Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 2
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 13
    • Best 3
    • Groups 0

    gkscorpio

    @gkscorpio

    4
    Reputation
    1
    Profile views
    13
    Posts
    0
    Followers
    2
    Following
    Joined Last Online

    gkscorpio Unfollow Follow

    Best posts made by gkscorpio

    • RE: Renault Clio V

      Όχι δεν είναι ιδέα σου, με ενημέρωσε χτες τηλεφωνικώς ο πωλητής με τον οποίο είχα κάνει test drive μια μέρα πριν για email που έσκασε στην αντιπροσωπεία το ίδιο βράδυ για αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας.

      "Ευτυχώς", επειδή με είδε μισοψημένο δέσμευσε προσωρινά ένα αυτοκίνητο από τα ετοιμοπαράδοτα (στο χρώμα που είχαμε πει, ευτυχώς εκεί ήμουν κατασταλαγμένος) για 1-2 μέρες μέχρι να πάρω την τελική μου απόφαση, πάω σήμερα να το κλείσω και τυπικά.

      Clio Dynamic LPG σε Titanium Grey, από ό,τι μου είπε θα το έχω στα χέρια μου το πολύ σε 20 μέρες. Άντε να δούμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio
    • RE: Βενζίνη VS Diesel VS LPG για την δική μου χρήση

      Χειροκίνητο κιβώτιο βλέπω φίλε μου. Συγκεκριμένα μοντέλα επίτηδες δεν ανέφερα, γιατί με ενδιέφερε γενικά η φιλοσοφία επιλογής καυσίμου ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός.

      Μπάτζετ είχα αρχικά γύρω στα 17.000€ με 18.000€, τελικά το ξεχύλωσα για να πάω σε καλύτερη έκδοση στην επικρατέστερή μου επιλογή (θα αναφέρω παρακάτω) στα 18.500€.

      Πιο συγκεκριμένα: Από αυτά που έχω δει, είμαι για κατηγορία super-mini, αλλά σε κάποιο ευρύχωρο της κατηγορίας. Έχω δει από κοντά Nissan Micra, Renault Clio, Hyundai i20, Opel Corsa, Toyota Yaris, Citroen C3, Seat Ibiza, Peugeot 208. Εννοώ ότι μπήκα και σε μεγαλύτερης κατηγορίας τύπου Renault Captur και δεν μου άρεσε η αίσθηση.

      • Micra απορρίφθηκε αμέσως ως μικρό.
      • 208 παρόλο που είχα φάει σκάλωμα όταν το πρωτοείδα έξω (το είχα πετύχει στο χρώμα που θέλω -σκούρο γκρι- και μου είχε πέσει το σαγόνι), όταν μπήκα μέσα έφαγα το ξενέρωμα του αιώνα. Μου φάνηκε πολύ στενό και άβολο μέσα, ειδικά πίσω, μικρό πορτ-μπαγκάζ, άσε που το 3D cockpit που είχα δει βιντεάκια και είχα ψαρώσει, πρέπει να πας στην 5η έκδοση για να το έχει, οπότε ξεφεύγει ΚΑΙ ως προς το μπάτζετ μου.
      • C3 και μόνο που πήγαμε να μπούμε μέσα βγήκαμε, πολύ στενό μας φάνηκε κι αυτό, ενώ και εξωτερικά δεν μου αρέσει πολύ, πολύ καμπυλωτό για τα γούστα μου.
      • Toyota Yaris μέσα άνετο, ακριβό βέβαια, και μικρό πορτ-μπαγκάζ, νομίζω δεν είναι κατάλληλο για κύριο αυτοκίνητο, παρόλο που έχει την φήμη του πολύ ανθεκτικού.
      • Ibiza μπήκαμε λίγο μέσα, δεν μπορώ να πω, άνετο, αλλά ψιλοαδιάφορο για εμένα εξωτερικά, και δεν μιλήσαμε καν με τον πωλητή, είχε κόσμο που περίμενε και φύγαμε μετά από κανά 20λεπτο αναμονής.
      • i20 παρόλο που είναι άνετο μέσα, και ίσως το πιο οικονομικό ως προς τον εξοπλισμό, μεγάλες οθόνες στον πίνακα οργάνων και στο κέντρο μου αφήνει μια αίσθηση πλαστικούρας, παρόλο που έχω ακούσει και από μηχανικούς ότι έχει καλά ηλεκτρονικά και φτηνά ανταλλακτικά κλπ. Άσε που εξωτερικά δεν μου πολυάρεσε, ειδικά πίσω. Πολλές γωνίες, "τσαλακώματα", και μπροστά πολύ αγριεμένο, στα όρια του "καγκούρικου", για τα γούστα μου πάντα.
      • Το Corsa άνετο κι αυτό μέσα, από εξοπλισμό έχει πάνω κάτω τα πάντα που θα ήθελα, αλλά μου φαίνεται κι αυτό λίγο "βαρετό" εξωτερικά. Άσε που για κάποιο περίεργο λόγο (και ενώ το έχω δει έξω σε προηγούμενες παρτίδες), δεν το βγάζουν πια σε σκούρο γκρι, επιβεβαιωμένο από 2 διαφορετικές αντιπροσωπείες σε διαφορετικές πόλεις.
      • Και πάμε στο Clio, που το πέτυχα σε αντιπροσωπεία στο χρώμα που θέλω και θεωρώ εξωτερικά ότι είναι το πιο κομψό από όλα. Μέσα αρκετά άνετο για εμένα (μαζί με Corsa και i20 και ίσως Ibiza, το οποίο απλά δεν πρόλαβα να το ψαχουλέψω τόσο πολύ), με το μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ της κατηγορίας (από όσα έχω δει τουλάχιστον). 391 λίτρα, ενώ πχ το νέο Leon έχει νομίζω κάπου 380. Κάτι 208 και Yaris έχουν κάτω από 280, ενώ τα υπόλοιπα, Corsa και i20 είναι γύρω στα 350. Έχω ακούσει κι εγώ για θέματα παλαιότερα με ηλεκτρολογικά, αλλά δεν ξέρω αν έχει βελτιωθεί η κατάσταση, ή αν κάνεις γενικά την προσευχή σου σε τι κομμάτι θα τύχεις.

      Θα ξεψαχνίσω και το σχετικό τόπικ στο φόρουμ για το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά ήθελα γενική άποψη περί LPG vs Diesel, για την δική μου χρήση, με δεδομένο βέβαια ότι για παράδειγμα η έκδοση που κοιτάω στο Clio (Dynamic) στην έκδοση βενζίνη/LPG βγαίνει στα 18.500€ ενώ σε πετρέλαιο βγαίνει 21.000€. Οπότε ΑΝ το αποφάσιζα για diesel, θα έπρεπε να πάω (κι αν έβρισκα) σε πολύ πολύ βασική έκδοση, οπότε πιστεύω θα ξενέρωνα σε άλλους τομείς.

      Ετήσια χιλιόμετρα μου είναι λίγο δύσκολο να υπολογίσω, πολύ χονδρικά μπορώ να τα βγάλω 7.500 ετήσια εκτός πόλης (για το τακτικό ταξίδι που αναφέρω ανά 20 μέρες), κάποιες κοντινές εξορμήσεις του ΣΚ, από πολύ κοντινές μέχρι 90-100 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα, γύρω στα 10.000 τα υπολογίζω πολύ πολύ χονδρικά, με πιο πιθανό να πηγαίνει προς τα κάτω. Όλα αυτά βέβαια για όσο υπάρχει και το smart να μοιράζεται τις μετακινήσεις.

      Για το πετρέλαιο έχω ακούσει πάντως ότι το να μένει ακίνητο καιρό το αυτοκίνητο δεν είναι και ό,τι καλύτερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio
    • RE: Renault Clio V

      Ευχαριστώ φίλε.

      Εν τω μεταξύ, για αυτό με το LPG είχε κανείς θέμα με είσοδο σε κάποιο κλειστό parking; Εδώ που μένουμε είμαστε εντελώς κέντρο και θέση για παρκάρισμα δεν έχει ούτε για πλάκα. Έχω σκοπό να το έχω μόνιμα σε κλειστό parking επί πληρωμή. Παίζει να έχω θέμα; Έχει τύχει σε κάποιον;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio

    Latest posts made by gkscorpio

    • RE: Renault Clio V

      Ευχαριστώ φίλε.

      Εν τω μεταξύ, για αυτό με το LPG είχε κανείς θέμα με είσοδο σε κάποιο κλειστό parking; Εδώ που μένουμε είμαστε εντελώς κέντρο και θέση για παρκάρισμα δεν έχει ούτε για πλάκα. Έχω σκοπό να το έχω μόνιμα σε κλειστό parking επί πληρωμή. Παίζει να έχω θέμα; Έχει τύχει σε κάποιον;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio
    • RE: Renault Clio V

      Όχι δεν είναι ιδέα σου, με ενημέρωσε χτες τηλεφωνικώς ο πωλητής με τον οποίο είχα κάνει test drive μια μέρα πριν για email που έσκασε στην αντιπροσωπεία το ίδιο βράδυ για αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας.

      "Ευτυχώς", επειδή με είδε μισοψημένο δέσμευσε προσωρινά ένα αυτοκίνητο από τα ετοιμοπαράδοτα (στο χρώμα που είχαμε πει, ευτυχώς εκεί ήμουν κατασταλαγμένος) για 1-2 μέρες μέχρι να πάρω την τελική μου απόφαση, πάω σήμερα να το κλείσω και τυπικά.

      Clio Dynamic LPG σε Titanium Grey, από ό,τι μου είπε θα το έχω στα χέρια μου το πολύ σε 20 μέρες. Άντε να δούμε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio
    • RE: Renault Clio V

      Νομίζω ότι το όλο "θέμα" επικεντρώνεται στο ερώτημα αν η (μεγάλη) ισχύς από τα φώτα LED μας καλύπτει τις ανάγκες ορατότητας σε περίπτωση ομίχλης (έστω κι αυτές τις μικρές πιθανότητες να συναντήσεις σοβαρή ομίχλη στην Ελλάδα) και όχι τόσο σε νυχτερινή οδήγηση. Εννοώ, το θέμα είναι η ισχύς; Ή η θέση στα φώτα ομίχλης που είναι πιο χαμηλά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio
    • RE: Renault Clio V

      Μόλις γύρισα από το test drive, όντως το Expression Plus έχουν εδώ για δοκιμή, ρώτησα για το Dynamic, μου είπε ότι είναι επί της ουσίας ετοιμοπαράδοτα (μάξιμουμ 20 μέρες μου είπε αν το παραγγείλω πχ αύριο), αλλά δεν ξέρουν πότε θα έχουν στην έκθεση.

      Απλά κάτι πρόσεξα που ήθελα να το τσεκάρω με τους κατόχους. Στην Dynamic είδα ότι ότι έχει φώτα ημέρας LED, και εμπρός προβολείς Full LED Pure Vision (αυτά σε σχήμα C), αλλά ΔΕΝ έχει προβολείς ομίχλης (τώρα πρόσεξα ότι τους έχει ως προαιρετικό εξοπλισμό στο "Pack Lighting"). Από παντού να κόψουν ρε γαμώτο. Ο πωλητής μου είπε ότι οι προβολείς LED είναι τόσο δυνατοί που δεν χρειάζονται καν οι προβολείς ομίχλης (μάλιστα ανέφερε ότι στο Captur τους έχουν βγάλει εντελώς, ούτε ως προαιρετικοί δεν υπάρχουν. Που πολύ σύντομα το επιβεβαίωσα και στον online κατάλογο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του).

      Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει ότι είναι τόσο δυνατά τα LED φώτα που δεν αρκούν από μόνα τους και δεν έχει χρειαστεί ποτέ τους προβολείς ομίχλης;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio
    • RE: Renault Clio V

      Λοιπόν. Κάθισα και διάβασα ολόκληρο το topic από την αρχή και έχω καταλήξει στα εξής:

      1. Έχω καραψηθεί με το LPG, στην έκδοση Dynamic που είχα ήδη βάλει στο μάτι. Σήμερα θα πάω για test drive, μόνο που δεν ξεκαθάρισα αν το αυτοκίνητο του test drive είναι Dynamic ή Expression Plus. Πάντως αν ήμουν εκπρόσωπος της Renault και διάβαζα το τόπικ θα έκοβα μια προμήθεια στον Αστέρη, πραγματικά τα λόγια του μπορούν να στρέψουν ένα μισοψημένο αλλά αναποφάσιστο να πάει να το κλείσει την επόμενη μέρα 😛 Κι ας ψιλογκρινιάζει (με το δίκιο του) για τις αλλαγές που κάνει κάθε τρεις και λίγο η Renault στον εξοπλισμό.

      2. Σημαντική αύξηση τιμών μέσα σε διάστημα λιγότερο του ενός έτους (η προσφορά που πήρα εγώ είναι στα 18.500€ για το Dynamic LPG, με κάποιες ελλείψεις σε σχέση με αυτά που αναφέρει ότι έβαλε -έστω και εξτρά- ο Αστέρης. Από την άλλη δίνει 6-τάχυτητο κιβώτιο (που να πω την αλήθεια δεν ξέρω ΠΟΣΟ ακριβώς θα βοηθήσει στην πράξη) και 17άρες ζάντες.

      3. Ως προς το τελευταίο, έχουμε μήπως κανέναν εδώ μέσα που να φοράει τις 17άρες Viva Stella που βάζουν τώρα στην Dynamic;

      4. Επειδή εδώ Βόλο έχουμε δίπλα το Πήλιο το Dynamic LPG με τους 100 ίππους δεν νομίζω να έχει θέματα σε ανηφόρες κλπ, έτσι; Άσε που από όσα διάβασα για τα πρώτα 1000χλμ θέλει τις στροφές κάτω από 3000-3500, οπότε τέτοιου είδους αναβάσεις τις ξεχνάμε για το πρώτο χρονικό διάστημα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio
    • RE: Renault Clio V

      @geo27 said in Renault Clio V:

      @gkscorpio said in Renault Clio V:

      Επίσης κάτι άλλο, στην έκδοση Dynamic (με το LPG τουλάχιστον) από ό,τι μου είπε βγαίνει ΜΟΝΟ με τις 17άρες ζάντες, σε αντιθεση με την Expression Plus που έρχεται με 16άρες. Θα κάνει τόσο μεγάλη διαφορά στα καθημερινά τραντάγματα στους δρόμους; Αν είχα την επιλογή μάλλον θα πήγαινα στην 16άρα, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει...

      Νομίζω μέχρι πέρσι έβγαινε και η Dynamic με τις 16ρες που βλέπεις στην Expression Plus. Στο car.gr βλέπω κάποια dynamic ακόμα με τις 16ρες. Βέβαια πρέπει να προσέξεις αν πρόκειται για 5τάχυτο ή 6ταχυτο κιβώτιο, αν έχει ή δεν έχει τέλη.
      Γενικά έχουν γίνει πολλές μικροαλλαγές τον τελευταίο χρόνο, ψάξτο λίγο και μπορεί να πετύχεις κάποιο ακριβώς όπως το θέλεις.

      Έχεις δίκιο, αυτό μας το είπαν και στην αντιπροσωπεία. Μέχρι πρότινος στην Dynamic έδιναν GPS και ήταν με τις 16άρες ζάντες, τώρα έβγαλαν το GPS και δίνουν τις 17άρες ζάντες. Για το GPS δεν με πολυνοιάζει, προτιμώ βασικά το Google Maps από το κινητό που είναι πιο ενημερωμένο κιόλας, και οι ζάντες δεν λέω, πιο όμορφες στο μάτι, απλά φοβάμαι λίγο την αντίδραση στους δρόμους, χωρίς να το έχω δοκιμάσει βέβαια. Τέλη δεν έχει, και είναι 6τάχυτο σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio
    • RE: Renault Clio V

      Επίσης κάτι άλλο, στην έκδοση Dynamic (με το LPG τουλάχιστον) από ό,τι μου είπε βγαίνει ΜΟΝΟ με τις 17άρες ζάντες, σε αντιθεση με την Expression Plus που έρχεται με 16άρες. Θα κάνει τόσο μεγάλη διαφορά στα καθημερινά τραντάγματα στους δρόμους; Αν είχα την επιλογή μάλλον θα πήγαινα στην 16άρα, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio
    • RE: Βενζίνη VS Diesel VS LPG για την δική μου χρήση

      Το Swift και το Sandero από ό,τι είδα τα έχει στην ίδια αντιπροσωπεία που έχει και τα Renault εδώ στον Βόλο, οπότε ναι είναι εύκολο να πάω να τα δω και από κοντά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio
    • RE: Βενζίνη VS Diesel VS LPG για την δική μου χρήση

      Ένα θέμα/ζήτημα που έχει δημιουργηθεί στο μυαλό μου σχετικά με το LPG, είναι ότι από ό,τι έχω καταλάβει αναπτύσσει πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασίες κατά την καύση, οπότε καταπονεί πολύ περισσότερο τα υλικά, γι'αυτό και σε after market λύσεις έχω ακούσει συχνά για μεγάλες ζημιές. Τώρα σε εργοστασιακή εγκατάσταση αυτά λογικά δεν θα είναι περισσότερο προσεγμένα και ελεγμένα;

      Προσωπικά δεν είμαι και τόσο "γκαζιάρης", οπότε με εξαίρεση κάποια εθνική οδό ή κάποια προσπέραση συνήθως οδηγώ αρκετά μακρυά από τους κόφτες, πιο κοντά στις 3000 στροφές (και προς τα κάτω όπου μπορώ να το ελέγξω).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio
    • RE: Βενζίνη VS Diesel VS LPG για την δική μου χρήση

      LPG είναι υγραέριο, φυσικό αέριο είναι το CNG. LPG είναι πολύ περισσότερα τα πρατήρια που μπορείς να γεμίσεις.

      Όσον αφορά την δεξαμενή LPG, έχει μπει στην θέση που το αντίστοιχο βενζινοκίνητο (στα ίδια λεφτά βέβαια από ό,τι μας είπε στην αντιπροσωπεία) έχει την ρεζέρβα. Οπότε εδώ δεν έχεις ρεζέρβα, αλλά σου δίνει αυτό το kit επισκευής ελαστικού με τον αφρό ή κάτι τέτοιο, δεν κατάλαβα ακριβώς, που τέλος πάντων βολεύεσαι μέχρι να το πας σε ένα βουλκανιζατέρ να το φτιάξεις.

      Από θέμα αυτονομίας πάντως, με τα 2 ρεζερβουάρ γεμάτα (39 βενζίνη + 32 LPG) σε κάποιες παρουσιάσεις είδα να αναφέρει αθροιστικά γύρω στα 1000χλμ.

      Εξωτερικά ναι ομολογώ ότι το Clio μου άρεσε περισσότερο από όλα αυτά που είδα (με εξαίρεση του 208 που όπως ανέφερα παραπάνω μου άρεσε πολύ αρχικά, αλλά από κορυφή της λίστας έπεσε στον πάτο της όταν το είδα από μέσα, για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω). Βέβαια θα κάνω άμεσα και κάποιο test drive για να δω κάποια πράγματα και στην πράξη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gkscorpio
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr