Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 309
    • 310
    • 311
    • 312
    • 313
    • 1022
    • 1023
    • 311 / 1023
    Περί αυτοκίνησης
    170
    20448
    627887
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manast last edited by

      Δεν είναι δικό μου αλλά, κάπου το διάβασα και μου άρεσε.
      Κάποιος που έχει μαντέψει μερικές φορές σωστά τον καιρό, πιστεύει λίγο, κάπου βαθιά μέσα του, ότι διαθέτει και προφητικό χάρισμα...

      Προσοχή. Δεν αποτελεί ειρωνεία για κανένα. Κανείς εξάλλου δεν θα μας ζητήσει το λόγο το 2040 αν έχουμε πέσει έξω.😊
      Εύχομαι να είμαστε όλοι σε θέση να διαβάσουμε και να γράφουμε στο forum ακόμα τότε!

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dublin @manast last edited by

        @manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Δεν είναι δικό μου αλλά, κάπου το διάβασα και μου άρεσε.
        Κάποιος που έχει μαντέψει μερικές φορές σωστά τον καιρό, πιστεύει λίγο, κάπου βαθιά μέσα του, ότι διαθέτει και προφητικό χάρισμα...

        Προσοχή. Δεν αποτελεί ειρωνεία για κανένα. Κανείς εξάλλου δεν θα μας ζητήσει το λόγο το 2040 αν έχουμε πέσει έξω.😊
        Εύχομαι να είμαστε όλοι σε θέση να διαβάσουμε και να γράφουμε στο forum ακόμα τότε!

        Αν δεν λέγαμε τίποτα δεν θα υπήρχε και φόρουμ! Αλλά μπορούμε να κάνουμε εκτιμήσεις φυσικά.

        Κάποιος που δεν έχει καμία ενημέρωση, καμία εκπαίδευση και καμία θέληση για γνώση, σίγουρα μπορεί να πει κάποιον με τα αντίθετα χαρακτηριστικά προφήτη.

        Όπως έλεγε και ο Μέγας Πανούσης "which point of view?"!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          polistas @jamesd last edited by

          @jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          ή θα γίνουν και αυτά σαν τις lcd τηλεοράσεις και τα κινητά όπου στη αρχή ήταν άχρηστα και πανάκριβα ενώ τελικά εξελίχθηκαν ως τρελά value for money προϊόντα

          Μάλλον δύσκολο.
          Προσωπικά θεωρώ ότι υπήρχε λόγος που οι "οθόνες" έγιναν προσιτές στις μάζες. Ήταν ένας πονηρός τρόπος που σκέφτηκε το κεφάλαιο ώστε να χειραγωγεί εύκολα τα πλήθη.
          Με τα αυτοκίνητα, εκτιμώ, δεν θα γίνει έτσι.
          Οι πρώτες ύλες εξαντλούνται οπότε θα μετατραπούν σε εργαλείο επίδειξης δύναμης των οικονομικά ισχυρών.

          J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Απλά οι οθόνες είναι ένα προϊόν με λιγότερα εξαρτήματα και μικρότερη δυσκολία στην παραγωγή. Μην αφήνετε τις συνωμοσίες να σας επηρεάζουν στην σκέψη σας.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              super-t @dublin last edited by

              @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Το 2030,31,32 θα είναι για τις προηγμένες χώρες (Δυτική Ευρώπη,ΗΠΑ).
              Βαλκάνια,Β. Αφρική,Μέση Ανατολή και λοιποί "συγγενείς",επιπλέον min. 4-5 χρονάκια.Άρα εδώ μιλάμε για 2035+ ...

              Δηλαδή στην Λιβύη το 2035 θα είναι φουλ ηλεκτρικά;!

              Άλλο σταματούν οι πωλήσεις θερμικών, και άλλο βέβαια η αντικατάσταση όλου του στόλου..

              Η γνώμη μου είναι ότι πάνε στον διαμοιρασμό και ΜΗ ιδιωτική κατοχή. Θα νοικιάζεις αν θες να πας 3ημερο, ή θα παίρνεις το τρένο (που είμαστε η μόνη χώρα που δεν έχουμε δίκτυο στην Ευρώπη) ή θα αγοράζεις κάνα Ami για την πόλη και τα υπόλοιπα όλα θα είναι χόμπυ (off road/πίστες/θερμικά). Αλλά όχι σε 5-10 χρόνια, μετά το 35 ήδη θα φαίνεται αυτή η κατεύθυνση πάντως.

              Φήμες λένε ότι η Λιβυη δεν ανήκει στην ΕΕ. Οπότε δεν την αφορούν ιδιαίτερα τι έχει αποφασίσει η ΕΕ για το 2035.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                super-t last edited by

                Σχετικό άσχετο, κυκλοφορεί μια έρευνα που λένε ότι οι φωτιές στην Καλιφόρνια το 21-22 μέσα σε 2 χρόνια παρήγαγαν τόσο CO2 όσο είχαν καταφέρει να μειώσουν τα τελευταία 20 χρόνια ή κάτι τέτοιο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  panormus772 @dublin last edited by panormus772

                  @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Το 2030,31,32 θα είναι για τις προηγμένες χώρες (Δυτική Ευρώπη,ΗΠΑ).
                  Βαλκάνια,Β. Αφρική,Μέση Ανατολή και λοιποί "συγγενείς",επιπλέον min. 4-5 χρονάκια.Άρα εδώ μιλάμε για 2035+ ...

                  Δηλαδή στην Λιβύη το 2035 θα είναι φουλ ηλεκτρικά;!

                  Είπα εγώ κάτι τέτοιο;

                  "Βαλκάνια,Β. Αφρική,Μέση Ανατολή και λοιποί "συγγενείς",επιπλέον min. 4-5 χρονάκια.Άρα εδώ μιλάμε για 2035+ ..."

                  Aπάντησα στον andya που είπε ότι 2030-32 θα τελειώσουν οι θερμικοί. Στην Δυτ.Ευρώπη κ.ά., μπορεί. Σε μερικούς άλλους -ημών συμπεριλαμβανομένων-, δεν το πολυπιστεύω.

                  Υ.Γ. Είμαστε Ευρώπη,αλλά και δεν είμαστε..

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dublin @panormus772 last edited by

                    @panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Το 2030,31,32 θα είναι για τις προηγμένες χώρες (Δυτική Ευρώπη,ΗΠΑ).
                    Βαλκάνια,Β. Αφρική,Μέση Ανατολή και λοιποί "συγγενείς",επιπλέον min. 4-5 χρονάκια.Άρα εδώ μιλάμε για 2035+ ...

                    Δηλαδή στην Λιβύη το 2035 θα είναι φουλ ηλεκτρικά;!

                    Είπα εγώ κάτι τέτοιο;

                    "Βαλκάνια,Β. Αφρική,Μέση Ανατολή και λοιποί "συγγενείς",επιπλέον min. 4-5 χρονάκια.Άρα εδώ μιλάμε για 2035+ ..."

                    Aπάντησα στον andya που είπε ότι 2030-32 θα τελειώσουν οι θερμικοί. Στην Δυτ.Ευρώπη κ.ά., μπορεί. Σε μερικούς άλλους -ημών συμπεριλαμβανομένων-, δεν το πολυπιστεύω.

                    Υ.Γ. Είμαστε Ευρώπη,αλλά και δεν είμαστε..

                    Ρητορικό ήταν.. φυσικά και συμφωνώ. Το έχω γράψει άπειρες φορές εδώ και χρόνια. Μετά σκάει και ένας πόλεμος, τσουπ, όλα πίσω. Μετά λέγανε για Euro7, άπειρα άρθρα copy paste εδώ μέσα, τσουπ, τίποτα.. καθίστε να φτάσουμε στο 28 και το 30 και βλέπουμε.. εντάξει να υπάρχει ένας σχετικός προγραμματισμός, αλλά ουδέν μονιμοτερο του προσωρινού..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • J
                      jamesd @polistas last edited by

                      @polistas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      ή θα γίνουν και αυτά σαν τις lcd τηλεοράσεις και τα κινητά όπου στη αρχή ήταν άχρηστα και πανάκριβα ενώ τελικά εξελίχθηκαν ως τρελά value for money προϊόντα

                      Μάλλον δύσκολο.
                      Προσωπικά θεωρώ ότι υπήρχε λόγος που οι "οθόνες" έγιναν προσιτές στις μάζες. Ήταν ένας πονηρός τρόπος που σκέφτηκε το κεφάλαιο ώστε να χειραγωγεί εύκολα τα πλήθη.
                      Με τα αυτοκίνητα, εκτιμώ, δεν θα γίνει έτσι.
                      Οι πρώτες ύλες εξαντλούνται οπότε θα μετατραπούν σε εργαλείο επίδειξης δύναμης των οικονομικά ισχυρών.

                      Οι πρώτες ύλες μάλλον δεν εξαντλούνται, λίθιο από ότι λένε θα ύπαρχει, το κοβάλτιο θα το σώσει το γεγονός ότι μελλοντικά θα χρειάζεται λιγότερο για την παραγωγή μπαταριών, νικέλιο τσεκ, μαγνήσιο τσεκ.
                      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8390110/

                      Μόνο με τους πλούσιους δεν νομίζω να μπορούν να επιβιώσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, χρειάζονται ευρύτερη καταναλωτική βάση, εκτός αν αλλάξουν προσανατολισμό και από πώληση χρόνομισθώνουν ή κάτι τέτοιο, ok αυτό μπορεί.

                      Για το κόστος παραγωγής δεν νομίζω ότι έγινε κάποια μόνιμη διαρθρωτική μεταβολή απλά το αύξησαν τα προβλήματα εφοδιαστικής αλυσίδας. Όταν ηρεμήσουν τα πράγματα, το κοστος θα ανεβαίνει από τα νεα συστήματα δυνατοτήτων των αυτοκινήτων αλλά θα πέφτει ταυτόχρονα διαχρονικά όσο εξειδικεύονται, το καθαρό αποτέλεσμα δεν το ξέρω.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dublin @jamesd last edited by dublin

                        @jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @polistas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        ή θα γίνουν και αυτά σαν τις lcd τηλεοράσεις και τα κινητά όπου στη αρχή ήταν άχρηστα και πανάκριβα ενώ τελικά εξελίχθηκαν ως τρελά value for money προϊόντα

                        Μάλλον δύσκολο.
                        Προσωπικά θεωρώ ότι υπήρχε λόγος που οι "οθόνες" έγιναν προσιτές στις μάζες. Ήταν ένας πονηρός τρόπος που σκέφτηκε το κεφάλαιο ώστε να χειραγωγεί εύκολα τα πλήθη.
                        Με τα αυτοκίνητα, εκτιμώ, δεν θα γίνει έτσι.
                        Οι πρώτες ύλες εξαντλούνται οπότε θα μετατραπούν σε εργαλείο επίδειξης δύναμης των οικονομικά ισχυρών.

                        Οι πρώτες ύλες μάλλον δεν εξαντλούνται, λίθιο από ότι λένε θα ύπαρχει, το κοβάλτιο θα το σώσει το γεγονός ότι μελλοντικά θα χρειάζεται λιγότερο για την παραγωγή μπαταριών, νικέλιο τσεκ, μαγνήσιο τσεκ.
                        https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8390110/

                        Μόνο με τους πλούσιους δεν νομίζω να μπορούν να επιβιώσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, χρειάζονται ευρύτερη καταναλωτική βάση, εκτός αν αλλάξουν προσανατολισμό και από πώληση χρόνομισθώνουν ή κάτι τέτοιο, ok αυτό μπορεί.

                        Για το κόστος παραγωγής δεν νομίζω ότι έγινε κάποια μόνιμη διαρθρωτική μεταβολή απλά το αύξησαν τα προβλήματα εφοδιαστικής αλυσίδας. Όταν ηρεμήσουν τα πράγματα, το κοστος θα ανεβαίνει από τα νεα συστήματα δυνατοτήτων των αυτοκινήτων αλλά θα πέφτει ταυτόχρονα διαχρονικά όσο εξειδικεύονται, το καθαρό αποτέλεσμα δεν το ξέρω.

                        Πότε λες να ηρεμήσουν τα πράγματα;! Και για πόσο;

                        Δεν ξέρω αν στη ζωή μας (οι μεγαλύτεροι) θα ξαναδούμε ηρεμία.. μάλλον παρα-ειμαστε στο μεταίχμιο και παίρνουν χρόνο για να λυθούν αυτά τα ζητήματα. Και βέβαια πάντα υπάρχει η πιθανότητα να πάνε όλα κατά διαόλου, για πάντα φάση..

                        Αν πάνε όλα καλά, ούτε θα μας νοιάζουν τα αυτοκίνητα όπως τώρα. Θα παίρνουμε ένα για κάνα 2ωρο, θα κάνουμε τις δουλειές μας, τσουπ στον σταθμό φόρτισης και Μ.Μ.Μ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Μπα που να φας την γλώσσα σου. Αν πιστεύουμε ότι θα πάνε όλα καλά θα κάνουμε και αυτομάτως τις επιλογές εκείνες που οδηγούν προς το καλό. Αν από το πρωι ως το βράδυ λέμε το τι θα πάθουμε, το τι θα μας βρει, θα κάνουμε τις λάθος επιλογές. Ο φόβος πάντα οδηγει σε λάθος επιλογές.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Φιέστα στοπ για πάντα και χωρίς αντικαταστάτη τον Ιούνιο του 2023!Φόκους το ίδιο το 2025. Μέχρι το 2030 όλα τα ιχ της Φορντ μόνο ηλεκτρικά. Επαγγελματικά μέχρι το 2035. Μιλάμε για αλλαξοπαιχνιδιά ολικής!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              taxidiwtis last edited by

                              Το 30 θα ειναι διαθεσιμα για Ελλαδα

                              : α)τα καινουρια ηλεκτρικα
                              β)τα ευρωπαικα ηλεκτρικα μεταχειρισμενα της 5ετιας 25-30
                              γ) μεταχειρισμενα το κυκνειο ασμα(τελικη εξελιξη) των Φεβ και hybrid

                              Θα ακολουθησουμε και εμεις με διαφορα φασης στην υιοθετηση της ηλεκτροκινησης . Δε μπορει το κρατος να επιδοτησει ολα τα καινουρια , μπορει ομως εναλλακτικα να μην επιβαρυνει με παραλογους φορους τα εισαγωμενα ηλεκτρικα μεταχειρισμενα επιταχυνοντας ετσι την ανανεωση του στολου.
                              (Πονταροντας βεβαια σε αναπληρωση των εσοδων απο μελλοντικη φορολογηση τους )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Και τα ΜΜΜ στην Ελλάδα!!!

                                https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/ilektrika-leoforeia-gia-ton-dimo-ellinikoy-argyroypolis/

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Οι καραγκιόζηδες στην Αργυρούπολη, να καλύψουν τα φρεάτια σε Η.Πολυτεχνείου (οι ποιοί;) Κύπρου κλπ, και μετά να αφοράζουν ηλ.λεωφορεία.
                                  Άει στο διάλο ζώα!

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by piliourits

                                    Δεν έχει καπάκια στην ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ;
                                    Μια ΧΟΥΝΤΑ μόνο θα μας σώσει...

                                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                    D bassstarlet 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dublin @piliourits last edited by

                                      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Δεν έχει καπάκια στην ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ;
                                      Μια ΧΟΥΝΤΑ μόνο θα μας σώσει...

                                      Ώπα! Εκδηλώθηκε! Χαχα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • bassstarlet
                                        bassstarlet @piliourits last edited by

                                        @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Δεν έχει καπάκια στην ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ;
                                        Μια ΧΟΥΝΤΑ μόνο θα μας σώσει...

                                        Καπάκια έχει, αλλά τα έχει 5 πόντους κάτω από το επίπεδο του ασφαλτοτάπητα.

                                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dstou last edited by dstou

                                          Κάθομαι και σκέφτομαι τώρα την κίνηση της Φορντ να τελειώσει με τα Φιέστα (2023) και φόκους (2025), χωρίς να τα αντικαταστήσει, και να μείνει χωρίς θερμικό σε αυτές τις χοτ κατηγορίες που αποτελούν τη βάση των πωλήσεών της στα μέρη μας, πολύ πριν την απαγόρευση των κεκ το 2035.
                                          Πιστεύω ότι είναι ότι πιο ρηξικέλευθο έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στην αυτοκίνηση, μετά την μετεωρική άνοδο της Τέζλα, αλλά και των αμέτρητων νεοφώτιστων κατασκευαστών με την ασσύληπτη πλέον χρηματιστηριακή κεφαλαιοποίησή τους (με 'άρωμα' φούσκας έτοιμης να σκάσει).
                                          Οι προσεγγίσεις π.χ. των στέλιων, να έχουν σε όλες τις κατηγορίες και από ένα ηλεκτρικό ή υβρίδιο, και από το 2030 να πάνε 100% ηλεκτρικά, ή των τογιοταίων να δώσουν και τα ρέστα τους στα υβρίδια και να πάνε κατά το 1/3 ηλεκτρικά το 2030, δίπλα στην ανακοίνωση της Φορντ χαρακτηρίζονται ως εντελώς ασφαλείς μεν, αλλά άτολμες.
                                          Δεν ξέρω βέβαια ποιός θα είναι ο πλέον κερδισμένος σε βάθος χρόνου άμα συνεχίσουμε έτσι., απλά μου έκανε τεράστια εντύπωση η σπουδή τους προς την ηλεκτροκίνηση.
                                          Αν μιλάγαμε για μια νις ή πρίμιουμ εταιρεία (π.χ. Λίνκολν εντός της Φορντ), οκ. Αλλά μιλάμε για την ιστορικά κατεξοχήν εταιρεία του Mr Average.

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • cirus
                                            cirus @dstou last edited by cirus

                                            @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Κάθομαι και σκέφτομαι τώρα την κίνηση της Φορντ να τελειώσει με τα Φιέστα (2023) και φόκους (2025), χωρίς να τα αντικαταστήσει, και να μείνει χωρίς θερμικό σε αυτές τις χοτ κατηγορίες που αποτελούν τη βάση των πωλήσεών της στα μέρη μας, πολύ πριν την απαγόρευση των κεκ το 2035.
                                            Πιστεύω ότι είναι ότι πιο ρηξικέλευθο έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στην αυτοκίνηση, μετά την μετεωρική άνοδο της Τέζλα, αλλά και των αμέτρητων νεοφώτιστων κατασκευαστών με την ασσύληπτη πλέον χρηματιστηριακή κεφαλαιοποίησή τους (με 'άρωμα' φούσκας έτοιμης να σκάσει).
                                            Οι προσεγγίσεις π.χ. των στέλιων, να έχουν σε όλες τις κατηγορίες και από ένα ηλεκτρικό ή υβρίδιο, και από το 2030 να πάνε 100% ηλεκτρικά, ή των τογιοταίων να δώσουν και τα ρέστα τους στα υβρίδια και να πάνε κατά το 1/3 ηλεκτρικά το 2030, δίπλα στην ανακοίνωση της Φορντ χαρακτηρίζονται ως εντελώς ασφαλείς μεν, αλλά άτολμες.
                                            Δεν ξέρω βέβαια ποιός θα είναι ο πλέον κερδισμένος σε βάθος χρόνου άμα συνεχίσουμε έτσι., απλά μου έκανε τεράστια εντύπωση η σπουδή τους προς την ηλεκτροκίνηση.
                                            Αν μιλάγαμε για μια νις ή πρόμιουμ εταιρεία, οκ. Αλλά μιλάμε για την εταιρεία του Mr Average.

                                            Ναι έτσι όπως τα λες είναι. Δεν ξέρω αν θα της βγει πάντως ειναι εντυπωσιακη απόφαση

                                            απορώ πως περασε στα συμβούλια!!!

                                            Παιδιά κλείνουμε ολα τα εργοστάσια και σταματαμε να παράγουμε οτι βγαζαμε μεχρι σημερα και πουλούσε!!!

                                            σπρώχνουμε ολα τα λεφτα σε επενδύσεις για ηλεκτρικά. Αν μας βγει καλώς.

                                            και απο κατω ολοι: "Ναι ναι πολύ καλή ιδεα ασε τους αλλους να παίζουν safe!!!! εμεις τα ποντάρουμε όλα στο κοκκινο!!!!"

                                            Cirus the virus

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 309
                                            • 310
                                            • 311
                                            • 312
                                            • 313
                                            • 1022
                                            • 1023
                                            • 311 / 1023
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY

                                            ΤΕΥΧΟΣ Οκτώβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr