-
Αν είναι 30 ευρώ το έτος λιγότερα...τότε αλλάζει. Σίγουρα είναι τόσο;
-
Βρε παιδιά πήγα στην σύγκριση σε κάτι αλλο που γαργαλα τον υποψήφιο αγοραστή! Δεν είπα ότι είναι ευθέως του κρος μια Μερσεντές ορθολογικά ναι θα πήγαινα στο hrv αλλά εκεί δεν έχει νόημα.
Το κλασικό δίλημμα είναι όταν ανεβαίνει το κόστος γιατι να μην πας σε κάτι πιο χλιδατο.
Και μιλάω για 35-39Κ και όχι για 30-35 γιατί στα 30Κ υπάρχουν ελλείψεις εξοπλισμού! Και Τογιότα και με έλλειψη vs merc είναι μεγάλη η διαφορά -
Αν λάβεις υπόψη τον ΦΠ, αντί για υβριδικό μπορεί, ανάλογα με τη χρήση, τα πρώτα χρόνια να σου βγει το κόστος ενός οικονομικού βενζίνης που καίει στα 7λτ βενζίνης. Με άλλα λόγια βάζεις 1,5 λτ/100km ισοδύναμη βενζίνη που πάει στον ΦΠ.
Μετά, στα 36Κ ευρώ υπάρχει και το kia Niro full υβριδικό χωρίς ΦΠ. Εκεί που βρίσκω πολύ νόημα είναι στα 31Κ ευρώ που δύσκολο να βρεις ανταγωνιστή.
-
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Αν λάβεις υπόψη τον ΦΠ, αντί για υβριδικό μπορεί, ανάλογα με τη χρήση, τα πρώτα χρόνια να σου βγει το κόστος ενός οικονομικού βενζίνης που καίει στα 7λτ βενζίνης. Με άλλα λόγια βάζεις 1,5 λτ/100km ισοδύναμη βενζίνη που πάει στον ΦΠ.
Μετά, στα 36Κ ευρώ υπάρχει και το kia Niro full υβριδικό χωρίς ΦΠ. Εκεί που βρίσκω πολύ νόημα είναι στα 31Κ ευρώ που δύσκολο να βρεις ανταγωνιστή.
Μιλάμε για όχημα με 197 άλογα και 0-100 στα 7.5, μόνο τα μεγάλα hybrid της ΚΙΑ έχουν τέτοιες επιδόσεις με μεγαλύτερη κατανάλωση και τιμή... Το Niro έχει το hybrid με τα 140 άλογα...
-
Μια ευρωπαϊκή παρουσίαση με υπότιτλους.
Νομίζω παιρνεις πολύ αυτοκίνητο με τα λεφτά αυτά. -
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Μια ευρωπαϊκή παρουσίαση με υπότιτλους.
Νομίζω παιρνεις πολύ αυτοκίνητο με τα λεφτά αυτά.Νομίζω το σημαντικότερο συμπέρασμα είναι αυτό που λέει ο τυπακος στο τέλος στο 13:15.
Θα νοικιάζουμε πολύ περισσότερο αυτοκίνητα από ότι θα αγοράζουμε..(εννοεί leasing μάλλον).
-
Φύγατε πολύ παιδιά στα 35 με 39 κ , η ουσία είναι στην active plus για την corolla.
200 άλογα λιτοδίαιτα στα 31-32 χιλιάδες εκεί που έχουν φτάσει οι τιμές τόσο να έχουν τα 2008 και τα puma με 130 αλογάκια και μεγαλύτερη κατανάλωση;
Δεν έχει αντίπαλο.
Εγώ συνεχίζω να επιμένω πως η active plus είναι η κορυφαία VFM επιλογή ,μόνο τα led της λείπουν, και αν θές και τετρακίνηση 33.200 επίσης εξαιρετική τιμή.
Αν έφερναν το 1.8 140 σήμερα στα 26-27 κ θα διέλυαν τον ανταγωνισμό σε όλα τα Bsuv μέχρι entry Csuv και φυσικά σε ότι c hatchback έχει απομείνει σαν επιλογή στην αγορά.PS: τώρα είδα στο παραπάνω βιντεάκι που έχει και την ηλιοροφή αυτό που δοκιμάζει (ποια έκδοση είναι στο βίντεο η lounge ? ) , αξίζει νομίζω στα 34κ style skyview.
-
παντως τα 35 -40K τα χουμε για ψωμοτυρι.....
-
@anergos13 said in Toyota Corolla Cross:
παντως τα 35 -40K τα χουμε για ψωμοτυρι.....
Επειδή δεν τα έχουμε ψωμοτυρι για αυτό το συζητάμε τόσο! Επίσης κλασικά κάποιοι το αναφέρετε λες και η πλειοψηφία πηγαίνει με τα ποσά κασέρι! Αν ήταν έτσι οι τράπεζες θα είχαν κλείσει! Μιλάμε για χρήμα που πολύς κόσμος το δίνει σε βάθος 7ετιας φυσικά με τόκο. Οπότε άλλο 35 στο χέρι μια φορά και άλλο 6 το χρόνο! Μην τα τραγικοποιουμε...
-
@dublin said in Toyota Corolla Cross:
Θα νοικιάζουμε πολύ περισσότερο αυτοκίνητα από ότι θα αγοράζουμε..(εννοεί leasing μάλλον).
Για εκει πάει αλλά και αυτά ακριβαίνουν!
Βλέπω τιμές τελευταία και ανέβηκαν στο Θεό ακολουθώντας την αναοδο των τιμών των αυτοκινήτων. Επιπλέον και όλα τα άλλα κόστη που βάζουν στο μισθωμα ανέβηκαν.
Και φυσικά δεν μπορείς να κάνεις προγραμματισμό.
Τσουπ χθες σκάει βραδυ email από AVIS αύξηση 3% στα μισθώματα!
Αντε γεια! -
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
Φύγατε πολύ παιδιά στα 35 με 39 κ , η ουσία είναι στην active plus για την corolla.
200 άλογα λιτοδίαιτα στα 31-32 χιλιάδες εκεί που έχουν φτάσει οι τιμές τόσο να έχουν τα 2008 και τα puma με 130 αλογάκια και μεγαλύτερη κατανάλωση;
Δεν έχει αντίπαλο.
Εγώ συνεχίζω να επιμένω πως η active plus είναι η κορυφαία VFM επιλογή ,μόνο τα led της λείπουν, και αν θές και τετρακίνηση 33.200 επίσης εξαιρετική τιμή.
Αν έφερναν το 1.8 140 σήμερα στα 26-27 κ θα διέλυαν τον ανταγωνισμό σε όλα τα Bsuv μέχρι entry Csuv και φυσικά σε ότι c hatchback έχει απομείνει σαν επιλογή στην αγορά.PS: τώρα είδα στο παραπάνω βιντεάκι που έχει και την ηλιοροφή αυτό που δοκιμάζει (ποια έκδοση είναι στο βίντεο η lounge ? ) , αξίζει νομίζω στα 34κ style skyview.
Δεν ξέρω αν πραγματικά αξίζει η 4Χ4 γιατι που θα τη χρειαστείς.. προσωπικά θα εβλεπα σιγουρα μια style skyview στα 34 ή ακόμα και την active plus στα 31.. εκει που εχουν φτάσει στα υπόλοιπα οι τιμές ...
Για κάποιον που θέλει σήμερα οικονομικό οικογενειακό ειναι o brainer.
Οριακά ψήνομαι και εγώ να παω να αλλαξω το YC και να παρω ένα τέτοιο για τη γυναίκα.. αν ειναι να παω στα 28 για την adventure να δωσω αλλα 3 για αυτό ... αλλά πως να κουνάς 4,46 αμάξι μέσα στην πόλη; -
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
αλλά πως να κουνάς 4,46 αμάξι μέσα στην πόλη;
Πανεύκολα....σιγά το δύσκολο. Εκτός εαν μένεις στην Κυψέλη. Με αρκετά μεγαλύτερα αυτοκίνητα ποτέ δεν είχα θέμα εντός Αττικής (εκτός Κυψέλης ξαναλέω)...ακόμα και Λυκαβηττό/Εξάρχεια που έμενα, ποτέ δεν είχα θέμα. Και η γυναίκα με το Κούγκα πήγαινε Παγκράτι για δουλειά και πάρκαρε....το είχε κάνει παιχνιδάκι μετά από λίγους μήνες.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
αλλά πως να κουνάς 4,46 αμάξι μέσα στην πόλη;
Πανεύκολα....σιγά το δύσκολο. Εκτός εαν μένεις στην Κυψέλη. Με αρκετά μεγαλύτερα αυτοκίνητα ποτέ δεν είχα θέμα εντός Αττικής (εκτός Κυψέλης ξαναλέω)...ακόμα και Λυκαβηττό/Εξάρχεια που έμενα, ποτέ δεν είχα θέμα. Και η γυναίκα με το Κούγκα πήγαινε Παγκράτι για δουλειά και πάρκαρε....το είχε κάνει παιχνιδάκι μετά από λίγους μήνες.
Όπως τα λες συνήθεια είναι..
-
Καλά, ούτε καν, εγώ με το 2008 και κάνω 2 κινήσεις για να μπω και για να βγω 2-3 μανούβρες, γι'αυτό τελικά πήγαμε σε μεγάλο B SUV δαγκωτο (εγώ ήθελα C5 Aircross). Δεν θα χωραγαμε να μπούμε στην πολυκατοικία.
Δεν ισχύει με τίποτα ότι τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα είναι "απλά μία ιδέα", τα μεγαλύτερα είναι μεγαλύτερα, σε χώρους στάθμευσης, στην πόλη, στα νησιά, στα χωριά, στις διακοπές, στον τσάμπα όγκο και βάρος που κουβαλάς.
Εγώ ούτε κάν το 2008 δεν παίρνω, με το C3 και το B Max κυκλοφορώ περισσότερο. 4μετρα, μπαμ..
Ένας φίλος είχε Insignia μέχρι πρόσφατα, και θυμάμαι ταλαιπωρία κάθε φορά να βρει να παρκάρει.. ακόμη και στο γκαράζ του μόνο αυτός το έβαζε (ήταν θέμα επίδειξης στην παρέα!), και κάποιες φορές θυμάμαι δεν το πετύχαινε με τίποτα!
-
Πάντως τόσα χρόνια με το Q5 δεν είχα ποτέ θέμα χώρου και ήταν καλές εποχές με καθημερινές εξόδους Κολωνάκι που βράδυ δεν κουνιούνται τα αυτοκίνητα. Και Εξάρχεια κάποτε με MoBetter στα καλά του. Γενικά σε στενάχωρες περιοχές δεν είχε ποτέ θέμα. 4.60κατι το Q5 νομίζω. Επίσης ποιος θα δώσει κοντά 40Κ και δε θα φροντίσει αντίστοιχα και το πάρκινγκ είτε στο σπίτι είτε στη δουλειά? Εγώ προσωπικά το θεωρώ δεδομένο ότι καινούριο αμάξι (ανεξαρτήτου αξίας) = έξτρα κόστη για πάρκινγκ.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Πάντως τόσα χρόνια με το Q5 δεν είχα ποτέ θέμα χώρου και ήταν καλές εποχές με καθημερινές εξόδους Κολωνάκι που βράδυ δεν κουνιούνται τα αυτοκίνητα. Και Εξάρχεια κάποτε με MoBetter στα καλά του. Γενικά σε στενάχωρες περιοχές δεν είχε ποτέ θέμα. 4.60κατι το Q5 νομίζω. Επίσης ποιος θα δώσει κοντά 40Κ και δε θα φροντίσει αντίστοιχα και το πάρκινγκ είτε στο σπίτι είτε στη δουλειά? Εγώ προσωπικά το θεωρώ δεδομένο ότι καινούριο αμάξι (ανεξαρτήτου αξίας) = έξτρα κόστη για πάρκινγκ.
Εγώ στο MoBetter εσκαγα με παπί και το παρκαρα έξω από την πόρτα!
Τα καλά του ήταν πριν 20 χρόνια, +-5
-
Eγώ λέω λίγο πιο μετά. Πριν 9-10 χρόνια με γέρους κτλ. Πριν 20 δεν είχα τελειώσει το σχολείο ακόμα.
-
Καλα οκ τρελαίνουμε τη λογική με όσα γραφονται!
Παιδιά μιλάμε για αμαξι τετοιων διαστάσεων που θα χρησιμοποεί γυναίκα για τη δουλειά της, τα παιδιά σχολείο, μαθήματα, σουπερ μαρκετ, λαϊκη ... εργατη δηλαδή, ασχέτως αν υπάρχει θεση παρκινγκ στο σπίτι!
Εχει γιαρις, κοιτάμε γιαρις κρος και διαβάζω οτι δεν ειναι θέμα τα 4,4 ενός c segment; Ελεος καπου !Την ξεχειλώνουμε την κουβέντα για να γραψουμε την ατάκα μας ή την "ικανότητά" μας και μπορεί να πάρουμε και κανα ταλαίπωρο στο λαιμό μας!
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Εχει γιαρις, κοιτάμε γιαρις κρος και διαβάζω οτι δεν ειναι θέμα τα 4,4 ενός c segment; Ελεος καπου !
Προφανώς δεν είναι θέμα τα 20εκ, έλεος...λες και είναι καμιά Μπιουικ 5.5 μέτρα. Ένα μικρομεσαίο αμάξι είναι, που σε άλλες χώρες τα έχουν για την πόλη! Δέχομαι (και σέβομαι) ότι μπορεί να μν βολεύει, αλλά όχι ότι ειναι και μεγάλο ένα αυτοκίνητο 4.40 στην Αττική (είπαμε δεν μιλάω για Κυψέλη και Παγκράτι!). Άσε που οι κυρίες θέλουν μεγάλα αμάξια, όλες οι μανάδες στο σχολείο πρωί έρχοναι με κάτι Land Cruiser (V8 μάλιστα, τα μεγάλα τα καλά!), X1/X3, Range, DS7 κλπ. αχαχαχα!!
Τέσπα...στο θέμα μας, η CC είναι σε απίστευτα χαμηλή τιμή για αυτά που προσφέρει και θα ξεπουλήσει μέχρι τις νέες αυξήσεις. Δώρο το αυτόματο (άσπαστο!!) κιβώτιο και το υβριδικό σύστημα....αλλιώς Πούμα με DCT (μάλλον όχι άσπαστο) και €33.000 σε τιμή ευκαιρίας...αχαχα!!
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
Ποιο puma? Βάζουμε δίπλα σε πλήρες υβριδικό όχημα με 2000 cm3 το 1000 puma? Πλάκα κάνουμε? Μόνο HRV, ή S-CROSS, και ακολουθεί T-ROC. Δεν υπάρχει κάτι άλλο στην κατηγορία. Διαλέγεις και παίρνεις ανάλογα τα χρήματα και τις ανάγκες σου.
Toyota Corolla Cross