Εγω παντως αν ξαναγορασω μεταχειρισμενο θα καλεσω εταιρια ελεγχου. Η προσφατη εμπειρια μου απο ελεγχο μεταχειρισμενου σε μηχανικο, σε κτεο και σε αντιπροσωπεια δεν ηταν τοσο καλη. Στο μηχανικο εκλεισα ραντεβου δυο ημερων με συνεχεις υπενθυμισεις και οταν πηγα το αυτοκινητο δεν ειχε ραμπα. Στα κτεο το μονο που κανεις ειναι τσεκαρισμα καυσαεριων, και να στο ριξουν μια ματια απο κατω. Φανταστειτε οτι το περασα εκουσιο ελεγχο απο δυο κτεο και δεν ειδαν οτι ειχε καμενο πισω στοπ. Στην αντιπροσωπεια παλι ισως κανουν κατι καλυτερο αλλα θελουν ραντεβου μιας εβδομαδας οποτε το πραγμα γινεται πολυ δυσκολο.
Για φανοποιο μη το συζητατε, γιατι το πηγα σε γνωστο μου και το μονο που εκανε ηταν μια βολτα γυρω-γυρω απο το αμαξι.
Σε ολα αυτα να προσθεσω και την δυσκολια με τον πωλητη που δυσανασχετουσε συνεχως. (λογικο λογω χρονοτριβης)
Best posts made by tiodor63
-
RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου
-
RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου
@bassstarlet said in Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
@tiodor63 said in Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Εγω παντως αν ξαναγορασω μεταχειρισμενο θα καλεσω εταιρια ελεγχου. Η προσφατη εμπειρια μου απο ελεγχο μεταχειρισμενου σε μηχανικο, σε κτεο και σε αντιπροσωπεια δεν ηταν τοσο καλη. Στο μηχανικο εκλεισα ραντεβου δυο ημερων με συνεχεις υπενθυμισεις και οταν πηγα το αυτοκινητο δεν ειχε ραμπα. Στα κτεο το μονο που κανεις ειναι τσεκαρισμα καυσαεριων, και να στο ριξουν μια ματια απο κατω. Φανταστειτε οτι το περασα εκουσιο ελεγχο απο δυο κτεο και δεν ειδαν οτι ειχε καμενο πισω στοπ. Στην αντιπροσωπεια παλι ισως κανουν κατι καλυτερο αλλα θελουν ραντεβου μιας εβδομαδας οποτε το πραγμα γινεται πολυ δυσκολο.
Για φανοποιο μη το συζητατε, γιατι το πηγα σε γνωστο μου και το μονο που εκανε ηταν μια βολτα γυρω-γυρω απο το αμαξι.
Σε ολα αυτα να προσθεσω και την δυσκολια με τον πωλητη που δυσανασχετουσε συνεχως. (λογικο λογω χρονοτριβης)Εντάξει, το ξέσκισες και 'συ στους ελέγχους.
Focus πήρες, όχι bugatti!Ε και τι καταλαβα? Μισοδουλεια εγινε παλι.
Παντως δεν ειναι θεμα ψιρισματος αλλα ηθελα οσον το δυνατον καλυτερο ελεγχο γιατι η κορη μου φευγει επαρχια για δουλεια με αυτο.
Latest posts made by tiodor63
-
RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου
@bassstarlet said in Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
@tiodor63 said in Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Εγω παντως αν ξαναγορασω μεταχειρισμενο θα καλεσω εταιρια ελεγχου. Η προσφατη εμπειρια μου απο ελεγχο μεταχειρισμενου σε μηχανικο, σε κτεο και σε αντιπροσωπεια δεν ηταν τοσο καλη. Στο μηχανικο εκλεισα ραντεβου δυο ημερων με συνεχεις υπενθυμισεις και οταν πηγα το αυτοκινητο δεν ειχε ραμπα. Στα κτεο το μονο που κανεις ειναι τσεκαρισμα καυσαεριων, και να στο ριξουν μια ματια απο κατω. Φανταστειτε οτι το περασα εκουσιο ελεγχο απο δυο κτεο και δεν ειδαν οτι ειχε καμενο πισω στοπ. Στην αντιπροσωπεια παλι ισως κανουν κατι καλυτερο αλλα θελουν ραντεβου μιας εβδομαδας οποτε το πραγμα γινεται πολυ δυσκολο.
Για φανοποιο μη το συζητατε, γιατι το πηγα σε γνωστο μου και το μονο που εκανε ηταν μια βολτα γυρω-γυρω απο το αμαξι.
Σε ολα αυτα να προσθεσω και την δυσκολια με τον πωλητη που δυσανασχετουσε συνεχως. (λογικο λογω χρονοτριβης)Εντάξει, το ξέσκισες και 'συ στους ελέγχους.
Focus πήρες, όχι bugatti!Ε και τι καταλαβα? Μισοδουλεια εγινε παλι.
Παντως δεν ειναι θεμα ψιρισματος αλλα ηθελα οσον το δυνατον καλυτερο ελεγχο γιατι η κορη μου φευγει επαρχια για δουλεια με αυτο. -
RE: ΜΙΖΑ?
Τελικα παιδια εμεινα τελειως.
Εβαλα εναν αλλον και γυρνουσε το κλειδι και ακουγεται λιγο η μιζα. Καθε φορα που το γυρναει, κατι στροφαρει για λιγο, ενα κλικ και μετα τιποτα. Τα φωτα στις μπλαφονιερες ειναι σταθερα, δεν χανουν σε ενταση. Μπαταρια δεν ειναι
που ουτως η αλλως εχει 12,6 volt.
Απο δευτερα η θα καλεσω οδικη βοηθεια, ή θα κανω καμια μανουβρα σπρωχτα για να το βαλω στην κατηφορα και να παρει μπρος.
Για την μανουβρα υπαρχει προβλημα αν στριβουμε το τιμονι χωρις την υδραυλικη υποβοηθηση? -
RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου
Εγω παντως αν ξαναγορασω μεταχειρισμενο θα καλεσω εταιρια ελεγχου. Η προσφατη εμπειρια μου απο ελεγχο μεταχειρισμενου σε μηχανικο, σε κτεο και σε αντιπροσωπεια δεν ηταν τοσο καλη. Στο μηχανικο εκλεισα ραντεβου δυο ημερων με συνεχεις υπενθυμισεις και οταν πηγα το αυτοκινητο δεν ειχε ραμπα. Στα κτεο το μονο που κανεις ειναι τσεκαρισμα καυσαεριων, και να στο ριξουν μια ματια απο κατω. Φανταστειτε οτι το περασα εκουσιο ελεγχο απο δυο κτεο και δεν ειδαν οτι ειχε καμενο πισω στοπ. Στην αντιπροσωπεια παλι ισως κανουν κατι καλυτερο αλλα θελουν ραντεβου μιας εβδομαδας οποτε το πραγμα γινεται πολυ δυσκολο.
Για φανοποιο μη το συζητατε, γιατι το πηγα σε γνωστο μου και το μονο που εκανε ηταν μια βολτα γυρω-γυρω απο το αμαξι.
Σε ολα αυτα να προσθεσω και την δυσκολια με τον πωλητη που δυσανασχετουσε συνεχως. (λογικο λογω χρονοτριβης) -
ΜΙΖΑ?
Παιδια σημερα μπαινω στο αυτοκινητο να φυγω, γυρναω το κλειδι και...... απολυτως τιποτα.
Το ξαναγυρναω τα ιδια.
Το ξαναγυρναω παιρνει σαν να μην συμβαινει τιποτα, και απο τοτε σε δοκιμες πηρε αλλες 20 φορες.
Το αυτοκινητο ειναι φοκους 2002 και η μπαταρια ειναι ΟΚ γιατι εχω βολτομετρο.
Λεω να το κανω ενα προληπτικο σερβις την μιζα. Τι γνωμη εχετε? -
RE: Φταίει κάποιος, κανένας ή και οι δυο???
Και κατι αλλο. Δεν αρκει να φαινεται η κλιση του δρομου,
Πρεπει να ειναι και μεγαλη, συμφωνα με το 18 του κοκ. -
RE: Υδρογονάνθρακες ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ....ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Θα ξαναπαντησω επειδη ελυσα το προβλημα "υδογονανθρακες στο ρελαντι". Σε φορντ φοκους 2002 μετα απο λαμπακι τσεκ εντζιν αλλαξα ενα απο τους δυο αισθητηρες λαμδα και τα καυσαερια
επεστρεψαν στα κανονικα επιπεδα. (μετα απο πολυ καιρο που δεν μπορουσαν οι μηχανικοι να βρουνε το προβλημα) -
RE: Υδρογονάνθρακες ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ....ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Ξερω οτι ξεθαβω το νημα, αλλα επειδη εχω λαμπακι check engine με κωδικο φτωχου μιγματος στο διαγνωστικο, σκεφτομαι μηπως σχετιζεται με οτι εχω αυξημενους υδρογονανθρακες στο ρελαντι.. Το αυτοκινητο ειναι focus mk1 1,6.
-
RE: MAZDA FORUM
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
@tiodor63 said in MAZDA FORUM:
@tiodor63 said in MAZDA FORUM:
@gtsartsal said in MAZDA FORUM:
Ενα σημαντικό ερώτημα για μελλοντική αποτροπή παρομοιας ζημιας.
Στο σέρβις μπορεί εύκολα να ελεγχθεί αυτή η βίδα?
Θα μαθουμε οταν θα ανοιχθει ο κινητηρας και θα υπαρχει πληρης εικονα.
Νεο συνεργειο, νεα διαγνωση, νεα ενημερωση στο φορουμ.
Ουτε καδενα , ουτε βιδα μεταβλητου αυτη τη φορα.
Κολλησε η αντλια λαδιου, και καηκε η μηχανη.
Οτι μου ειπαν σας λεω.
Παμε για αλλο κινητηρα.Αν ειχε κολλησει η αντλια θα ειχε αναψει λαμπακι λαδιου σιγουρα. Κατι αλλο πρεπει να ειναι. Αν και δεν εχει και τοσο σημασια πλεον.
Πραγματι εικασιες μπορουμε να κανουμε πολλες.
Και εγω στο "κατι αλλο" ειμαι, γιατι μόνο 60000km ειναι αυτα .
Αλλα οτι εγινε εγινε. Ας ελπισουμε τωρα να ειναι λιγο της προκοπης το μετεχειρο μοτερ. -
RE: MAZDA FORUM
@tiodor63 said in MAZDA FORUM:
@gtsartsal said in MAZDA FORUM:
Ενα σημαντικό ερώτημα για μελλοντική αποτροπή παρομοιας ζημιας.
Στο σέρβις μπορεί εύκολα να ελεγχθεί αυτή η βίδα?
Θα μαθουμε οταν θα ανοιχθει ο κινητηρας και θα υπαρχει πληρης εικονα.
Νεο συνεργειο, νεα διαγνωση, νεα ενημερωση στο φορουμ.
Ουτε καδενα , ουτε βιδα μεταβλητου αυτη τη φορα.
Κολλησε η αντλια λαδιου, και καηκε η μηχανη.
Οτι μου ειπαν σας λεω.
Παμε για αλλο κινητηρα. -
RE: MAZDA FORUM
Τι να σου πω, δεν μου εχει τυχει ποτέ αντιπροσωπεια να προτεινει αφτερ μαρκετ ανταλλακτικα
Δεν προτεινει, απλως δουλευει και αφτερ μαρκετ ανταλλακτικα στα παλια αυτοκινητα οταν δεν υπαρχουν καποια σε γνησια η ειναι πανακριβα. Για την φορντ τουλαχιστον στο λεω στα σιγουρα.