-
δεν ειναι το κοινο του οποιος δεν εχει λεφτα, συνηθως ειναι για αξεντ αυτο το κοινο που τουλαχιστον δεν διαλυονται οπως τα γαλλικα εποχης.
φυσικα αν μιλαμε για 16 ειναι πραγματι πολλα. η τιμη του στο ali ειναι στα 6-7.5 χιλιαρικα -
Δεν έχει άδικο εδώ που τα λεμε
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
δεν ειναι το κοινο του οποιος δεν εχει λεφτα, συνηθως ειναι για αξεντ αυτο το κοινο που τουλαχιστον δεν διαλυονται οπως τα γαλλικα εποχης.
φυσικα αν μιλαμε για 16 ειναι πραγματι πολλα. η τιμη του στο ali ειναι στα 6-7.5 χιλιαρικαΤα γαλλικα εποχης παιζει να ειναι τα νουμερο 1 σε κυκλοφορια ακομα στο δρομο ακομα και 30+ ετων και τουλαχιστον 2 επιπεδα πανω απ'τα κορεατικα της εποχης τους σε ολους τους τομεις και παρομοια αξιοπιστια τηρουμενων των αναλογιων. Οποτε το σχολιο σου ειναι ακυρο αλλα και ασχετο μ'αυτο που ρωτησα.
Ειπες οτι καθε καταναλωτικο αγαθο καλυπτει καποιες αναγκες και σε ρωτησα ξεκαθαρα, ενα τετοιο ψευτοαυτοκινητο 18 ιππων κι 800 κιλων με 110χλμ αυτονομια και 13.000 ευρω τιμη (με την επιδοτηση του κρατους που ειναι λεφτα ολων μας μιας κι αρχικη εχει 16.000 ευρω) ποια αναγκη καλυπτει και ποιανου?
Συγκεκριμενα πραγματα περιμενω, οχι αοριστολογιες για πεζω "εποχης" κι αλλα τετοια ασχετα.
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
δεν ειναι το κοινο του οποιος δεν εχει λεφτα, συνηθως ειναι για αξεντ αυτο το κοινο που τουλαχιστον δεν διαλυονται οπως τα γαλλικα εποχης.
φυσικα αν μιλαμε για 16 ειναι πραγματι πολλα. η τιμη του στο ali ειναι στα 6-7.5 χιλιαρικα
Τα γαλλικα εποχης παιζει να ειναι τα νουμερο 1 σε κυκλοφορια ακομα στο δρομο ακομα και 30+ ετων και τουλαχιστον 2 επιπεδα πανω απ'τα κορεατικα της εποχης τους σε ολους τους τομεις. Οποτε το σχολιο σου ειναι ακυρο αλλα και ασχετο μ'αυτο που ρωτησα.Ειπες οτι καθε καταναλωτικο αγαθο καλυπτει καποιες αναγκες και σε ρωτησα ξεκαθαρα, ενα τετοιο ψευτοαυτοκινητο 18 ιππων κι 800 κιλων με 110χλμ αυτονομια και 13.000 ευρω τιμη (με την επιδοτηση του κρατους που ειναι λεφτα ολων μας μιας κιναρχικη εχει 16.000 ευρω) ποια αναγκη καλυπτει και ποιανου?
Συγκεκριμενα πραγματα περιμενω, οχι αοριστολογιες για πεζω "εποχης" κι αλλα τετοια ασχετα.καλυπτει αναγκες βασικης μετακινησης.
για τη μεταβαση σε εργασια και πισω ειναι μια χαρα.
οχι σε αυτη τη τιμη.
τα παλια ενεργοβορα και διαρκως στο μαστορα χρεπια δεν το κανουν. -
Υπάρχουν και άλλες ανάγκες.
π.χ. κάποιος μπορεί να θέλει να αγοράσει κάτι που να προκαλεί τα βλέμματα, κάποια άλλη (γυναίκα) για να κάνει το κομμάτι της στην εργασία, κάποιος άλλος επειδή θέλει ένα παιχνίδι για να παίζει, κάποιος άλλος επειδή έχει κανάλι youtube και θέλει να μαζέψει εγγραφές.Λόγοι πολλοί μπορούν να βρεθούν για να αγοράσει κάποιος άνθρωπος ένα ηλεκτροκίνητο αμαξάκι και ας είναι και ακριβό. Άλλωστε και στα θερμικά καινούρια κάπως έτσι παίζει η αγορά. Ο καθένας με τις ανάγκες του.
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
δεν ειναι το κοινο του οποιος δεν εχει λεφτα, συνηθως ειναι για αξεντ αυτο το κοινο που τουλαχιστον δεν διαλυονται οπως τα γαλλικα εποχης.
φυσικα αν μιλαμε για 16 ειναι πραγματι πολλα. η τιμη του στο ali ειναι στα 6-7.5 χιλιαρικα
Τα γαλλικα εποχης παιζει να ειναι τα νουμερο 1 σε κυκλοφορια ακομα στο δρομο ακομα και 30+ ετων και τουλαχιστον 2 επιπεδα πανω απ'τα κορεατικα της εποχης τους σε ολους τους τομεις. Οποτε το σχολιο σου ειναι ακυρο αλλα και ασχετο μ'αυτο που ρωτησα.Ειπες οτι καθε καταναλωτικο αγαθο καλυπτει καποιες αναγκες και σε ρωτησα ξεκαθαρα, ενα τετοιο ψευτοαυτοκινητο 18 ιππων κι 800 κιλων με 110χλμ αυτονομια και 13.000 ευρω τιμη (με την επιδοτηση του κρατους που ειναι λεφτα ολων μας μιας κιναρχικη εχει 16.000 ευρω) ποια αναγκη καλυπτει και ποιανου?
Συγκεκριμενα πραγματα περιμενω, οχι αοριστολογιες για πεζω "εποχης" κι αλλα τετοια ασχετα.καλυπτει αναγκες βασικης μετακινησης.
για τη μεταβαση σε εργασια και πισω ειναι μια χαρα.
οχι σε αυτη τη τιμη.
τα παλια ενεργοβορα και διαρκως στο μαστορα χρεπια δεν το κανουν.Αν θες 13 χιλιαρικα μονο για να πας μεχρι τη δουλεια και πισω μ'ενα τετοιο ρημαδι με μηδενικη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια ενω στα λεφτα αυτα παιρνεις σοβαροτατο αυτοκινητο 5ετιας, που δεν εχει και θεματα με μαστορες ας πουμε, τοτε επανερχεσαι στα λογια μου. Εισαι ασχετος με την αυτοκινηση (οχι εσυ, γενικα το γραφω).
Επειδη λοιπον το "αυτοκινητο" αυτο στην τιμη αυτη δεν καλυπτει καμια αναγκη κανενος, ουτε ρολο υπαρξης εχει στην αγορα (περα απ'το να κονομησει ο καθε εισαγωγεας απο καναν ασχετο κι απ'την κρατικη εποδοτηση)κι αυτο θα φανει και στις πωλησεις που θα'ναι λιγοτερες κι απ'τα κινεζικα σμαρτ και Χ5 που'χαμε δει πριν 20 χρονια.
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
δεν ειναι το κοινο του οποιος δεν εχει λεφτα, συνηθως ειναι για αξεντ αυτο το κοινο που τουλαχιστον δεν διαλυονται οπως τα γαλλικα εποχης.
φυσικα αν μιλαμε για 16 ειναι πραγματι πολλα. η τιμη του στο ali ειναι στα 6-7.5 χιλιαρικα
Τα γαλλικα εποχης παιζει να ειναι τα νουμερο 1 σε κυκλοφορια ακομα στο δρομο ακομα και 30+ ετων και τουλαχιστον 2 επιπεδα πανω απ'τα κορεατικα της εποχης τους σε ολους τους τομεις. Οποτε το σχολιο σου ειναι ακυρο αλλα και ασχετο μ'αυτο που ρωτησα.Ειπες οτι καθε καταναλωτικο αγαθο καλυπτει καποιες αναγκες και σε ρωτησα ξεκαθαρα, ενα τετοιο ψευτοαυτοκινητο 18 ιππων κι 800 κιλων με 110χλμ αυτονομια και 13.000 ευρω τιμη (με την επιδοτηση του κρατους που ειναι λεφτα ολων μας μιας κιναρχικη εχει 16.000 ευρω) ποια αναγκη καλυπτει και ποιανου?
Συγκεκριμενα πραγματα περιμενω, οχι αοριστολογιες για πεζω "εποχης" κι αλλα τετοια ασχετα.καλυπτει αναγκες βασικης μετακινησης.
για τη μεταβαση σε εργασια και πισω ειναι μια χαρα.
οχι σε αυτη τη τιμη.
τα παλια ενεργοβορα και διαρκως στο μαστορα χρεπια δεν το κανουν.Αν θες 13 χιλιαρικα μονο για να πας μεχρι τη δουλεια και πισω μ'ενα τετοιο ρημαδι με μηδενικη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια ενω στα λεφτα αυτα παιρνεις σοβαροτατο αυτοκινητο 5ετιας, που δεν εχει και θεματα με μαστορες ας πουμε, τοτε επανερχεσαι στα λογια μου. Εισαι ασχετος με την αυτοκινηση (οχι εσυ, γενικα το γραφω).
Επειδη λοιπον το "αυτοκινητο" αυτο στην τιμη αυτη δεν καλυπτει καμια αναγκη κανενος, ουτε ρολο υπαρξης εχει στην αγορα (περα απ'το να κονομησει ο καθε εισαγωγεας απο καναν ασχετο κι απ'την κρατικη εποδοτηση)κι αυτο θα φανει και στις πωλησεις που θα'ναι λιγοτερες κι απ'τα κινεζικα σμαρτ και Χ5 που'χαμε δει πριν 20 χρονια.
καλα, ζησε με τις αποψεις σου. ο γη γυριζει ομως. για τους ασχετους.
-
Ε τώρα θα το πω δεν θα αντέξω.
Η διπλανή μου (κοπελίτσα) έπριξε τον δικό της να πάρει Qashqai επειδή ΟΛΟΙ παίρνουν Qashqai. Πρήξιμο μέχρι τελικής πτώσεως. Αυτός ήθελε Vitara, αυτή Qashsqai.Μαντέψτε τι καινούριο αυτοκίνητο παρκάρει έξω στο δρόμο πλέον...
Καλοί μου φίλοι σε αυτά τα θέματα πολλές φορές η λογική μπαίνει στο ντουλάπι, κλειδώνεται και χάνεται και το κλειδί.
-
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Υπάρχουν και άλλες ανάγκες.
π.χ. κάποιος μπορεί να θέλει να αγοράσει κάτι που να προκαλεί τα βλέμματα, κάποια άλλη (γυναίκα) για να κάνει το κομμάτι της στην εργασία, κάποιος άλλος επειδή θέλει ένα παιχνίδι για να παίζει, κάποιος άλλος επειδή έχει κανάλι youtube και θέλει να μαζέψει εγγραφές.Λόγοι πολλοί μπορούν να βρεθούν για να αγοράσει κάποιος άνθρωπος ένα ηλεκτροκίνητο αμαξάκι και ας είναι και ακριβό. Άλλωστε και στα θερμικά καινούρια κάπως έτσι παίζει η αγορά. Ο καθένας με τις ανάγκες του.
Τα βλεμματα θα τα τραβηξουν οι γυναικες μ'ενα κινεζικο ψευταμαξο? Η το οτι θα το αγορασει καποιος για το youtube, που παιζει και ν'αγοραζε οτιδηποτε ξερω'γω αν κι αυτοι δεν ειναι κοροιδα, τσαμπα παιρνουν ο,τι δοκιμαζουν κατα κανονα, σημαινει οτι βρεθηκε ρολος υπαρξης του "αμαξιου" αυτου στην τιμη αυτη?
Εν κατακλειδι ενα κινεζικο ψευταμαξο 18 ιππων κι 800 κιλων με τιμη 16.000 ευρω εχει ρολο υπαρξης γιατι θα το αγορασει κανας youtuber για να γελασει, κανας ασχετος για να πηγαινοερχεται στη δουλεια και καμια γυναικα για να "δειχτει" (τη στιγμη που η μεση γυναικα που θελει και μπορει να δειχτει οδηγει τουλαχιστον κανα cooper και πολυ συχνα range rover κλπ, παντως κινεζικο ηλεκτρικο ουτε για πλακα).
Εγινε παιδια, εγω δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο γιατι αγγιζει τη σφαιρα του παραλογου ολη αυτη η συζητηση. Οσοι μας διαβαζουν ας βγαλουν τα συμπερασματα τους. -
Όταν πλήθος πολιτών πάει και αγοράζει ηλεκτρικά πατίνια και βγαίνει σε λεωφόρους μέσα στα αυτοκίνητα, στα λεωφορεία και στα φορτηγά χωρίς κράνος με το πατίνι, γιατί σου κάνει εντύπωση ότι δεν θα βρεθούν και κάποιοι που θα αγοράσουν το κινέζικο των 18 ίππων;
Ο παραλογισμός είναι στοιχείο της εποχής μας.
-
Όλα ξεκινούν από την εξωφρενική τιμή στην Ελλάδα και το ότι δεν έχει αερόσακους.
Στο εξωτερικό έχουν standard αερόσακους,abs.
Εάν τα είχε αυτά τότε το συζητάμε στα 8-10.000 ευρώ του κουτιού
-
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όταν πλήθος πολιτών πάει και αγοράζει ηλεκτρικά πατίνια και βγαίνει σε λεωφόρους μέσα στα αυτοκίνητα, στα λεωφορεία και στα φορτηγά χωρίς κράνος με το πατίνι, γιατί σου κάνει εντύπωση ότι δεν θα βρεθούν και κάποιοι που θα αγοράσουν το κινέζικο των 18 ίππων;
Ο παραλογισμός είναι στοιχείο της εποχής μας.
Γιατι 500 ευρω για ενα παιχνιδι, παραλογισμο, οπως θες πες το, τα δινεις.
Οταν ομως ειναι να δωσεις 13 χιλιαρικα, ιδιως στη χωρα μας που τοσα δεν τα βγαζει το χρονο ο μεσος μισθωτος, τετοιες μ@λακιες δεν κανεις. Βαζεις μπροστα την κοινη λογικη. -
Αυτά τα οχήματα είναι σαν τα Σμαρτ: μικρά, ακριβά και απλά βολεύουν απίστευτα για την πόλη. Όσοι λοιπόν αγόραζαν την αηδία το Σμαρτ που ήταν και άκρως επικίνδυνο αρχικά (αλλά έγινε στατουσ συμπολ στην Ελλάδα), τώρα θα αγοράσουν το αντίστοιο ηλεκτρικό το οποίο επιπλέον θα κινείται δωρεάν ή σχεδόν δωρεάν. Επίσης, σε ορισμένες περιπτώσει θα το οδηγούν και όσοι δεν έχουν δίπλωμα (όπως το ΑΜΙ) και θα είναι ακόμα πιο επικίνδυνοι.
Προσωπικά, στα €4-5.000 θα το σκεφτόμουν για να πηγαινοέρχομαι στην δουλειά και για ψώνια, αντί να έχω π.χ. ένα Panda. Στα €13.000 είναι απλά αστείο!!!
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν μπορώ να τα φτασω στα φανάρια αυτά. Μέχρι τα 50-60 χλμ/ώρα φευγουν μπροστά σαν σκουτερακια. Μιλάμε δεν λέω υπερβολές. Με μηχανάκια κάνουν κόντρα. Μετά κάποια ταχύτητα τα φτάνω, αλλά μέχρι να βάλω πρώτη σχέση και μετά να αλλάξω σε δεύτερη έχουν φύγει μπροστά αυτά.
Θα φωνάζεις "Στασουυυυ, χλατς χλουυυυτς
-
Πολύ καλό!!!
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όταν πλήθος πολιτών πάει και αγοράζει ηλεκτρικά πατίνια και βγαίνει σε λεωφόρους μέσα στα αυτοκίνητα, στα λεωφορεία και στα φορτηγά χωρίς κράνος με το πατίνι, γιατί σου κάνει εντύπωση ότι δεν θα βρεθούν και κάποιοι που θα αγοράσουν το κινέζικο των 18 ίππων;
Ο παραλογισμός είναι στοιχείο της εποχής μας.
Γιατι 500 ευρω για ενα παιχνιδι, παραλογισμο, οπως θες πες το, τα δινεις.
Οταν ομως ειναι να δωσεις 13 χιλιαρικα, ιδιως στη χωρα μας που τοσα δεν τα βγαζει το χρονο ο μεσος μισθωτος, τετοιες μ@λακιες δεν κανεις. Βαζεις μπροστα την κοινη λογικη.Εγώ μπορώ να σου πω μόνο για μένα. Προφανώς συμφωνώ μαζί σου.
-
@gatoz said in [Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια
αλλιως να παρουμε ολοι ποδηλατο ή γιατι οχι λεωφορειο.
Θελει αλλο διπλωμα , δεν ειναι ετσι απλο
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και να θέλει να πάρει κάποιος 206 ή 207 μήπως υπάρχει και κανένα που να είναι της προκοπής; Εγώ κοιτώ συνέχεια τις αγγελίες και όλα είναι για πέταμα. Και έχουν περάσει και από πολλούς ιδιοκτήτες.
Οχι ολα
-
Το δικό σου θα φύγει πριν το βάλεις σε αγγελία... χε!χε!
-
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in [Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια
αλλιως να παρουμε ολοι ποδηλατο ή γιατι οχι λεωφορειο.
Θελει αλλο διπλωμα , δεν ειναι ετσι απλο
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και να θέλει να πάρει κάποιος 206 ή 207 μήπως υπάρχει και κανένα που να είναι της προκοπής; Εγώ κοιτώ συνέχεια τις αγγελίες και όλα είναι για πέταμα. Και έχουν περάσει και από πολλούς ιδιοκτήτες.
Οχι ολα
Πατριδα τωρα διαβαζα και ημουν ετοιμος να γραψω το ιδιο χαχα
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυτά τα οχήματα είναι σαν τα Σμαρτ: μικρά, ακριβά και απλά βολεύουν απίστευτα για την πόλη. Όσοι λοιπόν αγόραζαν την αηδία το Σμαρτ που ήταν και άκρως επικίνδυνο αρχικά (αλλά έγινε στατουσ συμπολ στην Ελλάδα), τώρα θα αγοράσουν το αντίστοιο ηλεκτρικό το οποίο επιπλέον θα κινείται δωρεάν ή σχεδόν δωρεάν. Επίσης, σε ορισμένες περιπτώσει θα το οδηγούν και όσοι δεν έχουν δίπλωμα (όπως το ΑΜΙ) και θα είναι ακόμα πιο επικίνδυνοι.
Προσωπικά, στα €4-5.000 θα το σκεφτόμουν για να πηγαινοέρχομαι στην δουλειά και για ψώνια, αντί να έχω π.χ. ένα Panda. Στα €13.000 είναι απλά αστείο!!!
Το σμαρτ, παροτι κι εγω το θεωρουσα ακραια υπερτιμημενο, ηταν κατι ξεχωριστο για την εποχη του. Και στην τελικη ανηκε και στη mercedes γι'αυτο κι εκτος απο πανακριβο καποιοι το θεωρησαν και ως status symbol (για γελια).
Τωρα να θεωρηθει εστω και τετοιο status symbol μια κινεζικη παπατζα 18 ιππων πραγματικα το θεωρω απιθανο.
Και το πιο αστειο ακομα ειναι οτι σε 5-6 χρονια που η μπαταρια του θα τα'χει φτυσει θα παει ολο το αμαξι για πεταμα γιατι σιγα μη δωσει κανεις 4-5 χιλιαρικα για να βαλει καινουρια μπαταρια σ'αυτο το μπιχλιμπιδι.
Γενικα απ'οπου και να το πιασει κανεις ειναι για γελια η φαση. Να παιρνεις κανονικα σοβαρα υβριδικα αυτοκινητα με λιγο πανω απο 20 χιλιαρικα και μια κινεζια της συμφορας να θελει 13 χιλιαρικα με την επιδοτηση. Πολυ "μαγκας" ο εισαγωγεας που παιζει να βγαζει χαλαρα 100% κερδος αλλα θα βαλει μυαλο οταν θα δει ποσο απατο θα παει.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά