Nov 14, 2021, 11:01 AM

Η αληθεια ειναι πως μετα απο καμια δεκαρια μηνες με το αμαξι δε του βρισκω καποιο ιδιαιτερο θεμα. Ποιοτητα πολυ καλη, αισθηση πολυτελειας, δυναμη (163 ιπποι), ανεση και κρατημα αναφορας, καταναλωση (εντος στο 9αρι, εκτος 5αρι, μεση 7,2), καλες ρεπριζ, αυτοματισμοι, ποιοτητα ηχου μουσικης αριστη, συστηματα ασφαλειας υπερπροστατευτικα, πληροφοριες καθε στιγμη για τον κινητηρα, μπαταρια, πιεση ελαστικων, 3 βασικα μοντ εμφανισης των οθονων με καμια δεκαρια επιλογες το καθενα, απολαυστικη επικοινωνια με το αυτοκινητο μεσω της φωνης μου και παει λεγοντας. Ενα θεματακι ειναι μονο με τη συμπεριφορα του αυτοματου 7ταχυτου κιβωτιου που στις χαμηλες ταχυτητες ειναι διστακτικο στις αλλαγες και τοτε προχωρω σε διορθωτικες ενεργειες με τα παντλς. Επισης θα ηθελα λιγο πιο τραχια την συμπεριφορα στο φρεναρισμα (εκει οπου η Αλφα ρομεο ηταν αξεπεραστη). Το αμαξι εχει τα κρατηματα της ιταλικης σχολης συνδυασμενα με την ανεση της Γαλλικης και με ελαστικοτητα κινητηρα ιαπωνικης σχολης. Οι δεκαοχταρες με τα κοντι στα καλυτερα τους πετυχαινουν εντυπωσιακη εμφανιση και οδικη συμπεριφορα. Με τις 20αρες πιστευω πως θα εχανα σε πολλους τομεις που προανεφερα. Το αμαξι εχει ατελειωτο στριτ καρ χαρακτηρα, ταξιδιαρικο μα δεν ειναι για χωμα. Αν τωρα το αλλαζα θα το εκανα μονο για το διαδοχο της. Πραγματικα πολυ ολοκληρωμενη προταση.