Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 223
    • 224
    • 225
    • 226
    • 227
    • 269
    • 270
    • 225 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    152548
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 @george1977 last edited by iceman7

      @george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @iceman7 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @dimsabas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Τελικά άξιζε το ηλεκτρικό; Μετά από 8 μήνες και 8.000 χιλιόμετρα, ο George1977, κάτοχος του ηλεκτρικού 2008 αξιολογεί την αγορά του.

      https://cartalk.gr/peugeot-e-2008-allure-5i-anafora-okto-mines-8-000-chiliometra/

      Αφού βρε συ Δημήτρη δεν είναι αγορά του Γιώργου, αλλά παροχή από την εταιρία.
      Τσάμπα (ή με μια μικρή συμμετοχή αν θυμάμαι καλα) το χει ο άνθρωπος και τσάμπα κινείται.
      Διθυράμβους θα γράψει, όσο άβολα και να του είναι.

      Οπως ειπε ο Γατος, ειναι παροχή απο την δικη μου εταιρια οποτε επειδη ειναι η επεκταση της τσέπης μου κοιταμε να ειναι επωφελες για την εταιρία χωρις να ζημιωνομαστε σε προσωπικο επιπεδο.

      Για την ώρα οι ελαφρύνσεις βολευουν και στα δυο επιπεδα.

      Δεν το ήξερα ότι ήταν και δικη σου η εταιρία. Νόμιζα ότι ήταν απλά παροχή.
      Αυτό σου δίνει βέβαια άμεσα τα απίστευτα φορολογικα προνόμια για την εισαγωγή στην ηλεκτροκίνηση. Άρα είσαι δίπλα κερδισμένος.

      Απλά οπως έχω γράψει και σε άλλο θέμα είναι πραγματικά ξετσίπωτη αυτή η αβάντα στα phev και ηλεκτρικα ειδικά εν μέσω αυτής της δύσκολης συγκυρίας στα ενεργειακά.
      Πραγματικά η αντιμετωπίση των ενεργειακων θεμάτων σε κυβερνητικό επίπεδο είναι τέτοιο που θα έκαναν ακόμα και τη Μαρία Αντουανέτα να κοκκινίζει από ντροπή (και εδώ θα βγει ο Φανης να γράψει περί δεξιάς κυβέρνησης)

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        groover1972 @groover1972 last edited by

        @groover1972 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        @george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        @iceman7 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        @dimsabas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        Δεν εισπράττω ότι το στρογγυλεύει επίτηδες, αλλά ότι περιγράφει την ειλικρινή του γνώμη. Αν ήταν έτσι, δε θα το φορτωνότανε για να πάει στην άλλη άκρη της Ελλάδας. Αλλά ας απαντήσει ο ίδιος.

        Το «αξιολογεί την αγορά του» σχολίασα.
        Και εμένα δεν μου φαινεται να στρογγυλοποιει (τον έχω για σοβαρό το Γιώργο) αλλά σίγουρα υπό αλλά κριτήρια αξιολογείς κάτι που το έχεις ήδη πληρώσει από κάτι που κανεις μαλλον ένα long term review.

        Ενα απο τα λιγα προνόμια που εχεις , εαν εχεις εταιρια στην Ελλαδα είναι μέσω leasing να αλλάζεις αυτοκίνητο καθε τέσσερα χρονια. Χρησιμοποιούσα το προνομιο πάντα για κατι που αντικειμενικά το χρησιμοποιούσα για την εταιρία. Ειχα smart, πήγα σε yaris hybrid τώρα σε e-2008.

        Το χρησιμοποιώ για ολες τις εταιρικές μετακινήσεις 90% κεντρο Αθηνας και κάποιες μετακινήσεις προς το αεροδρομιο ( πεταω 1-2 φορες το μήνα για εξωτερικο).

        Τι ζητας απο ενα τετοιο αυτοκινητο . Να ειναι αγχολυτικο, να μπαινει κεντρο, να εχει τα gadget του και γενικα να σου φιαχνει την διαθεση. Τα κανει ολα πολυ καλυτερα απο το yaris , κοστιζει λιγοτερο απο το yaris και μπορεις να ξεκλεψεις να πας μια Ψαθα, σε κανενα οινοποιο στην Κορινθια η καμια Σεττα.

        Οπότε Γιώργο, απαντάς στο δικό μου τελευταίο σχόλιο. Δεν είναι για όλους, ανάλογα το οικονομικό επίπεδο και σίγουρα δεν είναι η ώρα του για όλους. Βέβαια θα ήθελα όταν πήρα την απάντηση "με leasing", να μου έλεγες ότι, ναι με leasing, αλλά με όρο να υπάρχει και το ανάλογο οικονομικό status. Δεν είμαστε εφορία νομίζω ότι μπορούμε να λέμε ελεύθερα ότι δεν είναι για όλους η ηλεκτροκινηση, είναι για μερικούς. Και αυτό έγραψα ακριβώς μη γνωρίζοντας κιόλας. Να λέμε και του στραβού το δίκιο ο στραβός είμαι εγώ εν προκειμένω.

        Να προσθέσω ότι είδα το ID5 και μου άρεσε πολύ, άσχετο... αλλά 55κ

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          george1977 @groover1972 last edited by

          @groover1972 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

          @groover1972 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

          @george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

          @iceman7 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

          @dimsabas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

          Δεν εισπράττω ότι το στρογγυλεύει επίτηδες, αλλά ότι περιγράφει την ειλικρινή του γνώμη. Αν ήταν έτσι, δε θα το φορτωνότανε για να πάει στην άλλη άκρη της Ελλάδας. Αλλά ας απαντήσει ο ίδιος.

          Το «αξιολογεί την αγορά του» σχολίασα.
          Και εμένα δεν μου φαινεται να στρογγυλοποιει (τον έχω για σοβαρό το Γιώργο) αλλά σίγουρα υπό αλλά κριτήρια αξιολογείς κάτι που το έχεις ήδη πληρώσει από κάτι που κανεις μαλλον ένα long term review.

          Ενα απο τα λιγα προνόμια που εχεις , εαν εχεις εταιρια στην Ελλαδα είναι μέσω leasing να αλλάζεις αυτοκίνητο καθε τέσσερα χρονια. Χρησιμοποιούσα το προνομιο πάντα για κατι που αντικειμενικά το χρησιμοποιούσα για την εταιρία. Ειχα smart, πήγα σε yaris hybrid τώρα σε e-2008.

          Το χρησιμοποιώ για ολες τις εταιρικές μετακινήσεις 90% κεντρο Αθηνας και κάποιες μετακινήσεις προς το αεροδρομιο ( πεταω 1-2 φορες το μήνα για εξωτερικο).

          Τι ζητας απο ενα τετοιο αυτοκινητο . Να ειναι αγχολυτικο, να μπαινει κεντρο, να εχει τα gadget του και γενικα να σου φιαχνει την διαθεση. Τα κανει ολα πολυ καλυτερα απο το yaris , κοστιζει λιγοτερο απο το yaris και μπορεις να ξεκλεψεις να πας μια Ψαθα, σε κανενα οινοποιο στην Κορινθια η καμια Σεττα.

          Οπότε Γιώργο, απαντάς στο δικό μου τελευταίο σχόλιο. Δεν είναι για όλους, ανάλογα το οικονομικό επίπεδο και σίγουρα δεν είναι η ώρα του για όλους. Βέβαια θα ήθελα όταν πήρα την απάντηση "με leasing", να μου έλεγες ότι, ναι με leasing, αλλά με όρο να υπάρχει και το ανάλογο οικονομικό status. Δεν είμαστε εφορία νομίζω ότι μπορούμε να λέμε ελεύθερα ότι δεν είναι για όλους η ηλεκτροκινηση, είναι για μερικούς. Και αυτό έγραψα ακριβώς μη γνωρίζοντας κιόλας. Να λέμε και του στραβού το δίκιο ο στραβός είμαι εγώ εν προκειμένω.

          Να προσθέσω ότι είδα το ID5 και μου άρεσε πολύ, άσχετο... αλλά 55κ

          είναι κουκλί αλλά θα φτάσεις 55 και δεν θα δώσεις ακόμη 9 να πάρεις το ` τεσλα Υ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Με τα έξτρα 9 να πάρει και ένα μεταχειρισμένο δίλιτρο βενζίνης να κάνει ταξίδια σαν άνθρωπος.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hountalas last edited by

              Καλησπέρα φρέντς (που χάθηκε αυτό το φρούτο!),
              σήμερα επισκέφτηκα επίσημο αντιπρόσωπο στην Θεσσαλονίκη για το πρόβλημα που είχα ποστάρει πριν κάποιες μέρες. Τελικά έφυγα όπως πήγα γιατί δεν φαίνεται να έχει κρατήσει κάποια βλάβη στο διαγνωστικό οπότε δεν μπορούν να κάνουν και τίποτα...
              Έφυγα με την λύση του να βάλω ένα καθαριστικό βενζίνης να το φουλάρω και να δω εάν το ξανά κάνει! Από την μία καταλαβαίνω ότι χωρίς βλάβη ούτε αναβάθμιση εγκεφάλου μπορούν να κάνουν ούτε μπουζί να αλλάξουν ούτε τίποτα...

              Δηλαδή εάν μου το εμφανίζει εμένα αραιά και που αλλά δεν το κρατάει στην μνήμη θα ζήσω μαζί του;;; Στην ομάδα στο fb το έχουν παρουσιάσει και άλλοι οποότε ίσως έπρεπε να υπάρχει οδηγία για το θέμα και να μην περιμένουν εάν και όταν το εμφανίσει μπροστά τους!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                groover1972 @lap last edited by

                @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                Με τα έξτρα 9 να πάρει και ένα μεταχειρισμένο δίλιτρο βενζίνης να κάνει ταξίδια σαν άνθρωπος.

                😆 🤣 😂 😹 😆 🤣

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  superfast5 last edited by

                  Έβαλα παραγγελια το 2008 σε active plus 1,5 diesel EAT8. Τρέχει μια προσφορα και καλά κρυφή από όλα τα sites και βγαίνει τελική στα 28 με μεταλλικό.
                  Έχω οικογένεια με δυο παιδιά τα οποία μεγαλώσανε όποτε δεν θέλω καρότσια κλπ. Τώρα οδηγάω qashqai του 2009. Λάτρεψα το αυτόματο στο test drive , την δύναμη και την θεωρητικά οικονομικότερη κατανάλωση που θα έχω. (Είμαι στα δέκα λίτρα μες στην πόλη).
                  Έχω έναν ενδοιασμό αν πράττω σωστά η θα το μετανιώσω αναφορικά με τους χώρους όταν το χρειαστώ σε εκδρομεσ Θεωρητικά είναι οι ίδιες διαστάσεις με το qashqai του 2009 αλλά μου κάνει ένα κλικ μικρότερο σε αίσθηση. Βέβαια το 80% των χλμ είναι στην πόλη για δουλειά. Συν το ότι η active plus είναι φτωχή εσωτερικά. Μπέρδεμα….

                  antonakis D F 3 Replies Last reply Reply Quote 4
                  • yem
                    yem last edited by

                    Εξαιρετική επιλογή κινητήρα & σασμάν, θα το ευχαριστηθείς πολύ περισσότερο από το QQ, άσε που και τα λίτρα του Peugeot πρέπει να είναι περισσότερα και με πιο τετράγωνο πορτ μπαγκάζ.
                    Καλοτάξιδο, σου είπανε χρόνο αναμονής?

                    Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                    H 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Ωραία επιλογή. Τζάμπα με τα σημερινά δεδομένα.
                      Μονή ενσταση η μετακίνηση στην πόλη. Τα diesel είναι στο στοιχείο τους σε ανοιχτό δρόμο

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        haralabosg @yem last edited by

                        @yem said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                        Εξαιρετική επιλογή κινητήρα & σασμάν, θα το ευχαριστηθείς πολύ περισσότερο από το QQ, άσε που και τα λίτρα του Peugeot πρέπει να είναι περισσότερα και με πιο τετράγωνο πορτ μπαγκάζ.
                        Καλοτάξιδο, σου είπανε χρόνο αναμονής?

                        Ετυχε σημερα να περασω απο αντιπροσωπεια της PEUGEOT και ρώτησα , περίπου 9-10 μήνες για το 2008....

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          superfast5 @lap last edited by

                          @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          Ωραία επιλογή. Τζάμπα με τα σημερινά δεδομένα.
                          Μονή ενσταση η μετακίνηση στην πόλη. Τα diesel είναι στο στοιχείο τους σε ανοιχτό δρόμο

                          Το φαντάζομαι αυτό που λες αλλά νομίζω και στην πόλη είναι πιο οικονομικό από το αντίστοιχο 2008 σε βενζίνη.

                          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            superfast5 @haralabosg last edited by

                            @haralabosg said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            @yem said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            Εξαιρετική επιλογή κινητήρα & σασμάν, θα το ευχαριστηθείς πολύ περισσότερο από το QQ, άσε που και τα λίτρα του Peugeot πρέπει να είναι περισσότερα και με πιο τετράγωνο πορτ μπαγκάζ.
                            Καλοτάξιδο, σου είπανε χρόνο αναμονής?

                            Ετυχε σημερα να περασω απο αντιπροσωπεια της PEUGEOT και ρώτησα , περίπου 9-10 μήνες για το 2008....

                            Για το Εdiesel που παρήγγειλα όλες οι αντιπροσωπίες μου έλεγαν 6 με 8

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • antonakis
                              antonakis @superfast5 last edited by

                              @superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              Έβαλα παραγγελια το 2008 σε active plus 1,5 diesel EAT8. Τρέχει μια προσφορα και καλά κρυφή από όλα τα sites και βγαίνει τελική στα 28 με μεταλλικό.

                              Μάλλον δεν είναι κρυφή προσφορά.

                              Από όσο ξέρω, όσοι είχαν παραγγείλει 2008 diesel με χειροκίνητο κιβώτιο δεν θα τα πάρουν ποτέ λόγω ακύρωσης παραγωγής. Τους είχαν αντιπροτείνει 2008 active plus 1.5 με αυτόματο και αναμονή προς τέλη '22. (ή 3008)
                              Φαντάζομαι, κάποιοι ακύρωσαν τελείως τις παραγγελίες.
                              Πάραυτα, καλή τιμή.

                              Moments before detonation...

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • georgemit
                                georgemit last edited by

                                Με το καλό!
                                Στον διαμορφωτή πάντως δε βγάζει ντίζελ έκδοση, μόνο βενζίνη και ηλεκτρικό.
                                Όταν μπήκα με ρώτησε αν θέλω να συνεχίσω τη διαμόρφωση που είχα ξεκινήσει 1 χρόνο πριν 2008 active plus 1.5 hdi 22.300€. 😁 😁 😁 😁 😁

                                i30 160 N line!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • piliourits
                                  piliourits @superfast5 last edited by

                                  @superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                  @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                  Ωραία επιλογή. Τζάμπα με τα σημερινά δεδομένα.
                                  Μονή ενσταση η μετακίνηση στην πόλη. Τα diesel είναι στο στοιχείο τους σε ανοιχτό δρόμο

                                  Το φαντάζομαι αυτό που λες αλλά νομίζω και στην πόλη είναι πιο οικονομικό από το αντίστοιχο 2008 σε βενζίνη.

                                  Έχοντας τον ίδιο 1.5HDi κινητήρα με ΕΑΤ6 σε σιτροέν, το μόνο "πρόβλημα" που είδα, είναι πως ειδικά τον χειμώνα, θέλει γύρω στα 3-4 χιλιόμετρα κίνησης για να πιάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας, ενώ ένα βενζινοκίνητο φτάνει τη θερμοκρασία στο μισό διάστημα. Οπότε αν θέλεις να κάνεις μια διαδρομή μέχρι 3 χιλιόμετρα και να παρκάρεις, θα πάει και γυρίσει "κρύο" με κατανάλωση ανά χιλιόμετρο που μπορεί να φτάσει και 7 ή 8λτ/100. (άσχετα αν θα κάψει "τίποτα" σε ευρώ, θα "καπνίζει" το φίλτρο).
                                  Το υπεραναλύουμε τώρα, αλλά για να έχουμε πλήρη εικόνα...
                                  Αν το αμάξι κάνει ΜΟΝΟ δυο-τρεις τέτοιες διαδρομές ανα ημέρα για πολύ καιρό (όπως κάποιοι που πηγαίνουν μέχρι τη δουλειά ή μαγαζί τους μόνο) θα συσσωρεύεται λίγο παραπάνω κάπνα στο φίλτρο σωματιδίων και το επιβαρύνει μακροχρόνια. Κάποια στιγμή θα επιχειρεί το αυτοκίνητο να κάνει αναγέννηση του φίλτρου, αλλά καθώς ποτέ δεν θα πιάνει τη θερμοκρασία, δεν θα ολοκληρώνεται, και τότε ίσως προκύψουν προβλήματα.

                                  Οπότε καλό είναι ο ντιζελοκινητήρας να συνδυάζεται με κάποιες πιο μακρινές διαδρομές, να πιάνει καλές θερμοκρασίες για αρκετό χρονικό διάστημα, για να αναγεννάται το φίλτρο σωματιδίων και να μην προκύψει κανένα πρόβλημα μακροχρόνια. Στις διαδρομές αυτές δε νομίζω να δεις ποτέ πάνω από 6λτ/100χλμ υπό πίεση, ενώ ο μέσος όρος κατανάλωσης θα παίζει γύρω στα 5-5,5λτ.

                                  Αν η χρήση προβλέπεται ΚΥΡΙΩΣ πάω στη δουλειά, πάω στο μάρκετ, στο φροντιστήριο κλπ. με διακοπτόμενη λειτουργία λίγων χιλιομέτρων, είναι καλύτερη επιλογή τα πλήρως υβριδικά της ΤΟΥΟΤΑ αυτή τη στιγμή, που αυτό είναι το δυνατό τους σημείο και αυτόματα με τα ίδια ή καλύτερα καλούδια ασφαλείας σε αυτά τα λεφτά, τεράστια αναμονή για παραλαβή μεν.
                                  Από πλευράς επιδόσεων θα είναι πολύ πιο "αρχοντικό" το ντίζελ.

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • D
                                    dublin @superfast5 last edited by dublin

                                    @superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    Έβαλα παραγγελια το 2008 σε active plus 1,5 diesel EAT8. Τρέχει μια προσφορα και καλά κρυφή από όλα τα sites και βγαίνει τελική στα 28 με μεταλλικό.
                                    Έχω οικογένεια με δυο παιδιά τα οποία μεγαλώσανε όποτε δεν θέλω καρότσια κλπ. Τώρα οδηγάω qashqai του 2009. Λάτρεψα το αυτόματο στο test drive , την δύναμη και την θεωρητικά οικονομικότερη κατανάλωση που θα έχω. (Είμαι στα δέκα λίτρα μες στην πόλη).
                                    Έχω έναν ενδοιασμό αν πράττω σωστά η θα το μετανιώσω αναφορικά με τους χώρους όταν το χρειαστώ σε εκδρομεσ Θεωρητικά είναι οι ίδιες διαστάσεις με το qashqai του 2009 αλλά μου κάνει ένα κλικ μικρότερο σε αίσθηση. Βέβαια το 80% των χλμ είναι στην πόλη για δουλειά. Συν το ότι η active plus είναι φτωχή εσωτερικά. Μπέρδεμα….

                                    Απ'έξω μεγαλύτερο, από μέσα τα ίδια. Ίσως στο πλάτος να δεις διαφορά, και στο χώρο αποσκευών πολύ καλύτερη διαμόρφωση το πιο σύγχρονο, οπότε ούτε εκεί πρόβλημα. Πιστεύω θα ανανεωθείς πάρα πολύ. Πριν πάρω το 2008 κοίταξα, το πολύ φθηνότερο τότε από το 2098, QQ 2020, και δεν βρήκα κανέναν λόγο να κουβαλάω μεγαλύτερο όγκο και κιλά για παρόμοιους τελικά χώρους. Είναι ενδεικτικό ότι τελικά όλα τα C sug που ανανεώθηκαν την τελευταία 2-3ετια, με παρόμοιες διαστάσεις κέρδισαν και σε καμπίνα, και σε χώρο αποσκευών.

                                    Όσο για το καύσιμο, θα σε αποζημιώσει.. κυριολεκτικά!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      superfast5 @piliourits last edited by

                                      @piliourits said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                      @superfast5 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                      @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                      Ωραία επιλογή. Τζάμπα με τα σημερινά δεδομένα.
                                      Μονή ενσταση η μετακίνηση στην πόλη. Τα diesel είναι στο στοιχείο τους σε ανοιχτό δρόμο

                                      Το φαντάζομαι αυτό που λες αλλά νομίζω και στην πόλη είναι πιο οικονομικό από το αντίστοιχο 2008 σε βενζίνη.

                                      Έχοντας τον ίδιο 1.5HDi κινητήρα με ΕΑΤ6 σε σιτροέν, το μόνο "πρόβλημα" που είδα, είναι πως ειδικά τον χειμώνα, θέλει γύρω στα 3-4 χιλιόμετρα κίνησης για να πιάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας, ενώ ένα βενζινοκίνητο φτάνει τη θερμοκρασία στο μισό διάστημα. Οπότε αν θέλεις να κάνεις μια διαδρομή μέχρι 3 χιλιόμετρα και να παρκάρεις, θα πάει και γυρίσει "κρύο" με κατανάλωση ανά χιλιόμετρο που μπορεί να φτάσει και 7 ή 8λτ/100. (άσχετα αν θα κάψει "τίποτα" σε ευρώ, θα "καπνίζει" το φίλτρο).
                                      Το υπεραναλύουμε τώρα, αλλά για να έχουμε πλήρη εικόνα...
                                      Αν το αμάξι κάνει ΜΟΝΟ δυο-τρεις τέτοιες διαδρομές ανα ημέρα για πολύ καιρό (όπως κάποιοι που πηγαίνουν μέχρι τη δουλειά ή μαγαζί τους μόνο) θα συσσωρεύεται λίγο παραπάνω κάπνα στο φίλτρο σωματιδίων και το επιβαρύνει μακροχρόνια. Κάποια στιγμή θα επιχειρεί το αυτοκίνητο να κάνει αναγέννηση του φίλτρου, αλλά καθώς ποτέ δεν θα πιάνει τη θερμοκρασία, δεν θα ολοκληρώνεται, και τότε ίσως προκύψουν προβλήματα.

                                      Οπότε καλό είναι ο ντιζελοκινητήρας να συνδυάζεται με κάποιες πιο μακρινές διαδρομές, να πιάνει καλές θερμοκρασίες για αρκετό χρονικό διάστημα, για να αναγεννάται το φίλτρο σωματιδίων και να μην προκύψει κανένα πρόβλημα μακροχρόνια. Στις διαδρομές αυτές δε νομίζω να δεις ποτέ πάνω από 6λτ/100χλμ υπό πίεση, ενώ ο μέσος όρος κατανάλωσης θα παίζει γύρω στα 5-5,5λτ.

                                      Αν η χρήση προβλέπεται ΚΥΡΙΩΣ πάω στη δουλειά, πάω στο μάρκετ, στο φροντιστήριο κλπ. με διακοπτόμενη λειτουργία λίγων χιλιομέτρων, είναι καλύτερη επιλογή τα πλήρως υβριδικά της ΤΟΥΟΤΑ αυτή τη στιγμή, που αυτό είναι το δυνατό τους σημείο και αυτόματα με τα ίδια ή καλύτερα καλούδια ασφαλείας σε αυτά τα λεφτά, τεράστια αναμονή για παραλαβή μεν.
                                      Από πλευράς επιδόσεων θα είναι πολύ πιο "αρχοντικό" το ντίζελ.

                                      Σε ευχαριστώ παρά πολύ φίλε για το υπέρ αναλυτικό σου post. Ευτυχώς για εμένα οι διαδρομές που θα κάνει θα είναι σπίτι δουλεια η οποία απέχει 25 χιλιόμετρα καθώς και μερικά ταξίδια. Όποτε ειμαι καλυμμένος.

                                      Μια τελευταία ερώτηση.
                                      Το παρειγγειλα σε γκρι σκόρο και σκέφτομαι να βάλω διχρωμία με μαύρο ουρανό με μεμβράνη. Καμία άποψη από ιδιοκτήτη με το ίδιο χρωμα. Το μικραίνει; Και το άσπρο του πηγαίνει. Άσπρο ειμαι το qashqai που έχω γιαυτο λέω να αλλάξω.
                                      Οποία γνώμη ευπρόσδεκτη.

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Εννοείται θα είναι μικρότερο. Μη λέμε και ότι θέλουμε. Το 2008 είναι b seg και το άλλο είναι c seg. Μια κατηγορία πάνω.

                                        Το 2008 λογικά 4,15 εκ μήκος θα είχε αλλά έχει έναν πλαστικό πρόβολο στο πίσω μέρος που προσθέτει επιπλέον 15 εκ και συνολικά πάει στα 4,30 διάσταση που ανήκει στα χαμηλά όρια της επόμενης κατηγορίας.

                                        Οι χώροι στο εσωτερικό συγκρίνονται συνήθως με το μεταξόνιο και όχι με το μήκος του αυτοκινήτου.

                                        Ποιο QQ ειχες?

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          εδώ έχει τις διαστάσεις του και στην μπροστινή σειρά και στην πίσω. Μπορείς να συγκρίνεις με άλλα αυτοκίνητα.

                                          https://www.km77.com/coches/peugeot/2008/2020/estandar/mediciones-propias

                                          Είναι ενδεικτικό διότι η θέση οδήγησης καθορίζει το πώς οδηγείς και κατά επέκταση και τους χώρους στους πίσω επιβάτες.
                                          Συγκριτικά με το νεο qq για παράδειγμα οι πίσω έχουν 5 εκ λιγότερο χώρο για τα γονατα τους και 8 εκ λιγότερο πλάτος

                                          Είναι κυριολεκτικά μια κατηγορία πάνω το QQ. Αυτά τα εκατοστά κάνουν αισθητή διαφορά

                                          Κατά τα άλλα αν δεν κάνεις συχνά ταξίδια, όντως δεν χρειάζεσαι μεγαλύτερο. Μόνο αν είσαι ευρυστερνος που λέει και μία ψυχή εδώ μέσα, χρειάζεσαι μεγαλύτερο

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            superfast5 last edited by

                                            @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                            Εννοείται θα είναι μικρότερο. Μη λέμε και ότι θέλουμε. Το 2008 είναι b seg και το άλλο είναι c seg. Μια κατηγορία πάνω.

                                            Το 2008 λογικά 4,15 εκ μήκος θα είχε αλλά έχει έναν πλαστικό πρόβολο στο πίσω μέρος που προσθέτει επιπλέον 15 εκ και συνολικά πάει στα 4,30 διάσταση που ανήκει στα χαμηλά όρια της επόμενης κατηγορίας.

                                            Οι χώροι στο εσωτερικό συγκρίνονται συνήθως με το μεταξόνιο και όχι με το μήκος του αυτοκινήτου.

                                            Ποιο QQ ειχες?

                                            Έχω του 2009. Την πρώτη γενιά. Μου κάνει ένα κλικ πιο μικρό το 2008. Όχι τρομερά όμως πράγματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 225 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr