Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 20
    • Best 2
    • Groups 0

    tiodor63

    @tiodor63

    3
    Reputation
    13
    Profile views
    20
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tiodor63 Unfollow Follow

    Best posts made by tiodor63

    • RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Εγω παντως αν ξαναγορασω μεταχειρισμενο θα καλεσω εταιρια ελεγχου. Η προσφατη εμπειρια μου απο ελεγχο μεταχειρισμενου σε μηχανικο, σε κτεο και σε αντιπροσωπεια δεν ηταν τοσο καλη. Στο μηχανικο εκλεισα ραντεβου δυο ημερων με συνεχεις υπενθυμισεις και οταν πηγα το αυτοκινητο δεν ειχε ραμπα. Στα κτεο το μονο που κανεις ειναι τσεκαρισμα καυσαεριων, και να στο ριξουν μια ματια απο κατω. Φανταστειτε οτι το περασα εκουσιο ελεγχο απο δυο κτεο και δεν ειδαν οτι ειχε καμενο πισω στοπ. Στην αντιπροσωπεια παλι ισως κανουν κατι καλυτερο αλλα θελουν ραντεβου μιας εβδομαδας οποτε το πραγμα γινεται πολυ δυσκολο.
      Για φανοποιο μη το συζητατε, γιατι το πηγα σε γνωστο μου και το μονο που εκανε ηταν μια βολτα γυρω-γυρω απο το αμαξι.
      Σε ολα αυτα να προσθεσω και την δυσκολια με τον πωλητη που δυσανασχετουσε συνεχως. (λογικο λογω χρονοτριβης)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tiodor63
    • RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      @bassstarlet said in Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:

      @tiodor63 said in Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:

      Εγω παντως αν ξαναγορασω μεταχειρισμενο θα καλεσω εταιρια ελεγχου. Η προσφατη εμπειρια μου απο ελεγχο μεταχειρισμενου σε μηχανικο, σε κτεο και σε αντιπροσωπεια δεν ηταν τοσο καλη. Στο μηχανικο εκλεισα ραντεβου δυο ημερων με συνεχεις υπενθυμισεις και οταν πηγα το αυτοκινητο δεν ειχε ραμπα. Στα κτεο το μονο που κανεις ειναι τσεκαρισμα καυσαεριων, και να στο ριξουν μια ματια απο κατω. Φανταστειτε οτι το περασα εκουσιο ελεγχο απο δυο κτεο και δεν ειδαν οτι ειχε καμενο πισω στοπ. Στην αντιπροσωπεια παλι ισως κανουν κατι καλυτερο αλλα θελουν ραντεβου μιας εβδομαδας οποτε το πραγμα γινεται πολυ δυσκολο.
      Για φανοποιο μη το συζητατε, γιατι το πηγα σε γνωστο μου και το μονο που εκανε ηταν μια βολτα γυρω-γυρω απο το αμαξι.
      Σε ολα αυτα να προσθεσω και την δυσκολια με τον πωλητη που δυσανασχετουσε συνεχως. (λογικο λογω χρονοτριβης)

      Εντάξει, το ξέσκισες και 'συ στους ελέγχους.
      Focus πήρες, όχι bugatti!

      Ε και τι καταλαβα? Μισοδουλεια εγινε παλι.
      Παντως δεν ειναι θεμα ψιρισματος αλλα ηθελα οσον το δυνατον καλυτερο ελεγχο γιατι η κορη μου φευγει επαρχια για δουλεια με αυτο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tiodor63

    Latest posts made by tiodor63

    • RE: Καμμένη πλεξούδα Hyundai i10

      Εχω πιθανο προβλημα πλεξουδας πορτας, πιθανοτερο στου οδηγου στο σημειο μαλλον της φυσουνας, γιατι ο δεξιος ηλεκτρικος καθρεφτης καιει την ασφαλεια στο πανω-κατω.
      Εντοπιζω εκει το προβλημα γιατι ηδη εχω αλλαξει διακοπτη και ηλεκτρικο καθρεφτη χωρις αποτελεσμα, (Σε φοκους μκ1)
      Μαλλον την συνεχεια θα αναλαβει ηλεκτολογος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tiodor63
    • RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      @bassstarlet said in Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:

      @tiodor63 said in Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:

      Εγω παντως αν ξαναγορασω μεταχειρισμενο θα καλεσω εταιρια ελεγχου. Η προσφατη εμπειρια μου απο ελεγχο μεταχειρισμενου σε μηχανικο, σε κτεο και σε αντιπροσωπεια δεν ηταν τοσο καλη. Στο μηχανικο εκλεισα ραντεβου δυο ημερων με συνεχεις υπενθυμισεις και οταν πηγα το αυτοκινητο δεν ειχε ραμπα. Στα κτεο το μονο που κανεις ειναι τσεκαρισμα καυσαεριων, και να στο ριξουν μια ματια απο κατω. Φανταστειτε οτι το περασα εκουσιο ελεγχο απο δυο κτεο και δεν ειδαν οτι ειχε καμενο πισω στοπ. Στην αντιπροσωπεια παλι ισως κανουν κατι καλυτερο αλλα θελουν ραντεβου μιας εβδομαδας οποτε το πραγμα γινεται πολυ δυσκολο.
      Για φανοποιο μη το συζητατε, γιατι το πηγα σε γνωστο μου και το μονο που εκανε ηταν μια βολτα γυρω-γυρω απο το αμαξι.
      Σε ολα αυτα να προσθεσω και την δυσκολια με τον πωλητη που δυσανασχετουσε συνεχως. (λογικο λογω χρονοτριβης)

      Εντάξει, το ξέσκισες και 'συ στους ελέγχους.
      Focus πήρες, όχι bugatti!

      Ε και τι καταλαβα? Μισοδουλεια εγινε παλι.
      Παντως δεν ειναι θεμα ψιρισματος αλλα ηθελα οσον το δυνατον καλυτερο ελεγχο γιατι η κορη μου φευγει επαρχια για δουλεια με αυτο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tiodor63
    • RE: ΜΙΖΑ?

      Τελικα παιδια εμεινα τελειως.
      Εβαλα εναν αλλον και γυρνουσε το κλειδι και ακουγεται λιγο η μιζα. Καθε φορα που το γυρναει, κατι στροφαρει για λιγο, ενα κλικ και μετα τιποτα. Τα φωτα στις μπλαφονιερες ειναι σταθερα, δεν χανουν σε ενταση. Μπαταρια δεν ειναι
      που ουτως η αλλως εχει 12,6 volt.
      Απο δευτερα η θα καλεσω οδικη βοηθεια, ή θα κανω καμια μανουβρα σπρωχτα για να το βαλω στην κατηφορα και να παρει μπρος.
      Για την μανουβρα υπαρχει προβλημα αν στριβουμε το τιμονι χωρις την υδραυλικη υποβοηθηση?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tiodor63
    • RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Εγω παντως αν ξαναγορασω μεταχειρισμενο θα καλεσω εταιρια ελεγχου. Η προσφατη εμπειρια μου απο ελεγχο μεταχειρισμενου σε μηχανικο, σε κτεο και σε αντιπροσωπεια δεν ηταν τοσο καλη. Στο μηχανικο εκλεισα ραντεβου δυο ημερων με συνεχεις υπενθυμισεις και οταν πηγα το αυτοκινητο δεν ειχε ραμπα. Στα κτεο το μονο που κανεις ειναι τσεκαρισμα καυσαεριων, και να στο ριξουν μια ματια απο κατω. Φανταστειτε οτι το περασα εκουσιο ελεγχο απο δυο κτεο και δεν ειδαν οτι ειχε καμενο πισω στοπ. Στην αντιπροσωπεια παλι ισως κανουν κατι καλυτερο αλλα θελουν ραντεβου μιας εβδομαδας οποτε το πραγμα γινεται πολυ δυσκολο.
      Για φανοποιο μη το συζητατε, γιατι το πηγα σε γνωστο μου και το μονο που εκανε ηταν μια βολτα γυρω-γυρω απο το αμαξι.
      Σε ολα αυτα να προσθεσω και την δυσκολια με τον πωλητη που δυσανασχετουσε συνεχως. (λογικο λογω χρονοτριβης)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tiodor63
    • ΜΙΖΑ?

      Παιδια σημερα μπαινω στο αυτοκινητο να φυγω, γυρναω το κλειδι και...... απολυτως τιποτα.
      Το ξαναγυρναω τα ιδια.
      Το ξαναγυρναω παιρνει σαν να μην συμβαινει τιποτα, και απο τοτε σε δοκιμες πηρε αλλες 20 φορες.
      Το αυτοκινητο ειναι φοκους 2002 και η μπαταρια ειναι ΟΚ γιατι εχω βολτομετρο.
      Λεω να το κανω ενα προληπτικο σερβις την μιζα. Τι γνωμη εχετε?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tiodor63
    • RE: Φταίει κάποιος, κανένας ή και οι δυο???

      Και κατι αλλο. Δεν αρκει να φαινεται η κλιση του δρομου,
      Πρεπει να ειναι και μεγαλη, συμφωνα με το 18 του κοκ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tiodor63
    • RE: Υδρογονάνθρακες ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ....ΚΑΡΚΙΝΟΣ

      Θα ξαναπαντησω επειδη ελυσα το προβλημα "υδογονανθρακες στο ρελαντι". Σε φορντ φοκους 2002 μετα απο λαμπακι τσεκ εντζιν αλλαξα ενα απο τους δυο αισθητηρες λαμδα και τα καυσαερια
      επεστρεψαν στα κανονικα επιπεδα. (μετα απο πολυ καιρο που δεν μπορουσαν οι μηχανικοι να βρουνε το προβλημα)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tiodor63
    • RE: Υδρογονάνθρακες ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ....ΚΑΡΚΙΝΟΣ

      Ξερω οτι ξεθαβω το νημα, αλλα επειδη εχω λαμπακι check engine με κωδικο φτωχου μιγματος στο διαγνωστικο, σκεφτομαι μηπως σχετιζεται με οτι εχω αυξημενους υδρογονανθρακες στο ρελαντι.. Το αυτοκινητο ειναι focus mk1 1,6.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tiodor63
    • RE: MAZDA FORUM

      @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

      @tiodor63 said in MAZDA FORUM:

      @tiodor63 said in MAZDA FORUM:

      @gtsartsal said in MAZDA FORUM:

      Ενα σημαντικό ερώτημα για μελλοντική αποτροπή παρομοιας ζημιας.

      Στο σέρβις μπορεί εύκολα να ελεγχθεί αυτή η βίδα?

      Θα μαθουμε οταν θα ανοιχθει ο κινητηρας και θα υπαρχει πληρης εικονα.

      Νεο συνεργειο, νεα διαγνωση, νεα ενημερωση στο φορουμ.
      Ουτε καδενα , ουτε βιδα μεταβλητου αυτη τη φορα.
      Κολλησε η αντλια λαδιου, και καηκε η μηχανη.
      Οτι μου ειπαν σας λεω.
      Παμε για αλλο κινητηρα.

      Αν ειχε κολλησει η αντλια θα ειχε αναψει λαμπακι λαδιου σιγουρα. Κατι αλλο πρεπει να ειναι. Αν και δεν εχει και τοσο σημασια πλεον.

      Πραγματι εικασιες μπορουμε να κανουμε πολλες.
      Και εγω στο "κατι αλλο" ειμαι, γιατι μόνο 60000km ειναι αυτα .
      Αλλα οτι εγινε εγινε. Ας ελπισουμε τωρα να ειναι λιγο της προκοπης το μετεχειρο μοτερ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tiodor63
    • RE: MAZDA FORUM

      @tiodor63 said in MAZDA FORUM:

      @gtsartsal said in MAZDA FORUM:

      Ενα σημαντικό ερώτημα για μελλοντική αποτροπή παρομοιας ζημιας.

      Στο σέρβις μπορεί εύκολα να ελεγχθεί αυτή η βίδα?

      Θα μαθουμε οταν θα ανοιχθει ο κινητηρας και θα υπαρχει πληρης εικονα.

      Νεο συνεργειο, νεα διαγνωση, νεα ενημερωση στο φορουμ.
      Ουτε καδενα , ουτε βιδα μεταβλητου αυτη τη φορα.
      Κολλησε η αντλια λαδιου, και καηκε η μηχανη.
      Οτι μου ειπαν σας λεω.
      Παμε για αλλο κινητηρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tiodor63
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr