-
@andya3 said in Toyota Corolla 2019:
@spi_duster said in Toyota Corolla 2019:
Εγω προσωπικα παντως δεν ενοχλουμαι. Διασκεδαζω και εκπλησομαι που δεν ξερουν καποιοι για την αξιοπιστια των ΤΟΥΟΤΑ. Να ρωτησω κατι. Μηπως εισαι οπαδος και της κοιλης γης?
Είναι άλλο πράγμα η αξιοπιστία όσον αφορά τις βλάβες στη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου και άλλο πράγμα να πιστεύει κάποιος ότι το αυτοκίνητό του και η μάρκα του είναι "άφθαρτο" σε σχέση με τα άλλα. Μάλλον αυτοί που το πιστεύουν αυτό είναι οπαδοί όχι μόνο της κοίλης γης, αλλά και του τέρατος του Λοχνες και άλλων τέτοιων ωραίων παραμυθιών.
Προφανώς δεν γνωρίζεις την ένοια της λέξης "αξιοπιστία" για να αναφέρεσαι σε "άφθαρτο" κι άλλα τέτοια. Και γράφεις και για οπαδούς μάρκας, ενώ μιλάς με μη ιδιοκτήτες.
Εσύ συνονόματε νομίζεις πως τα υπόλοιπα ποστ που κάνεις στο φόρουμ είναι κρυφά, δεν τα έχει διαβάσει κανείς;
Ο έρωτας με τo VW γκρουπ δεν κρύβεται.
Δεν χρειάζεται λοιπόν να κάνεις τρόλινγκ, να προτρέπεις να "σε πούμε χαζό" και να κάνεις ρητορικά ερωτήματα με σκοπό να αποφευχθείς για "την ανωτερότητα των Ευρωπαϊκών αυτοκινήτων" κι άλλα τέτοια γραφικά.Εδώ είναι το παλαιότερο αυτοκινητιστικό φόρουμ του πρώτου αυτοκινητιστικού περιοδικού στη χώρα, αν κι εγώ πολύ πιο πρόσφατα άρχισα να συμμετέχω, πολλοί άνθρωποι που σχολιάζουν εδώ δεν είναι απλά καταναλωτές όπως οι λάτρεις του αγαπημένου σου γκρουπ, αλλά άνθρωποι που αγαπάνε την τεχνολογία και τα αυτοκίνητα.
Μπορείς λοιπόν να παραθέσεις στοιχεία που στηρίζουν τη γνώμη σου, πως ένα VW κι ένα ΤΟΥΟΤΑ είναι παρόμοιας αξιοπιστίας.
Θα είναι διασκεδαστικό και για όσους το διαβάζουν...
Μα σοβαρά τώρα, η VW !?!!1!? -
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
Μπορείς λοιπόν να παραθέσεις στοιχεία που στηρίζουν τη γνώμη σου, πως ένα VW κι ένα ΤΟΥΟΤΑ είναι παρόμοιας αξιοπιστίας.
Εύκολο ...VW Taro
https://el.m.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Taro -
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
@andya3 said in Toyota Corolla 2019:
@spi_duster said in Toyota Corolla 2019:
Εγω προσωπικα παντως δεν ενοχλουμαι. Διασκεδαζω και εκπλησομαι που δεν ξερουν καποιοι για την αξιοπιστια των ΤΟΥΟΤΑ. Να ρωτησω κατι. Μηπως εισαι οπαδος και της κοιλης γης?
Είναι άλλο πράγμα η αξιοπιστία όσον αφορά τις βλάβες στη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου και άλλο πράγμα να πιστεύει κάποιος ότι το αυτοκίνητό του και η μάρκα του είναι "άφθαρτο" σε σχέση με τα άλλα. Μάλλον αυτοί που το πιστεύουν αυτό είναι οπαδοί όχι μόνο της κοίλης γης, αλλά και του τέρατος του Λοχνες και άλλων τέτοιων ωραίων παραμυθιών.
Προφανώς δεν γνωρίζεις την ένοια της λέξης "αξιοπιστία" για να αναφέρεσαι σε "άφθαρτο" κι άλλα τέτοια. Και γράφεις και για οπαδούς μάρκας, ενώ μιλάς με μη ιδιοκτήτες.
Εσύ συνονόματε νομίζεις πως τα υπόλοιπα ποστ που κάνεις στο φόρουμ είναι κρυφά, δεν τα έχει διαβάσει κανείς;
Ο έρωτας με τo VW γκρουπ δεν κρύβεται.
Δεν χρειάζεται λοιπόν να κάνεις τρόλινγκ, να προτρέπεις να "σε πούμε χαζό" και να κάνεις ρητορικά ερωτήματα με σκοπό να αποφευχθείς για "την ανωτερότητα των Ευρωπαϊκών αυτοκινήτων" κι άλλα τέτοια γραφικά.Εδώ είναι το παλαιότερο αυτοκινητιστικό φόρουμ του πρώτου αυτοκινητιστικού περιοδικού στη χώρα, αν κι εγώ πολύ πιο πρόσφατα άρχισα να συμμετέχω, πολλοί άνθρωποι που σχολιάζουν εδώ δεν είναι απλά καταναλωτές όπως οι λάτρεις του αγαπημένου σου γκρουπ, αλλά άνθρωποι που αγαπάνε την τεχνολογία και τα αυτοκίνητα.
Μπορείς λοιπόν να παραθέσεις στοιχεία που στηρίζουν τη γνώμη σου, πως ένα VW κι ένα ΤΟΥΟΤΑ είναι παρόμοιας αξιοπιστίας.
Θα είναι διασκεδαστικό και για όσους το διαβάζουν...
Μα σοβαρά τώρα, η VW !?!!1!?Πολλα +
Απο τις πιο ωραιες τοποθετήσεις -
Το συγκεκριμένο thread αφορά τα αυτοκίνητα Toyota Corolla 2019 και μετά.
Αν έχετε την καλοσύνη, μεταφέρετε την συζήτηση σας αλλού ή ανοίξτε καινούργιο thread.
-
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
@andya3 said in Toyota Corolla 2019:
@spi_duster said in Toyota Corolla 2019:
Εγω προσωπικα παντως δεν ενοχλουμαι. Διασκεδαζω και εκπλησομαι που δεν ξερουν καποιοι για την αξιοπιστια των ΤΟΥΟΤΑ. Να ρωτησω κατι. Μηπως εισαι οπαδος και της κοιλης γης?
Είναι άλλο πράγμα η αξιοπιστία όσον αφορά τις βλάβες στη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου και άλλο πράγμα να πιστεύει κάποιος ότι το αυτοκίνητό του και η μάρκα του είναι "άφθαρτο" σε σχέση με τα άλλα. Μάλλον αυτοί που το πιστεύουν αυτό είναι οπαδοί όχι μόνο της κοίλης γης, αλλά και του τέρατος του Λοχνες και άλλων τέτοιων ωραίων παραμυθιών.
Προφανώς δεν γνωρίζεις την ένοια της λέξης "αξιοπιστία" για να αναφέρεσαι σε "άφθαρτο" κι άλλα τέτοια. Και γράφεις και για οπαδούς μάρκας, ενώ μιλάς με μη ιδιοκτήτες.
Εσύ συνονόματε νομίζεις πως τα υπόλοιπα ποστ που κάνεις στο φόρουμ είναι κρυφά, δεν τα έχει διαβάσει κανείς;
Ο έρωτας με τo VW γκρουπ δεν κρύβεται.
Δεν χρειάζεται λοιπόν να κάνεις τρόλινγκ, να προτρέπεις να "σε πούμε χαζό" και να κάνεις ρητορικά ερωτήματα με σκοπό να αποφευχθείς για "την ανωτερότητα των Ευρωπαϊκών αυτοκινήτων" κι άλλα τέτοια γραφικά.Εδώ είναι το παλαιότερο αυτοκινητιστικό φόρουμ του πρώτου αυτοκινητιστικού περιοδικού στη χώρα, αν κι εγώ πολύ πιο πρόσφατα άρχισα να συμμετέχω, πολλοί άνθρωποι που σχολιάζουν εδώ δεν είναι απλά καταναλωτές όπως οι λάτρεις του αγαπημένου σου γκρουπ, αλλά άνθρωποι που αγαπάνε την τεχνολογία και τα αυτοκίνητα.
Μπορείς λοιπόν να παραθέσεις στοιχεία που στηρίζουν τη γνώμη σου, πως ένα VW κι ένα ΤΟΥΟΤΑ είναι παρόμοιας αξιοπιστίας.
Θα είναι διασκεδαστικό και για όσους το διαβάζουν...
Μα σοβαρά τώρα, η VW !?!!1!?Τελαυταίο γιατί φάγαμε κράξιμο για το εκτός θέματος και δικαίως. Τι σχέση έχουν αυτά που λες με το VW group? Άσχετα. Εγώ σχολιάζω ατάκες για τα Toyota του στυλ "σε 10 χρόνια είναι σαν καινούργιο", "25 χρόνια και 400.000km και δεν μου έχει ζητήσει τίποτα" κλπ. Και λέω απλά για όποιον τα ασπάζεται "live your myth in Greece with Toyota", χωρίς να τρολάρω κανέναν, απλά θεωρώ ότι ξεπερνά και τα όρια των συνήθων υπερβολών των κατόχων ή οπαδών κάποιας μάρκας. Από κει και πέρα χαίρομαι που σ' αυτό το forum διασκεδάζουμε ο ένας τον άλλον...
-
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
@agpr said in Toyota Corolla 2019:
Έχεις βάλει ανεμοθραύστες ή ακούς τον θόρυβο χωρίς αυτούς;
το διαπιστωσα σε αυτο που εκανα test drive, δεν ειχε ανεμοθραυστες.
Σε ευχαριστώ πολύ! Εγώ δεν είχα παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο.
-
τι καταναλωσεις πετυχαινετε εντος πολης?
Στο συγκριτικο γινεται λογος για περιξ του 5, νομιζω η Toyota ευαγγελιζεται 4.5
https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkrinoyme-nissan-leaf-e-amp-8211-toyota-corolla-1-8-hybrid/ -
@tutuyo said in Toyota Corolla 2019:
τι καταναλωσεις πετυχαινετε εντος πολης?
Στο συγκριτικο γινεται λογος για περιξ του 5, νομιζω η Toyota ευαγγελιζεται 4.5
https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkrinoyme-nissan-leaf-e-amp-8211-toyota-corolla-1-8-hybrid/Εξαρτάται την διαδρομή. Μέσο Όρο είμαι στο 4.1 στην πόλη. Έχω πετύχει και 1.9 και 6.2. Συνήθως είμαι 3.5 έως 4.5.
-
@agpr said in Toyota Corolla 2019:
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
@agpr said in Toyota Corolla 2019:
Έχεις βάλει ανεμοθραύστες ή ακούς τον θόρυβο χωρίς αυτούς;
το διαπιστωσα σε αυτο που εκανα test drive, δεν ειχε ανεμοθραυστες.
Σε ευχαριστώ πολύ! Εγώ δεν είχα παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο.
μιλαω για ταχυτητες πανω απο τα 110. Πηγα μεχρι 180 και οσο ανεβαινεις ο θορυβος αυξανεται φυσικα. Νομιζω οτι οφειλεται σε κακο σχεδιασμο της μπροστινης κολωνας
-
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
@agpr said in Toyota Corolla 2019:
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
@agpr said in Toyota Corolla 2019:
Έχεις βάλει ανεμοθραύστες ή ακούς τον θόρυβο χωρίς αυτούς;
το διαπιστωσα σε αυτο που εκανα test drive, δεν ειχε ανεμοθραυστες.
Σε ευχαριστώ πολύ! Εγώ δεν είχα παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο.
μιλαω για ταχυτητες πανω απο τα 110. Πηγα μεχρι 180 και οσο ανεβαινεις ο θορυβος αυξανεται φυσικα. Νομιζω οτι οφειλεται σε κακο σχεδιασμο της μπροστινης κολωνας
Θα δοκιμάσω τις επόμενες ημέρες να δω αν μπαίνει αέρας. Είμαι λίγο ψείρας με αυτό το θέμα. Με το χέρι δεν εντόπισα να μπαίνει αέρας. Θα δοκιμάσω με μικρούς και ελαφρείς σελιδοδείκτες (σαν σελοτέιπ) να δω αν περνά αέρας. Μετά θα μιλήσω και με τους τεχνικούς στο σέρβις και μάλλον θα αφαιρέσω τους ανεμοθραύστες.
Σε ευχαριστώ και πάλι! -
Δεν νομίζω πως θα μπαίνει αέρας.
Απλά από κάποιες ταχύτητες και πάνω η αεροδυναμική αντίσταση πολλαπλασιάζεται (δεν διπλασιάζεται μόνο) και ακούμε το turbulence, που τυχαίνει να δημιουργείται ακριβώς απ έξω, πολύ κοντά στο αυτί μας. Καθώς η μόνη διακοπή της λαμαρίνας είναι οι αρμοι της πόρτας και το λεπτότερο σημείο το τζάμι, φαίνεται ο θόρυβος να έρχεται από κει. Αλλά να πεταριζουν "ανεμοδεικτες" δύσκολο να δείτε, έτσι κι αλλιώς δημιουργείται υποπιεση προς τα έξω, στις οποίες ελάχιστες χαραμαδες, αλλά περνάει ο θόρυβος. -
Καλησπέρα σας, σε αυτόματο στο sport mode "βαραίνει" το τιμόνι ακόμα και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, ή είναι η ιδέα μου; Τουλάχιστον σε σύγκριση με το eco, για το normal δεν ξέρω.
-
@vaggos13 said in Toyota Corolla 2019:
Καλησπέρα σας, σε αυτόματο στο sport mode "βαραίνει" το τιμόνι ακόμα και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, ή είναι η ιδέα μου; Τουλάχιστον σε σύγκριση με το eco, για το normal δεν ξέρω.
Iσχύει. (τουλάχιστον όλοι οι δοκιμαστές το αναφέρουν και νομίζω κι η ίδια η Toyota)
-
@vaggos13 said in Toyota Corolla 2019:
Καλησπέρα σας, σε αυτόματο στο sport mode "βαραίνει" το τιμόνι ακόμα και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, ή είναι η ιδέα μου; Τουλάχιστον σε σύγκριση με το eco, για το normal δεν ξέρω.
Ναι βαραίνει.
-
By the way, εγιναν οι πρωτες ανατιμησεις λογω ημιαγωγων κλπ.
το chr πηρε ενα 800αρι πανω. Το corolla παρατηρω οτι μεχρι την active plus δεν ακριβηνε, αλλα οι πιο πανω εκδοσεις πηραν ενα 400αρι.Να δεις που στο τελος το yaris cross θα ειναι πολυ VFM επειδη ολα τα αλλα ακριβαινουν
-
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
Δεν νομίζω πως θα μπαίνει αέρας.
Απλά από κάποιες ταχύτητες και πάνω η αεροδυναμική αντίσταση πολλαπλασιάζεται (δεν διπλασιάζεται μόνο) και ακούμε το turbulence, που τυχαίνει να δημιουργείται ακριβώς απ έξω, πολύ κοντά στο αυτί μας. Καθώς η μόνη διακοπή της λαμαρίνας είναι οι αρμοι της πόρτας και το λεπτότερο σημείο το τζάμι, φαίνεται ο θόρυβος να έρχεται από κει. Αλλά να πεταριζουν "ανεμοδεικτες" δύσκολο να δείτε, έτσι κι αλλιώς δημιουργείται υποπιεση προς τα έξω, στις οποίες ελάχιστες χαραμαδες, αλλά περνάει ο θόρυβος.Σε ευχαριστώ πολύ! (μπορούμε να μιλάμε στον ενικό; )
Στο test drive δεν είχα παρατηρήσει θορύβους και επειδή δεν είχε ανεμοθραύστες, αποδίδω τον θόρυβο σε αυτούς. Μου φαίνεται λογικό να προκαλούν θόρυβο, όπως οι καθρέφτες και οτιδήποτε άλλο εξέχει. Επειδή πιάνουν με κλιπάκια στα μονωτικά γύρω από το παράθυρο, ανησυχώ μήπως έχουν κάνει ζημιά.
Γενικά δεν μπορώ να πως κάνει πολύ θόρυβο, αλλά κάθε θόρυβος που ξεχωρίζω με ενοχλεί και θέλω να τον περιορίσω. Από ένα σημείο και έπειτα, βέβαια, αυτό είναι είτε αδύνατο είτε ασύμφορο, αλλά η αλήθεια είναι πως εκτιμώ πολύ την ησυχία που προσφέρει το υβριδικό και θα ήθελα να την απολαμβάνω για σε όσο υψηλότερες ταχύτητες γίνεται. Θα μου κάποιος για ηλεκτρικό, αλλά δεν είμαι έτοιμος για κάτι τέτοιο ακόμα. -
Δεν φαινεται να περναει αερας μεσα στο αυτοκινητο, εβαλα το χερι μου και δεν καταλαβα κατι. Δεν ξερω αν περναει σε καποιο σημειο στο κουφιο κομματι της κολωνας ή της πορτας και στροβιλιζεται εκει δημιουργωντας θορυβο.
Αν καταφερεις να βρεις κατι, πες μας!
-
@andya3 said in Toyota Corolla 2019:
@alex-mix said in Toyota Corolla 2019:
@alex-mix said in Toyota Corolla 2019:
@andya3 said in Toyota Corolla 2019:
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
@a-ctive said in Toyota Corolla 2019:
@terryp117 said in Toyota Corolla 2019:
@a-ctive said in Toyota Corolla 2019:
Για να καταλαβω με απλο τροπο (πειτε με χαζο) σε 10 χρονια το τογιοτα θα ειναι σαν καινουργιο, βιτρινα, ενω ενα πχ golf θα φευγουν τα χερουλια οταν πας να ανοιξεις τις πορτες; Δενμιλαω αν καταγραψει το ενα 10 βλαβες και το αλλο 14.
ΑΝ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΡΟΥΜ ΤΗΣ WV,
είμαι σίγουρος ότι θα σου λυθούν όλες οι απορίες.
Έτσι είχα και εγώ όταν πήγα να πάρω το Α3.
Προτίμησα το κορόλα 1,8 hybrid με 8500 ευρώ λιγότερο
και πολύ καλύτερο εξοπλισμό.
Το προηγούμενο κορόλα που είχα ήταν καμμιά 25αριά ετών,
όταν το είχα αγοράσει.
Το κράτησα 2 χρόνια και μετά το έκανα δώρο
σε έναν φίλο μου χωρίς να βάλω επάνω ούτε φράγκο..!!
Νομίζω ότι δεν χρειάζονται περισσότερα για τα αυτονόητα.
Δεν είναι πρέπον μέσα στο φόρουμ της Τογιότα κορόλα να επιμένουμε για συγκρίσεις.
Ούτε και εκθειάζουμε το τογιότα μας,πολλοί έχουμε γράψει τι μας άρεσε αλλά και τι όχι.
Τώρα να πιάσουμε το θέμα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,όταν ο κόσμος τόχει τούμπανο..??
Εσύ αν αγόραζες ένα αυτοκίνητο δεκαετίας δεν θα διάλεγες κάποιο που θα πίστευες ότι είναι το δυνατόν πιο αξιόπιστο..??
Επίσης αν αγόραζες ένα καινούργιο θα αναρωτιόσουν αν είναι πιο αξιόπιστο ένα που ο κατασκευαστής δίνει δύο χρόνια εγγύηση σε σχέση με ένα άλλο που έχει έξι ή 180000 χλμ...??
ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΝΟΥ ΚΙ Η ΓΝΩΣΗ...!!!Ωραια ολα αυτα που γραφεις ,αλλα στην απλη ερωτηση που εκανα δεν απαντας. Παλι κλισε απαντησεις διαβαζω.
Αν βαλεις δυο αυτοκινητα με ιδια χρηση δεκαετιας διπλα διπλα, τογιοτα- γκολφ και τα συνκρινεις θα πεις το ενα ειναι σαν καινουργιο και το αλλο διαλυμενο;Το "διαλυμένο" τί ακριβώς σημαίνει;
Αν καίει λάδι κατά κανόνα, κι είναι εξαίρεση να μην καίει, θεωρείται διαλυμένο;
Αν έχει προβλήματα με τις κλειδαριές θεωρείται διαλυμένο;
Αν κρεμάσει ο ουρανός, θεωρείται διαλυμένο;
Αν ξεφλουδισουν πλαστικές επιφάνειες, φθαρεί ή φύγει το βινύλιο ή ό,τι άλλο τις ντύνουν, θεωρείται διαλυμένο;
Αν γυαλισουν κι αλλοιωθεί το σχήμα στα δέρματα τιμονιού κλπ. θεωρείται διαλυμένο;
Αν κολλήσει η κλειδαριά στο τιμόνι και ακινητητοποιηθει το αμάξι, θεωρείται διαλυμένο; Αν συμβεί το ίδιο στο ηλεκτρικό χειρόφρενο;
Αν αχρηστευθουν κουρτινάκια κι άλλα αξεσουάρ του εσωτερικού;
Αν καούν λεντάκια των στοπ;
Αν σκορτσάρει ο συμπλεκτης, αν κάνει πηδηματάκια, αν σβήνει στο ξεκίνημα με πρώτη, αν δεν κουμπώνουν καλά οι ταχύτητες, θεωρείται διαλυμένο;Κάποια απ τα παραπάνω θεωρούνται πια αναμενόμενες βλάβες στα VW, με κόστος επισκευής διπλάσιο και τριπλάσιο από άλλες μάρκες.
Θεωρούνται εξαίρεση και φτιάχνονται συνήθως αρκετά φθηνότερα σε ΤΟΥΟΤΑ και άλλες μάρκες της Άπω Ανατολής.
Κι αν πάμε σε επιμέρους συγκρίσεις, Π.χ. σύγκριση του αυτόματου κιβωτίου των υβριδικών ΤΟΥΟΤΑ με το DSG ως προς την αξιοπιστία, μιλάμε για τη μέρα μη τη νύχτα (κι ενώ μπορεί να πει το ίδιο κάποιος ως προς την αίσθηση κατά την οδήγηση, καταντάει απλά ακριβό γούστο το DSG).
Μέχρι τώρα, το αντισταθμισμα ήταν η πολύ πιο πολυτελής ή σπορ εμφάνιση, οι καλύτερες επιδόσεις (όταν δεν είχε75 άλογα το VW) , οι καλύτεροι χώροι κι η πιο εργονομική σχεδιαση καμπίνας (που παραμένουν). Αλλά ως μεταχειρισμένο, τα πλεονεκτήματα του VW δεν είναι προτεραιότητα ενώ αυτά στα οποία υστερεί, στη χειρότερη ακινητοποιουν το αυτοκίνητο συχνότερα και στην καλύτερη κοστίζει τουλάχιστον το διπλάσιο για να παραμένει λειτουργικό στον δρόμο...Και να σημειώσω πως τα γράφω αυτά χωρίς να έχω πλέον, ή να βλέπω στον ορίζοντα κάποιο ΤΟΥΟΤΑ.
Κλείνω την ερώτηση που άνοιξα ο ίδιος για τα Toyota και το πως "γερνάνε", γιατί προφανώς κανείς δεν έχει απάντηση και είναι και λογικό. Όλα τα αυτοκίνητα σε κοντινές τιμές γερνάνε πάνω-κάτω με τον ίδιο τρόπο. Τώρα αν τα Toyota θέλουν π.χ. δίσκο-πλατώ ή αμορτισέρ στα 250.000 km και άλλα στα 200.000 Km οκ, αλλά δεν ανακάλυψε η Toyota τίποτα εξωτικά υλικά για να φτιάχνει τα αυτοκίνητά της ώστε να κρατάνε π.χ. μέχρι 400-500.000Km τα εξαρτήματά τους. Αυτοί που τα ισχυρίζονται αυτά, προφανώς δεν πάνε να φτιάξουν το αυτοκίνητό τους για να μην πληρώσουν αφού "το αμάξι πάει" ή απλώς έχουν άγνοια. Μετά από κάποια χρόνια το αυτοκίνητο "εμπορικά" πεθαίνει, γιατί η επισκευή και συντήρησή του είναι ασύμφορη σε σχέση με την τιμή μεταπώλησής του. Όλα τα άλλα είναι παραμύθια της χαλιμάς, για να χαιδεύουν τα αυτιά τους οι κάτοχοι κάθε μάρκας ή οι εισαγωγικές τους πελάτες τους. Ο κανόνας "σπάει" μόνο σε πολύ ακριβά αυτοκίνητα. Ένα audi Q5 π.χ. που μπορείς στη 15ετία να το δώσεις και 17-18k, ε του ρίχνεις και 2k για να το φέρεις στην κατάσταση που πρέπει και να το πουλήσεις.
Ωπα τώρα φίλε δεν μιλάς σωστά. Εγώ είμαι αυτός που σου έγραψα για τα 400χιλ και νομίζω τόνισα σε όλα τα post που ανέβασα πως δεν μιλάω ειρωνικα και δεν πικαρω καμμια άλλη μάρκα απλά μιλάω σαν κατοχος και συ μου γράφεις
Πως έχω άγνοια και πως το αφήνω να τσουλαει χαλασμένο. Για να σε ενημερώσω λοιπόν η προηγούμενη μου δουλειά ήταν σε φορτηγάκια διανομές ο5 χρόνια έχω πάει σχεδόν σε όλη την Ελλάδα (εκτός νησιών), το αυτοκίνητο συνεργειο πάει στα 9χιλ για αλλαγή λαδιων και έλεγχο, δίσκο πλατό αν θέλεις το πιστεύεις αν θες όχι μέσα σε 2βδομαδες έγινε όλη η ζημιά για το μόνο που δεν πήγα να κοιτάξω είναι το καλοριφέρ λόγω διαφόρων προβλημάτων που κάποια παιδιά εδώ γνωρίζουν.Φίλε μου δεν είχα σκοπό να γράψω κάτι άλλο για το θέμα, απαντώ μόνο γι' αυτά που γράφεις. Σε διαβεβαιώνω ότι δεν έκανα καμία ειδική αναφορά ή υπονόησα κάτι μεμπτό γι' αυτά που έγραψες και αν σου πέρασε κάτι τέτοιο από το μυαλό ή προέκυψε σαν συμπέρασμα από αυτά που έγραψα είναι ατυχές. Όπως έχω ξαναπεί εδώ forum για αυτοκίνητα είναι, απόψεις ακούγονται, ούτε προσπαθώ να πείσω κανέναν για τίποτα, ούτε να κρίνω κανέναν. Από την άλλη αν κάποιοι ενοχλούνται όταν γράφονται πράγματα που δεν συμφωνούν ή θεωρούν ότι προσβάλλεται η πολυαγαπημένη τους μάρκα, δικό τους θέμα.
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ, κανείς δεν θεωρεί ότι προσβάλλεται η αγαπημένη του.Απλά έγραψα ότι ΕΔΩ ΜΕΣΑ γράφουμε για το κορόλα και δεν καθόμαστε να συγκρίνουμε εάν το WV έχει καλύτερα πλαστικά.Αυτά μπορείς να τα διαβάσεις αλλού,σε κάποιο άλλο φόρουμ, κοινώς δεν έχει νόημα να βγαίνουμε ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ..!!
Ούτε ποιο θα πουλήσουμε μετά από δέκα χρόνια και πόσο και αν θα είναι σε καλύτερη κατάσταση..!!
Εδώ γράφουμε για το καινούργιο κορόλα,όσοι το έχουμε για να μαθαίνουμε και εμείς αλλά και όσοι ενδιαφέρονται να αγοράσουν. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.
Υπάρχουν πολλά μέρη στο ίντερνετ όπου μπορείς να πας να εκθειάσεις τα προσόντα οποιουδήποτε δεκάχρονου αυτοκινήτου και να γράψεις φυσικά γιατί θα το αγόραζες κ.λ.π.. Τώρα να ανοίγουμε ιστορίες για το τι και το πως και πόσο, ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ. Ας μην κάνουμε κατάχρηση του φόρουμ που μας φιλοξενεί.Δεν προσφέρεται ο τόπος αυτός για κοκκορομαχίες παρά μόνο για ενημέρωση σε ότι αφορά το corolla 1,8 και 2.0 hybrid...!!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla 2019:
@andya3 said in Toyota Corolla 2019:
@alex-mix said in Toyota Corolla 2019:
@alex-mix said in Toyota Corolla 2019:
@andya3 said in Toyota Corolla 2019:
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
@a-ctive said in Toyota Corolla 2019:
@terryp117 said in Toyota Corolla 2019:
@a-ctive said in Toyota Corolla 2019:
Για να καταλαβω με απλο τροπο (πειτε με χαζο) σε 10 χρονια το τογιοτα θα ειναι σαν καινουργιο, βιτρινα, ενω ενα πχ golf θα φευγουν τα χερουλια οταν πας να ανοιξεις τις πορτες; Δενμιλαω αν καταγραψει το ενα 10 βλαβες και το αλλο 14.
ΑΝ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΡΟΥΜ ΤΗΣ WV,
είμαι σίγουρος ότι θα σου λυθούν όλες οι απορίες.
Έτσι είχα και εγώ όταν πήγα να πάρω το Α3.
Προτίμησα το κορόλα 1,8 hybrid με 8500 ευρώ λιγότερο
και πολύ καλύτερο εξοπλισμό.
Το προηγούμενο κορόλα που είχα ήταν καμμιά 25αριά ετών,
όταν το είχα αγοράσει.
Το κράτησα 2 χρόνια και μετά το έκανα δώρο
σε έναν φίλο μου χωρίς να βάλω επάνω ούτε φράγκο..!!
Νομίζω ότι δεν χρειάζονται περισσότερα για τα αυτονόητα.
Δεν είναι πρέπον μέσα στο φόρουμ της Τογιότα κορόλα να επιμένουμε για συγκρίσεις.
Ούτε και εκθειάζουμε το τογιότα μας,πολλοί έχουμε γράψει τι μας άρεσε αλλά και τι όχι.
Τώρα να πιάσουμε το θέμα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,όταν ο κόσμος τόχει τούμπανο..??
Εσύ αν αγόραζες ένα αυτοκίνητο δεκαετίας δεν θα διάλεγες κάποιο που θα πίστευες ότι είναι το δυνατόν πιο αξιόπιστο..??
Επίσης αν αγόραζες ένα καινούργιο θα αναρωτιόσουν αν είναι πιο αξιόπιστο ένα που ο κατασκευαστής δίνει δύο χρόνια εγγύηση σε σχέση με ένα άλλο που έχει έξι ή 180000 χλμ...??
ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΝΟΥ ΚΙ Η ΓΝΩΣΗ...!!!Ωραια ολα αυτα που γραφεις ,αλλα στην απλη ερωτηση που εκανα δεν απαντας. Παλι κλισε απαντησεις διαβαζω.
Αν βαλεις δυο αυτοκινητα με ιδια χρηση δεκαετιας διπλα διπλα, τογιοτα- γκολφ και τα συνκρινεις θα πεις το ενα ειναι σαν καινουργιο και το αλλο διαλυμενο;Το "διαλυμένο" τί ακριβώς σημαίνει;
Αν καίει λάδι κατά κανόνα, κι είναι εξαίρεση να μην καίει, θεωρείται διαλυμένο;
Αν έχει προβλήματα με τις κλειδαριές θεωρείται διαλυμένο;
Αν κρεμάσει ο ουρανός, θεωρείται διαλυμένο;
Αν ξεφλουδισουν πλαστικές επιφάνειες, φθαρεί ή φύγει το βινύλιο ή ό,τι άλλο τις ντύνουν, θεωρείται διαλυμένο;
Αν γυαλισουν κι αλλοιωθεί το σχήμα στα δέρματα τιμονιού κλπ. θεωρείται διαλυμένο;
Αν κολλήσει η κλειδαριά στο τιμόνι και ακινητητοποιηθει το αμάξι, θεωρείται διαλυμένο; Αν συμβεί το ίδιο στο ηλεκτρικό χειρόφρενο;
Αν αχρηστευθουν κουρτινάκια κι άλλα αξεσουάρ του εσωτερικού;
Αν καούν λεντάκια των στοπ;
Αν σκορτσάρει ο συμπλεκτης, αν κάνει πηδηματάκια, αν σβήνει στο ξεκίνημα με πρώτη, αν δεν κουμπώνουν καλά οι ταχύτητες, θεωρείται διαλυμένο;Κάποια απ τα παραπάνω θεωρούνται πια αναμενόμενες βλάβες στα VW, με κόστος επισκευής διπλάσιο και τριπλάσιο από άλλες μάρκες.
Θεωρούνται εξαίρεση και φτιάχνονται συνήθως αρκετά φθηνότερα σε ΤΟΥΟΤΑ και άλλες μάρκες της Άπω Ανατολής.
Κι αν πάμε σε επιμέρους συγκρίσεις, Π.χ. σύγκριση του αυτόματου κιβωτίου των υβριδικών ΤΟΥΟΤΑ με το DSG ως προς την αξιοπιστία, μιλάμε για τη μέρα μη τη νύχτα (κι ενώ μπορεί να πει το ίδιο κάποιος ως προς την αίσθηση κατά την οδήγηση, καταντάει απλά ακριβό γούστο το DSG).
Μέχρι τώρα, το αντισταθμισμα ήταν η πολύ πιο πολυτελής ή σπορ εμφάνιση, οι καλύτερες επιδόσεις (όταν δεν είχε75 άλογα το VW) , οι καλύτεροι χώροι κι η πιο εργονομική σχεδιαση καμπίνας (που παραμένουν). Αλλά ως μεταχειρισμένο, τα πλεονεκτήματα του VW δεν είναι προτεραιότητα ενώ αυτά στα οποία υστερεί, στη χειρότερη ακινητοποιουν το αυτοκίνητο συχνότερα και στην καλύτερη κοστίζει τουλάχιστον το διπλάσιο για να παραμένει λειτουργικό στον δρόμο...Και να σημειώσω πως τα γράφω αυτά χωρίς να έχω πλέον, ή να βλέπω στον ορίζοντα κάποιο ΤΟΥΟΤΑ.
Κλείνω την ερώτηση που άνοιξα ο ίδιος για τα Toyota και το πως "γερνάνε", γιατί προφανώς κανείς δεν έχει απάντηση και είναι και λογικό. Όλα τα αυτοκίνητα σε κοντινές τιμές γερνάνε πάνω-κάτω με τον ίδιο τρόπο. Τώρα αν τα Toyota θέλουν π.χ. δίσκο-πλατώ ή αμορτισέρ στα 250.000 km και άλλα στα 200.000 Km οκ, αλλά δεν ανακάλυψε η Toyota τίποτα εξωτικά υλικά για να φτιάχνει τα αυτοκίνητά της ώστε να κρατάνε π.χ. μέχρι 400-500.000Km τα εξαρτήματά τους. Αυτοί που τα ισχυρίζονται αυτά, προφανώς δεν πάνε να φτιάξουν το αυτοκίνητό τους για να μην πληρώσουν αφού "το αμάξι πάει" ή απλώς έχουν άγνοια. Μετά από κάποια χρόνια το αυτοκίνητο "εμπορικά" πεθαίνει, γιατί η επισκευή και συντήρησή του είναι ασύμφορη σε σχέση με την τιμή μεταπώλησής του. Όλα τα άλλα είναι παραμύθια της χαλιμάς, για να χαιδεύουν τα αυτιά τους οι κάτοχοι κάθε μάρκας ή οι εισαγωγικές τους πελάτες τους. Ο κανόνας "σπάει" μόνο σε πολύ ακριβά αυτοκίνητα. Ένα audi Q5 π.χ. που μπορείς στη 15ετία να το δώσεις και 17-18k, ε του ρίχνεις και 2k για να το φέρεις στην κατάσταση που πρέπει και να το πουλήσεις.
Ωπα τώρα φίλε δεν μιλάς σωστά. Εγώ είμαι αυτός που σου έγραψα για τα 400χιλ και νομίζω τόνισα σε όλα τα post που ανέβασα πως δεν μιλάω ειρωνικα και δεν πικαρω καμμια άλλη μάρκα απλά μιλάω σαν κατοχος και συ μου γράφεις
Πως έχω άγνοια και πως το αφήνω να τσουλαει χαλασμένο. Για να σε ενημερώσω λοιπόν η προηγούμενη μου δουλειά ήταν σε φορτηγάκια διανομές ο5 χρόνια έχω πάει σχεδόν σε όλη την Ελλάδα (εκτός νησιών), το αυτοκίνητο συνεργειο πάει στα 9χιλ για αλλαγή λαδιων και έλεγχο, δίσκο πλατό αν θέλεις το πιστεύεις αν θες όχι μέσα σε 2βδομαδες έγινε όλη η ζημιά για το μόνο που δεν πήγα να κοιτάξω είναι το καλοριφέρ λόγω διαφόρων προβλημάτων που κάποια παιδιά εδώ γνωρίζουν.Φίλε μου δεν είχα σκοπό να γράψω κάτι άλλο για το θέμα, απαντώ μόνο γι' αυτά που γράφεις. Σε διαβεβαιώνω ότι δεν έκανα καμία ειδική αναφορά ή υπονόησα κάτι μεμπτό γι' αυτά που έγραψες και αν σου πέρασε κάτι τέτοιο από το μυαλό ή προέκυψε σαν συμπέρασμα από αυτά που έγραψα είναι ατυχές. Όπως έχω ξαναπεί εδώ forum για αυτοκίνητα είναι, απόψεις ακούγονται, ούτε προσπαθώ να πείσω κανέναν για τίποτα, ούτε να κρίνω κανέναν. Από την άλλη αν κάποιοι ενοχλούνται όταν γράφονται πράγματα που δεν συμφωνούν ή θεωρούν ότι προσβάλλεται η πολυαγαπημένη τους μάρκα, δικό τους θέμα.
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ, κανείς δεν θεωρεί ότι προσβάλλεται η αγαπημένη του.Απλά έγραψα ότι ΕΔΩ ΜΕΣΑ γράφουμε για το κορόλα και δεν καθόμαστε να συγκρίνουμε εάν το WV έχει καλύτερα πλαστικά.Αυτά μπορείς να τα διαβάσεις αλλού,σε κάποιο άλλο φόρουμ, κοινώς δεν έχει νόημα να βγαίνουμε ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ..!!
Ούτε ποιο θα πουλήσουμε μετά από δέκα χρόνια και πόσο και αν θα είναι σε καλύτερη κατάσταση..!!
Εδώ γράφουμε για το καινούργιο κορόλα,όσοι το έχουμε για να μαθαίνουμε και εμείς αλλά και όσοι ενδιαφέρονται να αγοράσουν. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.
Υπάρχουν πολλά μέρη στο ίντερνετ όπου μπορείς να πας να εκθειάσεις τα προσόντα οποιουδήποτε δεκάχρονου αυτοκινήτου και να γράψεις φυσικά γιατί θα το αγόραζες κ.λ.π.. Τώρα να ανοίγουμε ιστορίες για το τι και το πως και πόσο, ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ. Ας μην κάνουμε κατάχρηση του φόρουμ που μας φιλοξενεί.Δεν προσφέρεται ο τόπος αυτός για κοκκορομαχίες παρά μόνο για ενημέρωση σε ότι αφορά το corolla 1,8 και 2.0 hybrid...!!!Συμφωνώ μαζί σου και δεν είχα καμία πρόθεση να κάνω κατάχρηση, απλώς ξέρεις καμιά φορά κουβέντα στην κουβέντα και απάντηση στην απάντηση, πλατιάζει το θέμα και ξεφεύγει...
-
Toyota Corolla 2019