Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 96
    • Best 0
    • Groups 0

    papadakn

    @papadakn

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    96
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    papadakn Unfollow Follow

    Latest posts made by papadakn

    • RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing

      bekiaris wrote:

      Θες να πεις παράδειγμα ακριβώς με το CHR για να το δούμε στην πράξη? -βέβαια θα βάλεις κόστος ασφάλισης μικτής ώστε να συγκρίνουμε ίδια πράγματα, οχι το τι εν τέλει θέλει ο καθένας γιατί εκει πάει αλλού.

      Να σου βάλω ναι με με τους υπολογίσμους που είχα κάνει και τους έχω κρατήσει.

      Λοιπόν αγορά το CHR: 25.000. Συν τα εξής για την 4ετια. Ασφάλεια μικτή €2.800, ελαστικά €400, Σερβις €800 (με βάση τα επίσημα στοιχεία της Toyota Hellas) = τελικό κόστος: €28.700

      **Leasing **το CH-R είναι συνολικό κόστος 4ετίας: €19.300 (249+ΦΠΑ και 3.637 + ΦΠΑ).

      Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κρατάει τρομερά υψηλή τιμή μεταπώλησης (τα πουλάνε πάνω από €20.000 τα pro F/L 4ετίας), αλλά δέχομαι ότι δεν θα κρατήσει και θα πουληθεί στις €16.000 (κανονικά θα πωληθεί πάνω από €18.000). Οπότε το κόστος αγοράς είναι €28.700 - 16.000 = €12.700. Οπότε έχει διαφορά €6.500 'κατά' του leasing.

      Φυσικά μιλάω για αγορά της μετρητοίς. Εαν πάμε σε δόσεις εννοείται ότι συμφέρει το leasing με τα ληστρικό επιτόκιο της Toyota Hellas.

      Βγάλε και ένα 27-28% απο το leasing αφού περνάει στα έξοδα της εταιρείας και μειώνει τη φορολογητέα 'ύλη'.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadakn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Πολύ ωραίο το Post σου, ευχαριστούμε! Προσωπικά θεωρώ τα ηλεκτρικά οχήματα ώς την καλύτερη επιλογή για αστικές/περιαστικές μετακινήσεις. Όμως, υπό την σκοπιά της εμπειρίας οδήγησης, η απουσία ήχου και κραδασμών απο τον κινητήρα μόνο σαν αρνητικό μπορώ να το δώ. Ναι, αυτή τη μια φορά το μήνα που θα θέλω να οδηγήσω, θέλω να ακούω το μοτέρ να ανεβοκατεβάζει στροφές όπως θέλω και να αλλάζω με το χεράκι μου τις ταχύτητες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadakn
    • RE: Mazda 3 2019

      Απο το νέο έτος θα έρχεται λέει στη χώρα μας το Skyactive-x με 186hp ενώ στην αμερική υπάρχουν φήμες για turbo μοντέλο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadakn
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου με εστίαση στην οδηγική ευχαρίστηση

      papadakn wrote:

      Mazda 3 Skyactive-X AWD

      Δεν έχει χώρο αποσκευών. Επιπλέον είναι και αυτό ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν πουλάει, ούτε ακόμα και στην βασική του έκδοση, και αυτό με προβληματίζει.

      Ένα όχημα όταν δεν πουλάει ως καινούργιο, τότε όταν έρθει η ώρα να πουληθεί ως μεταχειρισμένο θα έχει δυσανάλογα μεγάλη απομείωση αξίας.

      Δε διαφωνώ αλλά εξ ορισμού το να δώσεις 37κ για αμάξι 'επιδόσεων' δεν είναι κίνηση που γίνεται με γνόμωνα το οικονομικό σου συμφέρον - ότι και να αγοράσεις θα χάσει αξία. Το mazda 3 είναι θεωρώ το όχημα που θα 'γεράσει' καλύτερα απο οποιδοήποτε ευρωπαικό hot hatch, και λόγω κινητήρα αλλά και λόγω ιαπωνικού dna. Οι χώροι του για 2 άτομα είναι υπεραρκετοί (να αναγκαστείς να βάλεις και μια τσάντα στο πίσω κάθισμα?

      Εναλλακτικά, δυνατότητα φόρτισης έχεις? Γιατί το tesla model 3 με την επιδότηση είναι κοντά στα χρήματα που λες. Στο εξέλ σου γλυτώνεις τέλη, σέρβις και καύσιμα ενώ η μεταπώληση του  σε 4-5 χρόνια θα είναι θεωρώ καλύτερη απο ένα γερμανικό turbo άμεσου ψεκασμού

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadakn
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου με εστίαση στην οδηγική ευχαρίστηση

      Mazda 3 Skyactive-X AWD

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadakn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Τα έχουν γράψει τόσοι και τόσοι, τι ιδιαίτερο θα έχει η δική μου γνώμη; Άσε που θα αργήσω να γράψω σεντόνι (ή θα καταλήξω να γράψω κάτι πολύ συντομότερο) γιατί αγόρασα ηλεκτρικό ποδήλατο βουνού κι έχω πωρωθεί. Γράφω πολλά για αυτό σε ποδηλατικά φόρουμ, όταν δεν κάνω βόλτες.

      Για στείλε κανένα λινκ και για αυτό γιατί γλυκοκοιτάζω ένα Focus mtb για να ξεκινήσω την εξερεύνηση Πεντέλης και Υμμητού ώπου προς το παρόν χαίρομαι τους ασφάλτινους μόνο δρόμους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadakn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Εξαιρετικό ενδιαφέρον! Άρα σου κοστίζει κάπου στα 1,8 ευρώ στα 100. Αυτό που με χαλάει στο Leaf είναι ότι έχει μπόλικο αμάξωμα, οπότε δε σου βγάζει ότι είναι αστικό μοντέλο. Αλλά με 100-120 χιλιόμετρα αυτονομίας, μόνο αστικό μπορώ να το φανταστώ. Ενώ η Ζωή της Renault μού κάνει πολύ πιο ταιριαστή για αστική χρήση. Μικρές διαστάσεις, μικρή αυτονομία, όλα καλά.

      Από την άλλη, σκέφτεσαι ότι αν είναι να δώσεις 12,5 χιλιάρικα μετρητά, μήπως να τα δώσεις για καινούριο Citigo και να βάλεις δόσεις τα υπόλοιπα; Εγγύηση, καινουργίλα, αυτονομία που περισσεύει.

      Κάποια στιγμή πρέπει να καθήσω να γράφω τις εντυπώσεις μου από την οδήγηση του e-208 και του Leaf 40 kWh. Για να μη σας κρατάω σε αγωνία (και δεν μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ), ήταν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ! Η ηλεκτροκίνηση είναι πολύ μπροστά.

      Αναμένω (με αγωνία) τις εντυπώσεις απο το e208

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadakn
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Πήγα και το είδα και εγώ σε μια αντιπροσωπεία και το εσωτερικό του με ξένισε αρκετά. Εξωτερικά είναι το πιο όμορφο της κατηγορίας αλλά μέσα πλαστικά, καθίσματα και καντράν είναι μέτρια. Επίσης η απουσία ρεζέρβας με ενοχλεί καθώς το θεωρώ στοιχείο ασφάλειας (με την ευρύτερη έννοια) και όχι αξεσουάρ. Και η εξυπνάδα της Toyota Hellas που δεν επιτρέπει την παραγγελία ηλιοροφής είναι ακατανόητη.

      Σίγουρα όμως αποτελεί μια ξέγνοιαστη αγορά και θα κρατήσει σοβαρή  μεταπωλητική αξία

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      papadakn
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Με λιγα λογια αν δεν υπαρχουν οι επιβαρυνσεις στα καυσιμα τα ηλεκτρικα δεν θα ειχαν κανενα μελλον.

      Η καημενη η βενζινουλα. Την εχουν κατασπαραξει, και τι κανει η καημενουλα; Μας δινει φθηνα και ευχαριστα στην οδηγηση αυτοκινητα. Αν δεν ειχε τοσες επιβαρύνσεις θα ειχαμε και 6κιλυνδρα εμμεσου ψεκασμου χωρις πολλες πολυπλοκες τεχνολογιες και ρυπους οπως πολλα Nox κτλ.

      Ολο το κοστος εξελιξης θα πηγαινε σε ασφαλεστερα αυτοκινητα και με πολυ υψηλες τεχνολογιες ανεσης και ασφαλειας.

      Ναι, μαζί με κάποιους χιλιάδες τόνους CO2 στις πόλεις που ζούμε

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadakn
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Test drive στο συζητημενο Polestar 2. Καταρχάς εντυπωσιακό έως επιβλητικό οριακά. Παράξενη αίσθηση το ύψος της ανάρτησης και ο hatchback σχεδιασμός.

      Στα θετικα: Από που να αρχίσω, το 1ο ηλεκτρικό που δεν με κάνει να νιώθω ότι είμαι μέσα σε έναν υπολογιστή αλλά σε αυτοκίνητο. Η Volvo υπέγραψε σε θέμα ανάρτησης και θορύβων στο εσωτερικό, αλλά και ηχητική μόνωση. Το σύστημα android και η google καθιστούν πανεύκολη την επικοινωνία με το δίκτυο, δεν χρειάζεσαι καν κουμπάκια. Με εντυπωσίασε η επιτάχυνση, αφού αισθάνθηκα ότι όταν πχ βγαίνω σε αυτοκινητοδρομο δεν χρειάζεται καν να κοιτάξω καθρέπτη, απλώς πατάω το γκάζι και επικεντρώνομαι μη χτυπήσω κανένα προπορευομενο.  Design και υλικα με υπογραφη σκανδιναβικη, premium αισθηση Εκπληκτικό σύστημα μόνου πεταλιου, το αγάπησα και το συνήθισα σε 5 λεπτά! Τέλος, αποθηκευτικοί χώροι άπλετοι.

      Στα αρνητικά, αν και η σχεδίαση έχει εντυπωσιάσει πολύ την αγορά, ένας ψηλός άνθρωπος νιώθει ίσως άβολα στη θέση του οδηγού, καθώς τα παράθυρα είναι αρκετά μικρά. Παρ' όλα αυτά ένιωθα ότι είχα καλή ορατότητα αν κ θα ήθελα παραπάνω. Στα πίσω καθίσματα, οι χώροι είναι πολύ άνετοι, για ψηλό άνθρωπο, ενώ βοηθάει πολύ η γυάλινη οροφή. Επίσης το σύστημα υποστήριξης της polestar, ενώ προσφέρει τεχνική υποστήριξη σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου Και on air αναβαθμίσεις λογισμικού, είναι δωρεάν για 3 χρόνια και μετά πληρώνεις πάροχο ίντερνετ με sim card  για να απολαμβάνεις τα καλά του δικτύου.

      Ως επίλογο, θα ήθελα να πω για το range anxiety. Όταν επιλέγεις προορισμό, το σύστημα αυτόματα σου βγάζει το προγραμ.α του ταξιδιού σου. Που σημαίνει ότι γνωρίζει ποιοι σταθμοί φορτισης λειτουργούν και με τι ταχύτητα φόρτισης, τι κατανάλωση έχει το οδηγικο σου στυλ, υψόμετρο, όρια ταχύτητας, έδαφος, και βελτιστοποιει τις στάσεις που θα πρπ να κάνεις. Επομένως βλέπουμε πως χαρτί και μολύβι θα αρχίσουν να γίνονται πρακτικές παρελθόντος από εδω και πέρα. Δεν λέω μείνετε ήσυχοι, αλλά είναι ενθαρρυντικά τα βήματα.

      Κλεμμένο προφανώς...

      Στην Ελλάδα το έκανες το test drive? Γίνονται παραγγελίες για το αυτοκίνητο?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      papadakn
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr