Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 7
    • Posts 337
    • Best 15
    • Groups 0

    nolimit14

    @nolimit14

    17
    Reputation
    11
    Profile views
    337
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nolimit14 Unfollow Follow

    Best posts made by nolimit14

    • RE: Opel Astra L (2021)

      https://www.largus.fr/actualite-automobile/opel-astra-cross-2023-la-compacte-passera-aussi-en-mode-suv-10647392.html

      Και σε έκδοση Crossover....Σε 2 χρόνια...

      Ισχύει και για το Astra αλλά και για το 308...

      Κάποτε ήμουν φανατικός με τα VAG αλλά τώρα μάλλον θα το γυρίσω στην Stellantis...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nolimit14
    • RE: Opel Astra L (2021)

      Κρίμα για το C4, αν βγουν αυτά τα 2 crossover θα του κόψουν τις μισές πωλήσεις τουλάχιστον. Το καλό είναι ότι για να μείνει επίκαιρο θα κόψει και άλλο τιμές (και τα άλλα θα είναι τσιμπημενα).

      Βασικά νομίζω θα απευθύνονται σε άλλο κοινό...

      Σύμφωνα με την Stellantis οι...να το πω βασικές,να το πω λαικές,να το πω οικονομικές; μάρκες είναι η Citroen,η Fiat και η Abarth.'Μεσαίες'η Opel/Vauxhall και η Peugeot.Premium η DS,η Alfa Romeo και η Lancia και τέλος πολυτελείας η Maserati.

      Οπότε δεν νομίζω να κανιβαλίσουν την γκάμα.Γιατί τα 308/Astra θεωρούνται 'ανώτερα' του C4.Πληροφορήθηκα πάντως ότι στο C4 θα βασίζεται το νέο Fiat Tipo που θα βγει τέλη 2023-αρχές 2024.

      Υ.Γ.Από το ίδιο site πληροφορήθηκα για νέο Punto το 2023 ή το 2024,νέες Ypsilon και Giulietta το 2024 και νέες Delta και Giulia(και μάλλον και Stelvio)το 2025.Άντε να δούμε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nolimit14
    • RE: Opel Astra L (2021)

      το καμουφλαρισμένο Astra

      https://www.motor1.com/news/493891/2022-opel-astra-spy-photos/

      Αν και δεν μπορούμε να δούμε πολλά,εμένα μου φαίνεται σαν μια διασταύρωση του Golf και του νέου 308 που θα παρουσιαστεί την Πέμπτη.

      Δεν μου κάνει εντύπωση όμως,από τη στιγμή που η Opel και η Peugeot είναι στο ίδιο γκρουπ.

      Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει αρχές φθινοπώρου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nolimit14
    • RE: Opel Astra L (2021)

      REALZEUS wrote:

      Dublin wrote:

      διάβασα και άρθρο για σημαντικές επενδύσεις σε Alfa/Lancia, απίστευτο που οι ίδιοι οι Ιταλοί τις έριξαν στον Καιάδα, και οι Γάλλοι προσπαθούν να τις ανεβάσουν..

      Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι Ιταλοί δεν είχαν την δυνατότητα να ρίξουν λεφτά ταυτόχρονα και σε μικρά προσθιοκίνητα και σε ακριβά πισωκίνητα. Έτσι αποφάσισαν να ρίξουν πολλά λεφτά (πάνω από 1 Δις €) στην κορυφαία πλατφόρμα Giorgio, που υποσςτηρίζει τις Giulia, Stelvio και το νέο μεσαίο Maserati SUV. Τώρα που θα έρθουν οι μικρές, προσθιοκίνητες, γαλλικές πλατφόρμες, θα μπορούν να βγούνε και μικρότερα ιταλικά μοντέλα. Το κρίμα είναι ότι μάλλον η επόμενη Giulietta θα είναι προσθιοκίνητη, αντί για πισωκίνητη (σε μικρότερη έκδοση της Giorgio), αλλά τελικά ελάχιστοι το εκτιμούν αυτό στις μικρές κατηγορίες και για αυτό ακόμα και η BMW το γύρισε στα προσθιοκίνητα C Hatchbacks. Τάδε έφη το πραγματικά μεγάλο αφεντικό του νέου Ομίλου:

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/john-elkann-perissoteres-ependyseis-gia-tis-alfa-romeo-kai-lancia

      Ναι, το διάβασα το άρθρο.

      Όπως κ να έχει η Opel παίρνει τα πάνω της, και η Alfa πουλάει λιγότερο από όσο η πεθαμένη Lancia, πόσο χειρότερα να τα πάει η FCA δηλαδή;

      Το 2014 είχαν υποσχεθεί 100.000 πωλήσεις στην 5ετια κ το 2019 πούλησαν 54.000 (λιγότερα από το 2014 δηλαδή..), δεν βάζω το περίεργο 2020 φυσικά μέσα, που Lancia πούλησε 8000 αυτοκίνητα περισσότερο).

      Να θυμίσω εδώ ότι τη Lancia ουσιαστικά τη δολοφόνησαν το 2014 για να μην κόψει πωλήσεις από την Alfa...

      Η αλήθεια είναι ότι οι Ιταλοί βρισκόντουσαν σε χειμερία νάρκη για πολλά χρόνια.
      Με το 500αράκι,το Πάντα,τη Τζούλια και τη Στέλβιο δεν σώζεται η κατάσταση.

      Χρειάζονται επειγόντως αντικαταστάτες των Giulietta,Ypsilon και Tipo(γιατί το τωρινό Tipo οκ είναι τίμιο αλλά δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με τον ανταγωνισμό)και καινούρια Punto,Mito και Delta.Και κανά B-SUV.

      Και αυτό που λες για την Lancia ουσιαστικά ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν.Πριν το 2014.Απλώς τότε της έδωσαν τη χαριστική βολή περιορίζοντας την στην Ιταλική αγορά με ένα μοντέλο.Ελπίζω τώρα να βγει και εκτός Ιταλίας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nolimit14
    • RE: Opel Astra L (2021)

      Θα προτιμούσα να έβγαινε έτσι...

      https://www.motori.news/nuova-opel-astra-2021-la-rinascita-con-peugeot-video-33254.html

      Μου άρεσε περισσότερο αυτό το στυλ με το τρίτο πλευρικό παράθυρο...

      Θυμίζει πολύ το πρώτο Άστρα της δεκαετίας του 90...πάντα μου άρεσε το εν λόγω Άστρα

      Αλλά και το καμουφλαρισμένο,τίμιο φαίνεται(και ίσως κάτι παραπάνω από τίμιο)

      Υπομονή ένα εξάμηνο να το δούμε κανονικά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nolimit14
    • RE: Πτώση οχήματος

      Τέλος καλό όλα καλά!Ελέγχτηκε χτες και δεν έπαθε το παραμικρό!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: Χάνει νερό το αυτοκίνητο

      Μια ξαδέρφη μου έχει το C2.
      Μια μέρα που οδηγούσε της φάνηκε να βγαίναν μικροί καπνοί από τη μηχανή ψηλά.Επειδή βρίσκονταν σε κεντρικό μέρος και δεν μπορούσε να σταματήσει,σταμάτησε μετά από 3-4 χιλιόμετρα.Το παραφλού γεμάτο(δεν είχε χάσει σταγόνα) ενώ το όργανο της θερμοκρασίας κλασσικά στη μέση(δεν ανέβηκε καν).
      Θερμοστάτης έχει αλλαχτεί πριν από 10000 χιλιόμετρα και αντλία νερού πριν 2000 χιλιόμετρα.Ψυγεία κολλάρα κλπ είναι τα εργοστασιακά με 100000 χιλιόμετρα.
      Λίγο παράξενο δεν είναι;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Αυτή τη βδομάδα έχει το LIDL λάδια W5 10W40 και 5W40 σε πεντόλιτρα γύρω στα 16 ευρώ.Στο κατάστημα της γειτονιάς μου έχουν μείνει λίγα ακόμα.Λένε τίποτα αυτά τα λάδια?Θα μπουν σε Renault Megane 20ετίας.Από όσο είδα πάνω τα 10W40 πληρούν προδιαγραφές Renault RN0700 και τα 5W40 Renault RN0700/0710.Οπότε κάνουν λογικά.Μιλάμε για αμάξι που το οδηγάει χαλαρά κύριος 60άρης,κάνει λίγα χιλιόμετρα το χρόνο και σε δύο χρόνια θα το δώσει λόγω συνταξιοδότησης.Σε 10W40 Total και Castrol παίζουν γύρω στα 30 ευρώ τα 5 λίτρα.Να το ρισκάρουμε με τα W5 ή να δώσουμε κανα δεκάρικο παραπάνω για Total ή Castrol?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: VW Polo check engine

      @nolimit14 said in VW Polo check engine:

      Παιδιά τα προβλήματα δυστυχώς δεν έχουν τέλος.
      Σήμερα το πρωί πάω να βάλω μπροστά και ακούω ένα δυνατό σφύριγμα.Σβήνω αμέσως και ανοίγω το καπό και τι να δώ;
      Ο εξωτερικός ιμάντας είχε βγει από τη θέση του σε ένα σημείο και έχει ψιλοκαβαλήσει προς τη μεριά του κινητήρα.
      Πήρα τηλέφωνο το συνεργείο και μου είπαν να μην το βάλω μπροστά γιατί υπάρχει κίνδυνος να παρασύρει τον ιμάντα χρονισμού,να τον κόψει και μετά...μηχανή τέλος.
      Ξέχασα όμως να τους πω ότι πριν τους πάρω τηλέφωνο,το είχα βάλει μπροστά και μόλις άκουσα το σφύριγμα μετά από 1-2 δευτερόλεπτα το έσβησα...
      Πως λύνεται αυτό;Yπάρχει κίνδυνος με το που έκανε το σφύριγμα και το έσβησα αμέσως να μου έκοψε ιμάντα χρονισμού;
      Παίζει να το έκανε καμιά γάτα αυτό με τον εξωτερικό ιμάντα;Αν και πάντα βαράω καπό και μετά 2-3 φορές κόρνα ωστέ αν μπει καμία μέσα να φύγει...

      Edit:Τελικώς το πρόβλημα λύθηκε με την βοήθεια ενός γείτονα.Με 16αρι πολύγωνο,5η στο κιβώτιο και χειρόφρενο κάτω βγάλαμε το λουρί(είχε μαγκώσει στην τροχαλία)το καθαρίσαμε και το ξαναβάλαμε.Ξεκινάει πάλι κανονικά.Ευτυχώς τα λουριά του εκκεντροφόρου δεν έπαθαν κάτι.Πάλι καλά!
      Μου είπε ο γείτονας πως μάλλον κάτι μπήκε μέσα.Στο μεταξύ το λουρί είχε πάνω κάτι σαν τρίχωμα.Κατα 99% μπήκε κάποιο γατάκι και πριν φύγει κάπου μάγκωσε και στη προσπάθεια του να βγει μετατόπισε το λουρί.Στο νετ διάβασα ότι σε Πολο 2001-2009,Ιμπιζα 2002-2008 και Φαμπια 2000-2007 ήταν πολύ συνηθισμένο αυτό το πρόβλημα.Κάποιο άνοιγμα υπάρχει από κάτω και τα γατιά μπαίνουν εύκολα.Σε ορισμένα που ξεκίνησε ο οδηγός τη μηχανή χωρίς να το πάρει χαμπάρι,εκτός ότι το γατί έγινε μπαρμπεκιου,κόπηκαν λουριά δυναμό και χρονισμού,στράβωσαν βαλβίδες κλπ.Πάλι καλά που δεν έχει τύχει σε εμένα αυτό.Και με τη βαλβιδόσουπα και με τις λιωμένες γάτες.Επειδή μένω επαρχία,έχω και εγώ γάτες και σκύλους και δεν θα ήθελα να συμβεί κάτι τέτοιο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @georgekn said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @nolimit14 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @georgekn said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @nolimit14 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Έχει κανείς ακουστά τα ελαστικά RADAR?

      Όχι... είναι αυτά που άμα γλιστρήσουν από το δρόμο σε αναζητούν με Radar???😊😊😊

      Διάβασα τώρα ότι τα κατασκευάζει μια εταιρία από Σιγκαπούρη...είναι ναι μεν κατώτερα από Michelin Continental Bridgestone Pirelli Goodyear Dunlop Hankook Toyo Yokohama αλλά παρόμοια με Barum BF Goodrich Petlas Kormoran Viking Kleber Nexen Falken Fulda Matador και εννοείται καλύτερα από Κινέζικα...σκεφτόμουν να βάλω σε ένα αμάξι που δεν πολυχρησιμοποιείται επειδή τα τωρινά του θέλουν αλλαγή..

      Άμα δεν έχεις τρελές απαιτήσεις βάλε τά αλλά με προσοχή...
      Εγώ πάντως έβαλα στο δικό μου Kleber που υποτίθεται ότι είναι επώνυμα Β κατηγορίας ελαστικά...και εδώ και δύο μήνες νιώθω ότι πούλησα το αμάξι και πήρα άμαξα με άλογα...
      Κραδασμοί ,τη μία μου φαίνονται ξερά ,την άλλη μαλακά...
      Κράτημα δεν έχω παράπονο, αλλά όταν αλλάζει η θερμοκρασία κάτι συμβαίνει...με αυτά.
      Μερικές φορές νομίζω ότι έχω τρακερωτα ελαστικά.
      Μάπα... έπρεπε τις πρώτες ημέρες να τα πάω πίσω, είχε το site μια παράγραφο που έλεγε ότι εάν δεν μείνεις ικανοποιημένος στο μήνα τα πας πίσω, καταστρέφονται και παίρνεις τα χρήματα σου πίσω...
      Δεν έβαλα all weather γιατί ένας συνάδελφος μου είπε ότι έχουν κραδασμούς...και τώρα έχω κραδασμούς με τα θερινά Kleber dynaxer Hp4 215/55r17 made in Romania DOT 2022 σε Hyundai Kona 1.6 diesel φορεμένα.
      Κάτι Nexen που φορούσε από το εργοστάσιο χρόνια μπροστά σε σχέση με αυτά.

      Αμάξι 20ετίας 75 ίππων είναι το οποίο κυκλοφορεί επαρχία(10 το πολύ 20 χιλιόμετρα καθημερινά).Ο βουλκανιζατεράς που μίλησα μου είπε ότι με αυτή την χρήση δεν αξίζει τον κόπο να δώσω 100-150 ευρώ παραπάνω για να βάλω Michelin,Continental,Dunlop κλπ...
      Απο ελαστικά σαν τα Kleber και τα Radar που ανέφερα,τα χειρότερα που είχα δοκιμάσει σε Megane ήταν της SAVA(Σλοβένικα,θυγατρική Goodyear και Dunlop).Μετά από 2μιση-3 χρόνια γλίστραγαν στο βρεγμένο,σπίνιαραν με το παραμικρό και εξωτερικά φαινόντουσαν σαν δεκαετίας.Ότι χειρότερο έχω βάλει.Χώρια το θόρυβο που κάνανε.
      Μια τετράδα τούρκικα Petlas που είχα βάλει βγήκαν πολύ καλά,μετά από 5 χρόνια εξωτερικά ήταν σαν 1 χρόνου+οτι δεν γλίστραγαν καθόλου...το μόνο που κάναν μετά τα 4μιση χρόνια είναι ότι ψιλοσπίνιαραν όταν ξεκίναγες σε απότομη ανηφόρα χωρίς χειρόφρενο.
      Σε άλλο αμάξι είχαμε βάλει σλοβάκικα Matador,θυγατρική Continental.Εκτός από μια φορά στα 3 και κάτι χρόνια που σε απότομο φρενάρισμα μπήκε ABS,κανένα πρόβλημα.Άντεξαν 3μιση χρόνια μέχρι που πουλήθηκε και ο επόμενος τα κράτησε κανα 9μηνο ακόμα.
      Μιας και το ανέφερες,αν βάλεις all-weather απαλλάσεσαι από αλυσίδες/χιονοκουβέρτες ή όχι?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14

    Latest posts made by nolimit14

    • RE: VW Polo check engine

      @w202-amg said in VW Polo check engine:

      @nolimit14 said in VW Polo check engine:

      Τελικώς το πρόβλημα διορθώθηκε μετά από καιρό...έγινε ρεκτιφιέ και το αμάξι πάει πιο στρωτά πλέον...ΟΚ ψιλοτρέμει μόνο τα πρώτα δευτερόλεπτα μέχρι να πέσουν οι στροφές,αλλά αυτό νομίζω είναι φυσιολογικό...
      Δυο τελευταίες ερωτήσεις για να κλείσουμε μια και καλή το τόπικ...
      1ον)Τα μπουζί που φοράει τώρα έχουν διάκενο 1,1...λένε πως για να δουλεύει σωστά με υγραέριο πρέπει να βάλεις με διάκενο 0,7 αλλά υπάρχει κίνδυνος να αρχίσει να καίει πολλαπλασιαστές κλπ....τι κάνουμε εδώ?Να τα αφήσω όπως είναι,να τα αλλάξω με 0,7 ή να βάλω κάτι ενδιάμεσο πχ 0,9?Αν βάλω 0,7 να είναι ειδικά για υγραέριο ή και τα απλά κάνουν?
      Αν αφήσω τα ίδια μπορεί να μου κάνει πάλι κόλπα πχ να αναβοσβήνει/ανάβει το τσεκ έντζιν και να τρέμει το αμάξι?
      2ον)Μου είπαν ότι για τουλάχιστον 1 μήνα να το δουλεύω μόνο με βενζίνη για να μην ξαναγ@μήσει τις βαλβίδες το υγραέριο...τελευταία φορά είχα βάλει υγραέριο σε πρατήριο 30 Νοεμβρίου(του 22)και τελευταία φορά που το δούλεψα 15 Γενάρη...Η δεξαμενή είναι στη μέση.Αν το ξαναδουλέψω από αρχές Μάρτη και μετά,με υγραέριο που μπήκε το Νοέμβρη θα υπάρχει πρόβλημα?Πχ η βενζίνη αν μείνει μέσα πάνω από 3 μήνες ή πάνω από 6 μήνες χαλάει...με το υγραέριο δεν ξέρω τι παίζει....

      Το υγραέριο χρειάζεται υψηλότερη τάση από τους πολλαπλασιαστές. Με ίδιο διάκενο με τη βενζίνη οι πολλαπλασιαστές ζοριζονται. Για αυτό συνήθως τα μπουζί για υγραέριο έχουν μικρότερο διάκενο για να απαιτείται μικρότερη τάση.
      Εγώ χρησιμοποιώ με 4 ακίδες στο γκόλφ , λιγότερη φθορά δεν κάνει misfires όπως με τα απλά.Στο Μερσεντές βάζω ιρίδιου denso tt ένα νούμερο πιο ψυχρά , είναι ευγενικό με τα μπουζί.
      Το υγραέριο βάση λογικής είναι αδύνατο να έπαθε κάτι.
      Υ.γ. το αμάξι πρέπει να πάει σε εγκατάστατη να ελέγξει ότι το υγραέριο δουλεύει οκ.

      Οπότε πρέπει να βάλω με διάκενο 0,7...ειδικά για υγραέριο ή μπορώ και τα κλασσικά,χωρίς να ενδείκνυνται για υγραέριο?
      Είναι λίγο ακριβά βέβαια τα ειδικά για LPG/CNG αλλά τι να κάνεις...
      Εννοείται θα το πάω σε εγκαταστάτη να το τσεκάρει...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: VW Polo check engine

      @andya3 said in VW Polo check engine:

      @nolimit14 said in VW Polo check engine:

      Τελικώς το πρόβλημα διορθώθηκε μετά από καιρό...έγινε ρεκτιφιέ και το αμάξι πάει πιο στρωτά πλέον...ΟΚ ψιλοτρέμει μόνο τα πρώτα δευτερόλεπτα μέχρι να πέσουν οι στροφές,αλλά αυτό νομίζω είναι φυσιολογικό...
      Δυο τελευταίες ερωτήσεις για να κλείσουμε μια και καλή το τόπικ...
      1ον)Τα μπουζί που φοράει τώρα έχουν διάκενο 1,1...λένε πως για να δουλεύει σωστά με υγραέριο πρέπει να βάλεις με διάκενο 0,7 αλλά υπάρχει κίνδυνος να αρχίσει να καίει πολλαπλασιαστές κλπ....τι κάνουμε εδώ?Να τα αφήσω όπως είναι,να τα αλλάξω με 0,7 ή να βάλω κάτι ενδιάμεσο πχ 0,9?Αν βάλω 0,7 να είναι ειδικά για υγραέριο ή και τα απλά κάνουν?
      Αν αφήσω τα ίδια μπορεί να μου κάνει πάλι κόλπα πχ να αναβοσβήνει/ανάβει το τσεκ έντζιν και να τρέμει το αμάξι?
      2ον)Μου είπαν ότι για τουλάχιστον 1 μήνα να το δουλεύω μόνο με βενζίνη για να μην ξαναγ@μήσει τις βαλβίδες το υγραέριο...τελευταία φορά είχα βάλει υγραέριο σε πρατήριο 30 Νοεμβρίου(του 22)και τελευταία φορά που το δούλεψα 15 Γενάρη...Η δεξαμενή είναι στη μέση.Αν το ξαναδουλέψω από αρχές Μάρτη και μετά,με υγραέριο που μπήκε το Νοέμβρη θα υπάρχει πρόβλημα?Πχ η βενζίνη αν μείνει μέσα πάνω από 3 μήνες ή πάνω από 6 μήνες χαλάει...με το υγραέριο δεν ξέρω τι παίζει....

      Τελικά τι έκανε στο αυτοκίνητο στα πλαίσια του ρεκτιφιέ? Τι βρήκε και τι άλλαξε?

      Βαλβίδες,οδηγοί βαλβίδων,έδρες βαλβίδων...αλλάχτηκαν και φλάντζες,σετ χρονισμού(με αντλία νερού),αντιψυκτικό κλπ κλπ και γενικά ότι περιλαμβάνει ένα συνηθισμένο ρεκτιφιέ...
      Η 1 ή 2 βαλβίδες στον δεύτερο κύλινδρο είχε(ή είχαν) στραβώσει γι αυτό έκανε ότι έκανε.Ας ελπίσουμε ότι τώρα θα σταματήσουν τα προβλήματα...Μόνο να δω τι κάνω με τα μπουζί και είμαστε εντάξει...
      Υ.Γ.Μου είπαν ότι όλα είναι ΟΚ,του έκαναν γενικό έλεγχο,εκτός από το ρουλεμάν του εμπρός αριστερού τροχού που σε κανά 6μηνο,το πολύ 1 χρόνο θέλει αλλαγή...Μάλλον θα το αλλάξω νωρίτερα μην κοπεί και φύγει η ρόδα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: VW Polo check engine

      Τελικώς το πρόβλημα διορθώθηκε μετά από καιρό...έγινε ρεκτιφιέ και το αμάξι πάει πιο στρωτά πλέον...ΟΚ ψιλοτρέμει μόνο τα πρώτα δευτερόλεπτα μέχρι να πέσουν οι στροφές,αλλά αυτό νομίζω είναι φυσιολογικό...
      Δυο τελευταίες ερωτήσεις για να κλείσουμε μια και καλή το τόπικ...
      1ον)Τα μπουζί που φοράει τώρα έχουν διάκενο 1,1...λένε πως για να δουλεύει σωστά με υγραέριο πρέπει να βάλεις με διάκενο 0,7 αλλά υπάρχει κίνδυνος να αρχίσει να καίει πολλαπλασιαστές κλπ....τι κάνουμε εδώ?Να τα αφήσω όπως είναι,να τα αλλάξω με 0,7 ή να βάλω κάτι ενδιάμεσο πχ 0,9?Αν βάλω 0,7 να είναι ειδικά για υγραέριο ή και τα απλά κάνουν?
      Αν αφήσω τα ίδια μπορεί να μου κάνει πάλι κόλπα πχ να αναβοσβήνει/ανάβει το τσεκ έντζιν και να τρέμει το αμάξι?
      2ον)Μου είπαν ότι για τουλάχιστον 1 μήνα να το δουλεύω μόνο με βενζίνη για να μην ξαναγ@μήσει τις βαλβίδες το υγραέριο...τελευταία φορά είχα βάλει υγραέριο σε πρατήριο 30 Νοεμβρίου(του 22)και τελευταία φορά που το δούλεψα 15 Γενάρη...Η δεξαμενή είναι στη μέση.Αν το ξαναδουλέψω από αρχές Μάρτη και μετά,με υγραέριο που μπήκε το Νοέμβρη θα υπάρχει πρόβλημα?Πχ η βενζίνη αν μείνει μέσα πάνω από 3 μήνες ή πάνω από 6 μήνες χαλάει...με το υγραέριο δεν ξέρω τι παίζει....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο

      @lazarefa said in Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο:

      @nolimit14 said in Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο:

      @xenos said in Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο:

      Ερώτηση: τυπικά το περισσότερο λάδι δεν θα πάει στο κάρτερ και όχι να κάθεται μέσα στο μοτέρ; Είναι τα καρτερ οριακά γεμάτα με τη νορμαλ ποσότητα λαδιών;

      @lazarefa said in Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο:

      @alexandros-k said in Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο:

      Καλα αυτοι στα βενζιναδικα παντα λιγα τα βρισκουν τα λαδια για να σου πουλησουν και λαδι, με το αζημιωτο βεβαια
      Να κανουμε εναν ελεγχο και πιπες . Λες και τους ενοιαξε

      Πραγματικά λυπάμαι όταν βλέπω σε βενζινάδικα να πλευρίζουν ανίδεους οδηγούς για να τους κάνουν "έλεγχο" για λάδια/νερά και κάποιοι από τους οδηγούς δέχονται...

      Μα πρόσφατα μου την έπεσε κλασσικός πιτσιρικάς: "Μα γιατί δεν θέλετε;;;; Είναι δωρεάν!". 😡
      Ο πίσω μου (γιάπης με μερκ) το έφαγε το λιτράκι του! 😁 😁 😁

      Πάντως εγώ όσες φορές μου λένε να δούμε λάδι/νερό κλπ δεν λέω όχι,είμαι όμως από πάνω και βλέπω.
      Αν εξαιρέσουμε μια φορά που ήμουν με ένα Toyota και ήθελε συμπλήρωμα από όσο μου είπαν(και το είδα)γύρω στα 250ml,όλες τις άλλες φορές μου λένε "είναι εντάξει και σε χρώμα και σε ποσότητα".Και όντως έτσι είναι.
      Και τότε με το Toyota επειδή είχα ένα μονόλιτρο πίσω,που είχαν μείνει γύρω στα 300ml,έβαλαν από αυτό και μετά το πέταξαν,δεν με έκαναν να αγοράσω από εκεί...
      Τι να πω?Μήπως είμαι η εξαίρεση?Ποτέ δεν προσπάθησαν να μου πουλήσουν λάδι σε βενζινάδικο...

      Με όλο το σεβασμό, δεν καταλαβαίνω κάτι: από τη στιγμή που και φαίνεται να γνωρίζεις τη διαδικασία ελέ΄γχου/συμπλήρωσης με λάδι, αλλά και ενίοτε κουβαλάς μαζί σου λάδι, ποιος ο λόγος να επιτρέψεις τους νεαρούς των βενζινάδικων να το κάνουν αυτοί (με ότι ενδεχόμενο ρίσκο συνεπάγεται) αντί για εσένα τον ίδιο; Κερδίζεις κάτι; Εκτός ίσως αν ο κινητήρας του αυτοκινήτου σου έχει πλέον τόσο σημαντική κατανάλωση λαδιού, που κάθε τρεις και λίγο απαιτεί έλεγχο/συμπλήρωμα.

      Όχι πως κέρδιζα κάτι αλλά 1ον)δεν συνέβαινε συχνά και δεν συμβαίνει πια(θα το εξηγήσω παρακάτω)και 2ον)δεν υπήρχε κάποιο ρίσκο από τη στιγμή που ήμουν από πάνω και έβλεπα...Δεν προσπάθησαν να με κοροιδέψουν...όχι ότι εγώ δεν τα τσέκαρα ποτέ...
      Για να λέμε την αλήθεια αυτό συνέβαινε μόνο σε μία συγκεκριμένη μάρκα,στην οποία έπαψα να πηγαίνω γιατί κάθε φορά που είχαν προσφορά σου σκότιζαν τα @@ για να βάλεις την καλή βενζίνη...μόνο εκεί ρώταγαν για λάδια,νερά,καθάριζαν τζάμια κλπ...Φαντάζομαι πάει το μυαλό σου σε ποιά μάρκα αναφέρομαι...
      Αντιθέτως όπου βάζω καύσιμα τον τελευταίο καιρό,σε πρατήρια άλλων εταιριών,ποτέ δεν μου έχουν πει να δουν λάδια,νερά κλπ...ούτε σε σκοτίζουν για προσφορές κλπ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο

      @xenos said in Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο:

      Ερώτηση: τυπικά το περισσότερο λάδι δεν θα πάει στο κάρτερ και όχι να κάθεται μέσα στο μοτέρ; Είναι τα καρτερ οριακά γεμάτα με τη νορμαλ ποσότητα λαδιών;

      @lazarefa said in Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο:

      @alexandros-k said in Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο:

      Καλα αυτοι στα βενζιναδικα παντα λιγα τα βρισκουν τα λαδια για να σου πουλησουν και λαδι, με το αζημιωτο βεβαια
      Να κανουμε εναν ελεγχο και πιπες . Λες και τους ενοιαξε

      Πραγματικά λυπάμαι όταν βλέπω σε βενζινάδικα να πλευρίζουν ανίδεους οδηγούς για να τους κάνουν "έλεγχο" για λάδια/νερά και κάποιοι από τους οδηγούς δέχονται...

      Μα πρόσφατα μου την έπεσε κλασσικός πιτσιρικάς: "Μα γιατί δεν θέλετε;;;; Είναι δωρεάν!". 😡
      Ο πίσω μου (γιάπης με μερκ) το έφαγε το λιτράκι του! 😁 😁 😁

      Πάντως εγώ όσες φορές μου λένε να δούμε λάδι/νερό κλπ δεν λέω όχι,είμαι όμως από πάνω και βλέπω.
      Αν εξαιρέσουμε μια φορά που ήμουν με ένα Toyota και ήθελε συμπλήρωμα από όσο μου είπαν(και το είδα)γύρω στα 250ml,όλες τις άλλες φορές μου λένε "είναι εντάξει και σε χρώμα και σε ποσότητα".Και όντως έτσι είναι.
      Και τότε με το Toyota επειδή είχα ένα μονόλιτρο πίσω,που είχαν μείνει γύρω στα 300ml,έβαλαν από αυτό και μετά το πέταξαν,δεν με έκαναν να αγοράσω από εκεί...
      Τι να πω?Μήπως είμαι η εξαίρεση?Ποτέ δεν προσπάθησαν να μου πουλήσουν λάδι σε βενζινάδικο...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: VW Polo check engine

      @w202-amg said in VW Polo check engine:

      @nolimit14 said in VW Polo check engine:

      @w202-amg said in VW Polo check engine:

      @nolimit14 said in VW Polo check engine:

      @w202-amg said in VW Polo check engine:

      Μακάρι να βρεθεί λύση αλλά με προβληματίζει πως θέμα υπάρχει μόνο όταν αναβοσβησει το check. Αν υπήρχε θέμα στην κεφαλή θα ήταν μόνιμο το θέμα ασχέτως check

      Για να σε διευκολύνω,το αμάξι σε γενικές γραμμές ψιλορέταρε(όχι κάτι τραγικό όμως)όταν δούλευε με βενζίνη...όταν γύριζες στο υγραέριο μετά από κάποια χιλιόμετρα (ακόμα και αν το ξαναγύρναγες σε βενζίνη) άρχιζε και αναβόσβηνε το τσεκ και έτρεμε ολόκληρο το αμάξι...κανα δυό φορές έκανε σαν να πάει να σβήσει,χωρίς να σβήσει και ξαναανέβαζε στροφές...τελευταία φορά ψιλομύριζε και βενζίνη αλλά μπορεί να ήταν και ιδέα μου...και μετά από κάποια χιλιόμετρα έμενε μόνιμα αναμμένο και επανέρχονταν όπως ήταν πριν αρχίσει να αναβοσβήνει...

      Εμένα μου κάνει για ανάφλεξη. Είδατε μην μαυρίζει η πορσελάνη από κάποιο μπουζί έστω και ελάχιστα από κακή μπουζοπιπα έστω και αν η μπουζοπιπα είναι οκ? Αν ήταν βαλβίδα θα σου το έκανε μόνιμα στις χαμηλές Σαλ,δεν θα είχε τέτοια εξάρτηση από το τσεκ.
      Οποιοδήποτε θέμα ανάφλεξης ή φανερώνεται πρώτα στο αέριο ή απλά είναι εντονότερο στο αέριο.
      Στο μερκ νομίζαμε ότι είναι βαλβίδα καμμένη,το έκανε σαν ρεταρισμα στο απότομο γκάζι και στο ρελαντί σαν αρρυθμία. Όλα κ όλοι συνηγορούσαν ότι ήταν βαλβίδα και όπως είχαμε τα μπουζί έξω ένα στην πορσελάνη του είχε μια άνευ ουσίας μαύρη μικρή γραμμή. Περνούσε ο σπινθήρας από εκεί όταν είχε φορτίο υψηλό. Στη βενζίνη δούλευε μια χαρά.

      Οι πολλαπλασιαστές και τα μπουζί ελέγχτηκαν πρώτα-πρώτα.
      Τα μπουζί πεντακάθαρα(ούτε 1000χλμ δεν είχαν κιολας)και η μπουζόπιπα καλή.Πολλαπλασιαστές το ίδιο...ευτυχώς εκείνη την ημέρα είχαν φέρει ένα ίδιο Πόλο να του αλλάξουν δυο πολλαπλασιαστές και πριν τους βάλουν,κάναμε δοκιμή στο δεύτερο κύλινδρο και με τους δυο καινούριους,χωρίς κανένα αποτέλεσμα...Μετά είδαμε και τα μπεκ,και αυτά καλά...
      Και ύστερα ήρθε η ώρα να μετρήσουμε την συμπίεση...και εκεί φάνηκε ότι ο δεύτερος κύλινδρος είχε πιο αρκετά πιο χαμηλή από τους άλλους τρεις.
      Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω.ΟΚ παλιό αμάξι με aftermarket LPG δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά τι να κάνεις...

      Δεν δοκιμάζετε να ρίξετε τίποτα στον δεύτερο κύλινδρο μήπως είναι κολλημένο κανένα ελατήριο σε έμβολο? Δύσκολη απόφαση η επισκευή

      Όταν λες να ρίξουμε?Τι δηλαδή?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: VW Polo check engine

      @w202-amg said in VW Polo check engine:

      @nolimit14 said in VW Polo check engine:

      @w202-amg said in VW Polo check engine:

      Μακάρι να βρεθεί λύση αλλά με προβληματίζει πως θέμα υπάρχει μόνο όταν αναβοσβησει το check. Αν υπήρχε θέμα στην κεφαλή θα ήταν μόνιμο το θέμα ασχέτως check

      Για να σε διευκολύνω,το αμάξι σε γενικές γραμμές ψιλορέταρε(όχι κάτι τραγικό όμως)όταν δούλευε με βενζίνη...όταν γύριζες στο υγραέριο μετά από κάποια χιλιόμετρα (ακόμα και αν το ξαναγύρναγες σε βενζίνη) άρχιζε και αναβόσβηνε το τσεκ και έτρεμε ολόκληρο το αμάξι...κανα δυό φορές έκανε σαν να πάει να σβήσει,χωρίς να σβήσει και ξαναανέβαζε στροφές...τελευταία φορά ψιλομύριζε και βενζίνη αλλά μπορεί να ήταν και ιδέα μου...και μετά από κάποια χιλιόμετρα έμενε μόνιμα αναμμένο και επανέρχονταν όπως ήταν πριν αρχίσει να αναβοσβήνει...

      Εμένα μου κάνει για ανάφλεξη. Είδατε μην μαυρίζει η πορσελάνη από κάποιο μπουζί έστω και ελάχιστα από κακή μπουζοπιπα έστω και αν η μπουζοπιπα είναι οκ? Αν ήταν βαλβίδα θα σου το έκανε μόνιμα στις χαμηλές Σαλ,δεν θα είχε τέτοια εξάρτηση από το τσεκ.
      Οποιοδήποτε θέμα ανάφλεξης ή φανερώνεται πρώτα στο αέριο ή απλά είναι εντονότερο στο αέριο.
      Στο μερκ νομίζαμε ότι είναι βαλβίδα καμμένη,το έκανε σαν ρεταρισμα στο απότομο γκάζι και στο ρελαντί σαν αρρυθμία. Όλα κ όλοι συνηγορούσαν ότι ήταν βαλβίδα και όπως είχαμε τα μπουζί έξω ένα στην πορσελάνη του είχε μια άνευ ουσίας μαύρη μικρή γραμμή. Περνούσε ο σπινθήρας από εκεί όταν είχε φορτίο υψηλό. Στη βενζίνη δούλευε μια χαρά.

      Οι πολλαπλασιαστές και τα μπουζί ελέγχτηκαν πρώτα-πρώτα.
      Τα μπουζί πεντακάθαρα(ούτε 1000χλμ δεν είχαν κιολας)και η μπουζόπιπα καλή.Πολλαπλασιαστές το ίδιο...ευτυχώς εκείνη την ημέρα είχαν φέρει ένα ίδιο Πόλο να του αλλάξουν δυο πολλαπλασιαστές και πριν τους βάλουν,κάναμε δοκιμή στο δεύτερο κύλινδρο και με τους δυο καινούριους,χωρίς κανένα αποτέλεσμα...Μετά είδαμε και τα μπεκ,και αυτά καλά...
      Και ύστερα ήρθε η ώρα να μετρήσουμε την συμπίεση...και εκεί φάνηκε ότι ο δεύτερος κύλινδρος είχε πιο αρκετά πιο χαμηλή από τους άλλους τρεις.
      Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω.ΟΚ παλιό αμάξι με aftermarket LPG δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά τι να κάνεις...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: VW Polo check engine

      @w202-amg said in VW Polo check engine:

      Μακάρι να βρεθεί λύση αλλά με προβληματίζει πως θέμα υπάρχει μόνο όταν αναβοσβησει το check. Αν υπήρχε θέμα στην κεφαλή θα ήταν μόνιμο το θέμα ασχέτως check

      Για να σε διευκολύνω,το αμάξι σε γενικές γραμμές ψιλορέταρε(όχι κάτι τραγικό όμως)όταν δούλευε με βενζίνη...όταν γύριζες στο υγραέριο μετά από κάποια χιλιόμετρα (ακόμα και αν το ξαναγύρναγες σε βενζίνη) άρχιζε και αναβόσβηνε το τσεκ και έτρεμε ολόκληρο το αμάξι...κανα δυό φορές έκανε σαν να πάει να σβήσει,χωρίς να σβήσει και ξαναανέβαζε στροφές...τελευταία φορά ψιλομύριζε και βενζίνη αλλά μπορεί να ήταν και ιδέα μου...και μετά από κάποια χιλιόμετρα έμενε μόνιμα αναμμένο και επανέρχονταν όπως ήταν πριν αρχίσει να αναβοσβήνει...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: VW Polo check engine

      @andya3 said in VW Polo check engine:

      @nolimit14 said in VW Polo check engine:

      @w202-amg said in VW Polo check engine:

      @nolimit14 said in VW Polo check engine:

      Τελικώς από βδομάδα θα το στείλω για επισκευή και βλέπουμε.
      Μια απορία που έχω,μετά το ρεκτιφιέ,να συνεχίζω να του βάζω βενζίνη 95 οκτανίων ή να το γυρίσω σε 98 ή 100 οκτάνια?
      Η σχέση συμπίεσης είναι 10,5:1...Δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι μετά την επισκευή...

      Τί θα κάνεις ακριβώς?

      Θα βγει η κεφαλή και θα σταλεί στο μηχανουργείο για ρεκτιφιέ.Από όσο μου είπε,νέες φλάντζες,βαλβίδες,οδηγοί βαλβίδων κλπ κλπ...
      Όσο για αυτό που είπες κάποιες μέρες πριν,με την egr και τον map δεν είχαμε πρόβλημα.Ούτε μου έκανε όλα αυτά που έλεγες(σβησίματα στο πάτημα αμπραγιάζ,τραγική συμπεριφορά στο πάτα-άσε του γκαζιου,να χτυπιέται με σταθερό γκάζι κλπ)...μόνο αναβόσβηνε το check engine και έτρεμε ολόκληρο και μετά από λίγα λεπτά έμενε μόνιμα αναμμένο και πήγαινε κανονικά,χωρίς τρέμουλο κλπ...

      Γενικά σταματημένος στο ρελαντί έτρεμε το αυτοκίνητο?

      Όταν αναβόσβηνε το check engine τελευταία φορά ναι...
      Τις δυο προηγούμενες λίγο,ενώ όταν έμενε μόνιμα αναμμένο όχι...και με σβηστό λαμπάκι πάλι όχι...
      Και τις τρεις φορές άρχισε να αναβοσβήνει μετά τη χρήση υγραερίου...όπως λένε αν κάτι υπάρχει και δεν φαίνεται αμέσως,αν βάλεις το υγραέριο γίνεται πιο έντονο...
      Την πρώτη φορά έσβησε από μόνο του(το τσεκ εντζιν) την άλλη μέρα και την δεύτερη μου το σβησαν με διαγνωστικό σε ένα συνεργείο και μου είπαν αν στο ξανακάνει έλα να το δούμε...την τρίτη έμεινε μόνιμα αναμμένο και έτσι είναι ακόμα...

      @andya3 said in VW Polo check engine:

      @nolimit14 said in VW Polo check engine:

      @w202-amg said in VW Polo check engine:

      @nolimit14 said in VW Polo check engine:

      Τελικώς από βδομάδα θα το στείλω για επισκευή και βλέπουμε.
      Μια απορία που έχω,μετά το ρεκτιφιέ,να συνεχίζω να του βάζω βενζίνη 95 οκτανίων ή να το γυρίσω σε 98 ή 100 οκτάνια?
      Η σχέση συμπίεσης είναι 10,5:1...Δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι μετά την επισκευή...

      Τί θα κάνεις ακριβώς?

      Θα βγει η κεφαλή και θα σταλεί στο μηχανουργείο για ρεκτιφιέ.Από όσο μου είπε,νέες φλάντζες,βαλβίδες,οδηγοί βαλβίδων κλπ κλπ...
      Όσο για αυτό που είπες κάποιες μέρες πριν,με την egr και τον map δεν είχαμε πρόβλημα.Ούτε μου έκανε όλα αυτά που έλεγες(σβησίματα στο πάτημα αμπραγιάζ,τραγική συμπεριφορά στο πάτα-άσε του γκαζιου,να χτυπιέται με σταθερό γκάζι κλπ)...μόνο αναβόσβηνε το check engine και έτρεμε ολόκληρο και μετά από λίγα λεπτά έμενε μόνιμα αναμμένο και πήγαινε κανονικά,χωρίς τρέμουλο κλπ...

      Γενικά σταματημένος στο ρελαντί έτρεμε το αυτοκίνητο?

      Όταν αναβόσβηνε το check engine τελευταία φορά ναι...
      Τις δυο προηγούμενες λίγο,ενώ όταν έμενε μόνιμα αναμμένο όχι...και με σβηστό λαμπάκι πάλι όχι...
      Και τις τρεις φορές άρχισε να αναβοσβήνει μετά τη χρήση υγραερίου...όπως λένε αν κάτι υπάρχει και δεν φαίνεται αμέσως,αν βάλεις το υγραέριο γίνεται πιο έντονο...
      Την πρώτη φορά έσβησε από μόνο του(το τσεκ εντζιν) την άλλη μέρα και την δεύτερη μου το σβησαν με διαγνωστικό σε ένα συνεργείο και μου είπαν αν στο ξανακάνει έλα να το δούμε...την τρίτη έμεινε μόνιμα αναμμένο και έτσι είναι ακόμα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • RE: VW Polo check engine

      @w202-amg said in VW Polo check engine:

      @nolimit14 said in VW Polo check engine:

      Τελικώς από βδομάδα θα το στείλω για επισκευή και βλέπουμε.
      Μια απορία που έχω,μετά το ρεκτιφιέ,να συνεχίζω να του βάζω βενζίνη 95 οκτανίων ή να το γυρίσω σε 98 ή 100 οκτάνια?
      Η σχέση συμπίεσης είναι 10,5:1...Δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι μετά την επισκευή...

      Τί θα κάνεις ακριβώς?

      Θα βγει η κεφαλή και θα σταλεί στο μηχανουργείο για ρεκτιφιέ.Από όσο μου είπε,νέες φλάντζες,βαλβίδες,οδηγοί βαλβίδων κλπ κλπ...
      Όσο για αυτό που είπες κάποιες μέρες πριν,με την egr και τον map δεν είχαμε πρόβλημα.Ούτε μου έκανε όλα αυτά που έλεγες(σβησίματα στο πάτημα αμπραγιάζ,τραγική συμπεριφορά στο πάτα-άσε του γκαζιου,να χτυπιέται με σταθερό γκάζι κλπ)...μόνο αναβόσβηνε το check engine και έτρεμε ολόκληρο και μετά από λίγα λεπτά έμενε μόνιμα αναμμένο και πήγαινε κανονικά,χωρίς τρέμουλο κλπ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nolimit14
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr