-
Καλησπέρα στα παιδιά!
Ένα από τα αμάξια που έχουμε στην οικογένεια,ένα Renault Clio του 2006,είχε αλλάξει σετ χρονισμού(μαζί με αντλία νερού και αντιψυκτικό)και εξωτερικό ιμάντα πριν 2μιση χρόνια και 15000 χιλιόμετρα(η προβλεπόμενη αλλαγή είναι 5 χρόνια/90000 χιλιόμετρα,ότι έρθει πρώτο).Δεν το κυκλοφορούσαμε και πάρα πολύ η αλήθεια είναι.
Προχτές ξεκίνησε να κάνει ένα περίεργο θόρυβο(σαν να ψιλομούγκριζε)όταν πάταγες γκάζι γύρω στις 1500-2000 στροφές.Πιο χαμηλά πχ στο ρελαντί αλλά και πάνω από 2000 στροφές το γκάζι ακούγεται κανονικά.
Πήγα σε συνεργείο,βγάλαμε τον εξωτερικό ιμάντα αλλά το πρόβλημα συνεχίζονταν.Ο μάστορας είπε κατά 99,9% έχει πρόβλημα ο ιμάντας χρονισμού ή ο τεντωτήρας του ή κάποιο ρουλεμάν.Πάμε για αλλαγή σετ χρονισμού και αντλίας νερού αναγκαστικά.Το αμάξι τις τελευταίες 2 μέρες έκανε κοντά στα 50 χιλιόμετρα.
Οι απορίες μου:1ον)είναι φυσιολογικό να συμβαίνει αυτό σε τόσο σύντομο διάστημα(ουσιαστικά στη μέση της προβλεπόμενης ζωής)?Να σημειώσω κάπου εδώ ότι όλοι οι ιμάντες και η αντλία νερού είναι Gates και μια τροχαλία που είχε αλλαχτεί,γνήσια Renault.
2ον)Επειδή αύριο θέλω να κάνω μια διαδρομή γύρω στα 80-90 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα,να το επιχειρήσω ή καλύτερα να πάρω κάποιο άλλο αμάξι?Μην κοπεί ο ιμάντας ή φρακάρει ο τεντωτήρας ή κάποιο ρουλεμάν και μείνω με το μοτέρ στο χέρι...
Πρόβλημα με σετ χρονισμού