-
@teo-mak said in Toyota Corolla Cross:
Η τετρακίνηση είναι ίδια με του Yaris cross ;
Ίδια τεχνολογία AWD-i όπως και του RAV4, εδώ απλά ο 2ος ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα αποδίδει 41 άλογα ενώ στο yaris 5 άλογα...
-
Εκείνο που είναι λίγο οξύμωρο στο νέο αμάξι αν ισχύει αυτή η δυσκολία στα πόδια των πίσω αλά απλης κορολα ότι το κρος αν και μεγαλύτερου όγκου από το chr τελικά μέσα είναι χειρότερο για τους πίσω , μάλλον γιατί δίνει μερικά λίτρα αποσκευών παραπάνω από το chr.
Και ίσως τελικά η τοποθέτηση του κρος ανάμεσα στο chr & rav4 έχει να κάνει πιο πολύ με την τιμή και όχι με τις διαστάσεις αφού έχουν ίδιο μεταξόνιο και μόνο στο συνολικό μήκος διαφέρουν.
Και τελικά αν θες έξτρα αποσκευές πας στο κρος ενώ έξτρα χώρο επιβατών στο chr.
Φυσικά το κρος έχει τον νέο 2.0 197 που για την ώρα δεν υπάρχει στο άλλο και την τετρακίνηση που επίσης νομίζω λείπει στο chr. -
)
Σήμερα περιμένοντας, τσουπ να δυο.
-
Aλεχάντρο για πες μας, στα μέρη που βρίσκεσαι κυκλοφορούν ευρωπαϊκά μαζικής παραγωγής, πχ φίατ/βαγκέουλες/πσα κ.α. κ
Και ποιά θεωρούνται γενικώς ανταγωνιστές του κορόλλα κροσς?
-
Εκεί που βρίσκεται, μάλλον εκτος απο Κορόλες αγοράζουν τα σεντάν Γιάρις με άλλο όνομα και τα 7θεσια ΤΟΥΟΤΑ που χρησιμοποιούν κατά κόρον και στην υπόλοιπη νότια Ασία, τα οποία δεν εισάγονται Ευρώπη.
-
Καλά, γιαπωνέζικα φουλ, πχ χόντα. Από ευρώπη τι γίνεται?
-
@alejandro said in Toyota Corolla Cross:
)
Σήμερα περιμένοντας, τσουπ να δυο.
Έτσι όπως το βλέπω στο φυσικό του περιβάλλον έχει μια παρουσία συντηρητική δείχνει ακριβότερο από corolla . Πάντως πως πέτυχε η Toyota corolla hatcback /cross να έχουν τέτοια διαφορά στην εμφάνιση , υπερ μοντέρνο /νεανικό το πρώτο , συντηρητικό /σοβαρό το δεύτερο με την ίδια πλατφόρμα...
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Aλεχάντρο για πες μας, στα μέρη που βρίσκεσαι κυκλοφορούν ευρωπαϊκά μαζικής παραγωγής, πχ φίατ/βαγκέουλες/πσα κ.α. κ
Και ποιά θεωρούνται γενικώς ανταγωνιστές του κορόλλα κροσς?
Ασία -> Ιαπωνία...Ιδίως η Τογιοτα δε ξέρει τι πουλάει.
Από Ευρώπη μόνο "Γερμανικά" -> (με σειρά υποκειμενικής παρατήρησης από θέμα πωλήσεων) Μερσεντες/Πορσε/Μπεμβε/Φορντ/Σκοντα(πολύ δυνατή τελευταία) και σχετικά Αουντι. ΦΒ λίγα.
Γαλλία, σχεδόν τίποτα. Μόνο μια φίλη αγόρασε το 208 γιατί έχει πάθος με τα λιοντάρια και της άρεσε το σήμα... (έλεος;;;).
Ιταλία μόνο Μαζεράτι (πάρα πολλές Γκιμπλι και Λεβαντε, θα δω τουλάχιστον 2-3 σε κάθε έξοδο στο δρόμο), Λαμποργκίνι, Φερράρι. Φίατ τίποτα (αν και υπάρχει, έχω δει 1-2 500ρακια).
Κορεάτες έχουν μεγάλη άνοδο σε σχέση με 2-3 χρόνια πριν επίσης. Εχω πετύχει και ένα διαστημικό βαν (το είδα στο καθρέφτη ενώ οδηγούσα - Χιουνται Σταρια)Η Κορολα Κρος δίχνει πολύ καλή από μπροστά αλλά από πίσω μοιαζει "λαμαρίνα". Δε μου αρέσει όσο το Γιαρις Κρος.
Ανταγωνιστές εδώ θα έλεγα, χωρις να ξέρω απόλυτα τιμολογιακά τι γίνεται, ειναι τα αντίστοιχα Φορντ (Κουγκα), Σκόντα Σουβ, η τοπική Luxgen, ίσως κάποιο Σουμπαρου και τα Μαζντα (επίσης έχει ανέβει πολύ). Το Χοντα HRV που έχει ξεκινήσει πωλήσεις εδώ και το βλέπω αρκετά, μάλλον ειναι πιο πάνω κατηγορία. -
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Εκείνο που είναι λίγο οξύμωρο στο νέο αμάξι αν ισχύει αυτή η δυσκολία στα πόδια των πίσω αλά απλης κορολα ότι το κρος αν και μεγαλύτερου όγκου από το chr τελικά μέσα είναι χειρότερο για τους πίσω , μάλλον γιατί δίνει μερικά λίτρα αποσκευών παραπάνω από το chr.
Και ίσως τελικά η τοποθέτηση του κρος ανάμεσα στο chr & rav4 έχει να κάνει πιο πολύ με την τιμή και όχι με τις διαστάσεις αφού έχουν ίδιο μεταξόνιο και μόνο στο συνολικό μήκος διαφέρουν.
Και τελικά αν θες έξτρα αποσκευές πας στο κρος ενώ έξτρα χώρο επιβατών στο chr.
Φυσικά το κρος έχει τον νέο 2.0 197 που για την ώρα δεν υπάρχει στο άλλο και την τετρακίνηση που επίσης νομίζω λείπει στο chr.Πολύ σωστή η προσέγγιση. Κι εγώ την ίδια άποψη έχω για την εμπορική του τοποθέτηση του Corolla Cross στη γκάμα της Toyota.
Βέβαια εάν λάβεις υπόψη και το αισθητικό κομμάτι, που το C-HR είναι αλλού μέσα-έξω σε σχέση με το άτολμο έως άσχημο Corolla Cross, αλλά και τα οικονομοτεχνικά οφέλη του δοκιμασμένου στον χρονο 1.8 Hybrid κινητήρα, νομίζω ότι το C-HR 1.8 παραμένει μια εξαιρετικά επίκαιρη και value for money αγορά στα C-SUV.
Θεωρώ οτι στα διλιτρα στην Ελλάδα δεν είναι μόνο ο φόρος πολυτελείας το πρόβλημα (άντε πες ΟΚ, 440 ευρώ είναι και τα πληρώνω κάθε χρόνο συνειδητά, αν και η υπαγωγή σε καθεστώς φ.π. εχει και άλλες συνέπειες, όπως π.χ. η απώλεια κοινωνικών επιδομάτων), αλλά κυρίως η δυσκολία μεταπώλησης που σε αναγκάζει να τα παντρευτείς.
Δεν αντιλέγω ότι το δίλιτρο μοτέρ θα είναι εξαιρετικό,αλλά μάλλον δεν ταιριάζει στις φορολογικές ιδαιτερότητες της Ελλάδας και τον μέσο αγοραστή ενός υβριδικού,που κυρίως ενδιαφέρεται για την οικονομία και όχι τις επιδόσεις. -
Απλα αν μπορεις να τα εχεις και τα δυο, δηλ οικονομικες επιδοσεις, γιατι οχι?
Επισης ποιος παιρνει 35Κ αμαξι και δικαιουται και κοινωνικα επιδοματα? Αν συμβαινει αυτο, κακως συμβαινει.
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Εκείνο που είναι λίγο οξύμωρο στο νέο αμάξι αν ισχύει αυτή η δυσκολία στα πόδια των πίσω αλά απλης κορολα ότι το κρος αν και μεγαλύτερου όγκου από το chr τελικά μέσα είναι χειρότερο για τους πίσω
Δεν έχω κάτσει στο chr , αλλά στο Κορολα Κρος ταξί έχουμε κάτσει η γυναίκα μου, το παιδί μας σε καθισματάκι και εγώ και χώρο για τα πόδια δεν είχαμε πρόβλημα. Βέβαια, είμαστε 1.70 και οι 2 αλλά και πάλι, δε νομίζω πιο ψηλοί (σε λογικά πλαίσια) να έχουν πρόβλημα. Επίσης το chr έχουν πει πολλοί πως ειναι κλειστοφοβικό, ενώ το ΚΚρος ειναι κανονικό. Επίσης το chr λένε οτι έχει αρκετά σπορ πάτημα, κάτι που δε νομίζω να έχει η ΚΚ.
To KK, ειναι αυτοκίνητο μεταφορέας για οικογένεια, το chr μου μοιαζει για lifestyle εργένηδων ή ζευγαριών. Νομίζω ειναι πολύ διακριτά τα κοινά τους. -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Απλα αν μπορεις να τα εχεις και τα δυο, δηλ οικονομικες επιδοσεις, γιατι οχι?
Επισης ποιος παιρνει 35Κ αμαξι και δικαιουται και κοινωνικα επιδοματα? Αν συμβαινει αυτο, κακως συμβαινει.
Συμφωνώ απόλυτα με το πρώτο.
Τώρα για το δεύτερο, παίρνουν και με 50κ, παίρνουν και κοινωνικά επιδόματα...
-
@alejandro said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Εκείνο που είναι λίγο οξύμωρο στο νέο αμάξι αν ισχύει αυτή η δυσκολία στα πόδια των πίσω αλά απλης κορολα ότι το κρος αν και μεγαλύτερου όγκου από το chr τελικά μέσα είναι χειρότερο για τους πίσω
Δεν έχω κάτσει στο chr , αλλά στο Κορολα Κρος ταξί έχουμε κάτσει η γυναίκα μου, το παιδί μας σε καθισματάκι και εγώ και χώρο για τα πόδια δεν είχαμε πρόβλημα. Βέβαια, είμαστε 1.70 και οι 2 αλλά και πάλι, δε νομίζω πιο ψηλοί (σε λογικά πλαίσια) να έχουν πρόβλημα. Επίσης το chr έχουν πει πολλοί πως ειναι κλειστοφοβικό, ενώ το ΚΚρος ειναι κανονικό.
CH-R απίστευτα κλειστοφοβικο πίσω. Όπως το Yaris Cross έχει καλύτερους χώρους από το C Corolla, το Corolla Cross περιμένω να έχει τους καλύτερους χώρους (συνδιασμό επιβατών ΚΑΙ αποσκευών) μέχρι το Rav.
Όμως ένα αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι μόνο οι χώροι του. To CHR θα παραμείνει το καλύτερα σχεδιασμένο και με ποιότητα Toyota στην γκάμα. Μία μικρότερη οικογένεια ή ένα ζευγάρι αν θα θέλουν το καλύτερο Toyota, θα πάνε προς το CHR, αλλά πρέπει να το δούμε του χρόνου που θα έρθει και τι κινητήρες θα έχει και τα λοιπά. Πάντως το CHR ακόμη το βλέπεις στο δρόμο και γουστάρεις (εγώ προσωπικά), Yaris και Corolla Cross πάνε στο πρακτικότερο και μαζικότερο και φθηνότερο.
Ο 2λιτρος είναι τρελό μείον αυτή τη στιγμή για Ελλάδα. Δεν είναι λίγα τα έξτρα κερατιατικα, να προσθέσεις και άλλα..
-
Στο chr που θα έρθει αν του βάλουν πανοραμική οροφή τότε δεν θα είναι καθόλου κλεισοτφοβικο.
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Στο chr που θα έρθει αν του βάλουν πανοραμική οροφή τότε δεν θα είναι καθόλου κλεισοτφοβικο.
Το κακό με τα crossover της Τογιότα είναι ότι έχουν βαθιά - χαμηλά τα καθίσματα πίσω και αν τυχόν έχεις τέτοιο σχεδιασμό πίσω όπως κυριως στο chr και λιγότερο στο Yaris cross μαζί με τη σκούρα ταπετσαρία του καταθλιπτικού καγγουρα στην Toyota Hellas, γίνεται πολύ κουραστικό για τους πίσω επιβατες.
Και άντε στο chr δεν πρέπει να μπαίνουν παιδιά γιατί απευθύνεται σε χιπστεραδες και καγγουρες νεαρούς, στο YC ενοχλεί τα παιδακια και κάθεσαι μετά να τους εξηγείς ότι δεν πειράζει να τους γίνονται παιδικά τραύματα αρκεί να καις λιγότερο και να έχει αξιοπιστία.
Είναι σκληρός ο ρόλος του πατέρα lolllll
Το κορολα κρος φαίνεται να το αντιμετωπιζει αυτό γιατί βλέπω κανονικά παράθυρα και φινιστρινι πίσω.Επίσης ο σχεδιασμός ειδικά στο chr δεν σου δίνει κανένα έλεγχο στο αμάξωμα. Για πίσω βασίζεσαι στην κάμερα. Το είχαμε απορρίψει οικογενειακώς όταν πήγαμε βόλτα με το τεστ που μας έδωσαν μόνοι μας και το απέρριψα και εγώ ξανά πριν 3 χρονια όταν ξαναμπήκε μέσα καη έψαχνα από τους καθρεπτες τα όρια του αυτοκινήτου.
Τέτοιος σχεδιασμός απαιτεί 360 κάμερες και οπωσδήποτε αισθητήρες αλλά φεύ προέχουν οι ζάντες Μπουρναζίου. -
@kapelis said in Toyota Corolla Cross:
[link text]https://m.youtube.com/watch?v=wgODclAckdI(link url)
Ευχαριστώ..... ούτε καν
Μην μπερδευεσαι... αυτο ειναι βενζινη.
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Στο chr που θα έρθει αν του βάλουν πανοραμική οροφή τότε δεν θα είναι καθόλου κλεισοτφοβικο.
Ρε δε βλέπεις τίποτα από το πλάι λέμε, τιμωρία για την προπαίδεια, μαζί με το φίμε τζάμι είναι κούκλα, τι να σώσει η οροφή.
-
@techguru said in Toyota Corolla Cross:
@kapelis said in Toyota Corolla Cross:
[link text]https://m.youtube.com/watch?v=wgODclAckdI(link url)
Ευχαριστώ..... ούτε καν
Μην μπερδευεσαι... αυτο ειναι βενζινη.
Και American spec...
-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Έτσι όπως το βλέπω στο φυσικό του περιβάλλον έχει μια παρουσία συντηρητική δείχνει ακριβότερο από corolla . Πάντως πως πέτυχε η Toyota corolla hatcback /cross να έχουν τέτοια διαφορά στην εμφάνιση , υπερ μοντέρνο /νεανικό το πρώτο , συντηρητικό /σοβαρό το δεύτερο με την ίδια πλατφόρμα...
Οπως πετυχε το Yaris να μην βλεπετε σε Cross
-
Του χρονου που θα ερθει το 1.8 140 αλογα, ενα εχω να πω. Ταφοπλακα σε ευρωπαικα SUV τυπου 3008 κλπ και Ηonda HRV, CRV(που ετσι κι αλλιως πανε απατα λογω τιμης).
Toyota Corolla Cross