-
@harisma23 Αλλη η επιλογή ενός Β σουβ και ενός Α σουβ που θα έλθουν. Εκεί ο λόγος χώρων ως προς το μήκος είναι το 70 %+ της αγοράς.
Στην επόμενη κατηγορία , έχουμε πλέον και λόγους κοινωνικούς και η σύγκριση γίνεται με C suv και D sedan.
Από εκεί και μετά , μόνο κοινωνικοί λόγοι παίζουν ρόλο.
Μην ξεχνάς ότι όλα τα Λάντ και Ρέηντζ και Τζίπ , είναι ψηλά . -
Κατανοώ ότι υπάρχουν πολλοί που θέλουν να μπαινοβγαίνουν με άνεση σε ένα αυτοκίνητο. Ειδικά όσοι έχουν προβλήματα με την μέση τους ή είναι σε μεγάλη ηλικία δύσκολα μπαινοβγαίνουν στα σύγχρονα χαμηλωμένα hatchback. Σίγουρα τα SUV σε αυτό το τομέα βολεύουν ιδιαίτερα πολύ.
Μέχρι εκεί όμως, διότι οι μπροστινές θέσεις στα περισσότερα SUV είναι "μέσα στο αυτοκίνητο" και δεν δίνουν καλή περιφερειακή ορατότητα. Ούτε καν μπροστά. Αυτό ήταν και ένα δυνατό αρνητικό στοιχείο που είχαν όλα τα SUV που ψαχούλεψα από κοντά. Η μόνη εξαίρεση ήταν το Ecosport. Όλα τα άλλα δεν...
Τα παλιά SUV είχαν πραγματικά ψηλές θέσεις οδήγησης.
-
@storm συμφωνώ σε αυτό. Μπήκα στο c-hr και αισθάνθηκα ότι απλά κάποιος έβαλε τα καθίσματα πάνω σε 4 τάκους, πολύ άβολο. Το ίδιο είπε και η γυναίκα μου, που σαν πιο άπειρη οδηγός η ψηλή θέση τη μπερδεύει παρά πολύ. Και τελικά όντως - η θέση είναι πάνω σε 4 τάκους.
-
Νομίζω πως αυτή είναι και η βασική διάκριση μεταξύ "SUV" και "Crossover", τα αυτοκίνητα που περιγράφετε είναι τυπικά Crossover και πολλοί τα επιλέγουν ακριβώς γι αυτό, ότι κάθονται "μέσα" κι όχι "επάνω...
-
@orestis82 said in Toyota Yaris Cross:
@storm συμφωνώ σε αυτό. Μπήκα στο c-hr και αισθάνθηκα ότι απλά κάποιος έβαλε τα καθίσματα πάνω σε 4 τάκους, πολύ άβολο. Το ίδιο είπε και η γυναίκα μου, που σαν πιο άπειρη οδηγός η ψηλή θέση τη μπερδεύει παρά πολύ. Και τελικά όντως - η θέση είναι πάνω σε 4 τάκους.
Στο CHR δεν έχω μπει αλλά (και συγνώμη που θα το γράψω αυτό) το hatchback που οδηγώ τώρα μου φαίνεται πολύ ποιο ευκολοδήγητο σε σύγκριση με το Aircross. Και αυτό έχει φανεί και σε περιστατικά. Σε μανούβρες, δρόμους πολύ στενούς, επιτόπιους ελιγμούς το hatchback είναι παιχνιδάκι. Το Aircross ήταν λίγο ζόρι γιατί δεν μου έδινε καλή πληροφορία του όγκου του.
Να αναφέρω και ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Σκλαβενίτης AVENUE/ΜΑΡΟΥΣΙ. Κατέβασμα στα τρία υπόγεια πάρκινγκ. Με το Aircross σε συγκεκριμένα σημεία με στροφή τα πίσω λάστιχα χτυπούσαν στο κράσπεδο. Με το hatchback περνώ αέρα. Έχω πολύ καλύτερη αίσθηση του αμαξώματος και ορατότητα του χώρου που κινούμαι.
-
@storm said in Toyota Yaris Cross:
@orestis82 said in Toyota Yaris Cross:
@storm συμφωνώ σε αυτό. Μπήκα στο c-hr και αισθάνθηκα ότι απλά κάποιος έβαλε τα καθίσματα πάνω σε 4 τάκους, πολύ άβολο. Το ίδιο είπε και η γυναίκα μου, που σαν πιο άπειρη οδηγός η ψηλή θέση τη μπερδεύει παρά πολύ. Και τελικά όντως - η θέση είναι πάνω σε 4 τάκους.
Στο CHR δεν έχω μπει αλλά (και συγνώμη που θα το γράψω αυτό) το hatchback που οδηγώ τώρα μου φαίνεται πολύ ποιο ευκολοδήγητο σε σύγκριση με το Aircross. Και αυτό έχει φανεί και σε περιστατικά. Σε μανούβρες, δρόμους πολύ στενούς, επιτόπιους ελιγμούς το hatchback είναι παιχνιδάκι. Το Aircross ήταν λίγο ζόρι γιατί δεν μου έδινε καλή πληροφορία του όγκου του.
Να αναφέρω και ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Σκλαβενίτης AVENUE/ΜΑΡΟΥΣΙ. Κατέβασμα στα τρία υπόγεια πάρκινγκ. Με το Aircross σε συγκεκριμένα σημεία με στροφή τα πίσω λάστιχα χτυπούσαν στο κράσπεδο. Με το hatchback περνώ αέρα. Έχω πολύ καλύτερη αίσθηση του αμαξώματος και ορατότητα του χώρου που κινούμαι.
Θέμα συνήθειας ειναι νομίζω ... παντως στο chr και εγω δεν ενοιωθα να εχω εποπτεία του αμαξιού!
-
Εχει κανεις πληροφοριες ποτε θα ειναι διαθεσιμο στις εκθεσεις Toyota ωστε να το τσεκαρουμε απο κοντα?
-
@tutuyo said in Toyota Yaris Cross:
Εχει κανεις πληροφοριες ποτε θα ειναι διαθεσιμο στις εκθεσεις Toyota ωστε να το τσεκαρουμε απο κοντα?
στο καναλι ενος γνωστου ελληνα toyotακια το εδειχνε σε νταλικα μεταφορας απο τελη αυγουστου. Οποτε λεγαμε 1η εβδομαδα σεπτεμβριου θα ειναι στις αντιπροσωπιες...
τελικα κλεινουμε και τη δευτερη εβδομαδα και ακομα ξυνονται.....τι να πεις, φαινεται αφου θα εχει παταδοση 6μηνες+ πρεπει να καθυστερησει και στην εκθεση να ταιριαζει...
-
Ξέρει κανείς αν υπάρχει δυνατότητα προσθήκης εξτρά? Έβλεπα κάποια βίντεο παρουσίασης του μοντέλου στο εξωτερικό και παρατήρησα ότι πχ στην έκδοση Adventure υπήρχε στάνταρ το Blind Spot Monitor, το οποίο εδώ νομίζω δεν υπάρχει σε καμία έκδοση και αναρωτιέμαι αν μπαίνει εξτρά ή τι άλλο υπάρχει σε τυχόν εξτρά.
Επίσης, έχω προσέξει ότι η Toyota δίνει στον διαμορφωτή της και την δυνατότητα προσθήκης κεραμικής προστασίας, αλλά και προστασίας ζαντών! Ξέρετε αν αξίζει ή είναι προτιμότερο να το κάνεις έξω σε κάποιο μαγαζί detailing? -
@tutuyo said in Toyota Yaris Cross:
Εχει κανεις πληροφοριες ποτε θα ειναι διαθεσιμο στις εκθεσεις Toyota ωστε να το τσεκαρουμε απο κοντα?
Μου είπαν περίπου στα μέσα του μήνα, για να δούμε…
-
@christosvvs said in Toyota Yaris Cross:
Ξέρει κανείς αν υπάρχει δυνατότητα προσθήκης εξτρά? Έβλεπα κάποια βίντεο παρουσίασης του μοντέλου στο εξωτερικό και παρατήρησα ότι πχ στην έκδοση Adventure υπήρχε στάνταρ το Blind Spot Monitor, το οποίο εδώ νομίζω δεν υπάρχει σε καμία έκδοση και αναρωτιέμαι αν μπαίνει εξτρά ή τι άλλο υπάρχει σε τυχόν εξτρά.
Επίσης, έχω προσέξει ότι η Toyota δίνει στον διαμορφωτή της και την δυνατότητα προσθήκης κεραμικής προστασίας, αλλά και προστασίας ζαντών! Ξέρετε αν αξίζει ή είναι προτιμότερο να το κάνεις έξω σε κάποιο μαγαζί detailing?Αυτές οι αηδίες τους μάραναν. Κεραμικές του ταληρου σε αμάξια ταλαιπωρημένα από τη μεταφορά και τα πλυσιματα στις αντιπροσωπειες.
Για να περάσεις οποιοδήποτε κεραμική πρέπει να φερεις το αμάξι σε κατάσταση όπως βάφτηκε στο έργοστασιο.
Αντί να δίνουν δυνατότητα για ουσιαστικές προσθήκες και παραγγελία πακετων σε φορτώνουν ανούσια έξτρα όπως τεράστιες ζάντες και ο κατάλογος των έξτρα είναι κάτι ανοησίες που βρίσκεις στο aliexpress -
@christosvvs said in Toyota Yaris Cross:
Ξέρει κανείς αν υπάρχει δυνατότητα προσθήκης εξτρά?
Από ότι ξέρω (δεν γνωρίζω εαν άλλαξε κάτι πρόσφατα), όχι πέρα από ηλιοροφή δεν μπορείς να προσθέσεις κάτι άλλο, κατά πάγια τακτική της Toyota Hellas.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@christosvvs said in Toyota Yaris Cross:
Ξέρει κανείς αν υπάρχει δυνατότητα προσθήκης εξτρά?
Από ότι ξέρω (δεν γνωρίζω εαν άλλαξε κάτι πρόσφατα), όχι πέρα από ηλιοροφή δεν μπορείς να προσθέσεις κάτι άλλο, κατά πάγια τακτική της Toyota Hellas.
Δυστυχως ετσι ειναι.....και κριμας γιατι το BLIS ειναι πολυ χρησιμο και υπρχει ακομα και στη μεσαια εκδοση στο εξωτερικο. Και ειναι και κατι που πολυ δυσκολα αν οχι ανεφικτα δε μπορεις να το βαλεις custom αργοτερα.
Επισης στην Αυστραλια εχω δει οτι εχει σαν extra , USB για τους πισω επιβατες που θα ηταν πολυ χρησιμο.....εδω δε βλεπω τιποτα. -
-
Αν και αρκετοί δεν γνωρίζουν την ιταλική,το βάζω για τους πίνακες μετρήσεων που έχει. Ειδικά, αυτός του θορύβου είναι χαρακτηριστικός ότι στην Τoyota θες λόγω ελαστικών,θες λόγω οικονομίας σε ηχομόνωση ίσως και τα δύο μαζί,δεν νοιάστηκαν ιδιαίτερα
Υ.Γ. Το Captur e -tech που συγκρίνεται είναι το plug-in,όχι το full hybrid και το Yaris cross ειναι το 4wd
-
Ο Μαρεκ το ψιλοθαβει πάντως.
Σαν να μου φαίνεται αρπαχτή τελικά.
Έτσι και αλλιως πάντως με τετοιες τιμές αυτοκινήτων δεν θα αγοράσουμε. -
Καλά ο Μάρεκ δεν λέει καλή κουβέντα ούτε και την ημέρα "καλής κουβέντας" (δεν ξέρω καν αν υπάρχει).
Είναι ειρωνικός ως χαρακτήρας.
Στο συγκεκριμένο μια χαρά είναι το αυτοκίνητο και είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομα του. Yaris....cross.
Δεν είπε κανείς ότι δεν θα είναι ένα αυτοκίνητο πόλης. -
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Καλά ο Μάρεκ δεν λέει καλή κουβέντα ούτε και την ημέρα "καλής κουβέντας" (δεν ξέρω καν αν υπάρχει).
Είναι ειρωνικός ως χαρακτήρας.
Στο συγκεκριμένο μια χαρά είναι το αυτοκίνητο και είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομα του. Yaris....cross.
Δεν είπε κανείς ότι δεν θα είναι ένα αυτοκίνητο πόλης.Πάντως τα υπόλοιπα B-SUV δεν θα τα χτυπήσει και τα άλλα στηρίζονται στα μικρά αλλά είναι τουμπανιασμένα βλπ 208-2008 , κορσα -κροσλαντ , κλιο - καπτουρ κτλ.
Πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ πολύ στενό για τους πίσω και με λίγους χώρους για τους μπροστά .1 θύρα USB?
Μέχρι στιγμής από εμένα παίρνειΆσε ότι η μία ποτηροθύκη πάει άχρηστη κάτω από τον τεμπέλη...κάτσε ρε Γιαμαμότο που θα βάλω εγώ τον καφέ μου ?
@lap Φίλε μου 1Ιουνίου είναι η μέρα " say something nice "
-
Δεν το ήξερα πως υπάρχει τέτοια ημέρα. Θα γιορτάζει ο Μάρεκ εκείνη την ημέρα.Αλλά όντως...που έβαλαν τη ποτηροθήκη?
Άκυρο και απο εμένα μόνο και μόνο για αυτό. -
@yem said in Toyota Yaris Cross:
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Καλά ο Μάρεκ δεν λέει καλή κουβέντα ούτε και την ημέρα "καλής κουβέντας" (δεν ξέρω καν αν υπάρχει).
Είναι ειρωνικός ως χαρακτήρας.
Στο συγκεκριμένο μια χαρά είναι το αυτοκίνητο και είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομα του. Yaris....cross.
Δεν είπε κανείς ότι δεν θα είναι ένα αυτοκίνητο πόλης.Πάντως τα υπόλοιπα B-SUV δεν θα τα χτυπήσει και τα άλλα στηρίζονται στα μικρά αλλά είναι τουμπανιασμένα βλπ 208-2008 , κορσα -κροσλαντ , κλιο - καπτουρ κτλ.
Πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ πολύ στενό για τους πίσω και με λίγους χώρους για τους μπροστά .1 θύρα USB?
Μέχρι στιγμής από εμένα παίρνειΆσε ότι η μία ποτηροθύκη πάει άχρηστη κάτω από τον τεμπέλη...κάτσε ρε Γιαμαμότο που θα βάλω εγώ τον καφέ μου ?
@lap Φίλε μου 1Ιουνίου είναι η μέρα " say something nice "
Σοβαρα τωρα? πολυ μικρο port baggage τα 400 λιτρα? Δε θα χτυπησει τα αλλα b-suv ενω ειναι το μονο full hybrid και στα ιδια λεφτα?
ναι χωρους δεν εχει, ουτε φινετσα....αλλα μη λεμε και οτι να ναι...Τωρα για marek και οποιοδηποτε αλλο reviewer, δε γινεται να παρρι καλες κριτικες, γιατι αυτα που προσφερει τους ειναι αδιαφορα. Δεν ξερουν να μπουν στα παπουτσια του υποψηφιου αγοραστη, και κρινουν παντα με τη λογικη του petrolhead.
Toyota Yaris Cross