ΕυχαριστουΜΕ (family car)...
Να πω επίσης για τον Ζωραπα (Κερατσίνι) ο οποίος είχε ένα 'ανυχιαστο' (πολλά respect για τον όρο) fiat bravo t-jet 120, το οποίο έδειχνε πένα, αλλά μάλλον είχε περάσει από το Jurassic Park και είχε μια νυχιά από Στεγοσαυρο στο πορτμπαγκάζ...
Δυστυχώς η σύζυγος δεν αποφάσιζε (δικό της, αυτή θα το οδηγάει 80+%) και το χάσαμε. Όχι τίποτα, είχε book service από μηχανικό που έτρεχε εκείνες τις μέρες στο σπριντακι στον Αγ. Μερκούριο που ήμουν στην οργάνωση και μάλλον θα επαληθευα το αυτονόητο έτσι όπως το εβλεπα. Μπορεί να μην ήταν ανυχιαστο, αλλά μάλλον αυτό θα παιρναμε αν ήταν ΟΚ στον ελεγχο.
Αντίστοιχα σε άλλο μικρο-μαντρα (Ασκιανακης-Περιστερι) είχα δει ένα συμπαθεστατο Megane TCe, όμως δεν τα βρήκαμε στο θέμα του ελεγχου και ήταν κρίμα αφού ήταν γειτονιά.
Γενικά σε όσους μαντραδες ρωτησα, είτε δέχονταν μόνο επιτόπου έλεγχο ή ήθελαν από 20-50€ (δικαίωμα τους εννοείται) για να έρθει το αμάξι στο συνεργείο 'μου'. Ο Ζωραπας ήθελε 150€ ως 'εγγύηση' και εκεί στραβωσε (δικαίως) η σύζυγος αφού στην πρώτη μου επίσκεψη δεν μου είπαν κάτι τέτοιο.
Με την auto value ομως δεν υπήρξε κανενα απολυτως θέμα αλλά ούτως ή άλλως η τιμή σε σχέση με τα km έπαιξαν τον μεγαλύτερο ρόλο για την αγορα.
Τελος είχα δει στον Βασιλόπουλο στο Μενίδι ένα C4 '12 βενζίνη μπιμπελό και ξεκίνησα με αισιοδοξία, αλλά κλασσικά εισαγωγής...Και εδώ να σας πω ότι οδήγησα επίτηδες C4 diesel και εξεπλάγην αφού περίμενα στους δρόμους της Μενιδαρας να κάνει σαν κουδουνιστρα αλλά τύφλα να χουνε τα Μερκεντε...70000km περίπου (ναιαιαιαι) και τιμονι-λεβιες-πεταλια σαν ταξί bluebird...