντί για πισωκίνητη (σε μικρότερη έκδοση της Giorgio), αλλά τελικά ελάχιστοι το εκτιμούν αυτό στις μικρές κατηγορίες και για αυτό ακόμα και η BMW το γύρισε στα προσθιοκίνητα C Hatchbacks. Τάδε έφη το πραγματικά μεγάλο αφεντικό του νέου Ομίλου:
Ναι, το διάβασα το άρθρο.
Όπως κ να έχει η Opel παίρνει τα πάνω της, και η Alfa πουλάει λιγότερο από όσο η πεθαμένη Lancia, πόσο χειρότερα να τα πάει η FCA δηλαδή;
Το 2014 είχαν υποσχεθεί 100.000 πωλήσεις στην 5ετια κ το 2019 πούλησαν 54.000 (λιγότερα από το 2014 δηλαδή..), δεν βάζω το περίεργο 2020 φυσικά μέσα, που Lancia πούλησε 8000 αυτοκίνητα περισσότερο).
Να θυμίσω εδώ ότι τη Lancia ουσιαστικά τη δολοφόνησαν το 2014 για να μην κόψει πωλήσεις από την Alfa...
Η αλήθεια είναι ότι οι Ιταλοί βρισκόντουσαν σε χειμερία νάρκη για πολλά χρόνια.
Με το 500αράκι,το Πάντα,τη Τζούλια και τη Στέλβιο δεν σώζεται η κατάσταση.
Χρειάζονται επειγόντως αντικαταστάτες των Giulietta,Ypsilon και Tipo(γιατί το τωρινό Tipo οκ είναι τίμιο αλλά δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με τον ανταγωνισμό)και καινούρια Punto,Mito και Delta.Και κανά B-SUV.
Και αυτό που λες για την Lancia ουσιαστικά ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν.Πριν το 2014.Απλώς τότε της έδωσαν τη χαριστική βολή περιορίζοντας την στην Ιταλική αγορά με ένα μοντέλο.Ελπίζω τώρα να βγει και εκτός Ιταλίας.
Θα προτιμούσα να έβγαινε έτσι...
https://www.motori.news/nuova-opel-astra-2021-la-rinascita-con-peugeot-video-33254.html
Μου άρεσε περισσότερο αυτό το στυλ με το τρίτο πλευρικό παράθυρο...
Θυμίζει πολύ το πρώτο Άστρα της δεκαετίας του 90...πάντα μου άρεσε το εν λόγω Άστρα
Αλλά και το καμουφλαρισμένο,τίμιο φαίνεται(και ίσως κάτι παραπάνω από τίμιο)
Υπομονή ένα εξάμηνο να το δούμε κανονικά...
Τέλος καλό όλα καλά!Ελέγχτηκε χτες και δεν έπαθε το παραμικρό!
Μια ξαδέρφη μου έχει το C2.
Μια μέρα που οδηγούσε της φάνηκε να βγαίναν μικροί καπνοί από τη μηχανή ψηλά.Επειδή βρίσκονταν σε κεντρικό μέρος και δεν μπορούσε να σταματήσει,σταμάτησε μετά από 3-4 χιλιόμετρα.Το παραφλού γεμάτο(δεν είχε χάσει σταγόνα) ενώ το όργανο της θερμοκρασίας κλασσικά στη μέση(δεν ανέβηκε καν).
Θερμοστάτης έχει αλλαχτεί πριν από 10000 χιλιόμετρα και αντλία νερού πριν 2000 χιλιόμετρα.Ψυγεία κολλάρα κλπ είναι τα εργοστασιακά με 100000 χιλιόμετρα.
Λίγο παράξενο δεν είναι;
Τελικώς μετά από 6 μήνες ανεφοδιασμού και 4 μήνες χωρίς να χρησιμοποιείται lpg όλα δουλεύουν ρολόι!Έγινε ο έλεγχος,έγινε και προγραμματισμός μέσω PC και με ένα 20άρικο όλα έτοιμα!Μόνο λίγο προσοχή τις πρώτη βδομάδα...να καεί το παλιό καύσιμο και να ελέγχουμε λάδι/αντιψυκτικό καθημερινά και γενικά αν κάτι πάει στραβά...
@ken11 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
Yπαρχει καποια εναλλακτικη επιλογη για αντι-v power,με προσφορα,ποντους κλπ?
Λοιπόν....από προσφορές
BP 98 Active στην τιμή της 95 Active(ή έστω 2-3 λεπτά πιο πάνω από 95,ανάλογα το πρατήριο)κάθε Δευτέρα
ΕΚΟ 98 Premium στην τιμή της 95 Ekonomy(ή έστω 2-3 λεπτά πιο πάνω από 95,ανάλογα το πρατήριο)κάθε Παρασκευή και Σάββατο
Aegean 95 D-Force(95αρά ενισχυμένη)στην τιμή απλής 95 κάθε Δευτέρα
και κλασσικά Shell V-Power 98 +3 λεπτά πάνω από 95 FuelSave κάθε Τρίτη και Shell V-Power Racing 100 -5 λεπτά(πχ αντί για 2.25 πληρώνεις 2.20)κάθε Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή
Από πόντους...σίγουρα η Shell,η Avin,η Ελιν,η Revoil,η Aegean και η ΕΚΟ...
Shell Smartclub,Avin κερδίζω,Ελιν Up επιβράβευση,Revoil WinClub,Aegean Privilege και ΕΚΟ Smile...
η Avin,η Ελιν και η Revoil δεν έχουν κάποια προσφορά σε βενζίνη κάποια μέρα της εβδομάδας...
Την Shell την αναφέρω αν θέλει να δει κανας άλλος τις προσφορές...αν και λίγο πολύ όλοι τις ξέρουμε...
Αυτή τη βδομάδα έχει το LIDL λάδια W5 10W40 και 5W40 σε πεντόλιτρα γύρω στα 16 ευρώ.Στο κατάστημα της γειτονιάς μου έχουν μείνει λίγα ακόμα.Λένε τίποτα αυτά τα λάδια?Θα μπουν σε Renault Megane 20ετίας.Από όσο είδα πάνω τα 10W40 πληρούν προδιαγραφές Renault RN0700 και τα 5W40 Renault RN0700/0710.Οπότε κάνουν λογικά.Μιλάμε για αμάξι που το οδηγάει χαλαρά κύριος 60άρης,κάνει λίγα χιλιόμετρα το χρόνο και σε δύο χρόνια θα το δώσει λόγω συνταξιοδότησης.Σε 10W40 Total και Castrol παίζουν γύρω στα 30 ευρώ τα 5 λίτρα.Να το ρισκάρουμε με τα W5 ή να δώσουμε κανα δεκάρικο παραπάνω για Total ή Castrol?
@criuser said in Lancia Ypsilon 2022:
Εχουν πει για 15 χρόνια διάρκεια του πειράματος αναβίωσης, οπότε έχουμε χρόνο.
Το θέμα είναι τι σχεδιασμό θα βγάλουν.
Στην αρχή(το 2021) λέγανε για 10 χρόνια,ότι δηλαδή μέχρι το 2031 δεν θα κλείσει καμία μάρκα μέχρι να αποδείξει την αξία της.Το φθινόπωρο που μας πέρασε το γύρισαν στα 5 χρόνια,ότι δηλαδή μέχρι το 2026 θα πρέπει να έχουν αποδείξει την αξία τους.Αυτα επί εποχής Tavares.Τωρα που έφυγε και λέγεται ότι έχουν αλλάξει πολλά πράγματα,δεν μπορεί να πει κανείς με σιγουριά τι περιθώριο έχει κάθε μάρκα για να αποδείξει τι αξίζει..
@jammamon said in Lancia Ypsilon 2022:
Στενοχωριέμαι που το λέω αλλά δεν τη βγάζουν οι δύο αυτές μάρκες. Άντε μια παράταση ζωής στην Άλφα τώρα που χαλάρωσαν οι προθεσμίες για τους εσωτερικής καύσης.
Η Alfa Romeo,κατά 97% αν θυμάμαι καλά(το είχα διαβάσει κάπου)δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο.Το ίδιο ισχύει και για Fiat,Opel,Peugeot,Citroen και Jeep.
Η Lancia πάλι,κινδυνεύει(όπως και η Maserati,η DS,η Abarth και όλες οι αμερικανικές πλην της Jeep)...
Αν η Ύψιλον και αργότερα και οι Γάμα/Δέλτα τα πάνε καλά σε πωλήσεις,δεν θα κινδυνεύει πια...Αν πάλι όχι,μάλλον θα πουληθεί η θα μπει λουκέτο.
@criuser said in Lancia Ypsilon 2022:
Εγώ δεν νομίζω ότι θα πάει καλά.
Οπως δεν θα πάει και το τζούνιορ.
Οπως και το 600.
Ωραίο από το ιταλικό κομμάτι είναι το Αβέντζερ και το Γκράντε Πάντα.
Η Υψιλον θα έπρεπε να έχει διαφοροποιηθεί αρκετά από το κόρσα.
Το πίσω μέρος είναι καλό, αλλά μπροστά και πλάι είναι μέτριο, πολύ κόρσα. Και εσωτερικά επίσης δεν λέει.
Είχαν στα χέρια τους την προσπάθεια που κοντεύει 10 χρόνια στην αγορά του ντι ες 3.
Θα έπρεπε η Υψιλον είτε να ακολουθήσει το δρόμο του ντι ες 3 και του μικρού λέξους, είτε να ακολουθήσει ένα δρόμο νεανικού αυτοκινήτου με στόχευση στις γυναίκες και σε άλλες ευαίσθητες κοινότητες.
Η αλήθεια είναι ότι η Ypsilon,ενώ στην Ιταλία τα πάει σχετικά καλά,σε Βέλγιο-Λουξεμβούργο-Ολλανδία-Γαλλία-Ισπανία δεν τα πάει καλά μέχρι στιγμής.Βεβαια κυκλοφορεί μόνο μερικούς μήνες,ούτε καν χρόνο,οπότε δεν ξέρουμε τι θα γίνει αργότερα.Υποψιν ότι η Lancia όπως είπα και πριν θα επιστρέψει στη Γερμανία σε λίγες εβδομάδες και αργότερα παίρνουν σειρά και άλλες χώρες(έχει ακουστεί ότι είναι και η Ελλάδα μέσα σε αυτές).Προβλέπεται δηλαδή επιστροφή σε ολόκληρη την Ευρώπη μέχρι το τέλος της δεκαετίας.Και μην ξεχνάμε ότι του χρόνου έρχεται η νέα Gamma και σε τρία χρόνια η νέα Delta που μπορεί να βοηθήσουν την κατάσταση.
Το Junior στην Ιταλία τα πάει αρκετά καλά,το ίδιο και σε άλλες χώρες.Παντως τα πάει καλύτερα από τα γερασμένα πλέον Giulia και Stelvio αλλά και από την Tonale.Βεβαια Stelvio και Giulia θα αντικατασταθούν από νέα μοντέλα φέτος και του χρόνου αντίστοιχα,ενώ ακολουθούν ένα μεγάλο sedan/crossover και ο αντικαταστάτης της Giulietta.Οποτε και σε αυτή την περίπτωση δεν ξέρουμε τι θα γίνει αργότερα.
Το 600 εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει(σε αντίθεση με την Ypsilon και το Junior που είναι πανέμορφα κατ'εμε)και αν κρίνουμε από την εμπορική πορεία του 500,αμφιβάλλω κι εγώ αν θα τα πάει καλά.
Το Avenger και το Grande Panda συμφωνώ,είναι τίμια αμάξια σαν σύνολο.
Για την εμφάνιση της Ypsilon,δεν πιστεύω ότι θα έπρεπε να ήταν B-SUV η νεανικό με στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό όπως λες παραπάνω.Μια χαρά είναι και έτσι,κατά την άποψη μου πάντα.
@criuser said in Lancia Ypsilon 2022:
Για την πρώτη άφιξη δεν θα είναι η Ελλάδα. Ισως το 26.
Από πέρυσι πωλείται στο Βέλγιο,το Λουξεμβούργο,την Ολλανδία,την Γαλλία και την Ισπανία και τώρα όπου να ναι θα ξεκινήσει να πωλείται και στην Γερμανία.
Από όσο έχω διαβάσει, υπάρχουν κάποιοι που γράφουν ότι στην Ελλάδα θα έρθει την άνοιξη(αμέσως μετά την Γερμανία)και κάποιοι άλλοι που γράφουν ότι θα έρθει του χρόνου.
Πάντως αν κρίνουμε από την εμπορική πορεία του κορσα και του 208,πιστεύω ότι η ύψιλον θα τα πήγαινε πολύ καλά.Ειναι όμως λίγο πιο ακριβή από τα αδερφάκια της...
Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και ότι επιθυμείτε!
Υπάρχει περίπτωση να έρθει Ελλάδα το συγκεκριμένο μοντέλο και γενικά να επιστρέψει η Lancia;
Κάποιοι λένε μέσα στη χρονιά,κάποιοι λένε την επόμενη χρονιά αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα.
Ποιος μπορεί να μας διαφωτίσει;
Υ.Γ.Εγω αν κυκλοφορούσε η ύψιλον θα την έπαιρνα.Επισης ανυπομονώ να δω την γάμα του χρόνου και την δέλτα σε τρία χρόνια.Και την καινούργια αλφεττα βέβαια και αυτή σε τρία χρόνια αν θυμάμαι σωστά.
Τελικώς επειδή το πρόβλημα συνεχίζονταν, βάλαμε διαγνωστικό με live μετρήσεις.Εφτανε μέχρι 105 βαθμούς μέχρι που έμπαινε το βεντιλατερ και έπεφτε για λίγο.Διαγνωση:Ελαττωματικός θερμοστάτης(κολλημένος κλειστός).Βάλαμε έναν καινούριο της Vernet και από τότε όλα οκ!
Ευτυχώς το λάδι και η φλάντζα κεφαλής δεν έπαθαν κάτι(επειδή δούλευε αρκετές μέρες στους 105 βαθμούς).
Καλή χρονιά με υγεία και ότι επιθυμείτε!
@miata_4ever said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
για αρχη θα εβαζα ειτε ενα οργανο θερμοκρασιας εξτρα ωστε να ειμαι σιγουρος.πιο γρηγορα και οικονομικα θα εβαζα obd bluetooth ανταπτορα την αναλογη εφαρμογη στο κινητο και θα ελεγχα τη θερμοκρασια live.εαν εκει παιρνεις τιμες οκ τοτε καντραν.εγω θα κοιταζα και αντλια νερου δεδομενου τα σκαμπανεβασματα που σε κανει αν και λες οτι την αλλαξες.
Έχεις να προτείνεις κάποιο καλό obd Bluetooth ανταπτορα και κάποια καλή εφαρμογή για να παρακολουθώ τη θερμοκρασία?
Η αντλία νερού στο συγκεκριμένο αλλάζεται κάθε 5 χρόνια η 90000 χιλιόμετρα μαζί με το σετ χρονισμού.Περυσι το Δεκέμβριο τα άλλαξα όλα και έχουν κάνει 7000 από τότε...
Όργανο θερμοκρασίας έξτρα πως μπαίνει?
@george-0 said in Πρόβλημα με θερμοκρασία:
Ναι πολλές φορές σπάνε οι ηλεκτρικές κολλήσεις στις πλακέτες στο καντράν από την έκθεση στον ήλιο και τα χρόνια. Είχα το ίδιο πρόβλημα με δείκτη σε μπάρες για βενζίνη. Ψαχτο στο γκουγκλάρισμα και μπορεί να βρεις οδηγίες για επισκευή.
Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πρόβλημα στο δείκτη της βενζίνης(είναι στην ίδια οθόνη).0 γραμμές άδειο(με ρεζέρβα),4 γραμμές μισό,8 γραμμές γεμάτο.Ενω παλιά έφτανε ρεζέρβα, βαραγε το ηχητικό σινιάλο και έβγαζε αρκετά χιλιόμετρα,πριν 5 χρόνια άρχισε ξαφνικά να βαράει λαμπάκι στην πρώτη γραμμή(πριν τη ρεζέρβα)και μετά από 1 χιλιόμετρο έσβηνε(και βάζαμε βενζίνη με μπετονακι για να ξαναπάρει μπροστα).Από τότε,μόλις φτάσει στη δεύτερη γραμμή, συμπληρώνουμε βενζίνη κατευθείαν!
Οπότε ναι,ίσως φταίει το καντράν...
Καλησπέρα.Εχουμε στην οικογένεια ένα Renault Clio 1.4 3ης γενιάς,μοντέλο 2006.
Όσοι γνωρίζουν,το συγκεκριμένο μοντέλο έχει ψηφιακή οθόνη για χιλιόμετρα,ώρα,καύσιμο και θερμοκρασία αντιψυκτικού(και έχει και trip computer).
Η μέτρηση της θερμοκρασίας έχει ως εξής...είναι 8 γραμμές...καμία γραμμή=μέχρι 60 βαθμούς,2 γραμμές=70 βαθμοί,4 γραμμές=90 βαθμοί,6 γραμμές=110 βαθμοί,8 γραμμές=130 βαθμοί.
Αρχές Σεπτέμβρη άρχισε να κάνει κάτι κουλά...ενώ ξεκίναγε κανονικά χωρίς γραμμές,πήγαινε 2 γραμμές,πήγαινε 4 γραμμές και μετά έπεφτε στις 2 γραμμές για μερικά δευτερόλεπτα και ξαναανεβαινε 4 γραμμές.Αυτο το έκανε κάθε 2 χιλιόμετρα περίπου.Απο 4 πήγαινε 2 και ξανά 4.Δηλαδη σε διαδρομή 20 χιλιόμετρων μπορεί να το έκανε και 10 φορές(!).
Αλλάξαμε βαλβίδα θερμοκρασίας(OEM,όχι γνήσια)πριν κάνα μηνα.Ενω πάλι ξεκίναγε κανονικά και πήγαινε στις 2 γραμμές,κολλαγε εκεί σε πορεία.Μονο στα φανάρια και γενικά στο ρελαντί ανέβαινε πάλι 4.Μετα όμως από κάνα χιλιόμετρο,ξαναπέφτε στις 2 και έμενε εκεί και μόνο αν σταματαγες πήγαινε 4 γραμμές πάλι.
Πριν λίγες μέρες αλλάξαμε όλο το θερμοστάτη.Βαλαμε έναν OEM Dayco(δεν βρήκαμε γνήσιο),επειδή υποθέσαμε ότι κόλλησε ανοιχτός.Μαζι με θερμοστάτη αλλάξαμε παραφλου βεβαίως και έγινε και εξαερωση.Τι κάνει όμως τώρα;Ξεκινάει κανονικά,πάει 2 γραμμές,πάει 4 γραμμές αλλά μετά από λίγο ανεβαίνει 6 γραμμές για μερικά δευτερόλεπτα(τότε μπαίνει και το βεντιλατερ)και ξαναπέφτει στις 4.Σε διαδρομή πήγαινε έλα 30 χιλιόμετρα,το έκανε και τις τρεις φορές στα πρώτα 6 χιλιόμετρα.Την πρώτη φορά το ξανακάνει μετά από 10 χιλιόμετρα(από 4 6 και ξανά 4),την δεύτερη δεν το έκανε καθόλου και την τρίτη το έκανε στο τέλος της συνολικής διαδρομής,δηλαδή μετά από 24 χιλιόμετρα(αφού μιλάμε για διαδρομή 30 χιλιόμετρα και το έκανε πρώτη φορά στα 6 χιλιόμετρα).Επειδή νόμιζα ότι μπορεί να ήταν θέμα εξαέρωσης(είχε γίνει η κλασσική, ρελαντί μέχρι να ανοίξει το βεντιλατερ),εξαερωσα το θερμοστάτη και το καλοριφέρ από τους διακόπτες τους με ανοιχτή τάπα δοχείου διαστολής και όταν τελείωσα συμπλήρωσα παραφλου και το άφησα ρελαντί μέχρι να ανοίξει το βεντιλατερ.Δεν άλλαξε τίποτα όμως.Παραφλου δεν χάνει,τα κολάρα είναι εντάξει,καλοριφέρ έχω, αντλία νερού άλλαξα πριν ένα χρόνο και 7000 χιλιόμετρα.Στο συνεργείο που το έλεγξαν είπαν ότι όλα είναι εντάξει μηχανικά και μάλλον έχει πρόβλημα η οθόνη στο καντράν.Τι γνώμη έχετε για όλο αυτό?Συγγνώμη για το μεγάλο μήνυμα.
Καλησπέρα στα παιδιά!
Ένα από τα αμάξια που έχουμε στην οικογένεια,ένα Renault Clio του 2006,είχε αλλάξει σετ χρονισμού(μαζί με αντλία νερού και αντιψυκτικό)και εξωτερικό ιμάντα πριν 2μιση χρόνια και 15000 χιλιόμετρα(η προβλεπόμενη αλλαγή είναι 5 χρόνια/90000 χιλιόμετρα,ότι έρθει πρώτο).Δεν το κυκλοφορούσαμε και πάρα πολύ η αλήθεια είναι.
Προχτές ξεκίνησε να κάνει ένα περίεργο θόρυβο(σαν να ψιλομούγκριζε)όταν πάταγες γκάζι γύρω στις 1500-2000 στροφές.Πιο χαμηλά πχ στο ρελαντί αλλά και πάνω από 2000 στροφές το γκάζι ακούγεται κανονικά.
Πήγα σε συνεργείο,βγάλαμε τον εξωτερικό ιμάντα αλλά το πρόβλημα συνεχίζονταν.Ο μάστορας είπε κατά 99,9% έχει πρόβλημα ο ιμάντας χρονισμού ή ο τεντωτήρας του ή κάποιο ρουλεμάν.Πάμε για αλλαγή σετ χρονισμού και αντλίας νερού αναγκαστικά.Το αμάξι τις τελευταίες 2 μέρες έκανε κοντά στα 50 χιλιόμετρα.
Οι απορίες μου:1ον)είναι φυσιολογικό να συμβαίνει αυτό σε τόσο σύντομο διάστημα(ουσιαστικά στη μέση της προβλεπόμενης ζωής)?Να σημειώσω κάπου εδώ ότι όλοι οι ιμάντες και η αντλία νερού είναι Gates και μια τροχαλία που είχε αλλαχτεί,γνήσια Renault.
2ον)Επειδή αύριο θέλω να κάνω μια διαδρομή γύρω στα 80-90 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα,να το επιχειρήσω ή καλύτερα να πάρω κάποιο άλλο αμάξι?Μην κοπεί ο ιμάντας ή φρακάρει ο τεντωτήρας ή κάποιο ρουλεμάν και μείνω με το μοτέρ στο χέρι...