-
@cirus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@geo27 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Πάντως μην ξεγελιόμαστε. Το "πρόβλημα" δεν είναι το κόστος συντήρησης που σ' αυτές τις βασικές εκδόσεις με 1000ρηδες ή 3κυλ δεν είναι τίποτα φοβερό.
Το θέμα είναι ότι αυτές οι εκδόσεις υπάρχουν κυρίως για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των rentals/leasing. Δε μιλάμε για premium εμπειρία όταν κάποιος έχει δώσει 22 και 23 χιλιάρικα. Μιλάμε για ένα σκέτο premium σήμα και ως εκεί. Δεν είναι κορόιδα οι εταιρίες κι εμείς οι εξύπνοι. Ευκαιρίες, ειδικά στην παρούσα συγκυρία, δεν υπάρχουν κι αν υπάρχουν σίγουρα δεν τις προσφέρουν γερμανοί premium κατασκευαστές.
ΑΝ πάντως υποθέσουμε ότι κάποιος έχει κολλήσει με κάποιο εκ των 116i, A3, A160 τοτε η BMW είναι με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο εκ των τριών και το μόνο με κάποια εσάνς πραγματικού premium. Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλό κιβώτιο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και μακράν το ποιοτικότερο εσωτερικό. Υστερεί σε μοτέρ σε σχέση με το Mercedes που έχει το καλύτερο εκ των τριών αλλά με τη σειρά του είναι ψιλοαπαράδεκτο στο δρόμο. Εντελώς βάρκα το Merc. Το Α3 είναι το χειρότερο κι από τα τρία καθώς έχει πολλές εκπτώσεις στο εσωτερικό του και γενικά είναι ξαναζεσταμένο φαγητό. Το 8V που ήδη ήταν ένα μέτριο αυτοκίνητο μοιάζει όαση μπροστά στο σημερινό μοντέλο.
Συμφωνώ, το θέμα είναι με ποιά αυτοκίνητα συγκρίνεται όμως σε αυτή την τιμή. Έστω έχεις 20 +-2 χιλιάρικα να διαθέσεις, τι παίρνεις; Να δώσεις 19,5-20 για ένα καλά εξοπλισμένο i30? Να ανέβεις ακόμα περισσότερο για ένα leon fr? Το peugeot που το δίνουν με τάσια σε αυτή την τιμή?
Εγώ προσωπικά ποτέ δεν είχα τη λόξα του σήματος, εννοώντας ότι δε θα έκανα ποτέ μεγάλη οικονομική υπέρβαση για να "έχω να λέω". Όταν όμως αυτή η "υπέρβαση" είναι απειροελάχιστη ή ακόμα και μηδαμινή πως μπορεί κάποιος να επιχειρηματολογήσει κατά μιας τέτοιας επιλογής?
Ειλικρινής απορία είναι, δεν είναι ρητορικά τα ανωτέρω, ψάχνω να δω απο που "μπάζει" το παραπάνω σκεπτικό.Κοίτα δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να απαντήσω γιατί κι εγώ με 20-22 ξεκίνησα αναζήτηση πριν 1.5 μήνα και τελικά έδωσα 33. Ακριβώς γιατί στα 20-22 θα έκανα συμβιβασμούς που δεν ήθελα.
Τώρα εάν μιλάμε για λογικούς ανθρώπους που βάζουν ένα όριο και το τηρούν, τότε εγώ θα προτιμούσα μακράν μια πιο mainstream επιλογή με καλύτερο εξοπλισμό και μεγαλύτερη εγγύση. Καλώς ή κακως στην καθημερινότητα αυτό που μετράει είναι η stress free χρήση και οι ευκολίες. Καλή η οδηγική συμπεριφορά της bmw αλλά τι να την κάνεις με 109 ψωράλογα? Καλα και τα πλαστικά της μέσα και η άριστη συναρμογή αλλά τι να τα κάνεις εάν της λείπουν στοιχεία εξοπλισμού που είναι αυτονόητα εδω και 15 χρόνια στην αυτοκίνηση?
Συμφωνώ και γω τα ίδια είμαι.
τι να τα κανεις τα 109 μουλαράκια σε Bmw μπροστιοκίνητη που καλό αυτοκίνητο είναι βεβαια αλίμονο αλλά.....
θα προτιμούσα κάτι σε μη premium με πολύ περισσοτερο εξοπλισμό και άλογα.
Καλά για αυτό μη νομίζεις ότι θα βρεις στα 22 κάτι ιδιαίτερο. Άντε το 1.5 i30. Το leon προσωπικά δε μαρέσει καθόλου στις μη-fr εκδόσεις.
-
@cirus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@geo27 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Πάντως μην ξεγελιόμαστε. Το "πρόβλημα" δεν είναι το κόστος συντήρησης που σ' αυτές τις βασικές εκδόσεις με 1000ρηδες ή 3κυλ δεν είναι τίποτα φοβερό.
Το θέμα είναι ότι αυτές οι εκδόσεις υπάρχουν κυρίως για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των rentals/leasing. Δε μιλάμε για premium εμπειρία όταν κάποιος έχει δώσει 22 και 23 χιλιάρικα. Μιλάμε για ένα σκέτο premium σήμα και ως εκεί. Δεν είναι κορόιδα οι εταιρίες κι εμείς οι εξύπνοι. Ευκαιρίες, ειδικά στην παρούσα συγκυρία, δεν υπάρχουν κι αν υπάρχουν σίγουρα δεν τις προσφέρουν γερμανοί premium κατασκευαστές.
ΑΝ πάντως υποθέσουμε ότι κάποιος έχει κολλήσει με κάποιο εκ των 116i, A3, A160 τοτε η BMW είναι με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο εκ των τριών και το μόνο με κάποια εσάνς πραγματικού premium. Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλό κιβώτιο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και μακράν το ποιοτικότερο εσωτερικό. Υστερεί σε μοτέρ σε σχέση με το Mercedes που έχει το καλύτερο εκ των τριών αλλά με τη σειρά του είναι ψιλοαπαράδεκτο στο δρόμο. Εντελώς βάρκα το Merc. Το Α3 είναι το χειρότερο κι από τα τρία καθώς έχει πολλές εκπτώσεις στο εσωτερικό του και γενικά είναι ξαναζεσταμένο φαγητό. Το 8V που ήδη ήταν ένα μέτριο αυτοκίνητο μοιάζει όαση μπροστά στο σημερινό μοντέλο.
Συμφωνώ, το θέμα είναι με ποιά αυτοκίνητα συγκρίνεται όμως σε αυτή την τιμή. Έστω έχεις 20 +-2 χιλιάρικα να διαθέσεις, τι παίρνεις; Να δώσεις 19,5-20 για ένα καλά εξοπλισμένο i30? Να ανέβεις ακόμα περισσότερο για ένα leon fr? Το peugeot που το δίνουν με τάσια σε αυτή την τιμή?
Εγώ προσωπικά ποτέ δεν είχα τη λόξα του σήματος, εννοώντας ότι δε θα έκανα ποτέ μεγάλη οικονομική υπέρβαση για να "έχω να λέω". Όταν όμως αυτή η "υπέρβαση" είναι απειροελάχιστη ή ακόμα και μηδαμινή πως μπορεί κάποιος να επιχειρηματολογήσει κατά μιας τέτοιας επιλογής?
Ειλικρινής απορία είναι, δεν είναι ρητορικά τα ανωτέρω, ψάχνω να δω απο που "μπάζει" το παραπάνω σκεπτικό.Κοίτα δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να απαντήσω γιατί κι εγώ με 20-22 ξεκίνησα αναζήτηση πριν 1.5 μήνα και τελικά έδωσα 33. Ακριβώς γιατί στα 20-22 θα έκανα συμβιβασμούς που δεν ήθελα.
Τώρα εάν μιλάμε για λογικούς ανθρώπους που βάζουν ένα όριο και το τηρούν, τότε εγώ θα προτιμούσα μακράν μια πιο mainstream επιλογή με καλύτερο εξοπλισμό και μεγαλύτερη εγγύση. Καλώς ή κακως στην καθημερινότητα αυτό που μετράει είναι η stress free χρήση και οι ευκολίες. Καλή η οδηγική συμπεριφορά της bmw αλλά τι να την κάνεις με 109 ψωράλογα? Καλα και τα πλαστικά της μέσα και η άριστη συναρμογή αλλά τι να τα κάνεις εάν της λείπουν στοιχεία εξοπλισμού που είναι αυτονόητα εδω και 15 χρόνια στην αυτοκίνηση?
Συμφωνώ και γω τα ίδια είμαι.
τι να τα κανεις τα 109 μουλαράκια σε Bmw μπροστιοκίνητη που καλό αυτοκίνητο είναι βεβαια αλίμονο αλλά.....
θα προτιμούσα κάτι σε μη premium με πολύ περισσοτερο εξοπλισμό και άλογα.
Αν κάποιος δεν τρέχει και θέλει και μούρη για να βρει γυναίκα.... Ορίστε
-
@lap said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@cirus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@geo27 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Πάντως μην ξεγελιόμαστε. Το "πρόβλημα" δεν είναι το κόστος συντήρησης που σ' αυτές τις βασικές εκδόσεις με 1000ρηδες ή 3κυλ δεν είναι τίποτα φοβερό.
Το θέμα είναι ότι αυτές οι εκδόσεις υπάρχουν κυρίως για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των rentals/leasing. Δε μιλάμε για premium εμπειρία όταν κάποιος έχει δώσει 22 και 23 χιλιάρικα. Μιλάμε για ένα σκέτο premium σήμα και ως εκεί. Δεν είναι κορόιδα οι εταιρίες κι εμείς οι εξύπνοι. Ευκαιρίες, ειδικά στην παρούσα συγκυρία, δεν υπάρχουν κι αν υπάρχουν σίγουρα δεν τις προσφέρουν γερμανοί premium κατασκευαστές.
ΑΝ πάντως υποθέσουμε ότι κάποιος έχει κολλήσει με κάποιο εκ των 116i, A3, A160 τοτε η BMW είναι με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο εκ των τριών και το μόνο με κάποια εσάνς πραγματικού premium. Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλό κιβώτιο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και μακράν το ποιοτικότερο εσωτερικό. Υστερεί σε μοτέρ σε σχέση με το Mercedes που έχει το καλύτερο εκ των τριών αλλά με τη σειρά του είναι ψιλοαπαράδεκτο στο δρόμο. Εντελώς βάρκα το Merc. Το Α3 είναι το χειρότερο κι από τα τρία καθώς έχει πολλές εκπτώσεις στο εσωτερικό του και γενικά είναι ξαναζεσταμένο φαγητό. Το 8V που ήδη ήταν ένα μέτριο αυτοκίνητο μοιάζει όαση μπροστά στο σημερινό μοντέλο.
Συμφωνώ, το θέμα είναι με ποιά αυτοκίνητα συγκρίνεται όμως σε αυτή την τιμή. Έστω έχεις 20 +-2 χιλιάρικα να διαθέσεις, τι παίρνεις; Να δώσεις 19,5-20 για ένα καλά εξοπλισμένο i30? Να ανέβεις ακόμα περισσότερο για ένα leon fr? Το peugeot που το δίνουν με τάσια σε αυτή την τιμή?
Εγώ προσωπικά ποτέ δεν είχα τη λόξα του σήματος, εννοώντας ότι δε θα έκανα ποτέ μεγάλη οικονομική υπέρβαση για να "έχω να λέω". Όταν όμως αυτή η "υπέρβαση" είναι απειροελάχιστη ή ακόμα και μηδαμινή πως μπορεί κάποιος να επιχειρηματολογήσει κατά μιας τέτοιας επιλογής?
Ειλικρινής απορία είναι, δεν είναι ρητορικά τα ανωτέρω, ψάχνω να δω απο που "μπάζει" το παραπάνω σκεπτικό.Κοίτα δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να απαντήσω γιατί κι εγώ με 20-22 ξεκίνησα αναζήτηση πριν 1.5 μήνα και τελικά έδωσα 33. Ακριβώς γιατί στα 20-22 θα έκανα συμβιβασμούς που δεν ήθελα.
Τώρα εάν μιλάμε για λογικούς ανθρώπους που βάζουν ένα όριο και το τηρούν, τότε εγώ θα προτιμούσα μακράν μια πιο mainstream επιλογή με καλύτερο εξοπλισμό και μεγαλύτερη εγγύση. Καλώς ή κακως στην καθημερινότητα αυτό που μετράει είναι η stress free χρήση και οι ευκολίες. Καλή η οδηγική συμπεριφορά της bmw αλλά τι να την κάνεις με 109 ψωράλογα? Καλα και τα πλαστικά της μέσα και η άριστη συναρμογή αλλά τι να τα κάνεις εάν της λείπουν στοιχεία εξοπλισμού που είναι αυτονόητα εδω και 15 χρόνια στην αυτοκίνηση?
Συμφωνώ και γω τα ίδια είμαι.
τι να τα κανεις τα 109 μουλαράκια σε Bmw μπροστιοκίνητη που καλό αυτοκίνητο είναι βεβαια αλίμονο αλλά.....
θα προτιμούσα κάτι σε μη premium με πολύ περισσοτερο εξοπλισμό και άλογα.
Αν κάποιος δεν τρέχει και θέλει και μούρη για να βρει γυναίκα.... Ορίστε
οτι γουσταρει ο καθένας είναι σεβαστό. Εννοείται πως η μπέμπα είναι καλό αυτοκίνητο. Τα υπόλοιπα τα ειπα πριν
-
@geo27 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
i30
το i30 full extra θα προτιμούσα εγώ πάντως από την συγκεκριμένη μπέμπα. Αγαπάω BMW αλλά θα τα εσκαγά ΜΟΝΟ για πισωκίνητη Μπέμπα. Οι προσθιοκίνητες δεν είναι του γούστου μου.
-
@lap said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@cirus said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@geo27 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Πάντως μην ξεγελιόμαστε. Το "πρόβλημα" δεν είναι το κόστος συντήρησης που σ' αυτές τις βασικές εκδόσεις με 1000ρηδες ή 3κυλ δεν είναι τίποτα φοβερό.
Το θέμα είναι ότι αυτές οι εκδόσεις υπάρχουν κυρίως για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των rentals/leasing. Δε μιλάμε για premium εμπειρία όταν κάποιος έχει δώσει 22 και 23 χιλιάρικα. Μιλάμε για ένα σκέτο premium σήμα και ως εκεί. Δεν είναι κορόιδα οι εταιρίες κι εμείς οι εξύπνοι. Ευκαιρίες, ειδικά στην παρούσα συγκυρία, δεν υπάρχουν κι αν υπάρχουν σίγουρα δεν τις προσφέρουν γερμανοί premium κατασκευαστές.
ΑΝ πάντως υποθέσουμε ότι κάποιος έχει κολλήσει με κάποιο εκ των 116i, A3, A160 τοτε η BMW είναι με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο εκ των τριών και το μόνο με κάποια εσάνς πραγματικού premium. Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλό κιβώτιο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και μακράν το ποιοτικότερο εσωτερικό. Υστερεί σε μοτέρ σε σχέση με το Mercedes που έχει το καλύτερο εκ των τριών αλλά με τη σειρά του είναι ψιλοαπαράδεκτο στο δρόμο. Εντελώς βάρκα το Merc. Το Α3 είναι το χειρότερο κι από τα τρία καθώς έχει πολλές εκπτώσεις στο εσωτερικό του και γενικά είναι ξαναζεσταμένο φαγητό. Το 8V που ήδη ήταν ένα μέτριο αυτοκίνητο μοιάζει όαση μπροστά στο σημερινό μοντέλο.
Συμφωνώ, το θέμα είναι με ποιά αυτοκίνητα συγκρίνεται όμως σε αυτή την τιμή. Έστω έχεις 20 +-2 χιλιάρικα να διαθέσεις, τι παίρνεις; Να δώσεις 19,5-20 για ένα καλά εξοπλισμένο i30? Να ανέβεις ακόμα περισσότερο για ένα leon fr? Το peugeot που το δίνουν με τάσια σε αυτή την τιμή?
Εγώ προσωπικά ποτέ δεν είχα τη λόξα του σήματος, εννοώντας ότι δε θα έκανα ποτέ μεγάλη οικονομική υπέρβαση για να "έχω να λέω". Όταν όμως αυτή η "υπέρβαση" είναι απειροελάχιστη ή ακόμα και μηδαμινή πως μπορεί κάποιος να επιχειρηματολογήσει κατά μιας τέτοιας επιλογής?
Ειλικρινής απορία είναι, δεν είναι ρητορικά τα ανωτέρω, ψάχνω να δω απο που "μπάζει" το παραπάνω σκεπτικό.Κοίτα δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να απαντήσω γιατί κι εγώ με 20-22 ξεκίνησα αναζήτηση πριν 1.5 μήνα και τελικά έδωσα 33. Ακριβώς γιατί στα 20-22 θα έκανα συμβιβασμούς που δεν ήθελα.
Τώρα εάν μιλάμε για λογικούς ανθρώπους που βάζουν ένα όριο και το τηρούν, τότε εγώ θα προτιμούσα μακράν μια πιο mainstream επιλογή με καλύτερο εξοπλισμό και μεγαλύτερη εγγύση. Καλώς ή κακως στην καθημερινότητα αυτό που μετράει είναι η stress free χρήση και οι ευκολίες. Καλή η οδηγική συμπεριφορά της bmw αλλά τι να την κάνεις με 109 ψωράλογα? Καλα και τα πλαστικά της μέσα και η άριστη συναρμογή αλλά τι να τα κάνεις εάν της λείπουν στοιχεία εξοπλισμού που είναι αυτονόητα εδω και 15 χρόνια στην αυτοκίνηση?
Συμφωνώ και γω τα ίδια είμαι.
τι να τα κανεις τα 109 μουλαράκια σε Bmw μπροστιοκίνητη που καλό αυτοκίνητο είναι βεβαια αλίμονο αλλά.....
θα προτιμούσα κάτι σε μη premium με πολύ περισσοτερο εξοπλισμό και άλογα.
Αν κάποιος δεν τρέχει και θέλει και μούρη για να βρει γυναίκα.... Ορίστε
Όντως σε αυτόν τον τομέα είναι κορυφή. Μεγάλη αιδιοπαγιδα.
-
Μόνο; Και αν είσαι επαγγελματίας και θέλεις ένα πρεστίζ κτλ κτλ.
Γενικά σε αυτό το κομμάτι δεν έχει αντίπαλο.
Λένε απλά ο τάδε αγόρασε τη νεα bmw και τους αφήνεις όλους πίσω. -
@lap said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Τι είχε χαλάσει;
H αντλία νερού που με την σειρά της δημιούργησε πρόβλημα στο καλοριφέρ και επίσης σκίστηκε και ένα κολάρο εισαγωγής αέρα στο τούρμπο. Μου είπαν ότι ήμουν και "τυχερός" γιατί αυτό το μοτέρ έχει πλαστική αντλία που κάνει μόνο €350, ενώ οι μεταλλικές στα πιο παλιά (και 6κύλινδρα) έχουν €900. Βέβαια οι μεταλλικές χαλάνε πάρα πολύ σπάνια.
-
Καλησπέρα σε όλους,
Να βάλω και εγώ με τη σειρά μου ένα λιθαράκι στη συζήτηση. Πριν από δυο χρόνια είχα τρελαθεί με το 208. Ωραίο σχέδιο και έδειχνε κυριλάτο. Με 17000 τότε έκδοση Allure το έπαιρνες με καλό εξοπλισμό και με ψηφιακό πίνακα οργάνων, αν και δεν πεθαίνω για τέτοια. Σήμερα η ίδια έκδοση χωρίς ψηφιακό πίνακα και δεν ξέρω τι άλλο έκοψαν γύρω στα 20000. Άρα νομίζω ότι είναι προτιμότερο να παει κανείς σε a class a3 και σειρά 1 σε βασική έκδοση να έχεις και το σήμα παρά να πάρει με τα ίδια λεφτά ένα supermini ή ένα μικρομεσαίο golf, astra, κλπ.
Προσωπικά θα έπαιρνα τον Άσο στα 22 δίχως δεύτερη σκέψη. Κόψιμο τιμονιού BMW, πολλαπλούς συνδέσμους αντί για ημιάκαμπτο, αισθητήρες μπρος πίσω και πιστεύω ότι θα αποδειχθεί και αξιόπιστο ακριβώς λόγω χαμηλής ιπποδύναμης.
Για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις δεν θεωρώ τα 109 άλογα ιδιαίτερο πρόβλημα, ειδικά στην περίπτωση που το κινείς κυρίως στην πόλη. Εδώ C-SUV με 130 άλογα κινούνται αξιοπρεπέστατα.
Για το θέμα του σέρβις η γνώμη μου είναι ότι η μεγάλη εγγύηση είναι ένα καλό κόλπο να πηγαίνουμε για χρόνια στην αντιπροσωπεία και να μας παίρνουν τα λεφτά. Και αν παρουσιαστεί πρόβλημα το παίζουν Κινέζοι και σου λένε μια χαρά είναι δεν βλέπουμε κάτι.
Καλύτερα διετή εγγύηση και με το πέρας της σε έναν πολύ καλό ανεξάρτητο συνεργείο. Και καλύτερη δουλειά γίνεται και έχεις και τα λεφτά στην τσέπη.
-
@green-power said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Καλησπέρα σε όλους,
Να βάλω και εγώ με τη σειρά μου ένα λιθαράκι στη συζήτηση. Πριν από δυο χρόνια είχα τρελαθεί με το 208. Ωραίο σχέδιο και έδειχνε κυριλάτο. Με 17000 τότε έκδοση Allure το έπαιρνες με καλό εξοπλισμό και με ψηφιακό πίνακα οργάνων, αν και δεν πεθαίνω για τέτοια. Σήμερα η ίδια έκδοση χωρίς ψηφιακό πίνακα και δεν ξέρω τι άλλο έκοψαν γύρω στα 20000. Άρα νομίζω ότι είναι προτιμότερο να παει κανείς σε a class a3 και σειρά 1 σε βασική έκδοση να έχεις και το σήμα παρά να πάρει με τα ίδια λεφτά ένα supermini ή ένα μικρομεσαίο golf, astra, κλπ.
Προσωπικά θα έπαιρνα τον Άσο στα 22 δίχως δεύτερη σκέψη. Κόψιμο τιμονιού BMW, πολλαπλούς συνδέσμους αντί για ημιάκαμπτο, αισθητήρες μπρος πίσω και πιστεύω ότι θα αποδειχθεί και αξιόπιστο ακριβώς λόγω χαμηλής ιπποδύναμης.
Για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις δεν θεωρώ τα 109 άλογα ιδιαίτερο πρόβλημα, ειδικά στην περίπτωση που το κινείς κυρίως στην πόλη. Εδώ C-SUV με 130 άλογα κινούνται αξιοπρεπέστατα.
Για το θέμα του σέρβις η γνώμη μου είναι ότι η μεγάλη εγγύηση είναι ένα καλό κόλπο να πηγαίνουμε για χρόνια στην αντιπροσωπεία και να μας παίρνουν τα λεφτά. Και αν παρουσιαστεί πρόβλημα το παίζουν Κινέζοι και σου λένε μια χαρά είναι δεν βλέπουμε κάτι.
Καλύτερα διετή εγγύηση και με το πέρας της σε έναν πολύ καλό ανεξάρτητο συνεργείο. Και καλύτερη δουλειά γίνεται και έχεις και τα λεφτά στην τσέπη.
Δεν συμφωνω μαζι σου.Τα σημερινα αυτοκινητα εχουν τοσα πολλα μπιμπλικια που εαν κατι μπλοκαρει εκτος εγγυησης .....πολυ απλα την εχεις βαμμενη.Αρα οσο μεγαλυτερη ειναι τοσο καλυτερα.Εδω ακομη και σε κινητα καποιοι εδιναν εγγυηση τρια χρονια,οποτε θεωρω απαραδεκτα τα δυο χρονια που δινουν καποιοι Γερμανοι,γιατι ολοι οι υπολοιποι δινουν απο τρια και πανω.
Οσο για την Μπεμβε ουτε σε αυτο συμφωνω.Εχει πολλες προτασεις με καλα σουπερμινι στα 17-18 χιλιαρικα,δεν εχει νοημα να παρεις Μπεμβε στα 22.Τα σερβις της και τα ανταλακτικα ειναι στο θεο.Παραδειγμα γνωστου μου με Μπεμβε Χ1 του καηκε η κορνα και την πληρωσε 100 ευρω ενω αλλος με RAV4 την πληρωσε 50.Στο χωριο μου λενε τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κ@λους. -
17-18 χιλιάρικα για supermini δλδ i20, yaris, corsa που μου έρχονται στο μυαλό τα θεωρώ πολλά για την κατηγορία όταν πριν δυο χρόνια έπαιρνες 208 και polo σε καλές εκδόσεις. Ξέρω έχουν ανέβει παντού οι τιμές αλλά πλέον στα 30 μου δεν θέλω άλλο ένα fiesta. Και από το να πάρω κανά focus ή 308 θα προτιμούσα κάτι premium.
Όσο για τις εγγυήσεις με 8ετή παρακαλώ έχουμε καεί γιατί δεν εντόπιζαν (???) το πρόβλημα από μάρκα που θεωρείται γενικά αξιόπιστη κι αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε αυτοκίνητο στο παρελθόν. Άρα να πληρώνω ένα σκασμό λεφτά για το αν θα βγει πρόβλημα και το αν θα το καλύψουν το θεωρώ κοροϊδία.
X1 είχε και ο θείος μου με leasing για 5 χρόνια με 20.000 χλμ το χρόνο και κακοδιαχείριση. Έμεινε τόσο ευχαριστημένος που την αγόρασε για τον ξάδερφο. Αν η διαφορά του κόστους είναι αυτή που αναφέρεις δεν τη θεωρώ και τόσο μεγάλη. Εξάλλου αν ήθελα τέρμα αξιοπιστία θα έπαιρνα Hyundai που είναι σκυλιά μαύρα.
Πάντως και στο δικό μου χωριό που τη λένε την ίδια φράση οι περισσότεροι με τέτοια γερμανικά κυκλοφορούν ακόμα και αν είναι μεταχειρισμένα με πολλά χιλιόμετρα.
-
@green-power said in Νέα BMW 1 Series 2019:
πιστεύω ότι θα αποδειχθεί και αξιόπιστο ακριβώς λόγω χαμηλής ιπποδύναμης
Δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη διασύνδεση ανάμεσα σε αυτά τα δύο μεγέθη, εκτός αν μιλάμε για πολύ πιεσμένους κινητήρες χωρίς την ανάλογη σχεδίαση-πρόβλεψη (άρα πειραγμένους ή κακοσχεδιασμένους).
-
@green-power said in Νέα BMW 1 Series 2019:
X1 είχε και ο θείος μου με leasing για 5 χρόνια με 20.000 χλμ το χρόνο και κακοδιαχείριση. Έμεινε τόσο ευχαριστημένος που την αγόρασε για τον ξάδερφο.
Τυχαία είναι αυτά...ο ξάδερφός μου την έδωσε πίσω στον 1 χρόνο, αφού είχε μείνει 5 φορές και έφτασαν μέχρι και κινητήρα να του αλλάξουν (leasing ευτυχώς).
-
@realzeus Μηχανικός δεν είμαι αλλά από ανθρώπους που ξέρουν έχω μάθει ότι ένα τέτοιο μοτέρ δεν είναι πιεσμένο όπως κάποιο χιλιάρι με ταβάνι πχ 130 άλογα.
Δεν ξέρω αν εμπιστεύεστε τον Cargouras. Έχει πει ότι στον Καναδά τα τελευταία χρόνια στα συνεργεία ΜΙΝΙ τα οποία έχουν κοινό μοτέρ με τον Άσο βαράνε μύγες.
@fanis75 Πολύ καλά έκανε. Ένα αυτοκίνητο που βγάζει συνέχεια πρόβλημα το δίνουμε νωρίς για να γλυτώσουμε τη χασούρα. Έτσι δώσαμε και εμείς ένα Ford που μας έβγαλε θέμα με το καλημέρα μετά από 3 χρόνια και ησυχάσαμε.
Να ρωτήσω η BMW μεταπωλητικά πώς τα πάει σε σχέση με Mercedes και Audi;
-
@green-power said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@realzeus Μηχανικός δεν είμαι αλλά από ανθρώπους που ξέρουν έχω μάθει ότι ένα τέτοιο μοτέρ δεν είναι πιεσμένο όπως κάποιο χιλιάρι με ταβάνι πχ 130 άλογα.
Δεν ξέρω αν εμπιστεύεστε τον Cargouras. Έχει πει ότι στον Καναδά τα τελευταία χρόνια στα συνεργεία ΜΙΝΙ τα οποία έχουν κοινό μοτέρ με τον Άσο βαράνε μύγες.
@fanis75 Πολύ καλά έκανε. Ένα αυτοκίνητο που βγάζει συνέχεια πρόβλημα το δίνουμε νωρίς για να γλυτώσουμε τη χασούρα. Έτσι δώσαμε και εμείς ένα Ford που μας έβγαλε θέμα με το καλημέρα μετά από 3 χρόνια και ησυχάσαμε.
Να ρωτήσω η BMW μεταπωλητικά πώς τα πάει σε σχέση με Mercedes και Audi;
Aυτη την στιγμη ολα τα μεταχειρα ειναι σε ζητηση γιατι δεν υπαρχουν αμαξια διαθεσιμα. Ποιος ξερει παντως στο μελλον τι θα γινει. Παντως ισχυει οτι τα γερμανικα θα αντεξουν περισσοτερο στον χρονο και θα κυκλοφορουν για περισσοτερα χρονια απο αλλα γιατι το σασσι τους ειναι καλυτερα φτιαγμενο για αντοχη στον χρονο. Μπορεις να το δεις αυτο αν αρχισεις να ανοιγεις πορτες και πισω πορτα και το σηκωσεις και το δεις απο κατω.
Η σειρα 1 σε sport line advanced ειναι πολυ καλο πακετο αγορας, ναι πληρωνεις 28-29 αλλα σου δινουν πολλα. Για την 1 στα 22 δεν ξερω τι εξοπλισμο εχει. Ο κινητηρας ισχυει δεν ειναι πιεσμενος σε καποια σημεια σιγουρα θα αντεξει παραπανω πχ τουρμπο. Επισης με remap παει στα 160 ιππους.
-
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Παντως ισχυει οτι τα γερμανικα θα αντεξουν περισσοτερο στον χρονο και θα κυκλοφορουν για περισσοτερα χρονια απο αλλα γιατι το σασσι τους ειναι καλυτερα φτιαγμενο για αντοχη στον χρονο.
Έχει πάψει να ισχύει εδώ και χρόνια αυτό.
-
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Παντως ισχυει οτι τα γερμανικα θα αντεξουν περισσοτερο στον χρονο και θα κυκλοφορουν για περισσοτερα χρονια απο αλλα γιατι το σασσι τους ειναι καλυτερα φτιαγμενο για αντοχη στον χρονο.
τι πραμα?
ρε συ θελειενα αυτα παιζανε το 78, οχι το 2000 και πολυ περισσοτερο σημερα. ακου τα σασσι φτιαγμενο για αντοχη στο χρονο.... χαχαχαχ.....
παντως οτι περασε απο την εταιρεια μου, καποιες μικρες μπεμπες άι 116 και άι 118, σκορπισανε στη τριετια. αν και τηαν καλα πλην ομως ψοφια αμαξια. τι λεμε τωρα...
μπορει τα ακριβα τους να ειναι γαματα και γερα, οπως ειναι αλλωστε τα ακριβα ολων. αλλα στα μικρα ειναι μια απο τα ιδια και χειροτερα, δεν ειμαστε το κοινο τους οι πλεμπαιοι. -
@wantone Όντως η 118i sportline advanced είναι εξαιρετική και δεν της λείπει κάτι. Αυτή θα σκεφτόμουν ή την αντίστοιχη 116i.
-
Έτσι για την ιστορία, χθες βρεθηκαμε σ εναν "αεροδιαδρομο" με κατι φιλους κι ένα dragy. Μεταξύ άλλων μετρήσαμε ένα 118i F40...0-100 σε 8.7". Τίμιο.
100-200 δε μετρησαμε γιατι προφανώς δε θα έφτανε η μπαταρια στο dragy.
Κατά τα άλλα περί σασσί που βαστάνε στο χρόνο...ασχολίαστα...
-
@gatoz said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Παντως ισχυει οτι τα γερμανικα θα αντεξουν περισσοτερο στον χρονο και θα κυκλοφορουν για περισσοτερα χρονια απο αλλα γιατι το σασσι τους ειναι καλυτερα φτιαγμενο για αντοχη στον χρονο.
τι πραμα?
ρε συ θελειενα αυτα παιζανε το 78, οχι το 2000 και πολυ περισσοτερο σημερα. ακου τα σασσι φτιαγμενο για αντοχη στο χρονο.... χαχαχαχ.....
παντως οτι περασε απο την εταιρεια μου, καποιες μικρες μπεμπες άι 116 και άι 118, σκορπισανε στη τριετια. αν και τηαν καλα πλην ομως ψοφια αμαξια. τι λεμε τωρα...
μπορει τα ακριβα τους να ειναι γαματα και γερα, οπως ειναι αλλωστε τα ακριβα ολων. αλλα στα μικρα ειναι μια απο τα ιδια και χειροτερα, δεν ειμαστε το κοινο τους οι πλεμπαιοι.Δεν νομιζω οτι ισχυει αυτο. Ειχα Πρισμα του 1986 και Αλφα 147 του 2002, ακριβως ιδια λαμαρινα και ιδιες συγκολησεις ειχαν, και τα δυο ακαμψια φυσαρμονικα. Ειμαι 100% σιγουρος οτι ειχαν ακριβως την ιδια κατασκευη σε σχεση με την λαμαρινα. Ακομα και το βελουδο στα καθισματα ηταν ακριβως το ιδιο οπως επισης και η πισω αναρτηση με τους βραχιονες. Και τα δυο σκορπισαν.
-
Τι λες ρε Αγη παλι? Δηλαδη τα Ε30 ή τα Ε46 που ειναι ιδια εποχη μ αυτα που αναφερεις, δεν εχουν σκορπισει? Στεκουν ακομα περηφανα?
Νέα BMW 1 Series 2019