Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 130
    • 131
    • 132
    • 133
    • 134
    • 244
    • 245
    • 132 / 245
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    4883
    131009
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ektoras
      ektoras last edited by

      Φίλος με MERCEDES C180 μον-2015, είχε ένα ατύχημα και χρειάστηκε κάποια εξειδικευμένα ανταλλακτικά. Ιμιτασιόν δεν υπάρχουν στα συγκεκριμένα, οπότε ή μεταχειρισμένα, ή γνήσια.
      Παρήγγειλε γνήσια για ότι χρειαζόταν, αναμονή 1-4 μήνες, δεν ήταν διαθέσιμα.

      Ξενέρωσε, αλλά πιο πολύ ξενέρωσε όταν είδε τις χώρες κατασκευής τους, Κίνα, Ταϊβάν, Ινδονησία, Τουρκία, Ινδία, Τσεχία, Γερμανικό δεν υπήρχε.

      Πολλά από ντόπιες εταιρίες, κάποια από θυγατρικές Γερμανικών και Ιαπωνικών.

      Ας μην κολλάμε στο τι πουλάει ο κάθε επιχειρηματίας - εισαγωγέας, σε ΙΧ. Για παράδειγμα, ένα φορτηγό VOLVO, ή ένα λεωφορείο, είναι σαν να κάνεις πωλήσεις δεκάδων ΙΧ.

      Κάποτε δούλευα σε εταιρία καταναλωτικών προϊόντων και είχα στόχο να πουλήσω μερικές χιλιάδες μονάδες τον χρονο. Φίλος πουλούσε θεριζοαλωνιστικές μηχανές και είχε στόχο ΜΙΑ τον χρόνο.

      Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        spi_duster @dimitrioskosmas last edited by

        @dimitrioskosmas said in Suzuki Vitara 2015:

        @spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:

        Ως που θα φτασει η κατρακυλα του βιταρα? Προκειμενου να κρατηθει στην επικαιροτητα ,θα διαβαζουμε σε λιγο εδω μεσα και συνταγες μαγειρικης.
        Το κομπλεξ του κοντου σε ολο του το μεγαλειο.
        Στα ντατσια δε διαβαζω τπτ. Βλεπετε οι κατοχοι τα κυκλοφορουμε α π ρ ο β λ η μ α τ ι σ τ α. 5 λαμπες μια κορνα και χερουλι εσωτερικο πορτας οι βλαβες σε 200000 χλμ.
        Κοστος 90 - 100 ευρω. Μεση στο ντιζελ 5,9.
        Λαδοξιδα καθε 20000 χλμ, ενα μεγαλο service των 350 ευρω και 2 4αδες λαστιχα.
        Ετσι πρεπει να ναι τα αμαξια

        λάδια στο duster αλλάζεις κάθε 20.000χλμ? η απλά αναφέρεις ότι λέει το manual?

        Σωστη ερωτηση. Ποτε δε τα κρατησα πανω απο 14000 χλμ. Σωστος φιλε μου.

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spi_duster @japanese1 last edited by

          @japanese1 said in Suzuki Vitara 2015:

          Ώπα, d’accord.
          Eίμαι φανατικός τη στιγμή που αναφέρθηκα και σε άλλα μοτέρ από άλλους κατασκευαστές;

          Μάγκες, το Dacia είναι το καλύτερο αμάξι στον κόσμο.Για να χαρούμε κάπως.

          Από μένα, je m'en fous.

          Οχι φυσικα. Εχει ομως εναν απλα αριστο απο καθε αποψη ντιζελ κινητηρα που αντιστοιχο του μονο το ετερο Γαλλικο στρατοπεδο εχει να παραθεσει. Τι να κανουμε τωρα? 5,9 με αστικη χρηση κυριως τα τελευταια 2 χρονια και ενα μισαωρο συνολικα καθε μερα στο σταματα ξεκινα της 8 για οσους ξερουν. Στην ΕΟ με 4,8 εως 5,2 βαρια. Αστο μη το ψαχνεις Ηρακλη με το σουβλακι σου. Χιχιχι

          ....

          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • gatoz
            gatoz @spi_duster last edited by

            @spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:

            @japanese1 said in Suzuki Vitara 2015:

            Ώπα, d’accord.
            Eίμαι φανατικός τη στιγμή που αναφέρθηκα και σε άλλα μοτέρ από άλλους κατασκευαστές;

            Μάγκες, το Dacia είναι το καλύτερο αμάξι στον κόσμο.Για να χαρούμε κάπως.

            Από μένα, je m'en fous.

            Οχι φυσικα. Εχει ομως εναν απλα αριστο απο καθε αποψη ντιζελ κινητηρα που αντιστοιχο του μονο το ετερο Γαλλικο στρατοπεδο εχει να παραθεσει. Τι να κανουμε τωρα? 5,9 με αστικη χρηση κυριως τα τελευταια 2 χρονια και ενα μισαωρο συνολικα καθε μερα στο σταματα ξεκινα της 8 για οσους ξερουν. Στην ΕΟ με 4,8 εως 5,2 βαρια. Αστο μη το ψαχνεις Ηρακλη με το σουβλακι σου. Χιχιχι

            ωρε τι νουμερα λετε...
            η γατα το κλιο το εχει 6.5 μεση. 50-50 μεσα-οξω
            εκτος αν αυτη γατα, εσεις κοτες....

            #milf-a-man

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antoniokon last edited by

              Και το spam συνεχίζεται...

              25 αναρτήσεις off topic...

              Το νήμα είναι του vitara υπενθυμίζω...

              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spi_duster @gatoz last edited by

                @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                @spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:

                @japanese1 said in Suzuki Vitara 2015:

                Ώπα, d’accord.
                Eίμαι φανατικός τη στιγμή που αναφέρθηκα και σε άλλα μοτέρ από άλλους κατασκευαστές;

                Μάγκες, το Dacia είναι το καλύτερο αμάξι στον κόσμο.Για να χαρούμε κάπως.

                Από μένα, je m'en fous.

                Οχι φυσικα. Εχει ομως εναν απλα αριστο απο καθε αποψη ντιζελ κινητηρα που αντιστοιχο του μονο το ετερο Γαλλικο στρατοπεδο εχει να παραθεσει. Τι να κανουμε τωρα? 5,9 με αστικη χρηση κυριως τα τελευταια 2 χρονια και ενα μισαωρο συνολικα καθε μερα στο σταματα ξεκινα της 8 για οσους ξερουν. Στην ΕΟ με 4,8 εως 5,2 βαρια. Αστο μη το ψαχνεις Ηρακλη με το σουβλακι σου. Χιχιχι

                ωρε τι νουμερα λετε...
                η γατα το κλιο το εχει 6.5 μεση. 50-50 μεσα-οξω
                εκτος αν αυτη γατα, εσεις κοτες....

                Αν οδηγα οπως εσυ δεν απορω. Εσυ με το φεβ παιζεις στην ιδια καταναλωση με την gla. Xixixi

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  spi_duster @antoniokon last edited by

                  @antoniokon said in Suzuki Vitara 2015:

                  Και το spam συνεχίζεται...

                  25 αναρτήσεις off topic...

                  Το νήμα είναι του vitara υπενθυμίζω...

                  Στο μπασκετακι το βρηκα. Ευχαριστω επρεπε να μου πειτε.

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    trail-rated last edited by

                    ![alt text](![alt text](image712244d3-231c-4b2e-9875-5df0a0746468-20210530_115757 (900 x 675).jpg url))
                    Επειδή είναι το νήμα του Vitara,
                    Δείτε το στο περιβάλλον του!

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • cirus
                      cirus @trail-rated last edited by

                      @trail-rated said in Suzuki Vitara 2015:

                      ![alt text](![alt text](image712244d3-231c-4b2e-9875-5df0a0746468-20210530_115757 (900 x 675).jpg url))
                      Επειδή είναι το νήμα του Vitara,
                      Δείτε το στο περιβάλλον του!

                      Αυτά είναι. Ετσι θα σταματάτε τους σπαμερς σαν και εμένα. Θα βάζετε φωτογραφίες. Ωραίο μέρος που είναι?

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dublin last edited by

                        Σε τέτοια μέρη, κυριολεκτικά, πήγαινα με το Saxo πριν 20 χρόνια!

                        T gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          teo-mak @dublin last edited by

                          @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                          Σε τέτοια μέρη, κυριολεκτικά, πήγαινα με το Saxo πριν 20 χρόνια!

                          Λογικό, αφού τότε οι μάντρες ανακύκλωσης δεν ήταν διαδεδομένες.....😆

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • gatoz
                            gatoz @dublin last edited by

                            @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                            Σε τέτοια μέρη, κυριολεκτικά, πήγαινα με το Saxo πριν 20 χρόνια!

                            αλλωστε είναι γνωστό πόσο σκληροτραχηλα είναι τα γαλλικα

                            #milf-a-man

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Εντωμεταξυ οι υστερουντες βραχίονες πίσω ήθελαν κατέβασμα και γρασωμα διότι αν πας σε χώμα και μπει χώμα στα ρουλεμάν, άντε γειά. Τα ρουλεμάν τρίβουν τον άξονα από μέσα και οι πίσω τροχοί αλλάζουν κλίση. Έχετε δει παλιά σαξο που οι πίσω τροχοί είναι λίγο στραβοί;

                              Ήταν εξαιρετική ανάρτηση αλλά ήθελε την φροντίδα της.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser @gatoz last edited by

                                @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                                @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                                Σε τέτοια μέρη, κυριολεκτικά, πήγαινα με το Saxo πριν 20 χρόνια!

                                αλλωστε είναι γνωστό πόσο σκληροτραχηλα είναι τα γαλλικα

                                Πάντως στην ομάδα σας κάτι για τεντωτήρες διάβασα, κάτι για καδένες και άλλες ανησυχίες...

                                Δεν είναι άσπαστα τα σουζόύκια ?

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • gatoz
                                  gatoz @criuser last edited by

                                  @criuser said in Suzuki Vitara 2015:

                                  @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                                  @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                                  Σε τέτοια μέρη, κυριολεκτικά, πήγαινα με το Saxo πριν 20 χρόνια!

                                  αλλωστε είναι γνωστό πόσο σκληροτραχηλα είναι τα γαλλικα

                                  Πάντως στην ομάδα σας κάτι για τεντωτήρες διάβασα, κάτι για καδένες και άλλες ανησυχίες...

                                  Δεν είναι άσπαστα τα σουζόύκια ?

                                  οκ, με επιασες.
                                  μετα απο 250000km και απο αυτα τα 150000 με αεριο ο τεντωτηρας της καδενας του grand vitara του 2004 χρειαζεται ρυθμιση για να μην ακουγεται καπου-καπου.....

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Εγώ είδα άλλου είδους σχόλια και ανησυχίες εκεί...🙄

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      spi_duster @criuser last edited by

                                      @criuser said in Suzuki Vitara 2015:

                                      Εγώ είδα άλλου είδους σχόλια και ανησυχίες εκεί...🙄

                                      Πεστα!!!!

                                      ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • F
                                        fiverg @civil357 last edited by fiverg

                                        @civil357 said in Suzuki Vitara 2015:

                                        Ερωτήσεις προς οποιανδήποτε γνώστη-κάτοχο, αναφέρομαι αυστηρά και μόνο στο πετρέλαιο:

                                        • Μέχρι πότε κυκλοφόρησε ως πετρέλαιο; Μέχρι ποιο euro έφτασε (πες το γκουγκλάρω αυτό, απλά αν σας είναι εύκαιρο);

                                        • Εκτός του γνωστού θέματος (σιγά το θέμα) με τις ντίζες υπάρχει κάτι άλλο αξιόλογο; Πως ξέρω αν έγινε η επισκευή στις ντίζες; Το σημειώνανε ως επισκευή τα επίσημα; Προειδοποιεί κάπως, αν δεν διορθώθηκε;

                                        • Δεν είναι προβοκατόρικη η ερώτηση, αλλά η τετρακίνηση δεν είναι η γνωστή παλιά του προηγούμενου διδύμου φιατ-σουζούκι , που περιστασιακά έβγαζε θεματάκια , άλλαξε, καλά δε τα λέω;

                                        • η GL ήταν η βασική ανέκαθεν, η GL+ ήταν η πιο συμφέρουσα, σωστά; LED έχει από εκεί και πάνω , λάθος;

                                        • Ο καλός κλασσικός πετρελαιοκινητήρας φίατ με την απαίτηση απλά για αλλαγή ιμάντων εντός συγκεκριμένων ορίων, δεν χάνω κάτι σημαντικό, ε;

                                        • Υπάρχει κάτι άλλο εκτός των κλασσικών που κοιτάμε σε μεταχειρισμένο; Κάτι αξιόλογο;

                                        Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

                                        Λίγο καθηστερημένα βέβαια... (1.6 DDiS, χειροκίνητο, GL+, 2016, EURO6)
                                        Θέμα με ντίζες δεν έχω ακούσει. Τετρακίνηση μάλλον η καλύτερη που μπορείς να βρεις πλέον σε φτηνό SUV (χωρίς κοντά δλδ). Το έχω 6.5 έτη με τακτική προβλεπόμενη συντήρηση. Μόνη βλάβη δύο προθερμαντήρες που κάηκαν και άλλαξαν περίπου στα 89000, νομίζω τώρα έχω κάπου 93000. Οι ιμάντες άλλαξαν στα 5 έτη (λόγω του χρονικού ορίου, όχι ορίου χλμ) και έτσουξαν, μαζί με κάτι αντλίες κλπ που αλλάζουν πήγε σχεδόν στο 800ρι.
                                        Έχω βάλει Latitude Cross 225/55/17 κοντά στην μαμά διάσταση (215/55/17) για να μην αλλάξω πολύ το βήμα, χωρίς κανένα θέμα σε αισθητήρες πίεσης, ABS, ESP, τετρακίνηση κλπ. Επίσης έχω MAD ελατήρια με +3 πόντους ύψους, πάλι χωρίς πρόβλημα. Άλλοι στο club εχουν βάλει 215/60/17, αποστάτες και γενικώς άλλες (ήπιες) μετατροπές χωρίς θέμα.
                                        Το GL+ ήταν πολύ καλά εξοπλισμένο ακόμη και με τα σημερινά δεδομένα (adaptive cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, "infotainment" με android auto -χωρίς όμως USB!- κλπ). LED το δικό μου δεν είχε, μόνο η λωρίδα με τα φώτα ημέρας.
                                        H κατανάλωση με αυτά τα λάστιχα και το ψήλωμα πάει γύρω στα 5.3 στην εθνική μέχρι τα 110 km/h, πόλη κίνηση μάλλον προς το 6.5 (και τα δύο με ελαφρύ πόδι, π.χ. φορτωμένος πλήρως και με 130 km/h εθνική, θα πάς κι εκεί προς το 6.5-7).
                                        Μειονέκτημα ο θόρυβος του κινητήρα, ειδικά με ανοιχτά παράθυρα νομίζεις ότι οδηγάς φορτηγό. Γενικότερα harsh ride, ούτε πολύ καλή ηχομόνωση, ούτε πολύ άνετη ανάρτηση (ακόμη και όταν δεν είχα τα MAD) και κραδασμοί από τον κινητήρα. Πλαστικά επίσης μέτρια σε αίσθηση και στο μάτι. Αλλά από την άλλη, όπως το πήρα, έτσι είναι (δεν είμαι κανιβαλος ούτε όμως και υπερ σχολαστικός, το σκυλί μετά από βόλτα στο βουνό στο σαλόνι το έβαζα...).
                                        Ευχάριστη νότα οι επιδόσεις του, ειδικά στο 4κίνητο που έχει "sport mode", την εποχή που το είχα πάρει οι ρεπρίζ του μέχρι τα 110-120 ήταν συγκρίσιμες με δίλιτρο Tiguan. Νομίζω ότι και σήμερα στέκεται αξιοπρεπώς για οικογενειακό αυτής της κατηγορίας τιμής.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • P
                                          panormus772 last edited by

                                          Μια διόρθωση μόνο fiverg,

                                          Tα suzuki (scross,Vit.) του 2016-2017, έχουν απλό c.c., όχι a.c.c.

                                          F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fiverg @panormus772 last edited by

                                            @panormus772 said in Suzuki Vitara 2015:

                                            Μια διόρθωση μόνο fiverg,

                                            Tα suzuki (scross,Vit.) του 2016-2017, έχουν απλό c.c., όχι a.c.c.

                                            Καλημέρα, και όμως, είναι adpative στο δικό μου (AllGrip). Στα μη τετρακίνητα μπορεί να μην υπήρχε (τα μη τετρα δεν έχουν ραντάρ, ημείς έχομεν, τύφλα να έχουν τα F35). Στα facelift το ραντάρ αντικαταστάθηκε με κάμερα, δεν ξέρω αν βγήκε diesel σε facelift.
                                            Το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές, βάζεις όριο ταχύτητας, φρενάρει ή επιταχύνει αναλόγως με το τι κάνει ο μπροστά (εδώ βοηθάει πολύ η ροπή του ντίζελ για να μην χρειάζεται πολλά κατεβάσματα) και βγαίνει off αν πατήσεις φρένο.

                                            P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 132 / 245
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr