-
'ακινητοποιήθηκε'; Δεν έπαιρνε μπροστά
Ποιο λαμπακι αναψε; ελεγχος συστηματος αντιρυπανσης
Και απαντηση σε παλαιοτερο post φιλου. το εξαταχυτο clio lpg στις 3000 στροφες φτανει τα 140 km/h εν αντιθεση με το πενταταχυτο που στις 3000 στροφες φτανει τα 130 km/h ( το μετρησα οταν ακομα τσουλουσε)
-
Θεομακρη η 6η και 5η αντίστοιχα; τις φορτώνει καθόλου ή μόλις τις βάζεις απλά διατηρεί την ταχύτητα που είχε;
-
Εγω θυμάμαι με το 5αρι πως οκ δίνει. Μπορεί να ανεβάσει. Γενικα θύμιζε 1600 αρι ατμοσφαιρικό με 120 αλογα.
Είχε μια αλφα ψυχή αλλά δεν ήταν κάτι το φοβερό.
-
Πολλές βλάβες μαζεύονται... Εκτός το δικό μου και του φίλου παραπανω, γνωριζω αλλα δυο Κλιο. Το ενα με βλαβη στο ένα απο τα δύο εμπρόσθια led και το άλλο στην ασφαλειοθηκη. Και τα δύο πάντως καλύφθηκαν απο την εγγύηση.
-
Πολλές βλάβες μαζεύονται... Εκτός το δικό μου και του φίλου παραπανω, γνωριζω αλλα δυο Κλιο. Το ενα με βλαβη στο ένα απο τα δύο εμπρόσθια led και το άλλο στην ασφαλειοθηκη. Και τα δύο πάντως καλύφθηκαν απο την εγγύηση.
..και δεν έχει πουλήσει και πολύ Ελλάδα, να προσθέσω.. εξωτερικό τι γίνεται; Μπαίνετε σε κάνα ξενο φόρουμ να δείτε; Εγώ έτσι παίρνω μυρωδιά, που έχουν μεγαλύτερο δείγμα.
-
Πολλές βλάβες μαζεύονται... Εκτός το δικό μου και του φίλου παραπανω, γνωριζω αλλα δυο Κλιο. Το ενα με βλαβη στο ένα απο τα δύο εμπρόσθια led και το άλλο στην ασφαλειοθηκη. Και τα δύο πάντως καλύφθηκαν απο την εγγύηση.
δεν είναι ικανό το δείγμα για να χαρακτηριστεί ότι εμφανίζονται πολλές βλάβες
-
ad276 ****wroteΠλλές βλάβες μαζεύονται... Εκτός το δικό μου και του φίλου παραπανω, γνωριζω αλλα δυο Κλιο. Το ενα με βλαβη στο ένα απο τα δύο εμπρόσθια led και το άλλο στην ασφαλειοθηκη. Και τα δύο πάντως καλύφθηκαν απο την εγγύηση.
δεν είναι ικανό το δείγμα για να χαρακτηριστεί ότι εμφανίζονται πολλές βλάβες
Σίγουρα δεν είναι επιστημονική μέθοδος, αλλά αν σε χίλια αυτοκίνητα που έχουν πουλήσει φέτος, έχεις ακούσει 10 προβληματακια, και σε άλλα που έχουν πουλήσει χιλιάδες, ακούς πάλι 10 προβληματακια, ε τότε βγάζεις ένα - μη επιστημονικό - συμπέρασμα και σίγουρα θα προϊδεάσει μερικούς.
-
Πολλά προβλήματα τα Γαλλακια με τα ηλεκτρονικά.. Και ενας φίλος που πήρε το καινούργιο υβριδικό και τον πειραζαμε στην δουλειά κάνοντας αστεία για το πόσα έδωσε για Clio (το οποίο οδήγησα και έχει απίστευτα γλυκό γκάζι και φοβερό κιβώτιο. Έχει αίσθηση ηλεκτρικου αυτοκινήτου. Εντυπωσιάστηκα) τον ματιάσαμε μαλλον τον άνθρωπο και το infotainment τα επαιξε. Ανοίγει οταν και όποτε θέλει, σβήνει επίσης οπότε θέλει. Το πήγε αντιπρόσωπεια, του έκαναν update, ξεκόλλησε για λίγες μέρες και μετά πάλι τα ιδια. Τον έχει εκνευρίσει τόσο που ζητάει αλλαγή του αυτοκινήτου.
-
ad276 wrote:
Πολλές βλάβες μαζεύονται... Εκτός το δικό μου και του φίλου παραπανω, γνωριζω αλλα δυο Κλιο. Το ενα με βλαβη στο ένα απο τα δύο εμπρόσθια led και το άλλο στην ασφαλειοθηκη. Και τα δύο πάντως καλύφθηκαν απο την εγγύηση.
..και δεν έχει πουλήσει και πολύ Ελλάδα, να προσθέσω.. εξωτερικό τι γίνεται; Μπαίνετε σε κάνα ξενο φόρουμ να δείτε; Εγώ έτσι παίρνω μυρωδιά, που έχουν μεγαλύτερο δείγμα.
Ευρωπη ειναι ψηλά αλλα οχι πρωτο. Πρωτο αν δεν κανω λαθος πρεπει να ειναι το 208 και μετα το Πολο.
-
ad276 wrote:
Πολλές βλάβες μαζεύονται... Εκτός το δικό μου και του φίλου παραπανω, γνωριζω αλλα δυο Κλιο. Το ενα με βλαβη στο ένα απο τα δύο εμπρόσθια led και το άλλο στην ασφαλειοθηκη. Και τα δύο πάντως καλύφθηκαν απο την εγγύηση.
δεν είναι ικανό το δείγμα για να χαρακτηριστεί ότι εμφανίζονται πολλές βλάβες
Οχι δεν ειναι βεβαιως, αλλα δε παυουν να υπάρχουν. Και απ οτι βλέπω διαφορετικες σε καθε αυτοκίνητο πραγμα αρκουντος ανησυχητικό.
-
Σημείωση: Υπάρχουν 2 όμιλοι στην Γαλλία που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, εκτός από τη χώρα που εδρεύουν.
Ας πούμε τα 'Ιταλικά', ήταν κάποτε όλα FCA, θα μπορούσε να γενικεύσει κάποιος.
-
Επειδή ειπώθηκε παραπάνω έψαξα τις πωλήσεις στην Ευρώπη των σουπερμινι.
1.208 133673
2.Γιαρις 112988
3.Κλιο 112227
4.Κιρσα 108999
5.Σαντερο 95248
6 c3 93848
7.Πολο 83219
8.Φιεστα 63648
9.Φαμοια 49422
10.Σουιφτ 33534.
11. i20 33182
12 .Ιμπιζα 29755
13.λαντσια Υ 27209
14.Ριο 17704
15.Τζαζ 14160
Τα νούμερα αφορούν το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Το Κιρσα και το φαμοια ποιες εταιρείες τα βγάζουν; δεν έρχονται Ελλάδα;
-
Πάμε σαντεραρa... Γερά...
Το swift αλλάζει του χρόνου, γέρασε το κουκλάκι....
-
Το Κιρσα και το φαμοια ποιες εταιρείες τα βγάζουν; δεν έρχονται Ελλάδα;
Μάλλον εννοεί Κόρσα και Φάμπια...
-
Ευχαριστώ, μάλλον αυτό είναι.
-
χαχαχαχα... ο δαιμων του τυπογραφειου....... μιας και δουλεύω σε τυπογραφείο...... χαχαχα
Διορθωθηκε.... παιδες
-
Επειδή ειπώθηκε παραπάνω έψαξα τις πωλήσεις στην Ευρώπη των σουπερμινι.
1.208 113673
2.Γιαρις 112988
3.Κλιο 112227
4.Κορσα 108999
5.Σαντερο 95248
6 c3 93848
7.Πολο 83219
8.Φιεστα 63648
9.Φαμπια 49422
10.Ιμπιζα 43361
11.Σουιφτ 33534.
12.i20 33182
13.λαντσια Υ 27209
14.Μικρα 20181
-
Ριο 17704
-
.Τζαζ 14160
17.Μαζντα 2 9742
Τα νούμερα αφορούν το πρώτο εξάμηνο του 2021.
-
-
Καλημέρα.
Πήγα και είδα στην αντιπροσωπεία το νέο Renault Clio, μου φάνηκε το πιο κομψό εξωτερικά από όσα είδα. Ζαχαρώνω την έκδοση Dynamic με LPG, στο γκρι Urban είναι πολύ όμορφο, μέσα άνετο μου φάνηκε (σε σχέση με άλλα που δοκίμασα), απλά ως ψιλοάσχετος με το αντικείμενο γενικότερο έχω μερικές απορίες, αν μπορείτε ως κάτοχοι να με διαφωτίσετε θα σας ήμουν ευγνώμων.
-
Σε online έρευνα που έκανα διαβάζω ένα γενικό κράξιμο στην Renault για μια ευπάθεια στο κομμάτι των ηλεκτρολογικών, ενώ επαινείται για το κομμάτι των κινητήρων. Αυτό με τα ηλεκτρολογικά συνεχίζει να ισχύει; Ή είναι κατάλοιπο του παρελθόντος;
-
Επίσης γνωστό μου μηχανικό που ρώτησα και ξέρω ότι αναλαμβάνει Peugeot, Citroen και γενικά γαλλικά (αν δεν κάνω λάθος ως εξουσιοδοτημένο service) , μου είπε ότι δεν αναλαμβάνει καν Renault και ότι είναι πολύ μπελαλίδικα στο service τους. Βέβαια άλλο μηχανικό που ρώτησα μου είπε ότι το είναι πολύ ωραίο, το έχει οδηγήσει και μου το προτείνει. Οπότε, τρέχα γύρευε. Δεν ξέρω αν σε τόσο καινούριο αυτοκίνητο έχει προλάβει να έχει κάποιος εμπειρία από συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας.
-
Αυτό με τα ταμπούρα πίσω αντί για δισκόφρενα είναι μεγάλο μείον; Σε παρουσιάσεις κλπ πάντως δεν έχω δει παράπονα για αυτό, περισσότερο αναφέρονται στο "ψυχολογικό" κομμάτι.
-
Για το LPG κομμάτι το κόστος μετακίνησης έχει σημαντική διαφορά από αυτήν με το πετρέλαιο;
-
-
This post is deleted! -
Επίσης κάτι άλλο, στην έκδοση Dynamic (με το LPG τουλάχιστον) από ό,τι μου είπε βγαίνει ΜΟΝΟ με τις 17άρες ζάντες, σε αντιθεση με την Expression Plus που έρχεται με 16άρες. Θα κάνει τόσο μεγάλη διαφορά στα καθημερινά τραντάγματα στους δρόμους; Αν είχα την επιλογή μάλλον θα πήγαινα στην 16άρα, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει...
Renault Clio V