-
Παιδια σημερα μπαινω στο αυτοκινητο να φυγω, γυρναω το κλειδι και...... απολυτως τιποτα.
Το ξαναγυρναω τα ιδια.
Το ξαναγυρναω παιρνει σαν να μην συμβαινει τιποτα, και απο τοτε σε δοκιμες πηρε αλλες 20 φορες.
Το αυτοκινητο ειναι φοκους 2002 και η μπαταρια ειναι ΟΚ γιατι εχω βολτομετρο.
Λεω να το κανω ενα προληπτικο σερβις την μιζα. Τι γνωμη εχετε? -
Πήγαινε και κοίτα τον διακόπτη (εκεί που βάζεις το κλειδί, δηλαδή).
-
Παιδια σημερα μπαινω στο αυτοκινητο να φυγω, γυρναω το κλειδι και...... απολυτως τιποτα.
Το ξαναγυρναω τα ιδια.
Το ξαναγυρναω παιρνει σαν να μην συμβαινει τιποτα, και απο τοτε σε δοκιμες πηρε αλλες 20 φορες.
Το αυτοκινητο ειναι φοκους 2002 και η μπαταρια ειναι ΟΚ γιατι εχω βολτομετρο.
Λεω να το κανω ενα προληπτικο σερβις την μιζα. Τι γνωμη εχετε?Ηταν νεκρο τελειως, δεν εκανε τιποτα αρχικα ?
Αν στο ξανακανει , δοκιμασε να σπρωξεις το κλειδι καθως γυρνας την μιζα, προς τα πανω ή προς τα κατω . Αν δουλεψει ειναι αυτο που ειπε ο απο πανω . Διακοπτης κλειδαριας οδηγου -
-
Σωστά, αλλά αφού του πήρε άλλες 20 φορές, όπως είπε...
Και αν δεν γύριζε τις πρώτες φορές, δεν θα ξαναγύριζε ποτέ πια (χωρίς φόρτιση)
Youtube Video -
Τελικα παιδια εμεινα τελειως.
Εβαλα εναν αλλον και γυρνουσε το κλειδι και ακουγεται λιγο η μιζα. Καθε φορα που το γυρναει, κατι στροφαρει για λιγο, ενα κλικ και μετα τιποτα. Τα φωτα στις μπλαφονιερες ειναι σταθερα, δεν χανουν σε ενταση. Μπαταρια δεν ειναι
που ουτως η αλλως εχει 12,6 volt.
Απο δευτερα η θα καλεσω οδικη βοηθεια, ή θα κανω καμια μανουβρα σπρωχτα για να το βαλω στην κατηφορα και να παρει μπρος.
Για την μανουβρα υπαρχει προβλημα αν στριβουμε το τιμονι χωρις την υδραυλικη υποβοηθηση? -
μάλλον η μίζα είναι έτσι όπως το περιγράφεις
είχα ακριβώς ίδια συμπεριφορά σε πολύ παλιό αυτοκίνητο
δοκίμασε να κοπανήσεις την μίζα με κανένα γαλικό κλειδί όταν στο κάνει , μπορεί να ξεκολήσει και να γυρίσει μετά
σαν προσωρινή λύση φυσικά το παραπάνω για να μην φέρνεις οδική βοήθεια, γιατί την αλλαγή (ή ίσως επισκευή) μίζας μάλλον δεν την γλυτώνεις
-
Βάλε «τον άλλο που γυρνούσε το κλειδί» να το ξανακάνει ενώ εσύ χτυπάς τη μίζα.
Επίσης, αν δεν χρειάζεται σήκωμα το αυτοκίνητο, ο παραγιός του μηχανικού μπορεί να αλλάξει τη μίζα επί τόπου.
Θα χρειαστείς όμως ομπρέλα, αν δεν είναι σε σκεπαστό πάρκινκ, και να τον κεράσεις και τίποτα.Μπύρα ή καφέ π.χ.
ΜΙΖΑ?