Και σε έκδοση Crossover....Σε 2 χρόνια...
Ισχύει και για το Astra αλλά και για το 308...
Κάποτε ήμουν φανατικός με τα VAG αλλά τώρα μάλλον θα το γυρίσω στην Stellantis...
Και σε έκδοση Crossover....Σε 2 χρόνια...
Ισχύει και για το Astra αλλά και για το 308...
Κάποτε ήμουν φανατικός με τα VAG αλλά τώρα μάλλον θα το γυρίσω στην Stellantis...
Κρίμα για το C4, αν βγουν αυτά τα 2 crossover θα του κόψουν τις μισές πωλήσεις τουλάχιστον. Το καλό είναι ότι για να μείνει επίκαιρο θα κόψει και άλλο τιμές (και τα άλλα θα είναι τσιμπημενα).
Βασικά νομίζω θα απευθύνονται σε άλλο κοινό...
Σύμφωνα με την Stellantis οι...να το πω βασικές,να το πω λαικές,να το πω οικονομικές; μάρκες είναι η Citroen,η Fiat και η Abarth.'Μεσαίες'η Opel/Vauxhall και η Peugeot.Premium η DS,η Alfa Romeo και η Lancia και τέλος πολυτελείας η Maserati.
Οπότε δεν νομίζω να κανιβαλίσουν την γκάμα.Γιατί τα 308/Astra θεωρούνται 'ανώτερα' του C4.Πληροφορήθηκα πάντως ότι στο C4 θα βασίζεται το νέο Fiat Tipo που θα βγει τέλη 2023-αρχές 2024.
Υ.Γ.Από το ίδιο site πληροφορήθηκα για νέο Punto το 2023 ή το 2024,νέες Ypsilon και Giulietta το 2024 και νέες Delta και Giulia(και μάλλον και Stelvio)το 2025.Άντε να δούμε!
το καμουφλαρισμένο Astra
https://www.motor1.com/news/493891/2022-opel-astra-spy-photos/
Αν και δεν μπορούμε να δούμε πολλά,εμένα μου φαίνεται σαν μια διασταύρωση του Golf και του νέου 308 που θα παρουσιαστεί την Πέμπτη.
Δεν μου κάνει εντύπωση όμως,από τη στιγμή που η Opel και η Peugeot είναι στο ίδιο γκρουπ.
Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει αρχές φθινοπώρου.
REALZEUS wrote:
Dublin wrote:
διάβασα και άρθρο για σημαντικές επενδύσεις σε Alfa/Lancia, απίστευτο που οι ίδιοι οι Ιταλοί τις έριξαν στον Καιάδα, και οι Γάλλοι προσπαθούν να τις ανεβάσουν..
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι Ιταλοί δεν είχαν την δυνατότητα να ρίξουν λεφτά ταυτόχρονα και σε μικρά προσθιοκίνητα και σε ακριβά πισωκίνητα. Έτσι αποφάσισαν να ρίξουν πολλά λεφτά (πάνω από 1 Δις €) στην κορυφαία πλατφόρμα Giorgio, που υποσςτηρίζει τις Giulia, Stelvio και το νέο μεσαίο Maserati SUV. Τώρα που θα έρθουν οι μικρές, προσθιοκίνητες, γαλλικές πλατφόρμες, θα μπορούν να βγούνε και μικρότερα ιταλικά μοντέλα. Το κρίμα είναι ότι μάλλον η επόμενη Giulietta θα είναι προσθιοκίνητη, αντί για πισωκίνητη (σε μικρότερη έκδοση της Giorgio), αλλά τελικά ελάχιστοι το εκτιμούν αυτό στις μικρές κατηγορίες και για αυτό ακόμα και η BMW το γύρισε στα προσθιοκίνητα C Hatchbacks. Τάδε έφη το πραγματικά μεγάλο αφεντικό του νέου Ομίλου:
Ναι, το διάβασα το άρθρο.
Όπως κ να έχει η Opel παίρνει τα πάνω της, και η Alfa πουλάει λιγότερο από όσο η πεθαμένη Lancia, πόσο χειρότερα να τα πάει η FCA δηλαδή;
Το 2014 είχαν υποσχεθεί 100.000 πωλήσεις στην 5ετια κ το 2019 πούλησαν 54.000 (λιγότερα από το 2014 δηλαδή..), δεν βάζω το περίεργο 2020 φυσικά μέσα, που Lancia πούλησε 8000 αυτοκίνητα περισσότερο).
Να θυμίσω εδώ ότι τη Lancia ουσιαστικά τη δολοφόνησαν το 2014 για να μην κόψει πωλήσεις από την Alfa...
Η αλήθεια είναι ότι οι Ιταλοί βρισκόντουσαν σε χειμερία νάρκη για πολλά χρόνια.
Με το 500αράκι,το Πάντα,τη Τζούλια και τη Στέλβιο δεν σώζεται η κατάσταση.
Χρειάζονται επειγόντως αντικαταστάτες των Giulietta,Ypsilon και Tipo(γιατί το τωρινό Tipo οκ είναι τίμιο αλλά δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με τον ανταγωνισμό)και καινούρια Punto,Mito και Delta.Και κανά B-SUV.
Και αυτό που λες για την Lancia ουσιαστικά ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν.Πριν το 2014.Απλώς τότε της έδωσαν τη χαριστική βολή περιορίζοντας την στην Ιταλική αγορά με ένα μοντέλο.Ελπίζω τώρα να βγει και εκτός Ιταλίας.
Θα προτιμούσα να έβγαινε έτσι...
https://www.motori.news/nuova-opel-astra-2021-la-rinascita-con-peugeot-video-33254.html
Μου άρεσε περισσότερο αυτό το στυλ με το τρίτο πλευρικό παράθυρο...
Θυμίζει πολύ το πρώτο Άστρα της δεκαετίας του 90...πάντα μου άρεσε το εν λόγω Άστρα
Αλλά και το καμουφλαρισμένο,τίμιο φαίνεται(και ίσως κάτι παραπάνω από τίμιο)
Υπομονή ένα εξάμηνο να το δούμε κανονικά...
Τέλος καλό όλα καλά!Ελέγχτηκε χτες και δεν έπαθε το παραμικρό!
Μια ξαδέρφη μου έχει το C2.
Μια μέρα που οδηγούσε της φάνηκε να βγαίναν μικροί καπνοί από τη μηχανή ψηλά.Επειδή βρίσκονταν σε κεντρικό μέρος και δεν μπορούσε να σταματήσει,σταμάτησε μετά από 3-4 χιλιόμετρα.Το παραφλού γεμάτο(δεν είχε χάσει σταγόνα) ενώ το όργανο της θερμοκρασίας κλασσικά στη μέση(δεν ανέβηκε καν).
Θερμοστάτης έχει αλλαχτεί πριν από 10000 χιλιόμετρα και αντλία νερού πριν 2000 χιλιόμετρα.Ψυγεία κολλάρα κλπ είναι τα εργοστασιακά με 100000 χιλιόμετρα.
Λίγο παράξενο δεν είναι;
Τελικώς μετά από 6 μήνες ανεφοδιασμού και 4 μήνες χωρίς να χρησιμοποιείται lpg όλα δουλεύουν ρολόι!Έγινε ο έλεγχος,έγινε και προγραμματισμός μέσω PC και με ένα 20άρικο όλα έτοιμα!Μόνο λίγο προσοχή τις πρώτη βδομάδα...να καεί το παλιό καύσιμο και να ελέγχουμε λάδι/αντιψυκτικό καθημερινά και γενικά αν κάτι πάει στραβά...
@ken11 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
Yπαρχει καποια εναλλακτικη επιλογη για αντι-v power,με προσφορα,ποντους κλπ?
Λοιπόν....από προσφορές
BP 98 Active στην τιμή της 95 Active(ή έστω 2-3 λεπτά πιο πάνω από 95,ανάλογα το πρατήριο)κάθε Δευτέρα
ΕΚΟ 98 Premium στην τιμή της 95 Ekonomy(ή έστω 2-3 λεπτά πιο πάνω από 95,ανάλογα το πρατήριο)κάθε Παρασκευή και Σάββατο
Aegean 95 D-Force(95αρά ενισχυμένη)στην τιμή απλής 95 κάθε Δευτέρα
και κλασσικά Shell V-Power 98 +3 λεπτά πάνω από 95 FuelSave κάθε Τρίτη και Shell V-Power Racing 100 -5 λεπτά(πχ αντί για 2.25 πληρώνεις 2.20)κάθε Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή
Από πόντους...σίγουρα η Shell,η Avin,η Ελιν,η Revoil,η Aegean και η ΕΚΟ...
Shell Smartclub,Avin κερδίζω,Ελιν Up επιβράβευση,Revoil WinClub,Aegean Privilege και ΕΚΟ Smile...
η Avin,η Ελιν και η Revoil δεν έχουν κάποια προσφορά σε βενζίνη κάποια μέρα της εβδομάδας...
Την Shell την αναφέρω αν θέλει να δει κανας άλλος τις προσφορές...αν και λίγο πολύ όλοι τις ξέρουμε...
Αυτή τη βδομάδα έχει το LIDL λάδια W5 10W40 και 5W40 σε πεντόλιτρα γύρω στα 16 ευρώ.Στο κατάστημα της γειτονιάς μου έχουν μείνει λίγα ακόμα.Λένε τίποτα αυτά τα λάδια?Θα μπουν σε Renault Megane 20ετίας.Από όσο είδα πάνω τα 10W40 πληρούν προδιαγραφές Renault RN0700 και τα 5W40 Renault RN0700/0710.Οπότε κάνουν λογικά.Μιλάμε για αμάξι που το οδηγάει χαλαρά κύριος 60άρης,κάνει λίγα χιλιόμετρα το χρόνο και σε δύο χρόνια θα το δώσει λόγω συνταξιοδότησης.Σε 10W40 Total και Castrol παίζουν γύρω στα 30 ευρώ τα 5 λίτρα.Να το ρισκάρουμε με τα W5 ή να δώσουμε κανα δεκάρικο παραπάνω για Total ή Castrol?
Καλησπέρα στα παιδιά!
Ένα από τα αμάξια που έχουμε στην οικογένεια,ένα Renault Clio του 2006,είχε αλλάξει σετ χρονισμού(μαζί με αντλία νερού και αντιψυκτικό)και εξωτερικό ιμάντα πριν 2μιση χρόνια και 15000 χιλιόμετρα(η προβλεπόμενη αλλαγή είναι 5 χρόνια/90000 χιλιόμετρα,ότι έρθει πρώτο).Δεν το κυκλοφορούσαμε και πάρα πολύ η αλήθεια είναι.
Προχτές ξεκίνησε να κάνει ένα περίεργο θόρυβο(σαν να ψιλομούγκριζε)όταν πάταγες γκάζι γύρω στις 1500-2000 στροφές.Πιο χαμηλά πχ στο ρελαντί αλλά και πάνω από 2000 στροφές το γκάζι ακούγεται κανονικά.
Πήγα σε συνεργείο,βγάλαμε τον εξωτερικό ιμάντα αλλά το πρόβλημα συνεχίζονταν.Ο μάστορας είπε κατά 99,9% έχει πρόβλημα ο ιμάντας χρονισμού ή ο τεντωτήρας του ή κάποιο ρουλεμάν.Πάμε για αλλαγή σετ χρονισμού και αντλίας νερού αναγκαστικά.Το αμάξι τις τελευταίες 2 μέρες έκανε κοντά στα 50 χιλιόμετρα.
Οι απορίες μου:1ον)είναι φυσιολογικό να συμβαίνει αυτό σε τόσο σύντομο διάστημα(ουσιαστικά στη μέση της προβλεπόμενης ζωής)?Να σημειώσω κάπου εδώ ότι όλοι οι ιμάντες και η αντλία νερού είναι Gates και μια τροχαλία που είχε αλλαχτεί,γνήσια Renault.
2ον)Επειδή αύριο θέλω να κάνω μια διαδρομή γύρω στα 80-90 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα,να το επιχειρήσω ή καλύτερα να πάρω κάποιο άλλο αμάξι?Μην κοπεί ο ιμάντας ή φρακάρει ο τεντωτήρας ή κάποιο ρουλεμάν και μείνω με το μοτέρ στο χέρι...
Λοιπόν άνοιξε κοντά στο σπίτι μου ένα βενζινάδικο Aegean το οποίο έχει αρκετά καλές τιμές(απλή 1.75,μεσαία 1.78,100άρα 1.90)...κάθε Δευτέρα η μεσαία στην τιμή της απλής..Να το ρισκάρω να δοκιμάσω ή όχι?Βλέπω πάντως ότι έχει αρκετό κόσμο,παρά το γεγονός ότι άνοιξε πριν λίγο καιρό(ούτε μήνα)...δεν έχω βάλει ποτέ σε πρατήριο Aegean γι'αυτό ρωτάω...
Και κάτι άλλο...πριν λίγες μέρες είχα βάλει σε V-Power σε ένα πρατήριο Shell...μου ζήτησε η κοπέλα την κάρτα smart club...εγώ όμως διαπίστωσα ότι την είχα ξεχάσει στο αμάξι μου(είχα πάρει το αμάξι φίλου να του βάλω βενζίνη επειδή είχε χτυπήσει το πόδι του και δεν μπορούσε να οδηγήσει)και μου λέει η κοπέλα κανένα πρόβλημα,μπορείτε να την φέρετε κάποια στιγμή μέσα στη μέρα να την περάσουμε,μαζί με την απόδειξη.Όταν ξαναπήγα,μαζί με την κάρτα,μετά από περίπου 2 ώρες,βρίσκονταν ένας κύριος εκεί(δεν ξέρω αν ήταν υπάλληλος ή διαχειριστής,το πρατήριο είναι εταιρικό).Όταν του είπα ότι είχα ξεχάσει την κάρτα και μου είπαν να περάσω αργότερα μου φάνηκε σαν να ψιλοστράβωσε αλλά παρόλα αυτά την πέρασε.Υπάρχει κανονισμός ή κάτι τέτοιο όσον αφορά την κάρτα,ότι δηλαδή πρέπει να την περνάς εκείνη τη στιγμή?Γιατί σε άλλο πρατήριο Shell της Αθήνας που μου είχε ξανατύχει τέτοιο περιστατικό πέρυσι,μου είπαν ότι αν την φέρω μέχρι 2 ώρες από όσο γράφει πάνω η απόδειξη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Δεν θέλω να έχει κάποιο πρόβλημα η κοπέλα,είτε αυτό είναι επίπληξη ή ακόμα χειρότερα μείωση μισθού ή ακόμα χειρότερα απόλυση...
@dimitrioskosmas said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@nolimit14 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Για τα λιπαντικά Dynamax τι γνώμη έχετε?
Επίσης,από λιπαντικά βενζινάδικων(Shell,Avin,EKO,Revoil,BP,Ελιν,ETEKA,Aegean),ποιά θεωρούνται καλά?
Άμα θέλετε τύπο και προδιαγραφές,10w40 και VW 501 01/505 00 ή VW 502 00/505 00...ολα τα λιπαντικα (απο βενζιναδικα) στο ιδιο καζανι βραζουν. το κυριοτερο ειναι να καλυπτουν τα specs του κατασκευαστη και να τα αλλαζεις συχνά
Μιλάμε πάντα για αλλαγή το νωρίτερο 6 μήνες/5000 χλμ,το αργότερο 9 μήνες/7500 χλμ...και ακόμα και αν κάνω λίγα χιλιόμετρα,σε καμία περίπτωση όχι παραπάνω από 1 χρόνο...
Νομίζω ότι σε αυτά τα πλαίσια είμαι ΟΚ...
Υπόψιν τα λιπαντικά της Shell τα έχω δει και σε καταστήματα...
Για τα λιπαντικά Dynamax τι γνώμη έχετε?
Επίσης,από λιπαντικά βενζινάδικων(Shell,Avin,EKO,Revoil,BP,Ελιν,ETEKA,Aegean),ποιά θεωρούνται καλά?
Άμα θέλετε τύπο και προδιαγραφές,10w40 και VW 501 01/505 00 ή VW 502 00/505 00...
Πλησιάζει η ώρα να αλλάξω λάδια στο Polo.
Επειδή τον τελευταίο καιρό ζορίζομαι κάπως οικονομικά,διάβαζα τις προάλλες στο ίντερνετ καλά σχόλια για τα λάδια του...Lidl(μη γελάσετε).
Πολλοί και πολλές τα χρησιμοποιούν αρκετά χρόνια,χωρίς κανένα πρόβλημα.Από όσο διάβασα τα φτιάχνει μια Γερμανική εταιρία που λέγεται Avista.
Στην δική μου περίπτωση,το Polo κοντεύει τις 190000 χιλιόμετρα,188000 βασικά έχει τώρα και πριν 6000 χιλιόμετρα πάνω-κάτω είχε γίνει ρεκτιφιέ στην κυλινδροκεφαλή.
Ακριβώς επειδή η κυλινδροκεφαλή είναι επισκευασμένη με μόλις 6000 χλμ,αξίζει τον κόπο να βάλω αυτά τα λάδια ή να βάλω κάτι καλύτερο πχ Shell ή Castrol?
Μιλάμε πάντα μόνο για 10w40...Πάντως όταν άλλαξα λάδια 1000 χιλιόμετρα μετά το ρεκτιφιέ,μου έβαλαν κάτι Orlen...πρώτη φορά τα είδα αυτά τα λάδια.
Αν και όπως λένε όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο Θεός γελάει,το συγκεκριμένο αμάξι θα το κρατήσω ή ενάμιση χρόνιο ακόμα ή δύο χρόνια ακόμα ή το πολύ δυόμιση χρόνια ακόμα...
Κάθε γνώμη δεκτή!
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Ή κάτι δεν καταλαβαίνω, ή ευκαιρία να μάθω κάτι καινούργιο.
Τι σημαίνει λόγω αντιψυκτικού να έκανε υδραυλική συμπίεση ο κινητήρας? Για ποιό πράγμα ακριβώς ανησυχεί ο φίλος σου?
Μήπως ότι,και καλά,όπως φεύγανε τα νερά από το παγούρι και βγαίναν στο δρόμο μέσω της τρύπας που μπαίνει η βαλβίδα θερμοκρασίας,πέρασαν μέσα στο θάλαμο καύσης και στράβωσαν τα έμβολα....εγώ του είπα αποκλείεται,μόνο αν μπει νερό από την εισαγωγή αέρα γίνεται υδραυλικη...
Για να περάσει αντιψυκτικό στο θάλαμο καύσης, πρέπει να υπάρχει διαρροή από τη φλάτζα της κυλινδροκεφαλής. Δεν μπορώ να σκεφτώ τώρα κάποιο άλλο τρόπο.
Σίγουρα πάντως δε γίνεται από διαρροή αντιψυκτικού στο έδαφος από το θερμοστάτη.Μα αυτό του είπα και εγώ!Ότι όπως βγαίνει το αντιψυκτικό από το παγούρι και πέφτει στο δρόμο μέσω θερμοστάτη(γιατί η βαλβίδα θερμοκρασίας πάνω στο καβούκι του θερμοστάτη βρίσκεται),η διαδρομή που κάνει δεν περνάει μέσα από το θάλαμο καύσης.
Μια απορία δική μου...μετά από αυτό που έτυχε με τη βαλβίδα,υπάρχει περίπτωση να αποκτήσει πρόβλημα ο θερμοστάτης,πχ να κολλήσει κλειστός/ανοιχτός?Το έβαλε μπροστά χωρίς υγρά για ένα λεπτό,παγωμένο εννοείται,για να το φορτώσει στην οδική και μετά το έσβησε.Ο θερμοστάτης είχε αλλαχτεί πριν 1 χρόνο γιατί ο προηγούμενος κόλλησε ανοιχτός.Να πάρει ο φίλος σου ένα γνήσιο θερμοστάτη από την audi και να πάει σ' ένα σοβαρό συνεργείο να τον αλλάξουν.
Δεν παίζουν μ' αυτά τα πράγματα, μπορεί να γίνει μεγάλη ζημιά στο μοτέρ.
Ο τωρινός θερμοστάτης είναι γνήσιος.Αυτός που είναι πάνω από πέρυσι.Δεν νομίζω να έπαθε κάτι με αυτό που έγινε με την βαλβίδα θερμοκρασίας.
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Ή κάτι δεν καταλαβαίνω, ή ευκαιρία να μάθω κάτι καινούργιο.
Τι σημαίνει λόγω αντιψυκτικού να έκανε υδραυλική συμπίεση ο κινητήρας? Για ποιό πράγμα ακριβώς ανησυχεί ο φίλος σου?
Μήπως ότι,και καλά,όπως φεύγανε τα νερά από το παγούρι και βγαίναν στο δρόμο μέσω της τρύπας που μπαίνει η βαλβίδα θερμοκρασίας,πέρασαν μέσα στο θάλαμο καύσης και στράβωσαν τα έμβολα....εγώ του είπα αποκλείεται,μόνο αν μπει νερό από την εισαγωγή αέρα γίνεται υδραυλικη...
Για να περάσει αντιψυκτικό στο θάλαμο καύσης, πρέπει να υπάρχει διαρροή από τη φλάτζα της κυλινδροκεφαλής. Δεν μπορώ να σκεφτώ τώρα κάποιο άλλο τρόπο.
Σίγουρα πάντως δε γίνεται από διαρροή αντιψυκτικού στο έδαφος από το θερμοστάτη.
Μα αυτό του είπα και εγώ!Ότι όπως βγαίνει το αντιψυκτικό από το παγούρι και πέφτει στο δρόμο μέσω θερμοστάτη(γιατί η βαλβίδα θερμοκρασίας πάνω στο καβούκι του θερμοστάτη βρίσκεται),η διαδρομή που κάνει δεν περνάει μέσα από το θάλαμο καύσης.
Μια απορία δική μου...μετά από αυτό που έτυχε με τη βαλβίδα,υπάρχει περίπτωση να αποκτήσει πρόβλημα ο θερμοστάτης,πχ να κολλήσει κλειστός/ανοιχτός?Το έβαλε μπροστά χωρίς υγρά για ένα λεπτό,παγωμένο εννοείται,για να το φορτώσει στην οδική και μετά το έσβησε.Ο θερμοστάτης είχε αλλαχτεί πριν 1 χρόνο γιατί ο προηγούμενος κόλλησε ανοιχτός.
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Ή κάτι δεν καταλαβαίνω, ή ευκαιρία να μάθω κάτι καινούργιο.
Τι σημαίνει λόγω αντιψυκτικού να έκανε υδραυλική συμπίεση ο κινητήρας? Για ποιό πράγμα ακριβώς ανησυχεί ο φίλος σου?
Μήπως ότι,και καλά,όπως φεύγανε τα νερά από το παγούρι και βγαίναν στο δρόμο μέσω της τρύπας που μπαίνει η βαλβίδα θερμοκρασίας,πέρασαν μέσα στο θάλαμο καύσης και στράβωσαν τα έμβολα....εγώ του είπα αποκλείεται,μόνο αν μπει νερό από την εισαγωγή αέρα γίνεται υδραυλικη...
Μιας και μιλάμε για βαλβίδες θερμοκρασίας...
Πριν λίγη ώρα συνέβη κάτι πολύ παράξενο σε φίλο μου με Audi A3...
Πήρε μια βαλβίδα θερμοκρασίας και την άλλαξε...έβγαλε την παλιά,χύθηκαν κάποια υγρά,έβαλε την καινούρια και άνοιξε το παγούρι να συμπληρώσει G12...με το που ανοίγει το παγούρι,έφύγε η βαλβίδα από τη θέση της(μαζί με την ασφάλεια και το φις)και χύθηκε όλο το G12...συμπλήρωσε ένα λίτρο αλλά και πάλι το πέταγε από το χώρο της βαλβίδας...λογικά ή δεν έκανε κάτι καλά ή έπεσε σε ελαττωματική βαλβίδα(ΟΕΜ πήρε).Το φόρτωσε με την οδική πριν λίγο και το πήγε συνεργείο...Το μόνο που φοβάται,επειδή μιλήσαμε,είναι μην έκανε υδραυλική συμπίεση ο κινητήρας και καταστράφηκε,οπότε μιλάμε για ρεκτιφιέ ή αλλαγή...Υπάρχει τέτοια πιθανότητα?Αν το αντιψυκτικό χυνόνταν από το παγούρι στο χώρο της βαλβίδας θερμοκρασίας και μετά στο χώμα,να πέρασε από το θάλαμο καύσης και να έκανε υδραυλική?Κοντεύει να σκάσει ο φίλος....
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Εξαέρωση πρέπει να γίνει. Το αντιψυκτικό το αλλάζεις αν είναι πάνω από 2-3 ετών. Αλλιώς συμπληρώνεις.
9 μήνες είναι πάνω το αντιψυκτικό.Εξαέρωση με τον κλασσικό τρόπο φαντάζομαι(ρελαντί μέχρι να ανοίξει το βεντιλατέρ,δεν ξέρω αν χρειαστεί να ανοίξω και το καλοριφέρ ή το air condition από εκείνο το σημείο και μετά).