-
Εδώ άλλο παράδειγμα με λάμπα που ενσωματώνει προτζεκτορα. Δείτε το αποτέλεσμα στον τοίχο. Έτσι ήταν μια όταν είδα και εγώ σε άλλο αφτερμαρκετ με προτζεκτορα. Σχεδόν εργοστασιακο αποτέλεσμα
-
Ίδιος είναι ο τρόπος που μετράνε τα οκτάνια στην Αυστραλία και στην Ευρώπη.
-
@super-t said in Toyota Yaris Cross:
Ίδιος είναι ο τρόπος που μετράνε τα οκτάνια στην Αυστραλία και στην Ευρώπη.
Οπότε δεν χρειάζεται να περιμένουμε ημέρες προσφοράς και στο fuel.gr στην αναζήτηση επιλογή το φθηνότερο...
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
....βενζίνης 95+ οκτανίων ενώ το υβριδικό cross βολεύεται με 91 οκτάνια
σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που είχα στην κατοχή μου turbo και ατμο ειδικά το καλοκαίρι αν δεν τους εβαζα κατοστάρα άκουγα υπο φορτίο κακή καύση. Σε κάποια βέβαια έβαζα μόνιμα κατοστάρα γιατί δεν ήθελα να έχω θέματα.
Με τα hev πάω με απλή και δεν έχω κανένα θέμα, πρέπει να παίζει σημαντικό ρόλο οτι ο κινητήρας δεν έχει φορτία.
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Απ' όσο ξέρω όχι. Αλλάζει όλο ως σώμα. Για αυτό και αναφέρω πολλές φορές τις αφτερμαρκετ λάμπες λεντ. Ιδιαίτερα όταν έχει προτζεκτορα το αυτοκίνητο και βάλεις τις νέες λεντ λάμπες που φωτίζουν σε 360 μοίρες το αποτέλεσμα ειναι σχεδόν άριστο.
https://www.amazon.com/dp/B001FCRX7A/ref=twister_B00SIMIBXA?_encoding=UTF8&th=1
Είναι και toyota aka aisin, για τα πίσω φανάρια
Το ίδιο και το Σουιφτ από όσο μου είχαν πει στην αντιπροσωπεία αν θυμάμαι καλά. Το αλλάζεις όλο.
Το είδα το κρος Γιαρις στη Συγγρου που ημουν σταματημένος στο φανάρι έξω απο την αντιπροσωπεία, μου άρεσε πολύ. Πάρα πολύ. Και εγω αν το κοιταζα, θα το έκλεινα απο τις φωτό και μόνο όπως κάναν αρκετοί.
Καλή υπομονή και καλές παραλαβές! Αντε να το δούμε στο δρόμο. -
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
....βενζίνης 95+ οκτανίων ενώ το υβριδικό cross βολεύεται με 91 οκτάνια
σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που είχα στην κατοχή μου turbo και ατμο ειδικά το καλοκαίρι αν δεν τους εβαζα κατοστάρα άκουγα υπο φορτίο κακή καύση. Σε κάποια βέβαια έβαζα μόνιμα κατοστάρα γιατί δεν ήθελα να έχω θέματα.
Με τα hev πάω με απλή και δεν έχω κανένα θέμα, πρέπει να παίζει σημαντικό ρόλο οτι ο κινητήρας δεν έχει φορτία.
Μάλλον το ανάποδο συμβαίνει, ο κινητήρας λειτουργεί για λίγο χρόνο σε υψηλά φορτία γιατί εκεί είναι συνήθως η πιο αποδοτική περιοχή.
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
A,γεια σου αυτό φοβάμαι και εγώ. Έχω δει κάτι hyundai i30 με καμένα led φώτα. Νέα αυτοκίνητα δύο ετών!!!
Καλύτερα το active plus που βάζεις τις νέες led λάμπες όποτε θες. Δοκίμασε φίλος σε προτζεκτορα αφτερμαρκετ led. Πολύ δύσκολα εντόπισα διάφορες από εργοστασιακά. Φωτίζουν πολύ καλά και στα πλαϊνά του δρόμου.lap έχεις κανένα link ή έχεις πετύχει στον δρόμο;
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
....βενζίνης 95+ οκτανίων ενώ το υβριδικό cross βολεύεται με 91 οκτάνια
σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που είχα στην κατοχή μου turbo και ατμο ειδικά το καλοκαίρι αν δεν τους εβαζα κατοστάρα άκουγα υπο φορτίο κακή καύση. Σε κάποια βέβαια έβαζα μόνιμα κατοστάρα γιατί δεν ήθελα να έχω θέματα.
Με τα hev πάω με απλή και δεν έχω κανένα θέμα, πρέπει να παίζει σημαντικό ρόλο οτι ο κινητήρας δεν έχει φορτία.
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που λες γιατί ενώ είχα πολλά αυτοκίνητα, μόνο ένα βαρούσε πυράκια και αυτό επειδή είναι underpowered για το βάρος του και ζορίζεται παντού και πάντα (μάλλον και επειδή το μοτέρ δεν είναι της προκοπής έτσι κι αλλιώς, ασχέτως βάρους).
-
@babisstinson said in Toyota Yaris Cross:
@lap said in Toyota Yaris Cross:
A,γεια σου αυτό φοβάμαι και εγώ. Έχω δει κάτι hyundai i30 με καμένα led φώτα. Νέα αυτοκίνητα δύο ετών!!!
Καλύτερα το active plus που βάζεις τις νέες led λάμπες όποτε θες. Δοκίμασε φίλος σε προτζεκτορα αφτερμαρκετ led. Πολύ δύσκολα εντόπισα διάφορες από εργοστασιακά. Φωτίζουν πολύ καλά και στα πλαϊνά του δρόμου.lap έχεις κανένα link ή έχεις πετύχει στον δρόμο;
Όχι στον δρόμο... Βλέπω μονόφθαλμα i30 αρκετές φορές.
Βασικά τα drl led πρέπει να είναι αυτά που βλέπω πως καίγονται. -
@super-t said in Toyota Yaris Cross:
Μάλλον το ανάποδο συμβαίνει, ο κινητήρας λειτουργεί για λίγο χρόνο σε υψηλά φορτία γιατί εκεί είναι συνήθως η πιο αποδοτική περιοχή.
Δεν νομίζω ότι είναι έτσι όπως το περιγράφεις, ο κινητήρας σε γενικές γραμμές για να κάνει οικονομία δουλεύει χαμηλά, στην περίπτωση που πατήσεις γκάζι ανεβάζει στροφές χωρίς όμως να αναλαμβάνει φορτία όπως γίνεται σε μια συμβατική μετάδοση, οι ροπές που παράγει είναι μικρές γιατί το βάρος το αναλαμβάνει είτε ο ηλεκτροκινητήρας είτε το πλανητικό το οποίο κάθε στιγμή μπορεί να πολλαπλασιάσει την ροπή.
Βέβαια όπως πάντα η νεκροψία θα δείξει την αντοχή των 3cyl
-
@realzeus said in [Toyota Yaris Cross]
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που λες γιατί ενώ είχα πολλά αυτοκίνητα, μόνο ένα βαρούσε πυράκια και αυτό επειδή είναι underpowered για το βάρος του και ζορίζεται παντού και πάντα (μάλλον και επειδή το μοτέρ δεν είναι της προκοπής έτσι κι αλλιώς, ασχέτως βάρους).
Έχω το εξής πείραμα για οποιοδήποτε ακόμα και καινούριο, καλοκαίρι, aircon, 4 άτομα, άνω Βούλα.
Αν δεν βάλω κατοσταρα έχω θέμα, και επειδή μένω σε μια ανηφορια, το καλοκαίρι ότι περνάει μπροστά μου υποφέρει, πάνω από τα μισά έχουν προαναφλεξη. Όσα δεν είναι downsized είναι μια χαρά. -
-
Εγω παντως δεν μπορω να καταλαβω το εξης. Πως γινεται με το μοτερ να ειναι σβηστο στο 90% της διαδρομης και να καταναλωνει 3,5. Μου φαινεται παρα πολυ! Δηλαδη αν δεν εσβηνε ο κινητηρας ποσο θα εκαιγε;
-
@spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:
Εγω παντως δεν μπορω να καταλαβω το εξης. Πως γινεται με το μοτερ να ειναι σβηστο στο 90% της διαδρομης και να καταναλωνει 3,5. Μου φαινεται παρα πολυ! Δηλαδη αν δεν εσβηνε ο κινητηρας ποσο θα εκαιγε;
Δεν είδα το βίντεο, αλλά μήπως είναι 90% του χρόνου και όχι της απόστασης?
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:
Εγω παντως δεν μπορω να καταλαβω το εξης. Πως γινεται με το μοτερ να ειναι σβηστο στο 90% της διαδρομης και να καταναλωνει 3,5. Μου φαινεται παρα πολυ! Δηλαδη αν δεν εσβηνε ο κινητηρας ποσο θα εκαιγε;
Δεν είδα το βίντεο, αλλά μήπως είναι 90% του χρόνου και όχι της απόστασης?
μη κολας στο απολυτο νουμερο, παιζουν διάφορα, 80 90 δεν εχει σημασια.
-
Έχει σημασία, γιατί εαν κάνεις το 90% του χρόνου ηελκτρικά αλλά μόνο το 50% της απόστασης, αυτό μετράει. Αφού ο χρόνος που είναι σταματημένο λογίζεται ώς "ηελκτρικό" αλλά η κατανάλωση υπάρχει όταν το αυτοκίνητο κινείται.
-
@spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:
Εγω παντως δεν μπορω να καταλαβω το εξης. Πως γινεται με το μοτερ να ειναι σβηστο στο 90% της διαδρομης και να καταναλωνει 3,5. Μου φαινεται παρα πολυ! Δηλαδη αν δεν εσβηνε ο κινητηρας ποσο θα εκαιγε;
Το γράφει ξεκάθαρα στο τέλος του βίντεο. Σβηστός κινητήρας εσωτερικής καύσης περίπου στο 89% της συνολικής χρονικής διάρκειας της διαδρομής.
-
Ενω υπενθυμιζω οτι εχω ηδη παραγγειλει Yaris Cross Hybrid Style , εκανα το Σαββατο και το test drive.
Αρχικα ηθελα να κανω test drive corolla και yaris cross για να δω διαφορες και μην τυχον αλλαξω την παραγγελια.
Τελικα επειδη μεσα στη βδομαδα ανακοινωσαν CHR MY2022 και επειδη το corolla χειροτερευσε πολυ σε χρονο παραδοσης, αντι για το corolla εκανα CHR και καπακι Yaris Cross.
Συγκριτικες εντυπωσεις :
Το CHR εδινε την εντυπωση πιο στιβαρου/μεγαλου/ογκωδους αυτοκινητου. Με τα καλα και τα κακα. Δηλαδη φαινοταν πιο δυσκινητο αλλα και πιο ασφαλες.
Το Yaris cross απο την αλλη, πιο "πουπουλο" με τα καλα και τα κακα, πιο φτηνοκατασκευη εν γενει αλλα και πιο ευκολοδηγητο και ας εχουν στην πραξη μονο 20cm διαφορα. Σιγουρα παιζει ρολο και η καλυτερη ορατοτητα απο ολες τις αποψεις.Στα 2 σημεια που ηθελα να εστιασω, ταχυτητα και αναρτηση, ειδα πολυ μικρες διαφορες. Δηλαδη απο τη μια στην αναρτηση πηγα επιτηδες σε λακουβες και η πολλαπλων του CHR ηταν ενα τσικ καλυτερη (ευχαριστη εκπληξη το cross εδω , τοσο κοντα μου φανηκε). Απο την αλλη σε ταχυτητα με sport mode (pwr στο cross) ηταν και τα 2 αρκουντως γρηγορα χωρις να βαζουν φωτια φυσικα, αλλα στη μεταξυ τους συγκριση φανηκε ενα τσικ καλυτερο το cross. Περιμενα μεγαλυτερη διαφορα υπερ του cross και εδω αλλα δεν....ασε που νιωθω οτι εν μερει η καλυτερη αισθηση επιταχυνσης στο cross δινεται και ψευδως απο το θορυβο του 3κιλυνδρου.
Εν κατακλειδει, καλυτερο overall αμαξι το CHR και κυριως πιο ποιοτικο εσωτερικα (αν και δεν ηταν τοσο κακο το cross οσο περιμενα). Αν επαιρνα αμαξι για 15-20 χρονια οπως οι γονεις μου, θα επαιρνα το CHR εστω με 3 χιλιαρικα παραπανω.
Αλλα επειδη παιρνω αμαξι για 5-10 χρονια, και επειδη εργονομικα ειναι καλυτερο το cross ειδικα στην πολη που συνεχως κινουμαι, και ειναι και πιο φρεσκο για ευκολοτερη μεταπωληση, δεν αλλαξα την παραγγελια και μενω εδω.
Το μοναδικο που με εκανε να το σκεφτομαι περισσοτερο για το CHR ειναι οτι εχει παραδοση Φεβρουαριο 2022.... οπως μου ειπε ο πωλητης "μεχρι να το παρουν χαμπαρι και να πεσουν πανω του και να παει και αυτο πισω". Αλλα ειπα να μη σταθω εκει και να ελπιζω σε μειωση του χρονου παραδοσης του Cross λογω αυτων που ακουμε για το εργοστασιο στην Τσεχια και διπλασιασμο παραγωγης.
-
Ποια έκδοση του Κρος οδήγησες?
ΥΓ: Διπλά ψαλίδια το CHR, οχι πολλαππλούς. Όλα τα Τογιότα με ανεξάρτη ανάρητησ πίσω φοράνε διπλά ψαλίδια.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Ποια έκδοση του Κρος οδήγησες?
ΥΓ: Διπλά ψαλίδια το CHR, οχι πολλαππλούς. Όλα τα Τογιότα με ανεξάρτη ανάρητησ πίσω φοράνε διπλά ψαλίδια.
Adventure , αλλα οχι 4κινητο οποτε ηταν με ημιακαμπτο.
Και τα 2 ειχαν μεγαλυτερες ζαντες απο αυτες που θα φοραγαν αν τα επαιρνα, δηλαδη το CHR ηταν το GR που εχει 19αρες νομιζω, και το Cross ηταν το adventure που εχει 18αρες ενω το style που εχω παραγγειλει εχει 17αρες. Οποτε θεωρω οτι αυτο που ειδα σε αποροφηση ανωμαλιων μονο καλυτερα θα ειανι στο δικο μου αυτοκινητο.
Στο θεμα ταχυτητας που ανεφερα, επειδη εχω οδηγησει και το σκετο yaris, εκει ηταν οφθαλμοφανης η διαφορα στην επιταχυνση (λογω βαρους προφανως), δυστυχως στο Cross δε μου δοθηκε η ιδια αισθηση γιαυτο λεω απλα ενα "τσικ" καλυτερο απο το CHR.
Toyota Yaris Cross