![alt text](![alt text](image url))
Επειδή είναι το νήμα του Vitara,
Δείτε το στο περιβάλλον του!
Best posts made by trail-rated
-
RE: Suzuki Vitara 2015
-
RE: Suzuki Vitara 2015
Παρακολουθώ το νήμα ως κάτοχος . Το αυτοκίνητο είναι οτι πιο vfm στην κατηγορία του. Εχει καλές επιδόσεις , αξιοπρεπή τετρακίνηση , οικονομικό με χαμηλά πάγια έξοδα . Τώρα κάποιοι μπερδεύεστε , ανακατεύετε το αμάξι με καθαρόαιμα offroad , μιλάτε για κεντρικά διαφορικά ,αργά-γρήγορα γωνίες προσέγγισης - διαφυγής ..... που δεν τα συναντάς σε αυτοκίνητα κάτω των 70000 πλέον. Άραγε ποιο κοινό ενδιαφέρουν αυτά ( ενα 10%) ίσως, υπάρχει και το jimny για τους πιο ανήσυχους . Το νεο βιτάρα ειναι ενα b suν με κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες που θα ικανοποιήσουν την πλειοψηφίά των κατόχων.
-
RE: Renault Austral
@gatoz said in Renault Austral:
@gtsartsal said in Renault Austral:
@gatoz said in Renault Austral:
@nasosto said in Renault Austral:
Ε ρε πού φτάσαμε...
Να διαθέτεις 30.000€ και να μη βρίσκεις αμάξι της προκοπής να αγοράσεις.ψαχνω για τη κορη με μπατζετ μεχρι 30000
πικρα
ρε πστ μου τοσο ευκολα βγαινουν 30 χαρτια και εγω ειμαι φτωχος?τι στυλ ψαχνει?
τι θέλει?μικρο, κατηγορια κλιο
αυτοματο
με εξοπλισμο
ομορφο
και να κυκλοφορει καθε μερα δακτυλιο
αλλα δεν το ανοιγω θεμα γιατι θα δω κανενα γιαρι προταση και θα φαω μπαναριζμαmini πεντάπορτο automatic 1.5 136 ps 27.500 περίπου το βγάζει ο διμορφωτής
-
RE: Suzuki Vitara 2015
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@trail-rated said in Suzuki Vitara 2015:
Είναι εξίσου απολαυστικό και στο χώμα. Για το diesel θα σου πω , με λίγες παρεμβάσεις θα πάει αρκετά μακρυά .
λάστιχα 50-50, ψήλωμα (έχω 22 εκ ground clearance) ποδιά κινητήρα-σασμάν βάλε και την ροπή πετρελαιοκινητήρα 32,5 κιλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις οτι δύσκολα θα πει οχι οταν δεν μπει ο παράγοντας "αργό"στην εξίσωση.Κοίτα μπορούμε να μπούμε σε μια συζήτηση για το τι μπορεί να πάει μέχρι που, με ποιες μετατροπές, με ποιές βοήθειες, με ποιά συχνότητα, με ποιές φθορές και με ποια ρίσκα. πχ Έχω δει τογιότα γιάρις και παπιά να βολτάρουν σε χωμάτινες διαδρομές που ούτε καν θα σκεφτόμουν να πατήσω. Αυτό δεν τα κάνει εκτός δρόμου οχήματα όμως.
Έχω περάσει με 4κινητο βιτάρα τελευταίας γεννιάς, με πολύ προσοχή και χωρίς να χρειαστεί να κατέβω από το αυτοκίνητο, ακροπολικές προσβάσεις θεατών που ο διοργανωτής χαρακτηρίζει "H= Hard= 4x4 ή Enduro" https://www.acropolisrally.gr/portal/el/theates/xartes - για μένα, και για το 99% πιστεύω του αγοραστικού του κοινού, αυτό είναι αρκετό, ως περιστασιακή χρήση. Τα πέραν αυτού ανήκουν στην σφαίρα επιρρόης του @gatoz και των συνοδοιπόρων του - τον ενθουσιασμό του οποίου δεν συμμερίζομαι και τα κουράγια των οποίων απλά δεν έχω.
Η δευτερη παράγραφος αποδεικνύει οτι το vitara είναι και off road έστω και περιστασιακά οπως και ο ίδιος βίώσες στο ράλλυ ακρόπολις. Το ίδιο βιώνω και εγώ τα τελευταίά σχεδόν 7 χρόνια συνύπαρξης μαζί του. Συνοψίζοντας θα πώ οτι αναμφισβήτητα είναι αμάξι με προσανατολισμό άσφαλτο ( εκεί έχει τα δυνατά του σημεία αλλά στο 99% των ορεινών περιηγητικών διαδρομών θα σε πάει και χωρίς φθορές και καταπονήσεις όπως ....γιάρις , παπάκια κλπ άσχετα οχήματα με το vitara.
-
RE: Suzuki Vitara 2015
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@trail-rated said in Suzuki Vitara 2015:
Παρακολουθώ το νήμα ως κάτοχος . Το αυτοκίνητο είναι οτι πιο vfm στην κατηγορία του. Εχει καλές επιδόσεις , αξιοπρεπή τετρακίνηση , οικονομικό με χαμηλά πάγια έξοδα . Τώρα κάποιοι μπερδεύεστε , ανακατεύετε το αμάξι με καθαρόαιμα offroad , μιλάτε για κεντρικά διαφορικά ,αργά-γρήγορα γωνίες προσέγγισης - διαφυγής ..... που δεν τα συναντάς σε αυτοκίνητα κάτω των 70000 πλέον. Άραγε ποιο κοινό ενδιαφέρουν αυτά ( ενα 10%) ίσως, υπάρχει και το jimny για τους πιο ανήσυχους . Το νεο βιτάρα ειναι ενα b suν με κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες που θα ικανοποιήσουν την πλειοψηφίά των κατόχων.
Για να μην υπάρξει παρεξήγηση: Τουλάχιστον στις πρόσφατες δημοσιεύσεις τα περί γωνιών/διαφορικών κτλ αναφέρθηκαν σε συγκεκριμένο πλαίσιο, αφενός για το κατά πόσο το 4κίνητο βιτάρα παραγωγής και οι παραλλαγές του ίδιας γενιάς είναι κατάλληλες για εκτός δρόμου χρήση και αφετέρου για το εάν είναι ικανότερο ή όχι του ντάστερ στο χώμα.
Από εκεί και πέρα συμφωνώ απολύτως με όσα γράφεις - με την προσθήκη μάλιστα ότι στις δυνατότερες 4κινητες παραλλαγές του είναι απροσδόκητα απολαυστικό στην σβέλτη οδήγηση στην άσφαλτο.
Είναι εξίσου απολαυστικό και στο χώμα. Για το diesel θα σου πω , με λίγες παρεμβάσεις θα πάει αρκετά μακρυά .
λάστιχα 50-50, ψήλωμα (έχω 22 εκ ground clearance) ποδιά κινητήρα-σασμάν βάλε και την ροπή πετρελαιοκινητήρα 32,5 κιλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις οτι δύσκολα θα πει οχι οταν δεν μπει ο παράγοντας "αργό"στην εξίσωση. -
RE: Suzuki Vitara 2015
Κι αφού τα συζητάτε αυτά στο νήμα του vitara 2015, να σημειώσετε πως ούτε κοντά, ούτε μπλοκε διαφορικά έχει (αν και κλειδώνει 50-50), απλά, αφού δεν υπάρχει πλέον κανένα καταλληλότερο, το σηκώνουν οι ιδιοκτήτες από τα 17του εκατοστά στα 20 απ το έδαφος, του βάζουν λάστιχα και βολεύονται με αυτό.
απο τα 18,5 εκατοστά πάει στα 22 εκατοστά.
νομίζω οτι βολευόμαστε αρκετά , είναι αξιόμαχο -
RE: Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;
Με τις προσφορές αν βρίσκεις 4wd qashqai xtronic 158 ....δεν υπάρχει αντίλογος
Εφυγες για Nissan -
RE: B-SUV Και όχι Μόνο
καλοτάξιδο το νεο jeep renegade my2024 1.5 130 48v
καλυπτει ολες τις ανάγκες σου μηκος, σχετικά υποφερτή κατανάλωση, λιγο χωμα και πιο μεγαλο απο το avenger!! καπου στα 33Κ υπερπλήρες.
Latest posts made by trail-rated
-
RE: B-SUV Και όχι Μόνο
καλοτάξιδο το νεο jeep renegade my2024 1.5 130 48v
καλυπτει ολες τις ανάγκες σου μηκος, σχετικά υποφερτή κατανάλωση, λιγο χωμα και πιο μεγαλο απο το avenger!! καπου στα 33Κ υπερπλήρες. -
RE: Toyota Yaris Cross
Φυσικά το άρθρο σκόπιμα δεν αναφέρει οτι το allgrip vitara stong hybrid κοστίζει 28400 ,δηλαδή οσο και το yaris cross και το συγκρίνει με την έκδοση glx . To ενα έχει εκτός δρόμου δυνατότητες με πίσω διαφορικό ενώ το άλλο έχει ....ενα ηλεκτροκινητήρα 5,3 ίππων για να το κάνει τετρακίνητο!!
Τα συμπεράσματα δικά σας. -
RE: Nissan Qashqai, VW T-Roc ή κάποιο άλλο αντίστοιχο;
Με τις προσφορές αν βρίσκεις 4wd qashqai xtronic 158 ....δεν υπάρχει αντίλογος
Εφυγες για Nissan -
RE: Hyundai Kona 2023
Η μεσαία έκδοση 1,6 4x4 198 ps στα 37Κ τιμολογείται οσο και η corolla cross 2.0 4x4 197ps. Δεν ξέρω αν η toyota έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο , θα καίει σίγουρα τα μισά απο το hyundai 5lt έναντι 10lt με αντίτιμο τον φόρο πολυτελείας 440 ευρώ. Νομίζω το huyndai θα έχει και τέλη κυκλοφορίας .
Οικονομοτεχνικά είναι ενα δίλημμα αλλά η ζυγαριά γέρνει και στους χρόνους παράδοσης των μοντέλων. -
Tonale 130 vs Q3 tfsi 35 auto vs X1 (2023) vs qashqai xtronic 158 awd
Φίλος θέλει Suv , Μαζί είδαμε τα 2 πρώτα, Η alfa romeo πολύ νέο μοντέλο , μεσαία έκδοση 42,5K η 1,5 130 ps, Το audi q3 παλαιότερο οριακά φθηνότερο με ευέλικτο χρηματοδοτικό και χαμηλό επιτόκιο , + 20 άλογα αλλά ίσως και +2 λίτρα παραπάνω κατανάλωση απο το ιταλικό.
Η bmw mild hybrid νομίζω με 170 ps έχει πιο πλούσιο εξοπλισμό στα ίδια περίπου χρήματα , το nissan φουλ έξτρα και τετρακίνηση μάλλον παίζει outsider αλλά είναι και το πιο πλήρες πακέτο?
Πιο οικονομικές επιλογές και τετρακίνητες corolla cross 2.0 και mazda Cx5 2.0. .Να σημειώσω οτι ο φίλος δεν παίρνει τα βουνά και δεν κάνει και πολλά χιλιόμετρα . -
RE: Renault Austral
@gatoz said in Renault Austral:
@gtsartsal said in Renault Austral:
@gatoz said in Renault Austral:
@nasosto said in Renault Austral:
Ε ρε πού φτάσαμε...
Να διαθέτεις 30.000€ και να μη βρίσκεις αμάξι της προκοπής να αγοράσεις.ψαχνω για τη κορη με μπατζετ μεχρι 30000
πικρα
ρε πστ μου τοσο ευκολα βγαινουν 30 χαρτια και εγω ειμαι φτωχος?τι στυλ ψαχνει?
τι θέλει?μικρο, κατηγορια κλιο
αυτοματο
με εξοπλισμο
ομορφο
και να κυκλοφορει καθε μερα δακτυλιο
αλλα δεν το ανοιγω θεμα γιατι θα δω κανενα γιαρι προταση και θα φαω μπαναριζμαmini πεντάπορτο automatic 1.5 136 ps 27.500 περίπου το βγάζει ο διμορφωτής
-
RE: Suzuki Vitara 2015
Κι αφού τα συζητάτε αυτά στο νήμα του vitara 2015, να σημειώσετε πως ούτε κοντά, ούτε μπλοκε διαφορικά έχει (αν και κλειδώνει 50-50), απλά, αφού δεν υπάρχει πλέον κανένα καταλληλότερο, το σηκώνουν οι ιδιοκτήτες από τα 17του εκατοστά στα 20 απ το έδαφος, του βάζουν λάστιχα και βολεύονται με αυτό.
απο τα 18,5 εκατοστά πάει στα 22 εκατοστά.
νομίζω οτι βολευόμαστε αρκετά , είναι αξιόμαχο -
RE: Suzuki Vitara 2015
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@trail-rated said in Suzuki Vitara 2015:
Είναι εξίσου απολαυστικό και στο χώμα. Για το diesel θα σου πω , με λίγες παρεμβάσεις θα πάει αρκετά μακρυά .
λάστιχα 50-50, ψήλωμα (έχω 22 εκ ground clearance) ποδιά κινητήρα-σασμάν βάλε και την ροπή πετρελαιοκινητήρα 32,5 κιλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις οτι δύσκολα θα πει οχι οταν δεν μπει ο παράγοντας "αργό"στην εξίσωση.Κοίτα μπορούμε να μπούμε σε μια συζήτηση για το τι μπορεί να πάει μέχρι που, με ποιες μετατροπές, με ποιές βοήθειες, με ποιά συχνότητα, με ποιές φθορές και με ποια ρίσκα. πχ Έχω δει τογιότα γιάρις και παπιά να βολτάρουν σε χωμάτινες διαδρομές που ούτε καν θα σκεφτόμουν να πατήσω. Αυτό δεν τα κάνει εκτός δρόμου οχήματα όμως.
Έχω περάσει με 4κινητο βιτάρα τελευταίας γεννιάς, με πολύ προσοχή και χωρίς να χρειαστεί να κατέβω από το αυτοκίνητο, ακροπολικές προσβάσεις θεατών που ο διοργανωτής χαρακτηρίζει "H= Hard= 4x4 ή Enduro" https://www.acropolisrally.gr/portal/el/theates/xartes - για μένα, και για το 99% πιστεύω του αγοραστικού του κοινού, αυτό είναι αρκετό, ως περιστασιακή χρήση. Τα πέραν αυτού ανήκουν στην σφαίρα επιρρόης του @gatoz και των συνοδοιπόρων του - τον ενθουσιασμό του οποίου δεν συμμερίζομαι και τα κουράγια των οποίων απλά δεν έχω.
Η δευτερη παράγραφος αποδεικνύει οτι το vitara είναι και off road έστω και περιστασιακά οπως και ο ίδιος βίώσες στο ράλλυ ακρόπολις. Το ίδιο βιώνω και εγώ τα τελευταίά σχεδόν 7 χρόνια συνύπαρξης μαζί του. Συνοψίζοντας θα πώ οτι αναμφισβήτητα είναι αμάξι με προσανατολισμό άσφαλτο ( εκεί έχει τα δυνατά του σημεία αλλά στο 99% των ορεινών περιηγητικών διαδρομών θα σε πάει και χωρίς φθορές και καταπονήσεις όπως ....γιάρις , παπάκια κλπ άσχετα οχήματα με το vitara.
-
RE: Suzuki Vitara 2015
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@trail-rated said in Suzuki Vitara 2015:
Παρακολουθώ το νήμα ως κάτοχος . Το αυτοκίνητο είναι οτι πιο vfm στην κατηγορία του. Εχει καλές επιδόσεις , αξιοπρεπή τετρακίνηση , οικονομικό με χαμηλά πάγια έξοδα . Τώρα κάποιοι μπερδεύεστε , ανακατεύετε το αμάξι με καθαρόαιμα offroad , μιλάτε για κεντρικά διαφορικά ,αργά-γρήγορα γωνίες προσέγγισης - διαφυγής ..... που δεν τα συναντάς σε αυτοκίνητα κάτω των 70000 πλέον. Άραγε ποιο κοινό ενδιαφέρουν αυτά ( ενα 10%) ίσως, υπάρχει και το jimny για τους πιο ανήσυχους . Το νεο βιτάρα ειναι ενα b suν με κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες που θα ικανοποιήσουν την πλειοψηφίά των κατόχων.
Για να μην υπάρξει παρεξήγηση: Τουλάχιστον στις πρόσφατες δημοσιεύσεις τα περί γωνιών/διαφορικών κτλ αναφέρθηκαν σε συγκεκριμένο πλαίσιο, αφενός για το κατά πόσο το 4κίνητο βιτάρα παραγωγής και οι παραλλαγές του ίδιας γενιάς είναι κατάλληλες για εκτός δρόμου χρήση και αφετέρου για το εάν είναι ικανότερο ή όχι του ντάστερ στο χώμα.
Από εκεί και πέρα συμφωνώ απολύτως με όσα γράφεις - με την προσθήκη μάλιστα ότι στις δυνατότερες 4κινητες παραλλαγές του είναι απροσδόκητα απολαυστικό στην σβέλτη οδήγηση στην άσφαλτο.
Είναι εξίσου απολαυστικό και στο χώμα. Για το diesel θα σου πω , με λίγες παρεμβάσεις θα πάει αρκετά μακρυά .
λάστιχα 50-50, ψήλωμα (έχω 22 εκ ground clearance) ποδιά κινητήρα-σασμάν βάλε και την ροπή πετρελαιοκινητήρα 32,5 κιλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις οτι δύσκολα θα πει οχι οταν δεν μπει ο παράγοντας "αργό"στην εξίσωση. -
RE: Suzuki Vitara 2015
Παρακολουθώ το νήμα ως κάτοχος . Το αυτοκίνητο είναι οτι πιο vfm στην κατηγορία του. Εχει καλές επιδόσεις , αξιοπρεπή τετρακίνηση , οικονομικό με χαμηλά πάγια έξοδα . Τώρα κάποιοι μπερδεύεστε , ανακατεύετε το αμάξι με καθαρόαιμα offroad , μιλάτε για κεντρικά διαφορικά ,αργά-γρήγορα γωνίες προσέγγισης - διαφυγής ..... που δεν τα συναντάς σε αυτοκίνητα κάτω των 70000 πλέον. Άραγε ποιο κοινό ενδιαφέρουν αυτά ( ενα 10%) ίσως, υπάρχει και το jimny για τους πιο ανήσυχους . Το νεο βιτάρα ειναι ενα b suν με κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες που θα ικανοποιήσουν την πλειοψηφίά των κατόχων.