bekiaris wrote:
Θες να πεις παράδειγμα ακριβώς με το CHR για να το δούμε στην πράξη? -βέβαια θα βάλεις κόστος ασφάλισης μικτής ώστε να συγκρίνουμε ίδια πράγματα, οχι το τι εν τέλει θέλει ο καθένας γιατί εκει πάει αλλού.
Να σου βάλω ναι με με τους υπολογίσμους που είχα κάνει και τους έχω κρατήσει.
Λοιπόν αγορά το CHR: 25.000. Συν τα εξής για την 4ετια. Ασφάλεια μικτή €2.800, ελαστικά €400, Σερβις €800 (με βάση τα επίσημα στοιχεία της Toyota Hellas) = τελικό κόστος: €28.700
**Leasing **το CH-R είναι συνολικό κόστος 4ετίας: €19.300 (249+ΦΠΑ και 3.637 + ΦΠΑ).
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κρατάει τρομερά υψηλή τιμή μεταπώλησης (τα πουλάνε πάνω από €20.000 τα pro F/L 4ετίας), αλλά δέχομαι ότι δεν θα κρατήσει και θα πουληθεί στις €16.000 (κανονικά θα πωληθεί πάνω από €18.000). Οπότε το κόστος αγοράς είναι €28.700 - 16.000 = €12.700. Οπότε έχει διαφορά €6.500 'κατά' του leasing.
Φυσικά μιλάω για αγορά της μετρητοίς. Εαν πάμε σε δόσεις εννοείται ότι συμφέρει το leasing με τα ληστρικό επιτόκιο της Toyota Hellas.
Βγάλε και ένα 27-28% απο το leasing αφού περνάει στα έξοδα της εταιρείας και μειώνει τη φορολογητέα 'ύλη'.