-
@kpaiss said in Κeraboss forum:
απο όπου και να το πιάσεις ειναι...........ευκαιρία!!
Μ@λ@κια είναι, αλλά τουλάχιστον αυτός έβγαλε ένα αυτοκίνητο σε σχέση με τον χάος.
-
Προφανώς είναι για να φάει φράγκα....έτσι γίνεται στην Ελλάδα. Το ίδιο γίνεται με βιομάζες και υδροπωνία (γεμίσαμε από δαύτη)...αλλά τουλάχιστον αυτά έχουν ένα θετικό αποτέλεσμα.
-
@fanis75 said in Κeraboss forum:
Προφανώς είναι για να φάει φράγκα....έτσι γίνεται στην Ελλάδα. Το ίδιο γίνεται με βιομάζες και υδροπωνία (γεμίσαμε από δαύτη)...αλλά τουλάχιστον αυτά έχουν ένα θετικό αποτέλεσμα.
Όπως λέμε Ιαπωνία?
-
Καταρχήν συγχαίρω τον Κεραμπόσς για την προσπάθεια. Δεν έμεινε στα λόγια και στα θα, δεν έμεινε στο μακέτο. Εστρωσε τον κ@λο του κάτω και έβγαλε τελικό προιόν = αυτοκίνητο. Νταξ' με δανεική τεχνογνωσία, αλλά έστω και έτσι, δαπάνησε φαιά ουσία, χρόνο, κόπο, πηλαλητά, χρήματα, υπομονή με τις υπΕρεσίες και τον ανίκητο δ/υ, και έβγαλε κάτι.
Από το να κάθεται στον καναπέ και να μην κάνει τίποτις, far niente στα ιταλικά, κάτι είναι και αυτό.
Από εκεί και πέρα πρέπει να βγει στην αγορά και να διεκδικήσει μερίδιο αυτοστήρικτος. Σόρυ, αλλά τις επιδοτησούλες με τα λεφτά των άλλοι δεν τις βλέπω με καλό μάτι.
Του εύχομαι το καλύτερο. -
https://www.autoblog.gr/2012/05/30/test-drive-super-k-by-keraboss-with-interview/
οκ, σμαρτ εξειδικευμενο συνεργειο ειναι ο κεραμπος. που ειπε να παρει ενα τσινταπ τρικυκλο να βαλει μηχανη απο κολτ και μια ροδα ακομη.
βεβαια στη βριλλησου παλιοτερα πηγαινες και για αλλους λογους, δεν ξερω αν και σημερα μπορεις να πας για τους ιδιους. -
το χειρότερο όλων είναι ότι παρόλο που το αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι Ελληνικό καθώς είναι κομμάτια από αλλα αυτοκίνητα πιασμένα μεταξύ τους........... και όλα για την επιδότηση να πούμε ότι κάναμε κάτι
Η τιμή ΔΕΝ είναι Ελληνική αλλά Γερμανική , VAG group θυμίζει, πάρε σαπάκι πανάκριβα
αν το δεις από μακριά και το κοιταξεις προσεχτικά βγάζει μάτι και είσαι σίγουρος ότι είναι 100% Ελληνικό
Αυτό είναι Μαγκιά
-
Κάτι μου λέει ότι αν έβγαζε buggy πάνω σε πατώματα σκαραβαίου, θα είχε καλύτερη τύχη...
Φαντάζομαι αυτό θα κλέβεται πιο δύσκολα από κανονικό smart ε;
-
@antonakis said in Κeraboss forum:
...
Φαντάζομαι αυτό θα κλέβεται πιο δύσκολα από κανονικό smart ε;
Ναι, γιατί να θέλει να κλέψει κάποιος το Super K ;
-
@super-t said in Κeraboss forum:
@antonakis said in Κeraboss forum:
...
Φαντάζομαι αυτό θα κλέβεται πιο δύσκολα από κανονικό smart ε;
Ναι, γιατί να θέλει να κλέψει κάποιος το Super K ;
Για να το ξανακάνει smart
-
-
Καπως ετσι...
Youtube Video -
Ας το λιβανίσουμε λίγο ακόμη πας και βρεθεί κανένας εθελοντής...να πετάξει τα χρήματα του...
https://www.carandmotor.gr/nea/keraboss-posa-ellinika-suv-ehoyn-polithei
-
Όσο και να θέλει κάποιος να τον βοηθήσει,έχει κάνει τιμολογιακή αυτοκτονία. Αν είχε τα μισά πιθανόν κάποιοι να είχαν ένα τέτοιο μόνιμα στο δύσβατο χωριό,εξοχικό κτλ. Δεν γίνεται να θέλει σήμερα τόσα χρήματα όσα και ένα κάρο β σουβ και πολλά χατς!!!
Του αρκούν προφανώς οι κρατικές επιδοτήσεις με τα χρήματα μας......... -
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/odigoyme-to-elliniko-keraboss-super-k-summer-edition/
Τελικά έχει πουληθεί κανένα? Γιατί εκτός 3 που ταξινομήθηκαν το 2022 δεν υπάρχει άλλη αναφορά για την πορεία του μοντέλου... (αναμενόμενο, απλά ως περιέργεια)
-
Έχω δει δύο στα νότια προάστια, είναι συμπαθητικά
-
Σαν ιδέα είναι καλή, ειδικά από το να παίρνουν γουρούνες και να σκοτώνονται αλλά 22κ προ φόρων είναι εκτός πραγματικότητας. Το άρθρο προσπαθεί κάπως να το δικαιολογήσει αναφέροντας την χειροποίητη κατασκευή. Το χειροποίητο όμως έχει την ιδιαιτερότητα να είναι τέλειο, να κάνει κάτι που δε μπορεί το μηχάνημα, κρίνοντας όμως από τους αρμούς στις πόρτες μάλλον δεν είναι και τόσο καλή η συναρμογή.
-
Για τουριστική χρήση υπάρχουν πιο πιασάρικες λύσεις...
π.χ.
-
Βασικά ντροπή είναι αυτό το πράγμα. Παίρνει ένα παλιό Smart, με μεταχειρισμένο κινητήρα Mitsubishi, και αλλάζει απλά το αμάξωμα και το πουλάει για Ελληνικό αυτοκίνητο.
Τουλάχιστον το Chaos δεν έχει μεταχειρισμένο κινητήρα και ας μην έχει καν κινητήρα...
-
Ντροπή δεν ξέρω, αλλά μια βλακεία και μισή ειναι.
-
Παρά τα δημοσιεύματα για μηδενικές πωλήσεις, η κ. Κεραμπός επιβεβαιώνει ότι ήδη έχουν πραγματοποιηθεί 4 πωλήσεις στην Ελλάδα, κανονικά ταξινομημένες. Επιπλέον, 4 ακόμη αυτοκίνητα είναι έτοιμα για διάθεση, ενώ 2 ακόμη βρίσκονται υπό κατασκευή. Οι προκλήσεις όμως παραμένουν, με τη χρηματοδότηση να αποτελεί ένα από τα κύρια εμπόδια.
Η εταιρία δεν περιμένει μόνο στην εγχώρια αγορά, καθώς εξετάζει σοβαρά τη δυνατότητα εξαγωγών. Με πελάτες από τη Ρόδο και τον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης, η εταιρία καταρτίζει σχέδια για την διείσδυσή της σε ξένες αγορές, αναμένοντας να πραγματοποιήσει τις πρώτες εξαγωγές σύντομα.
Χειροποίητα αμάξια, τύφλα να χει η Zonda, θα τους σκάσει καμιά παραγγελία, λέμε τώρα, από το εξωτερικό για π.χ. 50 αμάξια, θα τα φτιάχνουν 20 χρόνια και δεν θα μείνει τροπέτο για τροπέτο Smart στην ευρωπαική αγορά...
Κeraboss forum