Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lancia Ypsilon 2022
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Lancia Ypsilon 2022
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Μελλοντικά Μοντέλα
    25
    121
    33611
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 last edited by

      H 1η (μικρής διάρκειας) δοκιμή:
      Youtube Video

      Όπως λέει κι ο τίτλος,την υβριδική την βρήκε καλύτερη οδηγικά από τα αδερφάκια (208,Corsa). Πιο σωστά στημένες αναρτήσεις (του θυμίζει μικρό Mazda) και για άνεση και για γρήγορη οδήγηση (παιχνιδιάρα ουρά εννίοτε).Τιμόνι,κιβώτιο και φρένα ικανοποιητικά.
      Μάλιστα δοκιμάζει μετά την EV και την βρίσκει υποδυέστερη σε φρένα και κράτημα,πιο υποστροφική.Σε άνεση είναι επίσης καλή.

      Όσο αφορά την κατανάλωση της υβριδικής,βρήκε την κατανάλωση καλύτερη εκτός πόλης,από εντός. Γύρω στο 8+(12km/lt) αστικά και 5,5-5,6 (18km/lt) εκτός. Βέβαια, τονίζει πως πρέπει να γίνει μια καλύτερη δοκιμή αργότερα.

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • cirus
        cirus @panormus772 last edited by cirus

        @panormus772 said in Lancia Ypsilon 2022:

        H 1η (μικρής διάρκειας) δοκιμή:

        Όπως λέει κι ο τίτλος,την υβριδική την βρήκε καλύτερη οδηγικά από τα αδερφάκια (208,Corsa). Πιο σωστά στημένες αναρτήσεις (του θυμίζει μικρό Mazda) και για άνεση και για γρήγορη οδήγηση (παιχνιδιάρα ουρά εννίοτε).Τιμόνι,κιβώτιο και φρένα ικανοποιητικά.
        Μάλιστα δοκιμάζει μετά την EV και την βρίσκει υποδυέστερη σε φρένα και κράτημα,πιο υποστροφική.Σε άνεση είναι επίσης καλή.

        Όσο αφορά την κατανάλωση της υβριδικής,βρήκε την κατανάλωση καλύτερη εκτός πόλης,από εντός. Γύρω στο 8+(12km/lt) αστικά και 5,5-5,6 (18km/lt) εκτός. Βέβαια, τονίζει πως πρέπει να γίνει μια καλύτερη δοκιμή αργότερα.

        νταξει ολοι ξέρουμε ότι είναι ενα 208 ειδικα από το πλάι.

        αλλα αυτό που θα του δώσω είναι ότι έχει το πιο ομορφο κωλαράκι από όλα τα μικρα αμάξια

        Ειναι στενάχωρο να βλέπεις πάντως μια τέτοια μάρκα χωρις πραγματικά δικό της αμαξι

        μια μαρκα που μας χάρισε αυτά!!!!

        a684d753-e7c6-4d69-836c-49861151ecb6-image.png

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • babisstinson
          babisstinson last edited by babisstinson

          Πω πω μαζεμένα είναι ακόμα πιο ωραία. Ena Khimera Evo37 είναι η λύση:
          https://kimera-automobili.com/en/evo37-eng/the-queen-is-back/

          Το Martini Racing Y που είδα μου άρεσε πάντως.

          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • N
            nolimit14 last edited by

            Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και ότι επιθυμείτε!
            Υπάρχει περίπτωση να έρθει Ελλάδα το συγκεκριμένο μοντέλο και γενικά να επιστρέψει η Lancia;
            Κάποιοι λένε μέσα στη χρονιά,κάποιοι λένε την επόμενη χρονιά αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα.
            Ποιος μπορεί να μας διαφωτίσει;

            Υ.Γ.Εγω αν κυκλοφορούσε η ύψιλον θα την έπαιρνα.Επισης ανυπομονώ να δω την γάμα του χρόνου και την δέλτα σε τρία χρόνια.Και την καινούργια αλφεττα βέβαια και αυτή σε τρία χρόνια αν θυμάμαι σωστά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Για την πρώτη άφιξη δεν θα είναι η Ελλάδα. Ισως το 26.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nolimit14 @criuser last edited by

                @criuser said in Lancia Ypsilon 2022:

                Για την πρώτη άφιξη δεν θα είναι η Ελλάδα. Ισως το 26.

                Από πέρυσι πωλείται στο Βέλγιο,το Λουξεμβούργο,την Ολλανδία,την Γαλλία και την Ισπανία και τώρα όπου να ναι θα ξεκινήσει να πωλείται και στην Γερμανία.
                Από όσο έχω διαβάσει, υπάρχουν κάποιοι που γράφουν ότι στην Ελλάδα θα έρθει την άνοιξη(αμέσως μετά την Γερμανία)και κάποιοι άλλοι που γράφουν ότι θα έρθει του χρόνου.
                Πάντως αν κρίνουμε από την εμπορική πορεία του κορσα και του 208,πιστεύω ότι η ύψιλον θα τα πήγαινε πολύ καλά.Ειναι όμως λίγο πιο ακριβή από τα αδερφάκια της...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Εγώ δεν νομίζω ότι θα πάει καλά.

                  Οπως δεν θα πάει και το τζούνιορ.

                  Οπως και το 600.

                  Ωραίο από το ιταλικό κομμάτι είναι το Αβέντζερ και το Γκράντε Πάντα.

                  Η Υψιλον θα έπρεπε να έχει διαφοροποιηθεί αρκετά από το κόρσα.

                  Το πίσω μέρος είναι καλό, αλλά μπροστά και πλάι είναι μέτριο, πολύ κόρσα. Και εσωτερικά επίσης δεν λέει.

                  Είχαν στα χέρια τους την προσπάθεια που κοντεύει 10 χρόνια στην αγορά του ντι ες 3.

                  Θα έπρεπε η Υψιλον είτε να ακολουθήσει το δρόμο του ντι ες 3 και του μικρού λέξους, είτε να ακολουθήσει ένα δρόμο νεανικού αυτοκινήτου με στόχευση στις γυναίκες και σε άλλες ευαίσθητες κοινότητες.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  A d P N 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                  • J
                    jammamon last edited by

                    Στενοχωριέμαι που το λέω αλλά δεν τη βγάζουν οι δύο αυτές μάρκες. Άντε μια παράταση ζωής στην Άλφα τώρα που χαλάρωσαν οι προθεσμίες για τους εσωτερικής καύσης.

                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Εχουν πει για 15 χρόνια διάρκεια του πειράματος αναβίωσης, οπότε έχουμε χρόνο.

                      Το θέμα είναι τι σχεδιασμό θα βγάλουν.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A d P
                        A d P moderator @criuser last edited by

                        @criuser said in Lancia Ypsilon 2022:

                        Εγώ δεν νομίζω ότι θα πάει καλά.

                        Οπως δεν θα πάει και το τζούνιορ.

                        Οπως και το 600.

                        Ωραίο από το ιταλικό κομμάτι είναι το Αβέντζερ και το Γκράντε Πάντα.

                        Η Υψιλον θα έπρεπε να έχει διαφοροποιηθεί αρκετά από το κόρσα.

                        Το πίσω μέρος είναι καλό, αλλά μπροστά και πλάι είναι μέτριο, πολύ κόρσα. Και εσωτερικά επίσης δεν λέει.

                        Είχαν στα χέρια τους την προσπάθεια που κοντεύει 10 χρόνια στην αγορά του ντι ες 3.

                        Θα έπρεπε η Υψιλον είτε να ακολουθήσει το δρόμο του ντι ες 3 και του μικρού λέξους, είτε να ακολουθήσει ένα δρόμο νεανικού αυτοκινήτου με στόχευση στις γυναίκες και σε άλλες ευαίσθητες κοινότητες.

                        Συμφωνώ, τσάμπα κάψανε το όνομα, ένα ωραίο "γυναικείο" b suv έπρεπε να κάνουν

                        R-LINE

                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser @A d P last edited by

                          @a-d-p said in Lancia Ypsilon 2022:

                          @criuser said in Lancia Ypsilon 2022:

                          Εγώ δεν νομίζω ότι θα πάει καλά.

                          Οπως δεν θα πάει και το τζούνιορ.

                          Οπως και το 600.

                          Ωραίο από το ιταλικό κομμάτι είναι το Αβέντζερ και το Γκράντε Πάντα.

                          Η Υψιλον θα έπρεπε να έχει διαφοροποιηθεί αρκετά από το κόρσα.

                          Το πίσω μέρος είναι καλό, αλλά μπροστά και πλάι είναι μέτριο, πολύ κόρσα. Και εσωτερικά επίσης δεν λέει.

                          Είχαν στα χέρια τους την προσπάθεια που κοντεύει 10 χρόνια στην αγορά του ντι ες 3.

                          Θα έπρεπε η Υψιλον είτε να ακολουθήσει το δρόμο του ντι ες 3 και του μικρού λέξους, είτε να ακολουθήσει ένα δρόμο νεανικού αυτοκινήτου με στόχευση στις γυναίκες και σε άλλες ευαίσθητες κοινότητες.

                          Συμφωνώ, τσάμπα κάψανε το όνομα, ένα ωραίο "γυναικείο" b suv έπρεπε να κάνουν

                          Γυναικείο και μην ξεχνάμε και το κοινό της γουώκ ατζέντας που έχει λεφτά και πληρώνει καλά...

                          Να μην τα παίρνει μόνο η Λέξους με το μικρό της...😇 🤗

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nolimit14 @criuser last edited by

                            @criuser said in Lancia Ypsilon 2022:

                            Εγώ δεν νομίζω ότι θα πάει καλά.

                            Οπως δεν θα πάει και το τζούνιορ.

                            Οπως και το 600.

                            Ωραίο από το ιταλικό κομμάτι είναι το Αβέντζερ και το Γκράντε Πάντα.

                            Η Υψιλον θα έπρεπε να έχει διαφοροποιηθεί αρκετά από το κόρσα.

                            Το πίσω μέρος είναι καλό, αλλά μπροστά και πλάι είναι μέτριο, πολύ κόρσα. Και εσωτερικά επίσης δεν λέει.

                            Είχαν στα χέρια τους την προσπάθεια που κοντεύει 10 χρόνια στην αγορά του ντι ες 3.

                            Θα έπρεπε η Υψιλον είτε να ακολουθήσει το δρόμο του ντι ες 3 και του μικρού λέξους, είτε να ακολουθήσει ένα δρόμο νεανικού αυτοκινήτου με στόχευση στις γυναίκες και σε άλλες ευαίσθητες κοινότητες.

                            Η αλήθεια είναι ότι η Ypsilon,ενώ στην Ιταλία τα πάει σχετικά καλά,σε Βέλγιο-Λουξεμβούργο-Ολλανδία-Γαλλία-Ισπανία δεν τα πάει καλά μέχρι στιγμής.Βεβαια κυκλοφορεί μόνο μερικούς μήνες,ούτε καν χρόνο,οπότε δεν ξέρουμε τι θα γίνει αργότερα.Υποψιν ότι η Lancia όπως είπα και πριν θα επιστρέψει στη Γερμανία σε λίγες εβδομάδες και αργότερα παίρνουν σειρά και άλλες χώρες(έχει ακουστεί ότι είναι και η Ελλάδα μέσα σε αυτές).Προβλέπεται δηλαδή επιστροφή σε ολόκληρη την Ευρώπη μέχρι το τέλος της δεκαετίας.Και μην ξεχνάμε ότι του χρόνου έρχεται η νέα Gamma και σε τρία χρόνια η νέα Delta που μπορεί να βοηθήσουν την κατάσταση.
                            Το Junior στην Ιταλία τα πάει αρκετά καλά,το ίδιο και σε άλλες χώρες.Παντως τα πάει καλύτερα από τα γερασμένα πλέον Giulia και Stelvio αλλά και από την Tonale.Βεβαια Stelvio και Giulia θα αντικατασταθούν από νέα μοντέλα φέτος και του χρόνου αντίστοιχα,ενώ ακολουθούν ένα μεγάλο sedan/crossover και ο αντικαταστάτης της Giulietta.Οποτε και σε αυτή την περίπτωση δεν ξέρουμε τι θα γίνει αργότερα.
                            Το 600 εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει(σε αντίθεση με την Ypsilon και το Junior που είναι πανέμορφα κατ'εμε)και αν κρίνουμε από την εμπορική πορεία του 500,αμφιβάλλω κι εγώ αν θα τα πάει καλά.
                            Το Avenger και το Grande Panda συμφωνώ,είναι τίμια αμάξια σαν σύνολο.
                            Για την εμφάνιση της Ypsilon,δεν πιστεύω ότι θα έπρεπε να ήταν B-SUV η νεανικό με στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό όπως λες παραπάνω.Μια χαρά είναι και έτσι,κατά την άποψη μου πάντα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nolimit14 @jammamon last edited by

                              @jammamon said in Lancia Ypsilon 2022:

                              Στενοχωριέμαι που το λέω αλλά δεν τη βγάζουν οι δύο αυτές μάρκες. Άντε μια παράταση ζωής στην Άλφα τώρα που χαλάρωσαν οι προθεσμίες για τους εσωτερικής καύσης.

                              Η Alfa Romeo,κατά 97% αν θυμάμαι καλά(το είχα διαβάσει κάπου)δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο.Το ίδιο ισχύει και για Fiat,Opel,Peugeot,Citroen και Jeep.
                              Η Lancia πάλι,κινδυνεύει(όπως και η Maserati,η DS,η Abarth και όλες οι αμερικανικές πλην της Jeep)...
                              Αν η Ύψιλον και αργότερα και οι Γάμα/Δέλτα τα πάνε καλά σε πωλήσεις,δεν θα κινδυνεύει πια...Αν πάλι όχι,μάλλον θα πουληθεί η θα μπει λουκέτο.

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nolimit14 @criuser last edited by

                                @criuser said in Lancia Ypsilon 2022:

                                Εχουν πει για 15 χρόνια διάρκεια του πειράματος αναβίωσης, οπότε έχουμε χρόνο.

                                Το θέμα είναι τι σχεδιασμό θα βγάλουν.

                                Στην αρχή(το 2021) λέγανε για 10 χρόνια,ότι δηλαδή μέχρι το 2031 δεν θα κλείσει καμία μάρκα μέχρι να αποδείξει την αξία της.Το φθινόπωρο που μας πέρασε το γύρισαν στα 5 χρόνια,ότι δηλαδή μέχρι το 2026 θα πρέπει να έχουν αποδείξει την αξία τους.Αυτα επί εποχής Tavares.Τωρα που έφυγε και λέγεται ότι έχουν αλλάξει πολλά πράγματα,δεν μπορεί να πει κανείς με σιγουριά τι περιθώριο έχει κάθε μάρκα για να αποδείξει τι αξίζει..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • antonakis
                                  antonakis last edited by

                                  https://www.drive.gr/news/kosmos-agora/se-eleytheri-ptosi-i-lancia-sto-73-oi-poliseis-tis

                                  👍 🤙

                                  Moments before detonation...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Ρε συ Μητσο έβαλες ως κεντρική φωτογραφία μια απο rendering.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • cirus
                                      cirus @nolimit14 last edited by cirus

                                      @nolimit14 said in Lancia Ypsilon 2022:

                                      @jammamon said in Lancia Ypsilon 2022:

                                      Στενοχωριέμαι που το λέω αλλά δεν τη βγάζουν οι δύο αυτές μάρκες. Άντε μια παράταση ζωής στην Άλφα τώρα που χαλάρωσαν οι προθεσμίες για τους εσωτερικής καύσης.

                                      Η Alfa Romeo,κατά 97% αν θυμάμαι καλά(το είχα διαβάσει κάπου)δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο.Το ίδιο ισχύει και για Fiat,Opel,Peugeot,Citroen και Jeep.
                                      Η Lancia πάλι,κινδυνεύει(όπως και η Maserati,η DS,η Abarth και όλες οι αμερικανικές πλην της Jeep)...
                                      Αν η Ύψιλον και αργότερα και οι Γάμα/Δέλτα τα πάνε καλά σε πωλήσεις,δεν θα κινδυνεύει πια...Αν πάλι όχι,μάλλον θα πουληθεί η θα μπει λουκέτο.

                                      Λουκέτο στην lancia δεν θα μπει πιστεύω.

                                      Πάραειναι ιστορική μάρκα πολυνίκης σε αγώνες ράλλυ και πολύ γνωστή σε όλους.

                                      Με την stellantis βέβαια δεν βλέπω να γίνεται τίποτα και να πουλάει. Άπατη θα πάει με αυτά που βλέπω με την Y

                                      Η lancia απλά περιμένει για μένα ποτέ θα πιάσει πάτο να την αγοράσει κανένας Κινέζος και να την αναστήσει

                                      Ότι έγινε δηλαδή στην mg και άλλες μάρκες

                                      Επιτυχία μέσα στην stellantis δεν πρόκειται να δει με αυτά τα μυαλά που έχουν

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Διαβάσαμε πριν λίγες μέρες ότι η Τζάγκουαρ θα βγάζει πλέον μόνο πολύ ακριβά αυτοκίνητα και θα πουλάει λίγο.

                                        Προφανώς η εποχή που όλες οι μάρκες πούλαγαν τα πάντα θα αλλάξει στο μέλλον.

                                        Ηδη η Μέρκ μειώνει μοντέλα, η Φόρντ τα παρατάει, η Βάγκ έχει θέματα.

                                        Προφανώς το Υ είναι όχημα ανάγκης. Εύκολα θυμίζει 208 και κόρσα.

                                        Θα είναι δύσκολα για την Λάντσια και την DS να επιβιώσουν.

                                        Βέβαια στην Σιτροέν κάνουν χώρο στην DS αφού θα μείνουν μόνο με το 3 το 3 αιρκρός το 4 και το 5 αιρκρός.

                                        Η Λάντσια με 3 μοντέλα σε τέτοιες κατηγορίες δεν θα περπατήσει.

                                        Η Αλφα μετά την Τζούνιορ, θα πάει σε D suv με την νέα Τονάλε και ακόμα ψηλότερα με Τζούλια και Στέλβιο.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • cirus
                                          cirus @criuser last edited by

                                          @criuser said in Lancia Ypsilon 2022:

                                          Διαβάσαμε πριν λίγες μέρες ότι η Τζάγκουαρ θα βγάζει πλέον μόνο πολύ ακριβά αυτοκίνητα και θα πουλάει λίγο.

                                          Προφανώς η εποχή που όλες οι μάρκες πούλαγαν τα πάντα θα αλλάξει στο μέλλον.

                                          Ηδη η Μέρκ μειώνει μοντέλα, η Φόρντ τα παρατάει, η Βάγκ έχει θέματα.

                                          Προφανώς το Υ είναι όχημα ανάγκης. Εύκολα θυμίζει 208 και κόρσα.

                                          Θα είναι δύσκολα για την Λάντσια και την DS να επιβιώσουν.

                                          Βέβαια στην Σιτροέν κάνουν χώρο στην DS αφού θα μείνουν μόνο με το 3 το 3 αιρκρός το 4 και το 5 αιρκρός.

                                          Η Λάντσια με 3 μοντέλα σε τέτοιες κατηγορίες δεν θα περπατήσει.

                                          Η Αλφα μετά την Τζούνιορ, θα πάει σε D suv με την νέα Τονάλε και ακόμα ψηλότερα με Τζούλια και Στέλβιο.

                                          Συμφωνώ για τις παραδοσιακές μάρκες ότι τελείωσε η εποχή που πούλαγαν τα πάντα.

                                          Η Μπιντ πάντως πουλάει τα πάντα και τα νούμερα της μόνο ανέβαινουν.

                                          Το y είναι τραγικό να το πουλάνε σε αυτή την τιμή την στιγμή που όπου και να το κοιτάξεις εκτός από πίσω είναι ξεκάθαρο ότι είναι 208

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Εντωμεταξύ το υπσιλον τελικά έχει το καλύτερο εσωτερικό για τον ελληνα οδηγό. Εχει αυτό το τραπεζάκι όπου βάζεις κλειδιά, κινητό, φραπε. Απλά τελειο

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr