Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    • 1
    • 2
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 50
    • 51
    • 39 / 51
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    74
    1012
    65307
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @kkostask last edited by

      @kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

      Με το συμπάθειο κιόλας αλλά ούτε το γκρουπ vag φημίζεται για την φιλική αντιμετώπιση των πελατών ούτε για τις χαμηλές τιμές του. Είναι ο μόνος τομέας που δέχομαι ότι είναι πρίμιουμ, το κόστος συντήρησης.

      Δεν ξερω εγραψε ο andya ότι το A3 ειναι στα κορυφαία σε οδηγική συμπεριφορά. Του είπα 3 μοντελα που είναι πολύ καλύτερα στον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τομέα που ανέφερε να του αποδείξω ότι το Α3 ΔΕΝ είναι κορυφαιο σε αυτον το τομέα.

      Το ένα το κοροιδεψε ότι πάτωσε στις πωλήσεις, το αλλο ότι δεν είναι όμορφο και είναι μια κλάση κάτω και το τρίτο ότι είναι ζημιάρικο και η μάρκα συμπεριφέρεται άσχημα στους πελάτες της. Παρόλο που και τα 3 ήταν καλύτερα δηλαδή μίλησε για άλλα πράγματα από αυτό της συζήτησης που ήταν η οδηγική συμπεριφορά.

      Το κερασάκι ήταν βεβαια στο 3ο για ζημιές και συμπεριφορά σους πελάτες Λες και τα VW δεν είναι το ίδιο ......... .στο σπίτι του κρεμασμένου τελικά μιλάμε για σχοινί και ναυτικούς κόμπους.

      Cirus the virus

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        andya3 @kkostask last edited by

        @kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

        Με το συμπάθειο κιόλας αλλά ούτε το γκρουπ vag φημίζεται για την φιλική αντιμετώπιση των πελατών ούτε για τις χαμηλές τιμές του. Είναι ο μόνος τομέας που δέχομαι ότι είναι πρίμιουμ, το κόστος συντήρησης.

        Κι όμως, οι φήμες δεν είναι καθόλου αληθινές. Διάβαζα στο forum για 700άρια για αλλαγή ιμάντα χρονισμού σε suzuki και έμενα άφωνος. Φεύγοντας από την αντιπροσωπεία και πηγαίνοντας σε κάποιο εξειδικευμένο, ή άλλο που να εμπιστεύεσαι, τα κόστη είναι πολύ διαχειρίσιμα.
        Αν κιόλας ασχολείσαι και λίγο να παίρνεις μόνος σου τα ανταλλακτικά για να κόβεις το καπέλο του συνεργείου, θα σου έλεγα ότι τα κόστη είναι και μικρά.
        Εγώ με περίπου 700€ που στοίχισε ο ιμάντας χρονισμού όπως ανέφεραν συμφουρίτες, άλλαξα στο a3 σε πολύ καλό συνεργείο πλήρες σετ καδένας με γρανάζι χρονισμού και δίσκο πλατώ.
        Το κόστος που αναφέρω είναι με δικά μου ανταλλακτικά, ίδια μάρκα με τα αυθεντικά αλλά aftermarket και εργατικά. Τα ανταλλακτικά τα παρακολουθούσα στο Autodoc και όταν τα έβγαλε σε προσφορά τα άρπαξα αμέσως με 40% έκπτωση.
        Φυσικά υποθέτω ότι αν πας σαν πρόβατο θα σε δαγκώσουν, όπως κάνουν όλα τα συνεργεία.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kkostask last edited by

          Εντελώς πρόχειρα, να υποθέσω ότι τα 1500 για mechatronic, τα 1000 για πολυδίσκο, τα 700 για καδένα είναι αστικός μύθος? Ή τα 4000-6000 για επισκευή κινητήρα? Μιλάμε πάντα για αντιπροσωπείες και όχι για τον μπάρμπα Μήτσο….

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            andya3 @cirus last edited by

            @cirus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

            @kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

            Με το συμπάθειο κιόλας αλλά ούτε το γκρουπ vag φημίζεται για την φιλική αντιμετώπιση των πελατών ούτε για τις χαμηλές τιμές του. Είναι ο μόνος τομέας που δέχομαι ότι είναι πρίμιουμ, το κόστος συντήρησης.

            Δεν ξερω εγραψε ο andya ότι το A3 ειναι στα κορυφαία σε οδηγική συμπεριφορά. Του είπα 3 μοντελα που είναι πολύ καλύτερα στον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τομέα που ανέφερε να του αποδείξω ότι το Α3 ΔΕΝ είναι κορυφαιο σε αυτον το τομέα.

            Το ένα το κοροιδεψε ότι πάτωσε στις πωλήσεις, το αλλο ότι δεν είναι όμορφο και είναι μια κλάση κάτω και το τρίτο ότι είναι ζημιάρικο και η μάρκα συμπεριφέρεται άσχημα στους πελάτες της. Παρόλο που και τα 3 ήταν καλύτερα δηλαδή μίλησε για άλλα πράγματα από αυτό της συζήτησης που ήταν η οδηγική συμπεριφορά.

            Το κερασάκι ήταν βεβαια στο 3ο για ζημιές και συμπεριφορά σους πελάτες Λες και τα VW δεν είναι το ίδιο ......... .στο σπίτι του κρεμασμένου τελικά μιλάμε για σχοινί και ναυτικούς κόμπους.

            Θα επανέλθω αύριο, γιατί μας έχει φλομώσει στις μπαρούφες... Δεν έχεις καταλάβει καν τι συζητούσαμε τόση ώρα για το Α3 και το 308, έχει κολλήσει το μυαλό σου σ' αυτά που θες ν' ακούσεις εσύ. Ρίξε έναν καλό ύπνο να ξεθολώσεις...

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • cirus
              cirus @andya3 last edited by cirus

              @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

              @cirus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

              @kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

              Με το συμπάθειο κιόλας αλλά ούτε το γκρουπ vag φημίζεται για την φιλική αντιμετώπιση των πελατών ούτε για τις χαμηλές τιμές του. Είναι ο μόνος τομέας που δέχομαι ότι είναι πρίμιουμ, το κόστος συντήρησης.

              Δεν ξερω εγραψε ο andya ότι το A3 ειναι στα κορυφαία σε οδηγική συμπεριφορά. Του είπα 3 μοντελα που είναι πολύ καλύτερα στον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τομέα που ανέφερε να του αποδείξω ότι το Α3 ΔΕΝ είναι κορυφαιο σε αυτον το τομέα.

              Το ένα το κοροιδεψε ότι πάτωσε στις πωλήσεις, το αλλο ότι δεν είναι όμορφο και είναι μια κλάση κάτω και το τρίτο ότι είναι ζημιάρικο και η μάρκα συμπεριφέρεται άσχημα στους πελάτες της. Παρόλο που και τα 3 ήταν καλύτερα δηλαδή μίλησε για άλλα πράγματα από αυτό της συζήτησης που ήταν η οδηγική συμπεριφορά.

              Το κερασάκι ήταν βεβαια στο 3ο για ζημιές και συμπεριφορά σους πελάτες Λες και τα VW δεν είναι το ίδιο ......... .στο σπίτι του κρεμασμένου τελικά μιλάμε για σχοινί και ναυτικούς κόμπους.

              Θα επανέλθω αύριο, γιατί μας έχει φλομώσει στις μπαρούφες... Δεν έχεις καταλάβει καν τι συζητούσαμε τόση ώρα για το Α3 και το 308, έχει κολλήσει το μυαλό σου σ' αυτά που θες ν' ακούσεις εσύ. Ρίξε έναν καλό ύπνο να ξεθολώσεις...

              ναι ναι εγω λέω μπαρούφες οκ, άλλος είναι ο 🤡 αλλά οπως θες.

              δεν ασχολούμαι άλλο. τα VW και τα audi είναι τα καλύτερα σε όλα, το παραδέχομαι να τελιώνουμε μην καθεσαι και επανερχεσαι 🤡

              και να πεις ότι δεν παραδέχτηκα από την αρχή ότι στα εσωτερικά είμαι VW fan γιατι μου αρέσουν πιο πολύ από όλα. ήθελες και κορυφαια οδηγική συμπεριφορά το α3, τι να πεις.......

              Cirus the virus

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • mastoras78
                mastoras78 last edited by

                #mono_vitara 🤡

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • C
                  criuser last edited by

                  Σκούπα χρειάζεται, γιατί γεμίσαμε το θέμα , με αποφάγια...

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andya3 @cirus last edited by

                    @cirus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                    @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                    @cirus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                    @kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                    Με το συμπάθειο κιόλας αλλά ούτε το γκρουπ vag φημίζεται για την φιλική αντιμετώπιση των πελατών ούτε για τις χαμηλές τιμές του. Είναι ο μόνος τομέας που δέχομαι ότι είναι πρίμιουμ, το κόστος συντήρησης.

                    Δεν ξερω εγραψε ο andya ότι το A3 ειναι στα κορυφαία σε οδηγική συμπεριφορά. Του είπα 3 μοντελα που είναι πολύ καλύτερα στον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τομέα που ανέφερε να του αποδείξω ότι το Α3 ΔΕΝ είναι κορυφαιο σε αυτον το τομέα.

                    Το ένα το κοροιδεψε ότι πάτωσε στις πωλήσεις, το αλλο ότι δεν είναι όμορφο και είναι μια κλάση κάτω και το τρίτο ότι είναι ζημιάρικο και η μάρκα συμπεριφέρεται άσχημα στους πελάτες της. Παρόλο που και τα 3 ήταν καλύτερα δηλαδή μίλησε για άλλα πράγματα από αυτό της συζήτησης που ήταν η οδηγική συμπεριφορά.

                    Το κερασάκι ήταν βεβαια στο 3ο για ζημιές και συμπεριφορά σους πελάτες Λες και τα VW δεν είναι το ίδιο ......... .στο σπίτι του κρεμασμένου τελικά μιλάμε για σχοινί και ναυτικούς κόμπους.

                    Θα επανέλθω αύριο, γιατί μας έχει φλομώσει στις μπαρούφες... Δεν έχεις καταλάβει καν τι συζητούσαμε τόση ώρα για το Α3 και το 308, έχει κολλήσει το μυαλό σου σ' αυτά που θες ν' ακούσεις εσύ. Ρίξε έναν καλό ύπνο να ξεθολώσεις...

                    ναι ναι εγω λέω μπαρούφες οκ, άλλος είναι ο 🤡 αλλά οπως θες.

                    δεν ασχολούμαι άλλο. τα VW και τα audi είναι τα καλύτερα σε όλα, το παραδέχομαι να τελιώνουμε μην καθεσαι και επανερχεσαι 🤡

                    και να πεις ότι δεν παραδέχτηκα από την αρχή ότι στα εσωτερικά είμαι VW fan γιατι μου αρέσουν πιο πολύ από όλα. ήθελες και κορυφαια οδηγική συμπεριφορά το α3, τι να πεις.......

                    Αγαπητέ cirus καλημέρα. Ξεκίνησε μια συζήτηση με βάση την επιθυμία μου να δω πως πάει στο δρόμο το νέο 308. Και την έχεις μετατρέψει σε συζήτηση για τα vag, και το α3.

                    Και σου λέω ευγενικά ότι δεν με ενδιαφέρει ούτε η Gulietta, ούτε το Focus, ούτε καν ο άσσος και συνεχίζεις εκτός θέματος, παρ' ότι είμαστε στο νήμα του 308.

                    Αν θέλεις άνοιξε συζήτηση στο νήμα του α3 να το κουβεντιάσουμε. Όχι όμως σύγκριση με αυτοκίνητα της φαντασίας σου, που ουσιαστικά τα γουστάρεις εσύ και πιθανόν και κάποιοι άλλοι και δεν υπάρχουν για το αγοραστικό κοινό. Δηλαδή το θνησιγενές Focus που δεν το αγοράζει κανείς ή την τελειωμένη Gulietta.
                    Με πραγματικές εναλλακτικές επιλογές στην αγορά για κάποιον υποψήφιο αγοραστή του a3 ή κάποιου παρόμοιου hatch. Με αυτό το σκεπτικό έγραψα στο νήμα του 308.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • cirus
                      cirus @andya3 last edited by cirus

                      @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                      επιλογές στην αγορά για κάποιον υποψήφιο αγοραστή του a3 ή κάποιου παρόμοιου hatch. Με αυτό το σκεπτικό έγραψα στο νήμα του 308.

                      καλημέρα

                      ο μόνος λόγος που σχολίασα ήταν ότι αναφέρθηκες στο A3 ως κορυφαίο οδηγικά πραγμα που δεν ισχύει.

                      Κακώς επραξα. Αφήνω ύσηχο το νήμα και εσένα να το πιστεύεις. τέλος από μένα.

                      Ειλικρινά εύχομαι όμως ότι και να πάρεις να είναι καλοτάξιδο και καλορίζικο.

                      Τα γαλλικά έχουν κορυφαίες αναρτήσεις αλλά πιο πολύ σε άνεση όχι σε σπορ.

                      Cirus the virus

                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @cirus last edited by alexandros-k

                        @cirus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                        Τα γαλλικά έχουν κορυφαίες αναρτήσεις αλλά πιο πολύ σε άνεση όχι σε σπορ.

                        Εξαρταται το μοντελο....
                        Τα σπορ μοντελα τους , εχουν πολυ καλες σπορ αναρτησεις 😊

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • C
                          clockwork82 last edited by clockwork82

                          Αν είναι δυνατόν να λέμε ότι τα γαλλικά δεν έχουν σπορ αναρτήσεις, όταν τα 308 GTi και τα Megane RS είναι κορυφαία hot hatch…

                          Η μήπως πρέπει να θυμηθούμε ποσα Paris-Dakar έχει πάρει η Citroen?
                          Τη Renault Williams στην F1?

                          Saxo VTS, 108 Rallye, R5 Turbo..
                          Που να ξεκινήσει και που να σταματήσει κανεις…
                          Όταν οι Γάλλοι έστριβαν, οι Γερμανοί κρατούσαν σημειώσεις.

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • cirus
                            cirus @clockwork82 last edited by cirus

                            @clockwork82 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                            Αν είναι δυνατόν να λέμε ότι τα γαλλικά δεν έχουν σπορ αναρτήσεις, όταν τα 308 GTi και τα Megane RS είναι κορυφαία hot hatch…

                            Η μήπως πρέπει να θυμηθούμε ποσα Paris-Dakar έχει πάρει η Citroen?
                            Τη Renault Williams στην F1?

                            Saxo VTS, 108 Rallye, R5 Turbo..
                            Που να ξεκινήσει και που να σταματήσει κανεις…
                            Όταν οι Γάλλοι έστριβαν, οι Γερμανοί κρατούσαν σημειώσεις.

                            Εχουν αλλά δεν μιλάω για τις σπορ εκδόσεις φυσικά, λέω για τα απλά μοντέλα

                            Οι γάλλοι είναι experts στις αναρτήσεις σε όλα τα επίπεδα. και όταν θέλουν να προσανατολιστούν σε σπορ και όταν θέλουν να προσανατολιστούν σε άνεση.

                            Απλά διαλέγουν να βάζουν αναρτήσεις με βάση την ανεση στα απλά μοντέλα συνήθως αυτό είπα μόνο

                            ολά αυτά που αναφέρεις είναι οπλα και δεν διαφωνώ καθόλου. Απλά με παρεξήγησες

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • cirus
                              cirus @alexandros-k last edited by

                              @alexandros-k said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                              @cirus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                              Τα γαλλικά έχουν κορυφαίες αναρτήσεις αλλά πιο πολύ σε άνεση όχι σε σπορ.

                              Εξαρταται το μοντελο....
                              Τα σπορ μοντελα τους , εχουν πολυ καλες σπορ αναρτησεις 😊

                              ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ απλά μιλάμε για απλά μοντέλα τώρα και είπα ότι σε αυτα διαλέγουν να πάνε σε άνεση

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • piliourits
                                piliourits last edited by piliourits

                                Εγώ περιμένω το σημερινό 308, στις "στάνταρ" εκδόσεις του, να έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης στη κατηγορία, χωρίς να είναι το πιο οδηγοκεντρικό απ όλα.
                                Όπως περίπου και τα vag/golf/A3 κλπ.
                                Αλλά δεδομένου πως σε ντιζάιν και βλαχοδημαρχέικη πολυτέλεια (φωτιστικά, οθόνες κλπ) υπερέχει των σημερινών vag, πιστεύω πως είναι ακριβώς στο πνεύμα του να δελεάζει και αποσπάσει μεγάλο κομμάτι αγοραστών αυτών των γερμανικών.
                                Μόνο ο 1.5 βενζινης των Γερμανών ίσως υπερέχει λίγο του γαλλικού 1.2λτ ως προς τις επιδόσεις, ίσως υστερεί λίγο σε αξιοπιστία, σε όλα τα υπόλοιπα σημεία (με μια μικρή αμφιβολία επίσης στο χειροκίνητο κιβώτιο) πιστεύω θα υπερέχει το 308.

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @piliourits last edited by

                                  @piliourits said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                  Μόνο ο 1.5 βενζινης των Γερμανών ίσως υπερέχει λίγο του γαλλικού 1.2λτ ως προς τις επιδόσεις, ίσως υστερεί λίγο σε αξιοπιστία, σε όλα τα υπόλοιπα σημεία (με μια μικρή αμφιβολία επίσης στο χειροκίνητο κιβώτιο) πιστεύω θα υπερέχει το 308.

                                  Ο 1.5 του VAG υπερέχει πάρα πολύ, όχι λίγο! Είναι πολύ πιο δυνατό (και οικονομικό) μοτέρ και έχει και mHEV εκδόσεις. Επίσης ο 1.2 Puretech έχει αρκετά θέματα...δεν είναι και τόσο αξιόπιστος.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    Δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με βενζίνες πλέον 🙂 αφού δεν μπορώ να έχω skyactiv, το γύρισα στο ντίζελ!
                                    Αλλά διαβάζω πως έχει βραβευθεί πολλές φορές ο 1.2, ενώ ο (φυσικά) πιο δυνατός 1.5 φέρει ακόμη την παροιμιώδη γερμανική αναξιοπιστία μακροχρόνια... και πιθανόν σε παρόμοια επίπεδα εξοπλισμού να είναι ακριβότερος σε αυτοκίνητα όπως golf & A3.

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @piliourits last edited by

                                      @piliourits said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                      Αλλά διαβάζω πως έχει βραβευθεί πολλές φορές ο 1.2

                                      Ναι έχει (όπως και πολλοί άλλοι κινητήρες) αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την αξιοπιστία του. Άλλα είναι τα κριτήρια, όχι η αξιοπιστία.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dublin last edited by

                                        Γενικά μία χαρά αξιόπιστος έχει αποδειχθεί ο κινητήρας. Σίγουρα πολύ καλύτερος από τον Ecoboost που του πήρε μισή ντουζίνα χρόνια για να έρθει στα ίσια του. Για VW δεν θα αναφερθώ καν..

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @dublin last edited by

                                          @dublin said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                          Γενικά μία χαρά αξιόπιστος έχει αποδειχθεί ο κινητήρας. Σίγουρα πολύ καλύτερος από τον Ecoboost που του πήρε μισή ντουζίνα χρόνια για να έρθει στα ίσια του. Για VW δεν θα αναφερθώ καν..

                                          Δεν κάνω σύγκριση, ούτε "κόντρα" με Φορδ!! Απλά εαν ενημερωθείς θα δείς ότι έχει συκγκεκριμένα προβλήματα και βγάζει σοβαρές βλάβες.

                                          Από φίλο μου μηχανικό:
                                          χειρότερος νέος κινητήρας που υπάρχει turbo είναι ο 1.2 puretech έχω σπάσει 2 τέτοια μοτέρ σε 208 Peugeot van ...
                                          Ιμάντας Βουτηγμενος στο λάδι ούτε 40 000 km δεν αντέχει....,
                                          Και κάθε 40 000 km 250-300 ευρώ αλλαγη...
                                          Σπας μοτέρ με τον 1.2 puretech πανεύκολα λίγο ζόρισμα να φάει, ο ιμάντας φράζει το φίλτρο λαδιού με τρίμματα και φυσικά παίρνεις μοτέρ σρα χέρια σου, και άλλα ωραία

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          F polioan S 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            famas @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                            @dublin said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                            Γενικά μία χαρά αξιόπιστος έχει αποδειχθεί ο κινητήρας. Σίγουρα πολύ καλύτερος από τον Ecoboost που του πήρε μισή ντουζίνα χρόνια για να έρθει στα ίσια του. Για VW δεν θα αναφερθώ καν..

                                            Δεν κάνω σύγκριση, ούτε "κόντρα" με Φορδ!! Απλά εαν ενημερωθείς θα δείς ότι έχει συκγκεκριμένα προβλήματα και βγάζει σοβαρές βλάβες.

                                            Από φίλο μου μηχανικό:
                                            χειρότερος νέος κινητήρας που υπάρχει turbo είναι ο 1.2 puretech έχω σπάσει 2 τέτοια μοτέρ σε 208 Peugeot van ...
                                            Ιμάντας Βουτηγμενος στο λάδι ούτε 40 000 km δεν αντέχει....,
                                            Και κάθε 40 000 km 250-300 ευρώ αλλαγη...
                                            Σπας μοτέρ με τον 1.2 puretech πανεύκολα λίγο ζόρισμα να φάει, ο ιμάντας φράζει το φίλτρο λαδιού με τρίμματα και φυσικά παίρνεις μοτέρ σρα χέρια σου, και άλλα ωραία

                                            Αυτά ακριβώς είναι τα συμπτώματα που ανέφεραν κάτοχοι ecoboost όταν δεν γίνονταν αλλαγές λαδιών στα προβλεπόμενα διαστήματα και γινόταν χρήση λάθος ιξώδους. Άρχιζε να ξεφτάει ο ιμάντας και να φράζει το φίλτρο. Προφανώς τα ίδια συμπτώματα υπάρχουν και σε άλλους κινητήρες με εμβαπτιζόμενο ιμάντα.

                                            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 39 / 51
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr