-
-
ΑΜΙ θα λέτε και θα κλαίτε, που συζητάτε για την κινεζιά, επειδή έχει οθόνη και θέλει τα διπλά λεφτά από το ΑΜΙ.
-
Η αρχική μου τοποθέτησή έγινε με την ελπίδα ότι επιτέλους θα βγει ένα αξιοπρεπές ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο πόλης, που ο κόσμος (κι εγώ) το έχει ανάγκη. Σε λογική τιμή όμως, όχι να μας πιάνει Κώτσους ο εισαγωγέας και να δίνει 13k την κινεζιά!
Άρα τελικά με βάση την τιμή ο @driver-m έχει δίκο σε κάποια θέματα. Σε άλλα, όπως η αγορά αυτοκινήτου 20ετίας σε πολύ χαμηλή τιμή δεν συμφωνώ καθόλου. Καθαρή αυτοκτονία από οικονομικής πλευράς και φοβερή ταλαιπωρία με βλάβες και συντήρηση. Μόνο αν κάποιος ξέρει τον ιδιοκτήτη και την πραγματική κατάσταση του αυτοκινήτου θα έπρεπε να τολμήσει κάτι τέτοιο.
Αλλά δεν έχει σημασία η περαιτέρω κουβέντα επ' αυτού, θα βγούμε εκτός θέματος.Τελικά καταλήγουμε ότι όπως σε κάθε καταναλωτικό αγαθό, η τιμή και το όνομα της μάρκας παίζουν πρωτεύοντα ρόλο. Αν το κινεζο-αυτοκίνητο το έβγαζε π.χ. η mercedes με την ίδια τιμή και τεχνικά χαρακτηριστικά, πάλι θα γινόταν σε άλλη βάση η κουβέντα.
Επί της ευκαιράις το smart επειδή το έχω οδηγήσει και σε ταξίδι στην Εθνική είναι απλά εξαιρετικό. Πας με 120 και δεν καταλαβαίνεις τίποτα, πυραυλάκι. Πιθανές ενστάσεις βέβαια για θέματα παθητικής ασφάλειας σε τέτοιες ταχύτητες με το smart, δεκτές...
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ΑΜΙ θα λέτε και θα κλαίτε, που συζητάτε για την κινεζιά, επειδή έχει οθόνη και θέλει τα διπλά λεφτά από το ΑΜΙ.
Φίλε cruiser το κινέζικο έχει κλιματιστικό. Καλοκαίρι να κυκλοφορείς μέσα στην Αθήνα χωρίς κλιματιστικό είναι θάνατος.
Το ΑΜΙ και μόνο που δεν έχει κλιματιστικό δεν έχει και λόγο ύπαρξης.
Άρα δεν είναι θέμα οθόνης, είναι καθαρά θέμα οδηγικής ασφάλειας αφού η απουσία κλιματισμού μειώνει τα αντανακλαστικά και προκαλεί έντονη δυσφορία κλπ...κλπ...
Εγώ είχα την τύχη (ή μάλλον την ατυχία) να οδηγήσω πρόσφατα και αρκετά στην καθημερινότητά μου δύο αυτοκίνητα με χαλασμένα κλιματιστικά (απουσία φρέον). Το Chevy Aveo και το Peugeot 206. Τα άφηνα στον ήλιο 8 ώρες στη δουλειά. Είχα βάλει και στα δύο ψηφιακά θερμόμετρα μέσα πάνω στον αναπτήρα.
Όταν πήγαινα να τα πάρω το απόγευμα να φύγω είχαν ασύλληπτες θερμοκρασίες μέσα. Θερμοκρασία πάνω από 50 βαθμούς το καλοκαίρι και έπιανε υψηλές θερμοκρασίες και το χειμώνα αν είχε ηλιοφάνεια.
Προφανώς δεν άντεξα και πολύ αυτή τη λύση της καθημερινής μετακίνησης.Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιος μπορεί να μετακινείται στην Ελλάδα με το ΑΜΙ.
-
Προφανώς οι γάλλοι δεν είχαν ακριβώς την Αθήνα στο μυαλό τους, αλλά το κέντρο του Παρισιού, της Φρανκφούρτης, του Μονάχου, του Μιλάνου που οι θερμοκρασίες δεν είναι τέτοιες.
Από την άλλη εγώ τον κλιματισμό τον χρησιμοποιώ σίγουρα στα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο.
Στα άλλα αν δεν έχουμε καύσωνα προτιμώ τα ανοιχτά παράθυρα.
-
Ανοιχτά παράθυρα σε πόλη μέσα απλά δε παλεύεται. Κλιματισμός και ο αέρας στην ανακύκλωση αυστηρότατα
-
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ανοιχτά παράθυρα σε πόλη μέσα απλά δε παλεύεται. Κλιματισμός και ο αέρας στην ανακύκλωση αυστηρότατα
Ο criuser δεν χρειάζεται ανακύκλωση...
Είναι πάντα μπροστά από τους υπόλοιπους
Οι άλλοι τρώνε τη σκόνη του...τα καυσαέρια του ήθελα να πω...
-
Είναι δίκαιος, ότι μοιράζει το ρουφάει κιόλας
-
Καθώς κάποιοι με ιδεολογικές αγκυλώσεις ακόμη δεν θέλουν να παραδεχτούν τον πρωτόγνωρο (σχεδιασμένο) μαυραγοριτισμό σε πανευρωπαϊκό επίπεδο:
https://www.iefimerida.gr/kosmos/economist-yperkerdi-etaireion-energeias-shedio-ee?amp
-
Και αυτό το topic του Ριζοσπάστη είναι?
-
Να, αυτοί με τις ιδεολογικές αγκυλώσεις που λέγαμε...
-
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και αυτό το topic του Ριζοσπάστη είναι?
Ναι. Το έχει πάρει leasing 4ετία με option ανανέωσης.....
-
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και αυτό το topic του Ριζοσπάστη είναι?
Ναι. Το έχει πάρει leasing 4ετία με option ανανέωσης.....
Θα έλεγα εργολαβία αορίστου χρόνου
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καθώς κάποιοι με ιδεολογικές αγκυλώσεις ακόμη δεν θέλουν να παραδεχτούν τον πρωτόγνωρο (σχεδιασμένο) μαυραγοριτισμό σε πανευρωπαϊκό επίπεδο:
https://www.iefimerida.gr/kosmos/economist-yperkerdi-etaireion-energeias-shedio-ee?amp
Εχουν βαλει τα παντα σε χρηματιστηριο, τα τροφιμα, τα μεταλλα, τωρα την ενεργεια.
BTW στοκαρετε καφε καλου-κακου:
https://www.newmoney.gr/roh/bloomberg/vrazilia-pros-chamilo-olon-ton-epochon-ta-apothemata-kafe-fovi-gia-nea-afxisi-stis-times/ -
Και εννοείται, σιγά μην έβαζαν και ντίζελ στη σύγκριση...
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και εννοείται, σιγά μην έβαζαν και ντίζελ στη σύγκριση...
Παντως είναι γνωστό ότι το diesel είναι λίγο χαμηλότερα από το κοστος καυσίμου του υβριδικού.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και εννοείται, σιγά μην έβαζαν και ντίζελ στη σύγκριση...
Το είδα και εγώ! Εν το μεταξύ, ακόμη βλέπουμε διψήφιες πωλήσεις diesel! Μετά από την ακύρωση και καταστροφολογια, και ελάχιστα μοντέλα που κυκλοφορούν πλέον, εξακολουθεί να πουλά τόσο πολύ, και οι περισσότεροι διαμορφωτές απόψεων το αγνοούν επιδεικτικά..
-
Το καλύτερο όλων το lpg.
Ούτε φίλτρα, ούτε addblue και φθηνότερο όλων.
Και δεν κανεις μαγκιά με επιδοματα.
Diesel μόνο για ανοιχτό δρόμο
-
Συμφωνω, δυστυχως ομως οι επιλογες σε lpg ειναι λίγες και με περιορισμενες ιπποδυναμεις.
-
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Συμφωνω, δυστυχως ομως οι επιλογες σε lpg ειναι λίγες και με περιορισμενες ιπποδυναμεις.
Δεν είναι απλά λίγες.
Δεν έχουν βγάλει κανένα ποτέ αυτόματο.
Βγάζουν κάνα δυο μοντέλα "ρουμάνικα" τη δεκαετία... υπολείπονται σε επιδόσεις, είναι αμφίβολη η μακροβιότητα... ας έβγαιναν "κανονικά" αυτοκίνητα με Υγραέριο & φυσικό αέριο, σε κάποιο εύρος γκάμας τουλάχιστον όπως τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ, και δεν θα κοιτούσαμε τίποτα άλλο.
Τώρα είναι μόνο λύση ανάγκης για όποιον πέσει στην περίπτωση.Ενώ η μετατροπή σε αέριο, που τη βάζουν στη σύγκριση, είναι τόσο σίγουρη λύση όσο οι μετατροπές σε τούρμπο την εποχή του 90
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά