-
Έγραψα την ιστορία με τα χιόνια για να καταλάβεις ότι αρκετοί οδηγοί την έχουν "πατήσει" από άγνοια(;),από ενθουσιασμό (;),πες το όπως θες.
Δεν φταίει το αυτοκίνητο που δεν φρενάρει στα χιόνια, φταίει ο ίδιος που δεν ξέρει τι ακριβώς κάνει το abs. -
Ίσα-ίσα αν δεν είχε ABS το χιόνι μπορεί να μαζεύονταν μπροστά στον μπλοκαρισμένο τροχό και θα σταματούσε το αμάξι γρηγορότερα.
-
Συμφωνώ, γιατί το είχα όπως έχω γράψει, MkII Gti 16V με 139 άλογα! Μετατροπή βέβαια (όπως το 99%, μόνο 1-2 γνήσια κυκλοφορούσαν) στην Powerteam (Karenta), αλλά δυστυχώς χωρίς τον ψηφιακό πίνακα που ήθελα ώς νέος και επηρεασμένος από τον ΚΙΤΤ.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο, απίστευτα γρήγορο και σταθερό είχαν κάνει τρομερή δουλειά οι Γερμανοί. Αυτοκίνητο σταθμός για πολλούς λόγους. Το Golf III και IV σκέτη απογοήτευση συγκριτικά.
Είχα οδηγήσει αρκετά στις αρχές της δεκαετίας του '90 ένα γνήσιο Golf mk2 GTi 112 hp, του κουμπάρου μου, που τότε ζούσε στη Γαλλία. Ο οκταβάλβιδος ήταν ήδη πολύ καλός για αυτό το αμάξωμα και είχε ροπή από το ρελαντί. Σε νορμάλ (χαλαρή ως ψιλοσβέλτη) οδήγηση μπορεί να ήταν και πιο ευχάριστος και αποδοτικός από τον δεκαεξαβάλβιδο. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο για τότε. Και νομίζω ότι ακόμη και τώρα θα μου άρεσε...
-
@harisma23 said in VW FORUM:
Είχα οδηγήσει αρκετά στις αρχές της δεκαετίας του '90 ένα γνήσιο Golf mk2 GTi 112 hp, του κουμπάρου μου, που τότε ζούσε στη Γαλλία. Ο οκταβάλβιδος ήταν ήδη πολύ καλός για αυτό το αμάξωμα και είχε ροπή από το ρελαντί. Σε νορμάλ (χαλαρή ως ψιλοσβέλτη) οδήγηση μπορεί να ήταν και πιο ευχάριστος και αποδοτικός από τον δεκαεξαβάλβιδο. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο για τότε.
Συμφωνώ και για τα σχόλια και για τον 8βάλβιδο. Ο 16v ήταν ακόμα στα σπάργανα και χαμηλά δεν είχε ροπή και πάνω από τις 4.000σαλ λύσσαγε και έτρωγες κλωτσιά και ήθελε προσοχή για την υποστροφή. Αλλά ήταν απίστευτα γρήγορο για την εποχή του.
-
@harisma23 said in VW FORUM:
Είχα οδηγήσει αρκετά στις αρχές της δεκαετίας του '90 ένα γνήσιο Golf mk2 GTi 112 hp, του κουμπάρου μου, που τότε ζούσε στη Γαλλία. Ο οκταβάλβιδος ήταν ήδη πολύ καλός για αυτό το αμάξωμα και είχε ροπή από το ρελαντί. Σε νορμάλ (χαλαρή ως ψιλοσβέλτη) οδήγηση μπορεί να ήταν και πιο ευχάριστος και αποδοτικός από τον δεκαεξαβάλβιδο. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο για τότε.
Συμφωνώ και για τα σχόλια και για τον 8βάλβιδο. Ο 16v ήταν ακόμα στα σπάργανα και χαμηλά δεν είχε ροπή και πάνω από τις 4.000σαλ λύσσαγε και έτρωγες κλωτσιά και ήθελε προσοχή για την υποστροφή. Αλλά ήταν απίστευτα γρήγορο για την εποχή του.
Εγώ με TOP GUN 1.4 16v έφαγα μία τέτοια ¨κλωτσιά" και με πέταξε στις μπαριέρες, γιατί ήμουν ήδη σε στροφή και σε δρόμο τζατζίκι!
-
Τι αυτοκίνητο είχε ο θείος πριν την Xantia;
Μήπως είχε παλαιότερο κλασσικό citroen με μαλακές αναρτήσεις που πήγαιναν βάρκα - γυαλό και απέτρεπαν το να μπείς με πολλά χλμ σε στροφές , και με το xantia που ήταν το πρώτο κανονικό αυτοκίνητο της μάρκας (και το zx νομίζω ήταν το πρώτο φυσιολογικό αυτοκίνητο χωρίς έντονες κλίσεις) παρασύρθηκε καθώς το ένιωθε πιο σταθερό.
Νομίζω πως τα Xantia/xsara μαζί με το ZX ήταν ουσιαστικά Peugeot με ότι σημαίνει αυτό (DNA και μαγική γεωμετρία Peugeot που δεν έχει όμοιο της στην αυτοκινητοβιομηχανία) , διαφορετικής οδηγικής φιλοσοφίας σε μεγάλο βαθμό. -
Νομίζω πως τα Xantia/xsara μαζί με το ZX ήταν ουσιαστικά Peugeot με ότι σημαίνει αυτό (DNA και μαγική γεωμετρία Peugeot που δεν έχει όμοιο της στην αυτοκινητοβιομηχανία) , διαφορετικής οδηγικής φιλοσοφίας σε μεγάλο βαθμό.
Xanthia ηταν κανονική Σιτροέν με υδροπνευματικές. ΖΧ/Ξσαρα ήταν Πεζώ με απλές αναρτήσεις. Η ΖΧ ήταν κορυφαία στον δρόμο, ειδικά για την εποχή της.
-
@harisma23 said in VW FORUM:
Είχα οδηγήσει αρκετά στις αρχές της δεκαετίας του '90 ένα γνήσιο Golf mk2 GTi 112 hp, του κουμπάρου μου, που τότε ζούσε στη Γαλλία. Ο οκταβάλβιδος ήταν ήδη πολύ καλός για αυτό το αμάξωμα και είχε ροπή από το ρελαντί. Σε νορμάλ (χαλαρή ως ψιλοσβέλτη) οδήγηση μπορεί να ήταν και πιο ευχάριστος και αποδοτικός από τον δεκαεξαβάλβιδο. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο για τότε.
Συμφωνώ και για τα σχόλια και για τον 8βάλβιδο. Ο 16v ήταν ακόμα στα σπάργανα και χαμηλά δεν είχε ροπή και πάνω από τις 4.000σαλ λύσσαγε και έτρωγες κλωτσιά και ήθελε προσοχή για την υποστροφή. Αλλά ήταν απίστευτα γρήγορο για την εποχή του.
Απιστευτο ψηλά , κυνηγούσες τα πεζοδρόμια και με 3η σχέση , μάθαινες να κάνεις ανάποδο τιμόνι με...το μπροστινό για να το ελέγξεις , ήταν λές και δεν είχε κανένος είδους μηχανικό βάρος - σφόνδυλο να το πώ ; - δεν έχω ξαναδεί στροφόμετρο να πετάγεται έτσι μέχρι τον κόφτη με απλό βύθισμα του γκαζιού - δεν ήταν και ηλεκτρόγκαζα τότε -
-
Τα άλλα είχαν 60-70.
60 ναι, 70 όχι. Και το 55 με το 60 δεν είναι και καμια διαφορά να γράψεις στο σπίτι για αυτήν!! Και είπαμε το Γκόλφ γινόταν εύκολα 70....Powerteam. Όπως και η Λάντισα έκανε την Δέλτα 1.300 ή 1.500 (από 1.100 που ερχόταν) εδώ, γιατί αλλιώς οι δασμοί ήταν τεράστιοι.
Fiat Tipo 1.4 i.e. 71hp,αγορασμένο το 1990.Το κρατήσαμε 9χρόνια,χωρίς προβλήματα,πήγε και δυο φορές Ιταλία (Αθήνα-Παλέρμο)
Η βασική νομίζω ξεκίναγε από 1.1 με 60hp. -
Τι αυτοκίνητο είχε ο θείος πριν την Xantia;
Μήπως είχε παλαιότερο κλασσικό citroen με μαλακές αναρτήσεις που πήγαιναν βάρκα - γυαλό και απέτρεπαν το να μπείς με πολλά χλμ σε στροφές , και με το xantia που ήταν το πρώτο κανονικό αυτοκίνητο της μάρκας (και το zx νομίζω ήταν το πρώτο φυσιολογικό αυτοκίνητο χωρίς έντονες κλίσεις) παρασύρθηκε καθώς το ένιωθε πιο σταθερό.
Νομίζω πως τα Xantia/xsara μαζί με το ZX ήταν ουσιαστικά Peugeot με ότι σημαίνει αυτό (DNA και μαγική γεωμετρία Peugeot που δεν έχει όμοιο της στην αυτοκινητοβιομηχανία) , διαφορετικής οδηγικής φιλοσοφίας σε μεγάλο βαθμό.MINI COOPER
-
@panormus772 said in VW FORUM:
Fiat Tipo 1.4 i.e. 71hp,αγορασμένο το 1990.Το κρατήσαμε 9χρόνια,χωρίς προβλήματα,πήγε και δυο φορές Ιταλία (Αθήνα-Παλέρμο)
Η βασική νομίζω ξεκίναγε από 1.1 με 60hp.Αγαπημένο το Τιπο, απίστευτα όμορφο και ξεχωριστό σχέδιο για την εποχή!! Ειδικά με τον ψηφιακό πίνακα ήθελα να το πάρω απλά και μόνο για το εσωτερικό...αχαχα!!
Αλλά 1.4 (μετά βγήκε και 1.6 και 1.8 και 2λιτρο!), για αυτό λέω όλα τα 1.000-1.100 είχαν 55-60 άλογα, τόσο ήταν η νόρμα τότε.
-
@gtsartsal said in VW FORUM:
Τι αυτοκίνητο είχε ο θείος πριν την Xantia;
Μήπως είχε παλαιότερο κλασσικό citroen με μαλακές αναρτήσεις που πήγαιναν βάρκα - γυαλό και απέτρεπαν το να μπείς με πολλά χλμ σε στροφές , και με το xantia που ήταν το πρώτο κανονικό αυτοκίνητο της μάρκας (και το zx νομίζω ήταν το πρώτο φυσιολογικό αυτοκίνητο χωρίς έντονες κλίσεις) παρασύρθηκε καθώς το ένιωθε πιο σταθερό.
Νομίζω πως τα Xantia/xsara μαζί με το ZX ήταν ουσιαστικά Peugeot με ότι σημαίνει αυτό (DNA και μαγική γεωμετρία Peugeot που δεν έχει όμοιο της στην αυτοκινητοβιομηχανία) , διαφορετικής οδηγικής φιλοσοφίας σε μεγάλο βαθμό.MINI COOPER
Ε τότε λογικό είναι , το mini ήταν ζουζούνι , έμπαινε στα σφιχτά στροφιλίκια με την σκέψη και μόνο , που να συγκριθεί η μαούνα Xantia.
Σαν τον πατέρα μου που κάθε φορά που περνούσαμε απο κωλοσούρτη ή προς Δολιανά - Άγιο Πέτρο στην Αρκαδία αναπολούσε το πρώτης γενιάς Civic , "εδώ έμπαινα με 80-90 χλμ και τώρα με 50 φοβάμαι, ποια καινούργια αυτοκίνητα και αηδίες" -
H xantia ήταν η τελευταία Σιτροέν. Μετά είναι rebudged Peugeot.
Τώρα τελευταία ίσως ξανά αυτονομείται κάπως.
-
60 άλογα από 1.400κυβικά έβγαζαν οι Γερμανοί. Οι Γάλλοι είχαν τον Tu, ο οποίος έβγαζε 75 άλογα και καλύτερη ροπή. Να μη μιλήσω για τα δεκαεξαβάλβιδα των Ιαπώνων. Ακόμα και οι Ιταλοί της Φιατ έβγαζαν 70 αλογάκια. Οι διαφορές σήμερα μπορεί να μας φαίνονται ασήμαντες αλλά τότε ήταν αλλιώς. Ακόμα και ποσοστιαία να την δείς τη διαφορά δεν είναι μικρή.
Η zx στο δρόμο ήταν πολύ καλύτερη από το golf III , όπως και όλα τα αντίστοιχα Γαλλο - Ιταλικά από τις προτάσεις της Vw. Τουλάχιστον στις εκδόσεις που πουλούσαν στην Ελλάδα. Η vw στις εκδόσεις gti, των ΙΙΙ και IV του golf έκανε μεγάλο πισωγύρισμα και δεν είχαν καμία τύχη απέναντι στα γρήγορα γαλλικά αλλά και ιταλικά.
Εκεί που οι Γερμανοί έδειξαν τα "δόντια" τους και έκλεισαν στόματα , και κουβέντα δεν έχω να γράψω είναι με τον 1,8 τον 5βάλβιδο και με το άλμα τόσο ποιοτικό όσο και οδηγικά του V.
-
Σωστά τα λές! Όμως εγώ μίλησα για πιο παλιά, επι Γκόλφο ΙΙ με τα 55 και 70 άλογα του 1.000 και 1.300. Επειδή για το γκολφ ΙΙ (και Ι) είπε ο Βασίλης και απάντησα ότι όλοι τόσα έβγαζαν τότε. Μετά οι Γερμανοί τα σκάτωσαν τελείως (60 το γκολφ, 82 το άστρα τότε)....και έκτοτε δεν διορθώθηκαν ποτές....αχαχα!!
-
H xantia ήταν η τελευταία Σιτροέν. Μετά είναι rebudged Peugeot.
Τώρα τελευταία ίσως ξανά αυτονομείται κάπως.
Συγγνώμη ρε Lap , αλλά τι ορίζει τη xantia ως τελευταία citroen και δεν ορίζει τις δύο επόμενες γενιές της C5 , από τις οποίες η πρώτη έβγαινε μόνο με ύδρο και η δεύτερη και με υδροπνευματική;
Μια χαρά κοινό πάτωμα και κινητήρες με το αντίστοιχο peugeot είχε και η xantia , όπως ακριβώς και τα μεταγενέστερα μοντέλα που ανέφερα. Γιατί η xantia να έμεινε ως η τελευταία γνήσια;
Εντάξει δεν αναφέρω τη c6 , γιατί αυτή προφανώς την εξαιρείς.
-
Γιατι τις ξέχασα τις άλλες.
-
-
Κρίμα που πιάνει τόσο χώρο ο αερόσακος.
Θα μπορούσε να μπει ένα και ένα QWERTY στο τιμόνι.
-
Σωστά τα λές! Όμως εγώ μίλησα για πιο παλιά, επι Γκόλφο ΙΙ με τα 55 και 70 άλογα του 1.000 και 1.300. Επειδή για το γκολφ ΙΙ (και Ι) είπε ο Βασίλης και απάντησα ότι όλοι τόσα έβγαζαν τότε. Μετά οι Γερμανοί τα σκάτωσαν τελείως (60 το γκολφ, 82 το άστρα τότε)....και έκτοτε δεν διορθώθηκαν ποτές....αχαχα!!
Παρόλα αυτά όμως τα περιοδικά της εποχής τη μάχη golf - astra την παρουσίαζαν ως τιτανομαχία και τους υπόλοιπους φτωχούς συγγενείς, ε ρε σανό που μας τάιζαν.
VW FORUM