-
@dimsabas
Το καταλαβαίνω αυτό που γράφεις με την εμπειρία οδήγησης των ηλεκτρικών, ωστόσο, για τον περισσότερο κόσμο το αυτοκίνητο είναι πρωτίστως εργαλείο. Έχω την εντύπωση ότι η στάθμιση στην επιλογή αυτοκινήτου έχει κατά μέσον όρο ως εξή: Το 70% είναι θέματα που σχετίζονται με τη χρήση του αυτοκινήτου ως εργαλείο μετακίνησης (πρακτικότητα-χώροι, αξιοπιστία, ασφάλεια, κατανάλωση-αυτονομία) και ένα 30% με την εμπειρία οδήγησης. Αν φέρεις τούμπα τα ποσοστά να δεχθώ ότι πας για ηλεκτρικό αλλά νομίζω ότι για τους περισσότερους το αυτοκίνητο δεν είναι κυρίως παιχνίδι-οδηγική ευχαρίστηση αλλά για να εξυπηρετεί τη μετακίνηση. -
Εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω , ποια είναι η εμπειρία της οδήγησης που σας ξετρελένει στα ηλεκτρικά.
Η απουσία θορύβου μηχανής ? Μα ένα καλό θερμικό, έχει ήδη τέτοια μόνωση που στις χαμηλές ταχύτητες που κινείται το ηλεκτρικό, δεν ακούς τον κινητήρα.
Το ον/οφ στο γκάζι, όλα αυτά όταν πρέπει να βγάζεις πορείες σαν καπετάνιος ιστιοφόρου σε θαλασσοταραχή, δεν είναι τόσο βολικά για τον πολύ κόσμο, που βλέπει το αμάξι σαν εργαλείο...
Με βάζετε σε σκέψεις να πάω να οδηγήσω κάποιο...
Εχετε να μου προτείνετε κάποιο μοντέλο ? -
Το Ami
Υ.γ.Με ρεγουλα το γκάζι μέχρι να το συνηθίσεις. Μη τρομάξεις και σου δημιουργήσει φοβία!
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω , ποια είναι η εμπειρία της οδήγησης που σας ξετρελένει στα ηλεκτρικά.
Η απουσία θορύβου μηχανής ? Μα ένα καλό θερμικό, έχει ήδη τέτοια μόνωση που στις χαμηλές ταχύτητες που κινείται το ηλεκτρικό, δεν ακούς τον κινητήρα.
Το ον/οφ στο γκάζι, όλα αυτά όταν πρέπει να βγάζεις πορείες σαν καπετάνιος ιστιοφόρου σε θαλασσοταραχή, δεν είναι τόσο βολικά για τον πολύ κόσμο, που βλέπει το αμάξι σαν εργαλείο...
Με βάζετε σε σκέψεις να πάω να οδηγήσω κάποιο...
Εχετε να μου προτείνετε κάποιο μοντέλο ?ναι
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω , ποια είναι η εμπειρία της οδήγησης που σας ξετρελένει στα ηλεκτρικά.
Η απουσία θορύβου μηχανής ? Μα ένα καλό θερμικό, έχει ήδη τέτοια μόνωση που στις χαμηλές ταχύτητες που κινείται το ηλεκτρικό, δεν ακούς τον κινητήρα.
Το ον/οφ στο γκάζι, όλα αυτά όταν πρέπει να βγάζεις πορείες σαν καπετάνιος ιστιοφόρου σε θαλασσοταραχή, δεν είναι τόσο βολικά για τον πολύ κόσμο, που βλέπει το αμάξι σαν εργαλείο...
Με βάζετε σε σκέψεις να πάω να οδηγήσω κάποιο...
Εχετε να μου προτείνετε κάποιο μοντέλο ?Συγγνώμη, αλλά πορεία βγάζεις 10 μέρες τον χρόνο. Τις υπόλοιπες 355 πυροβολάς παντού και τα πάντα, χωρίς να σε νοιάζει αφού το γκάζι είναι πλήρως απενοχοποιημένο: δε θορυβεί, δε μολύνει, δεν κοστίζει.
Θα σου πρότεινα να χτίσεις κλιμακωτά την εμπειρία:
πρώτα το ID.3 με τα 204 άλογα, μετά την Mustang και τελευταίο κάποιο Tesla. Νομίζω ότι όλα αυτά είναι εύκολο να τα κλείσεις ως test drive. -
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μόλις πήγα βόλτα με το Fiat 500e έναν φίλο μου που έχει επταθέσιο πετρέλαιο. Ήταν λακωνικός: "το επόμενό μου αμάξι θα είναι ηλεκτρικό", έχασε την μπάλα.
Όταν είχα το ID.3, είχα βάλει έναν κουμπάρο μου να το οδηγήσει καμιά 50αριά χιλιόμετρα. Το παλικάρι έχει δύο πετρέλαια (το ένα μάλιστα Euro4, το κυκλοφορεί παρανόμως εντός Αττικής) κι είναι από τους τύπους που γράφουν στο ΦουΜπού: "πετρέλαιο μέχρι να σβήσει ο ήλιος". Χάζεψε τελείως.
-
Οδηγήστε ένα ηλεκτρικό και βγάλτε μόνοι σας συμπεράσματα. Τα οχήματα δεν έχουν καμία επαφή σε κανέναν τομέα με τα θερμικά. Είναι τόσο απλό, μιλάμε για άλλη (και πολύ ανώτερη) μορφή αυτοκίνησης.
-
Ξεκολλήστε από το κόστος κίνησης και την τιμή αγοράς. Δεν κυκλοφορούν όλοι με μεταχειρισμένα Dacia πετρέλαιο Euro3. Ζητάμε και κάτι παραπάνω στις μετακινήσεις μας από τα εντελώς στοιχειώδη. Σε αυτό φταίνε κι οι ηλεκτρικοί που κάνουν παντιέρα το κόστος κίνησης και τις δωρεάν φορτίσεις. Ωραία, καλά είναι αυτά αλλά το κυριότερο είναι ότι μιλάμε για φανταστική εμπειρία οδήγησης.
Ρε dimsabas τα χουμε πει 100 φορές δεν είναι το κοστος κίνησης ούτε η τιμή διαβασε τι γράφουμε. αυτονομία και δικτυο φορτιστών παντου είναι το ζήτημα. Αν λυθουν (έστω και σε ένα μεγαλο μέρος) όλοι ηλεκτρικα θα πάρουμε. Φανταστικα είναι κατα τα αλλα. Αλλά δεν θέλουμε να κάνουμε planning για να πέρνουμε αυτοκίνητο. δεν αμφιβάλουμε για όλα τα άλλα σουπερ χαρακτηριστικά τους.
+φόρτιση σε δύο λεπτά.
Όλα τα υπόλοιπα είναι να έχουμε να λέμε να περνά η ώρα.
-
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με βάζετε σε σκέψεις να πάω να οδηγήσω κάποιο...
Εχετε να μου προτείνετε κάποιο μοντέλο ?Δεν έχει σχέση το θερμικό με το ηλεκτρικό, το ηλεκτρικό είναι ανώτερο σε ΟΛΑ του...απλά δεν υπάρχει, αυτή η ΑΔΙΑΚΟΠΗ αίσθηση επιτάχυνσης είναι κάτι το απίστευτο.
Να οδηγήσεις Mustang Mach-E η Tesla (αλλά χωρίς τον περιοριστή των Test Drive). Γαλλικό μην οδηγήσεις...μέτρια (στην καλύτερη περίπτωση) υλοποίηση. -
Σύμφωνα με τα γραφήματα δεν είναι αδιάκοπη. Έχει σταθερή πτώση. Απλά ως τούβλο νιώθεις την ροπή από την αρχή.
-
Στο μάτι όμως είναι τρομερό + οτι δεν ακούγεται τίποτα. Εμένα μου ετυχε Mach-e να δίνει έξω από τη λαχαναγορά του Ρέντη κιόλας, δε θέλει πολύ κάποιος να άφηνε το θερμικό του μέσα και να φύγει με τα πόδια μετά απ' αυτο...
Είπαμε, η χαρά του ευθειακια, τώρα όσο στρίβει ο δρομος ή σε καμία πίστα εκεί τζάμπα καίει η λάμπα (ακόμα).
-
Αν έχεις χώρο για φόρτιση και ακόμα καλύτερα για φωτοβολταϊκά θεωρώ πως το ηλεκτρικο είναι μονόδρομος.
Σε παρούσα φάση δεν μπορεί να παίξει το βασικό αυτοκίνητο. Στο μέλλον κανένας δεν ξέρει
Εγώ θα ήθελα το plaid με τζάμπα φόρτιση από φωτοβολταϊκά.
Το καλύτερο αυτοκίνητο εβερ.Γιόχαν δες το plaid στο ρινγκ.
Δεν πιάνεται το αυτοκίνητο! -
@johanndelta said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στο μάτι όμως είναι τρομερό + οτι δεν ακούγεται τίποτα. Εμένα μου ετυχε Mach-e να δίνει έξω από τη λαχαναγορά του Ρέντη κιόλας, δε θέλει πολύ κάποιος να άφηνε το θερμικό του μέσα και να φύγει με τα πόδια μετά απ' αυτο...
Είπαμε, η χαρά του ευθειακια, τώρα όσο στρίβει ο δρομος ή σε καμία πίστα εκεί τζάμπα καίει η λάμπα (ακόμα).
Αλήθεια, πως τα πάνε από στρίψιμο τα ηλεκτρικά τόσων τόνων;
Ή πέφτουμε στα φρένα με τα δύο πόδια, να γεμίζει κι η μπαταρία;
Έτσι κι αλλιώς ξαναεπιταχύνουν αμέσως;
Να ξέρω πως θα οδηγώ Πήλιο στα γεράματα... -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@johanndelta said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στο μάτι όμως είναι τρομερό + οτι δεν ακούγεται τίποτα. Εμένα μου ετυχε Mach-e να δίνει έξω από τη λαχαναγορά του Ρέντη κιόλας, δε θέλει πολύ κάποιος να άφηνε το θερμικό του μέσα και να φύγει με τα πόδια μετά απ' αυτο...
Είπαμε, η χαρά του ευθειακια, τώρα όσο στρίβει ο δρομος ή σε καμία πίστα εκεί τζάμπα καίει η λάμπα (ακόμα).
Αλήθεια, πως τα πάνε από στρίψιμο τα ηλεκτρικά τόσων τόνων;
Ή πέφτουμε στα φρένα με τα δύο πόδια, να γεμίζει κι η μπαταρία;
Έτσι κι αλλιώς ξαναεπιταχύνουν αμέσως;
Να ξέρω πως θα οδηγώ Πήλιο στα γεράματα...Σιγουρα για να κουλαντρήσουν τοσο πολύ βάρος θα έχουν ποιο σκληρές και πιο ακριβές αναρτήσεις. Μιλάμε για μεγαλή αύξηση του βάρους.
Ε σύμφωνα με τους νόμους της φυσικής δεν είναι και το καλυτερο το μεγάλο βάρος αλλά δεν θα είναι και τραγικά τα πράγματα
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σύμφωνα με τα γραφήματα δεν είναι αδιάκοπη. Έχει σταθερή πτώση. Απλά ως τούβλο νιώθεις την ροπή από την αρχή.
Ναι, αλλά η αίσθηση αυτή είναι, γιατί δεν υπάρχουν τα κενά τς αλλαγής σχέσης, απλά πατάς το γκάζι και επιταχύνει αδιάλειπτα μέχρι τα 160χαω που πήγα εγώ.
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αλήθεια, πως τα πάνε από στρίψιμο τα ηλεκτρικά τόσων τόνων;
Ή πέφτουμε στα φρένα με τα δύο πόδια, να γεμίζει κι η μπαταρία;
Έτσι κι αλλιώς ξαναεπιταχύνουν αμέσως;
Να ξέρω πως θα οδηγώ Πήλιο στα γεράματα...Μια χαρά στρίβουν γιατι το κέντρο βάρους είναι πολύ χαμηλά. Με την Mach-E μάλιστα κάνεις και ανάποδο, donuts και γενικά ό,τι καγκουριά γουστάρεις να κάνεις με ένα πισωκίνητο, είναι εξαιρετικό!
-
Διορθώστε με αν κάνω κάπου λάθος αλλά τσάμπα ρεύμα με φωτοβολταϊκά δεν είναι εύκολο πράγμα. Το σύνηθες είναι ο ενεργειακός συμψηφισμός , αλλά σήμερα και μάλλον για αρκετά χρόνια ακόμα το δίκτυο δε δέχεται μικρούς ιδιώτες λόγω κορεσμού ( αυτά στην Ήπειρο σίγουρα, νομίζω και σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα το ίδιο ισχύει).
Αν βάλεις φωτοβολταϊκό για τη δική σου παραγωγή ρεύματος ( νομίζω ότι πρέπει σε αυτή την περίπτωση να είναι πλήρως ανεξάρτητο από το υπόλοιπο δίκτυο), υποθέτω ότι πρέπει να κάνεις και ολόκληρη εγκατάσταση ( αποθήκευση, διανομή κ,λπ) , γιατί αλλιώς τι θα το κάνεις αν έχει συννεφιά ή είναι νύχτα; Θα έχεις δώσει πόσα λεφτά για να φορτίζεις υπό όρους; Εδώ μπορεί και να κάνω λάθος , αλλά για το συμψηφισμό είμαι πιο σίγουρος.
Τέλος πάντων το νόημα δεν είναι η τσάμπα (αν υπάρχει) μετακίνηση , όπως σωστά αναφέρθηκε και πριν αλλά τα άλλα τους πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα. -
@johanndelta said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στο μάτι όμως είναι τρομερό + οτι δεν ακούγεται τίποτα. Εμένα μου ετυχε Mach-e να δίνει έξω από τη λαχαναγορά του Ρέντη κιόλας, δε θέλει πολύ κάποιος να άφηνε το θερμικό του μέσα και να φύγει με τα πόδια μετά απ' αυτο...
Είπαμε, η χαρά του ευθειακια, τώρα όσο στρίβει ο δρομος ή σε καμία πίστα εκεί τζάμπα καίει η λάμπα (ακόμα).
Τι πάει να πει δεν ακούγεται τίποτα; Μηχανικά εννοείς;
Ο άλλος με το Tesla στο youtube οδηγά και οι τριγμοί κάνουν πάρτι μέσα στο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει και ο μηχανικός ήχος και οι τριγμοί σπάνε καρύδια.
-
Καλά είστε καθόλου σοβαροί , ή έχετε κα..ει με τα γκάζια των υπεραυτοκινήτων που προτείνετε...
Μάσταγκ ? Εδώ ο κόσμος δεν μπορούσε να πάρει το 95 % την απλή με τα λίγα κυβικά και θα μου πείτε να τσεκάρω την ηλεκτρική ?
Τι νόημα έχει να κοιτάξω ένα αμάξι που δεν θα οδηγήσω ποτέ ?
Προτιμώ να δώσω 1-2 κατοστάρικα https://pilotcenter.gr/ και να κάνω το κέφι μου που δεν το έκανα παλιά που έπαιζα με το σιμουλέιτορ...
Ρωτάω λοιπόν ποιο ηλεκτρικό αμάξι να οδηγήσω που θα μου δώσει κάτι ανάλογο με το αιρκρος , έστω και αν χρειαστεί να βάλω 5000 παραπάνω, με προοπτική να το συμψηφίσω με την κατανάλωση.
Αν γίνεται βέβαια αυτό.
Εδώ θα πρέπει να σας πω και κάποια πραγματάκια που τα περνάτε χαλαρά...
Αρχικά το ρεύμα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, θα προστίθεται στην κατανάλωση που κάνετε στο σπίτι σας για φωτισμό , μαγείρεμα, ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές συσκευές, αντλία θερμότητας, ΖΝΧ κλπ και όλα αυτά θα βγάζουν μία τιμούλα που ίσως δεν έχετε φανταστεί.
Ακόμη θα χρειαστείτε εγκατάσταση του καλωδίου και κάτι ακόμα για τις συσκευές , που δεν ξέρω πόσο θα κοστίσουν , εκτιμώ 1-2000 και βέβαια θέλετε και ένα καλώδιο γρήγορης φόρτισης που δεν το δίνουν με το αμάξι και έχει κάπου τόσο και αυτό.
Αν έχετε μονοφασικό ρεύμα στο σπίτι , το απλό με την 35άρα ασφάλεια, ακόμα και το ενισχυμένο με την 63άρα, μάλλον θα χρειαστείτε να περάσετε νέο παροχικό καλώδιο , νέο πίνακα και γύρω στα 800-1000 ευρώ στην ΔΕΗ και άλλα τόσα στον ηλεκτρολόγο.
Αν έχετε τριφασικό 3 Χ 35 και μεγάλο σπίτι, μπορεί να χρειαστείτε επαύξηση και βάλτε και τα ίδια σε ΔΕΗ και ηλεκτρολόγο.Βλέπουμε ότι εύκολα τα 5000 της επιδότησης μπορεί να πάνε στην προσαρμογή του σπιτιού στο ηλεκτρικό αμάξι.
Τέλος μπορεί η υπερβολική κατανάλωση ενός αυτοκινήτου να ανεβάσει τον λογαριασμό του σπιτιού τόσο πολύ που να συμφέρει η τοποθέτηση φωτοβολταικού, άρα 5-10000 ακόμα να τα περιμένετε.
Εγώ υπολογίζω να κάνω 18-20000 τον χρόνο με το βασικό μου αυτοκίνητο.
Πόσες κιλοβατώρες είναι αυτά και τι κόστος έχουν , επιπλέον του υπόλοιπου κόστους ρεύματος που έχουμε σήμερα ?
Το δεύτερο αμάξι μου κάνει 5000 χλμ τον χρόνο.
Εκεί μπορεί η κατανάλωση να μην είναι ακριβή, αλλά η απόσβεση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν θα γίνει ποτέ...
Αρα καταλήγουμε ότι έχει δίκιο ο Λαπ...
Το ΑΜΙ πρέπει να δοκιμάσω...
Για δεύτερο....
7000 το αρχικό κόστος.
Κόστος προσαρμογής σπιτιού : ΜΗΔΕΝ θέλει μπαλαντέζα από απλή πρίζα.Κόστος κατανάλωσης 1-2 ευρώ/100 χλμ , ήτοι 100 ευρώ τον χρόνο για τα 5000 χλμ που κάνω , έναντι 10 λίτρων που καίω για μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη , δηλαδή 16 ευρώ ήτοι 800 τον χρόνο.
Αρα 700 όφελος από καύσιμα, 265 από τέλη, κάτι θα έχω από ασφάλεια , άρα μετά τα 5 χρόνια το αμαξάκι θα έχει αποσβαστεί πλήρως.
-
Eν τω μεταξύ λέμε συνέχεια ότι τα ηλεκτρικά δεν κινούνται συνήθως στην Ε.Ο με ταχύτητες πάνω από 110-130, έχουν μικρές τελικές(η πλειοψηφία στα 160, τα tesla παραπάνω) όταν ξεχνάμε ότι:
α)όπως έχουν γράψει αρκετοί χρήστες, όταν κινείσαι με 130 προσπερνάς το 80% των οδηγών στην Ε.Ο
β)Σε πολύ λίγα χρόνια όλα τα καινούργια οχήματα θα έχουν ''μαύρο κουτί'' που θα στέλνει απευθείας data προς επεξεργασία. Υποτίθεται στους κατασκευαστές, μαντέψτε ποιος άλλος θα τα λαμβάνει αργά ή γρήγορα...ασφαλιστικές και τροχαία...
γ)ήδη πολλές εταιρείες(volvo) βάζουν κόφτη τελικής στα 180...
δ)στην Γερμανία και στην Μπανανία(Ελλάδα) δεν υπάρχει όριο ταχύτητας. Ας πάει κάποιος Αμερική ή σε άλλο σοβαρό ευρωπαϊκό κράτος και να ταξιδεύει με 150 στην εθνική...γρήγορα αν δεν βρεθεί με χειροπέδες, σίγουρα θα βρεθεί χωρίς δίπλωμα και εκεί δεν έχει ξέρω τον μπάτσο, τον βουλευτή κτλπ. Τέλος το δίπλωμα.-Άρα θεωρώ ότι για την πλειοψηφία των χρηστών στον υπόλοιπο κόσμο, δεν τους αφορά ότι δεν μπορείς να πας με 180-200 με το ηλεκτρικό.
Πλασματικό το επιχείρημα αυτό. -
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλά είστε καθόλου σοβαροί , ή έχετε κα..ει με τα γκάζια των υπεραυτοκινήτων που προτείνετε...
Μάσταγκ ? Εδώ ο κόσμος δεν μπορούσε να πάρει το 95 % την απλή με τα λίγα κυβικά και θα μου πείτε να τσεκάρω την ηλεκτρική ?
Τι νόημα έχει να κοιτάξω ένα αμάξι που δεν θα οδηγήσω ποτέ ?
Προτιμώ να δώσω 1-2 κατοστάρικα https://pilotcenter.gr/ και να κάνω το κέφι μου που δεν το έκανα παλιά που έπαιζα με το σιμουλέιτορ...
Ρωτάω λοιπόν ποιο ηλεκτρικό αμάξι να οδηγήσω που θα μου δώσει κάτι ανάλογο με το αιρκρος , έστω και αν χρειαστεί να βάλω 5000 παραπάνω, με προοπτική να το συμψηφίσω με την κατανάλωση.
Αν γίνεται βέβαια αυτό.
Εδώ θα πρέπει να σας πω και κάποια πραγματάκια που τα περνάτε χαλαρά...
Αρχικά το ρεύμα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, θα προστίθεται στην κατανάλωση που κάνετε στο σπίτι σας για φωτισμό , μαγείρεμα, ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές συσκευές, αντλία θερμότητας, ΖΝΧ κλπ και όλα αυτά θα βγάζουν μία τιμούλα που ίσως δεν έχετε φανταστεί.
Ακόμη θα χρειαστείτε εγκατάσταση του καλωδίου και κάτι ακόμα για τις συσκευές , που δεν ξέρω πόσο θα κοστίσουν , εκτιμώ 1-2000 και βέβαια θέλετε και ένα καλώδιο γρήγορης φόρτισης που δεν το δίνουν με το αμάξι και έχει κάπου τόσο και αυτό.
Αν έχετε μονοφασικό ρεύμα στο σπίτι , το απλό με την 35άρα ασφάλεια, ακόμα και το ενισχυμένο με την 63άρα, μάλλον θα χρειαστείτε να περάσετε νέο παροχικό καλώδιο , νέο πίνακα και γύρω στα 800-1000 ευρώ στην ΔΕΗ και άλλα τόσα στον ηλεκτρολόγο.
Αν έχετε τριφασικό 3 Χ 35 και μεγάλο σπίτι, μπορεί να χρειαστείτε επαύξηση και βάλτε και τα ίδια σε ΔΕΗ και ηλεκτρολόγο.Βλέπουμε ότι εύκολα τα 5000 της επιδότησης μπορεί να πάνε στην προσαρμογή του σπιτιού στο ηλεκτρικό αμάξι.
Τέλος μπορεί η υπερβολική κατανάλωση ενός αυτοκινήτου να ανεβάσει τον λογαριασμό του σπιτιού τόσο πολύ που να συμφέρει η τοποθέτηση φωτοβολταικού, άρα 5-10000 ακόμα να τα περιμένετε.
Εγώ υπολογίζω να κάνω 18-20000 τον χρόνο με το βασικό μου αυτοκίνητο.
Πόσες κιλοβατώρες είναι αυτά και τι κόστος έχουν , επιπλέον του υπόλοιπου κόστους ρεύματος που έχουμε σήμερα ?
Το δεύτερο αμάξι μου κάνει 5000 χλμ τον χρόνο.
Εκεί μπορεί η κατανάλωση να μην είναι ακριβή, αλλά η απόσβεση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν θα γίνει ποτέ...
Αρα καταλήγουμε ότι έχει δίκιο ο Λαπ...
Το ΑΜΙ πρέπει να δοκιμάσω...
Για δεύτερο....
7000 το αρχικό κόστος.
Κόστος προσαρμογής σπιτιού : ΜΗΔΕΝ θέλει μπαλαντέζα από απλή πρίζα.Κόστος κατανάλωσης 1-2 ευρώ/100 χλμ , ήτοι 100 ευρώ τον χρόνο για τα 5000 χλμ που κάνω , έναντι 10 λίτρων που καίω για μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη , δηλαδή 16 ευρώ ήτοι 800 τον χρόνο.
Αρα 700 όφελος από καύσιμα, 265 από τέλη, κάτι θα έχω από ασφάλεια , άρα μετά τα 5 χρόνια το αμαξάκι θα έχει αποσβαστεί πλήρως.
Τέτοια αυτοκίνητα με μπαταρίες υπάρχουν για 10-15 χρόνια τουλάχιστον, αλλά κανένας σας, ούτε ένας, δεν έχει αγοράσει κάποιο για να πηγαίνει για ψώνια. Πως και το σκέφτονται τώρα; επειδή το δείχνουν τα περιοδικά και έχει σήμα σιτροέν ή άλλης μάρκας;
-
Προφανώς ότι το βγάζει μια μεγάλη εταιρεία, αλλά και ότι είναι τόσο φτηνό, γιατί τα άλλα είχαν 10-15000 , είναι αυτό που το ξεχωρίζει.
Ως προς το γεγονός ότι στο μέλλον θα έχουμε μαύρα κουτιά και άλλα , άρα δεν πειράζει που δεν πάνε πάνω από 130 τα ηλεκτρικά , τότε τι μας νοιάζει που έχουν μεγάλη επιτάχυνση, αφού και αυτή θα καταγράφουν τα μαύρα κουτιά και θα θεωρείται αντικοινωνική συμπεριφορά...
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι πάει να πει δεν ακούγεται τίποτα; Μηχανικά εννοείς;
Ο άλλος με το Tesla στο youtube οδηγά και οι τριγμοί κάνουν πάρτι μέσα στο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει και ο μηχανικός ήχος και οι τριγμοί σπάνε καρύδια.
Μοτερικα εννοώ, οπότε μέσα ο,τι τρίξιμο τυχόν υπάρχει θα ακούγεται πολύ χειρότερα. Πάντως έτυχε να δω rally cross με ηλεκτρικά. 15 δευτερόλεπτα ήταν αρκετά (προφανώς ο οδηγός περνάει καλά μέσα στο αμάξι)
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης