Με εξαίρεση τους hybrid της Toyota αμφιβάλλω αν υπάρχουν ΜΕΚ που δίνουν χαμηλότερες πραγματικές καταναλώσεις από τους κινητήρες του VAG 1.0 1.5 και φυσικά για τον 2.0 Diesel.
Πάντα μου φαινόταν περίεργο πως αυτόματα κιβώτια ελάχιστων εταιριών (αυτή την στιγμή μόνο τον κορεάτικο όμιλο μπορώ να σκεφτώ) δίνουν μικρότερες καταναλώσεις σε σχέση με την εφαρμογή μηχανικού κιβωτίου στον ίδιο κινητήρα.
Άραγε στα του VAG μεταξύ 1.5 Tsi/eTsi evo έχει πραγματικές χαμηλότερες καταναλώσεις ο 2ος; Αν και συμπέρασμα για την απορία μου δεν μπορεί να βγει καθώς μεσολαβεί και η όποια βοήθεια του mh.