Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 99
    • Best 0
    • Groups 0

    papadakn

    @papadakn

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    99
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    papadakn Unfollow Follow

    Latest posts made by papadakn

    • RE: Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ

      @nolimit14 said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:

      @storm said in Μεταχειρισμένο αμάξι μέχρι 3000 ευρώ:

      Δεν θα έπαιρνα κανένα από τα δύο. Θα βολευόμουν με ένα Peugeot 307 2004/2005/2006/2007 και με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.

      Κάποια είναι και πάνω/κάτω στα 100.000km.

      Αμφιβάλλω όμως αν υπάρχει κάτι τέτοιο μέχρι 3000 ευρώ.
      Από Peugeot θα προτιμούσα το 207 αλλά δύσκολο να βρεθεί κάτι σε αυτές τις τιμές.
      Στο μεταξύ αν αναλογιστούμε ότι ο μέσος όρος χιλιομέτρων είναι 10000-15000 το χρόνο,για αμάξι 16 χρονών οι περίπου 200000 χιλιόμετρα δεν μου φαίνονται πολλές(κάπου 12000 το χρόνο).Για το Opel λέω.
      Τώρα το άλλο,22 χρονών είναι πολύ παλιό αλλά το πρώτο Leon πάντα μου άρεσε...θεωρώ όμως και κάπως πολλά 3000 ευρώ για αυτή την ηλικία...

      Μήπως θα σε ενδίεφερε ένα 207 GT, 1ο χέρι, αγορασμένο τον 11/2007 με 230.000χλμ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadakn
    • RE: VW T-Cross

      Το 2018 δεν κυκλοφόρησε το πρώτο? Και το facelift "πατάει" στην προηγούμενη πλατφόρμα. Θα φανταζόμουν ότι η ανανέωση είναι πιο κοντά. Κρίμα, γιατί θα ήταν ενδιαφέρουσα πρόταση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadakn
    • RE: VW T-Cross

      Γνωρίζει κανείς πότε σκοπεύει η VW να λανσάρει την επόμενη γενιά του T-Cross?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadakn
    • RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing

      bekiaris wrote:

      Θες να πεις παράδειγμα ακριβώς με το CHR για να το δούμε στην πράξη? -βέβαια θα βάλεις κόστος ασφάλισης μικτής ώστε να συγκρίνουμε ίδια πράγματα, οχι το τι εν τέλει θέλει ο καθένας γιατί εκει πάει αλλού.

      Να σου βάλω ναι με με τους υπολογίσμους που είχα κάνει και τους έχω κρατήσει.

      Λοιπόν αγορά το CHR: 25.000. Συν τα εξής για την 4ετια. Ασφάλεια μικτή €2.800, ελαστικά €400, Σερβις €800 (με βάση τα επίσημα στοιχεία της Toyota Hellas) = τελικό κόστος: €28.700

      **Leasing **το CH-R είναι συνολικό κόστος 4ετίας: €19.300 (249+ΦΠΑ και 3.637 + ΦΠΑ).

      Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κρατάει τρομερά υψηλή τιμή μεταπώλησης (τα πουλάνε πάνω από €20.000 τα pro F/L 4ετίας), αλλά δέχομαι ότι δεν θα κρατήσει και θα πουληθεί στις €16.000 (κανονικά θα πωληθεί πάνω από €18.000). Οπότε το κόστος αγοράς είναι €28.700 - 16.000 = €12.700. Οπότε έχει διαφορά €6.500 'κατά' του leasing.

      Φυσικά μιλάω για αγορά της μετρητοίς. Εαν πάμε σε δόσεις εννοείται ότι συμφέρει το leasing με τα ληστρικό επιτόκιο της Toyota Hellas.

      Βγάλε και ένα 27-28% απο το leasing αφού περνάει στα έξοδα της εταιρείας και μειώνει τη φορολογητέα 'ύλη'.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadakn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Πολύ ωραίο το Post σου, ευχαριστούμε! Προσωπικά θεωρώ τα ηλεκτρικά οχήματα ώς την καλύτερη επιλογή για αστικές/περιαστικές μετακινήσεις. Όμως, υπό την σκοπιά της εμπειρίας οδήγησης, η απουσία ήχου και κραδασμών απο τον κινητήρα μόνο σαν αρνητικό μπορώ να το δώ. Ναι, αυτή τη μια φορά το μήνα που θα θέλω να οδηγήσω, θέλω να ακούω το μοτέρ να ανεβοκατεβάζει στροφές όπως θέλω και να αλλάζω με το χεράκι μου τις ταχύτητες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadakn
    • RE: Mazda 3 2019

      Απο το νέο έτος θα έρχεται λέει στη χώρα μας το Skyactive-x με 186hp ενώ στην αμερική υπάρχουν φήμες για turbo μοντέλο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadakn
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου με εστίαση στην οδηγική ευχαρίστηση

      papadakn wrote:

      Mazda 3 Skyactive-X AWD

      Δεν έχει χώρο αποσκευών. Επιπλέον είναι και αυτό ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν πουλάει, ούτε ακόμα και στην βασική του έκδοση, και αυτό με προβληματίζει.

      Ένα όχημα όταν δεν πουλάει ως καινούργιο, τότε όταν έρθει η ώρα να πουληθεί ως μεταχειρισμένο θα έχει δυσανάλογα μεγάλη απομείωση αξίας.

      Δε διαφωνώ αλλά εξ ορισμού το να δώσεις 37κ για αμάξι 'επιδόσεων' δεν είναι κίνηση που γίνεται με γνόμωνα το οικονομικό σου συμφέρον - ότι και να αγοράσεις θα χάσει αξία. Το mazda 3 είναι θεωρώ το όχημα που θα 'γεράσει' καλύτερα απο οποιδοήποτε ευρωπαικό hot hatch, και λόγω κινητήρα αλλά και λόγω ιαπωνικού dna. Οι χώροι του για 2 άτομα είναι υπεραρκετοί (να αναγκαστείς να βάλεις και μια τσάντα στο πίσω κάθισμα?

      Εναλλακτικά, δυνατότητα φόρτισης έχεις? Γιατί το tesla model 3 με την επιδότηση είναι κοντά στα χρήματα που λες. Στο εξέλ σου γλυτώνεις τέλη, σέρβις και καύσιμα ενώ η μεταπώληση του  σε 4-5 χρόνια θα είναι θεωρώ καλύτερη απο ένα γερμανικό turbo άμεσου ψεκασμού

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadakn
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου με εστίαση στην οδηγική ευχαρίστηση

      Mazda 3 Skyactive-X AWD

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadakn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Τα έχουν γράψει τόσοι και τόσοι, τι ιδιαίτερο θα έχει η δική μου γνώμη; Άσε που θα αργήσω να γράψω σεντόνι (ή θα καταλήξω να γράψω κάτι πολύ συντομότερο) γιατί αγόρασα ηλεκτρικό ποδήλατο βουνού κι έχω πωρωθεί. Γράφω πολλά για αυτό σε ποδηλατικά φόρουμ, όταν δεν κάνω βόλτες.

      Για στείλε κανένα λινκ και για αυτό γιατί γλυκοκοιτάζω ένα Focus mtb για να ξεκινήσω την εξερεύνηση Πεντέλης και Υμμητού ώπου προς το παρόν χαίρομαι τους ασφάλτινους μόνο δρόμους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadakn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Εξαιρετικό ενδιαφέρον! Άρα σου κοστίζει κάπου στα 1,8 ευρώ στα 100. Αυτό που με χαλάει στο Leaf είναι ότι έχει μπόλικο αμάξωμα, οπότε δε σου βγάζει ότι είναι αστικό μοντέλο. Αλλά με 100-120 χιλιόμετρα αυτονομίας, μόνο αστικό μπορώ να το φανταστώ. Ενώ η Ζωή της Renault μού κάνει πολύ πιο ταιριαστή για αστική χρήση. Μικρές διαστάσεις, μικρή αυτονομία, όλα καλά.

      Από την άλλη, σκέφτεσαι ότι αν είναι να δώσεις 12,5 χιλιάρικα μετρητά, μήπως να τα δώσεις για καινούριο Citigo και να βάλεις δόσεις τα υπόλοιπα; Εγγύηση, καινουργίλα, αυτονομία που περισσεύει.

      Κάποια στιγμή πρέπει να καθήσω να γράφω τις εντυπώσεις μου από την οδήγηση του e-208 και του Leaf 40 kWh. Για να μη σας κρατάω σε αγωνία (και δεν μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ), ήταν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ! Η ηλεκτροκίνηση είναι πολύ μπροστά.

      Αναμένω (με αγωνία) τις εντυπώσεις απο το e208

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadakn
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr