Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη VS Diesel VS LPG για την δική μου χρήση
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Βενζίνη VS Diesel VS LPG για την δική μου χρήση
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    23
    1745
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gkscorpio last edited by

      Καλησπέρα. Βρίσκομαι στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου και παρόλο που έχω αποκλείσει κάποια αυτοκίνητα λόγω προσωπικού γούστου (δηλαδή εμφάνισης) ή άλλων χαρακτηριστικών, ένα κύριο θέμα με απασχολεί, περισσότερο λόγω κάποιας άγνοιας. Αναφέρομαι στην επιλογή του καυσίμου, με την ανάλογη προσαρμογή του μπάτζετ μου.

      Η χρήση που θα κάνω θα έλεγα ότι είναι κάπως "ιδιαίτερη". Δουλεύω από το σπίτι (το οποίο ίσχυε και προ-Covid, οπότε δεν είναι κάτι περιστασιακό) η γυναίκα είναι σε walking distance από την δουλειά της οπότε ούτε αυτή θα χρειαστεί, με τα σημερινά δεδομένα τουλάχιστον, καθημερινές μετακινήσεις. Παράλληλα υπάρχει κι ένα diesel Smart 20ετίας, που καίει το τίποτα, και είναι βολικό για καθημερινές μετακινήσεις εντός πόλης λόγω άνεσης στο παρκάρισμα. Βέβαια αυτό προσθέτει κάποια επιπλέον ταλαιπωρία λόγω μικρότερης άνεσης (τραντάγματα κλπ), ενώ επίσης κοντεύει να κλείσει 20 χρόνια, ταλαιπωρημένο αρκετά από την γυναίκα μου που το είχε καμιά 10ετία πριν γνωριστούμε (και το είχε πάρει κι αυτή από Γερμανία 2ο χέρι), γενικά ψιλοπαρατημένο, στο τελευταίο διάστημα έχει αρχίσει να βγάζει βλάβες, οπότε δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα μπορώ να βασιστώ σε αυτό, ακόμα και για τις όποιες καθημερινές μετακινήσεις, μπορεί ανά πάσα στιγμή να μην καν υπάρχει ως επιλογή.

      Με βάση τα παραπάνω, όσον αφορά το νέο αυτοκίνητο, μιλάμε κατά κόρον για εξορμήσεις Σαββατοκύριακου, για ένα τακτικό ταξίδι συνολικής απόστασης ~420χιλιόμετρα που γίνεται μία με δύο φορές τον μήνα (ας πούμε κατά μέσο όρο ανά 20 μέρες), συν όποιες απογευματινές βόλτες θελήσω να κάνω, που σίγουρα θα είναι αυξημένες μόνο και μόνο λόγω της λαχτάρας μου να χαρώ το νέο αυτοκίνητο με τα νέα "μπλιμπλίκια" κλπ.

      Με αυτά τα δεδομένα, έχω πάρει κάποιες τιμές από Diesel, οι οποίες συνήθως είναι γύρω στα 2-2μιση χιλιάρικα παραπάνω από την αντίστοιχη έκδοση με βενζίνη, αλλά φοβάμαι ότι η χρήση για την οποία προορίζεται δεν δικαιολογεί την αγορά του, ειδικά τα διαστήματα ακινησίας έχω διαβάσει ότι μπορεί να προκαλέσουν μέχρι και βλάβη στην μηχανή του. Και οι βλάβες στα Diesel από ό,τι έχω καταλάβει είναι φαρμάκι. Γενικά, και χωρίς να έχω σε καμία περίπτωση επαρκείς τεχνικές γνώσεις, από όσα έχω διαβάσει αριστερά-δεξιά έχω κάνει τον συνειρμό: Diesel = ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα, σε καθημερινή (ή έστω σχεδόν καθημερινή) βάση και τα περισσότερα από αυτά σε ανοιχτό δρόμο. Συν του ότι για να φτάσω το μπάτζετ μου στο πετρέλαιο, θα χρειαζόταν να κάνω συμβιβασμούς ως προς τον εξοπλισμό, είτε σε πιο βασικά θέματα, είτε σε θέματα "απόλαυσης".

