-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ποιο λόγο ακριβώς η Φινλανδία είναι εντός έδρας για την Volvo;
H Φινλανδια ηταν μερος της Σουηδιας για πολλα χρονια και η ελιτ της Φινλανδιας μιλαει Σουηδικα. Διαβαστε και λιγο ιστορια.
-
Σαν να λέμε η Ελλάδα ήταν για χρόνια μέρος της οθωμανικής αυτοκρατορίας κ.τ.λ.
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Να συγκρίνεις όμοιες εκδόσεις, οπότε το 208 με αυτόματο κιβώτιο και εξοπλισμό αντίστοιχο του Γιάρις έχει περί τα 26.000 με 100 άλογα, άρα υποδεέστερο του Γιάρις και κατανάλωση 9αρι για πλάκα στην πόλη. Το 130αρι έχει 30Κ, οπότε νομίζω τελείωνει κάθε κουβέντα!
Έχεις δίκιο, σε όμοιες εκδόσεις ένα καλά εξοπλισμένο αυτόματο πεζό ξεφεύγει... Γι αυτό συγκρινα (στο περίπου) ανάλογα τον εξοπλισμό τους οπότε και βγαίνει και πάλι νικητής το yaris, αφού σε 2.5 μόλις χρόνια ισοφαριζεις τα 2 χιλ. παραπάνω που κόστισε.
Η ουσία για μένα είναι η εξής: Όσο η Toyota εξέλιξε τα υβριδικά της, οι άλλοι πάλευαν με το downsizing των μηχανών τους. Και μέχρι να επικρατήσουν τα ηλεκτρικά (αμφιβάλλω αν θα γίνει ποτέ πλήρης η επικράτηση) η Toyota θα πουλά στο φουλ ή θα δανείζει τα υβριδικά της (πχ. Suzuki). -
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ποιο λόγο ακριβώς η Φινλανδία είναι εντός έδρας για την Volvo;
Γιατί δεν έχουν δικιά τους αυτοκινητοβιομηχανία οπότε προτιμάνε ό,τι πιο κοντινό σε κουλτούρα υπάρχει (όλα Σκανδιναυία). Όπως π.χ. ένας Αυστριακός θα προτιμήσει κάτι Γερμανικό και ένας Βέλγος κάτι Γαλλικό. Υπάρχει και μίξη φύλλων και λαών, δεν είναι τόσο άρρηκτα τα σύνορα. Το βλέπω και από την δικιά μου δουλειά που τα Nordics τα έχουμε σαν μια περιοχή και κοινούς πωλητές. Υπάρχουν και τράπεζες για Nordics χώρες μόνο. Σε μεγάλο % του πλυθησμού είναι σαν μια χώρα....στηρίζει η μια την άλλη.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν είμαι μόνο εγώ, υπάρχουν χιλιάδες αυτοκίνητα σκαρφαλωμενα σε κάθε ορεινό χωριουδάκι της Ελλάδας, που κάθε φορά ζουν ένα σύντομο δράμα για να φτάσουν εκεί.
Γιατί να μην ξέρει ο κόσμος πως με ένα γιαρις έλυσε το πρόβλημα του μια και καλή;Αν μπορώ να βοηθήσω λίγο, αν είχες χειροκίνητο ντίζελ το ξεκίνημα σε μεγάλη κλίση θέλει πατινάρισμα ή φόρα από ισιάδη ή σπινάρισμα.
Με το αυτόματο που έχεις ξεκινάς ομαλά και όταν μπει η ροπή περίπου στα 18 km/h μπορεί να χάσεις την πρόσφυση.
Στο πάτα άσε θα νιώσεις ότι ίσως χαθεί κάπου η πρόσφυση.
Στο yaris που ενδιαφέρεσαι, το ξεκίνημα θα είναι ακόμα πιο ομαλό άλλα στα 18 km/h που το ντίζελ σκάβει, το yaris θα είναι πιο ψόφιο, άλλα θα είναι πιο ομαλό, στα άσε - πάτα, λόγω της λειτουργίας του συνδυασμού κιβωτίου με τα 2 μοτέρ. Έτσι και αλλιώς η ροπή που μπορούν να δώσουν οι 2 κινητήρες του yaris λόγω της λειτουργίας του του υβριδικού κυμαίνεται από 120 - 142 Nm .
Ανάμεσα στο ΤΟΥΟΤΑ AVENSIS 1.8 ΑUTO με μετατροπέα ροπής που έχω, με 4αρι, το χειροκίνητο SUZUKI SX4 DIESEL 4x4 που είχα και στο jazz που λειτουργεί αποκλειστικά ηλεκτρικά, και επειδή μένω σε τοποθεσία με υψόμετρο, το jazz είναι με διαφορά το πιο ομαλό και πιο γρηγορα σε ανηφορα. Το suzuki είχε πρόσφυση και λίγο ζόρι στο ξεκίνημα για να μην σβήσει ή σπινιάρει και το avensis το πιο ψόφιο, παρ όλο που ξεκινάει πιο ομαλά από το suzuki.
Στο χιόνι, πάντα με χιονολάστιχα το suzuki ΑΣΤΕΡΙ, το jazz που δοκίμασα πέρσι σε μικρή περίοδο με χιόνι, απίστευτα άνετη κίνηση λόγω της ομαλότητας του κινητήρα, αλλά και με εξτριμ χειμωνιάτικα ελαστικά michelin ice x, το avensis που έχει το ίδιο βάρος με το jazz πολύ αρτσούμπαλο στο χιόνι

Εδώ φαίνεται η ομαλότητα του ηλεκτροκινητήρα
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σαν να λέμε η Ελλάδα ήταν για χρόνια μέρος της οθωμανικής αυτοκρατορίας κ.τ.λ.
Κάπως έτσι! Οπότε κάτσε να έρθει το Τουρκικο TOGG, χαμός θα γίνει!
Καμία σχέση με τους υπόλοιπους Σκανδιναβούς βέβαια, ούτε καν η φυλή δεν είναι παρόμοια, μόνο με τους Εσθονους μοιάζουν/ταιριάζουν και ακόμη και κοινωνικό πολιτικά είχαν υποστεί την περιβόητη Φινλανδοποιηση, που ήταν κάτι το εντελώς ξεχωριστό στον πλανήτη. Παρόμοιο με αυτό που προσπαθούν να μας επιβάλουν οι Τούρκοι τώρα.
Πάντως έχουν μειονότητα Σουηδική, και το αντίθετο στη Σουηδία Φινλανδικη.
-
Ωραίος Έκτορα, ευχαριστώ.
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
κι εχει φτασει να εχει τις ακριβοτερες τιμες στην κατηγορια χωρις να προσφερει κανενα ουσιαστικο πλεονεκτημα εναντι του ανταγωνισμου σχεδον πουθενα. Γιατι ειμαστε η μονη ευρωπαικη χωρα που εχουν την πρωτη θεση σε πωλησεις.
Μάλλον μιλάς για άλλη εταιρεία!!! Γιατι έχει πάρα πολλά πλεονεκτήματα (είπαμε για τους πτωχούς σαν εμένα) όπως: εξαιρετικό αυτόματο, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά, λειτουργία ανάρτησης, τιμόνι, εξοπλισμός, εγγύησης, after sales, κόστος χρήσης, κλπ. και από τις χαμηλότερες τιμές! Εκτος εαν μπορείς να βρεις π.χ. πολλά b suv αυτόματα με €22.000. Εδώ b hatch αυτόματο και θες 25.000+.
Όσα για την 1η σε πωλήσεις, σε όλη την Ευρώπη είναι στις πρώτες 2-3 θέσεις.
Σε ποιο αυτοκινητο της toyota αναφερεσαι ακριβως?
Οδικη συμπεριφορα δε νομιζω σαν μεσο ορο να εχει καλυτερη σε σχεση με αλλες σοβαρες ιαπωνικες (ιδιως mazda και honda) ή αντιστοιχες ευρωπαικες (ford, peugeot, renault,seat κλπ) και τα σερβις της ειναι ακριβοτερα σε σχεση με τις περισσοτερες απ'αυτες, οπως και η γενικη ποιοτητα κι αισθηση που αποπνεουν ειναι χαμηλοτερη. Ακομα και σε ανεση κατωτερη ειναι του ανταγωνισμου. Το chr πχ παιζει να εχει απ'τις πιο στριμωγμενες πισω θεσεις που εχω δει σε αυτοκινητο της κατηγοριας.
Τωρα για υβριδικους κινητηρες δεν το εχω ψαξει και τοσο για το τι προσφερει επακριβως η καθε εταιρεια και.σε τι χρηματα οποτε εκει ισως και να ειναι ανωτερη του ανταγωνισμου, δεν γνωριζω. Αλλα στα υπολοιπα και ιδιως σε ο,τι εχει να κανει με οδικη συμπεριφορα κι αισθηση αλλα και ποιοτητα κι εσωτερικο σιγουρα δεν ειναι στις κορυφαιες εταιρειες. -
Και όμως πάνε οδήγησε τα σημερινά toyota. Δεν έχουν καμία σχέση με τα παλαιά. Είναι σαν ευρωπαϊκά στο πάτημα τους και την αίσθηση τους. Ειδικά το chr είναι πολύ καλό με εντυπωσιακό κράτημα και σταθερότητα. Έχετε μείνει στα παλιά toyota, που όντως ήταν κουτιά με ρόδες.
Στο υβριδικό σύστημα η toyota έχει την πατέντα που συνδιάζει δύο τύπους υβρδικοτητας αναλόγως των συνθηκών. Κανείς δεν το έχει αυτό στην αγορά. Τουλάχιστον στην ευρωπαϊκή
-
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα εχεις κι εμενα μαζι. Ειναι απ'τις λιγες εταιρειες που δεν θα αγοραζα ποτε. Απο μια αξιοπιστια ξεκινησε σαν πλεονεκτημα (που κι αυτη ψιλομουφα ηταν τελικα, τουλαχιστον σε σχεση με αλλους Ιαπωνες) κι εχει φτασει να εχει τις ακριβοτερες τιμες στην κατηγορια χωρις να προσφερει κανενα ουσιαστικο πλεονεκτημα εναντι του ανταγωνισμου σχεδον πουθενα. Κι εχει κι απ'τα πιο ασχημα εσωτερικα κατα τη γνωμη μου. Ακομα κι εξωτερικα το yaris πχ το θρωρω το ασχημοτερο στην κατηγορια του.
Πραγματικα δεν καταλαβαινω τον ολο χαμο που γινεται στη χωρα μας με τα toyota. Γιατι ειμαστε η μονη ευρωπαικη χωρα που εχουν την πρωτη θεση σε πωλησεις.
Μόλις αγόρασα το yaris, το ασχημοτερο (?) όπως λες στην κατηγορία του (κάθε άποψη είναι σεβαστή...). Θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω απο την σκοπιά μου πάντα, τον χαμό που λες οτι γίνεται με την Toyota στη χώρα μας.
Αν δεν αγοραζα το yaris, μάλλον θα κατέληγα στο 208 (λόγω εμφάνισης, είναι ωραίο το άτιμο και αυτό από allure και πάνω) ή το swift (λόγω lap). Το 208, με ισαξιους χώρους (πιο στενάχωρο είναι κατά βάθος), χειροκίνητο με κατανάλωση 7+ (σε σκληρή αστική χρήση). Αυτή τη στιγμή, το trip μεσα στο yaris μου δείχνει συνολική κατ. 4.2 χωρίς να έχω μάθει ακόμα το αυτοκίνητο και με νορμάλ οδήγηση. Διαφορά σε ετήσια βάση υπερ του υβριδικού κάνα 800αρι. Διαφορά τιμής υπερ του πεζο, ένα διχιλιαρο, που την σβήνεις σε 2.5 χρόνια με το yaris. Και σου μένει δώρο το αυτόματο, η άνεση μέσα στην πόλη και... όλα όσα ανέφερε και ο fanis. Πιστεύω να σου εξήγησα τι βλέπει ο κόσμος και πουλάει σαν τρελή η Toyota.
Kατανοητο και σεβαστο.
Τι κινητηρα ομως εχει το yaris σου κι εχει τοσο μεγαλη διαφορα με το 208? Σ'αυτο (208) δεν βγαινει καποιος αντιστοιχης καταναλωσης κινητηρας? Επισης 1000αρια τουρμπακια σαν το i20 γυρω στο 5,5 καινε μεσα στην πολη χωρις καν να'ναι υβριδικα και δε νομιζω οτι υστερουν σε κατι απ'το yaris και μαλλον ειναι και οικονομικοτερα και σε αγορα και σε συντηρηση. Υπαρχουν αρκετες επιλογες θεωρω, γι'αυτο καινδεν καταλαβαινω τον χαμο που γινεται με τα toyota στην Ελλαδα.
Και δεν γινεται μονο με τα καινουρια που αντε πες εχουν πολλοι το σκεπτικο σου. Βλεπεις κατι yaris του 2010 που σε τιποτα δεν ηταν καλυτερα του ανταγωνισμου, ιδιως του ευρωπαικου, και κοστομογουνται 10-20% περισσοτερο απ'τα ευρωπαικα αυτα το οποιο ειναι εντελως παραλογο και δικαιολογειται στο ονομα που εχει χτισει η εταιρεια αυτη ως προς την αξιοπιστια και μονο.
Γιατι αντικειμενικα εντελως τα παλαιοτερα yaris ή και auris δεν ηταν σε καμια περιπτωση ανωτερα αυτοκινητα σαν συνολο απ'τον ανταγωνισμο τους. Αλλα διατηρουν πολυ καλη μεταπωληση επειδη...toyota. -
Με τίποτα δεν γράφει το τούρμπο i20 5,5 μέσα στην πόλη. Μέσο όρο ναι, αστική μετακίνηση με τίποτα. Το yaris στην πόλη είναι από 1,5-3,5. Πιο πολύ στο 3,5. Το swift από 4,8-5,5-6,0 και από εκεί και πάνω το χάος. Τα turbo 1000αρια σε αμαξώματα με 1100-1200 κιλά, γράφουν 8 άρια μεσα στις πόλεις
Αυτό που όλοι φλερτάρετε με το swift και παντρεύεστε τα άλλα, να το κοιτάξετε.
Το καλύτερο υβριδικό πόλης ως αυτοκίνητο είναι το jazz αλλά πανάκριβο, οπότε τι μένει; toyota yaris. Πλέον θα μπει και η dacia στο παιχνίδι με φθηνό full hybrid
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Με τίποτα δεν γράφει το τούρμπο ι20 5,5 μέσα στην πόλη. Μέσο όρο ναι, αστική μετακίνηση με τίποτα. Το yaris στην πόλη είναι από 1,5-3,5. Πιο πολύ στο 3,5. Το swift από 4,8-5,5-6,0 και από εκεί και πάνω το χάος.
Μιλαμε για το υβριδικο yaris?
Αν ναι και δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο σε αλλες εταιρειες με περιπου ιδια χρηματα, τοτε να δεχτω οτι εχουν αυτο το πλεονεκτημα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Αλλα δε νομιζω πως ολοι αγοραζουν το υβριδικο.
Απ'ο,τι βλεπω βγαινει και σε 1000αρι και 1500αρι βενζινοκινητο. Αυτα δηλαδη τι πλεονεκτημα εχουν απ'τον ανταγωνισμο για να τα προτιμησει καποιος? -
Το 1000αρι κανένα πλεονεκτηματα. Χάλι μαύρο.
Το 1,5 όμως είναι αποκάλυψη ως vfm. Με 16500 ευρώ παίρνεις καλή έκδοση με τα πάντα από adas και εξοπλισμό ασφαλείας, μεσαίο αερόσακο, οθόνη, κάμερα, όλες τις ανέσεις κτλ έχει δηλαδή όλο το πακέτο εκτός από BLISS, και έναν κινητήρα διαμαντακι όπως ακούγεται στην αγορά. Δυνατός , πάρα πολύ ελαστικός και σε ταξίδια πολύ οικονομικός. Σε δοκιμές 0-100 γράφει κάτι 9,5". Για αυτοκίνητο πόλης είναι πολύ καλά! Για την ακρίβεια το απλό 1,5 με το έξτρα cvt που έχει γρανάζι για την πρώτη σχέση (όχι δηλαδή το e cvt που φοράει το υβριδικό που είναι ένα πλανητικό κιβώτιο) γράφει έως και ελαφρώς καλύτερη κατανάλωση από το υβριδικό κατά την κίνηση σε αυτοκινητόδρομο! Είχα δει ένα βίντεο που τα δοκίμασαν και ήταν εντυπωσιακό.
Το χειροκίνητο κιβώτιο είναι πλέον πολύ ωραίο και με καλό κούμπωμα, όχι κορυφαίο σαν της Μάζντα. Πιο πολύ θυμίζει ευρωπαϊκό μοχλό καθώς είναι ελαφρώς σφιχτός αλλά έχει ωραίο κούμπωμα.Η πλατφόρμα του yaris είναι πολύ καλή. Δεν είναι εκείνο το κουτί που ξέρουμε από παλιά. Θεωρώ πως καλύπτει τεράστια μερίδα των αγοραστών
-
Προσπερνάμε το γεγονός ότι όταν φτιάξεις ένα α όνομα στην αγορά, από εκεί και πέρα πουλάς πολύ πιο εύκολα, σχεδόν ότι θέλεις. Και αντίστοιχα, άμα σου έχει 'βγει' το όνομα, δύσκολα σε εμπιστεύονται ξανά. Τα πσα, τα φίατ, τα ρενώ, και εσχάτως τα βαγκ, έχουν καταχωρηθεί στη μνήμη υπολογίσιμου τμήματος του κοινού ως 'ζημιάρικα', με αποτέλεσμα ένα τμήμα αυτού του κοινού να τα αποφεύγει και να προτιμάει σαμουράιδες. Πότε έγινε αυτή η καταχώρηση? Στα σέβεντις και έιτις ως επί το πλείστον, αλλά κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια.
Γιατί δεν γίνεται αυτό στον ίδιο βαθμό στα ξένα? Γιατί άλλη αγορά, άλλο εισόδημα, άλλος μέσος χρόνος διακράτησης ενός ιχ, άλλο ποσοστό το λήζινγκ με παροχή ιχ αντικατάστασης, άλλο ποσοστό κατοχής πολλαπλών ιχ ταυτόχρονα και άλλα μμμ, άρα δεν μένεις από ιχ όσο αυτό είναι στο συνεργείο.
Έτερο κότερο, κάποιοι 'δουλεύουν' καλύτερα το προϊόν και τις πωλήσεις τους από κάποιους άλλους, το τοποθετούν πιο εύστοχα στην αγορά, ανάλογα την αγορά-στόχο φυσικά. Κλασσικό αντιπαράδειγμα η χόντα που τα τελευταία χρόνια δεν κατέβαινε από τα 2.000 κυβικά με το άκκορντ, ή η λέξους από τα 2.500 με το is. Απομονώθηκαν αμφότερες, και Μην διαβάσω ότι δεν ήταν καλά αυτοκίνητα. -
https://www.4troxoi.gr/dokimes/kia-niro/amp/
Αυξάνονται οι εναλλακτικές προτάσεις, που ειδικά αν δεν φοράς τα γυαλιά σου, είναι μια χαρά αγορές. Όχι μόνο ΤΟΥΟΤΑ. Δεν το πιστεύατε ότι θα έβγαινε μεγάλο Μπαϊγκόν ε;
Γι αυτό πουλάει η ΤΟΥΟΤΑ. -
Μια χαρά αμάξι είναι το νίρο. Στηρίζουμε.
-
Μαμά μου !!! Να φεύγεις απο την αντιπροσωπεία της Toyota με την προοπτική να δεις κάτι πιο μοντέρνο βρε αδελφε και να ξαναγυρνάς τρέχοντας και σιχτιρώντας γιατί έχασες και 4-5 θέσεις στην σειρά των παραγγελιών.
-
Σαν πολυμορφικό crossover θα πουλήσει στο εξωτερικό αρκετουτσικα πιστεύω το Niro.
Πολύ καλύτερες και εξυπνότερες λύσεις μέσα (μέχρι και usb σε κάθε κάθισμα έχει), μου φαίνεται καλύτερους χώρους και σύνολο λίτρων για πράγματα και πραγματακια, και το εσωτερικό αρκετά καλό. Σαν τα παλιά Picasso μου βγάζει μια αίσθηση, ιδανικά για οικογένειες που επιζητούν χώρους και πρακτικότητα..
Βέβαια τα 36.500 της Titanium (θεωρώ must για Kia) είναι πολλά, αλλά παίρνεις 7 χρόνια εγγύηση KIA και 5 χρόνια service (που συνήθως το διαπραγματευεσαι και μπορείς να κόψεις από 440-1000€ ανάλογα το μοντέλο, στο Stonic του κουμπάρου έκοψαν 600€ νομίζω).
Επίσης 1.6 κινητήρας..με ότι συνεπάγεται αυτό (το αναφέρει σαν συν και στο άρθρο).
-
Η Τογιότα στην Ελλάδα πουλάει, γιατί βρέθηκε αυτή την εποχή με τον υβριδικό κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο, ενώ οι άλλοι έχουν τα ντίζελ που τα κυνηγάνε ή απλό βενζινοκίνητο, ενώ τα ηλεκτρικά είναι πολύ ακριβά.
Αυτό μέσα στο 18μηνο που θα περιμένει κάποιος ένα γιάρις κρός, θα έχει αλλάξει.
Η Στελλάντις θα φέρει το νέο C3 και το Φίατ 600 με μικρότερες μπαταρίες που θα κοστίζουν όσο τα θερμικά και αν εδώ συνεχίσουμε σε μεγάλη επιδότηση, χαμηλότερα από τα θερμικά.
Εκεί θα έχουμε αλλαγές.
Από την άλλη θα έχουμε ηλεκτρικά με αυτονομίες 700 χλμ, που θα αλλάξουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε για αυτά.Γενικά μετά από 3-4 χρόνια, τίποτα δεν θα είναι το ίδιο με τα σημερινά.
Ετσι για μένα όποιος θέλει να πάρει αμάξι αυτή την εποχή, ακόμα και σαν ιδιώτης, πρέπει να πάρει με λήζινγκ και να αγοράσει πρακτικά χρόνο, μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.
-
και τις προηγούμενες εποχές /χρόνια γιατί πούλαγε;
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά