Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 51
    • 52
    • 33 / 52
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1021
    72285
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Έχω σε c suv της psa τον 1,6 hdi. Κάτω από 7 δεν πέφτω.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits @lap last edited by

        @lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

        Έχω σε c suv της psa τον 1,6 hdi. Κάτω από 7 δεν πέφτω.

        Οπως κάποιος που έχει το συγκεκριμένο "θηριάκι" Οπελ με τον 1.2 δεν πέφτει ΠΟΤΕ κάτω από 9λτ βενζίνης.

        Επίσης άλλο ο 1.6 επταετίας+ στο περίπτερο, κι άλλο ο φρέσκος 1.5 στο μπιμπελό.

        (πάντως και τα δυο σου είναι ωραία αμάξια)

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Τζάμπα λεφτααααα .. εγώ σας τα λέω... Αλλά αν δεν το ζήσετε δεν θα καταλάβετε.
          Πληρώστε λοιπόν.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Κι εγώ για αυτά μιλούσα Πηλιορείτη. Το ντίζελ σου δίνει την αρχική ώθηση στα 2000 ΣΑΛ. Πήγαινε όμως μέχρι τον κόφτη σε κάθε σχέση θα δεις ότι υστερεί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Και στην τελική πόσο λιγότερο καίει ο 1.5 hdi από τον 1.6 hdi και τα δύο euro6???

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sabas_thess @realzeus last edited by

                @realzeus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                Οι Σοβιετικοί είχαν πετρελαιοκίνητα άρματα στον Β' ΠΠ, που είχαν τον πλεονέκτημα ότι αναφλέγονταν πολύ δυσκολότερα μετά από εχθρική βολή. Για αυτό κυριάρχησε το πετρέλαιο στις Ένοπλες Δυνάμεις.

                Να αυτά γράφεις και τρελενομαι να βγούμε για καφέ για να αναλύσουμε την μάχη του Kursk του Β'ΠΠ και την μάχη των tank στην έρημο του Σινά κατά τον πόλεμο του "Γιοπ Κιπούρ" το '73!!!

                Όσο για το debate κιβωτίων εντός PSA οφείλω να συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο που είπε καλύτερα χαμηλότερη έκδοση και αυτόματο...

                Όταν πήρα το 308 σας είχα γράψει το σεντόνι με το (τρελό) σκηνικό και για όσους το θυμούνται μου είχαν δώσει αβαβά td με πινακίδες "ΔΟΚ" ένα 308 Diesel EAT8. Μπορεί να μην το χρειάζομαι το diesel και να μην μου έκατσε EAT8 (είχα ψωνίσει σε black Friday) αλλά εκείνη η εμπειρία δεν έχει καμία σχέση με αυτό που αγόρασα και οδηγάω. Εξαιρετικός συνδυασμός με αίσθηση ανώτερης κλάσης. EAT8 και PSA όπως λένε οι Αμερικανοί "αρακάς με καρότα", άχαστο δίδυμο....

                "I am what you made me", D.V.

                piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  andya3 @realzeus last edited by

                  @realzeus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                  @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                  @realzeus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                  @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                  Ο diesel έχει κατασκευαστεί για άλλους λόγους. Είναι αργόστροφος, με μεγάλη ροπή χαμηλά και ξεφουσκώνει γρήγορα, πατάς λίγο το γκάζι και σου ζητάει να αλλάξεις ταχύτητα. Και ο βασικός του προορισμός είναι να κινεί μεγάλου κυβισμού και βαριά οχήματα, να "τραβάει στην ανηφόρα" που λένε... Τα φαντάζεστε αυτά με ροπή βενζινοκινητήρα? Ούτε την ανηφόρα δεν θα έβγαζαν.

                  Δεν ισχύει αυτό. Υπήρχαν παλιότερα βενζινοκίνητα φορτηγά (μέχρι και άρματα μάχης 70 τόνων) που ήταν ταχύτερα σε σχέση με τα ντίζελ. Προσωπικά πρόλαβα και στον Ε.Σ. ατμοσφαιρική, βενζινοκίνητη, μπίγα. Όταν έπαιρνε μπροστά την ακούγαμε από το άλλο άκρο του στρατοπέδου. Έριχνε στα αυτιά σε όλα τα τουρμποντίζελ Μ35 και 680 Μ3. Ο λόγος που κυριάρχησε το πετρέλαιο είναι η μικρότερη κατανάλωση (πολύ σημαντικός παράγοντας για το εμπόριο) και το ότι είναι λιγότερο εύφλεκτο καύσιμο (εξαιρετικά σημαντικό στο πεδίο της μάχης).

                  Ότι πεις. Πέστο το και στις εταιρείες που φτιάχνουν μεγάλους κινητήρες για φορτηγά, λεωφορεία, μεγάλα ειδικά οχήματα κλπ αυτό. Και ίσως και σ' αυτούς που φτιάχνουν κινητήρες για πλοία.

                  @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                  Ο diesel είναι για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα γιατί είναι πιο οικονομικός σε κατανάλωση και πιο ανθεκτικός στο χρόνο και στα χιλιόμετρα

                  Ούτε αυτό ισχύει πλέον. Ωφέλιμη διάρκεια έχουν όλα τα καθημερινά αυτοκίνητα (δεν μιλάμε τώρα για τίποτα S Class) στις 250.000 χλμ. Από εκεί και πάνω τα κόστη συντήρησης τα καθιστούν ασύμφορα, σε σχέση με την αντικατάσταση τους. Το βλέπει κάποιος αυτό και από το ότι τα βιβλία συντήρησης σταματούν σε εκείνα τα χιλιόμετρα περίπου. Αν συνεχίζεις να ρίχνεις λεφτά, θα σου βγάλουν πολλά περισσότερα, απλά δεν αξίζει. Άσε που μετά από 300.000 χλμ θα θέλεις να οδηγήσεις και κάτι άλλο...

                  Και σ' αυτό ότι πεις. Συζήτησέ το π.χ. με τους ταξιτζήδες, κάθε πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζουν μοτέρ.

                  Σου απαντώ με επιχειρήματα και μου λες ασυναρτησίες. Σου εξήγησα γιατί έγιναν αυτές οι αλλαγές. Οι Σοβιετικοί είχαν πετρελαιοκίνητα άρματα στον Β' ΠΠ, που είχαν τον πλεονέκτημα ότι αναφλέγονταν πολύ δυσκολότερα μετά από εχθρική βολή. Για αυτό κυριάρχησε το πετρέλαιο στις Ένοπλες Δυνάμεις. Στο εμπόριο κυριάρχησε επειδή η μικρότερη κατανάλωση έκανε τις μεταφορές φτηνότερες. Καμία σχέση με αυτό που είπες για τις ανηφόρες. Μιλάς σε άνθρωπο που τα πρόλαβε και τα μεν και τα δε. Επίσης μάθε να κάνεις σωστό quote...

                  @piliourits said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                  Εγώ κι ο Κρούζερ και κάνα δυο άλλοι, σας λένε τί ισχύει σήμερα.

                  Σήμερα ισχύει ότι το πετρελαιοκίνητο θα δώσει περισσότερο στις μεσαίες, αλλά δεν έχει ψυχή ψηλά, Για αυτό φαίνεται πιο δυνατό, ενώ οι μετρήσεις λένε το αντίθετο.

                  Απ' ότι κατάλαβα η στρατιωτική σου εμπειρία σου έδωσε και ειδίκευση στους κινητήρες. Ενδιαφέρον. Θα απευθύνομαι στον ΕΣ για απορίες άλλη φορά.
                  Η δυσκολία ανάφλεξης είναι πλεονέκτημα του πετρελαίου και μπορεί να είναι και πλεονέκτημα για τις στρατιωτικές εφαρμογές. Εδώ εξάλου το κόστος έχει δευτερεύουσα σημασία.
                  Από εμπορικής σκοπιάς ο diesel χρησιμοποιείται σε βαριά οχήματα για οικονομο-τεχνολογικούς λόγους. Ένας βενζινοκινητήρας που θα βγάλει τη ροπή αντίστοιχου diesel θα πρέπει να είναι τεράστιος και θα καίει τα κέρατά του.
                  Κατά τ' άλλα μπορείς να συνεχίσεις τις εξυπναδούλες. Feel free...

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    @sabas_thess said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                    Να αυτά γράφεις και τρελενομαι να βγούμε για καφέ για να αναλύσουμε την μάχη του Kursk του Β'ΠΠ και την μάχη των tank στην έρημο του Σινά κατά τον πόλεμο του "Γιοπ Κιπούρ" το '73!!!

                    Χρωστάω κρασάκι σε ταβερνείο. Όποτε θες φίλε Χρήστο!

                    @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                    θα καίει τα κέρατά του.

                    Αυτό είναι το μόνο σωστό που είπες.

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      clockwork82 @lap last edited by clockwork82

                      @lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                      Και στην τελική πόσο λιγότερο καίει ο 1.5 hdi από τον 1.6 hdi και τα δύο euro6???

                      308 1.5HDi 130ps

                      5.6/100
                      Δεν έχω μηδενίσει ποτε trip computer
                      39.000 χλμ

                      Σε ανοιχτό δρόμο είσαι στα 4-4.5 στα 120-130
                      Στην πόλη είσαι στα 6-6.5 max

                      L H 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        andya3 @realzeus last edited by

                        @realzeus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                        @sabas_thess said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                        Να αυτά γράφεις και τρελενομαι να βγούμε για καφέ για να αναλύσουμε την μάχη του Kursk του Β'ΠΠ και την μάχη των tank στην έρημο του Σινά κατά τον πόλεμο του "Γιοπ Κιπούρ" το '73!!!

                        Χρωστάω κρασάκι σε ταβερνείο. Όποτε θες φίλε Χρήστο!

                        @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                        θα καίει τα κέρατά του.

                        Αυτό είναι το μόνο σωστό που είπες.

                        The reason they use diesel in large vehicles, rather than petrol, is because diesel engines have generated more torque than gasoline-powered engines. ... Low-end torque is critical in the trucking business. A diesel engine's capacity to generate torque and horsepower at low rpm is necessary for pulling heavy loads.

                        Η ξεροκεφαλιά σου γίνεται κουραστική. Δεν το παίζω παντογνώστης, αλλά διαβάζω, ενημερώνομαι, ρωτάω. Θα μπορούσες απλά να το κάνεις κι εσύ...

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          super-t last edited by

                          Θέλω να δω να καίνε βενζίνη σε 9λιτρους - 16λιτρους κινητήρες να δούμε τι κατανάλωση θα είχαν.

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andya3 @super-t last edited by

                            @super-t said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                            Θέλω να δω να καίνε βενζίνη σε 9λιτρους - 16λιτρους κινητήρες να δούμε τι κατανάλωση θα είχαν.

                            "Ένας βενζινοκινητήρας που θα βγάλει τη ροπή αντίστοιχου diesel θα πρέπει να είναι τεράστιος και θα καίει τα κέρατά του."

                            Αυτό είπα, όχι ότι είναι τεχνικά αδύνατο να χρησιμοποιηθούν βενζινοκινητήρες.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Συνεργάζομαι με έναν γυψοσανιδά που έχει μια κλούβα Φορντ τράνζιτ βενζίνα, 15ετίας περίπου. Καίει 18 λίτρα στα 100 χλμ. εντός αττικής!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                εχοντας οδηγησει τον 1.2 130 & τον 1.5 130 σε αυτοματα κυριως αλλα και τον παλιο 1.6 ντιζελ σε χειροκινητο σε 3008 , c5 aircross , grandland, c4 scross , 308 θα πω οτι για τα 3 πρώτα οι κινητηρες αυτοι ειναι απλα επαρκεις , προς το αργο ( έχοντας υποψη μου και το suzuki scross 1.6/120/320).
                                Στα μικροτερα όμως c4 scross , 308 και οι δυο κινητηρες ειναι είναι υπεραρκετοι και κινείσαι και σβελτα οταν τα βαλεις στο σπορ ,αυτα τα 2 τελευταια τα εχω οδηγησει μονο σε αυτοματα.
                                Και ειδικα το 308 1.5 eat8 είχε το ιδιο καλη χαρτογραφηση όπως το 1.2 c4 scross σε σημειο που στο σπορ παντα να το θεωρεις στα όρια του απολαυστικου πάντα τηρουμενων των αναλογιων , πχ αν εμπαινες μετα στα σιβικ ή φοκους 1.5 182 θα άλλαζες γνωμη περι απολαυσης.
                                παντως αυτο οτι μην παρεις ντιζελ αν εισαι πιτσιρικας μην γινεις ταριφας με τα ντιζελ δεν ισχυει σε καμια περίπτωση στο 308 1.5 eat8.
                                Φυσικα το αντίτιμο το πληρωνεις στην αγορά και στην κατανάλωση γιατι στο σπορ με πατημα το +8 λτ το εχεις ευκολα νουμερο που για τον τυπο του αμαξιου και για ντιζελ το λες και ρουφιχτρα!

                                Οσοι ειστε τελειως αρνητικοι για τα ντιζελ και οτι κουραζουν και ειναι αδιαφορα κάντε τον κοπο να το κανετε ενα τεστ και πιστευω οτι θα αλλαξετε γνωμη.
                                Φυσικα αρκει να μην κατεβαινουμε απο +200 άλογα αμαξι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone @andya3 last edited by

                                  @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                  @realzeus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                  @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                  Ο diesel έχει κατασκευαστεί για άλλους λόγους. Είναι αργόστροφος, με μεγάλη ροπή χαμηλά και ξεφουσκώνει γρήγορα, πατάς λίγο το γκάζι και σου ζητάει να αλλάξεις ταχύτητα. Και ο βασικός του προορισμός είναι να κινεί μεγάλου κυβισμού και βαριά οχήματα, να "τραβάει στην ανηφόρα" που λένε... Τα φαντάζεστε αυτά με ροπή βενζινοκινητήρα? Ούτε την ανηφόρα δεν θα έβγαζαν.

                                  Δεν ισχύει αυτό. Υπήρχαν παλιότερα βενζινοκίνητα φορτηγά (μέχρι και άρματα μάχης 70 τόνων) που ήταν ταχύτερα σε σχέση με τα ντίζελ. Προσωπικά πρόλαβα και στον Ε.Σ. ατμοσφαιρική, βενζινοκίνητη, μπίγα. Όταν έπαιρνε μπροστά την ακούγαμε από το άλλο άκρο του στρατοπέδου. Έριχνε στα αυτιά σε όλα τα τουρμποντίζελ Μ35 και 680 Μ3. Ο λόγος που κυριάρχησε το πετρέλαιο είναι η μικρότερη κατανάλωση (πολύ σημαντικός παράγοντας για το εμπόριο) και το ότι είναι λιγότερο εύφλεκτο καύσιμο (εξαιρετικά σημαντικό στο πεδίο της μάχης).

                                  Ότι πεις. Πέστο το και στις εταιρείες που φτιάχνουν μεγάλους κινητήρες για φορτηγά, λεωφορεία, μεγάλα ειδικά οχήματα κλπ αυτό. Και ίσως και σ' αυτούς που φτιάχνουν κινητήρες για πλοία.

                                  @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                  Ο diesel είναι για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα γιατί είναι πιο οικονομικός σε κατανάλωση και πιο ανθεκτικός στο χρόνο και στα χιλιόμετρα

                                  Ούτε αυτό ισχύει πλέον. Ωφέλιμη διάρκεια έχουν όλα τα καθημερινά αυτοκίνητα (δεν μιλάμε τώρα για τίποτα S Class) στις 250.000 χλμ. Από εκεί και πάνω τα κόστη συντήρησης τα καθιστούν ασύμφορα, σε σχέση με την αντικατάσταση τους. Το βλέπει κάποιος αυτό και από το ότι τα βιβλία συντήρησης σταματούν σε εκείνα τα χιλιόμετρα περίπου. Αν συνεχίζεις να ρίχνεις λεφτά, θα σου βγάλουν πολλά περισσότερα, απλά δεν αξίζει. Άσε που μετά από 300.000 χλμ θα θέλεις να οδηγήσεις και κάτι άλλο...

                                  Και σ' αυτό ότι πεις. Συζήτησέ το π.χ. με τους ταξιτζήδες, κάθε πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα αλλάζουν μοτέρ.

                                  Ντηζελ εχει υψηλοτερη θερμογονο δυναμη απο βενζινη και σε φορτηγα και πλοια μπορει να καψει καυσιμο χαμηλης ποιοτητας αρα πολυ φθηνοτερο απο βενζινη. Ο κινητηρας ντηζελ εχει υψηλοτερο Βαθμο Αποδοσης απο τον βενζινης.

                                  Στην Αμερικη πολλα φορτηγα καινε βενζινη ακομα ισχυει επηδη η ποιοτητα του ντηζελ δεν ειναι πολυ καλη και η βενζινη εχει χαμηλο κοστος. Εχουν τεραστιους σε κυβισμο κινητηρες. Γιαυτο το λογο ειχες και αρματα μαχης με κινητηρες βενζινης (η Αμερικη παραγει η ιδια αρκετο πετρελαιο οπως και ο Καναδας οποτε εχουν αφθονη βενζινη - η Γερμανια δεν εχει δικα της πετρελαια).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wantone @andya3 last edited by

                                    @andya3 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                    @super-t said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                    Θέλω να δω να καίνε βενζίνη σε 9λιτρους - 16λιτρους κινητήρες να δούμε τι κατανάλωση θα είχαν.

                                    "Ένας βενζινοκινητήρας που θα βγάλει τη ροπή αντίστοιχου diesel θα πρέπει να είναι τεράστιος και θα καίει τα κέρατά του."

                                    Αυτό είπα, όχι ότι είναι τεχνικά αδύνατο να χρησιμοποιηθούν βενζινοκινητήρες.

                                    για εμπορικες εφαρμογες δεν εχει σημασια τα καποια πλεονεκτηματα της βενζινης (καθαροτερο καυσιμο, ησυχη λειτουργια). Ντηζελ σε εμπορικα οχηματα περα απο την ροπη ειναι και κοστος καυσιμου και βαθμος αποδοσης κινητηρα. Σε γενικες γραμμες ντηζελ νικα κατα κρατος μεχρι που εβαλαν το DPF και εκαναν την χρηση του πολυπλοκη. Εννοειται οτι σε Λονδινο Παρισι με τοσα αμαξια ντηζελ το 1990-2010 φταριζες την αιθαλη απο τα μπαλκονια για να φυγει οπως φτιαριζεις και το χιονι.

                                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      super-t last edited by

                                      Οι προδιαγραφές του diesel στη Ευρώπη είναι ακριβώς οι ίδιες είτε είναι για 1,5 αυτοκίνητο , για 13λιτρο φορτηγό , 16 λίτρο σκαπτικό ή 16 λίτρο ναυτικό κινητήρα με * στους ναυτικούς γιατί ισχύουν αλλά για ανοικτή θάλασσα.
                                      Η διαφορά στην θερμογόνος δύναμη είναι ελάχιστη λιγότερο από 2 %(ανά μάζα)

                                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wantone @super-t last edited by

                                        @super-t said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                        Οι προδιαγραφές του diesel στη Ευρώπη είναι ακριβώς οι ίδιες είτε είναι για 1,5 αυτοκίνητο , για 13λιτρο φορτηγό , 16 λίτρο σκαπτικό ή 16 λίτρο ναυτικό κινητήρα με * στους ναυτικούς γιατί ισχύουν αλλά για ανοικτή θάλασσα.
                                        Η διαφορά στην θερμογόνος δύναμη είναι ελάχιστη λιγότερο από 2 %(ανά μάζα)

                                        H διαφορα ντηζελ και βενζινη σε θερμογονο δυναμη πρεπει λογικα να ειναι μεγαλυτερη απο 2% (θα κοιταξω τα βιβλια οταν βρω χρονο να δω ποσο ακριβως) γιατι η διαφορα στην ροπη ειναι πολυ μεγαλυτερη απο 2%. Η ροπη προερχεται απο την δυναμη της εκρηξης που ειναι πολυ μεγαλυτερη με ντηζελ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Η βενζίνη έχει λίγο μεγαλύτερη θερμογόνο δύναμη από το πετρέλαιο!
                                          Η μεγάλη διαφορά είναι στο βαθμό απόδοσης
                                          Εκεί το πετρέλαιο υπερτερεί αισθητά.

                                          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap @clockwork82 last edited by

                                            @clockwork82 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                            @lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):

                                            Και στην τελική πόσο λιγότερο καίει ο 1.5 hdi από τον 1.6 hdi και τα δύο euro6???

                                            308 1.5HDi 130ps

                                            5.6/100
                                            Δεν έχω μηδενίσει ποτε trip computer
                                            39.000 χλμ

                                            Σε ανοιχτό δρόμο είσαι στα 4-4.5 στα 120-130
                                            Στην πόλη είσαι στα 6-6.5 max

                                            Εσένα είναι πολύ αεροδυναμικό και πιο ελαφρύ. Στα 3008 ας πούμε ποια η μέση;

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 33 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr