Aug 22, 2022, 6:11 PM

@tiodor63 said in MAZDA FORUM:

@alexandros-k said in MAZDA FORUM:

@tiodor63 said in MAZDA FORUM:

@alexandros-k said in MAZDA FORUM:

@tiodor63 said in MAZDA FORUM:

@andya3 said in MAZDA FORUM:

Φίλε μου αν έκοψε καδένα στα 60k εσύ και η Mazda κάνατε τεχνικό επίτευγμα.
Μήπως εννοείς κάτι άλλο? Μήπως επιμηκύνθηκε πολύ και κροτάλιζε πολύ το αυτοκίνητο?
Εκτός αν ήταν ελαττωματική και βγήκε κανένας κρίκος, αλλά και πάλι δύσκολο να κοπεί στα καλά καθούμενα.
Δεν είχε προειδοποιήσει πιο νωρίς το αυτοκίνητο με κάποιο τρόπο ότι κάτι πάει στραβά?

Το αμαξι ηταν σε ακινησια για δυο χρονια, πριν μια πενταετια.
Για τρια χιλιομετρα εκανε καποιο θορυβο και μετα εμεινε.
Ανταλλακτικα για τον κινητηρα υπαρχουν?
Γιατι ο Μαστρο-μητσος μας λεει απο εξωτερικο και μονο γνησια.
Κοντευει να φτασει 2 χιλ. κοστολογιο επεισκευης.
Ειναι δυνατον?

Μετα τα 2 χρονια ακινησιας, πως το βαλατε μπρος ? Κανατε καμια προλιπανση?
Επισης , λαδια αλλαξατε μετα τα 2 χρονια ή τα αφησατε κανα χρονο ακομα?

Μη ρωτας φιλε μου γιατι ειναι του γιου μου το μαζντα και δεν εχω ιδεα.

To πιο πιθανο ειναι οτι εσπασε απο κακη λιπανση. Αν θες στο λεω πιο αναλυτικα

Με ενδιαφερει φιλε μου. Μπορεις να εξηγησεις?

Οι καδενες δεν σπανε ετσι ευκολα χωρις λογο. Συνηθως σπανε επειδη δεν λιπαινονται σωστα (ή καθολου)
Τωρα στο δικο σας μπορει:
Να εμεινε χωρις λαδι
Να εβαζε λαθος λαδι, εντελως διαφορετικο απο αυτο που λεει η Μαζντα
Να μην τα αλλαζε ποτε ή πολυ αραια
Οταν εμεινε 2 χρονια ακινητο , τα λαδια του ειχαν οξειδωθεί και ηταν αχρηστα κι αυτος τα αφησε χωρις να τα αλλαξει αμεσως (που κανονικα επρεπε να αλλαχτουν πριν βαλει μπρος)
Και οταν βαζουμε μπρος ενα μοτερ μετα απο 2 χρονια πρωτη φορα, πρεπει να γινει προλιπανση, αλλιως θα γινει μεγαλη φθορα γιατι ειναι στεγνο απο λαδι