-
H 1η (μικρής διάρκειας) δοκιμή:
Youtube VideoΌπως λέει κι ο τίτλος,την υβριδική την βρήκε καλύτερη οδηγικά από τα αδερφάκια (208,Corsa). Πιο σωστά στημένες αναρτήσεις (του θυμίζει μικρό Mazda) και για άνεση και για γρήγορη οδήγηση (παιχνιδιάρα ουρά εννίοτε).Τιμόνι,κιβώτιο και φρένα ικανοποιητικά.
Μάλιστα δοκιμάζει μετά την EV και την βρίσκει υποδυέστερη σε φρένα και κράτημα,πιο υποστροφική.Σε άνεση είναι επίσης καλή.Όσο αφορά την κατανάλωση της υβριδικής,βρήκε την κατανάλωση καλύτερη εκτός πόλης,από εντός. Γύρω στο 8+(12km/lt) αστικά και 5,5-5,6 (18km/lt) εκτός. Βέβαια, τονίζει πως πρέπει να γίνει μια καλύτερη δοκιμή αργότερα.
-
@panormus772 said in Lancia Ypsilon 2022:
H 1η (μικρής διάρκειας) δοκιμή:
Όπως λέει κι ο τίτλος,την υβριδική την βρήκε καλύτερη οδηγικά από τα αδερφάκια (208,Corsa). Πιο σωστά στημένες αναρτήσεις (του θυμίζει μικρό Mazda) και για άνεση και για γρήγορη οδήγηση (παιχνιδιάρα ουρά εννίοτε).Τιμόνι,κιβώτιο και φρένα ικανοποιητικά.
Μάλιστα δοκιμάζει μετά την EV και την βρίσκει υποδυέστερη σε φρένα και κράτημα,πιο υποστροφική.Σε άνεση είναι επίσης καλή.Όσο αφορά την κατανάλωση της υβριδικής,βρήκε την κατανάλωση καλύτερη εκτός πόλης,από εντός. Γύρω στο 8+(12km/lt) αστικά και 5,5-5,6 (18km/lt) εκτός. Βέβαια, τονίζει πως πρέπει να γίνει μια καλύτερη δοκιμή αργότερα.
νταξει ολοι ξέρουμε ότι είναι ενα 208 ειδικα από το πλάι.
αλλα αυτό που θα του δώσω είναι ότι έχει το πιο ομορφο κωλαράκι από όλα τα μικρα αμάξια
Ειναι στενάχωρο να βλέπεις πάντως μια τέτοια μάρκα χωρις πραγματικά δικό της αμαξι
μια μαρκα που μας χάρισε αυτά!!!!
-
Πω πω μαζεμένα είναι ακόμα πιο ωραία. Ena Khimera Evo37 είναι η λύση:
https://kimera-automobili.com/en/evo37-eng/the-queen-is-back/Το Martini Racing Y που είδα μου άρεσε πάντως.
-
Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και ότι επιθυμείτε!
Υπάρχει περίπτωση να έρθει Ελλάδα το συγκεκριμένο μοντέλο και γενικά να επιστρέψει η Lancia;
Κάποιοι λένε μέσα στη χρονιά,κάποιοι λένε την επόμενη χρονιά αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα.
Ποιος μπορεί να μας διαφωτίσει;Υ.Γ.Εγω αν κυκλοφορούσε η ύψιλον θα την έπαιρνα.Επισης ανυπομονώ να δω την γάμα του χρόνου και την δέλτα σε τρία χρόνια.Και την καινούργια αλφεττα βέβαια και αυτή σε τρία χρόνια αν θυμάμαι σωστά.
-
Για την πρώτη άφιξη δεν θα είναι η Ελλάδα. Ισως το 26.
-
@criuser said in Lancia Ypsilon 2022:
Για την πρώτη άφιξη δεν θα είναι η Ελλάδα. Ισως το 26.
Από πέρυσι πωλείται στο Βέλγιο,το Λουξεμβούργο,την Ολλανδία,την Γαλλία και την Ισπανία και τώρα όπου να ναι θα ξεκινήσει να πωλείται και στην Γερμανία.
Από όσο έχω διαβάσει, υπάρχουν κάποιοι που γράφουν ότι στην Ελλάδα θα έρθει την άνοιξη(αμέσως μετά την Γερμανία)και κάποιοι άλλοι που γράφουν ότι θα έρθει του χρόνου.
Πάντως αν κρίνουμε από την εμπορική πορεία του κορσα και του 208,πιστεύω ότι η ύψιλον θα τα πήγαινε πολύ καλά.Ειναι όμως λίγο πιο ακριβή από τα αδερφάκια της... -
Εγώ δεν νομίζω ότι θα πάει καλά.
Οπως δεν θα πάει και το τζούνιορ.
Οπως και το 600.
Ωραίο από το ιταλικό κομμάτι είναι το Αβέντζερ και το Γκράντε Πάντα.
Η Υψιλον θα έπρεπε να έχει διαφοροποιηθεί αρκετά από το κόρσα.
Το πίσω μέρος είναι καλό, αλλά μπροστά και πλάι είναι μέτριο, πολύ κόρσα. Και εσωτερικά επίσης δεν λέει.
Είχαν στα χέρια τους την προσπάθεια που κοντεύει 10 χρόνια στην αγορά του ντι ες 3.
Θα έπρεπε η Υψιλον είτε να ακολουθήσει το δρόμο του ντι ες 3 και του μικρού λέξους, είτε να ακολουθήσει ένα δρόμο νεανικού αυτοκινήτου με στόχευση στις γυναίκες και σε άλλες ευαίσθητες κοινότητες.
-
Στενοχωριέμαι που το λέω αλλά δεν τη βγάζουν οι δύο αυτές μάρκες. Άντε μια παράταση ζωής στην Άλφα τώρα που χαλάρωσαν οι προθεσμίες για τους εσωτερικής καύσης.
-
Εχουν πει για 15 χρόνια διάρκεια του πειράματος αναβίωσης, οπότε έχουμε χρόνο.
Το θέμα είναι τι σχεδιασμό θα βγάλουν.
-
@criuser said in Lancia Ypsilon 2022:
Εγώ δεν νομίζω ότι θα πάει καλά.
Οπως δεν θα πάει και το τζούνιορ.
Οπως και το 600.
Ωραίο από το ιταλικό κομμάτι είναι το Αβέντζερ και το Γκράντε Πάντα.
Η Υψιλον θα έπρεπε να έχει διαφοροποιηθεί αρκετά από το κόρσα.
Το πίσω μέρος είναι καλό, αλλά μπροστά και πλάι είναι μέτριο, πολύ κόρσα. Και εσωτερικά επίσης δεν λέει.
Είχαν στα χέρια τους την προσπάθεια που κοντεύει 10 χρόνια στην αγορά του ντι ες 3.
Θα έπρεπε η Υψιλον είτε να ακολουθήσει το δρόμο του ντι ες 3 και του μικρού λέξους, είτε να ακολουθήσει ένα δρόμο νεανικού αυτοκινήτου με στόχευση στις γυναίκες και σε άλλες ευαίσθητες κοινότητες.
Συμφωνώ, τσάμπα κάψανε το όνομα, ένα ωραίο "γυναικείο" b suv έπρεπε να κάνουν
-
@a-d-p said in Lancia Ypsilon 2022:
@criuser said in Lancia Ypsilon 2022:
Εγώ δεν νομίζω ότι θα πάει καλά.
Οπως δεν θα πάει και το τζούνιορ.
Οπως και το 600.
Ωραίο από το ιταλικό κομμάτι είναι το Αβέντζερ και το Γκράντε Πάντα.
Η Υψιλον θα έπρεπε να έχει διαφοροποιηθεί αρκετά από το κόρσα.
Το πίσω μέρος είναι καλό, αλλά μπροστά και πλάι είναι μέτριο, πολύ κόρσα. Και εσωτερικά επίσης δεν λέει.
Είχαν στα χέρια τους την προσπάθεια που κοντεύει 10 χρόνια στην αγορά του ντι ες 3.
Θα έπρεπε η Υψιλον είτε να ακολουθήσει το δρόμο του ντι ες 3 και του μικρού λέξους, είτε να ακολουθήσει ένα δρόμο νεανικού αυτοκινήτου με στόχευση στις γυναίκες και σε άλλες ευαίσθητες κοινότητες.
Συμφωνώ, τσάμπα κάψανε το όνομα, ένα ωραίο "γυναικείο" b suv έπρεπε να κάνουν
Γυναικείο και μην ξεχνάμε και το κοινό της γουώκ ατζέντας που έχει λεφτά και πληρώνει καλά...
Να μην τα παίρνει μόνο η Λέξους με το μικρό της...
-
@criuser said in Lancia Ypsilon 2022:
Εγώ δεν νομίζω ότι θα πάει καλά.
Οπως δεν θα πάει και το τζούνιορ.
Οπως και το 600.
Ωραίο από το ιταλικό κομμάτι είναι το Αβέντζερ και το Γκράντε Πάντα.
Η Υψιλον θα έπρεπε να έχει διαφοροποιηθεί αρκετά από το κόρσα.
Το πίσω μέρος είναι καλό, αλλά μπροστά και πλάι είναι μέτριο, πολύ κόρσα. Και εσωτερικά επίσης δεν λέει.
Είχαν στα χέρια τους την προσπάθεια που κοντεύει 10 χρόνια στην αγορά του ντι ες 3.
Θα έπρεπε η Υψιλον είτε να ακολουθήσει το δρόμο του ντι ες 3 και του μικρού λέξους, είτε να ακολουθήσει ένα δρόμο νεανικού αυτοκινήτου με στόχευση στις γυναίκες και σε άλλες ευαίσθητες κοινότητες.
Η αλήθεια είναι ότι η Ypsilon,ενώ στην Ιταλία τα πάει σχετικά καλά,σε Βέλγιο-Λουξεμβούργο-Ολλανδία-Γαλλία-Ισπανία δεν τα πάει καλά μέχρι στιγμής.Βεβαια κυκλοφορεί μόνο μερικούς μήνες,ούτε καν χρόνο,οπότε δεν ξέρουμε τι θα γίνει αργότερα.Υποψιν ότι η Lancia όπως είπα και πριν θα επιστρέψει στη Γερμανία σε λίγες εβδομάδες και αργότερα παίρνουν σειρά και άλλες χώρες(έχει ακουστεί ότι είναι και η Ελλάδα μέσα σε αυτές).Προβλέπεται δηλαδή επιστροφή σε ολόκληρη την Ευρώπη μέχρι το τέλος της δεκαετίας.Και μην ξεχνάμε ότι του χρόνου έρχεται η νέα Gamma και σε τρία χρόνια η νέα Delta που μπορεί να βοηθήσουν την κατάσταση.
Το Junior στην Ιταλία τα πάει αρκετά καλά,το ίδιο και σε άλλες χώρες.Παντως τα πάει καλύτερα από τα γερασμένα πλέον Giulia και Stelvio αλλά και από την Tonale.Βεβαια Stelvio και Giulia θα αντικατασταθούν από νέα μοντέλα φέτος και του χρόνου αντίστοιχα,ενώ ακολουθούν ένα μεγάλο sedan/crossover και ο αντικαταστάτης της Giulietta.Οποτε και σε αυτή την περίπτωση δεν ξέρουμε τι θα γίνει αργότερα.
Το 600 εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει(σε αντίθεση με την Ypsilon και το Junior που είναι πανέμορφα κατ'εμε)και αν κρίνουμε από την εμπορική πορεία του 500,αμφιβάλλω κι εγώ αν θα τα πάει καλά.
Το Avenger και το Grande Panda συμφωνώ,είναι τίμια αμάξια σαν σύνολο.
Για την εμφάνιση της Ypsilon,δεν πιστεύω ότι θα έπρεπε να ήταν B-SUV η νεανικό με στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό όπως λες παραπάνω.Μια χαρά είναι και έτσι,κατά την άποψη μου πάντα. -
@jammamon said in Lancia Ypsilon 2022:
Στενοχωριέμαι που το λέω αλλά δεν τη βγάζουν οι δύο αυτές μάρκες. Άντε μια παράταση ζωής στην Άλφα τώρα που χαλάρωσαν οι προθεσμίες για τους εσωτερικής καύσης.
Η Alfa Romeo,κατά 97% αν θυμάμαι καλά(το είχα διαβάσει κάπου)δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο.Το ίδιο ισχύει και για Fiat,Opel,Peugeot,Citroen και Jeep.
Η Lancia πάλι,κινδυνεύει(όπως και η Maserati,η DS,η Abarth και όλες οι αμερικανικές πλην της Jeep)...
Αν η Ύψιλον και αργότερα και οι Γάμα/Δέλτα τα πάνε καλά σε πωλήσεις,δεν θα κινδυνεύει πια...Αν πάλι όχι,μάλλον θα πουληθεί η θα μπει λουκέτο. -
@criuser said in Lancia Ypsilon 2022:
Εχουν πει για 15 χρόνια διάρκεια του πειράματος αναβίωσης, οπότε έχουμε χρόνο.
Το θέμα είναι τι σχεδιασμό θα βγάλουν.
Στην αρχή(το 2021) λέγανε για 10 χρόνια,ότι δηλαδή μέχρι το 2031 δεν θα κλείσει καμία μάρκα μέχρι να αποδείξει την αξία της.Το φθινόπωρο που μας πέρασε το γύρισαν στα 5 χρόνια,ότι δηλαδή μέχρι το 2026 θα πρέπει να έχουν αποδείξει την αξία τους.Αυτα επί εποχής Tavares.Τωρα που έφυγε και λέγεται ότι έχουν αλλάξει πολλά πράγματα,δεν μπορεί να πει κανείς με σιγουριά τι περιθώριο έχει κάθε μάρκα για να αποδείξει τι αξίζει..
Lancia Ypsilon 2022