Και σε έκδοση Crossover....Σε 2 χρόνια...
Ισχύει και για το Astra αλλά και για το 308...
Κάποτε ήμουν φανατικός με τα VAG αλλά τώρα μάλλον θα το γυρίσω στην Stellantis...
Και σε έκδοση Crossover....Σε 2 χρόνια...
Ισχύει και για το Astra αλλά και για το 308...
Κάποτε ήμουν φανατικός με τα VAG αλλά τώρα μάλλον θα το γυρίσω στην Stellantis...
Κρίμα για το C4, αν βγουν αυτά τα 2 crossover θα του κόψουν τις μισές πωλήσεις τουλάχιστον. Το καλό είναι ότι για να μείνει επίκαιρο θα κόψει και άλλο τιμές (και τα άλλα θα είναι τσιμπημενα).
Βασικά νομίζω θα απευθύνονται σε άλλο κοινό...
Σύμφωνα με την Stellantis οι...να το πω βασικές,να το πω λαικές,να το πω οικονομικές; μάρκες είναι η Citroen,η Fiat και η Abarth.'Μεσαίες'η Opel/Vauxhall και η Peugeot.Premium η DS,η Alfa Romeo και η Lancia και τέλος πολυτελείας η Maserati.
Οπότε δεν νομίζω να κανιβαλίσουν την γκάμα.Γιατί τα 308/Astra θεωρούνται 'ανώτερα' του C4.Πληροφορήθηκα πάντως ότι στο C4 θα βασίζεται το νέο Fiat Tipo που θα βγει τέλη 2023-αρχές 2024.
Υ.Γ.Από το ίδιο site πληροφορήθηκα για νέο Punto το 2023 ή το 2024,νέες Ypsilon και Giulietta το 2024 και νέες Delta και Giulia(και μάλλον και Stelvio)το 2025.Άντε να δούμε!
το καμουφλαρισμένο Astra
https://www.motor1.com/news/493891/2022-opel-astra-spy-photos/
Αν και δεν μπορούμε να δούμε πολλά,εμένα μου φαίνεται σαν μια διασταύρωση του Golf και του νέου 308 που θα παρουσιαστεί την Πέμπτη.
Δεν μου κάνει εντύπωση όμως,από τη στιγμή που η Opel και η Peugeot είναι στο ίδιο γκρουπ.
Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει αρχές φθινοπώρου.
REALZEUS wrote:
Dublin wrote:
διάβασα και άρθρο για σημαντικές επενδύσεις σε Alfa/Lancia, απίστευτο που οι ίδιοι οι Ιταλοί τις έριξαν στον Καιάδα, και οι Γάλλοι προσπαθούν να τις ανεβάσουν..
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι Ιταλοί δεν είχαν την δυνατότητα να ρίξουν λεφτά ταυτόχρονα και σε μικρά προσθιοκίνητα και σε ακριβά πισωκίνητα. Έτσι αποφάσισαν να ρίξουν πολλά λεφτά (πάνω από 1 Δις €) στην κορυφαία πλατφόρμα Giorgio, που υποσςτηρίζει τις Giulia, Stelvio και το νέο μεσαίο Maserati SUV. Τώρα που θα έρθουν οι μικρές, προσθιοκίνητες, γαλλικές πλατφόρμες, θα μπορούν να βγούνε και μικρότερα ιταλικά μοντέλα. Το κρίμα είναι ότι μάλλον η επόμενη Giulietta θα είναι προσθιοκίνητη, αντί για πισωκίνητη (σε μικρότερη έκδοση της Giorgio), αλλά τελικά ελάχιστοι το εκτιμούν αυτό στις μικρές κατηγορίες και για αυτό ακόμα και η BMW το γύρισε στα προσθιοκίνητα C Hatchbacks. Τάδε έφη το πραγματικά μεγάλο αφεντικό του νέου Ομίλου:
Ναι, το διάβασα το άρθρο.
Όπως κ να έχει η Opel παίρνει τα πάνω της, και η Alfa πουλάει λιγότερο από όσο η πεθαμένη Lancia, πόσο χειρότερα να τα πάει η FCA δηλαδή;
Το 2014 είχαν υποσχεθεί 100.000 πωλήσεις στην 5ετια κ το 2019 πούλησαν 54.000 (λιγότερα από το 2014 δηλαδή..), δεν βάζω το περίεργο 2020 φυσικά μέσα, που Lancia πούλησε 8000 αυτοκίνητα περισσότερο).
Να θυμίσω εδώ ότι τη Lancia ουσιαστικά τη δολοφόνησαν το 2014 για να μην κόψει πωλήσεις από την Alfa...
Η αλήθεια είναι ότι οι Ιταλοί βρισκόντουσαν σε χειμερία νάρκη για πολλά χρόνια.
Με το 500αράκι,το Πάντα,τη Τζούλια και τη Στέλβιο δεν σώζεται η κατάσταση.
Χρειάζονται επειγόντως αντικαταστάτες των Giulietta,Ypsilon και Tipo(γιατί το τωρινό Tipo οκ είναι τίμιο αλλά δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με τον ανταγωνισμό)και καινούρια Punto,Mito και Delta.Και κανά B-SUV.
Και αυτό που λες για την Lancia ουσιαστικά ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν.Πριν το 2014.Απλώς τότε της έδωσαν τη χαριστική βολή περιορίζοντας την στην Ιταλική αγορά με ένα μοντέλο.Ελπίζω τώρα να βγει και εκτός Ιταλίας.
Θα προτιμούσα να έβγαινε έτσι...
https://www.motori.news/nuova-opel-astra-2021-la-rinascita-con-peugeot-video-33254.html
Μου άρεσε περισσότερο αυτό το στυλ με το τρίτο πλευρικό παράθυρο...
Θυμίζει πολύ το πρώτο Άστρα της δεκαετίας του 90...πάντα μου άρεσε το εν λόγω Άστρα
Αλλά και το καμουφλαρισμένο,τίμιο φαίνεται(και ίσως κάτι παραπάνω από τίμιο)
Υπομονή ένα εξάμηνο να το δούμε κανονικά...
Τέλος καλό όλα καλά!Ελέγχτηκε χτες και δεν έπαθε το παραμικρό!
Μια ξαδέρφη μου έχει το C2.
Μια μέρα που οδηγούσε της φάνηκε να βγαίναν μικροί καπνοί από τη μηχανή ψηλά.Επειδή βρίσκονταν σε κεντρικό μέρος και δεν μπορούσε να σταματήσει,σταμάτησε μετά από 3-4 χιλιόμετρα.Το παραφλού γεμάτο(δεν είχε χάσει σταγόνα) ενώ το όργανο της θερμοκρασίας κλασσικά στη μέση(δεν ανέβηκε καν).
Θερμοστάτης έχει αλλαχτεί πριν από 10000 χιλιόμετρα και αντλία νερού πριν 2000 χιλιόμετρα.Ψυγεία κολλάρα κλπ είναι τα εργοστασιακά με 100000 χιλιόμετρα.
Λίγο παράξενο δεν είναι;
Τελικώς μετά από 6 μήνες ανεφοδιασμού και 4 μήνες χωρίς να χρησιμοποιείται lpg όλα δουλεύουν ρολόι!Έγινε ο έλεγχος,έγινε και προγραμματισμός μέσω PC και με ένα 20άρικο όλα έτοιμα!Μόνο λίγο προσοχή τις πρώτη βδομάδα...να καεί το παλιό καύσιμο και να ελέγχουμε λάδι/αντιψυκτικό καθημερινά και γενικά αν κάτι πάει στραβά...
@ken11 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
Yπαρχει καποια εναλλακτικη επιλογη για αντι-v power,με προσφορα,ποντους κλπ?
Λοιπόν....από προσφορές
BP 98 Active στην τιμή της 95 Active(ή έστω 2-3 λεπτά πιο πάνω από 95,ανάλογα το πρατήριο)κάθε Δευτέρα
ΕΚΟ 98 Premium στην τιμή της 95 Ekonomy(ή έστω 2-3 λεπτά πιο πάνω από 95,ανάλογα το πρατήριο)κάθε Παρασκευή και Σάββατο
Aegean 95 D-Force(95αρά ενισχυμένη)στην τιμή απλής 95 κάθε Δευτέρα
και κλασσικά Shell V-Power 98 +3 λεπτά πάνω από 95 FuelSave κάθε Τρίτη και Shell V-Power Racing 100 -5 λεπτά(πχ αντί για 2.25 πληρώνεις 2.20)κάθε Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή
Από πόντους...σίγουρα η Shell,η Avin,η Ελιν,η Revoil,η Aegean και η ΕΚΟ...
Shell Smartclub,Avin κερδίζω,Ελιν Up επιβράβευση,Revoil WinClub,Aegean Privilege και ΕΚΟ Smile...
η Avin,η Ελιν και η Revoil δεν έχουν κάποια προσφορά σε βενζίνη κάποια μέρα της εβδομάδας...
Την Shell την αναφέρω αν θέλει να δει κανας άλλος τις προσφορές...αν και λίγο πολύ όλοι τις ξέρουμε...
Αυτή τη βδομάδα έχει το LIDL λάδια W5 10W40 και 5W40 σε πεντόλιτρα γύρω στα 16 ευρώ.Στο κατάστημα της γειτονιάς μου έχουν μείνει λίγα ακόμα.Λένε τίποτα αυτά τα λάδια?Θα μπουν σε Renault Megane 20ετίας.Από όσο είδα πάνω τα 10W40 πληρούν προδιαγραφές Renault RN0700 και τα 5W40 Renault RN0700/0710.Οπότε κάνουν λογικά.Μιλάμε για αμάξι που το οδηγάει χαλαρά κύριος 60άρης,κάνει λίγα χιλιόμετρα το χρόνο και σε δύο χρόνια θα το δώσει λόγω συνταξιοδότησης.Σε 10W40 Total και Castrol παίζουν γύρω στα 30 ευρώ τα 5 λίτρα.Να το ρισκάρουμε με τα W5 ή να δώσουμε κανα δεκάρικο παραπάνω για Total ή Castrol?
@nolimit14 said in VW Polo check engine:
Παιδιά τα προβλήματα δυστυχώς δεν έχουν τέλος.
Σήμερα το πρωί πάω να βάλω μπροστά και ακούω ένα δυνατό σφύριγμα.Σβήνω αμέσως και ανοίγω το καπό και τι να δώ;
Ο εξωτερικός ιμάντας είχε βγει από τη θέση του σε ένα σημείο και έχει ψιλοκαβαλήσει προς τη μεριά του κινητήρα.
Πήρα τηλέφωνο το συνεργείο και μου είπαν να μην το βάλω μπροστά γιατί υπάρχει κίνδυνος να παρασύρει τον ιμάντα χρονισμού,να τον κόψει και μετά...μηχανή τέλος.
Ξέχασα όμως να τους πω ότι πριν τους πάρω τηλέφωνο,το είχα βάλει μπροστά και μόλις άκουσα το σφύριγμα μετά από 1-2 δευτερόλεπτα το έσβησα...
Πως λύνεται αυτό;Yπάρχει κίνδυνος με το που έκανε το σφύριγμα και το έσβησα αμέσως να μου έκοψε ιμάντα χρονισμού;
Παίζει να το έκανε καμιά γάτα αυτό με τον εξωτερικό ιμάντα;Αν και πάντα βαράω καπό και μετά 2-3 φορές κόρνα ωστέ αν μπει καμία μέσα να φύγει...
Edit:Τελικώς το πρόβλημα λύθηκε με την βοήθεια ενός γείτονα.Με 16αρι πολύγωνο,5η στο κιβώτιο και χειρόφρενο κάτω βγάλαμε το λουρί(είχε μαγκώσει στην τροχαλία)το καθαρίσαμε και το ξαναβάλαμε.Ξεκινάει πάλι κανονικά.Ευτυχώς τα λουριά του εκκεντροφόρου δεν έπαθαν κάτι.Πάλι καλά!
Μου είπε ο γείτονας πως μάλλον κάτι μπήκε μέσα.Στο μεταξύ το λουρί είχε πάνω κάτι σαν τρίχωμα.Κατα 99% μπήκε κάποιο γατάκι και πριν φύγει κάπου μάγκωσε και στη προσπάθεια του να βγει μετατόπισε το λουρί.Στο νετ διάβασα ότι σε Πολο 2001-2009,Ιμπιζα 2002-2008 και Φαμπια 2000-2007 ήταν πολύ συνηθισμένο αυτό το πρόβλημα.Κάποιο άνοιγμα υπάρχει από κάτω και τα γατιά μπαίνουν εύκολα.Σε ορισμένα που ξεκίνησε ο οδηγός τη μηχανή χωρίς να το πάρει χαμπάρι,εκτός ότι το γατί έγινε μπαρμπεκιου,κόπηκαν λουριά δυναμό και χρονισμού,στράβωσαν βαλβίδες κλπ.Πάλι καλά που δεν έχει τύχει σε εμένα αυτό.Και με τη βαλβιδόσουπα και με τις λιωμένες γάτες.Επειδή μένω επαρχία,έχω και εγώ γάτες και σκύλους και δεν θα ήθελα να συμβεί κάτι τέτοιο.
@yem said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Αν υπάρχει σαν ανταλλακτικό βρες το και βάλτο , υπάρχουν πολλοί μλκες που παίρνουν την τάπα και την ακουμπάνε στην οροφή του αυτοκίνητου ή τους φεύγει απο τα χέρια και τους πέφτει κάτω .
Σαν ανταλλακτικό αλλάζεται εύκολα ή θέλει συνεργείο?
Δηλαδή μπορώ να το αγοράσω και να το αλλάξω μόνος μου,ή πρέπει να το παραγγείλουν στο συνεργείο και να το βάλουν(ή έστω να το παραγγείλω εγώ και να πάω να μου το βάλουν)?
Από όσο είδα η τάπα μαζί με το λαστιχάκι έχει 5 ευρώ(Febi η μια μάρκα,Swag η άλλη).
Δεν ξέρω τι γινόντανε παλιότερα,πάντως το παιδί δεν έκανε κάποιο λάθος(μπροστά ήμουν).Είναι και σχεδόν 20 χρονών το αμάξι,οπότε λογικό ήταν να τα φτύσει το λαστιχάκι κάποια στιγμή...
@bassstarlet said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Πολύ χλωμό το βλέπω να υπάρχει ανταλλακτικό σκέτο το λάστιχο, μετά από τόσα χρόνια.
Αν βρεθεί ολόκληρη η τάπα στα μεταχειρισμένα ή να βρεις να ταιριάξεις κάποια άλλη που να έχει και κλειδί...
Στο συγκεκριμένο αμάξι δουλεύει με το κεντρικό κλείδωμα.Κλειδώνουν/ξεκλειδώνουν ταυτόχρονα πόρτες,πορτ-μπαγκάζ και τάπα καυσίμου.Δεν έχει ξεχωριστό κλειδί.
Η τάπα ΟΕΜ,Febi και Swag όπως είπα και παραπάνω έχει 5 ευρώ.
Αν και όχι τόσο σχετικό,φαίνεται πολύ καλή ιδέα...
Θα έρθει σαν αντικαταστάτης της Τζουλιέττα,σε 4-5 χρόνια αν δεν κάνω λάθος...
Τους φανατικούς βέβαια ίσως τους χαλάει η ιδέα ότι τα νέα Fiat-Alfa Romeo-Lancia θα είναι ουσιαστικά Peugeot με κάποιες παραλλαγές,αλλά από το να είναι σε χειμερία νάρκη όπως ήταν τόσα χρόνια,καλύτερα έτσι...
Θα προτιμούσα το όνομα Alfasud αντί για Alfetta...υπάρχει όμως μια φήμη ότι το μικρό SUV που θα βγει του χρόνου,βασισμένο στο Jeep Avenger,που μια το λέγαν Palade μία Brennero,θα ονομαστεί Alfasud...υπάρχει και μια άλλη φήμη ότι κάποια στιγμή αργότερα θα βγει με το όνομα Alfasud ένα μικρό αμάξι σαν το Corsa και το 208(ουσιαστικά σαν αντικαταστάτης της Mito)και το B-SUV θα ονομαστεί αλλιώς...για να δούμε!
Υ.Γ.Περιμένουμε πως και πως και την νέα Delta σε 5 χρόνια...το αδερφάκι της Alfetta...και το C-SUV της Lancia(μάλλον θα ονομαστεί Beta)σε 3 χρόνια...
@bassstarlet said in Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες:
Amoxil δεν δίνουν για αποστήματα ή θυμάμαι λάθος.
Σε κάθε περίπτωση, δεν ζητάμε ιατρικές συμβουλές στα φόρουμ...
ΟΚ.My bad!Απλώς μια ερώτηση έκανα,έτσι για να είμαστε σίγουροι!
Amoxil δίνουν συνήθως,ναι.Τελικώς πήγα και το είδε ο γιατρός.Πάμε για εξαγωγή την άλλη εβδομάδα!
@georgekn said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@nolimit14 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@georgekn said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@nolimit14 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Έχει κανείς ακουστά τα ελαστικά RADAR?
Όχι... είναι αυτά που άμα γλιστρήσουν από το δρόμο σε αναζητούν με Radar???
Διάβασα τώρα ότι τα κατασκευάζει μια εταιρία από Σιγκαπούρη...είναι ναι μεν κατώτερα από Michelin Continental Bridgestone Pirelli Goodyear Dunlop Hankook Toyo Yokohama αλλά παρόμοια με Barum BF Goodrich Petlas Kormoran Viking Kleber Nexen Falken Fulda Matador και εννοείται καλύτερα από Κινέζικα...σκεφτόμουν να βάλω σε ένα αμάξι που δεν πολυχρησιμοποιείται επειδή τα τωρινά του θέλουν αλλαγή..
Άμα δεν έχεις τρελές απαιτήσεις βάλε τά αλλά με προσοχή...
Εγώ πάντως έβαλα στο δικό μου Kleber που υποτίθεται ότι είναι επώνυμα Β κατηγορίας ελαστικά...και εδώ και δύο μήνες νιώθω ότι πούλησα το αμάξι και πήρα άμαξα με άλογα...
Κραδασμοί ,τη μία μου φαίνονται ξερά ,την άλλη μαλακά...
Κράτημα δεν έχω παράπονο, αλλά όταν αλλάζει η θερμοκρασία κάτι συμβαίνει...με αυτά.
Μερικές φορές νομίζω ότι έχω τρακερωτα ελαστικά.
Μάπα... έπρεπε τις πρώτες ημέρες να τα πάω πίσω, είχε το site μια παράγραφο που έλεγε ότι εάν δεν μείνεις ικανοποιημένος στο μήνα τα πας πίσω, καταστρέφονται και παίρνεις τα χρήματα σου πίσω...
Δεν έβαλα all weather γιατί ένας συνάδελφος μου είπε ότι έχουν κραδασμούς...και τώρα έχω κραδασμούς με τα θερινά Kleber dynaxer Hp4 215/55r17 made in Romania DOT 2022 σε Hyundai Kona 1.6 diesel φορεμένα.
Κάτι Nexen που φορούσε από το εργοστάσιο χρόνια μπροστά σε σχέση με αυτά.
Αμάξι 20ετίας 75 ίππων είναι το οποίο κυκλοφορεί επαρχία(10 το πολύ 20 χιλιόμετρα καθημερινά).Ο βουλκανιζατεράς που μίλησα μου είπε ότι με αυτή την χρήση δεν αξίζει τον κόπο να δώσω 100-150 ευρώ παραπάνω για να βάλω Michelin,Continental,Dunlop κλπ...
Απο ελαστικά σαν τα Kleber και τα Radar που ανέφερα,τα χειρότερα που είχα δοκιμάσει σε Megane ήταν της SAVA(Σλοβένικα,θυγατρική Goodyear και Dunlop).Μετά από 2μιση-3 χρόνια γλίστραγαν στο βρεγμένο,σπίνιαραν με το παραμικρό και εξωτερικά φαινόντουσαν σαν δεκαετίας.Ότι χειρότερο έχω βάλει.Χώρια το θόρυβο που κάνανε.
Μια τετράδα τούρκικα Petlas που είχα βάλει βγήκαν πολύ καλά,μετά από 5 χρόνια εξωτερικά ήταν σαν 1 χρόνου+οτι δεν γλίστραγαν καθόλου...το μόνο που κάναν μετά τα 4μιση χρόνια είναι ότι ψιλοσπίνιαραν όταν ξεκίναγες σε απότομη ανηφόρα χωρίς χειρόφρενο.
Σε άλλο αμάξι είχαμε βάλει σλοβάκικα Matador,θυγατρική Continental.Εκτός από μια φορά στα 3 και κάτι χρόνια που σε απότομο φρενάρισμα μπήκε ABS,κανένα πρόβλημα.Άντεξαν 3μιση χρόνια μέχρι που πουλήθηκε και ο επόμενος τα κράτησε κανα 9μηνο ακόμα.
Μιας και το ανέφερες,αν βάλεις all-weather απαλλάσεσαι από αλυσίδες/χιονοκουβέρτες ή όχι?
@cirus said in VW Polo check engine:
Αγαπητέ φίλε με όλο τον σεβασμό στο πολάκι σου
2004 μοντελο με υγραέριο σε VW είναι πραγματικά σαν να τρυπάς το πορτοφόλι σου
Αν μπορείς πούλα το το συντομότερο να σωθείς στην τιμή που το πήρες.
Πάρε κάτι άλλο σε γιαπωνέζικο σε τόσο παλιό αμάξι και κατα προτίμηση χωρίς υγραεριο.
Μιας και μένεις επαρχία αρα όχι κίνηση πάρε κάτι σε πετρέλαιο αν θες οικονομία
Τα παραπάνω είναι απλά η γνώμη μου. Μπορεί να βγει καλό αλλά οι πιθανότητες δεν είναι μαζί σου.
Πραγματικά φιλικά τα λέω δεν το παίζω έξυπνος
Κανένα πρόβλημα όλα τα σχόλια δεκτά.
Ουσιαστικά είναι μια προσωρινή λύση(το πολύ για 2-3 χρόνια)μέχρι να μπορέσω να πάρω κάτι καλύτερο.
Δεν σκοπεύω να το κρατήσω 10 χρόνια ακόμα ξέρω γω.
Η αλήθεια είναι ότι έχει μια ηλικία και θέλει και κάποια φτιαξίματα(λουριά,αμορτισέρ,εμπρός φανάρια γιατί είναι θαμπωμένα και μάλλον και αυτό που λέγαμε παραπάνω με πολλαπλασιαστή κλπ)αλλά δεν έβρισκα κάτι καλύτερο.
Τώρα τι θα μου βγει είναι σχετικό.Ελπίζω μόνο αυτά τα 2-3 χρόνια να μην το πληρώσω για καινούριο,με επισκευές κλπ...
@bassstarlet said in VW Polo check engine:
Σε ποιό μοντέλο polo, είχαν ως όριο για αλλαγή τα 100k αλλά μετά από αστοχίες, το κατέβασαν στα 50k;
Eιχε συζητηθεί πολύ παλιά το θέμα αυτό, αλλά άντε βρέστο.
Μιλάμε για το Πόλο τέταρτης γενιάς(9Ν)2001-2009.
Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το προ-facelift(2001-2005).
Μοντέλο 2004 ακόμα πιο συγκεκριμένα.
Ο κινητήρας είναι ο ΒΒΥ,1.4 με 75 άλογα,16βάλβιδος.
Από όσο έψαξα στο βιβλίο του και σε διάφορα sites πχ autodoc,η αλλαγή του ιμάντα χρονισμού είναι για πρώτη φορά στις 90 χιλιάδες και μετά κάθε 30 χιλιάδες.Για τον εξωτερικό δεν αναφέρουν κάτι ούτε το βιβλίο,ούτε τα sites.
Σε συνεργείο VW μου είπανε ότι όλοι οι ιμάντες αλλάζονται κάθε 4 χρόνια ή 60 χιλιάδες χιλιόμετρα και ο συμφορουμίτης w202-amg μου λέει 30 χιλιάδες για τον εξωτερικό και 60 χιλιάδες για του χρονισμού...
Στο συγκεκριμένο,σε περίπτωση που δεν έχεις δει παλιότερα ποστς,αλλάχτηκαν και οι 2 πριν 50 χιλιάδες χιλιόμετρα,πριν από περίπου 4 χρόνια.Τον Απρίλη συγκεκριμένα κλείνουν τετραετία.
@georgekn said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@georgekn said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Δυστυχώς ένα λάστιχο πάτησε ένα γυαλί.Το πήγα σε βουλκανιζατέρ και τα παιδιά το φτιάξανε πολύ καλά.Με τον κλασσικό τρόπο με κορδόνι.Το ερώτημα είναι το εξής.Τα ελαστικά αλλάχτηκαν πρόπερσι τον Οκτώβρη(2021),οπότε πρέπει να ξανααλλαχτούν του χρόνου τον Οκτώβρη.Θα βγάλει σχεδόν 2 χρόνια ακόμα το επισκευασμένο ελαστικό ή πρέπει να τα αλλάξουμε νωρίτερα?
Παλιότερα επισκευασμένο ελαστικό(είχε μπει μέσα καρφί)άντεξε 1 χρόνο μέχρι που άλλαξα τετράδα+είχε ψωμιά ακόμα...
Το γυαλί όμως νομίζω είναι αλλιώς....Το πολύ καλά και το κορδόνι πάντως δεν πάνε μαζί.
Πήγαινε σε ένα σοβαρό κατάστημα να σου κάνει μπάλωμα εσωτερικό.
Εάν γίνει επισκευή από μέσα και ελεγχθεί από τον τεχνικό σωστά τότε δεν έχει πρόβλημα.
Μέχρι 2 μπαλώματα ανά ελαστικό νομίζω είναι ασφαλές.Δηλαδή η επισκευή που έγινε δεν βγάζει μέχρι του χρόνου...
Κάποια στιγμή θα το φτιάξω κανονικά...
Τα κορδόνια συνήθως για πόσο καιρό ειναι?Πόσο αντέχουν δηλαδή?Τα κορδόνια είναι μέχρι να πάς στο βουλκανιζατέρ.
Ο άνθρωπος που το επισκεύασε εάν είναι επαγγελματίας... είναι επικίνδυνος.
Έπρεπε να βγάλει το ελαστικό από τη ζάντα να το ελέγξει από μέσα και εάν δεν έχουν ζημιά τα λινά να το μπαλωσει εσωτερικά.
Στην περίπτωση σού καταλαβαίνω ότι απλά από έξω έβαλε ένα κορδόνι απλά για να μην χάνει (πολύ) αέρα.
Άμεσα το πας για σωστή επισκευή 10 ευρώ κάνει... γιατί να πάς του χρόνου?
Ώπα δικό μου λάθος.Το ελαστικό βγήκε από την ζάντα(αφού πρώτα βγάλανε τον αέρα)και το επισκεύασαν μετά.Μάλιστα το έλεγξαν και το καθάρισαν μέσα μήπως είχαν μπει μικρά γυαλάκια επειδή τρίφτηκε(αν και όπως είπανε δεν μπήκαν θρύψαλλα αλλά το έκαναν προληπτικά)...Εγώ τα μπέρδεψα μάλλον.
10 ευρώ μου κόστισε.
@bassstarlet said in VW Polo check engine:
Aυτό είναι υποχρεωμένος να στο απαντήσει ο μηχανικός.
Όπως επίσης, και αν χρειαστεί να αλλάξεις τύπο λαδιού, ανάλογα με τις ανοχές.
Σωστά,θα τον ρωτήσω.Λάδι μου είχε πει να βάζω 10w40,πριν γίνει ότι έγινε...θα δούμε αν θα μείνω σε αυτό ή θα γυρίσω σε 5w30 ή 5w40...