      Μιας και η βενζίνη γενικά θεωρείται ασύμφορη, αυτήν την στιγμή στις επιλογές μου επικρατέστερη είναι μια έκδοση με (εργοστασιακό) LPG που έχω βρει, παρόλο που με "ξενίζει" κάπως ως καύσιμο, περισσότερο επειδή δεν είχα ποτέ στο παρελθόν προσωπική εμπειρία. Στα χαρτιά πάντως, φαίνεται σαν μια καλή "χρυσή τομή" ανάμεσα στα άλλα 2, με χαμηλότερο κόστος αγοράς από το πετρέλαιο (για το οποίο βέβαια ανέφερα παραπάνω και άλλους λόγους για τους οποίους είμαι πολύ σκεπτικός) αλλά και χαμηλότερο κόστος μετακίνησης σε σχέση με την βενζίνη.

      Θα παρακαλούσα ως πιο σχετικοί από εμένα να μου σχολιάσετε τα παραπάνω, ευχαριστώ προκαταβολικά.

      ΥΓ. Για να προλάβω κάποιες απαντήσεις, έχει περάσει από το μυαλό μου η περίπτωση της αγοράς κάποιου παλαιότερου μεταχειρισμένου. Αλλά τελικά, πήρα την συνειδητή επιλογή, μιας και αυτήν την στιγμή μπορώ να το υποστηρίξω οικονομικά, να πάω σε κάτι καινούριο (που δεν έχω κάνει ποτέ ξανά), έστω κι αν μου κοστίσει κάτι παραπάνω, για να χαρώ ένα αυτοκίνητο με τις τελευταίες τεχνολογίες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits last edited by piliourits

        Ένας σημαντικός (για μενα και κάποιους άλλους ο σημαντικότερος όλων) παραγοντας:
        αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο;
        Και, ποια είναι η οροφή στα χρήματα, και ποια η ιδανική τιμή για σένα;

        Επίσης, αν δεν γράψεις ποια αυτοκίνητα σε ενδιαφέρουν, γράψε τουλάχιστον ποια έχεις αποκλείσει. Αλλιώς δεν έχει νόημα να γράφουμε ο καθένας το μακρύ και το κοντό του.
        Πάντως όπως τα περιγράφεις, είσαι μια απ τις ιδανικές περιπτώσεις για ντίζελ. Θα ήταν πιο ξεκάθαρο αν έγγραφες και τα ετήσια χιλιόμετρα.
        Ως προς το LPG υπάρχουν λίγες εργοστασιακες επιλογές.

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • G
          gkscorpio last edited by

          Χειροκίνητο κιβώτιο βλέπω φίλε μου. Συγκεκριμένα μοντέλα επίτηδες δεν ανέφερα, γιατί με ενδιέφερε γενικά η φιλοσοφία επιλογής καυσίμου ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός.

          Μπάτζετ είχα αρχικά γύρω στα 17.000€ με 18.000€, τελικά το ξεχύλωσα για να πάω σε καλύτερη έκδοση στην επικρατέστερή μου επιλογή (θα αναφέρω παρακάτω) στα 18.500€.

          Πιο συγκεκριμένα: Από αυτά που έχω δει, είμαι για κατηγορία super-mini, αλλά σε κάποιο ευρύχωρο της κατηγορίας. Έχω δει από κοντά Nissan Micra, Renault Clio, Hyundai i20, Opel Corsa, Toyota Yaris, Citroen C3, Seat Ibiza, Peugeot 208. Εννοώ ότι μπήκα και σε μεγαλύτερης κατηγορίας τύπου Renault Captur και δεν μου άρεσε η αίσθηση.

          • Micra απορρίφθηκε αμέσως ως μικρό.
          • 208 παρόλο που είχα φάει σκάλωμα όταν το πρωτοείδα έξω (το είχα πετύχει στο χρώμα που θέλω -σκούρο γκρι- και μου είχε πέσει το σαγόνι), όταν μπήκα μέσα έφαγα το ξενέρωμα του αιώνα. Μου φάνηκε πολύ στενό και άβολο μέσα, ειδικά πίσω, μικρό πορτ-μπαγκάζ, άσε που το 3D cockpit που είχα δει βιντεάκια και είχα ψαρώσει, πρέπει να πας στην 5η έκδοση για να το έχει, οπότε ξεφεύγει ΚΑΙ ως προς το μπάτζετ μου.
          • C3 και μόνο που πήγαμε να μπούμε μέσα βγήκαμε, πολύ στενό μας φάνηκε κι αυτό, ενώ και εξωτερικά δεν μου αρέσει πολύ, πολύ καμπυλωτό για τα γούστα μου.
          • Toyota Yaris μέσα άνετο, ακριβό βέβαια, και μικρό πορτ-μπαγκάζ, νομίζω δεν είναι κατάλληλο για κύριο αυτοκίνητο, παρόλο που έχει την φήμη του πολύ ανθεκτικού.
          • Ibiza μπήκαμε λίγο μέσα, δεν μπορώ να πω, άνετο, αλλά ψιλοαδιάφορο για εμένα εξωτερικά, και δεν μιλήσαμε καν με τον πωλητή, είχε κόσμο που περίμενε και φύγαμε μετά από κανά 20λεπτο αναμονής.
          • i20 παρόλο που είναι άνετο μέσα, και ίσως το πιο οικονομικό ως προς τον εξοπλισμό, μεγάλες οθόνες στον πίνακα οργάνων και στο κέντρο μου αφήνει μια αίσθηση πλαστικούρας, παρόλο που έχω ακούσει και από μηχανικούς ότι έχει καλά ηλεκτρονικά και φτηνά ανταλλακτικά κλπ. Άσε που εξωτερικά δεν μου πολυάρεσε, ειδικά πίσω. Πολλές γωνίες, "τσαλακώματα", και μπροστά πολύ αγριεμένο, στα όρια του "καγκούρικου", για τα γούστα μου πάντα.
          • Το Corsa άνετο κι αυτό μέσα, από εξοπλισμό έχει πάνω κάτω τα πάντα που θα ήθελα, αλλά μου φαίνεται κι αυτό λίγο "βαρετό" εξωτερικά. Άσε που για κάποιο περίεργο λόγο (και ενώ το έχω δει έξω σε προηγούμενες παρτίδες), δεν το βγάζουν πια σε σκούρο γκρι, επιβεβαιωμένο από 2 διαφορετικές αντιπροσωπείες σε διαφορετικές πόλεις.
          • Και πάμε στο Clio, που το πέτυχα σε αντιπροσωπεία στο χρώμα που θέλω και θεωρώ εξωτερικά ότι είναι το πιο κομψό από όλα. Μέσα αρκετά άνετο για εμένα (μαζί με Corsa και i20 και ίσως Ibiza, το οποίο απλά δεν πρόλαβα να το ψαχουλέψω τόσο πολύ), με το μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ της κατηγορίας (από όσα έχω δει τουλάχιστον). 391 λίτρα, ενώ πχ το νέο Leon έχει νομίζω κάπου 380. Κάτι 208 και Yaris έχουν κάτω από 280, ενώ τα υπόλοιπα, Corsa και i20 είναι γύρω στα 350. Έχω ακούσει κι εγώ για θέματα παλαιότερα με ηλεκτρολογικά, αλλά δεν ξέρω αν έχει βελτιωθεί η κατάσταση, ή αν κάνεις γενικά την προσευχή σου σε τι κομμάτι θα τύχεις.

          Θα ξεψαχνίσω και το σχετικό τόπικ στο φόρουμ για το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά ήθελα γενική άποψη περί LPG vs Diesel, για την δική μου χρήση, με δεδομένο βέβαια ότι για παράδειγμα η έκδοση που κοιτάω στο Clio (Dynamic) στην έκδοση βενζίνη/LPG βγαίνει στα 18.500€ ενώ σε πετρέλαιο βγαίνει 21.000€. Οπότε ΑΝ το αποφάσιζα για diesel, θα έπρεπε να πάω (κι αν έβρισκα) σε πολύ πολύ βασική έκδοση, οπότε πιστεύω θα ξενέρωνα σε άλλους τομείς.

          Ετήσια χιλιόμετρα μου είναι λίγο δύσκολο να υπολογίσω, πολύ χονδρικά μπορώ να τα βγάλω 7.500 ετήσια εκτός πόλης (για το τακτικό ταξίδι που αναφέρω ανά 20 μέρες), κάποιες κοντινές εξορμήσεις του ΣΚ, από πολύ κοντινές μέχρι 90-100 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα, γύρω στα 10.000 τα υπολογίζω πολύ πολύ χονδρικά, με πιο πιθανό να πηγαίνει προς τα κάτω. Όλα αυτά βέβαια για όσο υπάρχει και το smart να μοιράζεται τις μετακινήσεις.

          Για το πετρέλαιο έχω ακούσει πάντως ότι το να μένει ακίνητο καιρό το αυτοκίνητο δεν είναι και ό,τι καλύτερο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • cirus
            cirus last edited by cirus

            Το κυρίαρχο πριν συζητήσουμε οτιδήπωτε αλλο αν σκεφτεσαι για φυσικό αέριο είναι αν έχεις πρατήριο κοντά σου. Ειναι δυστηχώς πάρα πολύ λίγα και αν δεν είναι εστω ένα πολύ κοντά σου εγω θα σου έλεγα να στραφείς σε κάτι άλλο (δυσκολο να αυξηθούν πολύ). Αν όμως έχεις είναι μια εξαιρετική επιλογή αν και τα οχήματα που υπάρχουν με φυσικό αέριο περιοριζουν τις επιλογές αυτοκινήτου καθώς είναι ελάχιστα.

            Diesel αν δεν κάνεις χιλιόμετρα καλύτερα όχι.

            Ηλεκτρικό νομίζω ότι δεν κάνει για την χρήση που το θες καθότι κάνεις ένα ταξιδι 420 χιλιομετρα συχνα και θα έχεις θέμα με την αυτονομία.

            Νομίζω ότι ένα υβριδικό βενζινης TOYOTA είναι ότι πρέπει για την περιπτωση σου εκτός αν είναι εκτος budget. Δευτερη επιλογή αξιόλογη και πάλι οικονομικό απλά όχι όσο το FULL υβριδικο είναι ενα από τα πάρα πολλά και σε διάφορες μάρκες mild hybrid που έχει μικρή μπαταρία και βοηθάει και αυτό στην οικονομία και είναι συνήθως φτηνότερα από ένα full hybrid toyota.

            αυτα όσον αφορα το καύσιμο. αν αναφέρεις και budget και κατηγορία που σε ενδιαφέρει θα σου γράψουμε και αυτοκίνητα

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • cirus
              cirus last edited by cirus

              Με αυτα που έγραψες μετα αν δεν είσαι πολύ του γκαζιού θα σου πρότεινα για μικρό το μεγαλο σε χώρους και mild υβριδικό suzuki swift. Με 15900 μπορει και λιγότερα το παίρνεις full extra. οικονομικό είναι χώρους έχει, το παίρνεις με τα πάντα όλα και σου μενουν και χρήματα. εκτος αν όπως είπα στην αρχή έχεις πρατηριο φυσικού αερίου πολύ κοντά σου

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • piliourits
                piliourits last edited by

                Αν έχεις καταλήξει στο χειροκίνητο Clio και το προτιμάς περισσότερο απ ό,τι άλλο έχεις δει, το μόνο πλεονέκτημα που θα έχει το ντίζελ είναι η μεγαλύτερη ροπή και πιθανόν ρεπριζ, το οποίο όμως εξισορροπείται αρκετά απ το τούρμπο και καθώς το κόστος κίνησης είναι περίπου το ίδιο, δεν νομίζω πως αξίζει να δώσεις τα παραπάνω χρήματα, αν οι τιμές που λες είναι για τον ίδιο εξοπλισμό. Καλύτερα το LPG καθαρά για οικονομοτεχνικούς λόγους.

                Το Clio φαίνεται όντως ωραίο όποτε το βλέπω στο δρόμο. Σίγουρα δεν χάνει λίτρα αποσκευών με τη δεξαμενή LPG?
                Επίσης, μάλλον θα έπρεπε να δείτε και τα Sandero ως πιο οικονομικά.

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gkscorpio last edited by gkscorpio

                  LPG είναι υγραέριο, φυσικό αέριο είναι το CNG. LPG είναι πολύ περισσότερα τα πρατήρια που μπορείς να γεμίσεις.

                  Όσον αφορά την δεξαμενή LPG, έχει μπει στην θέση που το αντίστοιχο βενζινοκίνητο (στα ίδια λεφτά βέβαια από ό,τι μας είπε στην αντιπροσωπεία) έχει την ρεζέρβα. Οπότε εδώ δεν έχεις ρεζέρβα, αλλά σου δίνει αυτό το kit επισκευής ελαστικού με τον αφρό ή κάτι τέτοιο, δεν κατάλαβα ακριβώς, που τέλος πάντων βολεύεσαι μέχρι να το πας σε ένα βουλκανιζατέρ να το φτιάξεις.

                  Από θέμα αυτονομίας πάντως, με τα 2 ρεζερβουάρ γεμάτα (39 βενζίνη + 32 LPG) σε κάποιες παρουσιάσεις είδα να αναφέρει αθροιστικά γύρω στα 1000χλμ.

                  Εξωτερικά ναι ομολογώ ότι το Clio μου άρεσε περισσότερο από όλα αυτά που είδα (με εξαίρεση του 208 που όπως ανέφερα παραπάνω μου άρεσε πολύ αρχικά, αλλά από κορυφή της λίστας έπεσε στον πάτο της όταν το είδα από μέσα, για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω). Βέβαια θα κάνω άμεσα και κάποιο test drive για να δω κάποια πράγματα και στην πράξη.

                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Δες το sandero σε καλύπτει στα πάντα.
                    Από χώρους ανώτερο του clio ιδιαίτερα και στον χώρο συνοδηγού του clio, πάνε έλεγξε αυτό που σου λέω και θα καταλάβεις,
                    Από ποιότητα εσωτερικού όσο σαν το clio αλλά αρκετά καλό και καλύτερο του hyundia i20.
                    Και με 16500 το παίρνεις με όλα τα έξτρα του.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • cirus
                      cirus @gkscorpio last edited by

                      @gkscorpio said in Βενζίνη VS Diesel VS LPG για την δική μου χρήση:

                      LPG είναι υγραέριο, φυσικό αέριο είναι το CNG. LPG είναι πολύ περισσότερα τα πρατήρια που μπορείς να γεμίσεις.

                      Όσον αφορά την δεξαμενή LPG, έχει μπει στην θέση που το αντίστοιχο βενζινοκίνητο (στα ίδια λεφτά βέβαια από ό,τι μας είπε στην αντιπροσωπεία) έχει την ρεζέρβα. Οπότε εδώ δεν έχεις ρεζέρβα, αλλά σου δίνει αυτό το kit επισκευής ελαστικού με τον αφρό ή κάτι τέτοιο, δεν κατάλαβα ακριβώς, που τέλος πάντων βολεύεσαι μέχρι να το πας σε ένα βουλκανιζατέρ να το φτιάξεις.

                      Από θέμα αυτονομίας πάντως, με τα 2 ρεζερβουάρ γεμάτα (39 βενζίνη + 32 LPG) σε κάποιες παρουσιάσεις είδα να αναφέρει αθροιστικά γύρω στα 1000χλμ.

                      Εξωτερικά ναι ομολογώ ότι το Clio μου άρεσε περισσότερο από όλα αυτά που είδα (με εξαίρεση του 208 που όπως ανέφερα παραπάνω μου άρεσε πολύ αρχικά, αλλά από κορυφή της λίστας έπεσε στον πάτο της όταν το είδα από μέσα, για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω). Βέβαια θα κάνω άμεσα και κάποιο test drive για να δω κάποια πράγματα και στην πράξη.

                      Εχεις δίκιο για κάποιο λόγο (δικό μου) νόμιζα ότι μίλαγες για CNG.

                      LPG έχει παντού όντως. Δες πάντως και το suzuki και το sandero που σου λένε τα παιδιά και τα 2 πολύ αξιόλογα

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        Γενικά σε αυτή τη κατηγορία οχημάτων τραβάει μπροστά το υβριδικο Yaris που είναι πολύ οικονομικό αλλά και Αυτόματο αξιόπιστης τεχνολογίας.
                        Τα Clio & Sandero είναι επιλογές για πολύ οικονομική μετακίνηση, εφόσον ΔΕΝ καις βενζίνη αλλά γεμίζεις πάντα υγραέριο. Στα ίδια κόστη μετακίνησης με ντίζελ.
                        Και αμαξάκι όμορφο, αρκετά οικονομικό, με καλό χώρο για το μέγεθος του (αλλά λίγο μικρότερο αποσκευών) κι εξοπλισμό κι εγγύηση είναι το Swift. Θα κοστίζει λίγο παραπάνω ανά χιλιόμετρο, αλλά είναι αρκετά φθηνότερο στην αγορά του κι αξίζει να το δείτε.

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vagkirk last edited by

                          Το sandero stepway lpg να το δεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πριν αποφασίσεις. Είναι πάρα πολύ ωραίο από κοντά και επιβλητικό σαν SUVακι.
                          Και το clio σε dynamic φυσικά είναι το πιο όμορφο supermini.
                          Σχετικά με το lpg της Renault / Dacia μια απορία που έχω και αν μπορούν οι κάτοχοι που έχουμε εδώ να την απαντήσουν είναι αν δουλεύει συνεχώς στο αέριο ή μόλις ζητάς το κάτι παραπάνω και πάνω από κάποιες στροφές κινητήρα γυρίζει σε βενζίνη;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Μόνιμα
                            Μόνο όταν το βάζεις μπροστά από κρύο για λίγη ώρα καίει βενζίνη.

                            Μετά συνεχώς lpg μέχρι τον κόφτη

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            yem 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • yem
                              yem @lap last edited by

                              @lap said in Βενζίνη VS Diesel VS LPG για την δική μου χρήση:

                              Μόνιμα
                              Μόνο όταν το βάζεις μπροστά από κρύο για λίγη ώρα καίει βενζίνη.

                              Μετά συνεχώς lpg μέχρι τον κόφτη

                              Όταν κάνω burn out απο 2α σε 3η κόφτες τότε με πετάει για λίγο στη βενζίνα ... άγριες καταστάσεις 😆 😆 😆

                              Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Μη μου λες τέτοια.. και με κάνεις να ονειρεύομαι καπτούρια.
                                Αλήθεια γυρίζει σε βενζίνη; Εγώ όταν οδήγησα το κλιο δεν το κατάλαβα.... Μου είπαν μόνιμα είναι στο υγραέριο.

                                Άσχετο.....άντε κόκκαλα έχει το δικό σου;;;;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                yem 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vagkirk last edited by

                                  Ρωτάω γιατί σε after τοποθετήσεις συνήθως βάζουν ένα όριο 3.500 - 4.000 Σαλ πάνω από τις οποίες ξαναγυρίζει σε βενζίνη ο κινητήρας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • yem
                                    yem @lap last edited by

                                    @lap said in Βενζίνη VS Diesel VS LPG για την δική μου χρήση:

                                    Μη μου λες τέτοια.. και με κάνεις να ονειρεύομαι καπτούρια.
                                    Αλήθεια γυρίζει σε βενζίνη; Εγώ όταν οδήγησα το κλιπ δεν το κατάλαβα.... Μου είπαν μόνιμα είναι στο υγραέριο.

                                    Δεν καταλαβαίνεις διαφορά όταν αλλάζει καύσιμο εν κινήσει , το είχα παρατηρήσει τυχαία στον δρόμο που είδα τα όργανα και είχε σβήσει η ένδειξη LPG , αλλά είχε μεγάλο φορτίο 2α σε 3η με ανηφόρα και φουλ γκάζι .Σε Ποσειδώνος και Κηφισό δεν μου έχει γυρίσει ποτέ σε βενζίνη

                                    Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Πω πω τώρα δεν φαντάζεσαι τι δρόμο μου ανοίγεις. Είχα κολλήσει στα ρενω διότι είχα αυτό στο μυαλο μου. Ότι καις υγραέριο από το μηδέν ως το τον κόφτη.
                                      Αν είναι να άλλαζε σε μεγάλο φορτίο οπως και αυτά με τις μετατροπές τότε, ανοίγει ο δρόμος και για το εξωτικό.......γκολφ

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      yem 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gkscorpio last edited by

                                        Ένα θέμα/ζήτημα που έχει δημιουργηθεί στο μυαλό μου σχετικά με το LPG, είναι ότι από ό,τι έχω καταλάβει αναπτύσσει πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασίες κατά την καύση, οπότε καταπονεί πολύ περισσότερο τα υλικά, γι'αυτό και σε after market λύσεις έχω ακούσει συχνά για μεγάλες ζημιές. Τώρα σε εργοστασιακή εγκατάσταση αυτά λογικά δεν θα είναι περισσότερο προσεγμένα και ελεγμένα;

                                        Προσωπικά δεν είμαι και τόσο "γκαζιάρης", οπότε με εξαίρεση κάποια εθνική οδό ή κάποια προσπέραση συνήθως οδηγώ αρκετά μακρυά από τους κόφτες, πιο κοντά στις 3000 στροφές (και προς τα κάτω όπου μπορώ να το ελέγξω).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gkscorpio last edited by

                                          Το Swift και το Sandero από ό,τι είδα τα έχει στην ίδια αντιπροσωπεία που έχει και τα Renault εδώ στον Βόλο, οπότε ναι είναι εύκολο να πάω να τα δω και από κοντά...

                                          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Ναι λογικά είναι μελετημένα από το εργοστάσιο

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr