Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 1
    • Groups 0

    geo27

    @geo27

    2
    Reputation
    2
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    geo27 Unfollow Follow

    Best posts made by geo27

    • RE: Νέα BMW 1 Series 2019

      @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      Πάντως μην ξεγελιόμαστε. Το "πρόβλημα" δεν είναι το κόστος συντήρησης που σ' αυτές τις βασικές εκδόσεις με 1000ρηδες ή 3κυλ δεν είναι τίποτα φοβερό.

      Το θέμα είναι ότι αυτές οι εκδόσεις υπάρχουν κυρίως για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των rentals/leasing. Δε μιλάμε για premium εμπειρία όταν κάποιος έχει δώσει 22 και 23 χιλιάρικα. Μιλάμε για ένα σκέτο premium σήμα και ως εκεί. Δεν είναι κορόιδα οι εταιρίες κι εμείς οι εξύπνοι. Ευκαιρίες, ειδικά στην παρούσα συγκυρία, δεν υπάρχουν κι αν υπάρχουν σίγουρα δεν τις προσφέρουν γερμανοί premium κατασκευαστές.

      ΑΝ πάντως υποθέσουμε ότι κάποιος έχει κολλήσει με κάποιο εκ των 116i, A3, A160 τοτε η BMW είναι με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο εκ των τριών και το μόνο με κάποια εσάνς πραγματικού premium. Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλό κιβώτιο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και μακράν το ποιοτικότερο εσωτερικό. Υστερεί σε μοτέρ σε σχέση με το Mercedes που έχει το καλύτερο εκ των τριών αλλά με τη σειρά του είναι ψιλοαπαράδεκτο στο δρόμο. Εντελώς βάρκα το Merc. Το Α3 είναι το χειρότερο κι από τα τρία καθώς έχει πολλές εκπτώσεις στο εσωτερικό του και γενικά είναι ξαναζεσταμένο φαγητό. Το 8V που ήδη ήταν ένα μέτριο αυτοκίνητο μοιάζει όαση μπροστά στο σημερινό μοντέλο.

      Συμφωνώ, το θέμα είναι με ποιά αυτοκίνητα συγκρίνεται όμως σε αυτή την τιμή. Έστω έχεις 20 +-2 χιλιάρικα να διαθέσεις, τι παίρνεις; Να δώσεις 19,5-20 για ένα καλά εξοπλισμένο i30? Να ανέβεις ακόμα περισσότερο για ένα leon fr? Το peugeot που το δίνουν με τάσια σε αυτή την τιμή?
      Εγώ προσωπικά ποτέ δεν είχα τη λόξα του σήματος, εννοώντας ότι δε θα έκανα ποτέ μεγάλη οικονομική υπέρβαση για να "έχω να λέω". Όταν όμως αυτή η "υπέρβαση" είναι απειροελάχιστη ή ακόμα και μηδαμινή πως μπορεί κάποιος να επιχειρηματολογήσει κατά μιας τέτοιας επιλογής?
      Ειλικρινής απορία είναι, δεν είναι ρητορικά τα ανωτέρω, ψάχνω να δω απο που "μπάζει" το παραπάνω σκεπτικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geo27

    Latest posts made by geo27

    • RE: Νέα BMW 1 Series 2019

      @cirus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @geo27 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      Πάντως μην ξεγελιόμαστε. Το "πρόβλημα" δεν είναι το κόστος συντήρησης που σ' αυτές τις βασικές εκδόσεις με 1000ρηδες ή 3κυλ δεν είναι τίποτα φοβερό.

      Το θέμα είναι ότι αυτές οι εκδόσεις υπάρχουν κυρίως για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των rentals/leasing. Δε μιλάμε για premium εμπειρία όταν κάποιος έχει δώσει 22 και 23 χιλιάρικα. Μιλάμε για ένα σκέτο premium σήμα και ως εκεί. Δεν είναι κορόιδα οι εταιρίες κι εμείς οι εξύπνοι. Ευκαιρίες, ειδικά στην παρούσα συγκυρία, δεν υπάρχουν κι αν υπάρχουν σίγουρα δεν τις προσφέρουν γερμανοί premium κατασκευαστές.

      ΑΝ πάντως υποθέσουμε ότι κάποιος έχει κολλήσει με κάποιο εκ των 116i, A3, A160 τοτε η BMW είναι με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο εκ των τριών και το μόνο με κάποια εσάνς πραγματικού premium. Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλό κιβώτιο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και μακράν το ποιοτικότερο εσωτερικό. Υστερεί σε μοτέρ σε σχέση με το Mercedes που έχει το καλύτερο εκ των τριών αλλά με τη σειρά του είναι ψιλοαπαράδεκτο στο δρόμο. Εντελώς βάρκα το Merc. Το Α3 είναι το χειρότερο κι από τα τρία καθώς έχει πολλές εκπτώσεις στο εσωτερικό του και γενικά είναι ξαναζεσταμένο φαγητό. Το 8V που ήδη ήταν ένα μέτριο αυτοκίνητο μοιάζει όαση μπροστά στο σημερινό μοντέλο.

      Συμφωνώ, το θέμα είναι με ποιά αυτοκίνητα συγκρίνεται όμως σε αυτή την τιμή. Έστω έχεις 20 +-2 χιλιάρικα να διαθέσεις, τι παίρνεις; Να δώσεις 19,5-20 για ένα καλά εξοπλισμένο i30? Να ανέβεις ακόμα περισσότερο για ένα leon fr? Το peugeot που το δίνουν με τάσια σε αυτή την τιμή?
      Εγώ προσωπικά ποτέ δεν είχα τη λόξα του σήματος, εννοώντας ότι δε θα έκανα ποτέ μεγάλη οικονομική υπέρβαση για να "έχω να λέω". Όταν όμως αυτή η "υπέρβαση" είναι απειροελάχιστη ή ακόμα και μηδαμινή πως μπορεί κάποιος να επιχειρηματολογήσει κατά μιας τέτοιας επιλογής?
      Ειλικρινής απορία είναι, δεν είναι ρητορικά τα ανωτέρω, ψάχνω να δω απο που "μπάζει" το παραπάνω σκεπτικό.

      Κοίτα δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να απαντήσω γιατί κι εγώ με 20-22 ξεκίνησα αναζήτηση πριν 1.5 μήνα και τελικά έδωσα 33. Ακριβώς γιατί στα 20-22 θα έκανα συμβιβασμούς που δεν ήθελα.

      Τώρα εάν μιλάμε για λογικούς ανθρώπους που βάζουν ένα όριο και το τηρούν, τότε εγώ θα προτιμούσα μακράν μια πιο mainstream επιλογή με καλύτερο εξοπλισμό και μεγαλύτερη εγγύση. Καλώς ή κακως στην καθημερινότητα αυτό που μετράει είναι η stress free χρήση και οι ευκολίες. Καλή η οδηγική συμπεριφορά της bmw αλλά τι να την κάνεις με 109 ψωράλογα? Καλα και τα πλαστικά της μέσα και η άριστη συναρμογή αλλά τι να τα κάνεις εάν της λείπουν στοιχεία εξοπλισμού που είναι αυτονόητα εδω και 15 χρόνια στην αυτοκίνηση?

      Συμφωνώ και γω τα ίδια είμαι.

      τι να τα κανεις τα 109 μουλαράκια σε Bmw μπροστιοκίνητη που καλό αυτοκίνητο είναι βεβαια αλίμονο αλλά.....

      θα προτιμούσα κάτι σε μη premium με πολύ περισσοτερο εξοπλισμό και άλογα.

      Καλά για αυτό μη νομίζεις ότι θα βρεις στα 22 κάτι ιδιαίτερο. Άντε το 1.5 i30. Το leon προσωπικά δε μαρέσει καθόλου στις μη-fr εκδόσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geo27
    • RE: Νέα BMW 1 Series 2019

      @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      Πάντως μην ξεγελιόμαστε. Το "πρόβλημα" δεν είναι το κόστος συντήρησης που σ' αυτές τις βασικές εκδόσεις με 1000ρηδες ή 3κυλ δεν είναι τίποτα φοβερό.

      Το θέμα είναι ότι αυτές οι εκδόσεις υπάρχουν κυρίως για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των rentals/leasing. Δε μιλάμε για premium εμπειρία όταν κάποιος έχει δώσει 22 και 23 χιλιάρικα. Μιλάμε για ένα σκέτο premium σήμα και ως εκεί. Δεν είναι κορόιδα οι εταιρίες κι εμείς οι εξύπνοι. Ευκαιρίες, ειδικά στην παρούσα συγκυρία, δεν υπάρχουν κι αν υπάρχουν σίγουρα δεν τις προσφέρουν γερμανοί premium κατασκευαστές.

      ΑΝ πάντως υποθέσουμε ότι κάποιος έχει κολλήσει με κάποιο εκ των 116i, A3, A160 τοτε η BMW είναι με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο εκ των τριών και το μόνο με κάποια εσάνς πραγματικού premium. Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλό κιβώτιο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και μακράν το ποιοτικότερο εσωτερικό. Υστερεί σε μοτέρ σε σχέση με το Mercedes που έχει το καλύτερο εκ των τριών αλλά με τη σειρά του είναι ψιλοαπαράδεκτο στο δρόμο. Εντελώς βάρκα το Merc. Το Α3 είναι το χειρότερο κι από τα τρία καθώς έχει πολλές εκπτώσεις στο εσωτερικό του και γενικά είναι ξαναζεσταμένο φαγητό. Το 8V που ήδη ήταν ένα μέτριο αυτοκίνητο μοιάζει όαση μπροστά στο σημερινό μοντέλο.

      Συμφωνώ, το θέμα είναι με ποιά αυτοκίνητα συγκρίνεται όμως σε αυτή την τιμή. Έστω έχεις 20 +-2 χιλιάρικα να διαθέσεις, τι παίρνεις; Να δώσεις 19,5-20 για ένα καλά εξοπλισμένο i30? Να ανέβεις ακόμα περισσότερο για ένα leon fr? Το peugeot που το δίνουν με τάσια σε αυτή την τιμή?
      Εγώ προσωπικά ποτέ δεν είχα τη λόξα του σήματος, εννοώντας ότι δε θα έκανα ποτέ μεγάλη οικονομική υπέρβαση για να "έχω να λέω". Όταν όμως αυτή η "υπέρβαση" είναι απειροελάχιστη ή ακόμα και μηδαμινή πως μπορεί κάποιος να επιχειρηματολογήσει κατά μιας τέτοιας επιλογής?
      Ειλικρινής απορία είναι, δεν είναι ρητορικά τα ανωτέρω, ψάχνω να δω απο που "μπάζει" το παραπάνω σκεπτικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geo27
    • RE: Νέα BMW 1 Series 2019

      @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @lap said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      Πάντως χωρίς πλάκα όταν ένα clio έχει 20 κάτι χιλιάρικα ε, οκ... αγοράζεις α3,116,a class

      Συμφωνώ σε όλα, με την προϋπόθεση ότι ο αγοραστής γνωρίζεις για το κόστος ιδιοκτησίας μετά....γιατί τα πρίμια έχουν και αντίστοιχο σέρβις και ανταλλακτικά.

      Αυτό σκέφτομαι και γω. Μη μια τέτοια αγορά είναι βαρέλι δίχως πάτο. Έχουν όντως τόση διαφορά πχ τα τακτικά σέρβις της 116 με "μη-premium" αυτοκίνητα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geo27
    • RE: Νέα BMW 1 Series 2019

      @lesa1982 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      Καλησπερα φιλοι, διαβασα ολα οσα εχετε γραψει παραπανω κ ειπα να συμμετεχω κ γω με τα δικα μου..
      Λοιπόν το τελευταίο διάστημα είμαι ένας υποψήφιος αγοραστής της νέας 116i (22350€). Το έχω κάνει τρεις φορές τεστ drive μαζί με το Μερσέντες A class 160 (24000€) και το Renault Clio 1000 βενζινη/αεριο(17000€). Θελω ενα αμαξι για τη μητερα μου που πουλησε το Ε46 της απ τον Σεπτεμβρη κ ειναι χωρις αμαξι.
      Σε γενικες γραμμες ηθελα κατι αρχικα εως 15-16000€ αλλα με την γενικη ανατιμηση της αγορας θεωρω οτι δεν αξιζει να δωσω 17000 για 1000αρι ή 17-18000€ για μεταχειρισμενο 116d F20 που ηταν το προηγουμενο μου εταιρικο αυτοκινητο και το εχασα μεσα απ τα χερια μου λογω λαθος εκτιμησης μου και χτυπαω το κεφαλι μου στον τοιχο.
      Για την μητερα μου λοιπον που bmw ειχαμε στην οικογενεια παντοτε απ το 1970 και επειτα, κατοπιν σκεψης καταληξαμε στο νεο 116i F40. Αυτη τη στιγμη το βρισκω πινακιδομενο με δωρο ζαντες, φιμε, συναγερμο, μεταλικο κ ισως ενα τελικο μαχαιρι στην τιμη κ στρογγυλεμα της στα 22000€ με προκαταβολη 500€ και εξοφληση τον Μαη περιπου με την παραδοση του αυτοκινητου.
      Το αμαξι γενικως ειναι υπεροχο και ποιοτικο βεβαια ειδα κ ξερω οτι με τα 109 αλογα δεν ειναι το αμαξι επιδοσεων αλλα δεν ειναι και πεθαμενο. Απορια μου εκανε οταν εκανα τεστ ντραιβ το Α κλας και μου φανηκε πιο γρηγορο και πιο σπιρτοζικο παρολα τα λιγοτερα κυβικα κ τη λιγοτερη ροπη. Επισης πονηρεψανε στη Μερσεντες κ απο εκει που το εδιναν με 21950€ πλεον σου λενε οτι αυτη η τιμη ισχυει μονο για λιζινκ κ για κανονικη αγορα παει στα 24.000 με δωρο ζαντες, μεταλικο και κατι γαμάτα ημιμπακετ και ημιδερματιμα καθισματα. Αλλα ανεβαινει πολυ κ δε θεωρω οτι αξιζει.
      Καποιος λοιπον που εχει αγορασει το 116i μηπως θα μπορουσε να μας πει τις εντυπωσεις του μιας κ ως τωρα περισσοτερο στο νημα εχει αναφερθει το 118i..

      Σε αντίστοιχη κατάσταση βρίσκομαι και γω. Είχα ξεκινήσει πριν δύο χρονάκια στα χαζά μια μίνι αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου, με νορμαλ τιμές και πλέον η απόσταση των A class / 1 Series / A3 με άλλα C seg ή καλά εξοπλισμένα B seg είναι της τάξεως των 2-3 χιλιάδων. Σεβαστό ποσό δε λέω, αλλά είναι στην ουσία ένα +10% επί της τιμής των υπολοίπων. Δηλαδή με 20 παίρνεις hyundai με 22 BMW, οπότε όπως καταλαβαίνετε όλοι έχω μπει στο τριπάκι αυτό.
      Και γω για ένα clio dynamic είχα ξεκινήσει προ διετίας, αλλά οι ανατιμήσεις με οδηγούν να δώσω αρκετά παραπάνω πολύ απλά γιατί πλέον δεν "συμφέρει" καν το clio μπροστα στην 1.
      Φοβάμαι βέβαια ότι "τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους" και το γεγονός ότι μπορείς να αγοράσεις ντούκου ενα bmw ίσως δε σημαίνει ότι μπορείς και να το "συντηρείς".

      ΥΓ: Όταν λες δώρο ζάντα εννοείς όχι την βασική 16άρα της αρχικής έκδοσης, αλλά 17'?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geo27
    • RE: Renault Clio V

      Τσίμπησε ενα 700ρι πάνω η Dynamic από χθες ή ειναι ιδέα μου; Το χουν ξεφτιλίσει νομίζω. Σε κάνουν να ξεκινάς ψάχνοντας clio και να καταλήγεις σε corolla γιατι έχουν μισό χιλιάρικο διαφορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geo27
    • RE: Renault Clio V

      @gkscorpio said in Renault Clio V:

      Επίσης κάτι άλλο, στην έκδοση Dynamic (με το LPG τουλάχιστον) από ό,τι μου είπε βγαίνει ΜΟΝΟ με τις 17άρες ζάντες, σε αντιθεση με την Expression Plus που έρχεται με 16άρες. Θα κάνει τόσο μεγάλη διαφορά στα καθημερινά τραντάγματα στους δρόμους; Αν είχα την επιλογή μάλλον θα πήγαινα στην 16άρα, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει...

      Νομίζω μέχρι πέρσι έβγαινε και η Dynamic με τις 16ρες που βλέπεις στην Expression Plus. Στο car.gr βλέπω κάποια dynamic ακόμα με τις 16ρες. Βέβαια πρέπει να προσέξεις αν πρόκειται για 5τάχυτο ή 6ταχυτο κιβώτιο, αν έχει ή δεν έχει τέλη.
      Γενικά έχουν γίνει πολλές μικροαλλαγές τον τελευταίο χρόνο, ψάξτο λίγο και μπορεί να πετύχεις κάποιο ακριβώς όπως το θέλεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geo27
    • RE: Renault Clio V

      Tα 18500 που ανέφερε παραπάνω ο φίλος για το Dynamic LPG μου φαίνονται πάλι πολλά παρά την έκπτωση σε σχέση με το πόσο είχε το φθινόπωρο ή είναι ιδέα μου? Για κάποιο λόγο το θυμόμουν 17 κάτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geo27
    • RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου

      Ευχαριστώ όλους όσους μπάινουν στον κόπο να διαβάσουν το νήμα και να προτείνουν με τη σειρά τους αυτοκίνητα. (Ο TS είμαι, ξεχάστηκε ο κωδικός, new account).

      Το ότι δεν το χρειάζομαι άμεσα το αυτοκίνητο μου δίνει ήδη την εντύπωση ότι θα την τραβήξω πολύ την βαλίτσα, αφού δεν υπάρχει επιτακτική ανάγκη να διαλέξω, ωστόσο για χάρη της συζήτησης και για να απαντήσω σε κάποιες προτάσεις σας:

      • i20: Μου άρεσε πολύ το προηγούμενο μοντέλο, το facelift είναι λες και τσαλακώθηκε από πίσω, πραγματικά άσχημο πλέον στα δικά μου μάτια και κρίμα γιατί πληρούσε πολλές από τις προϋποθέσεις μου.

      • Rio: Ωραίο και αυτό, είναι προφανώς στο τέλος του κύκλου του όμως και δε ψήνομαι να δώσω  λεφτά καινούριου αυτοκινήτου για αυτοκίνητο που με το που βγει απ'την αντιπροσωπεία θα ναι ήδη 'παλιό'.

      • Corsa: Πολύ όμορφο στα μάτια μου, το εσωτερικό του που είναι πιο 'προσγειωμένο' από του 208 το θεωρώ θετικό. Το θέμα χώρων μέχρι να πάω να τα δω όλα αυτά θα βρίσκεται στον αέρα, όσα reviews και να δω μόνο εγώ μπορώ να κρίνω από κοντά.

      • Ibiza**/Polo**: Το Ibiza μου αρέσει περισσότερο απ' το Polo, δυστυχώς αυτά είναι τα δύο που απ'ότι έχω δει είναι τα πιο 'άνετα' με form factor B seg αλλά χώρους που παραπέμπουν ίσως σε μεγαλύτερη κατηγορία.

      • Clio: Το πιο όμορφο της κατηγορίας κατ' εμέ δυστυχώς μάλλον αυτό με τους στενότερους πίσω χώρους.

      • Fiesta: Πραγματικά είναι πολύ καλή περίπτωση και θα πάω να το δω ελπίζοντας να είναι λίγο διαφορετικό από τα εκατοντάδες παλιότερα που βλέπω στο δρόμο.

        Στις μεγαλύτερες κατηγορίες προφανώς είναι μετρημένα κουκιά οι επιλογές λόγω μπάτζετ, focus/i30/ceed/leon, των οποίων για να μαι ειλικρινής με τρομάζει περισσότερο το μέγεθος παρά η τιμή  - εδώ τυχαίνει το νέο αυτοκίνητο να σημαίνει και νέος οδηγός, και ας είμαι 26 όπως είπα.

      Το Puma επειδή δεν έχει τύχει να δω κανένα από κοντά, online μου φαίνεται άσχημο λόγω αυτών των frog-eye φαναριών. Το Stonic είναι όμορφο, και εδώ ξανά φαίνεται πόσο σημαντικό είναι να τα βλέπεις από κοντά τα αυτοκίνητα - ενώ **ΞΕΡΩ **ότι ειίναι κατά 15-20 εκ. μικρότερα των C, δε το 'χωνεύει' οπτικά το μυαλό μου.

      Γενικότερα βλέπω πως kia/hyundai είναι ίσως οι πιο value for money επιλογές, και είναι στην πλειοψηφία τους αρκετά όμορφα εξωτερικά, το εσωτερικό τους νιώθω ;oτι παραπέμπει σε 'ακριβό' αυτοκίνητο των 90s που τους έβαλες και μια οθόνη.

      Κούρασα και ξέρω πως 'το ένα μου ξινίζει και το άλλο του βρωμάει'  απλά ξέρω ότι κατά την αναζήτησή μου αντίστοιχα θέματα άλλων ανθρώπων που βρίσκονται στην ίδια θέση μου προσέφεραν άπειρες ώρες ενημέρωσης επί του θέματος, οπότε...κουβέντα να γίνεται.

      Επειδή όμως απαγορεύεται να έχετε 2 accounts, παρακαλώ στείλτε μας τα στοιχεία του αρχικού λογαριασμού (nickname, e-mail εγγραφής) μέσω του κουμπιού 'Send Email' στον Admin: https://forum.4troxoi.gr/comment/2105732508#comment-2105732508 και θα κάνουμε reset στους κωδικούς σας. [Mod]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      geo27
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr