@superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ωραία επιλογή. Τζάμπα με τα σημερινά δεδομένα.
Μονή ενσταση η μετακίνηση στην πόλη. Τα diesel είναι στο στοιχείο τους σε ανοιχτό δρόμο
Το φαντάζομαι αυτό που λες αλλά νομίζω και στην πόλη είναι πιο οικονομικό από το αντίστοιχο 2008 σε βενζίνη.
Έχοντας τον ίδιο 1.5HDi κινητήρα με ΕΑΤ6 σε σιτροέν, το μόνο "πρόβλημα" που είδα, είναι πως ειδικά τον χειμώνα, θέλει γύρω στα 3-4 χιλιόμετρα κίνησης για να πιάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας, ενώ ένα βενζινοκίνητο φτάνει τη θερμοκρασία στο μισό διάστημα. Οπότε αν θέλεις να κάνεις μια διαδρομή μέχρι 3 χιλιόμετρα και να παρκάρεις, θα πάει και γυρίσει "κρύο" με κατανάλωση ανά χιλιόμετρο που μπορεί να φτάσει και 7 ή 8λτ/100. (άσχετα αν θα κάψει "τίποτα" σε ευρώ, θα "καπνίζει" το φίλτρο).
Το υπεραναλύουμε τώρα, αλλά για να έχουμε πλήρη εικόνα...
Αν το αμάξι κάνει ΜΟΝΟ δυο-τρεις τέτοιες διαδρομές ανα ημέρα για πολύ καιρό (όπως κάποιοι που πηγαίνουν μέχρι τη δουλειά ή μαγαζί τους μόνο) θα συσσωρεύεται λίγο παραπάνω κάπνα στο φίλτρο σωματιδίων και το επιβαρύνει μακροχρόνια. Κάποια στιγμή θα επιχειρεί το αυτοκίνητο να κάνει αναγέννηση του φίλτρου, αλλά καθώς ποτέ δεν θα πιάνει τη θερμοκρασία, δεν θα ολοκληρώνεται, και τότε ίσως προκύψουν προβλήματα.
Οπότε καλό είναι ο ντιζελοκινητήρας να συνδυάζεται με κάποιες πιο μακρινές διαδρομές, να πιάνει καλές θερμοκρασίες για αρκετό χρονικό διάστημα, για να αναγεννάται το φίλτρο σωματιδίων και να μην προκύψει κανένα πρόβλημα μακροχρόνια. Στις διαδρομές αυτές δε νομίζω να δεις ποτέ πάνω από 6λτ/100χλμ υπό πίεση, ενώ ο μέσος όρος κατανάλωσης θα παίζει γύρω στα 5-5,5λτ.
Αν η χρήση προβλέπεται ΚΥΡΙΩΣ πάω στη δουλειά, πάω στο μάρκετ, στο φροντιστήριο κλπ. με διακοπτόμενη λειτουργία λίγων χιλιομέτρων, είναι καλύτερη επιλογή τα πλήρως υβριδικά της ΤΟΥΟΤΑ αυτή τη στιγμή, που αυτό είναι το δυνατό τους σημείο και αυτόματα με τα ίδια ή καλύτερα καλούδια ασφαλείας σε αυτά τα λεφτά, τεράστια αναμονή για παραλαβή μεν.
Από πλευράς επιδόσεων θα είναι πολύ πιο "αρχοντικό" το ντίζελ.