-
Έχω σε c suv της psa τον 1,6 hdi. Κάτω από 7 δεν πέφτω.
-
@lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Έχω σε c suv της psa τον 1,6 hdi. Κάτω από 7 δεν πέφτω.
Οπως κάποιος που έχει το συγκεκριμένο "θηριάκι" Οπελ με τον 1.2 δεν πέφτει ΠΟΤΕ κάτω από 9λτ βενζίνης.
Επίσης άλλο ο 1.6 επταετίας+ στο περίπτερο, κι άλλο ο φρέσκος 1.5 στο μπιμπελό.
(πάντως και τα δυο σου είναι ωραία αμάξια)
-
Τζάμπα λεφτααααα .. εγώ σας τα λέω... Αλλά αν δεν το ζήσετε δεν θα καταλάβετε.
Πληρώστε λοιπόν. -
Κι εγώ για αυτά μιλούσα Πηλιορείτη. Το ντίζελ σου δίνει την αρχική ώθηση στα 2000 ΣΑΛ. Πήγαινε όμως μέχρι τον κόφτη σε κάθε σχέση θα δεις ότι υστερεί.
-
Και στην τελική πόσο λιγότερο καίει ο 1.5 hdi από τον 1.6 hdi και τα δύο euro6???
-
@realzeus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Οι Σοβιετικοί είχαν πετρελαιοκίνητα άρματα στον Β' ΠΠ, που είχαν τον πλεονέκτημα ότι αναφλέγονταν πολύ δυσκολότερα μετά από εχθρική βολή. Για αυτό κυριάρχησε το πετρέλαιο στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Να αυτά γράφεις και τρελενομαι να βγούμε για καφέ για να αναλύσουμε την μάχη του Kursk του Β'ΠΠ και την μάχη των tank στην έρημο του Σινά κατά τον πόλεμο του "Γιοπ Κιπούρ" το '73!!!
Όσο για το debate κιβωτίων εντός PSA οφείλω να συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο που είπε καλύτερα χαμηλότερη έκδοση και αυτόματο...
Όταν πήρα το 308 σας είχα γράψει το σεντόνι με το (τρελό) σκηνικό και για όσους το θυμούνται μου είχαν δώσει αβαβά td με πινακίδες "ΔΟΚ" ένα 308 Diesel EAT8. Μπορεί να μην το χρειάζομαι το diesel και να μην μου έκατσε EAT8 (είχα ψωνίσει σε black Friday) αλλά εκείνη η εμπειρία δεν έχει καμία σχέση με αυτό που αγόρασα και οδηγάω. Εξαιρετικός συνδυασμός με αίσθηση ανώτερης κλάσης. EAT8 και PSA όπως λένε οι Αμερικανοί "αρακάς με καρότα", άχαστο δίδυμο....
-
@realzeus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@realzeus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Ο diesel έχει κατασκευαστεί για άλλους λόγους. Είναι αργόστροφος, με μεγάλη ροπή χαμηλά και ξεφουσκώνει γρήγορα, πατάς λίγο το γκάζι και σου ζητάει να αλλάξεις ταχύτητα. Και ο βασικός του προορισμός είναι να κινεί μεγάλου κυβισμού και βαριά οχήματα, να "τραβάει στην ανηφόρα" που λένε... Τα φαντάζεστε αυτά με ροπή βενζινοκινητήρα? Ούτε την ανηφόρα δεν θα έβγαζαν.
Δεν ισχύει αυτό. Υπήρχαν παλιότερα βενζινοκίνητα φορτηγά (μέχρι και άρματα μάχης 70 τόνων) που ήταν ταχύτερα σε σχέση με τα ντίζελ. Προσωπικά πρόλαβα και στον Ε.Σ. ατμοσφαιρική, βενζινοκίνητη, μπίγα. Όταν έπαιρνε μπροστά την ακούγαμε από το άλλο άκρο του στρατοπέδου. Έριχνε στα αυτιά σε όλα τα τουρμποντίζελ Μ35 και 680 Μ3. Ο λόγος που κυριάρχησε το πετρέλαιο είναι η μικρότερη κατανάλωση (πολύ σημαντικός παράγοντας για το εμπόριο) και το ότι είναι λιγότερο εύφλεκτο καύσιμο (εξαιρετικά σημαντικό στο πεδίο της μάχης).
Ότι πεις. Πέστο το και στις εταιρείες που φτιάχνουν μεγάλους κινητήρες για φορτηγά, λεωφορεία, μεγάλα ειδικά οχήματα κλπ αυτό. Και ίσως και σ' αυτούς που φτιάχνουν κινητήρες για πλοία.
@andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Ο diesel είναι για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα γιατί είναι πιο οικονομικός σε κατανάλωση και πιο ανθεκτικός στο χρόνο και στα χιλιόμετρα
Ούτε αυτό ισχύει πλέον. Ωφέλιμη διάρκεια έχουν όλα τα καθημερινά αυτοκίνητα (δεν μιλάμε τώρα για τίποτα S Class) στις 250.000 χλμ. Από εκεί και πάνω τα κόστη συντήρησης τα καθιστούν ασύμφορα, σε σχέση με την αντικατάσταση τους. Το βλέπει κάποιος αυτό και από το ότι τα βιβλία συντήρησης σταματούν σε εκείνα τα χιλιόμετρα περίπου. Αν συνεχίζεις να ρίχνεις λεφτά, θα σου βγάλουν πολλά περισσότερα, απλά δεν αξίζει. Άσε που μετά από 300.000 χλμ θα θέλεις να οδηγήσεις και κάτι άλλο...
Και σ' αυτό ότι πεις. Συζήτησέ το π.χ. με τους ταξιτζήδες, κάθε πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζουν μοτέρ.
Σου απαντώ με επιχειρήματα και μου λες ασυναρτησίες. Σου εξήγησα γιατί έγιναν αυτές οι αλλαγές. Οι Σοβιετικοί είχαν πετρελαιοκίνητα άρματα στον Β' ΠΠ, που είχαν τον πλεονέκτημα ότι αναφλέγονταν πολύ δυσκολότερα μετά από εχθρική βολή. Για αυτό κυριάρχησε το πετρέλαιο στις Ένοπλες Δυνάμεις. Στο εμπόριο κυριάρχησε επειδή η μικρότερη κατανάλωση έκανε τις μεταφορές φτηνότερες. Καμία σχέση με αυτό που είπες για τις ανηφόρες. Μιλάς σε άνθρωπο που τα πρόλαβε και τα μεν και τα δε. Επίσης μάθε να κάνεις σωστό quote...
@piliourits said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Εγώ κι ο Κρούζερ και κάνα δυο άλλοι, σας λένε τί ισχύει σήμερα.
Σήμερα ισχύει ότι το πετρελαιοκίνητο θα δώσει περισσότερο στις μεσαίες, αλλά δεν έχει ψυχή ψηλά, Για αυτό φαίνεται πιο δυνατό, ενώ οι μετρήσεις λένε το αντίθετο.
Απ' ότι κατάλαβα η στρατιωτική σου εμπειρία σου έδωσε και ειδίκευση στους κινητήρες. Ενδιαφέρον. Θα απευθύνομαι στον ΕΣ για απορίες άλλη φορά.
Η δυσκολία ανάφλεξης είναι πλεονέκτημα του πετρελαίου και μπορεί να είναι και πλεονέκτημα για τις στρατιωτικές εφαρμογές. Εδώ εξάλου το κόστος έχει δευτερεύουσα σημασία.
Από εμπορικής σκοπιάς ο diesel χρησιμοποιείται σε βαριά οχήματα για οικονομο-τεχνολογικούς λόγους. Ένας βενζινοκινητήρας που θα βγάλει τη ροπή αντίστοιχου diesel θα πρέπει να είναι τεράστιος και θα καίει τα κέρατά του.
Κατά τ' άλλα μπορείς να συνεχίσεις τις εξυπναδούλες. Feel free... -
@sabas_thess said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Να αυτά γράφεις και τρελενομαι να βγούμε για καφέ για να αναλύσουμε την μάχη του Kursk του Β'ΠΠ και την μάχη των tank στην έρημο του Σινά κατά τον πόλεμο του "Γιοπ Κιπούρ" το '73!!!
Χρωστάω κρασάκι σε ταβερνείο. Όποτε θες φίλε Χρήστο!
@andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
θα καίει τα κέρατά του.
Αυτό είναι το μόνο σωστό που είπες.
-
@lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Και στην τελική πόσο λιγότερο καίει ο 1.5 hdi από τον 1.6 hdi και τα δύο euro6???
308 1.5HDi 130ps
5.6/100
Δεν έχω μηδενίσει ποτε trip computer
39.000 χλμΣε ανοιχτό δρόμο είσαι στα 4-4.5 στα 120-130
Στην πόλη είσαι στα 6-6.5 max -
@realzeus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@sabas_thess said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Να αυτά γράφεις και τρελενομαι να βγούμε για καφέ για να αναλύσουμε την μάχη του Kursk του Β'ΠΠ και την μάχη των tank στην έρημο του Σινά κατά τον πόλεμο του "Γιοπ Κιπούρ" το '73!!!
Χρωστάω κρασάκι σε ταβερνείο. Όποτε θες φίλε Χρήστο!
@andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
θα καίει τα κέρατά του.
Αυτό είναι το μόνο σωστό που είπες.
The reason they use diesel in large vehicles, rather than petrol, is because diesel engines have generated more torque than gasoline-powered engines. ... Low-end torque is critical in the trucking business. A diesel engine's capacity to generate torque and horsepower at low rpm is necessary for pulling heavy loads.
Η ξεροκεφαλιά σου γίνεται κουραστική. Δεν το παίζω παντογνώστης, αλλά διαβάζω, ενημερώνομαι, ρωτάω. Θα μπορούσες απλά να το κάνεις κι εσύ...
-
Θέλω να δω να καίνε βενζίνη σε 9λιτρους - 16λιτρους κινητήρες να δούμε τι κατανάλωση θα είχαν.
-
@super-t said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Θέλω να δω να καίνε βενζίνη σε 9λιτρους - 16λιτρους κινητήρες να δούμε τι κατανάλωση θα είχαν.
"Ένας βενζινοκινητήρας που θα βγάλει τη ροπή αντίστοιχου diesel θα πρέπει να είναι τεράστιος και θα καίει τα κέρατά του."
Αυτό είπα, όχι ότι είναι τεχνικά αδύνατο να χρησιμοποιηθούν βενζινοκινητήρες.
-
Συνεργάζομαι με έναν γυψοσανιδά που έχει μια κλούβα Φορντ τράνζιτ βενζίνα, 15ετίας περίπου. Καίει 18 λίτρα στα 100 χλμ. εντός αττικής!
-
εχοντας οδηγησει τον 1.2 130 & τον 1.5 130 σε αυτοματα κυριως αλλα και τον παλιο 1.6 ντιζελ σε χειροκινητο σε 3008 , c5 aircross , grandland, c4 scross , 308 θα πω οτι για τα 3 πρώτα οι κινητηρες αυτοι ειναι απλα επαρκεις , προς το αργο ( έχοντας υποψη μου και το suzuki scross 1.6/120/320).
Στα μικροτερα όμως c4 scross , 308 και οι δυο κινητηρες ειναι είναι υπεραρκετοι και κινείσαι και σβελτα οταν τα βαλεις στο σπορ ,αυτα τα 2 τελευταια τα εχω οδηγησει μονο σε αυτοματα.
Και ειδικα το 308 1.5 eat8 είχε το ιδιο καλη χαρτογραφηση όπως το 1.2 c4 scross σε σημειο που στο σπορ παντα να το θεωρεις στα όρια του απολαυστικου πάντα τηρουμενων των αναλογιων , πχ αν εμπαινες μετα στα σιβικ ή φοκους 1.5 182 θα άλλαζες γνωμη περι απολαυσης.
παντως αυτο οτι μην παρεις ντιζελ αν εισαι πιτσιρικας μην γινεις ταριφας με τα ντιζελ δεν ισχυει σε καμια περίπτωση στο 308 1.5 eat8.
Φυσικα το αντίτιμο το πληρωνεις στην αγορά και στην κατανάλωση γιατι στο σπορ με πατημα το +8 λτ το εχεις ευκολα νουμερο που για τον τυπο του αμαξιου και για ντιζελ το λες και ρουφιχτρα!Οσοι ειστε τελειως αρνητικοι για τα ντιζελ και οτι κουραζουν και ειναι αδιαφορα κάντε τον κοπο να το κανετε ενα τεστ και πιστευω οτι θα αλλαξετε γνωμη.
Φυσικα αρκει να μην κατεβαινουμε απο +200 άλογα αμαξι... -
@andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@realzeus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Ο diesel έχει κατασκευαστεί για άλλους λόγους. Είναι αργόστροφος, με μεγάλη ροπή χαμηλά και ξεφουσκώνει γρήγορα, πατάς λίγο το γκάζι και σου ζητάει να αλλάξεις ταχύτητα. Και ο βασικός του προορισμός είναι να κινεί μεγάλου κυβισμού και βαριά οχήματα, να "τραβάει στην ανηφόρα" που λένε... Τα φαντάζεστε αυτά με ροπή βενζινοκινητήρα? Ούτε την ανηφόρα δεν θα έβγαζαν.
Δεν ισχύει αυτό. Υπήρχαν παλιότερα βενζινοκίνητα φορτηγά (μέχρι και άρματα μάχης 70 τόνων) που ήταν ταχύτερα σε σχέση με τα ντίζελ. Προσωπικά πρόλαβα και στον Ε.Σ. ατμοσφαιρική, βενζινοκίνητη, μπίγα. Όταν έπαιρνε μπροστά την ακούγαμε από το άλλο άκρο του στρατοπέδου. Έριχνε στα αυτιά σε όλα τα τουρμποντίζελ Μ35 και 680 Μ3. Ο λόγος που κυριάρχησε το πετρέλαιο είναι η μικρότερη κατανάλωση (πολύ σημαντικός παράγοντας για το εμπόριο) και το ότι είναι λιγότερο εύφλεκτο καύσιμο (εξαιρετικά σημαντικό στο πεδίο της μάχης).
Ότι πεις. Πέστο το και στις εταιρείες που φτιάχνουν μεγάλους κινητήρες για φορτηγά, λεωφορεία, μεγάλα ειδικά οχήματα κλπ αυτό. Και ίσως και σ' αυτούς που φτιάχνουν κινητήρες για πλοία.
@andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Ο diesel είναι για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα γιατί είναι πιο οικονομικός σε κατανάλωση και πιο ανθεκτικός στο χρόνο και στα χιλιόμετρα
Ούτε αυτό ισχύει πλέον. Ωφέλιμη διάρκεια έχουν όλα τα καθημερινά αυτοκίνητα (δεν μιλάμε τώρα για τίποτα S Class) στις 250.000 χλμ. Από εκεί και πάνω τα κόστη συντήρησης τα καθιστούν ασύμφορα, σε σχέση με την αντικατάσταση τους. Το βλέπει κάποιος αυτό και από το ότι τα βιβλία συντήρησης σταματούν σε εκείνα τα χιλιόμετρα περίπου. Αν συνεχίζεις να ρίχνεις λεφτά, θα σου βγάλουν πολλά περισσότερα, απλά δεν αξίζει. Άσε που μετά από 300.000 χλμ θα θέλεις να οδηγήσεις και κάτι άλλο...
Και σ' αυτό ότι πεις. Συζήτησέ το π.χ. με τους ταξιτζήδες, κάθε πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζουν μοτέρ.
Ντηζελ εχει υψηλοτερη θερμογονο δυναμη απο βενζινη και σε φορτηγα και πλοια μπορει να καψει καυσιμο χαμηλης ποιοτητας αρα πολυ φθηνοτερο απο βενζινη. Ο κινητηρας ντηζελ εχει υψηλοτερο Βαθμο Αποδοσης απο τον βενζινης.
Στην Αμερικη πολλα φορτηγα καινε βενζινη ακομα ισχυει επηδη η ποιοτητα του ντηζελ δεν ειναι πολυ καλη και η βενζινη εχει χαμηλο κοστος. Εχουν τεραστιους σε κυβισμο κινητηρες. Γιαυτο το λογο ειχες και αρματα μαχης με κινητηρες βενζινης (η Αμερικη παραγει η ιδια αρκετο πετρελαιο οπως και ο Καναδας οποτε εχουν αφθονη βενζινη - η Γερμανια δεν εχει δικα της πετρελαια).
-
@andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@super-t said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Θέλω να δω να καίνε βενζίνη σε 9λιτρους - 16λιτρους κινητήρες να δούμε τι κατανάλωση θα είχαν.
"Ένας βενζινοκινητήρας που θα βγάλει τη ροπή αντίστοιχου diesel θα πρέπει να είναι τεράστιος και θα καίει τα κέρατά του."
Αυτό είπα, όχι ότι είναι τεχνικά αδύνατο να χρησιμοποιηθούν βενζινοκινητήρες.
για εμπορικες εφαρμογες δεν εχει σημασια τα καποια πλεονεκτηματα της βενζινης (καθαροτερο καυσιμο, ησυχη λειτουργια). Ντηζελ σε εμπορικα οχηματα περα απο την ροπη ειναι και κοστος καυσιμου και βαθμος αποδοσης κινητηρα. Σε γενικες γραμμες ντηζελ νικα κατα κρατος μεχρι που εβαλαν το DPF και εκαναν την χρηση του πολυπλοκη. Εννοειται οτι σε Λονδινο Παρισι με τοσα αμαξια ντηζελ το 1990-2010 φταριζες την αιθαλη απο τα μπαλκονια για να φυγει οπως φτιαριζεις και το χιονι.
-
Οι προδιαγραφές του diesel στη Ευρώπη είναι ακριβώς οι ίδιες είτε είναι για 1,5 αυτοκίνητο , για 13λιτρο φορτηγό , 16 λίτρο σκαπτικό ή 16 λίτρο ναυτικό κινητήρα με * στους ναυτικούς γιατί ισχύουν αλλά για ανοικτή θάλασσα.
Η διαφορά στην θερμογόνος δύναμη είναι ελάχιστη λιγότερο από 2 %(ανά μάζα) -
@super-t said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Οι προδιαγραφές του diesel στη Ευρώπη είναι ακριβώς οι ίδιες είτε είναι για 1,5 αυτοκίνητο , για 13λιτρο φορτηγό , 16 λίτρο σκαπτικό ή 16 λίτρο ναυτικό κινητήρα με * στους ναυτικούς γιατί ισχύουν αλλά για ανοικτή θάλασσα.
Η διαφορά στην θερμογόνος δύναμη είναι ελάχιστη λιγότερο από 2 %(ανά μάζα)H διαφορα ντηζελ και βενζινη σε θερμογονο δυναμη πρεπει λογικα να ειναι μεγαλυτερη απο 2% (θα κοιταξω τα βιβλια οταν βρω χρονο να δω ποσο ακριβως) γιατι η διαφορα στην ροπη ειναι πολυ μεγαλυτερη απο 2%. Η ροπη προερχεται απο την δυναμη της εκρηξης που ειναι πολυ μεγαλυτερη με ντηζελ.
-
Η βενζίνη έχει λίγο μεγαλύτερη θερμογόνο δύναμη από το πετρέλαιο!
Η μεγάλη διαφορά είναι στο βαθμό απόδοσης
Εκεί το πετρέλαιο υπερτερεί αισθητά. -
@clockwork82 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Και στην τελική πόσο λιγότερο καίει ο 1.5 hdi από τον 1.6 hdi και τα δύο euro6???
308 1.5HDi 130ps
5.6/100
Δεν έχω μηδενίσει ποτε trip computer
39.000 χλμΣε ανοιχτό δρόμο είσαι στα 4-4.5 στα 120-130
Στην πόλη είσαι στα 6-6.5 maxΕσένα είναι πολύ αεροδυναμικό και πιο ελαφρύ. Στα 3008 ας πούμε ποια η μέση;
Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)