-
@george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@iceman7 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dimsabas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Τελικά άξιζε το ηλεκτρικό; Μετά από 8 μήνες και 8.000 χιλιόμετρα, ο George1977, κάτοχος του ηλεκτρικού 2008 αξιολογεί την αγορά του.
https://cartalk.gr/peugeot-e-2008-allure-5i-anafora-okto-mines-8-000-chiliometra/
Αφού βρε συ Δημήτρη δεν είναι αγορά του Γιώργου, αλλά παροχή από την εταιρία.
Τσάμπα (ή με μια μικρή συμμετοχή αν θυμάμαι καλα) το χει ο άνθρωπος και τσάμπα κινείται.
Διθυράμβους θα γράψει, όσο άβολα και να του είναι.Οπως ειπε ο Γατος, ειναι παροχή απο την δικη μου εταιρια οποτε επειδη ειναι η επεκταση της τσέπης μου κοιταμε να ειναι επωφελες για την εταιρία χωρις να ζημιωνομαστε σε προσωπικο επιπεδο.
Για την ώρα οι ελαφρύνσεις βολευουν και στα δυο επιπεδα.
Δεν το ήξερα ότι ήταν και δικη σου η εταιρία. Νόμιζα ότι ήταν απλά παροχή.
Αυτό σου δίνει βέβαια άμεσα τα απίστευτα φορολογικα προνόμια για την εισαγωγή στην ηλεκτροκίνηση. Άρα είσαι δίπλα κερδισμένος.Απλά οπως έχω γράψει και σε άλλο θέμα είναι πραγματικά ξετσίπωτη αυτή η αβάντα στα phev και ηλεκτρικα ειδικά εν μέσω αυτής της δύσκολης συγκυρίας στα ενεργειακά.
Πραγματικά η αντιμετωπίση των ενεργειακων θεμάτων σε κυβερνητικό επίπεδο είναι τέτοιο που θα έκαναν ακόμα και τη Μαρία Αντουανέτα να κοκκινίζει από ντροπή (και εδώ θα βγει ο Φανης να γράψει περί δεξιάς κυβέρνησης) -
@groover1972 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@iceman7 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dimsabas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Δεν εισπράττω ότι το στρογγυλεύει επίτηδες, αλλά ότι περιγράφει την ειλικρινή του γνώμη. Αν ήταν έτσι, δε θα το φορτωνότανε για να πάει στην άλλη άκρη της Ελλάδας. Αλλά ας απαντήσει ο ίδιος.
Το «αξιολογεί την αγορά του» σχολίασα.
Και εμένα δεν μου φαινεται να στρογγυλοποιει (τον έχω για σοβαρό το Γιώργο) αλλά σίγουρα υπό αλλά κριτήρια αξιολογείς κάτι που το έχεις ήδη πληρώσει από κάτι που κανεις μαλλον ένα long term review.Ενα απο τα λιγα προνόμια που εχεις , εαν εχεις εταιρια στην Ελλαδα είναι μέσω leasing να αλλάζεις αυτοκίνητο καθε τέσσερα χρονια. Χρησιμοποιούσα το προνομιο πάντα για κατι που αντικειμενικά το χρησιμοποιούσα για την εταιρία. Ειχα smart, πήγα σε yaris hybrid τώρα σε e-2008.
Το χρησιμοποιώ για ολες τις εταιρικές μετακινήσεις 90% κεντρο Αθηνας και κάποιες μετακινήσεις προς το αεροδρομιο ( πεταω 1-2 φορες το μήνα για εξωτερικο).
Τι ζητας απο ενα τετοιο αυτοκινητο . Να ειναι αγχολυτικο, να μπαινει κεντρο, να εχει τα gadget του και γενικα να σου φιαχνει την διαθεση. Τα κανει ολα πολυ καλυτερα απο το yaris , κοστιζει λιγοτερο απο το yaris και μπορεις να ξεκλεψεις να πας μια Ψαθα, σε κανενα οινοποιο στην Κορινθια η καμια Σεττα.
Οπότε Γιώργο, απαντάς στο δικό μου τελευταίο σχόλιο. Δεν είναι για όλους, ανάλογα το οικονομικό επίπεδο και σίγουρα δεν είναι η ώρα του για όλους. Βέβαια θα ήθελα όταν πήρα την απάντηση "με leasing", να μου έλεγες ότι, ναι με leasing, αλλά με όρο να υπάρχει και το ανάλογο οικονομικό status. Δεν είμαστε εφορία νομίζω ότι μπορούμε να λέμε ελεύθερα ότι δεν είναι για όλους η ηλεκτροκινηση, είναι για μερικούς. Και αυτό έγραψα ακριβώς μη γνωρίζοντας κιόλας. Να λέμε και του στραβού το δίκιο ο στραβός είμαι εγώ εν προκειμένω.
Να προσθέσω ότι είδα το ID5 και μου άρεσε πολύ, άσχετο... αλλά 55κ
-
@groover1972 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@groover1972 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@iceman7 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dimsabas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Δεν εισπράττω ότι το στρογγυλεύει επίτηδες, αλλά ότι περιγράφει την ειλικρινή του γνώμη. Αν ήταν έτσι, δε θα το φορτωνότανε για να πάει στην άλλη άκρη της Ελλάδας. Αλλά ας απαντήσει ο ίδιος.
Το «αξιολογεί την αγορά του» σχολίασα.
Και εμένα δεν μου φαινεται να στρογγυλοποιει (τον έχω για σοβαρό το Γιώργο) αλλά σίγουρα υπό αλλά κριτήρια αξιολογείς κάτι που το έχεις ήδη πληρώσει από κάτι που κανεις μαλλον ένα long term review.Ενα απο τα λιγα προνόμια που εχεις , εαν εχεις εταιρια στην Ελλαδα είναι μέσω leasing να αλλάζεις αυτοκίνητο καθε τέσσερα χρονια. Χρησιμοποιούσα το προνομιο πάντα για κατι που αντικειμενικά το χρησιμοποιούσα για την εταιρία. Ειχα smart, πήγα σε yaris hybrid τώρα σε e-2008.
Το χρησιμοποιώ για ολες τις εταιρικές μετακινήσεις 90% κεντρο Αθηνας και κάποιες μετακινήσεις προς το αεροδρομιο ( πεταω 1-2 φορες το μήνα για εξωτερικο).
Τι ζητας απο ενα τετοιο αυτοκινητο . Να ειναι αγχολυτικο, να μπαινει κεντρο, να εχει τα gadget του και γενικα να σου φιαχνει την διαθεση. Τα κανει ολα πολυ καλυτερα απο το yaris , κοστιζει λιγοτερο απο το yaris και μπορεις να ξεκλεψεις να πας μια Ψαθα, σε κανενα οινοποιο στην Κορινθια η καμια Σεττα.
Οπότε Γιώργο, απαντάς στο δικό μου τελευταίο σχόλιο. Δεν είναι για όλους, ανάλογα το οικονομικό επίπεδο και σίγουρα δεν είναι η ώρα του για όλους. Βέβαια θα ήθελα όταν πήρα την απάντηση "με leasing", να μου έλεγες ότι, ναι με leasing, αλλά με όρο να υπάρχει και το ανάλογο οικονομικό status. Δεν είμαστε εφορία νομίζω ότι μπορούμε να λέμε ελεύθερα ότι δεν είναι για όλους η ηλεκτροκινηση, είναι για μερικούς. Και αυτό έγραψα ακριβώς μη γνωρίζοντας κιόλας. Να λέμε και του στραβού το δίκιο ο στραβός είμαι εγώ εν προκειμένω.
Να προσθέσω ότι είδα το ID5 και μου άρεσε πολύ, άσχετο... αλλά 55κ
είναι κουκλί αλλά θα φτάσεις 55 και δεν θα δώσεις ακόμη 9 να πάρεις το ` τεσλα Υ
-
Με τα έξτρα 9 να πάρει και ένα μεταχειρισμένο δίλιτρο βενζίνης να κάνει ταξίδια σαν άνθρωπος.
-
Καλησπέρα φρέντς (που χάθηκε αυτό το φρούτο!),
σήμερα επισκέφτηκα επίσημο αντιπρόσωπο στην Θεσσαλονίκη για το πρόβλημα που είχα ποστάρει πριν κάποιες μέρες. Τελικά έφυγα όπως πήγα γιατί δεν φαίνεται να έχει κρατήσει κάποια βλάβη στο διαγνωστικό οπότε δεν μπορούν να κάνουν και τίποτα...
Έφυγα με την λύση του να βάλω ένα καθαριστικό βενζίνης να το φουλάρω και να δω εάν το ξανά κάνει! Από την μία καταλαβαίνω ότι χωρίς βλάβη ούτε αναβάθμιση εγκεφάλου μπορούν να κάνουν ούτε μπουζί να αλλάξουν ούτε τίποτα...Δηλαδή εάν μου το εμφανίζει εμένα αραιά και που αλλά δεν το κρατάει στην μνήμη θα ζήσω μαζί του;;; Στην ομάδα στο fb το έχουν παρουσιάσει και άλλοι οποότε ίσως έπρεπε να υπάρχει οδηγία για το θέμα και να μην περιμένουν εάν και όταν το εμφανίσει μπροστά τους!
-
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Με τα έξτρα 9 να πάρει και ένα μεταχειρισμένο δίλιτρο βενζίνης να κάνει ταξίδια σαν άνθρωπος.
-
Έβαλα παραγγελια το 2008 σε active plus 1,5 diesel EAT8. Τρέχει μια προσφορα και καλά κρυφή από όλα τα sites και βγαίνει τελική στα 28 με μεταλλικό.
Έχω οικογένεια με δυο παιδιά τα οποία μεγαλώσανε όποτε δεν θέλω καρότσια κλπ. Τώρα οδηγάω qashqai του 2009. Λάτρεψα το αυτόματο στο test drive , την δύναμη και την θεωρητικά οικονομικότερη κατανάλωση που θα έχω. (Είμαι στα δέκα λίτρα μες στην πόλη).
Έχω έναν ενδοιασμό αν πράττω σωστά η θα το μετανιώσω αναφορικά με τους χώρους όταν το χρειαστώ σε εκδρομεσ Θεωρητικά είναι οι ίδιες διαστάσεις με το qashqai του 2009 αλλά μου κάνει ένα κλικ μικρότερο σε αίσθηση. Βέβαια το 80% των χλμ είναι στην πόλη για δουλειά. Συν το ότι η active plus είναι φτωχή εσωτερικά. Μπέρδεμα…. -
Εξαιρετική επιλογή κινητήρα & σασμάν, θα το ευχαριστηθείς πολύ περισσότερο από το QQ, άσε που και τα λίτρα του Peugeot πρέπει να είναι περισσότερα και με πιο τετράγωνο πορτ μπαγκάζ.
Καλοτάξιδο, σου είπανε χρόνο αναμονής? -
Ωραία επιλογή. Τζάμπα με τα σημερινά δεδομένα.
Μονή ενσταση η μετακίνηση στην πόλη. Τα diesel είναι στο στοιχείο τους σε ανοιχτό δρόμο -
@yem said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Εξαιρετική επιλογή κινητήρα & σασμάν, θα το ευχαριστηθείς πολύ περισσότερο από το QQ, άσε που και τα λίτρα του Peugeot πρέπει να είναι περισσότερα και με πιο τετράγωνο πορτ μπαγκάζ.
Καλοτάξιδο, σου είπανε χρόνο αναμονής?Ετυχε σημερα να περασω απο αντιπροσωπεια της PEUGEOT και ρώτησα , περίπου 9-10 μήνες για το 2008....
-
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ωραία επιλογή. Τζάμπα με τα σημερινά δεδομένα.
Μονή ενσταση η μετακίνηση στην πόλη. Τα diesel είναι στο στοιχείο τους σε ανοιχτό δρόμοΤο φαντάζομαι αυτό που λες αλλά νομίζω και στην πόλη είναι πιο οικονομικό από το αντίστοιχο 2008 σε βενζίνη.
-
@haralabosg said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@yem said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Εξαιρετική επιλογή κινητήρα & σασμάν, θα το ευχαριστηθείς πολύ περισσότερο από το QQ, άσε που και τα λίτρα του Peugeot πρέπει να είναι περισσότερα και με πιο τετράγωνο πορτ μπαγκάζ.
Καλοτάξιδο, σου είπανε χρόνο αναμονής?Ετυχε σημερα να περασω απο αντιπροσωπεια της PEUGEOT και ρώτησα , περίπου 9-10 μήνες για το 2008....
Για το Εdiesel που παρήγγειλα όλες οι αντιπροσωπίες μου έλεγαν 6 με 8
-
@superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Έβαλα παραγγελια το 2008 σε active plus 1,5 diesel EAT8. Τρέχει μια προσφορα και καλά κρυφή από όλα τα sites και βγαίνει τελική στα 28 με μεταλλικό.
Μάλλον δεν είναι κρυφή προσφορά.
Από όσο ξέρω, όσοι είχαν παραγγείλει 2008 diesel με χειροκίνητο κιβώτιο δεν θα τα πάρουν ποτέ λόγω ακύρωσης παραγωγής. Τους είχαν αντιπροτείνει 2008 active plus 1.5 με αυτόματο και αναμονή προς τέλη '22. (ή 3008)
Φαντάζομαι, κάποιοι ακύρωσαν τελείως τις παραγγελίες.
Πάραυτα, καλή τιμή. -
Με το καλό!
Στον διαμορφωτή πάντως δε βγάζει ντίζελ έκδοση, μόνο βενζίνη και ηλεκτρικό.
Όταν μπήκα με ρώτησε αν θέλω να συνεχίσω τη διαμόρφωση που είχα ξεκινήσει 1 χρόνο πριν 2008 active plus 1.5 hdi 22.300€. -
@superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ωραία επιλογή. Τζάμπα με τα σημερινά δεδομένα.
Μονή ενσταση η μετακίνηση στην πόλη. Τα diesel είναι στο στοιχείο τους σε ανοιχτό δρόμοΤο φαντάζομαι αυτό που λες αλλά νομίζω και στην πόλη είναι πιο οικονομικό από το αντίστοιχο 2008 σε βενζίνη.
Έχοντας τον ίδιο 1.5HDi κινητήρα με ΕΑΤ6 σε σιτροέν, το μόνο "πρόβλημα" που είδα, είναι πως ειδικά τον χειμώνα, θέλει γύρω στα 3-4 χιλιόμετρα κίνησης για να πιάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας, ενώ ένα βενζινοκίνητο φτάνει τη θερμοκρασία στο μισό διάστημα. Οπότε αν θέλεις να κάνεις μια διαδρομή μέχρι 3 χιλιόμετρα και να παρκάρεις, θα πάει και γυρίσει "κρύο" με κατανάλωση ανά χιλιόμετρο που μπορεί να φτάσει και 7 ή 8λτ/100. (άσχετα αν θα κάψει "τίποτα" σε ευρώ, θα "καπνίζει" το φίλτρο).
Το υπεραναλύουμε τώρα, αλλά για να έχουμε πλήρη εικόνα...
Αν το αμάξι κάνει ΜΟΝΟ δυο-τρεις τέτοιες διαδρομές ανα ημέρα για πολύ καιρό (όπως κάποιοι που πηγαίνουν μέχρι τη δουλειά ή μαγαζί τους μόνο) θα συσσωρεύεται λίγο παραπάνω κάπνα στο φίλτρο σωματιδίων και το επιβαρύνει μακροχρόνια. Κάποια στιγμή θα επιχειρεί το αυτοκίνητο να κάνει αναγέννηση του φίλτρου, αλλά καθώς ποτέ δεν θα πιάνει τη θερμοκρασία, δεν θα ολοκληρώνεται, και τότε ίσως προκύψουν προβλήματα.Οπότε καλό είναι ο ντιζελοκινητήρας να συνδυάζεται με κάποιες πιο μακρινές διαδρομές, να πιάνει καλές θερμοκρασίες για αρκετό χρονικό διάστημα, για να αναγεννάται το φίλτρο σωματιδίων και να μην προκύψει κανένα πρόβλημα μακροχρόνια. Στις διαδρομές αυτές δε νομίζω να δεις ποτέ πάνω από 6λτ/100χλμ υπό πίεση, ενώ ο μέσος όρος κατανάλωσης θα παίζει γύρω στα 5-5,5λτ.
Αν η χρήση προβλέπεται ΚΥΡΙΩΣ πάω στη δουλειά, πάω στο μάρκετ, στο φροντιστήριο κλπ. με διακοπτόμενη λειτουργία λίγων χιλιομέτρων, είναι καλύτερη επιλογή τα πλήρως υβριδικά της ΤΟΥΟΤΑ αυτή τη στιγμή, που αυτό είναι το δυνατό τους σημείο και αυτόματα με τα ίδια ή καλύτερα καλούδια ασφαλείας σε αυτά τα λεφτά, τεράστια αναμονή για παραλαβή μεν.
Από πλευράς επιδόσεων θα είναι πολύ πιο "αρχοντικό" το ντίζελ. -
@superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Έβαλα παραγγελια το 2008 σε active plus 1,5 diesel EAT8. Τρέχει μια προσφορα και καλά κρυφή από όλα τα sites και βγαίνει τελική στα 28 με μεταλλικό.
Έχω οικογένεια με δυο παιδιά τα οποία μεγαλώσανε όποτε δεν θέλω καρότσια κλπ. Τώρα οδηγάω qashqai του 2009. Λάτρεψα το αυτόματο στο test drive , την δύναμη και την θεωρητικά οικονομικότερη κατανάλωση που θα έχω. (Είμαι στα δέκα λίτρα μες στην πόλη).
Έχω έναν ενδοιασμό αν πράττω σωστά η θα το μετανιώσω αναφορικά με τους χώρους όταν το χρειαστώ σε εκδρομεσ Θεωρητικά είναι οι ίδιες διαστάσεις με το qashqai του 2009 αλλά μου κάνει ένα κλικ μικρότερο σε αίσθηση. Βέβαια το 80% των χλμ είναι στην πόλη για δουλειά. Συν το ότι η active plus είναι φτωχή εσωτερικά. Μπέρδεμα….Απ'έξω μεγαλύτερο, από μέσα τα ίδια. Ίσως στο πλάτος να δεις διαφορά, και στο χώρο αποσκευών πολύ καλύτερη διαμόρφωση το πιο σύγχρονο, οπότε ούτε εκεί πρόβλημα. Πιστεύω θα ανανεωθείς πάρα πολύ. Πριν πάρω το 2008 κοίταξα, το πολύ φθηνότερο τότε από το 2098, QQ 2020, και δεν βρήκα κανέναν λόγο να κουβαλάω μεγαλύτερο όγκο και κιλά για παρόμοιους τελικά χώρους. Είναι ενδεικτικό ότι τελικά όλα τα C sug που ανανεώθηκαν την τελευταία 2-3ετια, με παρόμοιες διαστάσεις κέρδισαν και σε καμπίνα, και σε χώρο αποσκευών.
Όσο για το καύσιμο, θα σε αποζημιώσει.. κυριολεκτικά!
-
@piliourits said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ωραία επιλογή. Τζάμπα με τα σημερινά δεδομένα.
Μονή ενσταση η μετακίνηση στην πόλη. Τα diesel είναι στο στοιχείο τους σε ανοιχτό δρόμοΤο φαντάζομαι αυτό που λες αλλά νομίζω και στην πόλη είναι πιο οικονομικό από το αντίστοιχο 2008 σε βενζίνη.
Έχοντας τον ίδιο 1.5HDi κινητήρα με ΕΑΤ6 σε σιτροέν, το μόνο "πρόβλημα" που είδα, είναι πως ειδικά τον χειμώνα, θέλει γύρω στα 3-4 χιλιόμετρα κίνησης για να πιάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας, ενώ ένα βενζινοκίνητο φτάνει τη θερμοκρασία στο μισό διάστημα. Οπότε αν θέλεις να κάνεις μια διαδρομή μέχρι 3 χιλιόμετρα και να παρκάρεις, θα πάει και γυρίσει "κρύο" με κατανάλωση ανά χιλιόμετρο που μπορεί να φτάσει και 7 ή 8λτ/100. (άσχετα αν θα κάψει "τίποτα" σε ευρώ, θα "καπνίζει" το φίλτρο).
Το υπεραναλύουμε τώρα, αλλά για να έχουμε πλήρη εικόνα...
Αν το αμάξι κάνει ΜΟΝΟ δυο-τρεις τέτοιες διαδρομές ανα ημέρα για πολύ καιρό (όπως κάποιοι που πηγαίνουν μέχρι τη δουλειά ή μαγαζί τους μόνο) θα συσσωρεύεται λίγο παραπάνω κάπνα στο φίλτρο σωματιδίων και το επιβαρύνει μακροχρόνια. Κάποια στιγμή θα επιχειρεί το αυτοκίνητο να κάνει αναγέννηση του φίλτρου, αλλά καθώς ποτέ δεν θα πιάνει τη θερμοκρασία, δεν θα ολοκληρώνεται, και τότε ίσως προκύψουν προβλήματα.Οπότε καλό είναι ο ντιζελοκινητήρας να συνδυάζεται με κάποιες πιο μακρινές διαδρομές, να πιάνει καλές θερμοκρασίες για αρκετό χρονικό διάστημα, για να αναγεννάται το φίλτρο σωματιδίων και να μην προκύψει κανένα πρόβλημα μακροχρόνια. Στις διαδρομές αυτές δε νομίζω να δεις ποτέ πάνω από 6λτ/100χλμ υπό πίεση, ενώ ο μέσος όρος κατανάλωσης θα παίζει γύρω στα 5-5,5λτ.
Αν η χρήση προβλέπεται ΚΥΡΙΩΣ πάω στη δουλειά, πάω στο μάρκετ, στο φροντιστήριο κλπ. με διακοπτόμενη λειτουργία λίγων χιλιομέτρων, είναι καλύτερη επιλογή τα πλήρως υβριδικά της ΤΟΥΟΤΑ αυτή τη στιγμή, που αυτό είναι το δυνατό τους σημείο και αυτόματα με τα ίδια ή καλύτερα καλούδια ασφαλείας σε αυτά τα λεφτά, τεράστια αναμονή για παραλαβή μεν.
Από πλευράς επιδόσεων θα είναι πολύ πιο "αρχοντικό" το ντίζελ.Σε ευχαριστώ παρά πολύ φίλε για το υπέρ αναλυτικό σου post. Ευτυχώς για εμένα οι διαδρομές που θα κάνει θα είναι σπίτι δουλεια η οποία απέχει 25 χιλιόμετρα καθώς και μερικά ταξίδια. Όποτε ειμαι καλυμμένος.
Μια τελευταία ερώτηση.
Το παρειγγειλα σε γκρι σκόρο και σκέφτομαι να βάλω διχρωμία με μαύρο ουρανό με μεμβράνη. Καμία άποψη από ιδιοκτήτη με το ίδιο χρωμα. Το μικραίνει; Και το άσπρο του πηγαίνει. Άσπρο ειμαι το qashqai που έχω γιαυτο λέω να αλλάξω.
Οποία γνώμη ευπρόσδεκτη. -
Εννοείται θα είναι μικρότερο. Μη λέμε και ότι θέλουμε. Το 2008 είναι b seg και το άλλο είναι c seg. Μια κατηγορία πάνω.
Το 2008 λογικά 4,15 εκ μήκος θα είχε αλλά έχει έναν πλαστικό πρόβολο στο πίσω μέρος που προσθέτει επιπλέον 15 εκ και συνολικά πάει στα 4,30 διάσταση που ανήκει στα χαμηλά όρια της επόμενης κατηγορίας.
Οι χώροι στο εσωτερικό συγκρίνονται συνήθως με το μεταξόνιο και όχι με το μήκος του αυτοκινήτου.
Ποιο QQ ειχες?
-
εδώ έχει τις διαστάσεις του και στην μπροστινή σειρά και στην πίσω. Μπορείς να συγκρίνεις με άλλα αυτοκίνητα.
https://www.km77.com/coches/peugeot/2008/2020/estandar/mediciones-propias
Είναι ενδεικτικό διότι η θέση οδήγησης καθορίζει το πώς οδηγείς και κατά επέκταση και τους χώρους στους πίσω επιβάτες.
Συγκριτικά με το νεο qq για παράδειγμα οι πίσω έχουν 5 εκ λιγότερο χώρο για τα γονατα τους και 8 εκ λιγότερο πλάτοςΕίναι κυριολεκτικά μια κατηγορία πάνω το QQ. Αυτά τα εκατοστά κάνουν αισθητή διαφορά
Κατά τα άλλα αν δεν κάνεις συχνά ταξίδια, όντως δεν χρειάζεσαι μεγαλύτερο. Μόνο αν είσαι ευρυστερνος που λέει και μία ψυχή εδώ μέσα, χρειάζεσαι μεγαλύτερο
-
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Εννοείται θα είναι μικρότερο. Μη λέμε και ότι θέλουμε. Το 2008 είναι b seg και το άλλο είναι c seg. Μια κατηγορία πάνω.
Το 2008 λογικά 4,15 εκ μήκος θα είχε αλλά έχει έναν πλαστικό πρόβολο στο πίσω μέρος που προσθέτει επιπλέον 15 εκ και συνολικά πάει στα 4,30 διάσταση που ανήκει στα χαμηλά όρια της επόμενης κατηγορίας.
Οι χώροι στο εσωτερικό συγκρίνονται συνήθως με το μεταξόνιο και όχι με το μήκος του αυτοκινήτου.
Ποιο QQ ειχες?
Έχω του 2009. Την πρώτη γενιά. Μου κάνει ένα κλικ πιο μικρό το 2008. Όχι τρομερά όμως πράγματα.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)