@stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Πάντως μην ξεγελιόμαστε. Το "πρόβλημα" δεν είναι το κόστος συντήρησης που σ' αυτές τις βασικές εκδόσεις με 1000ρηδες ή 3κυλ δεν είναι τίποτα φοβερό.
Το θέμα είναι ότι αυτές οι εκδόσεις υπάρχουν κυρίως για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των rentals/leasing. Δε μιλάμε για premium εμπειρία όταν κάποιος έχει δώσει 22 και 23 χιλιάρικα. Μιλάμε για ένα σκέτο premium σήμα και ως εκεί. Δεν είναι κορόιδα οι εταιρίες κι εμείς οι εξύπνοι. Ευκαιρίες, ειδικά στην παρούσα συγκυρία, δεν υπάρχουν κι αν υπάρχουν σίγουρα δεν τις προσφέρουν γερμανοί premium κατασκευαστές.
ΑΝ πάντως υποθέσουμε ότι κάποιος έχει κολλήσει με κάποιο εκ των 116i, A3, A160 τοτε η BMW είναι με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο εκ των τριών και το μόνο με κάποια εσάνς πραγματικού premium. Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλό κιβώτιο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και μακράν το ποιοτικότερο εσωτερικό. Υστερεί σε μοτέρ σε σχέση με το Mercedes που έχει το καλύτερο εκ των τριών αλλά με τη σειρά του είναι ψιλοαπαράδεκτο στο δρόμο. Εντελώς βάρκα το Merc. Το Α3 είναι το χειρότερο κι από τα τρία καθώς έχει πολλές εκπτώσεις στο εσωτερικό του και γενικά είναι ξαναζεσταμένο φαγητό. Το 8V που ήδη ήταν ένα μέτριο αυτοκίνητο μοιάζει όαση μπροστά στο σημερινό μοντέλο.
Συμφωνώ, το θέμα είναι με ποιά αυτοκίνητα συγκρίνεται όμως σε αυτή την τιμή. Έστω έχεις 20 +-2 χιλιάρικα να διαθέσεις, τι παίρνεις; Να δώσεις 19,5-20 για ένα καλά εξοπλισμένο i30? Να ανέβεις ακόμα περισσότερο για ένα leon fr? Το peugeot που το δίνουν με τάσια σε αυτή την τιμή?
Εγώ προσωπικά ποτέ δεν είχα τη λόξα του σήματος, εννοώντας ότι δε θα έκανα ποτέ μεγάλη οικονομική υπέρβαση για να "έχω να λέω". Όταν όμως αυτή η "υπέρβαση" είναι απειροελάχιστη ή ακόμα και μηδαμινή πως μπορεί κάποιος να επιχειρηματολογήσει κατά μιας τέτοιας επιλογής?
Ειλικρινής απορία είναι, δεν είναι ρητορικά τα ανωτέρω, ψάχνω να δω απο που "μπάζει" το παραπάνω σκεπτικό.