Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 102
    • 140
    • 141
    • 100 / 141
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    2802
    78348
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k @tiodor63 last edited by

      @tiodor63 said in MAZDA FORUM:

      @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

      @tiodor63 said in MAZDA FORUM:

      @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

      @tiodor63 said in MAZDA FORUM:

      @andya3 said in MAZDA FORUM:

      Φίλε μου αν έκοψε καδένα στα 60k εσύ και η Mazda κάνατε τεχνικό επίτευγμα.
      Μήπως εννοείς κάτι άλλο? Μήπως επιμηκύνθηκε πολύ και κροτάλιζε πολύ το αυτοκίνητο?
      Εκτός αν ήταν ελαττωματική και βγήκε κανένας κρίκος, αλλά και πάλι δύσκολο να κοπεί στα καλά καθούμενα.
      Δεν είχε προειδοποιήσει πιο νωρίς το αυτοκίνητο με κάποιο τρόπο ότι κάτι πάει στραβά?

      Το αμαξι ηταν σε ακινησια για δυο χρονια, πριν μια πενταετια.
      Για τρια χιλιομετρα εκανε καποιο θορυβο και μετα εμεινε.
      Ανταλλακτικα για τον κινητηρα υπαρχουν?
      Γιατι ο Μαστρο-μητσος μας λεει απο εξωτερικο και μονο γνησια.
      Κοντευει να φτασει 2 χιλ. κοστολογιο επεισκευης.
      Ειναι δυνατον?

      Μετα τα 2 χρονια ακινησιας, πως το βαλατε μπρος ? Κανατε καμια προλιπανση?
      Επισης , λαδια αλλαξατε μετα τα 2 χρονια ή τα αφησατε κανα χρονο ακομα?

      Μη ρωτας φιλε μου γιατι ειναι του γιου μου το μαζντα και δεν εχω ιδεα.

      To πιο πιθανο ειναι οτι εσπασε απο κακη λιπανση. Αν θες στο λεω πιο αναλυτικα

      Με ενδιαφερει φιλε μου. Μπορεις να εξηγησεις?

      Οι καδενες δεν σπανε ετσι ευκολα χωρις λογο. Συνηθως σπανε επειδη δεν λιπαινονται σωστα (ή καθολου)
      Τωρα στο δικο σας μπορει:
      Να εμεινε χωρις λαδι
      Να εβαζε λαθος λαδι, εντελως διαφορετικο απο αυτο που λεει η Μαζντα
      Να μην τα αλλαζε ποτε ή πολυ αραια
      Οταν εμεινε 2 χρονια ακινητο , τα λαδια του ειχαν οξειδωθεί και ηταν αχρηστα κι αυτος τα αφησε χωρις να τα αλλαξει αμεσως (που κανονικα επρεπε να αλλαχτουν πριν βαλει μπρος)
      Και οταν βαζουμε μπρος ενα μοτερ μετα απο 2 χρονια πρωτη φορα, πρεπει να γινει προλιπανση, αλλιως θα γινει μεγαλη φθορα γιατι ειναι στεγνο απο λαδι

      S K 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • panos2171
        panos2171 last edited by

        Και μετά θα χουμε τα ''ποια αξιόπιστα γιαπωνέζικα, εδώ mazda έκοψε καδένα΄΄ και αντε να πείσεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Πάντως το ότι ήταν τόσα χρόνια χωρίς αντιπροσωπεία η μάζντα και ότι με τα δίλιτρα θα πουλάει λίγο, που σημαίνει ότι μπορεί να μην έχει πάλι αντιπροσωπεία αν δεν βγάζει λεφτά, έχουν αντίκτυπο και στα ανταλλακτικά και την πιθανή έλλειψη τους.

          Να θυμηθούμε και τα σουμπαρού, που κάποτε έκαναν μεγάλες πωλήσεις και τι γίνεται σήμερα.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            super-t @alexandros-k last edited by

            @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

            ...
            Και οταν βαζουμε μπρος ενα μοτερ μετα απο 2 χρονια πρωτη φορα, πρεπει να γινει προλιπανση, αλλιως θα γινει μεγαλη φθορα γιατι ειναι στεγνο απο λαδι

            Και πως θα το κάνεις αυτό;

            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus @criuser last edited by realzeus

              @criuser said in MAZDA FORUM:

              Πάντως το ότι ήταν τόσα χρόνια χωρίς αντιπροσωπεία η μάζντα και ότι με τα δίλιτρα θα πουλάει λίγο, που σημαίνει ότι μπορεί να μην έχει πάλι αντιπροσωπεία αν δεν βγάζει λεφτά, έχουν αντίκτυπο και στα ανταλλακτικά και την πιθανή έλλειψη τους.

              Να θυμηθούμε και τα σουμπαρού, που κάποτε έκαναν μεγάλες πωλήσεις και τι γίνεται σήμερα.

              Ανταλλακτικά υπήρχαν ακόμα και όταν δεν υπήρχε αντιπροσωπεία. Στην Θεσσαλονίκη εξυπηρετούσε ο Βροχίδης-Χατζής της Ford. Νομίζω και στην Αθήνα ο ίδιος,

              @super-t said in MAZDA FORUM:

              @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

              ...
              Και οταν βαζουμε μπρος ενα μοτερ μετα απο 2 χρονια πρωτη φορα, πρεπει να γινει προλιπανση, αλλιως θα γινει μεγαλη φθορα γιατι ειναι στεγνο απο λαδι

              Και πως θα το κάνεις αυτό;

              Θεωρητικά αποσυνδέοντας τα μπουζί και γυρνώντας την μίζα ώστε να γυρίσει ο κινητήρας και να ανεβάσει λάδι από το κάρτερ, αλλά είναι μανούρα. Αν το βάλεις μια φορά μπροστά "στεγνό" δεν θα πάθει τίποτα.

              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • alexandros-k
                alexandros-k @super-t last edited by alexandros-k

                @super-t said in MAZDA FORUM:

                @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

                ...
                Και οταν βαζουμε μπρος ενα μοτερ μετα απο 2 χρονια πρωτη φορα, πρεπει να γινει προλιπανση, αλλιως θα γινει μεγαλη φθορα γιατι ειναι στεγνο απο λαδι

                Και πως θα το κάνεις αυτό;

                Βγαζεις τις πιπες απο τα μπουζι και καλο ειναι να βγαλεις και τις ασφαλειες απο την αντλια βενζινης για να μην στελνει καυσιμο
                Βαζεις καλη μπαταρια ή συνδέεις με καλωδια την υπαρχουσα και γυρνας την μιζα*
                Στην αρχη κοφτα γυρισματα των 1-2 sec να παει το πρωτο λαδι και μετα την κρατας και 5-10 sec

                *Μπρος δεν θα παρει γιατι δεν εχει μπουζι

                panos2171 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kostis20 @alexandros-k last edited by

                  @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

                  @tiodor63 said in MAZDA FORUM:

                  @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

                  @tiodor63 said in MAZDA FORUM:

                  @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

                  @tiodor63 said in MAZDA FORUM:

                  @andya3 said in MAZDA FORUM:

                  Φίλε μου αν έκοψε καδένα στα 60k εσύ και η Mazda κάνατε τεχνικό επίτευγμα.
                  Μήπως εννοείς κάτι άλλο? Μήπως επιμηκύνθηκε πολύ και κροτάλιζε πολύ το αυτοκίνητο?
                  Εκτός αν ήταν ελαττωματική και βγήκε κανένας κρίκος, αλλά και πάλι δύσκολο να κοπεί στα καλά καθούμενα.
                  Δεν είχε προειδοποιήσει πιο νωρίς το αυτοκίνητο με κάποιο τρόπο ότι κάτι πάει στραβά?

                  Το αμαξι ηταν σε ακινησια για δυο χρονια, πριν μια πενταετια.
                  Για τρια χιλιομετρα εκανε καποιο θορυβο και μετα εμεινε.
                  Ανταλλακτικα για τον κινητηρα υπαρχουν?
                  Γιατι ο Μαστρο-μητσος μας λεει απο εξωτερικο και μονο γνησια.
                  Κοντευει να φτασει 2 χιλ. κοστολογιο επεισκευης.
                  Ειναι δυνατον?

                  Μετα τα 2 χρονια ακινησιας, πως το βαλατε μπρος ? Κανατε καμια προλιπανση?
                  Επισης , λαδια αλλαξατε μετα τα 2 χρονια ή τα αφησατε κανα χρονο ακομα?

                  Μη ρωτας φιλε μου γιατι ειναι του γιου μου το μαζντα και δεν εχω ιδεα.

                  To πιο πιθανο ειναι οτι εσπασε απο κακη λιπανση. Αν θες στο λεω πιο αναλυτικα

                  Με ενδιαφερει φιλε μου. Μπορεις να εξηγησεις?

                  Οι καδενες δεν σπανε ετσι ευκολα χωρις λογο. Συνηθως σπανε επειδη δεν λιπαινονται σωστα (ή καθολου)
                  Τωρα στο δικο σας μπορει:
                  Να εμεινε χωρις λαδι
                  Να εβαζε λαθος λαδι, εντελως διαφορετικο απο αυτο που λεει η Μαζντα
                  Να μην τα αλλαζε ποτε ή πολυ αραια
                  Οταν εμεινε 2 χρονια ακινητο , τα λαδια του ειχαν οξειδωθεί και ηταν αχρηστα κι αυτος τα αφησε χωρις να τα αλλαξει αμεσως (που κανονικα επρεπε να αλλαχτουν πριν βαλει μπρος)
                  Και οταν βαζουμε μπρος ενα μοτερ μετα απο 2 χρονια πρωτη φορα, πρεπει να γινει προλιπανση, αλλιως θα γινει μεγαλη φθορα γιατι ειναι στεγνο απο λαδι

                  Βασικά στα Vag που σπάνε από τις 20.000km ακόμα σε ορισμένους 1.4 tsi ,έφταιγαν οι τεντωτηρες της καδένας που ήταν πλαστικοί.Το ίδιο συνέβαινε και στου 1.8 και στους διλιτρους.
                  Τώρα σε Mazda δε ξέρω .Πρώτη φορά το ακούω.
                  Μπορεί να έχει παίξει ρόλο η μακροχρόνια ακινησία ,ή να υπήρχε αστοχία υλικού γιατί δεν είναι γνωστό και γενικευμένο πρόβλημα.

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @kostis20 last edited by

                    @kostis20 said in MAZDA FORUM:

                    @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

                    @tiodor63 said in MAZDA FORUM:

                    @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

                    @tiodor63 said in MAZDA FORUM:

                    @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

                    @tiodor63 said in MAZDA FORUM:

                    @andya3 said in MAZDA FORUM:

                    Φίλε μου αν έκοψε καδένα στα 60k εσύ και η Mazda κάνατε τεχνικό επίτευγμα.
                    Μήπως εννοείς κάτι άλλο? Μήπως επιμηκύνθηκε πολύ και κροτάλιζε πολύ το αυτοκίνητο?
                    Εκτός αν ήταν ελαττωματική και βγήκε κανένας κρίκος, αλλά και πάλι δύσκολο να κοπεί στα καλά καθούμενα.
                    Δεν είχε προειδοποιήσει πιο νωρίς το αυτοκίνητο με κάποιο τρόπο ότι κάτι πάει στραβά?

                    Το αμαξι ηταν σε ακινησια για δυο χρονια, πριν μια πενταετια.
                    Για τρια χιλιομετρα εκανε καποιο θορυβο και μετα εμεινε.
                    Ανταλλακτικα για τον κινητηρα υπαρχουν?
                    Γιατι ο Μαστρο-μητσος μας λεει απο εξωτερικο και μονο γνησια.
                    Κοντευει να φτασει 2 χιλ. κοστολογιο επεισκευης.
                    Ειναι δυνατον?

                    Μετα τα 2 χρονια ακινησιας, πως το βαλατε μπρος ? Κανατε καμια προλιπανση?
                    Επισης , λαδια αλλαξατε μετα τα 2 χρονια ή τα αφησατε κανα χρονο ακομα?

                    Μη ρωτας φιλε μου γιατι ειναι του γιου μου το μαζντα και δεν εχω ιδεα.

                    To πιο πιθανο ειναι οτι εσπασε απο κακη λιπανση. Αν θες στο λεω πιο αναλυτικα

                    Με ενδιαφερει φιλε μου. Μπορεις να εξηγησεις?

                    Οι καδενες δεν σπανε ετσι ευκολα χωρις λογο. Συνηθως σπανε επειδη δεν λιπαινονται σωστα (ή καθολου)
                    Τωρα στο δικο σας μπορει:
                    Να εμεινε χωρις λαδι
                    Να εβαζε λαθος λαδι, εντελως διαφορετικο απο αυτο που λεει η Μαζντα
                    Να μην τα αλλαζε ποτε ή πολυ αραια
                    Οταν εμεινε 2 χρονια ακινητο , τα λαδια του ειχαν οξειδωθεί και ηταν αχρηστα κι αυτος τα αφησε χωρις να τα αλλαξει αμεσως (που κανονικα επρεπε να αλλαχτουν πριν βαλει μπρος)
                    Και οταν βαζουμε μπρος ενα μοτερ μετα απο 2 χρονια πρωτη φορα, πρεπει να γινει προλιπανση, αλλιως θα γινει μεγαλη φθορα γιατι ειναι στεγνο απο λαδι

                    Βασικά στα Vag που σπάνε από τις 20.000km ακόμα σε ορισμένους 1.4 tsi ,έφταιγαν οι τεντωτηρες της καδένας που ήταν πλαστικοί.Το ίδιο συνέβαινε και στου 1.8 και στους διλιτρους.
                    Τώρα σε Mazda δε ξέρω .Πρώτη φορά το ακούω.
                    Μπορεί να έχει παίξει ρόλο η μακροχρόνια ακινησία ,ή να υπήρχε αστοχία υλικού γιατί δεν είναι γνωστό και γενικευμένο πρόβλημα.

                    Σπαει ή χαλαρωνει η καδενα και καρφωνει βαλβιδες ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by kostis20

                      Ναι χαλαρώνει πρώτα αφού δε δουλεύει ο τεντωτηρας .Αν είσαι τυχερός και ακούσεις το θόρυβο το πρωί και το προλάβεις πριν καρφώσει βαλβίδες.

                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Είναι δυνατόν να βάζεις πλαστικό τεντωτηρα;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostis20 last edited by kostis20

                          Το έμβολο του τεντωτηρα αν θυμάμαι καλά είναι μεταλλικό αλλά κολαει και αυτό και δεν τεντωνει.Ο υπόλοιπος μηχανισμός που κρατάει τις καδένες τεντωμένες έχει πολλά πλαστικά κομμάτια.Γλυστρες κτλ είναι πλαστικά.

                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alexandros-k
                            alexandros-k @realzeus last edited by

                            @realzeus said in MAZDA FORUM:

                            Θεωρητικά αποσυνδέοντας τα μπουζί και γυρνώντας την μίζα ώστε να γυρίσει ο κινητήρας και να ανεβάσει λάδι από το κάρτερ, αλλά είναι μανούρα. Αν το βάλεις μια φορά μπροστά "στεγνό" δεν θα πάθει τίποτα.

                            Σιγα την μανουρα ρε Αλεξ. Πως θα βγαλεις τους πολλαπλασιαστες απο τα μπουζι ?!?!
                            Δεν θα σου σπασει με την μια , αλλά την φθορα θα την παθει αν δεν το κανεις .

                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap @kostis20 last edited by lap

                              @kostis20 said in MAZDA FORUM:

                              Το έμβολο του τεντωτηρα αν θυμάμαι καλά είναι μεταλλικό αλλά κολαει και αυτό και δεν τεντωνει.Ο υπόλοιπος μηχανισμός που κρατάει τις καδένες τεντωμένες έχει πολλά πλαστικά κομμάτια.Γλυστρες κτλ είναι πλαστικά.

                              Όπως έχουμε πει, κάνουν πειράματα στην πλάτη των πελατών τους. Αλλά τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό είναι ωραία, ε @andya3 ;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • alexandros-k
                                alexandros-k @kostis20 last edited by

                                @kostis20 said in MAZDA FORUM:

                                Ναι χαλαρώνει πρώτα αφού δε δουλεύει ο τεντωτηρας .Αν είσαι τυχερός και ακούσεις το θόρυβο το πρωί και το προλάβεις πριν καρφώσει βαλβίδες.

                                Ε αυτο ειναι χαλαρωμα της καδενας
                                Οχι σπασιμο καδενας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Νομίζω ότι δε χρειάζεται να σπάσει για να καρφώσει βαλβίδες.Χαλαρωνει πηδάει δόντι και άντε γεια...

                                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k @kostis20 last edited by

                                    @kostis20 said in MAZDA FORUM:

                                    Νομίζω ότι δε χρειάζεται να σπάσει για να καρφώσει βαλβίδες.Χαλαρωνει πηδάει δόντι και άντε γεια...

                                    Ναι συμφωνω. Αλλά αλλο σπασιμο καδενας και αλλο χαλαρωμα . Αυτο ειπα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      andya3 last edited by

                                      Καμιά καδένα δεν έχει σπάσει ποτέ σε tsi. Όχι επειδή το λέω εγώ για να τους υπερασπίσω, επειδή η καδένα δεν σπάει έτσι απλά.
                                      Ή χαλάρωνε ή υπήρχε πρόβλημα στο γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού ή τον τεντωτήρα, όχι στην ίδια την καδένα και κροτάλιζε το αμάξι. Όποιος δεν έδινε σημασία και έφτανε στο σημείο να αφήσει την καδένα να πηδήξει δόντι και να καρφώσει βαλβίδες, ήταν και άξιος της μοίρας του.
                                      Και επίσης ήταν και γνωστά αυτά τα προβλήματα σε κάποιες εκδόσεις των fsi και tsi και αν πήγαινες στην αντιπροσωπεία στο φτιάχνανε πριν βγάλει ζημιά, με το αζημίωτο φυσικά.
                                      Αργότερα βέβαια στις επόμενες εκδόσεις των tsi το φτιάξανε, ήταν κυρίως στους πρώτους 1.4 και φυσικά δεν εμφανίστηκε σε όλους, δυστυχώς υπήρχαν και κάποιοι άτυχοι, απρόσεκτοι, αδιάφοροι, άσχετοι, βαφτίστε τους όπως αγαπάτε...

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k @tiodor63 last edited by

                                        @tiodor63
                                        Τωρα που το ξανασκεφτομαι.... Μηπως δεν εκοψε καδενα και ο γιος εκανε κανενα κατεβασμα ταχυτητας και αντι να βαλει πχ 4η εβαλε 2α και καρφωσε βαλβιδες?
                                        Και για να μην τα ακουσει , ειπε οτι κοπηκε η καδενα?

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Δεν θα εσπαγε τα γρανάζια;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k last edited by

                                            Του σασμαν?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 100 / 141
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr