-
to gt εννοείς Δημήτρη. ξεφεύγει σε ρύπους και κατανάλωση (εκτός αν οδηγάει υπερβολικά συντηρητικά). πολύ δυνατή επιλογη
Ναι το GT όντως έχεις δίκιο. Ισχύει καίει λίγο παραπάνω, ειδικά σε συνθήκες κίνησης, όμως δεν νομίζω να γίνεται να τα έχουμε όλα...
Υπ όψιν πως τα Leon Cupra ST και Octavia RS θα έρθουν και υβριδικά, με κάτω από 2 λίτρα μοτέρ και για μένα είναι ανώτερα του Α3. Ψάξου για τιμές.
-
αν το ψάξει σωστά θα βρει GT ετοιμοπαραδοτο και με έκπτωση. αλλιώς 3 μήνες πλας.θυμαμαι τότε που είχα φτάσει κοντά του, μου βρήκαν χειροκίνητο όμως, λόγω ακυρωσης, 23κ τελική με την απαλλαγή. οπότε στα 30κ δεν είναι άπιαστο ονειρο το auto τους
-
τώρα 30+ για κια, ναι ακούγεται κάπως. αλλά είναι τούμπανο.
μετά είναι φοκους φυσικά, civic και αλλά σε station.
-
σωστός. αλλά μάλλον του αρέσουν τα πριμιουμ χεχε. οπότε α3, α class sedan, grand coupe κάπου εκει. +υβριδικά vag.
-
Ίσως αλλά έτσι όπως τα περιγράφει μάλλον τα έχει λάθος στο μυαλό του σχετικά με τους χώρους και βολεύεται με hatchback αν ρίξει καθίσματα. Οπότε παίζει και το Ceed GT (όχι wagon) και τα hybrid VAG (αυτά θα είναι οριακά εντός ή εκτός budget)
To 'για ΚΙΑ' δε παίζει πια... Αν δεις τι βγάζουν οι τύποι θα πάθεις πλάκα... Έχουν ανέβει σκαλί. Πέφτει πολλή μελέτη. Κοιτούσα προχθες το Sorento... Αν έκρυβες το σήμα και μου έλεγες μάντεψε τι μάρκα είναι δε θα έλεγα ποτέ ΚΙΑ...
-
θηρίο το sorento.πολυ προσεγμένο φαίνεται.
-
σωστός. αλλά μάλλον του αρέσουν τα πριμιουμ χεχε. οπότε α3, α class sedan, grand coupe κάπου εκει. +υβριδικά vag.
Ναι σιγά την πριμιουμίλα στις απλές εκδόσεις τους αυτά... Τι έχει να ζηλέψει το εσωτερικό της νέας Octavia ας πούμε από όλα αυτά; Ή του 308 που έρχεται;
Τώρα αν του αρέσει το Α3 μια χαρά αμάξι είναι. Αν του κάνει το παραγγέλνει και περιμένει. Σιγά τι είναι λίγοι μήνες (ειδικά με lockdown; ) Και υπερέχει σε κάποια πράγματα, όχι όμως στις επιδόσεις και την συμπεριφορά στις στροφές πχ.
-
dimitriscsd wrote:
Δεν έχεις δει κανένα γιατί 8/10 Έλληνες με τόσα φράγκα παίρνουν SUV...
Γιατί όμως? Ξέρουν κάτι που δεν γνωρίζω? Πρόκειται να σταματήσει η συντήρηση του οδικού δικτύου?
μια από τα ιδια, και δεν έχω μετανιώσει στιγμή που δεν πήρα suv
-
Καλό, ποιοτικό - σε έκδοση S line είναι πανέμορφο - αλλά έχει παράδοση από Μάρτιο του '21...
Το μόνο που με χαλάει είναι το μικρό άνοιγμα προς τον χώρο των αποσκευών όταν ανοίγει το πίσω καπό.
Τα θεωρώ και τα δύο ελλάσονος σημασίας για αγορά νέου αυτοκινήτου, εάν σε καλύπτει σε όλα τα άλλα.
Επειδή κοιτάω κι εγώ για οικογενειακό που να μπορεί να προσφέρει και λίγη οδηγική απόλαυση είναι από τα βασικά που κοιτάω. Σε Civic θα πήγαινες;
-
Brasco wrote:
Καλό, ποιοτικό - σε έκδοση S line είναι πανέμορφο - αλλά έχει παράδοση από Μάρτιο του '21...
Το μόνο που με χαλάει είναι το μικρό άνοιγμα προς τον χώρο των αποσκευών όταν ανοίγει το πίσω καπό.Τα θεωρώ και τα δύο ελλάσονος σημασίας για αγορά νέου αυτοκινήτου, εάν σε καλύπτει σε όλα τα άλλα.
Επειδή κοιτάω κι εγώ για οικογενειακό που να μπορεί να προσφέρει και λίγη οδηγική απόλαυση είναι από τα βασικά που κοιτάω. Σε Civic θα πήγαινες;
Θέλω αυτόματο, το civic έχει cvt. To cvt το έχω σιχαθεί από τότε που το είχα σε hrv. Να φανταστείς ότι παρόλο που ήταν τετρακίνητο, είχα πρόβλημα ανάβασης στις μεγάλες κλίσεις διότι δεν έβρισκε πρόσφυση ο ιμάντας και βρόμαγε όλο το αμάξι.
Κοίταζα και το 508, το 1,6 αλλά απ' ότι διαβάζω δεν είναι τόσο επικοινωνιακό αυτοκίνητο και καίει και πολύ
-
θα έλεγα να το τεσταρεις το 508. επειδή το έχω μπορώ να πω ότι το τιμόνι σωστά λες, δεν επικοινωνεί και πολύ, αρκετά ρομποτικό. αλλά στο σπορτ πρόγραμμα αλλάζει αρκετά και ευχαριστιεσαι αρκετά. είναι κολλημένο κάτω το αυτοκίνητο. τώρα από επιδόσεις δν ξέρω για βενζίνη τι παίζει. στο ντίζελ έχω 6 λίτρα, οπότε ένα 8+ το έχει λογικά.
επίσης η βενζίνη αγγίζει τα 40κ νομιζω. αυτά, ότι θες ρωτας.
-
-
Bmw 2 grand coupe...
https://www.caranddriver.gr/review/arthro/dokimazoume_tin_stilati_bmw_218i_gran_coupe_140ps-7775910/
Η πλούσια εξοπλισμένη grand coupe είναι στην τιμή της βασικής 3άρας.
[quote]
'Από εκεί και πέρα, η Gran Tourismo δείχνει να είναι ρυθμισμένη λίγο περισσότερο προς την άνεση των επιβατών σε ότι αφορά την λειτουργία της ανάρτησης σε σύγκριση με την σειρά 1. Αυτό είναι κάτι μάλλον ευπρόσδεκτο για τον χαρακτήρα αυτής της έκδοσης, καθώς δημιουργεί ένα ακόμα πιο 'αρχοντικό' τρόπο κύλισης'
[/quote]
Αυτό με την άνεση των επιβατών με απασχολεί, θα προτιμούσα το αυτοκίνητο να εστιάζει περισσότερο στην αίσθηση της επικοινωνίας με τον οδηγό
-
Mastoras78 wrote:
Bmw 2 grand coupe...
https://www.caranddriver.gr/review/arthro/dokimazoume_tin_stilati_bmw_218i_gran_coupe_140ps-7775910/
Η πλούσια εξοπλισμένη grand coupe είναι στην τιμή της βασικής 3άρας.
Quote:
'Από εκεί και πέρα, η Gran Tourismo δείχνει να είναι ρυθμισμένη λίγο περισσότερο προς την άνεση των επιβατών σε ότι αφορά την λειτουργία της ανάρτησης σε σύγκριση με την σειρά 1. Αυτό είναι κάτι μάλλον ευπρόσδεκτο για τον χαρακτήρα αυτής της έκδοσης, καθώς δημιουργεί ένα ακόμα πιο 'αρχοντικό' τρόπο κύλισης'
Αυτό με την άνεση των επιβατών με απασχολεί, θα προτιμούσα το αυτοκίνητο να εστιάζει περισσότερο στην αίσθηση της επικοινωνίας με τον οδηγό
Ξέρεις κάτι.. όποιος ψάχνει κάτι πιο 'σκληροπυρηνικό' συνήθως ξέρει ακριβώς τι ψάχνει ή έστω έχει μια shortlist επιλογών. Μιας και απ' ότι κατάλαβα δε ψάχνεις κάτι hardcore εγώ πρώτα θα την οδηγούσα αν μου έκανε κλίκ στα υπόλοιπα μετά θα την έκρινα. Μπορεί να εκπλαγείς..
ΥΓ Δεν την έχω οδηγήσει και δύσκολα θα την επέλεγα για εμένα.
-
Mazda 3 Skyactive-X AWD
-
Ξέρεις κάτι.. όποιος ψάχνει κάτι πιο 'σκληροπυρηνικό' συνήθως ξέρει ακριβώς τι ψάχνει ή έστω έχει μια shortlist επιλογών. Μιας και απ' ότι κατάλαβα δε ψάχνεις κάτι hardcore εγώ πρώτα θα την οδηγούσα αν μου έκανε κλίκ στα υπόλοιπα μετά θα την έκρινα. Μπορεί να εκπλαγείς..
ΥΓ Δεν την έχω οδηγήσει και δύσκολα θα την επέλεγα για εμένα.
Το ιδανικό θα ήταν ένα JOHN COOPER WORKS με χώρο αποσκευών.
Το γεγονός ότι η grand coupe δεν πουλάει Ελλάδα (χώρα όπου η BMW πάντα πουλάει ό,τι αυτοκίνητο και να φέρει, ακόμα και τα λιγότερα ικανά...) με προβληματίζει.
-
Mastoras78 wrote:
Ξέρεις κάτι.. όποιος ψάχνει κάτι πιο 'σκληροπυρηνικό' συνήθως ξέρει ακριβώς τι ψάχνει ή έστω έχει μια shortlist επιλογών. Μιας και απ' ότι κατάλαβα δε ψάχνεις κάτι hardcore εγώ πρώτα θα την οδηγούσα αν μου έκανε κλίκ στα υπόλοιπα μετά θα την έκρινα. Μπορεί να εκπλαγείς..
ΥΓ Δεν την έχω οδηγήσει και δύσκολα θα την επέλεγα για εμένα.
Το ιδανικό θα ήταν ένα JOHN COOPER WORKS με χώρο αποσκευών.
Το γεγονός ότι η grand coupe δεν πουλάει Ελλάδα (χώρα όπου η BMW πάντα πουλάει ό,τι αυτοκίνητο και να φέρει, ακόμα και τα λιγότερα ικανά...) με προβληματίζει.
Δεν πουλάει γιατί τα SUV είναι της μόδας.. και εφόσον υπάρχει σε ΠεμΒε η Χ2 που συνδυάζει και βουνό και θάλασσα κουπεδοSUVια κανιβαλίζει της πωλήσεις της .
Εμένα προσωπικά πάντως μου αρέσουν τα σπάνια πουλιά..
-
Mazda 3 Skyactive-X AWD
Δεν έχει χώρο αποσκευών. Επιπλέον είναι και αυτό ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν πουλάει, ούτε ακόμα και στην βασική του έκδοση, και αυτό με προβληματίζει.
Ένα όχημα όταν δεν πουλάει ως καινούργιο, τότε όταν έρθει η ώρα να πουληθεί ως μεταχειρισμένο θα έχει δυσανάλογα μεγάλη απομείωση αξίας.
-
dimitriscsd wrote:
Δεν έχεις δει κανένα γιατί 8/10 Έλληνες με τόσα φράγκα παίρνουν SUV...
Γιατί όμως? Ξέρουν κάτι που δεν γνωρίζω? Πρόκειται να σταματήσει η συντήρηση του οδικού δικτύου?
Έχουν γίνει άπειρες αναλύσεις περί επιλογών.
-
ένα SUV B έχει 100% μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από το αντίστοιχο απλό Β (π.χ δες Citroen C3 με C3 Aircross, 208 με 2008, Clio με Captur, Fiesta με Puma κ.λ.π), καλύτερα εκμεταλλεύσιμο χώρο αποσκευών, μεγαλύτερο άνοιγμα χώρου αποσκευών.
-
περισσότερο χώρο για κεφάλια και συνήθως μακρύτερο μεταξόνιο και χώρο για πόδια.
-
λίγα εκατοστά ψηλότερο, οπότε έχει μία διάθεση λίγο περισσότερο off, όπως οι Transalp που κάποτε κατακλυζαν τους Ελληνικούς δρόμους. Τεράστιο ποσοστό Ελλήνων χρειάζεται αυτή τη μικρή διαφορά για να πάει στο εξοχικό, χωριό, αγαπημένη παραλία, έναν χωματόδρομο να κόψει δρόμο κ.λ.π με μεγαλύτερη άνεση από ότι ένα που μπορεί να πάρει από κάτω θάμνους, να τρυπήσει Κάρτερ από πέτρα (έχει συμβεί πριν πολλά χρόνια σε δουλειά και μείναμε μία έξτρα μέρα κάτω από την Κερκίνη).
-
περισσότερο πρακτικά για μικρή ή νέα οικογένεια, χωρίς να ξεφεύγουν σε διαστάσεις, ώστε να βολεύουν για αστικές και Μητροπολιτικές μετακινήσεις (ακόμη και επαρχία υπάρχει θέμα πάρκινγκ όμως, τουλάχιστον στις πόλεις που κινούμαι εγώ)
-
λίγο ψηλότερη θέση οδήγησης, βολεύει παντού
-
μικρά παιδιά με καθισματακια, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ διαφορά για τη μέση σου, και γενικά ευκολότερη είσοδος, ειδικά όσο φεύγεις από τα δεύτερα -αντα!
-
είναι πλέον τόσο καλά και ασφαλή (καμία σχέση με τα άθλια πρώτα Juke), ειδικά 2008/Puma που αν θες έχεις και διασκεδαστική οδήγηση. Επίσης στο τέστ ταράνδου, τα προαναφερθέντα και το παλιό 2008 έχουν καλύτερες επιδόσεις από τα περισσότερα Β, ακόμη και το ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Golf κ άλλα C, οπότε νιώθεις μία έξτρα μετρήσιμη ασφάλεια σε ένα τεστ που το ψηλό αμάξωμα τρομάζει λίγο.
-
σε πολύ κόσμο αρέσει περισσότερο το στυλ.π.χ το απλό Sandero δεν βλέπεται, το Stepway, το λες και συμπαθητικό, ουσιαστικά το ίδιο αμάξι.
-
συντήρηση; Οδικός δίκτυο;! Ελλάδα μένεις ή Λουξεμβούργο;;!!
-
-
Έλεος με τα b suv που τα κάνουν όλα! Ο άνθρωπος έχει συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις που τις αναφέρει στο πρώτο του σχόλιο.
Αγορά νέου αυτοκινήτου με εστίαση στην οδηγική ευχαρίστηση