-
Αναρρωτιέμαι απλά αν έχετε νιώσει έναν καλό ατμοσφαιρικό βενζίνης στις 7000 ΣΑΛ στην κορυφή μιας ανηφόρας...
-
@lap said in MAZDA FORUM:
Σαν κιβώτιο πως το βρίσκεις; Νομίζω Audi ειχες.... Συγκριτικά;
Οχι οτι στο Α5 ήταν ασχημο ,αλλα στο mazda εχει ακόμα μικρότερες διαδρομές και πολύ πιο άμεση -μηχανική άισθηση.Και του Α5 πάντως ήταν πολύ καλό.O συμπλέκτης ειναι πολύ καλύτερος στο mazda ,στο Α5 είχε μεγάλη διαδρομή.
Να σημειώσω εδώ οτι αποφάσισα την αλλαγή γιατι προεκυψαν θέματα αξιοπιστίας στο Audi. -
@panos2171 said in MAZDA FORUM:
@groover1972 said in MAZDA FORUM:
@lap said in MAZDA FORUM:
Και στο σωστό σχήμα
Είναι πανέμορφο αλλά το πουλάνε σε λάθος χώρα... στην Ελλάδα δεν νομίζω να έχει μέλλον εκτός και αν κόψουν τα τεκμήρια για προεκλογικούς λόγους...
Καλά χ@στηκε η Mazda για τις πωλήσεις στην Ελλάδα. Εδώ για κάμποσα χρόνια δεν είχαμε καν αντιπροσωπία. Επίσης η Mazda γενικά έχει δείξει ότι ακολουθεί έναν δικό της δρόμο και έχει μια συγκεκριμένη αυστηρή φιλοσοφία σε ότι κάνει.
Πολύ σωστά. Σε προσφατο ταξίδι Ευρώπη είδα οτι κυκλοφορούν πάρα πολλά ,ιδιαίτερα cx5.Ειδικά Αυστρία γίνετε χαμός .Μάλλον θα παίζει ρόλο και η αντιπροσωπεία εκει που είναι η κεντρική.
-
Προσωπικά δεν θέλω να βλέπω πολλά σαν το δικό μου. Έβλεπα άπειρα Focus, αλλά ελάχιστα Xedos, Discovery, 9-3 και Ε92...
-
@realzeus said in MAZDA FORUM:
Προσωπικά δεν θέλω να βλέπω πολλά σαν το δικό μου. Έβλεπα άπειρα Focus, αλλά ελάχιστα Xedos, Discovery, 9-3 και Ε92...
Ουτε εγώ.Οπότε το Mazda καερδίζει και εκεί...Χα χα
Με εχουν σταματήσει 5 -6 άτομα να με ρωτήσουν στο δρόμο .Πρωτη φορά μου συμβαίνει αυτό. -
Μια απ τις φορές που έτυχε να βρεθούν τυχαία 3-4 εξάρια δίπλα δίπλα στο πάρκινγκ.
Το ρεκόρ μου ήταν 7 μαζί και κάνα δυο CX5 (και CX7) σε παραλιακό πάρκινγκ σε ακτίνα 10μ.
Χαμός γινόταν την περίοδο 2017-19
Κι όταν πουλούσα το δικό μου πριν φύγω "πλακώθηκαν" οι συνάδελφοι αγοραστές ποιος θα το πρωτοπάρει, ήταν δύσκολο να διαχειριστώ τους αγοραστές... -
@kostis20 said in MAZDA FORUM:
@lap said in MAZDA FORUM:
Σαν κιβώτιο πως το βρίσκεις; Νομίζω Audi ειχες.... Συγκριτικά;
Οχι οτι στο Α5 ήταν ασχημο ,αλλα στο mazda εχει ακόμα μικρότερες διαδρομές και πολύ πιο άμεση -μηχανική άισθηση.Και του Α5 πάντως ήταν πολύ καλό.O συμπλέκτης ειναι πολύ καλύτερος στο mazda ,στο Α5 είχε μεγάλη διαδρομή.
Να σημειώσω εδώ οτι αποφάσισα την αλλαγή γιατι προεκυψαν θέματα αξιοπιστίας στο Audi.Αυτό με το βάθος του συμπλέκτη το παρατηρώ και εγώ σε πιο απλά αυτοκίνητα μεν αλλά της ευρωπαϊκής και ιαπωνικής σχολής δε. Τα ιαπωνικά έχουν αισθητά μικρότερη διαδρομή και στην δική μου περίπτωση πολλά κιλά ελαφρύτερο συμπλέκτη. Αν το συνηθίσεις μετά τα ευρωπαϊκά σου φαίνονται κουραστικά.
Ο όρος χειροκίνητο κιβώτιο στα ασιατικά αυτοκίνητα είναι διαφορετικός από τα ευρωπαϊκά.
-
@panos2171 said in MAZDA FORUM:
@groover1972 said in MAZDA FORUM:
@lap said in MAZDA FORUM:
Και στο σωστό σχήμα
Είναι πανέμορφο αλλά το πουλάνε σε λάθος χώρα... στην Ελλάδα δεν νομίζω να έχει μέλλον εκτός και αν κόψουν τα τεκμήρια για προεκλογικούς λόγους...
Καλά χ@στηκε η Mazda για τις πωλήσεις στην Ελλάδα. Εδώ για κάμποσα χρόνια δεν είχαμε καν αντιπροσωπία. Επίσης η Mazda γενικά έχει δείξει ότι ακολουθεί έναν δικό της δρόμο και έχει μια συγκεκριμένη αυστηρή φιλοσοφία σε ότι κάνει.
Pano, το είπα μόνο και μόνο επειδή είναι πολύ κρίμα να μην κυκλοφορεί σε πολλές μονάδες το αυτοκίνητο. Είναι όμορφο για να είναι σπάνιο.
-
-
Πως γινεται βρε παιδια mazda 2, του 2009, αλλα με 60000km μονο να κοψει καδενα?
Πρωτο χερι αγορασμενο, και χωρις να εχει ποτε τσιτωθει, με 80 στο διεθνη αθηνα-θεσσαλονικη. -
Φίλε μου αν έκοψε καδένα στα 60k εσύ και η Mazda κάνατε τεχνικό επίτευγμα.
Μήπως εννοείς κάτι άλλο? Μήπως επιμηκύνθηκε πολύ και κροτάλιζε πολύ το αυτοκίνητο?
Εκτός αν ήταν ελαττωματική και βγήκε κανένας κρίκος, αλλά και πάλι δύσκολο να κοπεί στα καλά καθούμενα.
Δεν είχε προειδοποιήσει πιο νωρίς το αυτοκίνητο με κάποιο τρόπο ότι κάτι πάει στραβά? -
Δεν βοηθάει τον φίλο αλλά Οπελ κορσα, συναδέλφου, του 2009 με 50.000 πριν 5 μήνες έκοψε καδένα και πάει η μηχανή. Χωρίς καμία προειδοποίηση.
-
Είναι η χρονιά...
Δεν είχε και καλό κρασί...Αμα κάνεις σε 13 χρόνια 50 και 60000 χλμ, βαριέται και το αμάξι την ζωή του και είπε να τελειώνει...
-
@criuser said in MAZDA FORUM:
Είναι η χρονιά...
Δεν είχε και καλό κρασί...Αμα κάνεις σε 13 χρόνια 50 και 60000 χλμ, βαριέται και το αμάξι την ζωή του και είπε να τελειώνει...
Πέρα από την πλάκα, μήπως η ακινησία επηρεάζει την καδένα?
-
@gtsartsal said in MAZDA FORUM:
@criuser said in MAZDA FORUM:
Είναι η χρονιά...
Δεν είχε και καλό κρασί...Αμα κάνεις σε 13 χρόνια 50 και 60000 χλμ, βαριέται και το αμάξι την ζωή του και είπε να τελειώνει...
Πέρα από την πλάκα, μήπως η ακινησία επηρεάζει την καδένα?
Ολα παίζουν, αλλά μιλάμε και για παλιά αυτοκίνητα που κάτι θα βγάλουν. Και γενικά η ακινησία δεν κάνει καλό στα κινούμενα μέρη.
-
Νομίζω πως το συγκεκριμένο αμάξι είχε συμβατικό ατμοσφαιρικό μοτέρ.
Έχω καταλάβει, αν δεν κατάλαβα λάθος, πως στα πιο καινούρια με direct injection το σύστημα της καδενας είναι "αδύναμος κρίκος" γιατί οι επικαθησεις που συσσωρευονται στο λάδι τελικά φθειρουν την καδενα, και γι αυτό τεινουν να έχουν ιμάντα τα άμεσου ψεκασμού.Μήπως στο υψηλής συμπίεσης Μάζντα, συνεβει κάτι παρόμοιο; Ή μήπως, όπως υποδηλώνουν οι αργές ταχύτητες και λίγα χιλιόμετρα το χρόνο, ήταν πολύ καπνισμενος ο κινητήρας και υπέστη αυτή τη φθορά η καδενα; Να ευθύνεται δηλαδή κι ο τρόπος οδήγησης;
-
Είδα δύο Μάζντα 2 αυτές τις μέρες. Σπάνιο διότι δεν κυκλοφορούν πολλά. Από πίσω ενώ στις φωτογραφίες μοιάζει αδιάφορο είναι πολύ όμορφο σε 3d μορφη. Έχει κάπως πεταχτό οπίσθιο. Στις φωτο δεν φαίνεται.
Έτσι όπως τους προσπερνούσα κοιτούσα το ταμπλό και παρατήρησα πως η ένωση του ταμπλό με την πόρτα και η λεπτη οθόνη στο πάνω μέρος έδειχναν πολύ πιο πριμιουμ από πολλά σύγχρονα πόλης.
Υ.γ Θα τρομαξαν οι άνθρωποι, θα νόμιζαν πως είμαι καποιος τρελός που τους κοιτάει επίμονα, αλλά εγώ ήθελα να δω το ταμπλό.
-
Τόσο αργά πήγαιναν που τους πέρασες ?
-
Μια χαρά είναι το αυτοκινητάκι. Μη το κατηγορείς. Με εσένα μέσα όλα αργά είναι.
-
Μα δεν ήμουν εγώ μέσα στα Μάζντα.
Αφού δεν χωράω...
MAZDA FORUM