-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.
επιδοτησεις που πανε κατευθειαν στις τσεπες του Μυτιλινεου και του Λατση/Βαρδινογιαννη
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.
επιδοτησεις που πανε κατευθειαν στις τσεπες του Μυτιλινεου και του Λατση/Βαρδινογιαννη
θα μπορουσαμε και να μην τις εχουμε
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.
επιδοτησεις που πανε κατευθειαν στις τσεπες του Μυτιλινεου και του Λατση/Βαρδινογιαννη
θα μπορουσαμε και να μην τις εχουμε
θα ειχαμε χαμηλοτερες τιμες στα τροφιμα/καυσιμα αν δεν ειχαμε επιδοτησεις
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.
Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.
Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.
-
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
Μην συνεχίζεις, καταλάβαμε το επιχείρημα, να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα !
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
Μην συνεχίζεις, καταλάβαμε το επιχείρημα, να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα !
Αυτό κατάλαβες ή έτσι θες να το παρουσιάσεις? Αν ξαναπροσπαθήσεις πιθανόν να μπορέσεις και καλύτερα. Ή όχι?
-
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
Μην συνεχίζεις, καταλάβαμε το επιχείρημα, να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα !
Αυτό κατάλαβες ή έτσι θες να το παρουσιάσεις? Αν ξαναπροσπαθήσεις πιθανόν να μπορέσεις και καλύτερα. Ή όχι?
Τα έχουμε πει δεκάδες φορές, μην λέμε τα ίδια και τα ίδια
-
Καλημέρα, τι γνώμη έχετε YU7? δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολική ισχύ 691 ίππων, μπαταρία προέρχεται από την CATL, 800 χιλιόμετρα με την μπαταρία των 101 kWh, τιμές εκκίνησης προβλέπονται μεταξύ 250.000 και 300.000 γουάν (περίπου 34.400–41.300 δολάρια)...τα χαρακτηριστικά του ειναι πολυ καλά!!!
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλημέρα, τι γνώμη έχετε YU7? δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολική ισχύ 691 ίππων, μπαταρία προέρχεται από την CATL, 800 χιλιόμετρα με την μπαταρία των 101 kWh, τιμές εκκίνησης προβλέπονται μεταξύ 250.000 και 300.000 γουάν (περίπου 34.400–41.300 δολάρια)...τα χαρακτηριστικά του ειναι πολυ καλά!!!
κατσε να κυκλοφορησει το σενταν πρωτα και βλεπουμε για το δευτερο. Απο οτι θυμαμαι, δεν εχουν καταφερει καν να καλυψουν τις παραγγελιες τους εντος της κινας. Δεν το συζηταμε καν για εξαγωγες ακομα.
-
Πάντως το Πρώτο Ψέμα είχε σήμερα άρθρο-κόλαφο για το SU7. Ποιος ξέρει τα κίνητρα...
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως το Πρώτο Ψέμα είχε σήμερα άρθρο-κόλαφο για το SU7. Ποιος ξέρει τα κίνητρα...
οι ευρωπαίαοι έτσι και αλλιώς δεν βλέπουμε καλό μάτι την είσοδο από την Κίνα, το κακό ειναι οτι έχουν καταλείξει, να βλέπουν μόνο, και να μην κάνουν τίποτα....
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
κατσε να κυκλοφορησει το σενταν πρωτα και βλεπουμε για το δευτερο. Απο οτι θυμαμαι, δεν εχουν καταφερει καν να καλυψουν τις παραγγελιες τους εντος της κινας. Δεν το συζηταμε καν για εξαγωγες ακομα.
Α, λόγο παραγωγής δεν τα εχουν φέρει Ευρώπη? κρίμα βέβαια, φαινεται πολύ αξιόλογη η προσπάθεια τους
-
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.
Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.
Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.
Οπως τα λες ειναι.
Προσωπικα οσους ξερω που πηραν ή σκεφτονται να παρουν ηλεκτρικο, ειναι ολοι τους ειτε ΕΕ που πονταρουν και στα φορολογικα κινητρα ειτε μισθωτοι που το πηραν ως παροχη απο την εταιρια που δουλευουν. Οι δευτεροι φορτιζουν στην δουλεια κυριως, οι πρωτοι εχουν κλειστη θεση παρκινγκ.
Θα δουμε στο αμεσο μελλον αν τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας με ή χωρις ΚΗ, με ή χωρις φορολογικα κινητρα.
Θα εβλεπα με ενδιαφερον κινητρα αποσυρσης των Ε1-4 παλιων ρυπογονων αυτοκινητων με νεοτερα Ε5-6 και αυτο θα εκανε την μεγαλη διαφορα στις πολεις, οπως και ηλεκτρικα ΜΜΜ, φορτηγα τροφοδοσιας
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλημέρα, τι γνώμη έχετε YU7? δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολική ισχύ 691 ίππων, μπαταρία προέρχεται από την CATL, 800 χιλιόμετρα με την μπαταρία των 101 kWh, τιμές εκκίνησης προβλέπονται μεταξύ 250.000 και 300.000 γουάν (περίπου 34.400–41.300 δολάρια)...τα χαρακτηριστικά του ειναι πολυ καλά!!!
Αλλο ενα κινεζικο αχρειαστο αυτοκινητο απο αγνωστο κατασκευαστη
-
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.
Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.
Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.
Οπως τα λες ειναι.
Προσωπικα οσους ξερω που πηραν ή σκεφτονται να παρουν ηλεκτρικο, ειναι ολοι τους ειτε ΕΕ που πονταρουν και στα φορολογικα κινητρα ειτε μισθωτοι που το πηραν ως παροχη απο την εταιρια που δουλευουν. Οι δευτεροι φορτιζουν στην δουλεια κυριως, οι πρωτοι εχουν κλειστη θεση παρκινγκ.
Θα δουμε στο αμεσο μελλον αν τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας με ή χωρις ΚΗ, με ή χωρις φορολογικα κινητρα.
Θα εβλεπα με ενδιαφερον κινητρα αποσυρσης των Ε1-4 παλιων ρυπογονων αυτοκινητων με νεοτερα Ε5-6 και αυτο θα εκανε την μεγαλη διαφορα στις πολεις, οπως και ηλεκτρικα ΜΜΜ, φορτηγα τροφοδοσιας
Έτσι είναι. Δεν κατακρίνω τους ανθρώπους που αξιοποιούν την επιδότηση και παίρνουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, καλά κάνουν. Κατακρίνω την κρατική πολιτική στο θέμα. Τι νόημα έχει να επιδοτείς την Tesla και τους Κινέζους, συνεταίρος τους είναι το Ελληνικό κράτος?
Επιδότηση στα ηλεκτρικά, με την έννοια ότι μπορεί να προκαλέσει ανάπτυξη και να βοηθήσει το περιβάλλον, νοείται μόνο αν απευθύνεται σε επαγγελματικές ομάδες, που το αυτοκίνητο είναι εργαλείο δουλειάς. Να επιδοτήσει τους ταξιτζήδες, τα φορτηγά για τις μεταφορές, τα ΜΜΜ.
Όχι όπως κάνει τώρα, που δεν συμφέρει κανέναν, γι' αυτό δεν ανταποκρίνονται π.χ. οι ταξιτζήδες. Με σοβαρά ποσά και κίνητρα. Έτσι θ' αναπτυχθεί και η νέα τεχνολογία στη χώρα, θα δημιουργηθούν συνεργεία ηλεκτρικών, θα εκπαιδευτούν τεχνικοί. Θα γίνουν επενδύσεις σε σταθμούς φόρτισης με προβλεπόμενο τζίρο με βάση το πλήθος των επαγγελματικών οχημάτων. Γενικά θα έρθει κάποια ανάπτυξη, θα κυκλοφορήσει το χρήμα.
Αυτά που γίνονται τώρα με τις επιδοτήσεις είναι εξυπηρέτηση συμφερόντων και αρπαχτές. Και είναι και θνησιγενές, αργά ή γρήγορα θα σταματήσουν οι επιδοτήσεις όπως και στη Γερμανία και πάπαλα τα ηλεκτρικά αν δεν φτηνύνουν σημαντικά.
-
Όλες οι επιδοτήσεις μπορούν να χαρακτηριστούν εν δυνάμει εξυπηρέτηση συμφερόντων κάποιας ομάδας. Φωτοβολταϊκά, αντλίες θερμότητας, θερμοσίφωνες, ηλεκτρικές συσκευές, τάμπλετ για μαθητές, τουρισμός για όλους, τα πετρέλαια των αγροτών. Η λίστα και τα παραθυράκια για αυτούς που έχουν το χρήμα ή τα κονέ είναι ατελείωτα. Το χωνεύεις και προχωράς, γιατί δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.
(* τάμπλετ για μαθητές = υπερκοστολόγηση και ξεστοκάρισμα των προμηθευτών)
Από εκεί και πέρα, ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός. Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει προβλέψει 62εκ για επιδοτήσεις. Να υποθέσω ότι κάπου εκεί μέσα είναι και το οποιοδήποτε κονδύλι για τα Κινούμαι Ηλεκτρικά;
-
Ολοι με τα μαύρα παίρνουν τις επιδοτήσεις. Εναν κωλοηλιακο είπαμε να βάλουμε και μας έβγαλαν πλούσιους. Όλοι οι άλλοι με ακριβά αυτοκίνητα πήραν επιδότηση.
-
This post is deleted! -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ολοι με τα μαύρα παίρνουν τις επιδοτήσεις. Εναν κωλοηλιακο είπαμε να βάλουμε και μας έβγαλαν πλούσιους. Όλοι οι άλλοι με ακριβά αυτοκίνητα πήραν επιδότηση.
διοτι, οπως ειπα, το ΚΗ δεν ειναι επιδομα.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ολοι με τα μαύρα παίρνουν τις επιδοτήσεις. Εναν κωλοηλιακο είπαμε να βάλουμε και μας έβγαλαν πλούσιους. Όλοι οι άλλοι με ακριβά αυτοκίνητα πήραν επιδότηση.
Και εγώ σε ότι μπαινει με εισοδηματικά κριτηρια βγαινω εκτός
μονο σε αυτοκίνητο πήρα επιδότηση
σε φβ δεν πήρα εγώ, αλλα ο πεθερός μου
-
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@panick-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναρωτιέμαι πάντως, μόνο σε μένα φαίνεται γελοίο και προκλητικό να επιδοτείται η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου? Άντε μηδενικό τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ και πολλά είναι κι αυτά. Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είδος πρώτης ανάγκης για να επιδοτείς την αγορά του?
Στην Κίνα επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών? Μάλλον τις εταιρείες τους επιδότησαν για να μπορούν να τα φτιάχνουν φθηνότερα και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες.
Στην ΕΕ έχουμε επιδοτούμενη γεωργία, επιδοτούμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, να δούμε τι άλλο θα είναι επιδοτούμενο σε λίγο.
εχουμε επισης επιδοτουμενο ρευμα και πετρελαιο θερμανσης. Αν το ψαξουμε κι αλλο, θα βρουμε ενα σωρο αλλα επιτοδουμενα προϊοντα.
Στο δικό μου το μυαλό το κρατικό επίδομα είναι για να βοηθήσεις κάποιον αδύναμο και η επιδότηση για αναπτυξιακούς λόγους.
Δε βλέπω τίποτα από τα δύο στην περίπτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν είχαμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα να το καταλάβαινα.
Οπως τα λες ειναι.
Προσωπικα οσους ξερω που πηραν ή σκεφτονται να παρουν ηλεκτρικο, ειναι ολοι τους ειτε ΕΕ που πονταρουν και στα φορολογικα κινητρα ειτε μισθωτοι που το πηραν ως παροχη απο την εταιρια που δουλευουν. Οι δευτεροι φορτιζουν στην δουλεια κυριως, οι πρωτοι εχουν κλειστη θεση παρκινγκ.
Θα δουμε στο αμεσο μελλον αν τα ηλεκτρικα θα παρουν μεγαλυτερο μεριδιο της πιτας με ή χωρις ΚΗ, με ή χωρις φορολογικα κινητρα.
Θα εβλεπα με ενδιαφερον κινητρα αποσυρσης των Ε1-4 παλιων ρυπογονων αυτοκινητων με νεοτερα Ε5-6 και αυτο θα εκανε την μεγαλη διαφορα στις πολεις, οπως και ηλεκτρικα ΜΜΜ, φορτηγα τροφοδοσιας
Έτσι είναι. Δεν κατακρίνω τους ανθρώπους που αξιοποιούν την επιδότηση και παίρνουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, καλά κάνουν. Κατακρίνω την κρατική πολιτική στο θέμα. Τι νόημα έχει να επιδοτείς την Tesla και τους Κινέζους, συνεταίρος τους είναι το Ελληνικό κράτος?
Επιδότηση στα ηλεκτρικά, με την έννοια ότι μπορεί να προκαλέσει ανάπτυξη και να βοηθήσει το περιβάλλον, νοείται μόνο αν απευθύνεται σε επαγγελματικές ομάδες, που το αυτοκίνητο είναι εργαλείο δουλειάς. Να επιδοτήσει τους ταξιτζήδες, τα φορτηγά για τις μεταφορές, τα ΜΜΜ.
Όχι όπως κάνει τώρα, που δεν συμφέρει κανέναν, γι' αυτό δεν ανταποκρίνονται π.χ. οι ταξιτζήδες. Με σοβαρά ποσά και κίνητρα. Έτσι θ' αναπτυχθεί και η νέα τεχνολογία στη χώρα, θα δημιουργηθούν συνεργεία ηλεκτρικών, θα εκπαιδευτούν τεχνικοί. Θα γίνουν επενδύσεις σε σταθμούς φόρτισης με προβλεπόμενο τζίρο με βάση το πλήθος των επαγγελματικών οχημάτων. Γενικά θα έρθει κάποια ανάπτυξη, θα κυκλοφορήσει το χρήμα.
Αυτά που γίνονται τώρα με τις επιδοτήσεις είναι εξυπηρέτηση συμφερόντων και αρπαχτές. Και είναι και θνησιγενές, αργά ή γρήγορα θα σταματήσουν οι επιδοτήσεις όπως και στη Γερμανία και πάπαλα τα ηλεκτρικά αν δεν φτηνύνουν σημαντικά.
Συμφωνώ οι επιδοτήσεις στις τιμές των προϊόντων εξυπηρετούν μόνο την κερδοσκοπία σε βάρος του καταναλωτή. Οι εταιρείες παράγουν με συγκεκριμένο κόστος, διατηρούν ψηλά τις τιμές των προϊόντων τα οποία γίνονται ελκυστικά αποκλειστικά μέσω της επιδότησης. Στρέβλωση, γιατί δεν λειτουργεί ο ανταγωνισμός, το ελληνικό δημόσιο πετά χρήματα στις εταιρείες παραγωγής και οι τελευταίες δεν έχουν κίνητρο να μειώσουν την τιμή διότι ο κόσμος έστω και με την επιδότηση αγοράζει τα προϊόντα τους. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα έπρεπε να επιδοτούνται αυτή τη στιγμή από το ελληνικό κράτος, ενισχύοντας κινεζικές και όχι μόνο εταιρείες με χρήματα του έλληνα φορολογουμένου (δηλαδή μισθωτού ιδιωτικού και δημόσιου τομέα κατά κύριο λόγο). Δεν πρόκειται να γίνει μαζική η ηλεκτροκίνηση με την επιδότηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παρά μόνο όταν ωριμάσει η τεχνολογία και γίνει φθηνή και επαρκής για τον μέσο αγοραστή.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης